1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Reunion
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Reunion - návod

Autor návodu : Milan Soukup


Veškerý postup  ve hře je  založen na technickém  vývoji. Na začátku  nové hry

máte vynalezen Nuclear  Generator a na dořešení čeká  Satellite a Miner Droid.

Abyste mohli vynalézat,  musíte koupit vědce. Podle mé  zkušenosti je nejlepší

koupit  Thomase Dempsey  (to je  ten prostřední),  neposílat ho  v průběhu hry

vůbec  na  Universitu,  protože  je  vydřiduch  a  šetřit na nejdražšího vědce

- Klaatoo.  Dále potřebujete  stavitele. Jakmile  totiž vědec  vynalezne Miner

Droid, měli byste jich 9 vyrobit a postavit na planetě 7 Miner (2 už tam jsou)

a zavést do nich Miner Droidy. Víc vám jich počítač zprovoznit nedovolí. Takto

se v  REUNIONu těží veškerý materiál  kromě Detoxinu. A alespoň  u Amigy verze

budete  např. Energonu  potřebovat takřka  celou hru  víc, než  budete mít. Ze

stavitelů doporučuji  Eleanor Brady. Jediné,  co nedokáže postavit,  je Energy

Shield.  Arwen Nielson  nedokáže postavit  už Stadium  a William  Forbs je pro

začátek  zbytečně  drahý.  S  koupí  bojovníka  a  pilota  můžete  počkat.  Po

vynalezení  Satellite stačí  poslat jeden  k nějaké  planetě. Cestou exploduje

a vědec vynalezne Satellite Carrier. K Apollu Satellite doletí. Po nějaké době

Satellite  nad Apollem  oznámí, že  se zde  dá těžit,  a vědec vynalezne Miner

Station. Tu je však potřeba na jinou planetu (Měsíc) nějak dostat. Proto vědec

vynalezne  Transfer Ship.  Ta slouží  nejen k  dopravování Miner  Station, ale

i vytěženého materiálu. Jakmile je obojí  hotovo, může začít těžba kdekoliv ve

vesmíru.  Teď už  potřebujete pilota.   Pokud máte  dost peněz,  investujte do

Julie-Anne Roxford.  Když se vám  podaří instalovat Miner  Station na planetu,

která je vhodná pro těžbu a je obyvatelná, počítač vás upozorní a vědec přijde

na Control Centre. Při vypouštění Satellite  na planety se jich několik ztratí

kolem Jade.  Na této planetě  má své Civilization  Centre rasa Jaanosians.  To

zjistíte, když  na Jade zaletíte  nákladní flotilou. Satellite  Carrier nemají

lidskou posádku, a  proto za nimi musíte posílat  nákladní nebo vojenské lodě.

To platí i nadále.


Protože Jaanosianům není rozumět, sestrojí  vědec Communicator. Po nějaké době

si s vámi Jaanosiané budou chtít  pokecat. Nabídnou vám spolupráci na projektu

nové,  efektivnější  Trade  Ship.  Kdo  by  nepřijal?  Ted'  je trochu času na

zvelebování své planety,  hromadění materiálu a hamounění peněz.  Pokud se vám

zdá,  že máte  přebytečných 150  000 -  200 000  Credits, zkuste založit novou

kolonii,  třeba  na  Apollu.  Za  čas  se  opět přihlásí Jaanosiané. Tentokrát

říkají,  že nalezli  vrak kosmické  lodi a  chtějí, aby  jim náš  vědec pomohl

objasnit funkci nějakého  systému lodi. Pokud opět souhlasíte,  objeví se mezi

CD-disky jeden,  o němž nikdo  nic neví. Časem  vědec přijde na  to, že je  to

HyperSpace Drive. Potřetí se Jaanosiané ozvou  s naléhavou žádostí o pomoc při

napadení Morgruly. Pomoc jim slibte. Díky tomu získáte plány na Hunter a Laser

Cannon.  Napadat  Morgrulskou  flotilu  ale  stejně  nemá  cenu.  Na vítězství

potřebujete min.  10 Hunterů a ty  nestihnete vyrobit. Jaanosianská civilizace

je  ztracena, ale  když přistanete   na Jade  a znovu  odstartujete, naleznete

rádio. Nyní  začíná období horečného  zbrojení. Až do  konce hry budete  muset

cpát peníze do všech zbraní. Připravte se na útok Morgrul asi za 2 měsíce. Ten

není problém odrazit. Ale za další  měsíc přijde druhý. Síla nepřítele se bude

stupňovat   a   útoky   nepřestanou,   dokud   nezničíte   civilizační  centra

nepřátelských  ras.   Nepřízní  osudu  je  drtivá   většina  humanoidních  ras

nepřátelská. Po prvním útoku vědec vynalezne Twin Laser Gun a Trooper.


Klaatoo  začíná být  nutností. Konečně  zjistíte, k  čemu je  HyperSpace Drive

a zkonstruujete  Galleon.   S  ní  se   dá  udělat  první   krok  ke  hvězdám.

V 2.solárním systému sídlí civilizace The  Kalls a Phelonians. Na i Pheloniany

se  musíte zeptat  Informera v  Locale.  Kallové  vám sami  od sebe  darují 10

StarFighter; stačí jim říct, že je  pravda, že bojujete s Morgruly. Pheloniané

vám nabídnou 100 000 Credits za 10  000 tun Energonu. Jestliže jim řeknete, že

vám cena nevyhovuje, nabídnou za Energon  plány na Battle Tank. Vědec také sám

vytvoří Tractor Beam. Nevím,  co ho k tomu vede. Tractor Beam  se vám hodí, až

objevíte další  planetu. Cestou k ní  zajměte Morgrul Pirate Ship.  Se zajatci

lze různě naložit.  Já je vždy propustil, ale nenašel  jsem rozdíl mezi jejich

svobodou  a eliminací.  Každopádně jejich  loď okopírujte.  V Locale se objeví

nová  postavička -  Spy. Od  něj se  dozvíte o  3.solárním systému. Na planetě

Mirach3 se  nachází Morgrul Civilization  Centre a na  Mirach2 Moon 1  najdete

vrak  lodi Explorer  1. Díky  němu vědec  vyvine Destroyer  a Missile. Když se

pokusíte postavit Destroyer,  počítač zamrmlá něco o Space  Station a vědec ji

časem vynalezne. Občasné ztráty Satellite by měly zapříčinit zkonstruování Spy

Satellite  a  Spy  Ship.  Po  eliminaci  Morgrul Civilization Centre dostanete

koordináty dalších 3 solárních systémů a v Locale se objeví morgrulský pirát.


Dozvíte se, že shání práci za  slušný zisk. Později bude vaše rádio zachytávat

a dekódovat  různé zprávy  o transportu  materiálu. Piráta  můžete najmout  na

uloupení nákladu. Nepochopil jsem, jak  ovlivnit úspěch či neúspěch jeho mise,

ale mám dojem, že  na to má vliv počet vašich Pirate  Ship. Já jsem se vybavil

flotilou 20  Pirate Ship a  1 Galleon, která  visela nad New  Earth a postupně

jsem  ji rozšiřoval  až na  50 Pirate  Ship. Mise  byly úspěšné všechny. Pokud

Morgrul zvládne  2. misi, získáte  pár Solar Plant  a vědec je  po chvíli také

sestrojí. Zhruba  v této době by  jste měli získat AirCraft  a lon Cannon, ale

nevím jak. To se mi nikdy  nepodařilo. Nepomohlo ani získání několika AirCraft

pirátskou akcí. Ve 4.solárním systému sídlí The Erans Civilization Centre.


Když se jim budete motat pod nosem s válečnou flotilou, vyhlásí vám válku. Ale

jsou poměrně slabě  vyzbrojeni, takže není potíž je  zrušit. Na druhou stranu,

nezjistil jsem, proč  je decimovat. Máte-li ve 4.  systému kolonii a postavíte

tam Observatory,  zanedlouho se dozvíte, že  tam vybuchne supernova a  máte 14

dní  na evakuaci.  Jak se  evakuuje,  nevím,  ale když  tam zaletíte  nákladní

flotilou, požádá vás Eran  o pomoc, a pak se vám bude  plést v Locale. Jakmile

vstoupí libovolná  pilotovaná loď do  5. nebo 6.  systému, vyhlásí vám  League

válku. Do League patří The Lisonians, Undorlings, The Hirachi a The Druadians.

Nemusíte  si toho  vůbec všímat,  ale oni  vám dokáží,  že to  myslí vážně. Po

jejich zlikvidování  obdržíte jako válečnou  kořist plány Cruiser  a polohu 7.

solárního  systému.  Některé  planety  (Orionis3)  jsou  v pásmu asteroidů. Po

několika zničených budovách vynalezne  vědec Met.Disintegrator. A na některých

planetách  (Phoenix2) je  radiace. V  takové kolonii  vypuknou rebelie, a když

sebou vědec  nepohne s Anti  Rad Shield, o  kolonii přijdete. V  7. systému na

Riegel  1 najdete  další vrak  kosmické lodi.  Z něj  odvodí vědec  Plasma Gun

a Missile  Launcher. Krom  toho 7.  systém smrdí,  a to  tak dlouho, než vědce

napadne postavit  Mental Radar. Ten  najde poněkud zvláštní  planetu, která je

domovem  The  Syonians.  Od  zástupců  této  milé  rasy  získáte Energy Shield

a informace o staré  Zemi. Energy Shield dokáže postavit  pouze William Forbs.

ale k  čemu slouží, vědí  asi jenom autoři  hry. Teď už  zbývá jen dát  rychle

dohromady 150  Hunter, 150 StarFighter, 30  Destroyer, 5 Cruiser a  45 Missile

Launcher a kochat se závěrečnými titulky.


Nakonec ještě  uvedu ve zkratce  obecnou strategii. Čím  víc kolonií, tím  víc

lidí  a tím  víc peněz.  Čím více peněz, tím  víc můžete  investovat třeba  do

kolonií. Nemá  cenu, aby vás  lidé zbožňovali. Stačí,  když sympatizují. Žádný

sklad není dost velký, aby se  nezaplnil. Je lepší sklad nacpaný, než prázdný.

V útocích na nepřátele platí: Čím dřív,  tím líp. V objevování nových světů je

tomu obvykle naopak. Decimovat stačí  Civilization Centre. Colony zařvou sami.

Zbrojit se musí  pořád. Při pozemních bitvách mají  The Lisonians a Undorlings

kolem 20  AirCraft. Jestliže se  vám podaří AirCraft  obklíčit alespoň ze  tří

stran 120 Battle Tanky, máte šanci, že se neprostřílí. Když se prostřílí, máte

šanci,  že  prohrajete.  Jakmile  máte  Missile  Launcher,  je ostatní pozemní

technika zbytečná.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.