Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.
1) ZÁPADNÍ ČECHY
Seberte krumpáč a jděte do stanu. Zde z poličky vpravo seberte prášky.
Prohledejte šuplíky u stolu a seberte v jednom z nich noviny. V potoku u vrby
seberte lahev piva. Jděte před stavbu a na kládách seberte dělnické rukavice.
Zámek na vratech přesekněte krumpáčem a vrata otevřte. Poté jděte na stavbu
kde seberte kleště, kýbl a kanystr. Kleštěma otevřte lahev piva a vhoďte do ní
prášky. Kouřícímu dělníkovi dejte noviny a druhému dělníkovi dejte pivo
s práškama. Pak do kýble naberte vodu z potoka a u stanů vedle džípa
vytáhněte pomocí rukavice kolík od stanu. Kýblem vody uhaste oheň a kolíkem
probodněte sudy s benzínem. Vytékající benzín naberte do kanystru. Jděte do
stanu, do kterého vás dělníci nechtěli pustit. Zde z šuplíků u stolu seberte
kancelářskou sponku a malý klíček. Z pod postele vytáhněte kufr a odemkněte ho
klíčkem. Z kufru vemte fotoaparát, kterým vyfoťte vchod do štoly. Hromadu
hlíny před štolou několikrát rozhrábněte krumpáčem a potom z ní seberte
německý odznak. Jděte do stanu se zamčeným šuplíkem a otevřte ho pomocí
sponky. V šuplíku seberte klíčky od džípu, které spolu s kanistrem benzínu
použijte na džíp. Nyní už můžete odjet z lesa.
2) PRAHA
Nyní se nacházíte před úřadem památkové péče, kde máte svoji kancelář. Běžte
doleva ke kašně a vejděte do obchodu s elektronikou. Prodavači dejte svůj
fotoaparát a nechte si vyvolat fotky. Jděte do obchodu s potravinami a kupte
si sýr. Potom jděte do úřadu památkové péče a pravými dveřmi vstupte do
kanceláře vašeho šéfa. Se šéfem si důkladně promluvte a dozvíte se, že máte
vypracovat zprávu o štole v západních Čechách. U akvárka seberte síťku na
rybičky a ze skříně si vypůjčte hlavolam. Vyjděte na chodbu, kde pod rohožkou
najdete klíč od své kanceláře. Odemkněte a jděte dovnitř. Okem si prohlédněte
horní masku na zdi a seberte papír, který je za ní zastrčený. Dozvíte se kód
k vašemu počítači, který se vám automaticky zapíše do zápisníku. Otevřte horní
šuplík od stolu a seberte z něj lepící pásku a váš průkaz archeologa. Vedle
knížek na regálech seberte průkaz do knohovny. Vyjděte na ulici a pomocí
červené šipky se dostaňte k muzeu. Z pravé části fontány vylovte pomocí síťky
minci. Jděte do muzea, kde si promluvte s hlídačem. Zjistíte, že je už
zavřeno. Dědovi před muzeem dejte hlavolam a rychle vyplašte holuby. Nyní si
s ním už můžete promluvit a tak se ho zeptejte na hlídače v muzeu. Dozvíte se,
že hlídač se rád napije a tak jeďte do obchodu pana Mareše a kupte láhev
koňaku. A teď zpátky do muzea. Dejte koňak hlídači a vstupte do knihovny.
V pravém regálu najdete knihu Německé symboly od Erika Krause. Ještě než si ji
půjčíte ukažte knihovnici průkazku do knihovny. Jeďte zpátky do obchodu
s elektronikou, kde si vyzvedněte vyvolané fotky a nechte si okopírovat pár
stránek z vypůjčené knihy. Okopírované stránky zkombinujte s fotkou štoly.
Takto vytvořenou zprávu dejte svému šéfovi, který vám za ni vystaví zprávu pro
stavební úřad. Běžte do své kanceláře a spusťte počítač. Kód je 621354. Z mapy
se dozvíte adresu stavebního úřadu, kam se hned vypravte. Pokecejte s žebrákem
a vejděte dovnitř. Promluvte si se sekretářkou. Když zjistíte, že vás bez
objednání nepustí dál, vemte ze stolu vi zitku a jděte si promluvit
s žebrákem. Zeptejte se ho na sekretářku, až odmítne spolupracovat dejte mu
minci a znovu se ho zeptejte na sekretářku. Pak použijte vizitku na telefoní
automat, čímž odlákáte sekretářku. Bežte tedy dál a vejděte k šéfovi
stavebního úřadu. Po rozhovoru s ním mu dejte zprávu od vašeho šéfa, za kterou
dostanete nařízení k zákazu stavby. Z mapy odjeďte zpjet do západních Čech.
3) ZÁPADNÍ ČECHY
Hned v první obrazovce seberte šňůru na prádlo. Ve stanu vemte z šuplíku sirky
a z poličky vpravo baterku. Na stavbě seberte šperhák visící vlevo na trámu.
Pokecejte s dělníkem, který opéká buřty a zeptejte se ho na rádio. Až se vás
zeptá, co s ním chcete dělat, odpovězte naladit. Před vchodem do štoly již
pokročily práce. Šéfovi dělníků dejte nařízení k zákazu stavby, čímž ho
pořádně naštvete. U prostředního stromu s křížkem seberte šroubovák, který
použijte na rádio. Získanou baterii dejte do bate rky. Teď už vám nic nebrání
v tom, abyste vešli do štoly.
4) ŠTOLA
Na železné pláty na dveřích použijte šperhák, zbytek dveří rozlámejte rukou.
Jděte dál a z hromady hlíny seberte kus lopaty. Rukavicí vytáhněte z pravé
stěny kovovou trubku a pomocí šperháku uvolněnou kramli. Trubku nasaďte na
lopatu a to celé zpevněte provazem. Jděte k zavalené chodbě a lopatou
uvolněte trám, který vyčuhuje z hlíny. Potom ho rukou vytáhněte a podívejte se
do vzniklé štěrbiny. Objevíte zavaleného německého vojáka, kterému z kapsy
seberte svazek klíčů. Na konci chodby narazíte na ocelová vrata, které
odemkněte svazkem klíčů a poté se na ně podívejte. Na mechanismu nastavte páky
ve směru hákového kříže, čímž se dveře otevřou. Vejdete do kamenného podzemí.
Ve zdi naproti myší díře objevíte skulinu, na kterou použijte kramli
a z úkrytu seberte magnety. U dveří s mřížemi je zamčená rozvodna, kterou
otevřete šroubovákem a najdete v ní další magnety. Jděte k železným vratům
s klikou a klíčema je odemkněte. Tím se dostanete do skladu. Zde z regálů
seberte papírovou krabici a svíčku. Z pod regálu vysuňte krabici, otevřte ji
a vemte z ní dva dynamity. Šroubovákem propíchněte plný sud a až vyteče,
povalte ho. Ze spodu sudu odlepte další kus magnetu. Vyjděte ze skladu
a jděte k protějším dveřím, které nejdou otevřít. Jeden z dynamitů přelepte
páskou a nalepte ho na dveře, potom ho sirkama zapalte a vejděte do archívu.
Z pravého regálu seberte plechovku oleje. Otevřete šuplík u stolu a vemte
z něj pravítko a z krabičky další magnety. Jděte zpátky do skladu a otevřte
dvířka na generátoru, do nichž vložte svíčku. Plechovku oleje nalíte do
nálevku generátoru a generátor zapněte červeným spínačem. Na krysí díru
použijte past, kterou sestrojíte pomocí pravítka, krabice a sýru. Krysu si
nezapomeňte vzít s sebou. Jděte ke dveřím s mřížemi a koukněte se na
tlačítkový kód. Zmačkněte druhé, třetí a sedmé tlačítko. Otevře se vám mříž,
za níž se objeví dveře s německou orlicí, do které musíte vložit všechny
magnety. Magnety poskládejte tak, abyste vyplnily celý trojúhelníkový prostor.
Až se vám to podaří vejděte do dveří. Ze všech obrazů na zdi shoďte hadry
a každý obraz si prohlédněte, a to včetně podpisů autorů v rohzích obrazů.
Druhý dynamit opět přelepte páskou a pak ho použijte na krysu a zapalte. Tuto
živou nálož vyšlete do díry pod druhým obrazem zleva. Odstřelíte tím kus
cihlové zdi, za kterou se objeví trezor. Prohlédněte si trezor a na každém
kotouči nastavte poslední dvojčíslí jednoho ze tří Monetových obrazů v pořadí
jak byly autorem nakresleny. (tzn. 66,74,08) Nezapomeňt e, že na první číslo
se musí najíždět směrem doprava a na druhé číslo směrem doleva. Když trezor
otevřete, vemte z něj zlatou sošku a vychutnejte si další animovanou sekvenci.
5) AMSTERDAM
Vejděte do hotelové recepce a promluvte si s recepční o ubytování. Zjistíte,
že je plno, takže recepční nabídněte peníze. Napodruhé již dostanete klíčky od
pokoje. Vyjděte po schodech nahoru a odemkněte si dveře od pokoje. Na telefon
na stole použijte vizitku profesora Wildeho. Vyjděte z hotelu a vydejte se
k domu profesora. Zazvoňte na zvonek u dveří a vyslechněte si rozhovor
s profesorem. Druhý den ráno jeďte opět k domu profesora. Promluvte si
s detektivem o profesorově vraždě. Zeptejte se na ohledání místa činu a budete
moci vejít do domu. V bytě profesora sundejte obraz vpravo a objevíte trezor.
Kód k němu získáte následujícím způsobem: prohlédněte si kalendář na stěně,
poté se podívejte na knihu na stole a vyluštěte křížovku s datem 4. srpen,
tajenka je GUATEMALA, podívejte se na telefon pod trezorem a tajenku podle
tlačítek převeďte na čísla, na číselník trezoru tedy vyťukejte 371725141.
Z trezoru seberte letenky a vraťte se do hotelu. Recepční se zeptejte na
vzkazy. Před hotelem si u prodavače kupte párek, který hoďte na koberec
v recepci. Uklízečce běžte vyřídit vzkaz. Po chvilce uklízečka odejde a tak
můžete vzít klíček z vozíku, kterým odemkněte dveře od skladu. Ve skladu
otevřte lékárničku a vemte prášky na spaní, pod lékárničkou seberte ředidlo
a za policí seberte koště. Jděte do svého pokoje, otevřte balkon a seberte
ručník. Jděte zpátky do skladu. Ručník použijte na koště, to potom polijte
ředidlem a zapalte. Hořící koště použijte na požární alarm, čímž spustíte
požární po plach. Běžte do recepce a z poličky seberte klíče, kterými
odemkněte pokoj naproti vašemu. V cizím pokoji vyndejte z koše roztrhaný
papír. Z pod postele vytáhněte kufr a nastavte na něm číslo 614. Z kufru vemte
sošku a běžte z hotelu rovnou na letiště.
6) MEXIKO
Z vesnice jeďte nejdřív do muzea, kde si prohlédněte kresbu sošky a mayský
početní systém, visící na zadní nástěnce. Poté si promluvte s hlídačem
a zeptejte se ho na náčrt sošky a na idiána, který ho kreslil. Vraťte se do
vesnice a jděte k sedícímu indiánovi, který cosi vyřezává. Zeptejte se ho na
Bílého Medvěda. Naproti němu seberte kýbl a jeďte navštívit Bílého Medvěda.
Indián na stráži vás nebude chtít pustit dál, ukažte mu proto zlatou sošku
a vejděte. Promluvte si s Bílým Medvědem o sošce a dozvíte se místa úkrytu
zbylých dvou sošek. Jeďte zpátky do vesnice a běžte do vetešnictví. Zde kupte
lampu a dva provazy a podívejte se na reklamní ceduli letiště, která visí na
pravém trámu, čímž vám na mapě přibyde ikonka letiště. Nyní jděte na tržiště
a u prodavače uprostřed kupte červené bobule. U stařeny jěště můžete koupit
sošku sedícího bůžka. Jděte na letiště, kde si promluvte s pilotem
a přemluvte ho, aby s vámi letěl. Leťte k Chrámu nápisů. Tukana u tůně
odlákejte pomocí žabky na klíček, kterou vám vetešník přidal k lampě.
Utrhněte větev, na které seděl a jděte si promluvit s archeology u výkopů. Od
staršího z nich se dozvíte, že zde našli stejné úlomky oltáře, jaké jste
dostali od Bílého Medvěda. Ukažte mu váš průkaz archeologa a vypůjčte si od
něj úlomky. Jděte před vchod pyramidy, kde si promluvte s archeologem, který
opravuje sochu a vyřiďte mu vkaz. Když se sem po chvíli vrátíte, bude už
pryč. Seberte dláto, sádru a kopí z pravé sochy a vejděte do pyramidy. Dlátem
rozmačkejte bobule z tržiště a použijte je na zaseklou páku. Pohněte pákou
a zatočte kolem tak, aby hlavy hadů byly u sebe. Nyní musíte letět k pyramidě
boha Quatelkana. Promluvte si s fotografujícím turistou, od kterého se
dozvíte, že má v batohu další část oltáře. Vyjděte po schodech a se sedícím
voladorem mluvte tak dlouho, dokud nedá znamení, aby začalo představení. Po
shlédnutí představení sejděte dolů a vemte z batohu část oltáře a nůž. Vraťte
se k Bílému Medvědovi a nožem si odřízněte kousek visejícího masa a přidejte
do něj prášky na spaní. Maso hoďte psovi ve vesnici. Když se po chvíli
vrátíte, pes už bude spát, a tak mu vemte řetěz. Jděte na letiště a pilotovi
vemte hadr. Pak s ním odleťte zpět k Chrámu nápisů. Dole před pyramidou je
v pravo na kamené hlavě kotouč. Ten odtrhněte pomocí dláta. Vejděte do
pyramidy a použijte na hadí hlavy řetěz, pak zatočte kamenným kolem. Provaz
přivažte na kopí a to položte přes díru. Sirkami zapalte lampu a ukažte s ní
na díru v podlaze. Octli jste se před zavřenými dveřmi. Nožem seřízněte větev
a použijte ji na páku, prasklinu pod hlavou zasádrujte. Běžte k tůni a naberte
do kýble vodu, kterou nalijte do kamenné hlavy a zatáhněte za páku. To
udělejte celkem třikrát a otevřou se vám dveře. Uvnitř seberte ze země
poslední část oltáře a všechny části položte na oltář. Poté se na něj
podívejte a složte ho. Otevře se lebka, v které najdete druhou zlatou sošku.
Nyní leťte k pyramidě boha Quatelkana. Jděte do pyramidy a pomocí hadru
seberte louč. Sejděte dolů k sochám psů, strčte louč jednomu z nich do tlamy
a hlavou otočte. Louč vytáhněte a to samé proveďte i z druhou sochou.
Nezapomeňte sebrat kámen, který leží v trávě a jděte opět do pyramidy. Zde
seberte další dva kameny. Na vidlici visící ze stropu nasaďte kamenný kotouč
a na úchyt v podlaze navažte provaz. Na mechanismus na zdi položte všechny
tři kameny a opět pomocí rozsvícené lampy sejděte dolů. Ocittáte se před
dalšími zavřenými dveřmi, na které se podívejte a složte kuličky tak, aby
v každém sloupci byly pouze kuličky jedné barvy. Jděte dál a nastavte
kotouče. Získáte třetí a poslední sošku. Běžte navštívit Bílého Medvěda
a promluvte si s ním. Ukáže vám polohu hlavní pyramidy a dá vám kamenný klíč.
V hlavní pyramidě se podívejte na oltář a složte kameny tak, aby obraz na
kameni odpovídal obrazu vyrytému pod ním. Když se vám to podaří, vložte do
oltáře kamenný klíč. Na sloupy nasaďte zlaté sošky. Agentům, kteří vás
překvapí, musíte odpovídat v tomto pořadí: SORNT, LHÁT, NEVÍM, REZIGNOVAT.
Teď se už jen dívejte...
KONEC.