1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Presumed Guilty
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Presumed Guilty - návod

Autor návodu : Andrej Anastasov (ANDREW) + Martin Dvořák


Ve  skvělé adventuře  Presumed Guilty  si hned  na začátku  hry můžete vybrat,

s kým budete hrát - zda s hrdinou  prvního dílu či s jeho trýznitelkou Ysannou

Andropath.  Řešení se  pro oba  podstatně  liší,  a proto  napíši návody  dva.

V první části popíši řešení pro Jacka T.  Ladda a v části druhé pak příběh pro

Ysanne. Takže jedem :


1) JACK T. LADD :


Haló, jste  připraveni vzít si  pod kontrolu nevyzpytatelného  Jacka T. Ladda?

Jakmile s  ním spustíte hru,  je v průšvihu  - sedí v  maličké base na  palubě

kosmické  lodi  Relentless,  která  ho  odváží  do  jisté  záhuby galaktických

byrokratických  mlýnů.  Třikrát  vypněte  a  zapněte  světlo  v  cele maličkým

tlačítkem vpravo od dveří. Pak  zavolejte projíždějícího servisního robota, ať

světlo opraví. Za  chvíli jste na svobodě připraveni  působit Yvonně problémy.

Ze země  seberte maličkou konzumační tyčinku  (FOOD PELLET) a příkazem  USE ji

sežvýkejte do  kuličky. Ze stěny  sundejte trychtýř (FUNNEL)  a dolními dveřmi

projděte k reaktoru. Seberte hasičský  přístroj (FIRE EXTINGUISHER) a použijte

ho  na termostatický  štít generátoru.  Řekněte o  svém bídném  činu robotovi,

který půjde zavolat  Yssanu. Projděte horními dveřmi a  směrem doleva projděte

chodbou  na můstek.  Seberte plyšovou  hračku (CUDDLY  TOY) a  ze slotu  vlevo

vytáhněte  magnetickou kartu  (PASS CARD).  Vraťte se  k reaktoru  a vytáhněte

z maličkého panelu,  který Yssana otevřela  pohon lodi (HYPERDRIVE).  Jděte do

místnosti s přetlakovou komorou (Airlock). Tuto komoru pomocí magnetické karty

otevřete  a  vyhoďte  pohon  ven  do  vesmíru.  Na  skříňce vlevo visí ramínko

(COATHANGER),  které budete  potřebovat. Než  opustíte loď,  vezměte si  ještě

prázdnou plynovou  bombu (GAS CANISTER)  z otvoru vedle  reaktoru. Loď opusťte

nouzovým výtahem, který se nachází na zemi uprostřed místnosti s Airlockem. Na

ledové planetě máte  za úkol naplnit bombu palivem  Tyranium, Ze země zvedněte

pohozený  kanistr  (FUEL  CAN),  díru  v  něm  ucpěte  sežvýkanou potravinovou

kuličkou a  nasaďte na něj trychtýř.  Kanistr ležel pod sněžným  pluhem, jehož

malý pultík  musíte otevřít, abyste si  dopomohli ke šroubováku (SCREWDRIVER).


Veďte  Jacka doprava  do budovy  a  ze  stěny seberte  kus gumové  trubky (AIR

TUBING). Vraťte  se ke sněžnému pluhu  a tuto trubku zaveďte  do jeho palivové

nádrže skrz maličký otvor Fuel Pipe.


Trubkou načerpejte  palivo do kanistru  s trychtýřem. Budovou  teď projděte do

pokoje s probořeným stropem. Odšroubujte kryt rakety, příkazem USE deaktivujte

její explozivní  mechanismus a vytáhněte  z ní nálož  (WARHEAD). Než odejdete,

popadněte ze zdi vpravo od dveří téměř neviditelný klíček (KEY).


Výtahem  sjeďte  o  patro  níž.  V  místnosti  vpravo  zasuňte  nálož  do suti

a použitím ji odpalte.  Teď můžete projít dále doprava  k těžebnímu stroji. Do

jeho nádrže nalijte  palivo z kanistru a zasunutím  klíčku do zapalování stroj

nastartujte.  Naplňte plynovou  bombu kýženým  palivem tak,  že ji zasunete do

výklenku Gas Outlet. Vraťte se na loď  a vraťte bombu na místo vedle reaktoru.

Promluvte s  Yssanou o vašem  hrdinném úspěchu. Dozvíte  se o invazi  vetřelců

a odletíte na bitevní planetu.


Opusťte loď.  Až vojáci ukončí svůj  monolog, bude vaším úkolem  získat zpátky

navigační gyroskop,  bez kterého loď  nemůže letět. Na  zemi pod schůdky  leží

francouzský  klíč  (SPANNER),  bude  se  hodit.  Jděte  doprava,  hoďte  slovo

s kolonelem  a  utrhněte  lano  z  latríny  (GUYROPE).  Zpátky u lodi vytvořte

z ramínka  drát,  se  kterým  odemknete  skútr.  Skútrem  doleťte  do vedlejší

místnosti.  Francouzským  klíčem  povolte  mříž,  přivažte  k  ní lano, pak ho

použitím  připoutejte ke  skútru. Nastartováním  skútru dojde  k předpokládané

demoliční akci. Vlezte do budovy a vezměte gyroskop (GYROSCOPE). Od budovy teď

pokračujte  doprava a  naskočte na  tank. Za  jízdy vystřelte  z děla použitím

Control  Boxu v  levé horní  části  tanku.  Až bude  po "jízdě"  jděte doprava

a použijte  směrovací  zařízení  Beacon.  Zpátky  na  lodi  vložte gyroskop do

navigační části  reaktoru a povězte to  Ysanne. Poletíte na další  planetu. Na

můstku  si  promluvte  s  palubním  počítačem.  řeknete-li  mu,  že  Yssane je

v nebezpečí, odblokuje východ. Vyjděte z lodi na zábavní planetu. Promluvte si

s mužem  a těsně  za ním  vyjděte z  místnosti, jinak  vás androidka  nepustí.

Pokračujte  rovně do  kasina a  promluvte si  s croupierem  v červené  košili.

Následuje prohra a  odsouzení ke kárné práci v  kuchyni. Pokecejte s kuchařem.


Seberte  kuchařskou čepici  ze stolu  a použijte  malý džbánek,  velký džbánek

a koření  (SMALL JUG,  LARGE JUG,  SPICES). Získáte  tak jídlo  (FOOD SAMPLE),

dejte jej ochutnat kuchařovi, aby vás  pustil na svobodu. Po hlavním schodišti

vystupte až do  horních dveří. Recepční řekněte, že vás  chce vidět její boss,

a projděte  dveřmi  do  kanceláře  šéfa.  Promluvte  s  ním. Až přijde Ruthie,

promluvte na  ni a jděte si  s ní pokecat do  vedlejší místnosti. Poproste ji,

aby vám pomohla přemluvit šéfa, aby  vám vrátil prohranou kosmickou loď. Znovu

řekněte  recepční,  že  vás  boss  chce  vidět  a  vejděte  do jeho kanceláře.

Tentokrát  vám šéf  velkoryse dovolí  pokusit se  vyhrát loď  zpátky. Jděte do

kasina  a promluvte  si s  croupierem v  červené košili.  Mužovi vlevo  od něj

vytáhněte  z kapsy,  která se  hlásí jako  Pocket, pět  žetonů (CREDIT CHIPS).

Dejte je croupierovi  a snažte se vyhrávat (po každé  výhře uložte pozici), až

budete mít  40 nebo víc  žetonů, doneste je  šéfovi (nezapomeňte požádat  jeho

recepční  o povolení  k vstupu).  Dostanete zpátky  svou loď.  Jděte na palubu

a promluvte  si  s  Yssane.  Na  planetě  džunglí  opusťte  loď,  promluvte si

s vedoucím kolonistů a s vojákem Narmem.  Jděte doleva až k jeskyni. Vytáhněte

z Narmových bot ponožky  (NARMS SOCKS), pokud se vás  při tom pokusí obtěžovat

jakýsi pudl, dejte  mu Yssaninu plyšovou hračku. Jeskyní  jděte jednou doleva,

kde začíná bludiště. Jednoduše vám  popíšu správnou cestu, vstupujte do těchto

chodeb zleva (za předpokladu, že v každé místnosti jsou chodby čtyři) :


1,2,2,3,3,2,2,3,3,4,3,2 a pak seberte  vetřelci  vejce  (ALIEN EGG) a odejděte

směrem doprava. Dejte vejce vedoucímu kolonistů,  vraťte se na loď a promluvte

si s  Yssane. Až se  loď zastaví ve  vesmíru, zeptejte se  Yssane, co se děje.

Přistanete  na další  planetě. Jděte  za  Yssane  a pokračujte  v cestě  až do

posvátné kaple, odkud vás vyžene mnich.  Najděte Yssane a dvakrát ji poproste,

aby vám do kaple pomohla. Jděte tam a opravdu, omráčený mnich se válí na zemi.

Znesvěťte svatyni vyžráním jídla z misek  na oltáři. Za tento hřích poputujete

oba do vězení. Vyskočte  z okna (ne zrovna útěk ala Monte  Christo) a jděte 2x

doprava. Vezměte si  droždí (YEAST). Vraťte se o místnost  zpět a hoďte droždí

do kádě. Jděte za mnichem k řece, vezměte jeho róbu (ROBE) a oblečte se do ní.

Ze skály  utrhněte květinu (FLOWER).  Jděte doprava, utrhněte  z květiny jeden

lístek a položte  ho na zem u pravých dveří.  Teď opět doprava, položte lístek

na zem a  tak udělejte cestičku až do vězení  (poslední lístek položíte akorát

ve  vězení).  Opusťte  celu  a  po  animaci  se  vraťte  na  loď. Promluvte si

s palubním počítačem, odletíte na vesmírnou stanici.


Vystupte dveřmi vpravo od Airlocku. Najděte  místnost s konzolami, kde na zemi

leží seznam (DIRECTORY). Pročtěte si ho a použitím konzole přivolejte na pomoc

Norma. Najděte P'PauD'P'Paua a promluvte si s ním. V jedné z místností najdete

rozbitý Transatron  (SHATTERED TRANSATRON), v  této místnosti se  také nachází

prostorová anomálie.  V pokoji se  sloupem světla se  znovu setkáte s  Yssane,

promluvte  si  s  ní.  Brzy  najdete  i  Norma,  který  vám dá ztracený úlomek

Transatronu.  Spojte ho  se zbytkem  zařízení a  spravený Transatron vhoďte do

prostorové anomálie.


2) YSSANE :


Po úvodní scéně si popovídejte s palubním počítačem. Dozvíte se o planetě, kde

byste  mohli získat  palivo potřebné   k delšímu  letu lodi.  Použijte konzoli

a prozkoumejte nejbližší vesmír (tlačítko  SURVEY). Objevíte planetu. Kliknete

na tlačítko  pro přistání (LAND).  Seberte zelený chlebník  (lunch box) ležící

pod  levým  "oknem"  a  lékárničku   (medical  kit).  Vyberte  z  obou  obsah.

Popovídejte si ještě  s počítačem, dá vám kartičku  (diagnostics block), která

se  vám brzy  bude hodit.  Opusťte loď  (vzdálenějšími dveřmi  doprava, nahoru

a výtahem  uprostřed  místnosti  dolů).  Venku  jděte  2x  vpravo a pak dveřmi

nahoru. Z disketové jednotky nalevo počítače v rohu místnosti vyberte disk. Do

konzole  vložte  kartičku  od  palubního  počítače  a  zjistíte tak, že hlavní

počítač je porušený. Vyberte desku z obvodu ze secondary computeru a vložte ji

do  hlavního počítače.  Zastrčte disk   do jednotky  napravo. Nyní  jděte zpět

a vstupte  do  dveří  úplně  vpravo.  Počkejte,  až  do místnosti vstoupí Jack

a požádejte ho, aby  se svezl dolů výtahem. Jakmile  to udělá, dvakrát odřežte

provaz  visící vedle  lan výtahu  pomocí  nože  z chlebníku.  Lano si  vezměte

a zavolejte  Jackovi, aby  vyjel nahoru.  Vstupte do  výtahu a dole pokračujte

směrem vpravo. Seberte krumpáč, spojte ho s  lanem a běžte 2x vlevo, kde takto

vytvořený  "hák na  laně" použijete   na strop  jeskyně. Použijte  visící lano

a běžte  doleva. Prozkoumejte  mrtvolu.  Získáte  tak identifikační  kartu, se

kterou půjdete  zpět k počítači.  Vstrčte kartu do  volného PCMMCCCLIXIA slotu

a použijte konzoli. Tak se na disketu  nahraje lodní deník z počítače. Disk si

vezměte, vraťte se do vaší lodi a požádejte palubní počítač, aby disk přečetl.

Dozvíte si o invazi vetřelců. Nezapomeňte se vyptat počítače na všechno, a pak

použijte  konzoli. Stiskněte  tlačítko pro  průzkum, zjistíte,  že se  na mapě

objevily další dvě planety. Klikněte na planetu nejvýše a přistaňte na ní.


Popovídejte  si s  hosteskou a  řekněte  jí,  že jste  žena muže,  který právě

vstoupil  do komplexu.  Nechá vás  projít. Projděte  nejvyššími dveřmi  vpravo

a recepční  řekněte, že  chcete od  šéfa získat  povolení ke  hře. Uvnitř šéfa

doopravdy  požádejte o  toto povolení  a běžte  o jedno  patro níže do kasina.

Pusťte se do rozhovoru s hráčem u prvního stolu. Nejdříve ho trochu podrážděte

(volba "Keep talking big boy") a pak ho požádejte, aby vám půjčil nějaké hrací

žetony. Nyní  hrajte a půjčujte  si od tohoto  muže žetony tak  dlouho, než si

ukradnete dvě  identické karty. S  nimi běžte zpět  za šéfem a  oznamte mu, že

v herně hrají nepoctivě. Běžte do  hotelové recepce a popovídejte si chlapíkem

za  pultem. Zeptejte  se ho,  jestli má  rád svoji  práci. Pak  se ho neustále

ptejte  na všechny  dostupné otázky  o  něm,  dokud vám  nepoví o  společnosti

umývající okna. Zeptejte  se ho na její jméno a  běžte zpět do šéfovi recepce.

Recepční řekněte, že jste ze společnosti na  umývání oken a ona vám dá klíč od

okna v šéfově kanceláři. Běžte tam a  okno si otevřete. Projděte jím a vylezte

nahoru  na  střechu,  kde  vpravo  objevíte  maják. Použitím zjistíte důležité

informace,  které  si  Ysanne  zaznamená.  Vraťte  se  zpět  na  loď a odleťte

z planety. Použijte  konzoli, vyberte planetu  vpravo dole a  přistaňte na ní.

Běžte doprava nahoru  a posbírejte postupně klacík, vlajku  (tak, že použijete

stožár) a brýle (musíte si promluvit s  plukovníkem, říci mu, že se chcete dát

k armádě a  počkat až brýle odloží).  Nyní běžte doprava a  použijte klacík na

ovoce  na stromě.  Na získaný  plod použijte  jehlu z  lékárničky, běžte  zpět

k lodi a od ní doprava. Na sud  s olejem použijte vlajku a brýle. Zatímco bude

voják pryč, stříkněte mu jehlou do kafe drogu z plodu.


Vlezte do tanku. Uvnitř použijte konzoli  a následně se podívejte z okna. Opět

použijte  konzoli,  nastavte  trojúhelníček  doprostřed  čtverečku  a vypalte.

Vylezte z tanku  a po rozmluvě s vojáky běžte  vpravo. Použijte maják a vraťte

se do lodi. Popovídejte si s  počítačem. Použijte konzoli a odleťte z planety.

Počítač vám oznámí, že na jedné blízké planetě volají o pomoc. Přistaňte na ni

a vyjděte  ven. Popovídejte  si s   kolonisty a  běžte dvakrát  vlevo. Seberte

samopal a  náboje a opět  jděte dvakrát doleva.  Nyní musíte projít  obrovským

labyrintem.     Použijte     tyto     vchody     (počítejme     je     zleva):

2,3,2,2,2,1,2,1,1,2,2,3,3,1.  Ustřelte  příšeře  obě  paže  a  hlavu a opusťte

jeskyni. Odleťte z planety. Počítač se  vám rozbije (napadne ho zákeřný virus)

a budete  ho  muset  vypnout.  Jděte  k  airlocku  (místnost,  kde je i výtah)

a otevřete kontrolní panel. Vstrčte do něj  vidličku a vstupte do vesmíru, kde

použijte  malý čtvercový  panel nad   kokpitem. Tak  vypnete počítač  a můžete

použít  konzoli. Stiskněte  průzkum a  ručně zadejte  souřadnice, které se vám

objeví  po stisknutí  tlačítka coordinates  (pozor, je  potřeba zmáčknout toto

tlačítko dvakrát,  pro obě souřadnice).  Po stisknutí tlačítka  triangulate se

vám na mapě objeví nová planeta, na kterou se samozřejmě vydáte. Běžte dvakrát

doprava a  spadněte poklopem dolů. Uvrhnou  vás do vězení. Vyskočte  ven oknem

a vejděte do dveří. Projděte do další  místnosti a seberte pytlík s kvasnicemi

(ten  žlutý  flek  na  sudu  u  levých  dveří).  Nyní  běžte zpět do předchozí

místnosti  a  vložte  kvasnice  do  sudu  (vat).  Kvasnice  v  sudu nabobtnají

a postříkají poblíž stojícího  mnicha. Ten se samozřejmě půjde  umýt a zatímco

se bude koupat,  můžete mu ukrást jeho róbu. Oblékněte  si jí. Vezměte si také

svatou květinu vyrůstající ze skály. Vstupte do další místnosti a položte v ní

jeden lístek kytky  na podlahu. Takto postupujte i v  každé další místnosti až

do  vězení k  Jackovi (na  chodbě jsou  to prostřední  dveře). Poslední plátek

položte i ve vězení a opusťte ho.


Vraťte  se na  loď a  popovídejte si  s počítačem.  Opusťte loď  dveřmi vpravo

(v místnosti s  airlockem). Běžte doprava, dolů po  plošině a projděte dveřmi.

Zde seberte zástrčku a pokračujte doleva  a nahoru. Promluvte si s vynálezcem.

Tím získáte  transatron a seberte  také prodlužovačku (electrical  cord). Nyní

běžte  doleva  pro  další  prodlužovačku,  pak  projděte  2x  vpravo  a  dolů.

Prodlužovačky  použijte na  sebe a  na ty  ještě zástrčku. Novou prodlužovačku

zastrčte  do elektromagnetu,  čímž se  vám uvolní  dveře vpravo. Projděte jimi

a seberte malý fialový kamínek ležící zhruba uprostřed podlahy (chce to trochu

trpělivosti).  Spojte  ho  s  transatronem  a  ten  použijte  na dimenzionální

anomálii. Gratuluji k úspěšnému dokončení hry.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.