1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Polda 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Polda 2 - CZ

Na  začátku  si  prohlídněte  šuplíky  u  okna  v  kanceláři, ve které najdete

pistoli,  odznak,  klíč  od  cely  a  otvírák  na  láhve.  Z terče vedle dveří

ukořistěte sekyrku. Vyjděte ven, promluvte si s Matějem. Z telefoního automatu

vymlaťte pětikorunu a  prozkoumejte houmlesa. Naleznete sirky. Z  koše u dveří

vyndejte šlupku  od banánu a  kelímek. Vraťte  se  do své kanceláře  a dolu do

automatu vložte kelímek.  Vhoďte do automatu minci a  vezměte kelímek s kafem.

Vydejte se k majorovi a popovídejte si s ním. U svázaného Matěje vezměte kouli

a brýle.  V inventáři  pomocí sekyrky   vytvořte šperhák  z brýlí  a osvoboďte

Matěje.  Ten  vám  za  to  dá  pouta  a  klíček.  Před  stanicí  si  promluvte

s výrostkem a prozkoumejte popelnici. Vemzměte pouta z inventáře a použijte je

na popelnici. Zatknete Kaprfílda. Nyní se vydejte opět za majorem. Konečně vám

předá případ. Seberte  cigarety, svačinku a ze skřínky na  zdi klíčky od auta.

Prohlédněte  si  spis  o  případu  a  na  zdi  leták.  Jděte  do své kanceláře

a vyslechněte Kaprfílda po tom, co mu  dáte kafe. Běžte za majorem, měli byste

dostal prémii  (15 Kč). Vydejte se  za Matějem (do laborky),  dostanete od něj

sádru a lupu. Vyjděte před stanici a  nasedněte do auta. Vydejte se do Spálené

ulice. Vlevo  od auta odsuňte trám,  seberte řetízek s emblémem.  S hasičem si

promluvit nemůžete, poněvadž  nemáte průkaz. Napravo vezměte nůžky  a u malého

jezírka kapesníček.  Jděte nahoru k baráku.  Je tam ten spratek.  Promluvte si

s ním a on  vám vrátí průkaz. Pokuste se  vejít do domu - je  tam pes. Nyní se

vydejte k hasiči.  Po rozhovoru vám dá lékarničku.  Prohlédněte ji a získáváte

projímadlo,  kterým napustěte  buřta z  šéfovy svačinky.  Nyní se opět vydejte

k psovi, hoďte mu  buřt a už dá pokoj.  Ohně se nelekněte a z  lednice seberte

vodku pokuste  jí se uhasit  oheň. Nevjde to  a proto seberte  z lednice ještě

pivo, které otevřete otvírákem a uhaste  jím oheň. Z šuplíku vezměte adrenalín

a čistící pastu. Odhrňte  závěs. Postavte ze země stoličku u  WC a nyní můžete

prozkoumat  nádržku.   Naleznete  klíček,  kterým  odemkněte   skříň  u  okna.

Prohlědněte  si  rýhy  na  podlaze  a  odsuňte  skříň.  Uchýla  si  nevšímejte

a pinzetou vytáhněte fotky. Fotky vnuťte úchylovi a on vám dá fotku pachatele.

Nechce si moc povídat, a proto mu  nabídněte cigaretu. Nyní se vydejte do nově

otevřené lokace  hybridária. Babka vás  dovnitř nepustí, a  tak vyčistěte lupu

hadříkem  a pomocí  ní zapalte  pravou kupku  sena. Vejděte  dovnitř a na zemi

seberte  větvičku a  zatřeste lešením.  Do kbelíku  na lešení vhoďte vězeňskou

kouli a teď vyjeďte  nahoru. Do okna se vlézt nedá, a  tak tam nejdříve vhoďte

šlupku  od banánu  a následovně  peníze. Nyní  můžete bez  obav vlézt dovnitř.

Doktorovi  seberte  přístroj  a  ze  stolku  injekce. Hadrem vypněte přístroj.

Promluvte si se všemi hybridy. Přístrojek postupně používejte na hybridy a oni

vám sdělí kombinaci knížek  do knihovny. Je to 100, 21, 8,  138. Objeví se vám

tajná chodba. Pomocí nožíku odmontujte hydrant, připojte hadici. Zapněte vodu,

ale hadice  je děravá, proto  vypněte vodu a  zalepte náplastí hadici.  Pusťte

vodu a modrý mužík s vámi hned  bude hovořit. Vraťte se k doktorovi a probuďte

ho injekcí adrenalinu  ( v inventáři prázdná injekce  + lahvička adrenalinu ).

Nic vám  neřekne, ale po použití  pistole neodmítne. žekne vám,  kde se nalézá

cirkus  Lunetic, kam  se ihned  vydejte.  Zde  se skrývá  Kachnan. Vejděte  do

cirkusu  a zeptejte  se na  něj krotitelky.  Nic neví,  a tak  se vydejte před

cirkus, kde  si přečtěte nyní  již aktivní ceduli.  Vraťte se zpět  do cirkusu

a znovu se zeptejte. Vydejte se k  majorovi, který vám porozhovoru dá zatykač.

Běžte opět do cirkusu a ukažte krotitelce zatykač. Zase nic, a proto to zkuste

pistolá. žekne  vám, že vám Kachnana  vydá, ale až po  splnění tří úkolů. Ůkol

první  -  vejděte  do  maringotky  vpravo  před  cirkusem.  Z  poličky seberte

konvičku  a před  maringotkou sekyrku  a polínko.  Vzájemnou kombinací získáte

třísku. Třískou propíchněte pravé kolo maringotky vlevo. Vyteklou vodu naberte

do  konvičky.  Běžte  zpátky  do  maringotky  a  papoškovi nalijte trochu vody

z konvičky. Když nebude  ve stře hu tak mu  vytrhněte pírko. Pírkem pošimrejte

klauna na  noze, pak si  s ním promluvte.  Nabídněte mu láhev  vodky a získáte

klíček,  příslib,  že   se  žena  může  vrátit.  Ůkol   druhý  -  prozkoumejte

vyčnívající nohy a vydejte se na místo činu. Zde uvidíte stopu v blátě. Pomocí

nože otevřete  sádru a promluvte  si s hasičem,  zda vám nedá  kbelík s vodou.

Získáte odlitek, který bežte porovnat s  nohami v cirkuse. Ůkol třetí - vyřeší

se sám.


Po  ukončení výslechu  vám zavolá  radnice, že  je na  hradě bomba. Vydejte se

k šéfovi a prohlídněte si mapu. Dojděte si  do laborky pro náboje a ihned jimi

nabijte zbraň. Odtud jděte  k Baštovi ( BIS ), promluvte si  s ním a řešení je

802.  Získáte příručku  pyrotechnika. Nyní   se vydejte  na hrad,  kde pistolí

sestřelte padací most.  Lupou prohlédněte okénko a seberte  žvýkačku. Nyní bez

potíží otevřete  okno. Uchopte kliku na  zemi a pomocí sekyrky  ji narovnejte.

Klikou  vysuňte  bránu.  Ze  zdi  na  nádvoří  seberte  pochodeň  a  dejte  se

k Napoleonovi. Prozkoumejte  kanón a bitevní  stůl. Po rozhovoru  s Napoleonem

vezměte  trochu prášku  u kanónu  a naláduju  ho tím.  Pochodní zapalte  kanón

a seberte  to, co  z něj  vypadlo. Vydejte  se nyní  k Hitlerovi.  Zde seberte

plynovou  bombu a  model letadla  na zdi.  Klíčkem z  modelu odemkněte skříňku

a odsud  vemte  kartáček,  kelímek  a  deodorant.  Následovně  běžte do lokace

s tabulí, kterou  odsuňte a seberte  houbu a křídu.  Trochu krve nasákněte  do

houby. Pomocí kartáčku a čistící pasty  vyčistěte nápis za tabulí. Přečtěte si

nápis  a  běžte  se  na  to  zeptat  Napoleona.  Před dveře na nádvoří položte

plynovou  bombu a  střelte do  ní. Vydejte  se nahoru  a přečtěte  si příručku

pyrotechnika.  Dejte  se  do  demontáže  bomby.  Pomocí  stetoskopu  nalezněte

správnou kombinaci čísel.  Opustťe bombu a seberte kus  drátu vlevo na vlajce.

Vraťte se k bombě. Plomby tímto  drátem propojte. Na čidla použijte deodorant,

zapněte spínač a pojistěte  žvýkačkou. Šroubovákem odmontujte víko. Štípačkami

přestříhněte nejprve červený, fialový a  nakonec modrý drátek. A pak stiskněte

červené tlačítko. A  máte to za sebou. Běžte si  promluvit s Hitlerem, ten vám

poví, kde hledat  Caesara. Vydejte se proto do  severních doků. Zajděte rovnou

k hospodě, ale  pro rámus není  nic slyšet. Promluvte  si s týpkem  napravo od

auta a ten vám  řekne, že vám poradí chlápek z továrny.  Na ulici pomocí klíče

rozdělejte skříňku a  pusťte proud. Naskočte na drezínu  a vyjeďte do továrny.

Seberte pilu opřenou  o sloup a promluvte s chálkem.  Vraťte se zpět k hospodě

a pákou  zablokujte větrák.  Pomocí větvičky  seberte ponožku  v koši napravo.

Zabouchejte  na dveře  a ve  chvilce,  kdy  tam nikdo  nebude, vhoďte  dovnitř

ponožku.  Vkročte dovnitř.  Zemanoci kupujte  u baru  panáky dokud  neodpadne.

Z telefonního automatu  na stanici si opět  vezměte pětikorunu a vhoďte  jí do

hracího  automatu v  hospodě. Nožíkem  otevřete Zemanův  kufřík, který  ukrývá

klíček  od tajné  herny. Vejděte  do herny,  kde seberte  valašku a jí zavřete

okno. Požádejte  Billa o hru. Vše  prohrajete a nařkněte Billa  z podvodu ( 3x

), dokud nevstane a v té chvíli mu seberte falešné karty. Vraťte se na stanici

a řekněte vše majorovi. Falešné karty  zamíchejte mezi normální. Z telefonního

automatu  si vezměte  pětikorunu a   vyhrajte na  automatu v  hospodě. Vezměte

z inventáře karty  a použijte je na  Billa, tím požádáte Billa  o hru s těmito

kartami. Vydejte se do Rockbaru ( nahoru ). Seberte cihlu a láhev. Popovídejte

si s ochrankou a vejděte dovnitř. Vypněte hudbu zástrčkou vpravo. Promluvte si

s Majklem a vyžádejte si autogram. Pankáčovi u baru namíchejte Zetor, který se

skládá z toniku, zelený, rumu a ledu. Led dostanete použitím skleničky na led.

Vezměte si i samotný  led a ten hoďte pankovi za krk.  Když bude mít otevřenou

pusu, tak  mu do ní  nalijte nápoj.  Zapněte  hudbu a odejděte.  Vydejte se na

vrakoviště  letadel.  Avšak  co  se  nestane,  došel  benzín.  Proto z hárleje

napusťte do láhve benzín. Na hárleji  je k tomu určena hadička. Benzín nalijte

do auta  a pokračujte na  vrakoviště. U  plotu  stojí strašák a  z něj seberte

plechovku  a provázek.  Dále posbírejte  kamínky, rostlinky  vpravo a z keříku

šípky.  Z plechovky  a kamínků  vytvořte chrastítko.  Pomocí nůžek  na keř  si

přostříhejte  cestu  dál.  Promluvte  si  s  Hipíkem  a  dejte mu konopí. Ženě

a dítěti  věnujte chrastítko  a starší   ženě dejte  korále vytvořené  z šípku

a provázku. Promluvte  si opět s Hipíkem  a seberte prášek. Vraťte  se na hrad

a promluvte  si s  Hitlerem. Do  kelímku vyždímejte  krev z  houby a vylepšete

křídou. Tuto růžovou  barvu dejte Hitlerovi a namaluje  vám podobiznu Caesara.

Běžte  opět k  Hipíkovi a  ukažte mu  podobiznu Caesara.  Ještě než  se za ním

vydáte seberte  ručník a namočte  ho v sudu.  U Ceasarova letadla  si přečtěte

nápis a  pokuste se vejít. Nejde,  a proto vhoďte do  okínka cihlu. Seberte ze

země  střípek  a  vlezte  dovnitř.   Postavte  stoličku  a  odřízněte  střepem

oběšeného.  Probuďte ho  pomocí mokrého  ručníku. V  cele ho  usvědčete houbou

a medailonkem.


Vydejte  se  do  šéfovy  kanceláře  a  pak  si  promluvte s Matějem, který vás

následovně  pošle do  střediska klonovaných  krásek. Promluvte  si s  Pamelou.

Seberte kámen, škebli  a vydejte se na škuner. Zde  zatáhněte za píšťalu ( kdo

se lekl  víc ja nebo  ten racek ?  ). Vezměte prtsýnek  a kamenem uražte zámek

u bedny. Z bedny  vezměte harpunu a rezavou pilou přeřízněte  lano se sítí, tu

popadněte a  odejděte na molo  chytit kraba. Vydejte  se vpravo k  domku Lary.

Dovnitř vypusťte  kraba a vejděte.  Seberte vývrtku se  špuntem, kterým ucpěte

Laře ústa. Krab zmizí  a vezměte si špunt zpátky. Dejte řeč  s Larou a seberte

jahodu ze  skleničky. Vyjděte ven  a pokračujte dál  až k domku  Esmeraldy. Do

pití ji nasypte trochu pracího prášku a nabídněte jí jahodu. Promluvte si s ní

a ona vám  dá klíček od  schránky, která ukrývá  dopis. Seberte slepecké  hole

a proutek, nyní se  vydejte dál. Seberte láhev žitné,  které po otevření dejte

napít kohoutovi. Seberte trus a pohnojte  jím záhon. Použijte proutek na záhon

a vyroste vám krásná  kytička, kterou seberte. Ze škeble  pomocí nože dostaňte

perlu, kterou narvěte do prstýnku. První ženě věnujte podpis Majkla z Rockbaru

a druhé prstýnek. Vraťte se k Laře a  na usmířenou ji dejte kytku. Vyjděte ven

před  barák a  do harpuny  zasuňte dámské  kalhotky, prohledejte slepecké hole

a šestkou ze železa naládujte harpunu.  Dobře mířenou střelou sestřelte kokos,

který se  rozlouskne a vytéká mléko,  kterým namažte záda Pamele.  V inventáři

dejte  dohromady všechny  části anonymů,  který rzluštěte  nad párou  v Lařině

domku.  Vydejte  se  směrem  k   DNA  továrně.  Zastřelte  velblouda  v  dálce

a prohlídněte  kostlivce.  Své  poznání  nahlašte  do  mikrofonu  na  kaktusu.

Vytržením trnu  se dostanete dovnitř. Profesor  vykřikuje grog. Proto hledejte

v knihovně  recept na  tento nápoj.  Neúspěch, a  proto se  vydejte za Baštou,

jenže ten má  svou huhlavost. Skočte za Matějem  a dostanete zaklínadlo, které

použijte na Baštu. V DNA továrně použijte skleničku na chemikálie a namíchejte

nápoj. Grog nalejte  trychtýřem do stroje, ze země  seberte hadr, běžte známým

způsobem  pro benzín  a namočte  do něj  hadr. V  továrně zapněte nahoře vlevo

elektriku a zapalte hadr. Zapáleným hadrem chytne i kahan na přístroji vpravo.

Vydejte se na  letiště a uspěte pilota použitím injekcí  s uspávadlem na kafe.

Nezapomeňte si od něj vzít letecký  manuál. Na letadle otevřete kryt a zapněte

motor.  Přečtěte si  manuál a   roztočte vrtuli.  Po "přistání"  vezměte psíka

a oživte ho baterkami z hlavy Kena.  Popovídejte si s dědulou a psíka použijte

na kapesník. A  pak znovu psíka použijte na  okno a ještě do třetice  vám psík

pomůže s pouty. Pak už je jen outro......


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.