Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Skládka
Otevřete švýcarský nožík a z keře odřízněte větvičku. Jděte doprava a zkuste pomocí nože přestřihnout plot. Sice zničíte kleště, ale podaří se vám získat drát. Jděte ještě doprava a seberte koště. Tím bouchněte do roury s myší a jakmile bude myš pryč, seberte sýr. Pak pomocí větvičky vyndejte z roury pružinu. Vraťte se na začátek a položte kus sýra k místu, kde se objevuje myš. Odejděte pryč a vraťte se. Myš si bude pochutnávat na ementálu a vy můžete kopnout do podpěry a nechat myš převálcovat sudem. Placatou myš seberte a jděte jí dát kočce. Do desky v druhé lokaci vyvrtejte díru a zasuňte dovnitř pružinu. Výsledný skokanský můstek nejprve vyzkoušejte na kočce. Z koštěte a drátu vytvořte hromosvod a přidělejte ho na hromadu bordelu. Teď už můžete bezpečně skočit na druhou stranu.
2) Základna
Pořádně si popovídejte s operátorkou a s jejím kolegou. Zeptejte se na všechno, co bude možné. Pak projděte k vojákovi, který hlídá vstup k veliteli. Bude po vás chtít průkaz. Promluvte si s ním ještě jednou a pak se vraťte za kolegou operátorky. Dostanete průkaz a můžete ho jít ukázat vojákovi. Zazvoňte na velitele. Ten s vámi ale nebude chtít mluvit a pošle vás pryč. Zajděte za technikem a promluvte si s ním o obrovském stroji na kávu. Jedno kafe si dejte a kelímek běžte proděravět do předchozí místnosti o jeden z uměleckých výtvorů. S tímto udělátkem můžete jít poslouchat rozhovor odehrávající se ve velitelově kanceláři. Vraťte se do centrální místnosti a pořádně jí celou prozkoumejte. Promluvte si s androidem a pak se vraťte zpět k operátorce a zeptejte se jí na čelisti. Prozradí vám, že v jedné z nich je v zubu ukrytá pilulka na zvyšování sexuální potence. Zkuste tedy nožem vydloubnout falešný zub z čelisti Kamila Malinowského. Pilulka tam nebude. Promluvte si z androidem a pak zajděte za technikem, který má na starosti uklízecího robota. Vyndejte za pomocí nože kartu z robota a běžte si jí prohlédnout na počítači v centrální místnosti. Použijte nůž na čelist agenta Muldera a běžte si promluvit o vašem úspěchu s operátorkou. Pak pilulku vložte do nádoby s kafem nalevo od stroje. Teď musíte dopít všechnu kávu, aby se do stroje dostala vaše pilulka. Jakmile dojde káva, promluvte si s technikem a jděte si poslechnout velitelův rozhovor s Darwinem. Po krátké scéně si promluvte s velitelem a vydejte se k teleportu.
3) Trója
Promluvte si s mluvícím ptákem, posledním svého druhu. Jděte na spáleniště a seberte meč. S jeho pomocí zajděte k Afroditě, a po rozhovoru s ní odřízněte list z palmy. Zajděte do vojenského tábora, mečem rozřízněte Achillův stan, vezměte balíček a v kotlíku namočte list z palmy. Nožíkem si otevřete balíček a vydejte se k záchodkám. Zaklepejte na první dveře zleva a použijte na dveře namočený list. Jakmile bude velitel venku ze záchodu, dejte mu listinu, která vás pověřuje velením a dostanete prsten. Teď zajděte za tesařem a pořádně si s ním promluvte, pak mu ukažte prsten a promluvte si s ním znovu. S deskou v kapse zajděte na bojiště a hoďte jí přes jámu. Na druhém konci seberte svazek šípů a zasuňte ho do samostřílu. Po malé akční střelbě se můžete bezpečně vydat do centra Tróji.
Pořádně si promluvte se všemi vojáky a prozkoumejte obětní oltář a před hospodou vezměte prázdný kalich. Vraťte se do tábora k tesařovi a mečem si usekněte půlku dýně. Naberte do ní vodu ze vany, kde leží velitel a promluvte si s ptákem. Protože jste zneškodnili kocoura, pták může odletět a vy získáte jeho pírko. Tím ohřejte vodu v dýni a nalijte do lastury na pobřeží u mrtvé ryby. Seberte lasturu a z rybí zdechliny kost. Tou vydloubejte kraba z lastury a běžte do lokace s vinnými sudy. Do nich udělejte pomocí nože díru a naplňte kalich. Zaneste ho vojákovi před obětním oltářem a počkejte, až ho vypije. Jděte pryč a až se vrátíte, bude voják namol. Obětujte kraba z pobřeží bohům. Teď můžete dojít sebrat zrcátko, které po vás chtěla Afrodita. Bude tak ráda, že vás nechá utrhnout červenou květinu a dá vám šíp lásky. Zajděte do města a promluvte si s vojákem u brány.
Zajděte do hospody a vyměňte šípy v toulci za ten od Afrodity. Mečem udeřte na gong a počkejte, než si šíp najde svůj cíl. Zajděte se podívat za Cerberosem a pak vše jděte oznámit tesařovi. Ten vám vyrobí nového koně. Smíchejte červenou kytku od Afrodity s houbou a výslednou kuličku strčte dovnitř koně. Ještě než vše půjdete nahlásit vojákovi k bráně, zajděte k Afroditě a nechte si od ní posvětit lasturu. Pak už zajděte za strážcem brány a nalákejte ho na dřevěného koně. Otevřete bránu, zatrubte na lasturu a přístrojem na určování polohy se vraťte zpět do budoucnosti.
4) Základna
Na základně se během vaší nepřítomnosti dělo hodně zajímavých věcí. Speciální potenční káva holt působí pořádně. Promluvte si s operátorkou a z hromady pomůcek seberte vibrátor. Zajděte do centrální místnosti a zkuste jít k velitelovi, voják vás nebude chtít pustit, tak se vraťte zpět a promluvte si s androidem. Bude po vás chtít čip. Zajděte se zeptat technika, zda vám ho nevydá. Nic nebude zadarmo, tak mu zkuste dát vibrátor. Naneštěstí budou vybité baterky, tak se vraťte zpátky k hromadě pomůcek a zkuste se po nich porozhlédnout. Najdete vakuovou pumpu, což se technikovi bude hodit ještě mnohem více. Dejte mu jí a získaný čip doneste androidovi, ten vám prozradí, že čip je vadný a že vás technik napálil.
Vraťte se zpět k technikovi a dejte mu čip zpět. Nebude vám chtít dát správný čip, tak nožem vytáhněte paměťovou kartu z uklízecího robota, prohlédněte jí v počítači a jděte technika vydírat. Se správným čipem zajděte za androidem a řekněte mu, že potřebujete odznak vyšší třídy. Dejte mu svůj odznak a ten jeho běžte ukázat vojákovi. Velitel bude zaneprázdněn, tak si zkuste oskenovat pozadí. Vraťte se k androidovi a dostanete fólii. Tu běžte vytvarovat na stoličku u vstupního teleportu a použijte na skener. Vstupte k počítači a několikrát si s ním promluvte. Z montérek vyndejte všechny ty nástroje a získané baterky vložte do vibrátoru. Ten použijte na počítač a vymažte všechna problémová data. Vyndejte vibrátor a promluvte si s počítačem. Zamiřte k vstupnímu teleportu a nechte se počítačem přenést do válkou zmítaného Německa.
5) Německo
Pořádně si prohlídněte generátor, odšroubujte víčko a ujistěte se, že zde dostatek paliva. Seberte šroubovák a ze země kámen. Jděte doprava a promluvte si s člověkem v okně. Pořádně ho vyzpovídejte a slibte, že mu přinesete nějaké doklady. Pomocí navijáku stáhněte vlajku a vezměte si jí. Pokračujte dolů a vlezte do otevřeného hangáru.
Tady za pomocí nože otevřete zásuvku a seberte pilotní průkaz. V lékárničce na zdi seberte obvaz a líh. Pokračujte dál až k druhému hangáru, kde je žebřík vedoucí na balón. Zkuste vylézt nahoru. Pokračujte k poli, kde seberte strašáka a v inventáři jej prozkoumejte. V další lokaci si pozorně prohlédněte opilce a okno. Nožem si odmontujte ceduli a nechte si jí jako suvenýr. Jděte si znovu promluvit s vojákem v okénku a ukažte mu pilotní průkaz. Pak se vydejte k vojákovi u závory, ukažte průkaz u jemu a pořádně ho vyzpovídejte. Zeptejte se ho také na opilce a zjistíte, že opilcem je právě profesor, který vynalezl prototyp tryskového letadla. Jděte si ho ještě jednou prohlédnout a najdete láhev koňaku. Jděte k balónu a použijte koňak na žebřík. Pankrác se posilní a vyleze nahoru. Na díru v podlaze hoďte svůj suvenýr a šroubovákem odšroubujte foťák. Slezte dolů z balónu a do plechovky ze zlatou barvou namočte kámen. Promluvte si vojákem v okně a dejte mu zlatý kámen.
Dostanete cukr, který běžte nasypat do generátoru. Vraťte se zpět k okénku a na žebřík použijte kostru strašáka. Vylezte nahoru a promluvte si s hvězdářkou. Ze země seberte balíček a otevřete ho nožem. Přečtěte si nudnou knížku o létaní. Bleskomet přidělejte na foťák a vyfoťte hvězdářku. Z jejího bezvládného těla vezměte zapalovač slezte zpátky dolů. U plotu vylomte plaňku a o hřebík roztrhejte vlajku. Vzniklý hadr pak nacpěte do láhve z lihem a máte koktejl. Teď jděte ke stodole a zapálený koktejl hoďte do horního okna. Zapalovač dejte profesorovi a počkejte až věci dají do pohybu.
Ráno, hned jak vstanete, uřízněte svým švýcarským nožem větev ze stromu a vydejte se směrem k hangáru. Tam naplňte kondom héliem a jděte s ním na střechu, kde jste vyfotili velitelovu ženu. Tam ho použijte na hlásnou troubu a udělte všem vojákům okamžité volno. Jděte k závoře, zdvihněte jí a u boudy seberte francouzák. S jeho pomocí se vám podaří odmontovat hvězdářský dalekohled, který můžete vzápětí přidělat na podstavec v průzkumném balónu. Dvakrát se do něj podívejte a hned uvidíte, kdo má klíče od hangáru s prototypem letadla. Zajděte do hangáru, klíčem uvolněte vrtuli a zatočte s ní. Seberte ji a namontujte ji na motor u kočky. Kočku přivažte za ocas pomocí obvazu a zapněte motor. Klíčem budou na mině před strážnicí. Raději na jejich získání použijte klacík nebo Pankrác špatně dopadne. Cesta do zamčeného hangáru by teď měla být volná.
6) Základna
Na základně bylo zase veselo, ale tentokrát to nebylo pro všechny tak vzrušující zážitek jako minule. Promluvte si s visícím nešťastníkem a zjistěte co se stalo. Zajděte do centrální části a u mrtvému vojákovi seberte zapalovač. Jděte do místnosti s kávovarem a seberte kelímek. Dvakrát prozkoumejte recyklační stroj a vezměte si nanoroboty. Za levými dveřmi je schován technik, tak si s ním pohovořte a pak se vydejte do kanceláře velitele.
Tady seberte sušené květiny ze šňůry, ladičky ze stolku a do kelímku naberte něco vysmaženého oleje z fritézy. Suchou rostlinu spalte pomocí zapalovače, smíchejte s nanoroboty a vniklé vražedné smetí jděte vysypat na podlahu před počítač v centrální místnosti. Uklízecí robot se chopí svého smyslu života a nanoroboti se postarají o zbytek. Prozkoumejte krystal, který blokuje šroub a použijte na něj tmavě modrou ladičku číslo šest. Jděte zpátky za visícím nešťastníkem a povězte mu, že je všechno v pořádku. Bude po vás chtít zjistit, prč se uklízecí robot pomátl. Zajděte tedy k počítači a zkuste něco vypátrat. Zkuste se zeptat velitele a pak zajděte zpátky k visícímu půl-člověku. Použijte olej na jeho ruku a sundejte mu prsten. Prsten použijte na počítač a připravte se na poslední misi.
7) Egypt
Ocitli jste se na dřevěném voru, uprostřed statického moře. Neznám horší kombinaci. Vezměte ukousnutou ruku a odhryzněte z ní plachtu. Ruku hoďte žralokům a jakmile budou pryč, seberte oba dva kusy dřeva. Spojte je dohromady a přidejte k nim plachtu. Celé to přidělejte na vor a nchte se odvát k sudu. Tam seberte balíček, nožem ho prozkoumejte a seberte také vázu z vody. Do té nasypte jedlou sodu a vzniknuvší torpédo připevněte k voru.
Na břehu zkuste ukrást dřevo, ze kterého vám zbudou jen termiti. Promluvte si s rybářem v okénku, abyste věděli, co se děje. Pak pokračujte kolem mrtvoly žraloka a zablešených matrací až do paláce. Projděte kolem bazénu až k do trůnního sálu, kde vyzpovídejte vezíra a generála.
Na stole seberte med a vydejte se k pokladnici, o které vám říkal generál. Nebyl by to Pankrác, kdyby heslo nezapomněl. Vraťte se za generálem a zeptejte se ho znovu na heslo. Dostanete tabulku. Teď se vydejte na svatou horu. Tady seberte peří z hnízda a na těžké kopí použijte termity. Hrot si pak strčte do kapsy.
Promluvte si s katem a zeptejte se ho opět na vše, co půjde. Vraťte se k rybářovi a dejte mu med. Dá vám za to svou rybářskou síť. Tou můžete krásně chytit motýla u bázénu a vzít si koberec pod ním. O černou sochu pak nabruste tupé kopí. Vraťte se zpátky k rybářově domečku a hoďte mu na komín koberec. Teď když nevidí ani na špičku nosu můžete vykuchat žraloka a vzít si z jeho útrob faraónovu korunu. V jeho krvi také obarvěte motýla na červeno a zajděte znovu nabrousit kopí. Vraťte se k pokladnici a použijte tabulku na sochu. Otevře se vám cesta dále. Použijte korunu na trůn a pak seberte hůl.
Sestupte do podzemí a kopím vydloubněte diamant ze skály. Na zemi si prohlédněte špinavě vypadající místo a pomocí pírek jej očistěte, najdete několik očíslovaných otvorů. Zajděte k bazénu a do ručníku očistěte diamant. Ten pak zasaďte do hole a tu strčte v pokladnici do otvoru číslo 11. Další kočka to bude mít za sebou a vy můžet pomocí páky otevřít cestu k pokladu. Ozdobný pás vyválejte v matracích u visícího žraloka dejte jej katovi na svaté hoře. Červeného motýla pomažte medem a použijte na žezlo. Teď už jen sledujte jak celá věc dopadne...
KONEC.