1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Quest for Glory 1
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Quest for Glory 1 - návod

Návod dodal : Tomáš "KILLER" Sudík (killer-master@seznam.cz)


A. MAPA HRY :



B. NÁVOD :


1) START


Na začátku si důkladně prolezte celé  město, abyste věděli, kde se kdo ukrývá.

Zajděte ke  kentaurce Hildě a  kupte asi 70  jablek. Opusťte město  a dejte se

k ledovému obrovi a dejte mu všechny jablka co máte. Dá vám drahokam, který si

nechte (nesnažte se ho později prodat u překupníka). Jděte k Lišce a osvoboďte

ji. Teď jděte k domu léčitelky a  seberte ze země kamínky. Ty hoďte po ptákovi

v hnízdě.  Zkuste vyšplhat  na strom  (můžete použít  kouzlo 'FETCH') a sebrat

prsten  z  hnízda.  Dejte  ho  léčitelce  (nemusíte  to  dělat hned, klidně si

počkejte až budete  mít více zkušenosti a lepší  vlastnosti), dostanete peníze

a ...Pokud se chcete trénovat bez riskování  (když spadnete ze stromu, tak vás

to  zraní)  jděte  do  hradních  stájí  a  hrabte  hnůj  co to de (dostanete 5

stříbrných za  každou směnu a pak  se tu můžete i  vyspat). Fighter: můžete se

trénovat v boji s mistrem boje, který sem občas zaskočí.


2) THE CITY OF SPIELBURG


V noci jděte do tmavé uličky u  místního lokálu a až vás přepadnou zlodějíčci,

tak jim udělejte znamení (rukou klikněte na horního zloděje), řekne vám heslo.

Jděte do lokálu a seberte papírek. Řekněte Drtičovi heslo (Mečucha), pustí vás

do Cechu  zlodějů. Zde si u  železných dveří v rohu  místnosti můžete nakoupit

nářadí na vloupačky  a taky prodávat kradený zboží.  Rozhodně v lokálu nepijte

Dračí  dech.  V  Cechu  dobrodruhů  si  promluvte  se  strážcem  (a uklízečem,

údržbářem,  jediným členem,  atd.) cechu   a zapište  se do  knihy dobrodruhů.

V obchodu s  kouzly si můžete  koupit kouzla FETCH,  OPEN a FLAME  DART, ty se

hodí jenom těm, kteří mají vlastnost magic alespoň 1. Taky si tu můžete koupit

elixíry, ale léčitelka je má levnější. Jediná  výhoda je, že je tu otevřeno 24

hod. denně. V noci se můžete vloupat do  domů a brát co chcete (skoro). V domě

staré  důchodkyně   seberte  svícen,  perly  a   peníze.  Nechoďte  nahoru  do

schodů...kočička  vás  zabije.  Další  dům,  který  můžete  vybílit,  je vedle

prodejny  se zbraněmi.  Vezměte vázu,   svícen a  prohlídněte sejf  za obrazem

a noční stolek, zkuste otevřít skříňku na stole, ale bacha, má to jeden háček.

V hostinci se  můžete vyspat a  nadlábnout, ale je  to na nic,  protože můžete

spát i jinde a zadarmo (Erana, Dryáda, Henry a stáje).


3) HERE WE COME


U Erany zakouzlete OPEN na kámen, ten se otevře a další kouzlo je vaše (můžete

se tu  taky vyspat, to  vám obnoví sílu,  zdraví i manu).  U goblinů si můžete

trochu  zabojovat a  nahrabat si  peníze.  Jděte  k Babě  Jaze a  promluvte si

s lebkou.  Souhlaste s  dohodou a  až vám  řekne rým,  tak mu  dejte drahokam.

Otevře vám  cestu k chaloupce, ale  ještě tam nelezte. U  plivajících kytek se

pokuste sebrat semeno (nebo použijte kouzlo FETCH), můžete taky na kytky házet

kamínky.  Jděte k  Dryádě (až  narazíte na  bílého jelena,  tak běžte za ním).

Řekněte  že jste  přítel lesa  a  že  jí pomůžete.  Dejte jí  semeno plivající

květiny.  Až  spadne  kouzelný  žalud  pod  strom,  tak  ho  seberte  a  jděte

k léčitelce. Dejte  jí prsten, jestli  jste ho už  konečně sebrali. Řekne  vám

ingredience do Odkouzlovadla. Magický žalud už máte, květiny z Eraninyho místa

získáte  u  Erany  (překvapivé).  Zelenou  kožku  získáte  když  si  u  Kulíků

promluvíte se zeleným Kulíkem o Kožce. Můžete tu získat další kouzlo, stačí si

o něj říct.  Levitující vodu naberte z  jezera do prázdné lahvičky,  kterou si

můžete koupit, nebo vám zbyde z  vypitého elixíru. Prášek od Víl získáte, když

v noci půjdete k  magickému kruhu a tam zatančíte (samozřejmě  si o něj musíte

říct a mít prázdnou láhvičku). NELEZTE do magického kruhu, nebo zažijete tanec

života (bohužel poslední). Až dosbíráte všechny věci, dejte je léčitelce a ona

by  vám  měla  za  chvíli  (den  dva)  připravit  Odkouzlovadlo. Mezitím jděte

k Levitujícímu  vodopádu a  vylezte ke  dveřím. Zaťukejte  a poodejděte kousek

doprava nebo  jste dole (můžete  zakouzlit OPEN...na procvičení).  Zde řekněte

Henrymu  o kouzlo  TRIGGER. Jděte  k Jeskyni  a zabijte  obra (nebo  ho můžete

i obejít). V Jeskyni dejte  medvědovi najíst (cokoli...jablka, květiny,...nebo

kouzlo CALM). Za medvědem zabijte Kobolda (Thief: dopližte se k němu a čapněte

mu klíč  a houbičky (kdo  ví na co  je má) Fighter:  zabít mečem, Mage: kouzlo

FLAME DART  na něj) a  vemte mu klíč.  Můžete tu najít  skrytý poklad (na  dně

jeskyně).  Odemkněte  medvědovi  řetěz  a  baronet  je  volný  (je  to  pěknej

nafoukanec...bych  ho tam  nechal shnít).  Jděte na  hrad a  dostanete odměnu.

Teďka jděte  do lokálu a  vemte si další  papírek. Brzo si  Bruno bude povídat

s týpkem u Terče  o tajném vchodu. Jděte tam raději  ze strany. Až domluví tak

banditu  zabijte dýkou,  nebo to  obejděte  (Bruno  stojí v  lese pěkně  blbě)

a dojděte přímo k  Terči zespoda, a pak ho můžete  zabít fér. Vezměte mu klíč.

Jděte  k Babě  Jaze (promluvte  si s  chaloupkou, a  pak jí  řekněte rým,  ale

nestujte přímo pod  ní...bác) a souhlaste, že jí  donesete kořen. Ten získáte,

když se o půlnoci namažete elixírem  proti nemrtvým (kupte si ho u léčitelky),

a pak jděte na hřbitov a vezměte si ten červený kořen. Dejte ho Babě Jaze.


4) THE LAST PART OF THE QUEST


Jděte  k antwerpovi  a klikněte  chodícím  kurzorem  přímo na  něj (hlavně  ho

nerozzlobte). Teď  je antwerp vedle vás.  Prozkoumejte dveře, najdete klíčovou

dírku.  Otevřete si  klíčem od  bandity. Až  otevřete dveře,  nezapomeňte říci

slovo, o kterém se  bavil Bruno a bandita. V jeskyni (ne  v té s Koboldem, ale

u antwerpa)  jděte dolů  doprava. Až   výjdete, narazíte  na Minotaura.  Dá se

omámit kouzlem  CALM nebo RAZZLE  DAZZLE (to  získáte  u Erasma když  si s ním

zahrajete jeho hru...jde o to dostat  svůj plamének dolů, musíte kouzlem FETCH

přemisťovat  mosty a  žebříky a  TRIGGERem si  zmenšíte či zvětšíte plamének).

Můžete ho také zabít ručně, je celkem pomalý, stačí teda pořád píchat (ehm..),

pak mu vyberte  palcát a může se jít. U  dřevěných dveří můžete zakouzlit OPEN

a pak si otevřít,  anebo kůly přelézt. Teďka jste asi  v druhé nejtěžší lokaci

ve  hře.  Jděte  doleva,  a  pak  k  pravému  mostu (je označen bílou tečkou).

Přejděte  ho a  podívejte se  na drát  před sebou  (oko kurzor),  jinak na vás

spadne antwerp  (tohle mi celkem zatopilo),  vejděte do dveří. Zde  je to tuhé

dost. Zavřete dveře  a až k nim bandité příjdou  a pak odejdou, přisuňte židli

k pravým  horním dveřím  (bandité se  nesmí dívat).  Když do  místnosti vejdou

velitelé, tak se postavte  ke svícnu, a až budou před ním,  tak ho poražte. Až

budou  na levém  konci stolu,  vyskočte na   něj, a  pak se  zavěšte na  lustr

a velitelé  jsou  zneškodněni  (zde  se  to  musí  načasovat). Jděte do levých

horních dveří. Promluvte s Jorikem a něco po něm hoďte (kouzlo...), jinak bude

pěkně  otravnej. Teď  jděte doprava,  a  až  spadnete, tak  se rukou  zachyťte

vpravo. Jděte doprava a vyjdete vlevo  nahoře, zde zatáhněte za řetěz a rychle

upalujte  zpátky  doprava  a  pak  nahoru  do  dveří  (rychlost  je zde celkem

potřebná).  Zde se  setkáte s  vůdcem banditů.  Až přeskočí  stůl, tak  na něj

vylijte Odkouzlovadlo.  Promění se v Elsu,  a pak si vezměte  ze stolu zrcadlo

a 2  elixíry. Vyjděte  vpravo nahoře.  Jste  zas  u antwerpa.  Teď můžete  hru

skončit pokud půjdete  na hrad, avšak Spielburg má  ještě jeden problém...Baba

Jaga. Jděte tedy do její chaloupky a nenápadně vytáhněte zrcátko a...Baba Jaga

je pryč. Teď konečně jděte na hrad a titul "Hrdina Spielburgu" je váš.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.