1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Quake 3: Arena
Quake 3: Arena - grafika

Grafika :


Poté, co otevřete menu s nastavením grafiky, zobrazí se vám následující možnosti, které jsou ale popsány v angličtině, takže nevíte, co to vůbec znamená a k čemu je to dobré. Proto vám to tady napíšu v češtině  :


1. GL ovládání - zobrazuje možnost, jestli chcete, aby hra jela přes voodoo, nebo DirectX.


2. GL rozšiřování - strannější grafika


3. Video mód - na video módu záleží skoro celá grafika. Čím větší rozlišení, tím bude grafika lepší. Ale pozor ! Musíte nejdříve vědět, v jakém maximálním rozlišení může fungovat váš monitor. Pokud zadáte větší rozlišení, možná vám hra nepůjde. Quake fachčí v těchto rozlišeních (čím větší hodnoty, tím lepší grafika) :


320x240         400x300          512x384           640x480            800x600         960x720

1024x768        1152x864        1280x1024        1600x1200        2048x1536       856x480 wide scren


4. Barevná hloubka - Je 16bit a 32bit (do rozlišení 800x600 bych nechal 16bit).


5. Celý obraz - ponechejte ho zapnutý.


6. Osvětlení - Máme dva typy osvětlení. Lightmap a Vertex. Lightmap (v překladu světlá mapa/obraz) je osvětlení takové, že v koutech jsou stíny, na podlaze jsou různé efekty a Vertex znamená, že podlaha je bez efektů, ale zato textury zdí a podlahy jsou o trochu kvalitnější. Nebo-li někde se ubere a někde se zase přidá.


7. Geometrické detaily - To jsou detaily, např. pohyb zbraní, a na nich krásně uvidíte linii nebo polo lomené čáry. Tyto detaily bych dal na největší. Hra tím získá stabilní dojem.


8. Detaily textur - Je to vlastně dekorace (vyšperkovanost) textur, ale i postav.


9. Kvalita textur - to znamená, jestli textury budou výrazné a přehledné nebo takové zamlžené a né moc viditelné (nepřehlednost - tím se získá ztráta celkového požitku ze hry).


10. filtr textur - bilineární je horší než trilineární (textury se líp přizpůsobují 3D pohybu).


Nejlepší nastavení grafiky :


1) základ

2) zapnuto

3) 2048x1536

4) 32bit

5) zapnuto

6) jak kdo má rád efekty. Záleží jak kdo chce

7) vyšší

8) kulička bude co nejvíce napravo

9) 32bit

10) trilinear

Poznámka : To rozlišení jsem netestoval až do toho nejvyššího. Můj monitor byl schopen až do 1280x1024 (už v tomhle rozlišení je to excelentní grafika).


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.