Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) PRAHA :
a) Jak se dostat na policejní stanici aneb jak odehnat strážníka.
Ve své kanceláři prohledejte šuplík (naleznete šroubovák) a seberte baterku ze
stolku. Před policejní stanicí si promluvte s vietnamským prodavačem, pak
prozkoumejte paralyzér nalevo od něj a znova si s ním promluvte - tím
paralyzér získáte. Promluvte si s důchodci a jakmile se jim zakousne umělý
chrup do lavečky, použijte na něj paralyzér a pak zuby seberte z chodníku.
Promluvte si s výrostkem a zahrajte si s ním "Americký voči", přičemž musíte
vyhrát, abyste od výrostka získali flusbrok. Bude to docela fuška,já vyhrál až
po 9 hře.Ale jde to, když se to naučíte.Vraťte se do své kanceláře,v inventáři
vložte baterii do zubů a s jejich pomocí pak otevřete skříňku ve zdi u věšáku
- získáte pistoli. V inventáři odstraňte šroubovákem z pistole laserový
zaměřovač a ten pak připevněte ke flusbroku. Flusbrokem nakonec sestřelte
chuligána z koruny stromu před stanicí. Informujte nadstrážmistra o vzniklé
šarvátce mezi chuligánem a důchodci.
b) Jak vytáhnout informace z policejního počítače.
Promluvte si s fízlem za stolem, skočte mu koupit hamburgera k Vietnamcovi
před stanicí a znova si s ním promluvte. Na panelu na zdi stiskněte vypínač
1 (rožnete světlo v cele 1) vypínač 2 (rožnete světlo v cele s vlasatcem)
a vypínač 3 (zhasnete světlo v cele s uklizečkou). Seberte smeták,
prozkoumejte celu 1 (objevíte v ní časopis), přisuňte si časopis smetákem
a poté ho seberte. Otevřete dveře do velitelovy kanceláře a pak předejte
časopis ekologovi - ten vyvolá vzpouru. Použijte počítač poblíž fízla
- potřebujete znát heslo. Stiskněte vypínač 4 (zastavíte větrák)
a prozkoumejte větrák - zjistíte heslo.
c) Jak probudit Jégrova manažera (tady se docela pobavíte).
V hospodě U puku si nejdříve promluvte s vrchním. Promluvte si s hygienikem,
následně vystřelte flusbrokem na obraz hlavy na stěně, čímž hygienika uspíte.
Znova si promluvte s vrchním a pak zaskočte k policejní stanici, kde od
prodavače kupte vietnamskou specialitu. Vraťte se do hospody a vyměňte
hygienikovo jídlo za vietnamskou specialitu. Promluvte s vrchním a seberte
z pultu koktejl, který použijte na spícího manažera.
2) NEW YORK :
a) Jak dostat zpět své věci od úředníka na letišti.
Na letišti si nejdříve promluvte s úředníkem, horolezcem a s bezpečákem.
Zamiřte na stadion, kde si v promluvte prezidentem (dvakrát) - získáte
lahvičku s inkoustem. V přízemí stadionu vejděte do místnosti s rolbou, kde
seberte mop a plechovku s barvou. Jděte do domu přítelkyně, kde nejdříve
seberte botu a pak zaklepejte na dveře - přítelkyně po vás bude chtít
pověření. To získáte od prezidenta na stadionu Ukažte přítelkyni pověření
(použijte ho na dveře), uvnitř si s ní pak promluvte. V čekárně u psychiatra
si promluvte se sekretářkou a s chlápkem-mikimausem. Pak ze stolku sekretářky
seberte olej. Před domem přítelkyně se pokuste vypustit bazén, následně
použijte na zrezlý kohoutek olej a pak bazén vypusťte. Odejděte, zase se
vraťte a vlezte otevřeným oknem do domu. Uvnitř seberte ze skříňky prostěradlo
a z podstavce bonsai, kterou použijte na větrák. Zastřihnutou bonsai vraťte
zpět na podstavec. Odejděte z lokace, opět se vraťte nazpět a opět vlezte
oknem do domu - získáte nůžky. V inventáři spojte botu s mopem a ještě
s plechovkou barvy, výsledek pak použijte na podlahu v čekárně u psychiatra.
V inventáři použijte nůžky na prostěradlo a výsledek předejte chlápkovi
v čekárně - převleče se za Césara a dá vám prsten. Na letišti si promluvte
s prodavačem zmrzliny a pak mu dejte prsten - dostanete nanuk. Předejte nanuk
chlápkovi v čekárně u psychiatra - dostanete cepín. Předejte cepín horolezcovi
na letišti - dostanete mast proti omrzlinám. Předejte mast proti omrzlinám
chlápkovi v čekárně - převleče se za Jacksona. Promluvte si s ním o vystoupení
v letištní hale. Na letišti si promluvte s bezpečákem - dostanete videokazetu,
kterou hnedle jděte ukázat letištnímu úředníkovi - získáte zpět své věci
(mobil a peníze).
b) Jak získat od prezidenta Jégrovu složku.
Zavolejte mobilem psychiatrovi, čímž se u něj objednáte. V čekárně si pak
promluvte se sekretářkou, která vás vpustí do ordinace. V ordinaci si
promluvte s psychiatrem - dostanete vizitku. Tu ukažte úředníkovi na letišti
- dostanete od něj zlaté kapesní hodinky. V psychiatrově ordinaci připevněte
kapesní hodinky do lampičky na stole a následně změňte čas na velkých hodinách
u zdi - tím psychiatra zhypnotizujete. Promluvte si s psychiatrem - dostanete
složku přítelkyně. Tu předejte prezidentovi na stadionu, který vám za odměnu
půjčí Jégrovu složku.
c) Jak se dostat do letadla a ven.
Z krabice v místnosti s rolbou na stadionu seberte žárovku a lano. Promluvte
si s úředníkem na letišti - zpřístupní se vám hangár (chodba v zadní části
haly). V hangáru si nejdříve třikrát promluvte s mechanikem. Seberte ze stolku
lampu a v inventáři do ní našroubujte žárovku. Lampu pak vložte do sudu pod
plakátem a zapněte do zásuvky. Seberte z podlahy síťku a zelenou tyč
a v inventáři pak oboje spojte dohromady. Prozkoumejte stojící ventilátor
a mrtvolu ptáka, která v něm leží, odstraňte síťkou na tyči. Pokuste se
otevřít okno - otevrou se ale i dveře. Na dveře tedy použijte kus drátu a pak
znovu otevřete okno. Na panelu u dveří stiskněte tlačítko B a D tak, aby oba
větráky sály. Nakonec zatáhněte za táhlo u koše napravo - měli byste docílit
shoření mechanikovy vlaštovky. Jakmile mechanik usne, stiskněte červené
tlačítko na jeho křesle, čímž ho katapultujete. Uvnitř letadla prohledejte
sedadla - nic nenaleznete, proto zajděte za úředníkem v hale a zeptejte se ho
na číslo Jégrova sedadla. V letadle pak prohledejte sedadlo č. 3 (musíte mít
prostudovanou Jégrovu složku) - propadnete se do zavazadlového prostoru. Ze
schůdků napravo seberte kleště a vylezte nahoru k sedadlům, kde kleštěmi
otevřete skříňku u okénka a seberte z ní baterku. Slezte zpět do zavazadlového
prostoru a použijte baterku na skříňku na stěně. Prozkoumejte nápis na stěně,
pak kleštěmi otevřete kufr na podlaze a prohledejte ho - získáte fotbalovou
helmu a dámské kalhotky, které použijte na nápis na stěně. Pokuste se odejít
z letadla, ale dveře se zasekly. Použijte tedy helmu na přepravní vozík, čímž
se dostanete ven. Jděte do letištní haly a ukažte kalhotky s obtiskem
úředníkovi - dozvíte se adresu firmy.
d) Jak se dostat do skladu a co dělat uvnitř.
Pokuste se vejít do arabského skladu, jenže je zamčeno. Promluvte si s bábou
v okně dvakrát po sobě - bude po vás chtít, abyste jí pomohli s likvidací
deseti krys vykukujících z popelnic. Vaším úkolem bude rychle zdvihat víka
těch popelnic, odkud krysy právě vystrčí hlavu. Znova si promluvte s bábou
a pak jí hoďte lano - dostanete se tak do skladu. Uvnitř si ze všeho nejdříve
přečtěte vzkaz na stěně napravo. Pak prozkoumejte obraz pavouka, za nímž
objevíte trezor. Kód k trezoru je počet nohou jednotlivých zvířat na obrazech
v místnosti plus jednoho živého brouka. S broukem si poradíte tak, že seberete
ze stolku lepivý papír a použijete ho na brouky na podlaze. Pak stáhnete
projekční plátno, zapnete projektor a vložíte na něj papír s broukem. Výsledný
kód k trezoru je 02489 (0 - had, 2 - orel, 4 - slon, 8 - pavouk, 9 - brouk).
Vyberte otevřený trezor - naleznete v něm dokumenty, pistoli, kus pohlednice
a klíč. Odemkněte klíčem dveře - budete zatčeni agentkou Mucovou z CIA.
3) KANCELÁŘE CIA :
V laboratoři si promluvte s agentem vyslýchajícím ufouna a po ukončení
rozhovoru seberte ze stolku malinký zapalovač. V další místnosti si promluvte
s doktorem - následuje střelecká mezihra. Po jejím úspěšném splnění dostanete
další úkol, a to vyplnit testy. Nalijte lahvičku s inkoustem do akvária
s chobotnicí a pak seberte koblihu ze stolu. Ze skříně seberte kádinku,
použijte ji na chladič a zapalovačem zapalte kahan. Seberte kádinku s kafem
a odneste ji, stejně jako koblih, agentovi do vedlejší místnosti. Požádejte
agenta o svolení vyslechnout ufouna a jakmile tak učiníte, předejte agentovi
testy a on vám je vyplní. Odneste testy doktorovi a následně si promluvte
s Agentkou Mucovou - zavře vás do basy. Promluvte s teroristou a dle jeho
pokynů je pokuste vytáhnout ze záchodu páčidlo - neúspěšně, proto si znova
promluvte s teroristou - budete omráčen. Ukažte doktorovi teroristické
cigarety - objevíte 6 kusů pohledu, které v inventáři spojte s kusem
pohlednice, čímž celý pohled složíte do původního stavu. Jděte za agentkou
Mucovou a ukažte jí složený pohled - odletíte na Ulithi.
4) ULITHI :
a) Jak se dostat do kuchařovy lednice.
Promluvte si s rybářem, s ženou v Kasinu, s ředitelem před hotelem (dá vám
vizitku) a s kuchařem v hotelové kuchyni - od všech se dozvíte nějaké základní
informace. V inventáři si přečtěte vizitku a pak zatelefonujte řediteli hotelu
- objednáte si rybu. Promluvte si s rybářem - poprosí vás o pomoc s chycením
ryby. Jděte doleva před Muzeum, kde seberte kýbl. Uvnitř muzea si prohlédněte
přístrojek na stěně a pak si promluvte se správcem o všem možném. Na pláži
seberte kalendář a promluvte si se záchranářkou. Zatelefonujte psychiatrovi,
následně si se záchranářkou promluvte znova s nechte si od ní podepsat
kalendář. Správci v Muzeu darujte podepsaný kalendář a promluvte si s ním
- budete moci sebrat ze stěny odpuzovač na žraloky. Zaskočte k seismologické
stanici (cesta severně od muzea), kde seberte kámen a klacek. Uvnitř stanice
seberte francouzák s kusem drátu a inhalátor. Dále otevřete dvířka na
seismologickém přístroji a seberte z něj baterii. Na pláži použijte francouzák
na vrtuli od letadla, tu pak v inventáři spojte s drátem a klackem - vytvoříte
harpunu. V inventáři vložte baterii do odpuzovače a následně použijte na
odpuzovač francouzák, čímž ho přepnete tak, aby žraloky přitahoval. U rybáře
vhoďte odpuzovač do vody - jakmile připluje žralok, dejte rybáři harpunu
(v případě neúspěchu naleznete odpuzovač vyplavený na pláži a musíte ho znova
přepnout). V hotelové kuchyni otevřete lednici a objevíte mrtvého Cecvárka.
b) Jak usvědčit kuchaře z Cecvárkovy vraždy.
Promluvte si se záchranářkou na pláži o nebezpečí ostrova. Promluvte
s kuchařem v kuchyni a ztupte mu kamenem nůž na stole. Při další návštěvě
kuchyně seberte lejstro z otevřené vitrínky a do inhalátoru naberte trochu
suši z misky na sporáku. Na pláži použijte na díry v hradě z písku kýbl
a inhalátor s náplní - chytněte kraba. Na seismologické stanici vložte kýbl
s krabem do seismologického přístroje. Prohlédněte si plakát na stěně a pak
použijte lejstro na seismologický přístroj - odešlete fax. Nakonec zavolejte
agentce Mucové. Promluvte si s kuchařem v kuchyni - přizná se, že zabil
Cecvárka.
c) Jak se dostat pryč z ostrova.
Před hotelem si promluvte s ředitelem o vraždě a pak zavolejte agentce Mucové.
V muzeu si promluvte se správcem o ponorce. V Kasinu si promluvte s dívkou
u karetního stolečku a zahrajte si s ní mezihru strip-prší - samozřejmě ji
musíte porazit. Promluvte si s majitelkou Kasina a následně pak se správcem
v Muzeu Promluvte si s rybářem - dostanete dynamit. Ten použijte na řetěz
u ponorky před Muzeem a ještě než do ponorky nasednete, zeptejte se správce
v Muzeu na její ovládání.
5) LA KUKARAČA :
a) Jak dát dohromady kapelu Trios Kretinos.
Promluvte si s němým chlápkem před hospodou (Santa Mario). V hospodě si
promluvte s chlápkem u stolu (Niňa) a pak zde seberte ubrus a otvírák.
Promluvte si s mluvícím bobrem u řeky. Pokuste se vejít do továrny (vchod
vedle hospody) - nebudete vpuštěni, proto zatelefonujte ekologovi a slibte mu
bobra. Ve starostově kanceláři (vedle hospody) seberte klec a železnou
rukavici z brnění. Promluvte si s chlápkem na poli (Pinta) - dostanete od něj
naslouchátko. Pomocí železné rukavice chyťte pavouka na kaktusu a seberte ze
země kbelík. V hospodě předejte naslouchátko Niňovi - dostanete mluvítko. Pak
mu dejte do panáka pavouka a seberte láhev Tequily. Santa Mariovi před
hospodou dejte mluvítko a promluvte si s ním - dostanete brýle. Pintovi na
poli předejte brýle. Pokuste se sebrat kleště, ale bezúspěšně. Seberte tedy
trychtýř, vsuňte ho do motorové pily na nalijte do ní tequilu. Teprve nyní se
vám kleště podaří sebrat. Použijte kleště na plot vedle hospody - získáte kus
drátu. V hospodě použijte ubrus na buben a drát na kytaru, čímž oba nástroje
opravíte. Promluvte si s Pintou a dejte mu železnou rukavici - dostanete
kazetu.
b) Jak se dostat do továrny a co v ní dělat.
Na lokaci s bobrem vytrhněte kleštěmi hřebíky v zabarikádovaném vchodě do domu
a odstraňte desky. Vylezte nahoru, v inventáři odstraňte otvírákem dno
z kbelíku a ten pak použijte na zbytek megafonu. Ve starostově kanceláři
vložte kazetu do kazeťáku. Promluvte si s bobrem bobrem - pozvete ho na
koncert do hospody. V hospodě položte klec na vychlípené prkno v podlaze a pak
šlápněte na prkno v popředí - chytnete bobra a zpřístupní se vám vchod do
továrny. V továrně použijte konzoli na sloupě a složte puzzle. Vylezte do
kontrolní místnosti, kde seberte golfovou hůl. Slezte dolů a použijte hůl na
kaluž kyseliny - získáte kus golfové hole. Vylezte zpět do kontrolní
místnosti, kde použijte kus hole na šuplík u stolu.
6) HRANICE IRÁKU :
Promluvte si s agentkou, prozkoumejte džíp (otevřete ho) a znova si promluvte
s agentkou. Promluvte si s celníkem. Seberte kliku ze závory a použijte ji na
mechanismus, čímž vysunete střechu. Pokuste se sebrat balónek, ten ale uletí
a uvízne pod střechou. Vejděte do hotelu, pokuste se vyjít po schodech do
patra a pak si dvakrát promluvte s hoteliérem. Zatelefonujte na CIA - požádáte
o Chozého, kterého si následně před hotelem vyzvedněte. Ukažte mrtvého bobra
hoteliérovi - jakmile omdlí, seberte z podlahy jeho dýmku a použijte ji na
ventilaci. Vyjděte po schodech do apartmá, kde se nalokejte hélia z balónku za
oknem. Zjistěte, co se děje za dveřmi - od chlápka dostanete klíče od auta,
pasy a pověření OSN. Celníkovi před hotelem ukažte pověření a nakonec si
promluvte s agentkou v džípu.
7) IRÁK :
a) Jak odjet na kole.
Prohledejte auto - naleznete v něm vrtačku, francouzák, kladívko a nějaký
přístrojek. Před dvorem použijte vrtačku na řetěz u kola. Francouzákem
odmontujte zadní kolo. Na dvorku zapněte na džípu ostřikovače, čímž odeženete
kočku z brusky. V inventáři sundejte z kola řetázek a použijte ho na brusku.
Stiskněte tlačítko na brusce (zapnete ji) a použijte na kotouč zadní kolo,
čímž ubrousíte řetěz. Vypněte brusku, seberte z ní řetázek a v inventáři ho
nasaďte zpět na zadní kolo. Před dvorem zasaďte zadní kolo zpět do jízdního
kola a odjeďte na něm pryč.
b) Jak se dostat do základny.
Na náměstí si promluvte se ženou a s prodavačem. Jděte doprava k mešitě, kde
si dvakrát promluvte s vyvolávačem. Vraťte se na kole za Mucovou a promluvte
si s ní. Zpět na náměstí položte laserový zaměřovač na parapet úplně napravo
a následně ho ještě o kousek posuňte, aby paprsek mířil na dům vedle kavárny.
Nakonec seberte z věšáku zrcadlo a pověste ho na věšák opodál, čímž odrazíte
paprsek směrem ke kavárně. Na dvorku si promluvte s Mucovou - zařídí nálet na
kavárnu. U mešity si promluvte s vyvolávačem - začne kázat. Na náměstí
otevřete šuplík u stolu před modlícím se prodavačem (omdlí) a seberte lampu.
Před vchodem do základny (vstup z náměstí vlevo) si dvakrát promluvte
s velitelem. Jděte před mešitu a předejte vyvolávači lampu - dostanete
osvědčení o muslimství. Ukažte osvědčení veliteli před základnou a on vás
vpustí dovnitř.
c) Co dělat v základně.
V základně seberte z ledové plochy přilbu a pak prozkoumejte antireklamu
- otevřou se malá dvířka na mantinelu, které taky prozkoumejte. Před základnou
naberte písek do přilby a promluvte si s velitelem - prozradí vám kód.
V základně vyťukejte kód na panelu - otevře se tajný zamrzlý poklop. Vysypte
na něj horký písek z přilby a slezte dolů. Seberte z podlahy puk a položte ho
na plochu. Ze skříně a z žebřin seberte dva kotouče od činky a použijte je na
místo pro činku na stroji napravo. Pak vytáhněte kolíček - odpálíte tím puk.
Znova položte puk na plochu, vytáhněte závaží a přidejte tam ještě mřížku
z kanálu. Vytáhněte kolíček, odpálíte puk a měla by se otevřít přední skříňka.
Prohledejte skříňku - naleznete klíče. Odemkněte dveře a uvnitř si prohlédněte
kalendář. Vraťte se až na náměstí a vejděte na WC, kde použijte kladívko na
jednu z cihel na zadní stěně. Vyberte objevenou skrýš.
8) SIBIŘ :
a) Jak se zbavit Bonda.
Polijte větvičku napravo od vás vodou z čutory. Na vzniklý pahýlek použijte
brýle, čímž získáte střep z brýlí. Tím odřízněte lano, na kterém visíte. Na
návsi jděte do prvního srubu zleva, kde si promluvte s Bondem a seberte
pohrabáč. Pohrabáč použijte na postel - naleznete brusli, kterou seberte.
Jděte do zadního srubu, odkud budete vyhozeni vzteklým vědcem. Navštivte
prostřední zadní srub, kde si promluvte s vědkyní. Na návsi použijte brusli na
gumu - získáte kus gumy. Sněhulákovi seberte z hlavy hrnec, vhoďte do něj kus
gumy a výsledek použijte na komín srubu vzteklého vědce. Vejděte dovnitř srubu
a seberte papuče, které předejte vědkyni - dostanete vadný obvod. Vejděte do
druhého srubu zprava, kde si promluvte s hladovým vědcem a pak mu předejte
vadný obvod - dostanete od něj dilatátor pro lov veverky. Ze stolku ještě
seberte drát. Jděte ke stromu s veverkou a použijte dilatátor. Seberte ze země
šutr a hoďte jím po veverce. Odneste veverku hladovému vědci. Pak odejděte,
zase se vraťte a promluvte si s vědcem - dá vám opravený obvod. Předejte
opravený obvod vědkyni a pak v její chajdě seberte pružinu. Ve srubu vzteklého
vědce použijte pružinu na lis na stole, stiskněte tlačítko a stlačenou pružinu
pak zajistěte kusem drátu. Poté znova stiskněte tlačítko a stlačenou pružinu
seberte. Na návsi seberte kus prkna u velitelovy chaty (úplně napravo)
a v inventáři ho spojte s pružinou - vyrobíte past. Tu nastražte na teleport
u vědkyně. Nakonec pozvěte Bonda na návštěvu k vědkyniĎ
b) Jak se dostat do velitelova trezoru.
Ve velitelově srubu prozkoumejte trezor a běžte si promluvit s vědkyní. Ve
velitelově srubu seberte lopatku a použijte ji na oheň v krbu. Nažhavenou
lopatkou pak roztopte led v sudech před srubem - naleznete skleněné oko.
Použijte oko na trezor ve srubu o ten následně vybrakujte - naleznete Santusův
deník. Ukažte deník hladovému vědci - jakmile vám prozradí vše potřebné,
zatelefonujte na ústředí CIAĎ
9) NEW YORK, STADION :
Promluvte si s pokladním, maskotem (2x) a pořadatelem. V boční chodbě se
pokuste projít brankou v mříži - zastaví vás ale hlídač. V místnosti nalevo si
promluvte s agentkou Mucovou, v místnosti napravo pak narazíte na slečnu
Voříškovou. Ve vstupní hale vyberte koš - naleznete láhev whisky a střep.
Utrhněte maskotovi ocas a v inventáři na něj použijte střep - dostanete dutý
ocas. V místnosti s rolbou se pokuste otočit kohoutkem, pak prohledejte rolbu
a nalezeným lanem spojte s rolbu a s kohoutkem. Rozjeďte rolbu, čímž otočíte
kohoutkem. Nakonec přepněte na konzoli chlazení do vodovodního rozvodu.
V šatně se slečnou Voříškovou použijte dutý ocas na umyvadlo - zbavíte se jí
tak. Promluvte si s Jégrem a následně zatelefonujte psychiatrovi. V kanceláři
prezidenta klubu seberte zlatý puk, v šatně pak prozkoumejte umyvadlo.
Nalezený řetízek spojte s pukem a výsledek použijte na Jégra - zhypnotizujete
ho. Pokuste se vejít do místnosti s agentkou Mucovou. V šatně prohledejte
otevřenou skříňku - naleznete prášky a brusku. Prášky vhoďte do whisky a tu
nabídněte pořadateli ve vstupní hale - uspíte ho. S brokovnicí v ruce
přepadněte pokladního. Získané drobné použijte na telefon. Jakmile dojde
k zastavení času, seberte dilatátor z podlahy, na chodbě pak prozkoumejte
hlídače a bruskou mu odeberte klíč, kterým odemkněte vedlejší dveře.
V prezidentské lóži prozkoumejte reklamní tabuli za sklem a v místnosti
s agentkou Mucovou uveďte tabuli do provozu pomocí ovládacího panelu. V lóži
vložte do ruky ochranky dilatátor a bouchněte do něj.
Prezident je zachráněn, Pankrác má nový fáro a na vedle sebe na sedadle super
žábu - co více si přát.
KONEC.