Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Pokud přejmenujete koncovky souborů DIALOG.TLK a DIALOGF.TLK na koncovky
DOC, budete si moci ve WORDu přečíst spousty textů a popisů ze hry.
2) Editujte soubor torment.ini a pro shlédnutí všech videí najděte položku
s názvem [Movies] a přepište všechny čísla u podpoložek na =1.
Např. takto:
[Movies]
BISLOGO=1
TSRLOGO=1
OPENING=1
....
3) Hexačít :
Editujte soubor torment.gam a v Hexaeditoru najděte pozice 000018, 000019 a
00001a. A přepište 000018 na 24, 000019 na 9f a 00001a na 20. Poté byste měli mit něco kolem 2 miliónů a jestli je to pro vás moc, tak změňte hodnoty pozice 000018 na 30, 000019 na d4 a 00001a na 01, poté byste měli mit asi kolem 120000.
(cheat poslal Petr Biza)
4) Doplněk k návodu :
Když se necháte v katedrále(ta se náchází v uličce nebezpečných zákoutí) zasvětit jedním knězem, který káže cosi proti Pánu Bolesti, po odchodu z lokace teleportuje Bezejmenného do lokace "Hráčovo bludiště" Tam nejdete magické kladivo a svůj kostěný deník napsaný na vaší kůži. Okolo celé lokace jsou portály propojeny vždy naproti sobě, zaběhněte k portálu "na jedenacti hodinách", ten hlídají dva stíny, pokud je chcete zabít, nesmíte zemřít ! Mydlete je tím nalezeným kladivem a používejte něco k léčení. Až je zabijete, tak zase obživnou, ale na místě, z kterého se na vás již nedostanou. Pak seběhněte k portálu naproti (dole na pěti hodinách) a projděte, potom musíte zase seběhnout dolů a projít tím samým, POZOR MUSÍTE JÍT PĚŠKY A NEPOUŽÍT ŽÁDNÝ JINÝ PORTÁL !!! No a pak už se teleportujete zpět do úlu.
Rada :
V márnici mluvte s každým zombíkem a kostrou, pokud máte dostatečnou inteligenci, objevíte dost věcí (Trojhranou náušnici - za použití 99 penízků, jehla a nit, dutou náušnici, paži a mimo jiné jednoho na kterém jste dělal vy, ten má myslím prsten), taky potom gigantické kostivce zničte pomocí knihy popela, a vemte si jejich prsní pláty - jsou na nich kouzla.
(doplněk a radu poslal Martin "Elessar" Bureš)
5) Nekonečno zkušeností :
V počeštěné verzi 1.1 (nezkoušel jsem na jiných) - úkol pro rakváře Hamryse v Dolní čtvrti. Až budete mít plány hrobky u sebe, tak za ním zajděte a řekněte mu, že už jste vyřídili tu záležitost ve skladišti, Potom se s ním rozlučte, ale neodcházejte z jeho domu. Radši si s ním znovu promluvte, nabídne se vám stejná odpověď jako před tím a dostanete 2000 xp. Tohle můžete opakovat do nekonečna (ale toto číslo se dělí počtem bojovníků ve skupině + bonusy, takže při 4 hrdinech to je asi 600 pro každého).
(poslal Kraif Jaroslav)
Pokud se v Uličce nebezpečných zákoutí (nebo jak se jmenuje prostor mezi čtyřmi oblastmi slumu) ve vypáleném kostele necháte zasvětit, po návratu do uličky vás Paní bolesti, sigilská bohyně, přenese do svého bludiště. Zde se nachází jeden z deníků, zbraň pro bojovníka a spousta stínů. Jak se ale dostat pryč ? Na tom Erina při psaní návodu vybouchla. Cílem je prolézt jedním z portálů, to vás vyhodí na druhé straně bludiště. Teď ale musíte prolézt TÍM SAMÝM, abyste se se dostali k portálu, ke kterému nevede žádná cesta. Tím se pak dostanete zpět do Uličky. Který je to portál ? Je na LEVÉ straně bludiště, na hodinách by to byla asi desítka. Objevíte se někde na Pětce, a zase zpátky k desítce. Jsou to jediné portály, které jsou pozemně propojeny, tak se mrkněte na mapu.
Pokud si ve vetešnictví ve Čtvrti úředníků koupíte Modronskou krychli a sestavíte ji správně (je to lehčí než Rubikova kostka), dostanete se do Bludiště modronů. Tam se probojujte do řídící místnosti a promluvte si s modrony. Restartujte bludiště a pak se nechte přenést ven, nebo si dále hrajte v bludišti. Na nejtěžší obtížnost bludiště můžete najít modrona, který se k vám přidá...
(poslal Pán kouzel Fingon Felagund)
Před postupem na vyšší úroveň si hru vždy uložte a snažte se dosáhnout maximálního možného přírůstku životů nahráváním. Bojovníci získávají až 10, kněží 8, zloději 6 a kouzelníci 4. K tomu se ještě připočítává bonus za konstituci. Po dosažení určité úrovně už přibývá jen konstantní počet životů.
(poslal Krkoška Patrik)
Hra se dá projít různymi jinými způsoby, než jak je to popsáno v návodu. Existuje však ještě jeden způsob. V Mrtvych Národech (Nations Dead) je zombík jménem Ošuntělá Mary. Pokud máte dostatečně vysoké atributy, můžete ji přesvědčit, aby vám pomohla ven. Prozradí vám, kde je portál k mrtvemu králi. Po vstupu do něj se ocitnete v královské síni. Následuje rozhovor, ve kterém vás Hargrim poprosí, abyste nikomu neřekli, že tichý král je mrtvý. Je na vás, co si vyberete. Doporučuji zvolit si přísahu mlčanlivosti, protože mu potom můžete navrhnout, aby si mrtve národy na trůn posadili nového krále. Nejlepší na tom je to, že se tam může posadit i Bezejmený ! Problém však je, že ten, kdo si na trůn sedne, už ho nemůže opustit až dokud nezemře. No a protože je Bezejmený nesmrtelný, tak tam zůstane navždy.
Nevím jaké atributy je třeba na tento kousek mít, protože jsem použil hexacheat a Bezejmenného jsem jednoduše namaxoval. Avšak především si hru uložte, protože po sednutí si na trůn obrazovka zčerná a tak už zůstane (nevím jestli se mi to vždy sekne, ale ani po půl hodině se nic nezmění, ale hudba hraje dál).
Pokud se chcete dostat přes území plná nebezpečí, tak je dobré s jedním hrdinou přeběhnout na konec mapy, čímž se dostanete na další část území a vedle vás již stojí vaší věrní.
(poslal Dulačka Peter "Caparzo")
Pharodova skrýš :
Po tom, co Pharod zemře, vraťte se do Buried village a oberte jeho mrtvolu o věci. Najdete i Pharodovu palici. Porozprávějte si s Annah a s palicí jděte úplně nahoru. Otevře se teleport, kterým projděte a dostanete se do Pharodovy tajné skrýše. Nacházejí se tu police s knihami a magickými svitky. Najdete tu i Lady of Pain rag. Zpět se dostanete portálem, který je na místě, kde jste se ve skrýši objevili.
Reekwind :
V JZ Hivu se nachází Reekwind (Smradodech), který vám za drobnou sumičku poví příběh. Též má jeden problém a to kletbu, která mu dělá dech neuvěřitelně smradlavý. Vy mu ochotně pomůžete a vydáte se do Clerk's Ward do Civic Festhall. Tam najdete Jumble Murdersence (Jumble Vraždomysl), kterého zákeřně oblafnete a on na vás z radosti uvalí kletbu. Pokud si pohovoříte s mágem před budovou, zjistíte, že je to dobrý mág a naučí vás jinou kletbu. Použijte ji na Jumbla a ten vás i Reekwinda zbaví kletby. Reekwind vám do deníku zapíše tři příběhy a do hlavy nějaké XP.
Setkání s Lady of Pain :
S Lady of Pain se dá setkat dvakrát a to různymi způsoby :
1. V Alley of Dangerous Angels se v chrámu dejte na cestu Aoskara
2. Uctívejte, anebo sa posmívejte Lady of Pain rag
3. Vražděte Daabusy
Po prvním "zločinu" se dostanete do bludiště, ve kterém najdete i váš deník. Vlastně jeden z mnoha. Podruhé už nemůžete vykonat bod č. 1, ale zbývající dva ano. Pokud se opět dopustíte zločinu, Lady of Pain vás zabije (uvidíte i nové video).
Temný mág a speciální zbraň :
V Great Foundry se staňte Godsmanem a dostanete odznak. Ukažte ho stráži před velkými dveřmi v hlavní hale a vpustí vás do místnosti s jakýmsi dělem. Je to tajná zbraň, kterou si objednal nevímjaký Baatezu do Vojny krve (je v Curst underground).
Pokud si v Modronskom labyrintu vygenerujete nejtěžší dungeon, můžete najít velkou místnost s temným mágem, který tu byl uvěznený a chce si nyní zotročit Modrony. Je dost těžký, ale je za něj hodně XP.
Jdnou (když jsem ještě o tajné zbrani nevěděl) jsom vstoupil do místnosti a po rozhovoru s ním jsem uviděl animaci jak se dělo nabíjí a střílí. Nepochopil jsem to, protože podruhé se to už nezopakovalo (ani potřetí, ani počtvrté...).
Záhadný quest :
Po splnění Marova questu (donést škatuli tam a tam), vám přibyde nový quest Talk to Mar about the box. Problém je, že nemohu Mara nikde najít. Ale pokud by někdo věděl jak quest splnit, napíšte (nejlépe sem).
(poslal Novotný Martin)
Dokončení Marova questu :
Ten zmetek ani neopustil lokaci, ale skryl se v konstrukci vlevo od vstupu na Hadrníkovo náměstí. Je někde pod těmi čtyřmi sloupy, ale hledá se dost těžko.
(poslal Pán kouzel Fingon Felagund)