Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Ve hře ovládáte celkem tři charaktery : kapitána Quinna, Iva Seekeru a ženu
Mirandu. Začínáte s Quinnem, promluvte tedy ke skříňce uprostřed pokoje
a vezměte zbraň Stasis Gun na rušení silových polí. Dále zvedněte nášlapný
teleportační disk a kdo chce, může konzultovat počítač a jeho databázi. Teď
pokoj opusťte a přes chodbu vstupte do laboratoře. Vezměte magnet,
programovatelné čtecí zařízení a Probe (vypadá jako šroubovák zapíchnutý
v pultu vpravo). Šroubovák použijte na nášlapný disk a na Stasis Gun. Plnou
baterii z disku vložte do Stasis Gunu. Jeďte na můstek a promluvte si se
Seekerem, dozvíte se, co máte dělat. Teď jeďte do páte paluby (Deck pět)
strčte do plátu u zdi a seberte "kleště", pak vytrhněte kus plátku ze zdi
vpravo a vstupte do levých dveří. V léčebné sekci použijte drátek na otvor ve
válcovém přístroji, připojte k němu čtecí zařízení a zmáčkněte červené
tlačítko. Uvnitř zařízení stiskněte volbu ADVANCED PROCEDURES. Vraťte se na
můstek a dejte čtecí zařízení Mirandě, po té co si s ní o čtecím zařízení
promluvíte. Zpět do ozdravovny, opět připojte čtecí zařízení a zmáčkněte
červené tlačítko. Volte volbu ADVANCED PROCEDURES a venku stiskněte žluté
tlačítko. Ze schránky vezměte INFO DISK. Jeďte do spodního patra (LANDING
BAY). Ze země seberte lano, ke kterému připojte magnet a zahákněte ho na očko
uprostřed haly. Použijte ovládání na pravé stěně, nasměrujte magnetický jeřáb
(OPERATE CRANE) nad lano s magnetem a zapněte volbu TRACTOR FIELD ON. Opusťte
ovládání a po laně vyšplhejte. Na balkóně vstupte do druhých dveří zleva, ale
předtím jděte do dveří vlevo dole od lana. Ze dvou skříněk ve stěnách seberte
sonickou pistoli a rozprašovač laseru. Ze země seberte kyslíkovou bombu.
V místnosti s laserovým strážcem nejdříve použijte rozprašovač na laser, poté
"kleště" na laser a pak otevřete dveře. Podívejte se na vysílačku a zvukový
test v její dolní části nastavte na druhou čárku zleva, vysílačku pak položte
na místo, kde byl laser a použijte na ni sonickou pistoli. Po akci ji opět
seberte a ze země také vezměte prázdnou nádobku od rozprašovače. Teď použijte
Stasis gun na stěnu za laserem, vraťte se na můstek, dejte INFO DISK Seekerovi
a promluvte s ním.
Po animované sekvenci si promluvte se Seekerem a na svém palubní počítači
zapněte volbu SCAN OPS, dále zapněte ACTIVE ENABLED, pak DEEP SCAN, potom
GEOGRAPHICAL a scanujte povrch jednou nahoru, přistanete na RING WORLDU. Po
další animované sekvenci použijte Statis gun na bílého vojáka a pak po něm
střelte sonickou pistolí. Potom si třikrát promluvte s umírajícím náčelníkem.
Zpět na lodi řekněte, že vyscanujete základnu ARM a použijte svůj počítač.
Použijte volbu SCAN OPS a poté SHORT SCAN, TECHNOLOGICAL. Kolegům řekněte, že
volíte cestu zpět. Po další animované sekvenci odpovězte na Mirandinu otázku
poslední odpovědí a jděte za Seekerem k přetlakové komoře dveřmi v LANDING BAY
2. Za použití panelu vpravo od dveří si vyberte správnou kombinézu a použijte
na ni kyslíkovou bombu. Kombinézu si oblečte a projděte přetlakovou komorou
ven. Po chvíli chození mimo loď vám jednotky ARM unesou váš koráb
i s Mirandou. Podívejte se na vysílačku a zvolte scan, objeví se malá mapka,
na které se jevíte jako červené tečky. Podle této mapky posbírejte :
A1 až A3 - zde leží první tři komponenty na opravu lodi.
B - joystick. Nutno zasadit do ovládacího pultu lodi.
C - raketa. Aby se stala pojízdnou vložte do otvoru v ní všechny věci (dvě
z nich jsou hned ve schránce uvnitř lodi) a v pilotní kabině vyměňte monitor
a nasaďte joystick.
D - v pravé části lodi odsuňte plech a vezměte obrazovku a v levé části
seberte NAVIGATION GYRO.
E - Quinn musí na radar vylézt, sklopit talíř a stisknout červené tlačítko,
poté může z radaru vyjmout baterii.
Až bude všechno na místě, posaďte oba chlápky do rakety a sáhněte na joystick.
Po přistání jděte o pár místností na jih a vlezte do Maglevu. Jděte na sever
a vystupte u druhého výtahu, pak pěšky nahoru a doleva z výtahu, Seekerem
podržte dveře, zatímco Quinn sepne spínač schody. Vejděte do místnosti nahoře.
Seekerem nadzvedněte robota, Quinnem na něj použijte airbag, pak ho znovu
Seekerem nadzvedněte a znovu použijte airbag. Pak airbag nafoukněte kyslíkovou
bombou a robota převrhněte tak, že stisknutím tlačítka vytáhnete kabinu.
Prostřední tlačítko na ovládání výtahu spustí výtah, když je na obrazovce
mapka.
Jako Miranda nepijte nápoj a vytáhněte z křesla drátek. Jako Quinn si
promluvte s mužem a pak s náčelnicí ledového kmene. Vyjděte z místnosti
a jděte čtyřikrát doleva, jednou nahoru, dvakrát doprava, do místnosti,
pohněte kladkou, ven, dvakrát doleva, do místnosti, dvakrát seberte červený
kyslíkový tank, ven doprava, dolů, dvakrát doleva, dolů, dvakrát doprava,
dolů, dvakrát doprava, uvnitř naplňte kyslíkovou bombu u kohoutku na
přístroji, ven doprava a na balón použijte kyslíkovou bombu. Následuje
simulace letu balónem, kde musíte využívat tahu vzdušných proudů, abyste
navedli balón na sever k ústí řeky a držíc se nízko při zemi přistáli na
poušti. Tam použijte vysílačku a její scanner, až vás dovede do lesa. V lese
ve vesničce zapískejte na píšťalku a jděte doprava za ghoulem. Pak zastřelte
vojáka pistolí a vylezte na jeho strážnici, pomocí převlečení se dostanete až
na základnu ARM. Aby to nebylo tak jednotvárné, přepněte se teď na Seekera.
Promluvte si s náčelnicí a v ledovém domečku v místnostech posbírejte tyto
věci : dvě lampičky, flašku alkoholu, masku, střelný prach a skleněnou
"syrečkovou" lahev. Použijte alkohol na masku a pak jděte do místnosti, kde
Quinn odletěl balónem. Tam se dejte nahoru a znova nahoru, až dojdete do
jeskyně s nápisem na zdi. Popadněte lano a spusťte se dolů do průrvy. Dole
položte lampičku na vodu a přiklopte na ni láhev. Vezměte klíč a jděte do
nejvyššího patra ledové vesnice k výtahu, kterým jste přijeli. Vejděte do něj
ledovým vchodem a slezte až na dno šachty. Tam použijte střelný prach na zem
a zapalte ho druhou lampičkou. Nasaďte si roušku a prolezte dírou. Čeká vás
velice nepříjemné bludiště, které nemá cenu mapovat, protože nejen, že si
z něho odnesete kýžený poklad - diamant a listiny, ale také v něm musíte
vystřílet všechny vampýry, takže ho stejně musíte prochodit celé. Až bude vše
hotovo, vraťte se k náčelnici, promluve s ní, dejte jí listiny a ukažte jí
diamant, pak se přepněte na Mirandu. Zrovna jí do vězení přinesou trochu
jídla. Až dojí seberte polštář, žárovku z lampičky a tácek od jídla a použijte
polštář na toaletu, drátek z výslechu na polštář a tácek na drátek
s polštářem. Stiskněte tlačítko splachování a jste na svobodě. Chodbou jděte
doleva a do strážní kanceláře. Vezměte krabici s pilníkem a zpět ve své cele
pilníkem odpilujte okénko větrací šachty. Větrací systém je nevelký. Laserové
paprsky se vypínají přepínáním obvodu pokus - omyl. Nahlížením do okének
můžete poslouchat konverzace, druhé nahlédnutí mnohdy mnohdy ukáže jinou pasáž
nežli pohled první. Do okénka laboratoře se podívejte třikrát a až vědci
odejdou, vlezte dovnitř. Vstupte do pravých dveří a použitím ovládacího pultu
vzbuďte mutanty. Dlouhá animace.
Jednoduchým bludištěm naveďte loď k východu, ocitnete se ve městě nad oceánem.
Jděte tak dlouho, až narazíte na kruhový koridor. Do místnosti v jeho středu
vstupte dveřmi na jeho opačné straně. Uvnitř se odehraje další dialog. Poté už
stačí jen vstoupit do světelného paprsku.
KONEC.