Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Návod dodal : Tomáš "KILLER" Sudík (killer-master@seznam.cz)
A. MAPA HRY :
B. NÁVOD :
1) START
Na začátku si důkladně prolezte celé město, abyste věděli, kde se kdo ukrývá.
Zajděte ke kentaurce Hildě a kupte asi 70 jablek. Opusťte město a dejte se
k ledovému obrovi a dejte mu všechny jablka co máte. Dá vám drahokam, který si
nechte (nesnažte se ho později prodat u překupníka). Jděte k Lišce a osvoboďte
ji. Teď jděte k domu léčitelky a seberte ze země kamínky. Ty hoďte po ptákovi
v hnízdě. Zkuste vyšplhat na strom (můžete použít kouzlo 'FETCH') a sebrat
prsten z hnízda. Dejte ho léčitelce (nemusíte to dělat hned, klidně si
počkejte až budete mít více zkušenosti a lepší vlastnosti), dostanete peníze
a ...Pokud se chcete trénovat bez riskování (když spadnete ze stromu, tak vás
to zraní) jděte do hradních stájí a hrabte hnůj co to de (dostanete 5
stříbrných za každou směnu a pak se tu můžete i vyspat). Fighter: můžete se
trénovat v boji s mistrem boje, který sem občas zaskočí.
2) THE CITY OF SPIELBURG
V noci jděte do tmavé uličky u místního lokálu a až vás přepadnou zlodějíčci,
tak jim udělejte znamení (rukou klikněte na horního zloděje), řekne vám heslo.
Jděte do lokálu a seberte papírek. Řekněte Drtičovi heslo (Mečucha), pustí vás
do Cechu zlodějů. Zde si u železných dveří v rohu místnosti můžete nakoupit
nářadí na vloupačky a taky prodávat kradený zboží. Rozhodně v lokálu nepijte
Dračí dech. V Cechu dobrodruhů si promluvte se strážcem (a uklízečem,
údržbářem, jediným členem, atd.) cechu a zapište se do knihy dobrodruhů.
V obchodu s kouzly si můžete koupit kouzla FETCH, OPEN a FLAME DART, ty se
hodí jenom těm, kteří mají vlastnost magic alespoň 1. Taky si tu můžete koupit
elixíry, ale léčitelka je má levnější. Jediná výhoda je, že je tu otevřeno 24
hod. denně. V noci se můžete vloupat do domů a brát co chcete (skoro). V domě
staré důchodkyně seberte svícen, perly a peníze. Nechoďte nahoru do
schodů...kočička vás zabije. Další dům, který můžete vybílit, je vedle
prodejny se zbraněmi. Vezměte vázu, svícen a prohlídněte sejf za obrazem
a noční stolek, zkuste otevřít skříňku na stole, ale bacha, má to jeden háček.
V hostinci se můžete vyspat a nadlábnout, ale je to na nic, protože můžete
spát i jinde a zadarmo (Erana, Dryáda, Henry a stáje).
3) HERE WE COME
U Erany zakouzlete OPEN na kámen, ten se otevře a další kouzlo je vaše (můžete
se tu taky vyspat, to vám obnoví sílu, zdraví i manu). U goblinů si můžete
trochu zabojovat a nahrabat si peníze. Jděte k Babě Jaze a promluvte si
s lebkou. Souhlaste s dohodou a až vám řekne rým, tak mu dejte drahokam.
Otevře vám cestu k chaloupce, ale ještě tam nelezte. U plivajících kytek se
pokuste sebrat semeno (nebo použijte kouzlo FETCH), můžete taky na kytky házet
kamínky. Jděte k Dryádě (až narazíte na bílého jelena, tak běžte za ním).
Řekněte že jste přítel lesa a že jí pomůžete. Dejte jí semeno plivající
květiny. Až spadne kouzelný žalud pod strom, tak ho seberte a jděte
k léčitelce. Dejte jí prsten, jestli jste ho už konečně sebrali. Řekne vám
ingredience do Odkouzlovadla. Magický žalud už máte, květiny z Eraninyho místa
získáte u Erany (překvapivé). Zelenou kožku získáte když si u Kulíků
promluvíte se zeleným Kulíkem o Kožce. Můžete tu získat další kouzlo, stačí si
o něj říct. Levitující vodu naberte z jezera do prázdné lahvičky, kterou si
můžete koupit, nebo vám zbyde z vypitého elixíru. Prášek od Víl získáte, když
v noci půjdete k magickému kruhu a tam zatančíte (samozřejmě si o něj musíte
říct a mít prázdnou láhvičku). NELEZTE do magického kruhu, nebo zažijete tanec
života (bohužel poslední). Až dosbíráte všechny věci, dejte je léčitelce a ona
by vám měla za chvíli (den dva) připravit Odkouzlovadlo. Mezitím jděte
k Levitujícímu vodopádu a vylezte ke dveřím. Zaťukejte a poodejděte kousek
doprava nebo jste dole (můžete zakouzlit OPEN...na procvičení). Zde řekněte
Henrymu o kouzlo TRIGGER. Jděte k Jeskyni a zabijte obra (nebo ho můžete
i obejít). V Jeskyni dejte medvědovi najíst (cokoli...jablka, květiny,...nebo
kouzlo CALM). Za medvědem zabijte Kobolda (Thief: dopližte se k němu a čapněte
mu klíč a houbičky (kdo ví na co je má) Fighter: zabít mečem, Mage: kouzlo
FLAME DART na něj) a vemte mu klíč. Můžete tu najít skrytý poklad (na dně
jeskyně). Odemkněte medvědovi řetěz a baronet je volný (je to pěknej
nafoukanec...bych ho tam nechal shnít). Jděte na hrad a dostanete odměnu.
Teďka jděte do lokálu a vemte si další papírek. Brzo si Bruno bude povídat
s týpkem u Terče o tajném vchodu. Jděte tam raději ze strany. Až domluví tak
banditu zabijte dýkou, nebo to obejděte (Bruno stojí v lese pěkně blbě)
a dojděte přímo k Terči zespoda, a pak ho můžete zabít fér. Vezměte mu klíč.
Jděte k Babě Jaze (promluvte si s chaloupkou, a pak jí řekněte rým, ale
nestujte přímo pod ní...bác) a souhlaste, že jí donesete kořen. Ten získáte,
když se o půlnoci namažete elixírem proti nemrtvým (kupte si ho u léčitelky),
a pak jděte na hřbitov a vezměte si ten červený kořen. Dejte ho Babě Jaze.
4) THE LAST PART OF THE QUEST
Jděte k antwerpovi a klikněte chodícím kurzorem přímo na něj (hlavně ho
nerozzlobte). Teď je antwerp vedle vás. Prozkoumejte dveře, najdete klíčovou
dírku. Otevřete si klíčem od bandity. Až otevřete dveře, nezapomeňte říci
slovo, o kterém se bavil Bruno a bandita. V jeskyni (ne v té s Koboldem, ale
u antwerpa) jděte dolů doprava. Až výjdete, narazíte na Minotaura. Dá se
omámit kouzlem CALM nebo RAZZLE DAZZLE (to získáte u Erasma když si s ním
zahrajete jeho hru...jde o to dostat svůj plamének dolů, musíte kouzlem FETCH
přemisťovat mosty a žebříky a TRIGGERem si zmenšíte či zvětšíte plamének).
Můžete ho také zabít ručně, je celkem pomalý, stačí teda pořád píchat (ehm..),
pak mu vyberte palcát a může se jít. U dřevěných dveří můžete zakouzlit OPEN
a pak si otevřít, anebo kůly přelézt. Teďka jste asi v druhé nejtěžší lokaci
ve hře. Jděte doleva, a pak k pravému mostu (je označen bílou tečkou).
Přejděte ho a podívejte se na drát před sebou (oko kurzor), jinak na vás
spadne antwerp (tohle mi celkem zatopilo), vejděte do dveří. Zde je to tuhé
dost. Zavřete dveře a až k nim bandité příjdou a pak odejdou, přisuňte židli
k pravým horním dveřím (bandité se nesmí dívat). Když do místnosti vejdou
velitelé, tak se postavte ke svícnu, a až budou před ním, tak ho poražte. Až
budou na levém konci stolu, vyskočte na něj, a pak se zavěšte na lustr
a velitelé jsou zneškodněni (zde se to musí načasovat). Jděte do levých
horních dveří. Promluvte s Jorikem a něco po něm hoďte (kouzlo...), jinak bude
pěkně otravnej. Teď jděte doprava, a až spadnete, tak se rukou zachyťte
vpravo. Jděte doprava a vyjdete vlevo nahoře, zde zatáhněte za řetěz a rychle
upalujte zpátky doprava a pak nahoru do dveří (rychlost je zde celkem
potřebná). Zde se setkáte s vůdcem banditů. Až přeskočí stůl, tak na něj
vylijte Odkouzlovadlo. Promění se v Elsu, a pak si vezměte ze stolu zrcadlo
a 2 elixíry. Vyjděte vpravo nahoře. Jste zas u antwerpa. Teď můžete hru
skončit pokud půjdete na hrad, avšak Spielburg má ještě jeden problém...Baba
Jaga. Jděte tedy do její chaloupky a nenápadně vytáhněte zrcátko a...Baba Jaga
je pryč. Teď konečně jděte na hrad a titul "Hrdina Spielburgu" je váš.
KONEC.