1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Polda 3
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Polda 3 - návod
Autor: Bonusweb

1) PRAHA :


a) Jak se dostat na policejní stanici aneb jak odehnat strážníka.


Ve své kanceláři prohledejte šuplík (naleznete šroubovák) a seberte baterku ze

stolku.  Před policejní  stanicí si  promluvte s  vietnamským prodavačem,  pak

prozkoumejte  paralyzér  nalevo  od  něj  a  znova  si  s  ním promluvte - tím

paralyzér získáte.  Promluvte si s  důchodci a jakmile  se jim zakousne  umělý

chrup do  lavečky, použijte na  něj paralyzér a  pak zuby seberte  z chodníku.

Promluvte si s  výrostkem a zahrajte si s ním  "Americký voči", přičemž musíte

vyhrát, abyste od výrostka získali flusbrok. Bude to docela fuška,já vyhrál až

po 9 hře.Ale jde to, když se to naučíte.Vraťte se do své kanceláře,v inventáři

vložte baterii do zubů a s jejich  pomocí pak otevřete skříňku ve zdi u věšáku

- získáte  pistoli.  V  inventáři  odstraňte  šroubovákem  z  pistole laserový

zaměřovač  a ten  pak připevněte  ke flusbroku.  Flusbrokem nakonec  sestřelte

chuligána z  koruny stromu před  stanicí. Informujte nadstrážmistra  o vzniklé

šarvátce mezi chuligánem a důchodci.


b) Jak vytáhnout informace z policejního počítače.


Promluvte si  s fízlem za  stolem, skočte mu  koupit hamburgera k  Vietnamcovi

před stanicí  a znova si s  ním promluvte. Na panelu  na zdi stiskněte vypínač

1 (rožnete  světlo v  cele 1)  vypínač 2  (rožnete světlo  v cele s vlasatcem)

a vypínač  3   (zhasnete  světlo  v   cele  s  uklizečkou).   Seberte  smeták,

prozkoumejte  celu 1  (objevíte v  ní časopis),  přisuňte si  časopis smetákem

a poté  ho seberte.  Otevřete dveře   do velitelovy  kanceláře a  pak předejte

časopis  ekologovi  -  ten  vyvolá  vzpouru.  Použijte  počítač  poblíž  fízla

- potřebujete   znát   heslo.   Stiskněte   vypínač   4   (zastavíte   větrák)

a prozkoumejte větrák - zjistíte heslo.


c) Jak probudit Jégrova manažera (tady se docela pobavíte).


V hospodě U puku  si nejdříve promluvte s vrchním.  Promluvte si s hygienikem,

následně vystřelte flusbrokem na obraz  hlavy na stěně, čímž hygienika uspíte.

Znova  si promluvte  s vrchním  a  pak  zaskočte k  policejní stanici,  kde od

prodavače  kupte  vietnamskou  specialitu.  Vraťte  se  do  hospody  a vyměňte

hygienikovo  jídlo za  vietnamskou specialitu.  Promluvte s  vrchním a seberte

z pultu koktejl, který použijte na spícího manažera.


2) NEW YORK :


a) Jak dostat zpět své věci od úředníka na letišti.


Na  letišti si  nejdříve promluvte   s úředníkem,  horolezcem a  s bezpečákem.

Zamiřte  na  stadion,  kde  si  v  promluvte  prezidentem  (dvakrát) - získáte

lahvičku s  inkoustem. V přízemí stadionu  vejděte do místnosti s  rolbou, kde

seberte  mop a  plechovku s  barvou. Jděte  do domu  přítelkyně, kde  nejdříve

seberte  botu  a  pak  zaklepejte  na  dveře  -  přítelkyně  po vás bude chtít

pověření.  To získáte  od prezidenta  na stadionu  Ukažte přítelkyni  pověření

(použijte ho na  dveře), uvnitř si s ní pak  promluvte. V čekárně u psychiatra

si promluvte se sekretářkou a  s chlápkem-mikimausem. Pak ze stolku sekretářky

seberte  olej.  Před  domem  přítelkyně  se  pokuste  vypustit bazén, následně

použijte  na zrezlý  kohoutek olej  a pak  bazén vypusťte.  Odejděte, zase  se

vraťte a vlezte otevřeným oknem do domu. Uvnitř seberte ze skříňky prostěradlo

a z podstavce  bonsai, kterou použijte  na větrák. Zastřihnutou  bonsai vraťte

zpět  na podstavec.  Odejděte z  lokace, opět  se vraťte  nazpět a opět vlezte

oknem  do domu  - získáte  nůžky. V   inventáři spojte  botu s  mopem a  ještě

s plechovkou barvy, výsledek  pak použijte na podlahu v  čekárně u psychiatra.

V inventáři  použijte  nůžky  na  prostěradlo  a  výsledek  předejte chlápkovi

v čekárně -  převleče se za  Césara a dá  vám prsten. Na  letišti si promluvte

s prodavačem zmrzliny a pak mu dejte  prsten - dostanete nanuk. Předejte nanuk

chlápkovi v čekárně u psychiatra - dostanete cepín. Předejte cepín horolezcovi

na  letišti -  dostanete mast  proti omrzlinám.  Předejte mast proti omrzlinám

chlápkovi v čekárně - převleče se za Jacksona. Promluvte si s ním o vystoupení

v letištní hale. Na letišti si promluvte s bezpečákem - dostanete videokazetu,

kterou  hnedle jděte  ukázat letištnímu   úředníkovi -  získáte zpět  své věci

(mobil a peníze).


b) Jak získat od prezidenta Jégrovu složku.


Zavolejte  mobilem psychiatrovi,  čímž se  u něj  objednáte. V  čekárně si pak

promluvte  se  sekretářkou,  která  vás  vpustí  do  ordinace.  V  ordinaci si

promluvte s psychiatrem  - dostanete vizitku. Tu ukažte  úředníkovi na letišti

- dostanete od  něj zlaté kapesní hodinky.  V psychiatrově ordinaci připevněte

kapesní hodinky do lampičky na stole a následně změňte čas na velkých hodinách

u zdi - tím psychiatra zhypnotizujete.  Promluvte si s psychiatrem - dostanete

složku přítelkyně. Tu  předejte prezidentovi na stadionu, který  vám za odměnu

půjčí Jégrovu složku.


c) Jak se dostat do letadla a ven.


Z krabice v místnosti  s rolbou na stadionu seberte  žárovku a lano. Promluvte

si s  úředníkem na letišti  - zpřístupní se  vám hangár (chodba  v zadní části

haly). V hangáru si nejdříve třikrát promluvte s mechanikem. Seberte ze stolku

lampu a  v inventáři do ní  našroubujte žárovku. Lampu pak  vložte do sudu pod

plakátem  a  zapněte  do  zásuvky.  Seberte  z  podlahy  síťku  a  zelenou tyč

a v  inventáři pak  oboje  spojte  dohromady. Prozkoumejte  stojící ventilátor

a mrtvolu  ptáka, která  v něm  leží,  odstraňte  síťkou na  tyči. Pokuste  se

otevřít okno - otevrou se ale i dveře.  Na dveře tedy použijte kus drátu a pak

znovu otevřete okno. Na  panelu u dveří stiskněte tlačítko B a  D tak, aby oba

větráky sály. Nakonec  zatáhněte za táhlo u koše napravo  - měli byste docílit

shoření  mechanikovy  vlaštovky.  Jakmile  mechanik  usne,  stiskněte  červené

tlačítko  na jeho  křesle, čímž  ho katapultujete.  Uvnitř letadla prohledejte

sedadla - nic nenaleznete, proto zajděte za  úředníkem v hale a zeptejte se ho

na číslo Jégrova  sedadla. V letadle pak prohledejte sedadlo  č. 3 (musíte mít

prostudovanou Jégrovu  složku) - propadnete  se do zavazadlového  prostoru. Ze

schůdků  napravo seberte  kleště a   vylezte nahoru  k sedadlům,  kde kleštěmi

otevřete skříňku u okénka a seberte z ní baterku. Slezte zpět do zavazadlového

prostoru a použijte baterku na skříňku  na stěně. Prozkoumejte nápis na stěně,

pak kleštěmi  otevřete kufr na podlaze  a prohledejte ho -  získáte fotbalovou

helmu a dámské  kalhotky, které použijte na nápis na  stěně. Pokuste se odejít

z letadla, ale dveře se zasekly. Použijte  tedy helmu na přepravní vozík, čímž

se  dostanete  ven.  Jděte  do  letištní  haly  a  ukažte  kalhotky s obtiskem

úředníkovi - dozvíte se adresu firmy.


d) Jak se dostat do skladu a co dělat uvnitř.


Pokuste se vejít  do arabského skladu, jenže je zamčeno.  Promluvte si s bábou

v okně dvakrát  po sobě -  bude po  vás  chtít, abyste jí  pomohli s likvidací

deseti  krys vykukujících  z popelnic.  Vaším úkolem  bude rychle zdvihat víka

těch popelnic,  odkud krysy právě  vystrčí hlavu. Znova  si promluvte s  bábou

a pak jí hoďte lano - dostanete se  tak do skladu. Uvnitř si ze všeho nejdříve

přečtěte  vzkaz na  stěně napravo.   Pak prozkoumejte  obraz pavouka,  za nímž

objevíte trezor. Kód k trezoru je  počet nohou jednotlivých zvířat na obrazech

v místnosti plus jednoho živého brouka. S broukem si poradíte tak, že seberete

ze  stolku lepivý  papír a  použijete ho  na brouky  na podlaze.  Pak stáhnete

projekční plátno, zapnete projektor a vložíte na něj papír s broukem. Výsledný

kód k trezoru je 02489  (0 - had, 2 - orel, 4 - slon,  8 - pavouk, 9 - brouk).

Vyberte otevřený trezor  - naleznete v něm dokumenty,  pistoli, kus pohlednice

a klíč. Odemkněte klíčem dveře - budete zatčeni agentkou Mucovou z CIA.



3) KANCELÁŘE CIA :


V laboratoři  si  promluvte  s  agentem  vyslýchajícím  ufouna  a  po ukončení

rozhovoru seberte ze stolku malinký  zapalovač. V další místnosti si promluvte

s doktorem - následuje střelecká mezihra.  Po jejím úspěšném splnění dostanete

další  úkol, a  to vyplnit  testy.  Nalijte  lahvičku s  inkoustem do  akvária

s chobotnicí  a  pak  seberte  koblihu  ze  stolu.  Ze skříně seberte kádinku,

použijte ji  na chladič a zapalovačem  zapalte kahan. Seberte kádinku  s kafem

a odneste ji,  stejně jako koblih,  agentovi do vedlejší  místnosti. Požádejte

agenta o svolení  vyslechnout ufouna a jakmile tak  učiníte, předejte agentovi

testy  a on  vám je  vyplní. Odneste  testy doktorovi  a následně si promluvte

s Agentkou  Mucovou -  zavře vás  do basy.  Promluvte s  teroristou a dle jeho

pokynů je  pokuste vytáhnout ze  záchodu páčidlo -  neúspěšně, proto si  znova

promluvte  s  teroristou  -  budete  omráčen.  Ukažte  doktorovi  teroristické

cigarety  -  objevíte  6  kusů  pohledu,  které  v  inventáři  spojte  s kusem

pohlednice,  čímž celý  pohled složíte  do původního  stavu. Jděte za agentkou

Mucovou a ukažte jí složený pohled - odletíte na Ulithi.


4) ULITHI :


a) Jak se dostat do kuchařovy lednice.


Promluvte si  s rybářem, s  ženou v Kasinu,  s ředitelem před  hotelem (dá vám

vizitku) a s kuchařem v hotelové kuchyni - od všech se dozvíte nějaké základní

informace. V inventáři si přečtěte vizitku a pak zatelefonujte řediteli hotelu

- objednáte si rybu.  Promluvte si s rybářem - poprosí  vás o pomoc s chycením

ryby. Jděte doleva před Muzeum, kde  seberte kýbl. Uvnitř muzea si prohlédněte

přístrojek na  stěně a pak  si promluvte se  správcem o všem  možném. Na pláži

seberte kalendář  a promluvte si se  záchranářkou. Zatelefonujte psychiatrovi,

následně  si  se  záchranářkou  promluvte  znova  s  nechte  si od ní podepsat

kalendář.  Správci v  Muzeu darujte  podepsaný kalendář  a promluvte  si s ním

- budete moci sebrat  ze stěny odpuzovač na žraloky.  Zaskočte k seismologické

stanici (cesta severně  od muzea), kde seberte kámen  a klacek. Uvnitř stanice

seberte  francouzák  s  kusem  drátu  a  inhalátor.  Dále  otevřete  dvířka na

seismologickém přístroji a seberte z něj baterii. Na pláži použijte francouzák

na vrtuli od letadla, tu pak v inventáři spojte s drátem a klackem - vytvoříte

harpunu.  V inventáři  vložte baterii   do odpuzovače  a následně  použijte na

odpuzovač francouzák, čímž  ho přepnete tak, aby žraloky  přitahoval. U rybáře

vhoďte  odpuzovač do  vody -   jakmile připluje  žralok, dejte  rybáři harpunu

(v případě neúspěchu naleznete odpuzovač vyplavený  na pláži a musíte ho znova

přepnout). V hotelové kuchyni otevřete lednici a objevíte mrtvého Cecvárka.


b) Jak usvědčit kuchaře z Cecvárkovy vraždy.


Promluvte  si  se  záchranářkou  na   pláži  o  nebezpečí  ostrova.  Promluvte

s kuchařem  v kuchyni  a ztupte  mu kamenem  nůž na  stole. Při další návštěvě

kuchyně  seberte lejstro  z otevřené  vitrínky a  do inhalátoru naberte trochu

suši  z misky  na sporáku.  Na pláži  použijte na  díry v  hradě z  písku kýbl

a inhalátor s  náplní - chytněte  kraba. Na seismologické  stanici vložte kýbl

s krabem do  seismologického přístroje. Prohlédněte  si plakát na  stěně a pak

použijte lejstro  na seismologický přístroj -  odešlete fax. Nakonec zavolejte

agentce  Mucové. Promluvte  si s  kuchařem  v  kuchyni -  přizná se,  že zabil

Cecvárka.


c) Jak se dostat pryč z ostrova.


Před hotelem si promluvte s ředitelem o vraždě a pak zavolejte agentce Mucové.

V muzeu si  promluvte se správcem  o ponorce. V  Kasinu si promluvte  s dívkou

u karetního stolečku  a zahrajte si  s ní mezihru  strip-prší - samozřejmě  ji

musíte porazit.  Promluvte si s majitelkou  Kasina a následně pak  se správcem

v Muzeu  Promluvte si  s rybářem  - dostanete  dynamit. Ten  použijte na řetěz

u ponorky před  Muzeem a ještě než  do ponorky nasednete, zeptejte  se správce

v Muzeu na její ovládání.


5) LA KUKARAČA :


a) Jak dát dohromady kapelu Trios Kretinos.


Promluvte  si s  němým chlápkem  před  hospodou  (Santa Mario).  V hospodě  si

promluvte  s  chlápkem  u  stolu  (Niňa)  a  pak  zde seberte ubrus a otvírák.

Promluvte  si s  mluvícím bobrem  u řeky.  Pokuste se  vejít do továrny (vchod

vedle hospody) - nebudete vpuštěni,  proto zatelefonujte ekologovi a slibte mu

bobra.  Ve  starostově  kanceláři  (vedle  hospody)  seberte  klec  a železnou

rukavici z brnění. Promluvte si s chlápkem  na poli (Pinta) - dostanete od něj

naslouchátko. Pomocí železné  rukavice chyťte pavouka na kaktusu  a seberte ze

země kbelík. V hospodě předejte  naslouchátko Niňovi - dostanete mluvítko. Pak

mu  dejte  do  panáka  pavouka  a  seberte  láhev  Tequily. Santa Mariovi před

hospodou dejte  mluvítko a promluvte  si s ním  - dostanete brýle.  Pintovi na

poli předejte  brýle. Pokuste se  sebrat kleště, ale  bezúspěšně. Seberte tedy

trychtýř, vsuňte ho do motorové pily na  nalijte do ní tequilu. Teprve nyní se

vám kleště podaří sebrat. Použijte kleště  na plot vedle hospody - získáte kus

drátu. V hospodě  použijte ubrus na buben a drát  na kytaru, čímž oba nástroje

opravíte.  Promluvte si  s Pintou  a dejte  mu železnou  rukavici -  dostanete

kazetu.


b) Jak se dostat do továrny a co v ní dělat.


Na lokaci s bobrem vytrhněte kleštěmi hřebíky v zabarikádovaném vchodě do domu

a odstraňte  desky.  Vylezte  nahoru,  v  inventáři  odstraňte  otvírákem  dno

z kbelíku  a ten  pak použijte   na zbytek  megafonu. Ve  starostově kanceláři

vložte  kazetu do  kazeťáku. Promluvte  si  s  bobrem bobrem  - pozvete  ho na

koncert do hospody. V hospodě položte klec na vychlípené prkno v podlaze a pak

šlápněte na  prkno v popředí  - chytnete  bobra  a zpřístupní se  vám vchod do

továrny.  V továrně  použijte konzoli  na sloupě  a složte  puzzle. Vylezte do

kontrolní místnosti, kde  seberte golfovou hůl. Slezte dolů  a použijte hůl na

kaluž  kyseliny  -  získáte  kus  golfové  hole.  Vylezte  zpět  do  kontrolní

místnosti, kde použijte kus hole na šuplík u stolu.


6) HRANICE IRÁKU :


Promluvte si s agentkou, prozkoumejte džíp  (otevřete ho) a znova si promluvte

s agentkou. Promluvte si s celníkem. Seberte  kliku ze závory a použijte ji na

mechanismus, čímž vysunete  střechu. Pokuste se sebrat balónek,  ten ale uletí

a uvízne  pod střechou.  Vejděte do  hotelu, pokuste  se vyjít  po schodech do

patra a pak si dvakrát promluvte s hoteliérem. Zatelefonujte na CIA - požádáte

o Chozého, kterého  si následně před hotelem  vyzvedněte. Ukažte mrtvého bobra

hoteliérovi -  jakmile omdlí, seberte  z podlahy jeho  dýmku a použijte  ji na

ventilaci. Vyjděte po schodech do apartmá, kde se nalokejte hélia z balónku za

oknem. Zjistěte,  co se děje za  dveřmi - od chlápka  dostanete klíče od auta,

pasy  a pověření  OSN. Celníkovi  před hotelem  ukažte pověření  a nakonec  si

promluvte s agentkou v džípu.


7) IRÁK :


a) Jak odjet na kole.


Prohledejte  auto -  naleznete v  něm vrtačku,  francouzák, kladívko  a nějaký

přístrojek.  Před  dvorem  použijte  vrtačku  na  řetěz  u  kola. Francouzákem

odmontujte zadní kolo. Na dvorku  zapněte na džípu ostřikovače, čímž odeženete

kočku z brusky.  V inventáři sundejte z kola řetázek  a použijte ho na brusku.

Stiskněte tlačítko  na brusce (zapnete  ji) a použijte  na kotouč zadní  kolo,

čímž ubrousíte  řetěz. Vypněte brusku, seberte  z ní řetázek a  v inventáři ho

nasaďte zpět  na zadní kolo. Před  dvorem zasaďte zadní kolo  zpět do jízdního

kola a odjeďte na něm pryč.


b) Jak se dostat do základny.


Na náměstí si  promluvte se ženou a s prodavačem.  Jděte doprava k mešitě, kde

si dvakrát promluvte  s vyvolávačem. Vraťte se na kole  za Mucovou a promluvte

si s ní.  Zpět na náměstí položte laserový zaměřovač  na parapet úplně napravo

a následně ho ještě o kousek posuňte,  aby paprsek mířil na dům vedle kavárny.

Nakonec seberte z  věšáku zrcadlo a pověste ho na  věšák opodál, čímž odrazíte

paprsek směrem ke kavárně. Na dvorku si  promluvte s Mucovou - zařídí nálet na

kavárnu.  U  mešity  si  promluvte  s  vyvolávačem  -  začne kázat. Na náměstí

otevřete šuplík u  stolu před modlícím se prodavačem  (omdlí) a seberte lampu.

Před  vchodem  do  základny  (vstup  z  náměstí  vlevo)  si  dvakrát promluvte

s velitelem.  Jděte  před  mešitu  a  předejte  vyvolávači  lampu  - dostanete

osvědčení  o muslimství.  Ukažte osvědčení  veliteli před  základnou a  on vás

vpustí dovnitř.


c) Co dělat v základně.


V základně  seberte  z  ledové  plochy  přilbu  a pak prozkoumejte antireklamu

- otevřou se malá dvířka na mantinelu, které taky prozkoumejte. Před základnou

naberte  písek  do  přilby  a  promluvte  si  s  velitelem - prozradí vám kód.

V základně vyťukejte kód  na panelu - otevře se  tajný zamrzlý poklop. Vysypte

na něj horký písek z přilby a slezte  dolů. Seberte z podlahy puk a položte ho

na plochu. Ze skříně a z žebřin seberte  dva kotouče od činky a použijte je na

místo pro činku  na stroji napravo. Pak vytáhněte kolíček  - odpálíte tím puk.

Znova  položte puk  na plochu,  vytáhněte závaží  a přidejte  tam ještě mřížku

z kanálu. Vytáhněte kolíček, odpálíte puk a měla by se otevřít přední skříňka.

Prohledejte skříňku - naleznete klíče. Odemkněte dveře a uvnitř si prohlédněte

kalendář. Vraťte  se až na náměstí  a vejděte na WC,  kde použijte kladívko na

jednu z cihel na zadní stěně. Vyberte objevenou skrýš.


8) SIBIŘ :


a) Jak se zbavit Bonda.


Polijte větvičku  napravo od vás vodou  z čutory. Na vzniklý  pahýlek použijte

brýle, čímž  získáte střep z brýlí.  Tím odřízněte lano, na  kterém visíte. Na

návsi  jděte do  prvního srubu  zleva,  kde  si promluvte  s Bondem  a seberte

pohrabáč.  Pohrabáč použijte  na postel  - naleznete  brusli, kterou  seberte.

Jděte  do  zadního  srubu,  odkud  budete  vyhozeni vzteklým vědcem. Navštivte

prostřední zadní srub, kde si promluvte s vědkyní. Na návsi použijte brusli na

gumu - získáte kus gumy. Sněhulákovi seberte  z hlavy hrnec, vhoďte do něj kus

gumy a výsledek použijte na komín srubu vzteklého vědce. Vejděte dovnitř srubu

a seberte papuče, které  předejte vědkyni - dostanete vadný  obvod. Vejděte do

druhého srubu  zprava, kde si  promluvte s hladovým  vědcem a pak  mu předejte

vadný  obvod -  dostanete od  něj dilatátor  pro lov  veverky. Ze stolku ještě

seberte drát. Jděte ke stromu s veverkou a použijte dilatátor. Seberte ze země

šutr a  hoďte jím po veverce.  Odneste veverku hladovému vědci.  Pak odejděte,

zase  se vraťte  a promluvte  si s  vědcem -  dá vám  opravený obvod. Předejte

opravený obvod vědkyni a pak v její chajdě seberte pružinu. Ve srubu vzteklého

vědce použijte pružinu na lis na stole, stiskněte tlačítko a stlačenou pružinu

pak zajistěte kusem  drátu. Poté znova stiskněte tlačítko  a stlačenou pružinu

seberte.  Na  návsi  seberte  kus  prkna  u  velitelovy  chaty (úplně napravo)

a v inventáři ho  spojte s pružinou - vyrobíte past.  Tu nastražte na teleport

u vědkyně. Nakonec pozvěte Bonda na návštěvu k vědkyniĎ


b) Jak se dostat do velitelova trezoru.


Ve velitelově  srubu prozkoumejte trezor  a běžte si  promluvit s vědkyní.  Ve

velitelově  srubu seberte  lopatku a  použijte ji  na oheň  v krbu. Nažhavenou

lopatkou  pak roztopte  led v  sudech před  srubem -  naleznete skleněné  oko.

Použijte oko na trezor ve srubu o ten následně vybrakujte - naleznete Santusův

deník.  Ukažte deník  hladovému vědci   - jakmile  vám prozradí  vše potřebné,

zatelefonujte na ústředí CIAĎ


9) NEW YORK, STADION :


Promluvte  si s  pokladním, maskotem  (2x) a  pořadatelem. V  boční chodbě  se

pokuste projít brankou v mříži - zastaví vás ale hlídač. V místnosti nalevo si

promluvte  s agentkou  Mucovou, v   místnosti napravo  pak narazíte  na slečnu

Voříškovou.  Ve vstupní  hale vyberte  koš -  naleznete láhev  whisky a střep.

Utrhněte maskotovi ocas  a v inventáři na něj použijte  střep - dostanete dutý

ocas. V místnosti s rolbou se  pokuste otočit kohoutkem, pak prohledejte rolbu

a nalezeným lanem spojte  s rolbu a s kohoutkem.  Rozjeďte rolbu, čímž otočíte

kohoutkem.  Nakonec  přepněte  na  konzoli  chlazení  do  vodovodního rozvodu.

V šatně se slečnou  Voříškovou použijte dutý ocas na umyvadlo  - zbavíte se jí

tak. Promluvte si s Jégrem  a následně zatelefonujte psychiatrovi. V kanceláři

prezidenta  klubu  seberte  zlatý  puk,  v  šatně  pak  prozkoumejte umyvadlo.

Nalezený řetízek spojte s pukem a  výsledek použijte na Jégra - zhypnotizujete

ho.  Pokuste se  vejít do  místnosti s  agentkou Mucovou.  V šatně prohledejte

otevřenou skříňku  - naleznete prášky a  brusku. Prášky vhoďte do  whisky a tu

nabídněte  pořadateli  ve  vstupní  hale  -  uspíte  ho.  S  brokovnicí v ruce

přepadněte  pokladního.  Získané  drobné  použijte  na  telefon. Jakmile dojde

k zastavení  času, seberte  dilatátor z  podlahy, na  chodbě pak  prozkoumejte

hlídače  a  bruskou  mu  odeberte   klíč,  kterým  odemkněte  vedlejší  dveře.

V prezidentské  lóži  prozkoumejte  reklamní  tabuli  za  sklem  a v místnosti

s agentkou Mucovou uveďte  tabuli do provozu pomocí ovládacího  panelu. V lóži

vložte do ruky ochranky dilatátor a bouchněte do něj.


Prezident je zachráněn, Pankrác má nový fáro  a na vedle sebe na sedadle super

žábu - co více si přát.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.