1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Ring World
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Ring World - návod

Ve hře  ovládáte celkem tři charaktery : kapitána Quinna,  Iva Seekeru a  ženu

Mirandu.  Začínáte  s  Quinnem,  promluvte  tedy  ke  skříňce uprostřed pokoje

a vezměte  zbraň Stasis  Gun na  rušení silových  polí. Dále zvedněte nášlapný

teleportační disk  a kdo chce, může  konzultovat počítač a jeho  databázi. Teď

pokoj  opusťte   a  přes  chodbu   vstupte  do  laboratoře.   Vezměte  magnet,

programovatelné  čtecí  zařízení  a  Probe  (vypadá  jako šroubovák zapíchnutý

v pultu vpravo).  Šroubovák použijte na nášlapný  disk a na Stasis  Gun. Plnou

baterii  z disku  vložte do  Stasis Gunu.  Jeďte na  můstek a  promluvte si se

Seekerem,  dozvíte se,  co máte  dělat. Teď  jeďte do  páte paluby  (Deck pět)

strčte do  plátu u zdi  a seberte  "kleště",  pak vytrhněte kus  plátku ze zdi

vpravo a vstupte do levých dveří. V  léčebné sekci použijte drátek na otvor ve

válcovém  přístroji,  připojte  k  němu  čtecí  zařízení  a  zmáčkněte červené

tlačítko. Uvnitř  zařízení stiskněte volbu  ADVANCED PROCEDURES. Vraťte  se na

můstek a  dejte čtecí zařízení  Mirandě, po té  co si s  ní o čtecím  zařízení

promluvíte.  Zpět  do  ozdravovny,  opět  připojte  čtecí zařízení a zmáčkněte

červené  tlačítko. Volte  volbu ADVANCED  PROCEDURES a  venku stiskněte  žluté

tlačítko.  Ze schránky  vezměte INFO  DISK. Jeďte  do spodního  patra (LANDING

BAY). Ze země seberte lano, ke kterému  připojte magnet a zahákněte ho na očko

uprostřed haly. Použijte ovládání na  pravé stěně, nasměrujte magnetický jeřáb

(OPERATE CRANE) nad lano s magnetem  a zapněte volbu TRACTOR FIELD ON. Opusťte

ovládání a po laně vyšplhejte. Na  balkóně vstupte do druhých dveří zleva, ale

předtím jděte do dveří vlevo dole od  lana. Ze dvou skříněk ve stěnách seberte

sonickou  pistoli  a  rozprašovač  laseru.  Ze  země seberte kyslíkovou bombu.

V místnosti s laserovým strážcem nejdříve  použijte rozprašovač na laser, poté

"kleště" na  laser a pak otevřete  dveře. Podívejte se na  vysílačku a zvukový

test v její dolní části nastavte  na druhou čárku zleva, vysílačku pak položte

na místo,  kde byl laser  a použijte na  ni sonickou pistoli.  Po akci ji opět

seberte a ze země také vezměte  prázdnou nádobku od rozprašovače. Teď použijte

Stasis gun na stěnu za laserem, vraťte se na můstek, dejte INFO DISK Seekerovi

a promluvte s ním.


Po  animované sekvenci  si promluvte  se Seekerem  a na  svém palubní počítači

zapněte  volbu SCAN  OPS, dále  zapněte ACTIVE  ENABLED, pak  DEEP SCAN, potom

GEOGRAPHICAL a  scanujte povrch jednou  nahoru, přistanete na  RING WORLDU. Po

další animované  sekvenci použijte Statis  gun na bílého  vojáka a pak  po něm

střelte sonickou pistolí. Potom si  třikrát promluvte s umírajícím náčelníkem.

Zpět na  lodi řekněte, že  vyscanujete základnu ARM  a použijte svůj  počítač.

Použijte volbu SCAN OPS a poté  SHORT SCAN, TECHNOLOGICAL. Kolegům řekněte, že

volíte cestu zpět.  Po další animované sekvenci odpovězte  na Mirandinu otázku

poslední odpovědí a jděte za Seekerem k přetlakové komoře dveřmi v LANDING BAY

2. Za použití panelu vpravo od  dveří si vyberte správnou kombinézu a použijte

na ni  kyslíkovou bombu. Kombinézu  si oblečte a  projděte přetlakovou komorou

ven.  Po  chvíli   chození  mimo  loď  vám  jednotky   ARM  unesou  váš  koráb

i s Mirandou. Podívejte  se na vysílačku a zvolte scan,  objeví se malá mapka,

na které se jevíte jako červené tečky. Podle této mapky posbírejte :


A1 až A3 - zde leží první tři komponenty na opravu lodi.

B - joystick. Nutno zasadit do ovládacího pultu lodi.

C - raketa.  Aby se stala  pojízdnou vložte do  otvoru v ní  všechny věci (dvě

z nich jsou hned  ve schránce uvnitř lodi) a v  pilotní kabině vyměňte monitor

a nasaďte joystick.

D -  v pravé  části lodi  odsuňte plech  a vezměte  obrazovku a  v levé  části

seberte NAVIGATION GYRO.

E - Quinn  musí na radar vylézt,  sklopit talíř a stisknout  červené tlačítko,

poté může z radaru vyjmout baterii.


Až bude všechno na místě, posaďte oba chlápky do rakety a sáhněte na joystick.

Po přistání jděte o  pár místností na jih a vlezte do  Maglevu. Jděte na sever

a vystupte  u druhého  výtahu, pak  pěšky nahoru  a doleva  z výtahu, Seekerem

podržte dveře, zatímco Quinn sepne spínač schody. Vejděte do místnosti nahoře.

Seekerem  nadzvedněte robota,  Quinnem na  něj použijte  airbag, pak  ho znovu

Seekerem nadzvedněte a znovu použijte airbag. Pak airbag nafoukněte kyslíkovou

bombou  a  robota  převrhněte  tak,  že  stisknutím tlačítka vytáhnete kabinu.

Prostřední  tlačítko na  ovládání výtahu  spustí výtah,  když je  na obrazovce

mapka.


Jako  Miranda  nepijte  nápoj  a  vytáhněte  z  křesla  drátek.  Jako Quinn si

promluvte  s mužem  a pak  s  náčelnicí  ledového kmene.  Vyjděte z  místnosti

a jděte  čtyřikrát  doleva,  jednou  nahoru,  dvakrát  doprava,  do místnosti,

pohněte kladkou,  ven, dvakrát doleva,  do místnosti, dvakrát  seberte červený

kyslíkový  tank, ven  doprava, dolů,  dvakrát doleva,  dolů, dvakrát  doprava,

dolů,  dvakrát  doprava,  uvnitř  naplňte   kyslíkovou  bombu  u  kohoutku  na

přístroji,  ven  doprava  a  na  balón  použijte  kyslíkovou  bombu. Následuje

simulace  letu  balónem,  kde  musíte  využívat  tahu vzdušných proudů, abyste

navedli  balón na  sever k  ústí řeky  a držíc  se nízko  při zemi přistáli na

poušti. Tam použijte  vysílačku a její scanner, až vás  dovede do lesa. V lese

ve vesničce zapískejte  na píšťalku a jděte doprava  za ghoulem. Pak zastřelte

vojáka pistolí a vylezte na jeho  strážnici, pomocí převlečení se dostanete až

na základnu  ARM. Aby to nebylo  tak jednotvárné, přepněte se  teď na Seekera.

Promluvte si  s náčelnicí a  v ledovém domečku  v místnostech posbírejte  tyto

věci  :  dvě  lampičky,  flašku  alkoholu,  masku,  střelný  prach a skleněnou

"syrečkovou" lahev.  Použijte alkohol na masku  a pak jděte do  místnosti, kde

Quinn  odletěl balónem.  Tam se  dejte nahoru  a znova  nahoru, až  dojdete do

jeskyně s  nápisem na zdi.  Popadněte lano a  spusťte se dolů  do průrvy. Dole

položte lampičku  na vodu a  přiklopte na  ni  láhev. Vezměte klíč  a jděte do

nejvyššího patra ledové vesnice k výtahu,  kterým jste přijeli. Vejděte do něj

ledovým vchodem a  slezte až na dno šachty. Tam  použijte střelný prach na zem

a zapalte ho  druhou lampičkou. Nasaďte si  roušku a prolezte dírou.  Čeká vás

velice  nepříjemné bludiště,  které nemá  cenu mapovat,  protože nejen,  že si

z něho  odnesete kýžený  poklad -  diamant a  listiny, ale  také v  něm musíte

vystřílet všechny vampýry, takže ho stejně  musíte prochodit celé. Až bude vše

hotovo, vraťte  se k náčelnici,  promluve s ní,  dejte jí listiny  a ukažte jí

diamant,  pak se  přepněte na  Mirandu. Zrovna  jí do  vězení přinesou  trochu

jídla. Až dojí seberte polštář, žárovku z lampičky a tácek od jídla a použijte

polštář  na  toaletu,  drátek  z  výslechu   na  polštář  a  tácek  na  drátek

s polštářem. Stiskněte  tlačítko splachování a jste  na svobodě. Chodbou jděte

doleva a do  strážní kanceláře. Vezměte krabici s pilníkem  a zpět ve své cele

pilníkem odpilujte okénko větrací šachty.  Větrací systém je nevelký. Laserové

paprsky  se vypínají  přepínáním obvodu   pokus -  omyl. Nahlížením  do okének

můžete poslouchat konverzace, druhé nahlédnutí mnohdy mnohdy ukáže jinou pasáž

nežli  pohled první.  Do okénka  laboratoře se  podívejte třikrát  a až  vědci

odejdou, vlezte dovnitř. Vstupte do  pravých dveří a použitím ovládacího pultu

vzbuďte mutanty. Dlouhá animace.


Jednoduchým bludištěm naveďte loď k východu, ocitnete se ve městě nad oceánem.

Jděte tak dlouho,  až narazíte na kruhový koridor. Do  místnosti v jeho středu

vstupte dveřmi na jeho opačné straně. Uvnitř se odehraje další dialog. Poté už

stačí jen vstoupit do světelného paprsku.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.