1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Phantasmagoria 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Phantasmagoria 2 - návod

Autor návodu : Jindřich Rohlík



KAPITOLA I


Otevřete šuplík u  nočního stolku a vezměte si z  něj műsli tyčinku, šroubovák

a fotografii vašich  rodičů. Ještě v  téže místnosti se  podívejte do zrdcadla

a potom  si  dojděte  vybrat  poštu  z  kaslíku  u  venkovních dveří. Poštu si

přečtěte v  obývacím pokoji. Uděláte to  tak, že dopisama kliknete  v obývacím

pokoji  na Curtisovu  postavu. Kliknutím  na klec  se pozdravte  se svým myším

mazlíčkem  Blobem,  vezměte  si  z  konferenčního  stolku  fotografii.  Pak se

venkovními  dveřmi pokuste  odejít. Zjistíte,  že nemáte  peněženku. Vraťte se

tedy do  obýváku a podívejte  se pod pohovku.  Je tam, ale  nedosáhnete na ni.

Vezměte si na pomoc Bloba a vypusťte  jej pod pohovku. Zpět ho nalákáte pomocí

tyčinky. Je  nejvyšší čas jít  do práce (WynTech).  Vyjměte z peněženky  kartu

a použijte ji na čtečku vedle dveří  do kanceláří. Vejděte dovnitř. Napijte se

z nápojového  automatu  a  pak  se  podívejte  do  šéfovy  kanceláře  naproti.

Podívejte  se na  fotografii na  stole a  pokuste se  otevřít zásuvku.  Až vás

Warner (šéf) vyhodí, prozkoumejte všechny kancelářské buňky a zjistěte, kdo ve

které pracuje. Navštivte Jocelyn v její  buňce a ukažte ji postupně pohlednici

a fotografie. Po té se zajděte podívat na Toma. Jemu ukažte peněženku a kartu.

Zajděte naproti za Therese a ukažte  jí pohlednici. Pak navštivte Bobovu buňku

a promluvte  si s  ním. Teď  jste vyčerpali  všechny možnosti  jak se  vyhnout

práci,  jděte tedy  do své  kanceláře. Posaďte  se do  židle, podívejte  se na

Blobův  obrázek a  nahlédněte do  zápisníku, kde  jsou všechna telefoní čísla.

Abyste si je nemuseli opisovat, zde je jejich výpis :


Trevor    6125

Me        6100

Jocelyn   6992

Tom       6120

Therese   3038

Bob       6114

Paw       6996


Zavolejte Trevorovi  a Jocelyn. Pak  za Trevorem zajděte.  Promluvte si s  ním

a ukažte mu fotografie, pohled a kartu. Vraťe se do své kanceláře. Klikněte na

počítač (vaše heslo je Blob), klikněte na ikonu dokumentu v levém dolním rohu.

Klikněte na složku Employees a přečtěte si soubory. Klikněte na složku CurtisC

a prohlédněte si soubor, na kterém pracujete. Přečtěte si Venimen_Sag. Zajděte

do skladu. Je  to místnost naproti dveřím do  všech kanceláří. Napravo odsuňte

všechny krabice a počítač. Pokuste  se jakýmkoliv způsobem (nehty a šroubovák)

otevřít dvířka. Nepůjde to, a tak jděte za Trevorem. Kecejte s ním tak dlouho,

dokud s vámi nepůjde do restaurace  "The Dreaming Tree". U chrápajícího stromu

kecejte  s  Trevorem  tak  dlouho,  dokud  se  nevrátíte  do  WynTechu. Ve své

kanceláři  a  na  svém  počítači  kliněte  na  Venimen  dokument  a z písmenek

v hádnance  sestavte slovo  RATBOY. Pak  jděte za  Bobem. Promluvte  si s  ním

a jděte za  Therese. Promluvte si  s ní. Někde  tady (možná již  dříve nebo až

později) bude pravděpodobně  slabé místo v posouvání příběhu.  Je možné, že se

nedržíte  striktně návodu  a nejdete  jej krok  za krokem,  ale dívate  se jen

občas.  Proto  mohou  mýt  následující  řešení  různá.  Buď  půjdete do skaldu

a počkáte až za  vámi přijde Therese, nebo prostě  proklikáte všechny předměty

ve hře až do  úplného vyčerpání a budete doufat, že to  pomůže. Pak se vrátíte

do  Curtisovy  kanceláře.  Zalogujte  se  a  zpřístupněte si Venimen dokument,

klikněte přímo na dokument v levém okně  a odeberte se do Dreaming Tree. Bavte

se  s  Jocelyn  a  až   se  naskytne  vhodná  příležitost  zaplaťte  číšníkovi

a zatáhněte Jocelyn k sobě do bytu. Klikněte na Jocelyn.


KAPITOLA II


Jděte se na sebe podívat do  zrdcadla v ložnici, pak vyberte poštovní schránku

a běžte si ji  do obýváku prohlédnout. Pozdravte po ránu  Bloba a podívejte se

do knihovničky. Pak  si vemte do ruky vizitku  od Dr. Harbourg (psychiatričky)

a domluvte si  s ní sezení. Jděte  do práce. Zjistíte, že  všichni zaměstnanci

(až  na Boba)  stojí přede  dveřmi  do  kanceláří. Popovídejte  si s  Jocelyn,

Trevorem a Therese. Pak vejděte do  Warnerovy kanceláře a seberte ze země malý

kousek papíru. Dalšími dveřmi projděte do kanceláří. Dvakrát se pokuste dostat

se  do své  kancelářské buňky  (dvakrát si  promluvíte s  policistkou). Pak se

odeberte do restaurace. Dvakrát kliněte na  Jocelyn, a pak klikejte na Therese

tak dlouho až si s vámi smluví rande ve svém oblíbeném sm klubu. Pak se vraťte

do svého  bytu. Podívejte se  na klec, na  Bloba a do  zrdcadla. Vraťte se  do

práce.   Pokuste  se   projít  přes   policistku  a   pak  vejděte  do  Tomovy

kanceláře-buňky.  Zavolejte  Warnerovy  a  jděte  do  jeho  kanceláře.  Tam se

podívejte na plakát na zdi, na  fotografii na stole a prohlédněte si dokumenty

na počítači.  Potom otevřete šuplík  a vezměte z  něj klíček. Jděte  do Bobovy

buňky.  Klikněte na  jeho židli   (seberete knoflík).  Teď zajděte  do skladu,

odsuňte všechny  bedny z rohu místnosti  a klíčkem si odemkněte  tajná dvířka.

Projděte  do tajné  místnosti a  tam prohledejte  šuplíky. Naleznete  záhadnou

skříňku. Vraťte se do svého bytu. V obývaku si prohlédněte nalezenou schránku.

Vyndejte listinu  a cáry šatů.  Dalším kliknutím na  schránku objevíte, že  má

nejspíše dvojité  dno, ale nebudete jej  moci otevřít. Je nejvyšší  čas odejít

k psychiatrovi. Klikněte na hračku (sněhovou kouli) na stole. Pak si promluvte

s doktorkou, ukažte jí fotografie, pohlednici od Therese, listinu ze schránky,

knoflík z  Bobova kabátu, kus hadru  a nakonec jí ukažte  vizitku a smluvte si

další sezení. Nyní  již by vás měla doktorka propustit,  pokud se tak nestane,

ukazujte jí věci  až do úplného vyčerpání (ať už  předmětů nebo vašeho). Jděte

do  restaurace,  řekněte  číšníkovi  o  vraždě  a  jděte do Borderline. Ukažte

hlídači pohlednici. Proklikejte postavy u baru  a odeberte se dozadu a sedněte

si k Therese.  Mluvte s ní tak dlouho  dokud neobjedná drink. Napijte se  a až

vám někdo nabídne tetování, směle do toho.  Až s Therese skončíte vraťte se do

bytu a lehněte si na postel.


KAPITOLA III


Vstaňte, podívejte  se do zrdcadla  a až se  rozezvoní telefon, zvedněte  jej.

Pozdravte se  s Blobem, vyzvedněte si  poštu, přečtěte si ji,  podívejte se do

knihovny a jděte do práce. Ve skladu se podívejte na tajná dvířka, zjistíte že

jsou  zatavená. Ze  stolu seberte  kladivo  a  jděte do  kanceláří. Po  té, co

shlédnete  slovní  potyčku  mezi  Warnerem  a  policistkou,  se  nalogujte  do

počítače, přečtěte si poštu a odpovězte Trevorovy, Jocelyn a Therese. Klikněte

na složku 'Archive'.  Heslo je CARPE DIEM. Přečtěte  si TRESHOLD.DOC. Klikněte

na složku 'Memos'. Zde použijete na dokumenty hesla z papírku, a to takto :


ACCESS.DOC - INFECTION

ENERGY.DOC - REVELATION

CURTIS.DOC - DESECRATION


Zavolejte  Trevorovi a  Jocelyn a  zajděte  za  Trevorem. Promluvte  si s  ním

a zajděte  si také  promluvit s  Therese. Cestou  za Jocelyn  se podívejte  do

krabice s Bobovými věcmi, s Jocelyn  si promluvte dvakrát. Pak jděte ke dveřím

do  Warnerovy kanceláře  a dvakrát  vyslechněte hádku  mezi ním a policistkou.

Upadnete do  mdlob a ocitnete se  v blázinci. Promluvte na  sestřičku a pak si

pokuste  rozepnout popruh  a utéct.  Když se  vám to  nepovede, kopněte  dvěma

kreténům  hrajícím  si  na  zemi  do  míčku.  Až  nastane  zmatek, klikněte na

Curtisovu  postavu, na  řemen a  kliknutím na  dveře utečte.  Až se  proberete

z mdlob, vraťte se  do bytu. Podívejte se na kovovou  chránku a v inventáři se

podívejte na kladivo. Klikněte na jeho obrázek šroubovákem. Vznikne kombinace,

kterou kliknete na schránku. Přečtěte si nalezený dopis od Curtisova otce. Pak

zajděte do restaurace a mluvte s Curtisem tak dlouho, dokud neodejde. Jděte za

cvokařkou.  Kliknutím  na  ni  si   s  ní  promluvte.  Ukažte  jí  fotografie,

pohlednice, listiny, dopis od otce (dvakrát),  kus hadru a knoflík. Opět jděte

do Borderline. Promluvte  s barmanem a vraťte se do  bytu (všimněte si v jakém

čísle Curtis bydlí). Klikněte na Therese a  až nad vámi bude stát, klikejte na

ni tak dlouho, než se ukončí kapitola.


KAPITOLA IV


Mluvte  s policistkou,  dokud neodejde.  Použitím vizitky  na telefon  si opět

domluvte schůzku s  Dr. Harburg. Třikrát klikněte na  Blobovu klec. Vyzvedněte

si poštu,  přečtěte si ji a  jděte do WynTechu. Dnes  se našlo Tomovo zohavené

tělo v jeho buňce. Pokuste se do  ní vejít. Vyhodí vás policistka. Odeberte se

do  restaurace a  mluvte s  Trevorem, dokud  neodejde. Vraťte  se do WynTechu.

Pokuste se dostat  do Warnerovy kanceláře, policistka vás  opět nepustí. Jděte

tedy  k psychyatričce.  Mluvte s  ní tak  dlouho, dokud  Curtis sám  neodejde.

Vraťte se  zpět do bytu.  Až se ozve  klepání, jděte ke  dveřím a otevřete je.

Promluvte si  s Jocelyn, až uvidí  šrámy na vašem těle,  uteče, ale zanechá na

stole sponku,  vezměte si ji.  Jděte do WynTechu  a touto sponkou  si otevřete

venkovní  dveře  do  Warnerovy   kanceláře.  Použijte  šroubovák  nebo  známou

kombinaci  šroubováku a  kladiva na  šuplík. Seberte  z něj  papír a  kódovací

knížku  (přečtěte  si  je).  Nalogujte  se  z  Warnerova počítače jako Curtis.

Přečtěte si e-mail od Trevora, naleznete  další heslo. Odlogujte se a znovu se

nalogujte jako  Paul Warner (CARPE DIEM),  Klikněte na ikonu počítače  v levém

spodním rohu. Zvyšte Curtisova přístupová práva na 3. Když se vás počítač bude

ptát na heslo, zadejte BLACKLOTUS. Vyjděte ven a použijte svou kartu na čtečku

vedle skleněných dveří a následovně i  vedle výtahu. Nacházíte se v nejnižších

a nejtajnějších  částech  WynTechu.  Klikněte  na  dveře.  Klikněte na svěrací

kazajku na  zemi. Klikněte na dveře.  Klikněte na hračku na  zemi. Klikněte na

dveře. Klikněte  na přikrývku na  zemi. Klikněte na  dveře po Curtisově  pravé

ruce. Klikněte na věc pod značkou  B64. Na tlačítkách nastavte 10958 a vstupte

do počítačového  sálu. Zapněte počítač.  Heslo je ROSETTA.  Nyní můžete mluvit

s vetřelci  pomocí  klávesnice  a  monitoru.  Je  celkem  jedno  co jim budete

povídat, ale  v žádném případě  nevstupujte do Tresholdu.  Odejděte z WynTechu

a jděte  do  Borderline.  Promluvte  s  Therese  a  napijte  se.  Až se zvedne

a odejde, následujte ji do zadních  částí klubu. Hlídači ukažte pozvánku. Nyní

nastavte  skládačku  tak,  aby  uprostřed  byly  zelené  obrazce. Pak klikněte

doprostřed  hádanky.  Vstoupíte  do  intimní  sm  místnůstky.  Prohlédněte  si

předměty visící kolem a pak klikněte na červený závěs.


KAPITOLA V


Promluvte si s policistkou, podívejte se na Blobovu klec, mluvte s policistkou

dokud neodejde. Pak se znovu podívejte na Bloba. Jděte do ložnice a dvakrát se

podívejte  do  zrdcadla.  Ze  šuplíku  v  nočním  stolku si vezměte peněženku.

Vyzvedněte  si poštu  a smluvte  si schůzku   s Dr.  Harburg. Ihned  se za  ní

vydejte. Zvedněte sluchátko a zavěste  telefon. Podívejte se za stůl, spatříte

to,  co  zbylo  z  doktorky.  Až  přijde  ochranka,  zmizte  dveřmi a běžte do

WynTechu. Ve své  buňce klikněte dvakrát na počítač.  Přejděte do Bobovy buňky

a klikněte  na  klávesnici.  Jděte  do  Tomovy  kanceláře  a  opět klikněte na

počítač. Teď zajděte do šéfovy kanceláře. Zalogujte se na počítači jako Curtis

a přečtěte  si všechnu  novou poštu.  Odlogujte se  a znovu  se nalogujte jako

Warner.  Klikněte  na  PaulW  složku  a  přečtěte  si  GOLDMINE.DOC. Zmáčkněte

tlačítko  GRAPHIC a  vytiskněte logo.  Přečtěte si  BDADRESS.DOC. Odlogujte se

a jděte  do skladu.  Až se  vám umírající  Trevor vyzná  ze své lásky, dvakrát

klikněte  na jeho  tělo (získáte  jeho kartu).  Známou cestou  se přesuňte  do

místnosti  s počítačem  (v podzemí  WynTechu). Pro  zalogování znovu  použijte

heslo  ROSETTA  a  mluvte  s  vetřelci  dokud  vás  opět  nevyzvou  ke  vstupu

a neotevřou  vám  dveře  do  Trasholdu.  Na  čtečku  použijte  trevorovu kartu

a zmáčkněte druhý knoflík zleva (v tomto  místě je možná hra variabilní, takže

raději uložte pozici). Vstupte do místnosti s Trasholdem. Klikněte na počítač.

Až přijde  Paul, mluvte s  ním tak dlouho  dokud se neobjeví  monstrum. Mluvte

s ní tak dlouho  dokud se vás nepokusí zabít  elektrickým proudem. Klikněte na

klávesnici počítače a utečte Tresholdem  na 'druhou stranu'. Nyní se nacházíte

ve  světě mimozemšťanů.  Z roury  vlevo seškrábněte  nějaký kus hnědého humusu

a sejděte  o  patro  níže.  Nachází  se  zde  tři mimozemští tvorečkové, které

seberte.  V inventáři  zkombinujte  tvorečka  podkovitového tvaru  s hvězdicí,

vytvoříte  novou potvoru.  Projděte tunelem  a tam  nalákejte jiného svítícího

tvorečka na houbu. Seberte ho. Pak se  otočte a vezměte tvora, kterého jste si

vytvořili  a  použijte  jej  na  svítící  stěnu.  Dotkněte se zeleně svítícího

sloupu.  Budete teleportováni.  Projděte tunelem  a dotkněte  se deformovaného

Curtise.  V   psychiatrické  léčebně  popadněte   velkou  injekční  stříkačku.

V restauraci  pak seberte  Jocelyn pistoli.  V kancelářích  se podívejte  dolů

a seberte kartu,  kterou si ihned otevřte  dveře do výtahu. Ležíce  v SM klubu

zatáhněte  za páku  a až  se vás  bude snažit  matka zabít zahradními nůžkami,

dejte  jí  pusu.  Zpět  ve  světě  vetřelců.  Odpojte deformovaného Curtise od

přístrojů a seberte sliz, který v  inventáři zkombinujete jej s hnědým hnusem.

Novým  tunelem projděte  zpátky a  díru  v  potrubí (v  dolní části  komplexu)

zaplácněte touto hmotou. Vyjděte do  vyššího patra. Vsaďte svítícího aliena do

díry  po žárovce  v obruči  Tresholdu (ona  to asi  nebude žárovka, ale vypadá

tak).  Podívejte se  na počítač  po pravé  straně Tresholdu.  Budete jej muset

zprovoznit.


Rozpojené  dráty na  pravé části  přístroje pospojujte  podle kombinací barev,

které  naleznete na  druhé straně  přístroje. Jedním  kliknutím pootočte malou

červenou šipkou. Pak klikejte na kruhovou součástku s otvorem tak dlouho dokud

otvor  nebude zhruba  na deset  hodin. Klikněte  na součástku  nad ním.  Znovu

nastavte kruhový předmět s otvorem, tentokrát na dvě hodiny. Znovu klikněte na

hořejší  součástku. Pak  znovu jedním  kliknutím pootočte  se šipkou. Klikáním

nastavte  trojúhelník  tak,  aby  červený  kámen  byl  v  pravém  dolním rohu.

Aktivujte  paprsek. Trojúhelník  nastavte tak,  aby v  pravém dolním  rohu byl

žlutý kámen. Aktivujte paprsek. Modrý kámen v trojúhelníku nastavte do pravého

dolního  rohu  a  opět  aktivujte  paprsek.  Pak  mačkejte klávesy vpravo dole

v pořadí červená,  žlutá a modrá.  Celý postup v  tomto odstavci ještě  jednou

opakujte.


Až zařízení  uvedete do chodu, vraťte  se Tresholdem zpět na  Zemi. Hra má dva

konce  mezi  kterými  volíte  buď  kliknutím  na  Jocelyn  nebo  kliknutím  na

Tresholda.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.