Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.
DEN 1
Než odejdete z kuchyně do malé haly, vezměte si ze skříňky sirky. V malé hale,
kterou poznáte podle dvojice dveří, z nichž jedny vedou do kuchyně a druhé ven
do zadní části zahrady, se podívejte do hořícího krbu, seberte pohrabáč
a vraťte se do kuchyně. Otevřete postranní dvířka vedoucí do spíže a vstupte
dovnitř. Odsuňte koberec, vylomte poklop, podívejte se do otvoru v zemi
a použitím sirek na Adriannu sestupte do sklepa (pokud budou potíže
s používáním sirek, nechte si akci sklep na další den). Ve sklepě najdete
pouze kladivo, ale v dalších kapitolách mohou náhodné (a vesměs již nepovinné)
návštěvy sklepa odhalit různá zjevení a skřeky. Půjdete-li nyní z malé haly
směrem doprava, dorazíte do haly velké, kterou budu pracovně nazývat sálem.
V sálu najdete u krbu staré noviny, dále točité schody do prvního patra, dvoje
zamčené dveře a automatickou vykladačku karet, která vám každý den řekne
nějakou věštbu. Ůčel těchto proroctví je však v podstatě nijaký, takže se jimi
nemusíte zabývat. Zkuste otevřít obě zavřené dveře, aby Adrianna zjistila, že
jí chybí klíče a vystupte vzhůru po točitých schodech. Hned v prvním pokoji
prvního patra domu najdete na posteli balíček karet a nepovinnou knížku
v toaletním stolku u postele. Dále se v prvním patře nachází dva nádherně
nakreslené, pro hru však bezvýznamné pokoje a fotografický ateliér vašeho
manžela. Z velkého sálu vyjděte předními dveřmi před dům, nastupte do auta
a jeďte do sousední vesničky Nipawomsett. Najděte realitní kancelář
(prostřední budova) a 2x si promluvte s jejím majitelem. Poté prohledejte
skříňku vlevo od jeho stolu, najdete klíč. Vraťte se do domu, do velkého sálu.
Klíčem odemkněte dveře vpravo od krbu a projděte do knihovny. Vezměte těžítko
ze stolu a podívejte se na něj v 3D zkoumacím módu. Otočte ho o 180 stupňů
a stisknutím tajného spínače v jeho zadní části z něj vystřelte nožík na
otevírání dopisů. V knihovně si dále můžete prohlédnout knihy, list na stole
a obsah šuplete stolu, ale všechno je to volitelná činnost. Nakonec
prozkoumejte prázdný krb. Adrianna omylem vyrazí cihlu (nepamatuju se, že bych
já sám kdy omylem vyrazil cihlu, ale budiž). Na zbytek zazděné zadní části
krbu použijte těžítko s nožíkem. Prohrabete se do svatyně. Jděte k oltáři,
prohlédněte si knihu s rodokmenem dřívějších obyvatel sídla a bedničku ležící
na oltáři. Otevřením bedničky spustíte peklo.
DEN 2
Začínáte ve svém pokoji. Vezměte si pětidolarovku ze skříňky. V sousední
koupelně se můžete nalíčit s použitím pěti předmětů, ležících na okraji
umyvadla. Naproti koupelně je velký kruhový sál. Nemusíte do něj chodit, ale
je zajímavé sledovat, jak na malířské plátno v tomto sále někdo každý den něco
přikresluje. Před schodištěm do prvního patra si všimněte dvojice dveří.
Projdete-li levými z nich, dostanete se do dětského pokoje. Podívejte se na
'něco' vznášející se nad kolébkou, vraťte se na chodbu a prozkoumejte pravé
dveře. Tyto dveře jsou zamčené zevnitř, takže si je pamatujte, brzy se do nich
budete dobývat. Pak jeďte do města a jděte do levého obchodu se smíšeným
zbožím General Store. Svému muži, který je už od včera posedlý démonem kupte
žíravý čisticí prostředek, pak jděte o dvě obrazovky doleva a ze sudu
vytáhněte kost. Teď jděte do poslední budovy ve městečku, kterou jste ještě
nenavštívili - k antikvariářce. Promluvte s ní několikrát za sebou, dokud už
se Adrianna nebude mít na co tázat. Pak vyjděte ven a vraťte se.
Antikvariářka vám možná ukáže zajímavou sbírku novinových výstřižků,
pojednávajících o životě ilusionisty. Vraťte se k autu, ale než odjedete ke
svému sídlu, jděte ještě doleva nahoru k domku pamětníka Malcolma. Pokuste se
otevřít branku. Vyhřeznuvšímu psovi hoďte karty, éé, vlastně kost. Do domku
ještě nemůžete vejít, máte jen naděláno do příští kapitoly. Vraťte se k sídlu.
Hned, jakmile vystoupíte z auta, jděte do stodoly. Stodola se nachází přímo za
zaparkovaným autem, musíte ji jen najít zkoumáním možných pohledů. Stodolu
prolejzejte skrz naskrz, dokud se neobjeví váš manžel, který už začíná
vykazovat první známky šílenství. Dejte mu žíravý čistič a pak ho jděte
navštívit do jeho provizorního ateliéru v prvním patře.
DEN 3
Hned po psychedelické snídani v trávě se vydejte do stodoly (tedy pokud jste
si ještě nezvykli na pravidelné raní vykládání karet jako jsem si zvykl já).
Ve stodole se seznámíte s dalšími dvěma obyvateli domu starou babou a jejím
dementním synem. V tento moment musíte pomoci babě z bídy. Vylezte po žebříku
na stáje, popadněte vidle, přitáhněte jimi hák a hákem pomozte nešťastnici
z díry. Hned poté se podívejte do díry, ve které vězela a pomocí kladívka
vytáhněte hřebík, za který byla žena zaháknuta. Jakmile nalezené člověky
najmete jako neplacené sluhy, jděte k dětskému pokoji ve druhém patře domu
a na sousední dveře zamčené zevnitř, které jste zkoumali v minulé kapitole,
použijte nejdříve noviny a pak hřebík. Starý trik zakončete vytáhnutím novin
zpod dveří (musíte ťuknout na dolní škvíru mezi dveřmi a prahem. Dveře
odemkněte a jděte do věže. Ve věži se podívejte z okna a seberte knihu. Jeďte
do vesnice a zaťukejte na dveře domku, který jste včera osvobodili od psa.
Zaťukejte na dveře a nechte se vyhodit Malcolmovou ošetřovatelkou. Buďte ale
neodbytní a zaťukejte znova. Ukažte ošetřovatelce knihu z věže a sledujte děj.
DEN 4
Pokud chcete, jděte do Zoltanova obývacího pokoje v prvním patře
a prozkoumejte zářící prsten na stolku u zdi. Pak choďte venku okolo domu,
dokud nenarazíte na dementního sluhu štípajícího dříví. Mluvte s ním, dokud se
Adrianna nezeptá na skleník, který viděla z okna věže. Pokud se snad nebude
chtít zeptat, jděte se z okna věže podívat znovu, abyste jí skleník
připomněli. Debil odběhne ukázat vám cestu. Najdete ho jak čeká za hřbitovem
v místnosti s nepřeskočitelnou průrvou. Na vaše požádání přes díru shodí
strom. Přejděte na druhou stranu a hned v další místnosti seberte ze země
maličkou čočku k dalekohledu. Jděte dál a vstupte do skleníku. Zvrhněte
květináč v pravé části domečku, uvidíte extra fešnou smrtku. Její vznik vám
bude odhalen, seberete-li ze země v protější části skleníku maličkou lopatku
na hlínu. Po následujících hrůzách vložte čočku do dalekohledu a podívejte se
jím na dům. Vraťte se do domu a jděte do Malcolmova pokoje ve věži. V temné
místnosti před tímto pokojem (v místě, kde se objevíte těsně po průchodu dříve
zamčenými dveřmi), prozkoumejte pečlivě prkennou stěnu. Ano, je umělá.
Roztřískejte ji kladívkem. Vlezte do otvoru. V bedně najdete deník, náhrdelník
a brož s ostrým špendlíkem. Brož si Adrianna jasnovidecky nechá u sebe. Vraťte
se do přízemí.
DEN 5
Chcete-li, podívejte se na laptop a jděte se podívat do zrcadla v pokoji
s elektrickým křeslem v prvním patře. Jděte do stodoly. Po efektní seanci se
jděte podívat do jezírka v zadní části zahrady. Až zhlédnete sérii utopenců
a objevíte se v malé hale, otočte se směrem dolů a podívejte se do velkého
zrcadla na stěně. Krása. Pak jděte do velké kruhové místnosti se samokreslícím
se obrazem ve druhém patře a prozkoumejte novotu blýskající se na podstavci ve
středu místnosti. Zatlačte na stěnu v místě, kam ukazuje projektor. Najdete
slušnou sérii tajných chodeb, která se vyznačuje tím, že člověk nikdy neví,
kam se dá jít a kam ne. Provizorním výtahem sjeďte o 2 patra níž. Systém
chodeb si v tomto místě pořádně probádejte, protože až tu budete podruhé,
nebudete mít na bádání čas. Vylezte ven východem vedoucím do velkého
divadelního hlediště. Skočte se podívat do maskérny v zákulisí. Ve skříni
najdete foto Zoltana a Malcolma. Pak opusťte divadelní síň hlavními dveřmi.
DEN 6
Jeďte do města ukázat fotografii z maskérny Malcolmově ošetřovatelce a vraťte
se zpátky do domu. No co, říkal jsem vám, že máte naděláno.
DEN 7
Jděte do fotolaboratoře Adriannina manžela. Začne průser. Až bude zle,
popadněte ze stolku žíravý čistič a manžílka jím trochu namažte. Aniž byste
zatím sahali na knihu ležící na stole, vyběhněte rychle z místnosti a běžte do
kruhové místnosti ve druhém patře, kde jste poprvé objevili tajné chodby.
Chodbami proběhněte do divadelního sálu v přízemí a běžte do maskérny. Na zemi
tam leží figurka sněhuláčka, která se bude hodit. Jakmile ji budete mít, běžte
zpátky do tajné chodby a aniž byste snad použili výtah, zahněte do odbočky
vedoucí do podzemní hrobky (odbočku budete asi chvíli hledat). Z jednoho
z náhrobků popadněte růženec. Až se přiblíží manžel, shoďte na něj podstavec
stojící vpravo od dveří a proběhněte zpátky do tajné chodby.
Tajnými výtahy vyjeďte zpátky do kruhové místnosti ve druhém patře, běžte na
chodbu a po schodišti zpět do patra prvního. Vběhněte do ateliéru a popadněte
latinskou knihu. Hned poté vás manžel chytne a odvleče k hlavo-amputátoru
stojícímu na pódiu divadla. Jakmile to bude možné, ukažte mu figurku
sněhuláčka a pak rychle zatáhněte za páku po Adriannině levé ruce. To ještě
ale není konec, teď je na řadě démon. Běžte do tajné chodby a další, zatím
nepoužitou odbočkou k místu, kde je kamenné schodiště přerušeno hlubokou
trhlinou. Díru překonáte vyskočením na vodovodní trubku, vedoucí podél stěny
těsně nad Adrianninou hlavou. Chodba vás dovede do podzemní svatyně.
Zabarikádujte dveře a běžte k oltáři. Prohledejte Zoltanovu mrtvolu. Nalezený
talisman položte na knihu na oltáři. Pokapte ho krví tak, že v 3D přiblížení
otočíte medailónkem, který máte u sebe, otevřete jeho zavírací špendlík
a výsledek použijete na Adriannu. Nakonec knihu posvěťte růžencem a je
vystaráno. Tadá. Problém je ale v tom, že se mi tenhle konec nějak nezdá. Mám
takový pocit, že možná lze zabránit smrti manžela, ale nevím jak. Kritický je
pravděpodobně moment ukradení knihy, ale i tak mě nenapadá, jak bych z manžela
démona dostal ven, kdybych ho nezabil. Tohle je ale jen polemika, možná je
všechno tak, jak má být.
KONEC.
Kapitolu 7 lze udělat i jinak a lépe, jak nám napsal Pán kouzel Fingon Felagund (fingon_felagund@seznam.cz) :
Kapitola 7 - Alternativní (a jednodušší) řešení
Pokud půjdete na začátku sedmé kapitoly okamžitě do temné komory, s velkou pravděpodobností budete mít obrovské problémy s dohráním hry. Většina posledního dějství se dá ale v pohodě vyřešit bez časového presu a bez šíleného manžela za zády. Jakmile skončí úvodní film, jděte do konzervatoře podívat se na nyní dokončenou podobiznu démona. Ve skutečnosti je mnohem děsivější. V dětském pokoji se rozbil obraz a na zemi leží velký, ostrý střep. Pokud nemáte brož s jehlou, vezměte si jej, pokud vám zůstala, střep vzít nepůjde. Pak seběhněte do přízemí a vyzkoušejte některé ze dveří. Vzhledem k tomu, že jsou zamčené, začne Adriane trojčit a poletovat po celém domě jen aby se přesvědčila, že cesta ven skutečně není.
Nejprve zamiřte její kroky do divadla. V maskérně na zemi seberte Danovu vestu a v ní sněhuláčka, na kterého se možná pamatujete z úvodu první kapitoly - bude se hodit. Navštivte kapli, to je tam, jak jste probourali zeď a na její levé stěně (musíte se tam nejprve otočit) naleznete tajňas, kterým se otevře vstup do další tajné chodby (analogicky na opačné stěně kaple je další tajňas, ale ten není potřeba). Pokračujte nově objeveným průchodem až do hrobky, ze sargofágu seberte třpytící se korálky - je to růženec.
Teprve nyní jste připraveni na závod s časem. Zamiřte do Danovy temné komory (od této chvíle nemůžete sami ukládat ani načítat pozice - hra se ukládá sama a v případě neúspěchu pokračuje od poslední správně vyřešené situace) a až opět získáte nad Adriane vládu, seberte čistič odpadů. Ta jej chrstne manželovi do ksichtu a vy okamžitě seberte knihu, která leží na stole před vámi. Dan Adriane chytí a ve filmečku ji připoutá k vražednému kyvadlu. Na nic nečekejte a strčte mu pod nos sněhuláčka. Zatímco se nad ním Dan rozplývá, zatáhněte za horní část páky na (z vašeho pohledu) pravé straně křesla.
Po výrazné změně jeho obličeje nastupuje na scénu (či spíše vystupuje z podlahy) zelený démon, toužící po roztržení Adrianiny lebky. Máte opravdu minimum času na provedení všech následujících akcí, takže dlouho nedumejte a ZDRHEJTE. Ani se nepokoušejte otevřít dveře, jsou zamčené, místo toho opusťte prostor otvorem v panelu napravo ode dveří (kurzor se změní). V chodbě se dejte vpravo k díře v podlaze, kterou překonejte po trubce (klikněte na její bližší část). Adriane přeručkuje. Rychle projděte dveřmi a zabarikádujte je závorou nalevo. Jděte dolů po schodech a zde klikněte na oltář uprostřed, na který vložte těžce získanou knihu z temné komory. Začíná exorcismus.
Amulet získáte z Carnova těla za oltářem. Okamžitě jej položte na knihu. Krev získáte použitím střepu nebo brože (tu asi bude potřeba ve zkoumacím režimu otevřít) na Adriane a vše završte růžencem, který položíte opět na knihu. Démona to vtáhne do knihy a naprosto otřesená Adriane odchází z místa, které jí přineslo tolik utrpení.
KONEC.