Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Na internetu lze najít mnoho návodů na online hru Red Dragon 2, ale žádný není moc kvalitní. Proto jsem se rozhodl že napíši rozáhlí návod na tuto hru. Bude členěn do kapitol, podkapitol a podpodkapitol a kdo ví do čeho ještě ;)
Pro větší přehlednost je na začátku návodu kompletní obsah, v káždé kapitole se dozvíte něco konkrétního k danému tématu, pokračování se doškáte každý update této knihovny, až do doby dokud bude o čem psát.
Doufám že se vám návod bude hodit a že začnete spolu se mnou hrát.
Obsah
1. Základy
1.1 Historie
1.2 Registrace
1.2.1 Rasy
1.2.1.1 Hobiti
1.2.1.2 Lidé
1.2.1.3 Br-Oughové
1.2.1.4 Enti
1.2.1.5 Trpaslíci
1.2.1.6 Obři
1.2.1.7 Skřeti
1.2.1.8 Nekromanti
1.2.1.9 Elfové
1.2.1.10 Džini
1.2.2 Magické Knihy
1.2.2.1 Kniha Síly
1.2.2.2 Kniha Země
1.2.2.3 Kniha Ohně
1.2.2.4 Kniha Větrů
1.2.2.5 Kniha Mystik
Základy
1.1 Historie
První verze této populární on-line strategie je stvořena již roku 2000, tehdy ještě z názvem Red Dragon, obsahovala ale hodně takzvaných bugů (programových chyb) které byli hráči zneužívány k jijich prospěchu, tento předchudce měl i jednoduší ovládání a pravidla. Po dvou letech byla spuštěna nová verze která hrdě nesla označení Red Dragon 2
byli odstraněny chyby a bylo vylepšena grafika, ovládání, celková hratelnost a pravidla.
Propracovanější verze přilákala 15 000 hráčů, což učinilo RD2 nejhranější on-line hru v České Republice. Roku 2003 byl Red Dragon 2 zpoplatněn, jeden věk stál 100kč za jeden gubernát (účet/říši), toto zpoplatnění vedlo k velkému úbytku hráčů ti se přesunuly na polský server který byl ale také po čase zpoplatněn, následně maďarský server který ale neumožňoval českou verzy hry. V záři roku 2005 ukončila firma Cenega podporu hry, Red Dragon byl v koncích, ne však na dlouho. Zdrojáky i práva koupila firma JRC Computers, která si vzala hru pod svoje křídla, odkoupení vedlo i k příjemným změnám jako zrušení poplatků za hraní, dnes se počet hráčů vyšplhal přez pěkné číslo 9000.
Již déle se mluví o Red Dragonu třetí verze, která ještě ale nevyšla ale i tak je RD 2 bezkonkurenční hra které ostatní strategie nesahají ani po paty.
1.2 Registrace
Do svého vyhledávače zadej adresu http://www.rd2.cz (nebo http://www.reddragon.cz), po načtení stránky klikni na odkaz pod obrázkem draka : Nemáte gubernát? Klikněte zde a založte si ho! Hraní je zcela zdarma. Objeví se registrační stránka do které je potřeba zadát tvůj Nick, Heslo, PIN, rasu a další údaje důležite pro hru, pojďme se tedy podívat jak si co zvolit a jak vyplnit.
Nejdříve si vymysli jméno gubernátu (gubernát bude tvá říše, pod tímto výrazem si ve světě red Dragonu znám), poté si vymysli Nick tím se budeš přihlašovat na úvodní obrazovce (tvůj Nick nikdo nezná ve hře se vyskytuje název tvého gubernátu).
Dobře si rozmysli rasu a knihy které zvolíš, jejich seznam nalezneš o pár centimetrů níž, pak jen zbývá vyplnit PIN a heslo (PIN je záložní heslo ale budeme jej potřebovat i v průběhu hry), heslo musí obsahovat jak čísla tak písmena a nesmí se zhodovat s PINem jinak se registrace nezdaří. Povedlo? Doufám že je tvoje odpověď kladná. Na mail ti nebudou chodit žádné otravné zprávy jako v případě her od gameforge, právě naopak nepříjde ti ani potvrzení registrace.
Po úspěšné registraci běž opět na http://www.rd2.cz či http://www.reddragon.cz a přihlaš se (pod obrázkem draka) pokud se přihlášení nezdaří vypni funkci Kontrola IP (napravo od přihlašovacího formuláře) a pokus se přihlásit znovu. Pokud ani tento pokus nevyšel zkus ještě zadát tvůj PIN který zunguje jako záložní heslo...
Po úspěšném přihlášení se porozhlédni po prostředí hry, pokus se postavit budovy a podobně, až uděláš nějakou činost klikni vlevo na rotující oko. Budeš přesměrovám do centrály kde uvidíš svoji statistiku za poslední tah. Pokud jsou všechny hodnoty kladné (zelené) je vše v pořádku pokud ne vyčkej do dalšího update knihovny/návodu tam se budeme zabívat prostředím hry ovládáním, a dalším pro začátek důležitým věcem.
1.2.1 Rasy
V Red Dragonu 2 se hraje za různé rasy, každá má své výhody nevýhody a bonusy, pojďme se tedy podívat na přehled všech ras za které můžete začít hrát...
1.2.1.1 Hobiti
Hobiti jsou vynikající farmáři a alchymisté. Mají jedny z nejlepších zlodějů a navíc ještě perfektně vynikají v obraně. Pokud si zvolíte tuto rasu dělejte hodně zlodějů, můžete tím takicky pomoci své alianci, hlavně proti mágům. U této rasy je výhodné kupovat pozemky z vlastních zdrojů, nejsou to dobří mágové.
VOJÁCI
Blátošlap Norník
42 95
BONUSY PRO TUTO RASU
+20% farmáři
-10% kameníci
-5% zedníci
-25% mágové
+10% alchymisté
-15% druidi
+0,5 maximální zalidnění na akr
Zdražení pozemků: +5%.
Jeden zloděj stojí pouze 1200 zlaťáků (u ostatních ras průměrně něco kolem 2000 zlaťáků) a tpmu jsou ještě o 25% silnější než zloději istatních ras
1.2.1.2 Lidé
Lidé jsou všestraná rasa, dokáží vynikat jak v magii tak ve válce či obraně ale v žádné z těchto možností nedosahují maxima, hodí se pro ty kteří rádí kouzlí i válčí.
Lidé mají také o 10% silnější zloděje, jako v realitě ;)
VOJÁCI
Rytíř Paladin
33 88
BONUSY PRO TUTO RASU
+10% síla zlodějů
+0,5 maximální zalidnění na akr
+20% vědci
Lidé mohou mít až 8 generálů.
Mají maximum výzkumu vědeckých bodů za tah o 1/3 větší než ostatní rasy.
Bonus pro útočícího generála: 25 levelů na magii času.
Cena jednoho zloděje je 1500 zlaťáků
1.2.1.3 Br-Oughové
Tato rasa je Red Dragonu teprve chvíly ale hrát za ni ce velice nevíhodné, tato rasa je totiž téměr ve všem v mínusu (viz BONUSY PRO TUTO RASU), někteří z vás již podle názvu zjistili co je tato rasa zač a no jedná se o Brougy nebo-li po česku brouci.
VOJÁCI
Kro-Draag Ter-Aark
22 66
BONUSY PRO TUTO RASU
-20% farmáři
-20% kameníci
-20% zedníci
-20% druidi
-35% mágové
-20% alchymisti
-20% zbrojaři
-20% vědci
Síla strojů do útoku je jen 3 (o 2 nižší než u jiných ras) a boří o 40% méně budov
Zalidnění +4 na akr (pozemek)
Vodotok zvedne maximální zalidnění o 2.5
Základ u domobrany pouze 1.5 na jednoho obyvatele, zloději v gubernátu však mají stále základ 2.
Kapacita jednoho domu je jen 1
Mají 1.5x dražší infrastrukturní budovy (mají dvojnásobný limit infrabodů)
Síla obranných věží je o 1/3 nižší než u jiných ras a blokují méně válečných strojů (jen 20 jedna věž) a zničí jen 3 stroje
Spotřeba jídla je 2 za tah
Jeden zloděj stojí 1400 zlaťáků a je o 15% slabší než u ostatních ras
Zdražení pozemků: +10%
1.2.1.4 Enti
Tato "ekonomická" rasa se vyzačuje hlavně v oblasti výzkumu, entí vojsko nemá se zbraněmi nic společné, vejich armáda se "verbuje" z jídla takže i základní vojáci které jsou u všech rás stejné se prénují za jídlo.
VOJÁCI
Klátivec Stromovous
64 1311
BONUSY PRO TUTO RASU
+35% farmáři
+20% vědci
Mají vždy základ 15 tahů za den (maximálně tedy až 43 tahů k použití), věž času přidává místo tahů profesím +5% výkonu, palác času +10% výkonu.
Mají o 20% větší maximum výzkumu za tah, jak bodů tak ekonomických zkušeností.
Domobrana má základní obranu 3.
V útoku a obraně ztrácí o 25% méně jednotek oproti jiným rasám.
Draci v armádě umírají o 1/2 méně než jiným rasám.
Zalidnění na akr je o 1 menší než u normálních ras.
Základní kapacita domu je 2.
Strojé této rasy májí sílu 7, a ktomu o 40% lepší účinek.
Bonus pro útočícího generála: 12,5 levelů na sabotáž a 12,5 levelů na špionáž a maskování.
Zdražení pozemků: -10%.
1.2.1.5 Trpaslíci
Tato rasa vyniká jak v útoku tak v obraně, ale v žádném případě to nejsou žádní mágové. Naopak se ale vyznačují v oblasti stavební.
VOJÁCI
Těžkooděnec Berserkr
44 99
BONUSY PRO TUTO RASU
+25% zedníci
+40% kameníci
-15% druidi
-15% mágové
Na trpaslíky prochází o jedno limitované kouzlo méně
Bonus pro útočícího generála: 25 levelů drakobijectví.
Zloději trpaslíků jsou o 15% slabší než u jiných ras. Zlodějské pakty které jim jsou poskytnuty mají pro ně o 10% menší účinnost.
Ve vojenském útoku a obraně (i paktářů) ztrácí jen polovinu jednotek oproti jiným rasám
Berserkr je o 200 levnější, než odpovídá jeho síle
Zdražení pozemků: +10%.
1.2.1.6 Obři
Další rasa vhodná jak pro boj tak pro obranu, naopak, obři nejsou vůbec dobří mágové. V alianci zastanou funkci válečníka.
VOJÁCI
Golem Ogrr
55 1014
BONUSY PRO TUTO RASU
+10% kameníci
+10% zedníci
+50% zbrojaři
-10% mágové
Zalidnění -0,5 na akr, Kanalizace zvýší kapacitu domů jen o 1, norový systém pouze o 0.5.
Základ u domobrany je 2.5 na jednoho obyvatele
Síla strojů do útoku je 7 (o 2 vyšší než u jiných ras) a mají o 40% lepší bořící účinek (tedy je jich potřeba méně pro boření infra a specek)
Poloviční účinek moru oproti ostatním rasám, imunní na somnambul.
Spotřeba jídla 1.5 na obyvatele za tah
Přelévaní z E1 na E2 mají o 0,5% rychlejší než u ostatních ras (tedy základ 5,5%)
Draci v armádě umírají o 1/2 méně než jiným rasám
Bonus pro útočícího generála: 25 levelů sabotáže.
Zdražení pozemků: -5%.
1.2.1.7 Skřeti
Skřeti jsou v Red Dragonu oblíbení hlavně pro větší počet tahů za jeden den (za den o 2 tahy více), je to nejsilnější rasa v tomto herním světě, pokud se rozhodnete hrát za skřety je vaše poslání jediné, útočit, útočit a útočit.
VOJÁCI
Vrrččí jezdec Skurut hai
34 611
BONUSY PRO TUTO RASU
-35% farmáři
-25% druidi
-25% mágové
Skřeti mají o dva tahy denně více. Zároveň dostávají za věž času místo jednoho dva tahy navíc (po dostavění mohou mít tedy maximálně až 58 tahů k použití).
Na skřety prochází vždy o dvě méně z limitovaných kouzel.
Základní výcvik armády z elite 1 na elite 2 je jen 4.5% za tah.
Mají maximum výzkumu (i ekonomických zkušeností) za tah o 20% menší než ostatní rasy.
Bonus pro útočícího generála: 25 levelů na poranění generála.
Zdražení pozemků: +10%.
1.2.1.8 Nekromanti
Nekromanti jsou zvláštní tím že jejich vojáci (ale i obyvatelé gubernátu) nejedí jídlo. v boji se padlí ghůlové a hopliti mění v kostlivce, nejsou to ani špatní mágové (některá kouzla mají levnější), v alianci budou vhodní pro dobívání území.
VOJÁCI
Kostlivec Ghůl
03 610
BONUSY PRO TUTO RASU
-10% alchymisté
+10% druidi
+10% mágové
Armáda nekromantů (i zloději) nejí jídlo a v boji se padlí ghůlové a hopliti mění v kostlivce
Kouzla mor, somnambul a špatná nálada jsou pro ně o 50% levnější
Pouze poloviční efekt moru
Bonus pro útočícího generála: 25 levelů krvelačnosti.
Zdražení pozemků: -10%.
1.2.1.9 Elfové
Elfové se vyznačují velmi silnou armádou avšak nejsou to ani špatní mágové jsou rasa. Když začnete hrát za tuto rasu budete mít začátek nejtěžší, časem až si postavíte speciální budovy vodoto, norového systému a kanalizace se elfové pro vás stanou velmi silnou rasou. Až se dostanete do aliance (bez které nelze ve hře zvítězit) můžete vynikat jak v postavení válečníka nebo mága.
VOJÁCI
Lučištník Lesní přízrak
43 109
BONUSY PRO TUTO RASU
+20% druidi
+15% mágové
-10% zedníci
-5% obchodníci
-5% kameníci
+10% zbrojaři
+10% vědci
-0,2 hustota zalidnění na jeden akr
Bonus pro útočícího generála: 25 levelů léčitelství.
Dračí dech a Ohnivý déšť způsobí elfům pouze poloviční ztráty
Strašidelný lesík má dvojnásobný efekt, tedy zastraší 10% útočící armády
Zdražení pozemků je -5%
1.2.1.10 Džini
Nejsilnější magická rasa ve světě Red Dragonu. Pokud se vám zalíbí právě tato rasa, je nejlelší používat magickou obranu a útok. Ve válce budete propouštět ostatní profese a vytvářet nové mági a drujdy. Tato rasa je obvzlášť vhodná pro ty kteří neradi bojují ale za to rádi posílají jedno kouzlo za druhým.
VOJÁCI
Al'Ahváč Džin'Beam
42 86
BONUSY PRO TUTO RASU
+5% alchymisté
-30% zbrojaři
+30% druidi
+20% mágové
Po dostavbě Magického paláce se zvedá náročnost kouzel jen o 8% místo 10%
Padlé legie mají obranu a účinnost o 1/2 větší (tedy max 1.5 násobek počtu zacvičených mágů)
Válečné stroje na něj mají efekt až do účinnosti 550% tedy o 1/10 víc než u ostatních ras
Bonus pro útočícího generála: 25 levelů na černou magii.
Zdražení pozemků: +5%.
1.2.2 Magické Knihy
Při registraci si vybíráš také magické knihy, doporučuji tuto část celou pročíst protože jak již zjistíte později magické knihy jsou velmi důležité a nad jejím výběrem se musíte zamyslet. V položce mana je uvedena základní hodnota. Každá rasa má různý počet magických knih, kolik má určitá rasa se dozvíte o 2 řádky níže ;)
Tabulka knih pro jednotlivé rasy
Rasa Knih
Džini 5
Elfové 4
Nekromanti 4
Lidé 3
Br-oughové 3
Enti 2
Trpaslíci 1
Hobiti 1
Skřeti 1
Obři 0
1.2.2.1 Kniha Síly
Název kouzla Mana
Antimagický štít 210
Štěstí 210
Vojenský štít 380
Magické zrcadlo 680
1.2.2.2 Kniha Země
Název kouzla Mana
Kobylky 125
Zemětřesení 190
Plodnost 210
Mor 275
1.2.2.3 Kniha Ohně
Název kouzla Mana
Smůla 65
Špatná nálada 65
Slabost 85
Ohnivý dešť 340
1.2.2.4 Kniha Větrů
Název kouzla Mana
Ospalost 105
Zničit zásoby 125
Uragán 320
Zpopelnit zloděje 210
1.2.2.5 Kniha Mystik
Název kouzla Mana
Kastrace 85
Stupidita 85
Somnambul 105
Magické fluidum 210
ZDROJ BONUSŮ PRO RASY : oficiální herní manuál
ZDROJ OBRÁZKŮ : www.rd2.cz (vlastní hra)
KONEC.