1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Penumbra Black Plague
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Penumbra Black Plague - návod

Výrobce: Frictional Games

Typ hry: Adventura

Rok vydání: 2008



První komplex


V přechozím díle jsme byli omráčeni. Probouzíte se v zamčené místnosti. Otevřete levou skříňku. Najdete v ní minci, kterou seberte. Upněte ji do svěráku. Ten následně utáhněte co nejvíce to jde. Minci to na jednom konci slisuje. Vyndejte ji ze svěráku. Odsuňte regál od zdi. Za ním najdete větrací šachtu. V prvním šuplíku u stolu najdete dopis, který si přečtěte. Ve druhém šuplíku pak najdete svítící tyčinku. Pomocí slisované mince uvolněte šrouby držící kryt od ventilační šachty. Posviťte si tyčinkou a vlezte dovnitř. Jděte pořád kupředu, až vylezete ven. Seberte dopis ležící před vámi. Vedle nápojového automatu leží světlice a baterie. Obojí seberte. Potom do automatu vhoďte minci. Vypadne vám plechovka sody, kterou seberte. Pokračujte dále do ventilace, kde ve slepé části seberte další baterie. Nyní musíte projít dál. Je dobré řídit se nápisem "WATCH YOUR STEPS".


V šachtě je totiž zamaskovaná propadlá podlaha. Vezměte trám ležící v šachtě vedle a položte ho přes kritickou část. Potom přejděte na druhou stranu. Pokračujte dál a na rozcestí s nápisem "FREEZER" skočte dolů do místnosti. Jděte vedle do spižírny. U dveří tam najdete termostat regulující chladící kapalinu procházející potrubím. Použijte na něj plechovku sody, čímž ho ochladíte a vyřadíte tak chladící kapalinu tryskající z trubky ve ventilační šachtě. Jděte zpět k ventilaci, přisuňte si pod ní bednu a vlezte dovnitř. Pokračujte směrem, kde unikalo chlazení. Vylezete na druhé straně u laserové bariéry. Seberte dopis ležící u mrtvoly. Poté si před lasery přisuňte sud, vylezte na něj a přeskočte na druhou stranu. Zkuste otevřít dveře. Jsou však zamčené. Odstraňte harampádí vpravo. Najdete za ním dveře. Dostanete se na chodbu.


Jděte hned do prvních pootevřených dveří vpravo. V polici najdete lahvičku alkoholu, kterou seberte. V levé skříňce pak najdete baterie a v prostřední světlici a kazetu. Můžete zde také pomocí artefaktu v polici uložit hru. Kazetu vložte do magnetofonu na stole a použitím si přehrajte zprávu. Vyjděte na chodbu a zamiřte k rozvodné skříni. Holýma rukama nejde otevřít. Pod uštípnutým rohem za vámi leží kus betonu. Vezměte ho a hoďte s ním po rozvodné skříni. Odpadnou tak dvířka. Znovu seberte kus betonu a opět jím hoďte do skříně na drát uprostřed. Vyhodíte tak elektřinu. Poté jděte do cely s krvavou stopou na podlaze. Ze skříňky na zdi seberte prášky na bolest a injekční stříkačku. Pak uslyšíte bouchnout dveře. Ihned zhasněte svítící tyčinku / baterku, utíkejte za převrhnutý stůl a dřepněte si. Přijde tam slídit zombík. Nemá smysl zkoušet s ním bojovat.


Nejde ho porazit. Šmejdí s baterkou pořád dokola. Počkejte si, až půjde směrem doprava a pospíchejte doleva zpět ke dveřím vedoucím do místnosti s lasery. Pomocí sudu přeskočte na druhou stranu k mrtvole. Očistěte injekci od zaschlé krve pomocí alkoholu a odeberte krev mrtvole. Jděte ke dveřím se zámkem. Použijte na zámek injekci. Krevní vzorek se ověří a dveře se odemknou. Vejděte dovnitř. Ocitáte se v jídelně. Ze stolu vlevo seberte CD s uvítací instruktáží a ze stolu vpravo dopis. Podívejte se vedle do místnosti a z police seberte prášky. Dále vytáhněte ven sud. Dveře, které vedou pryč z této místnosti, se podle cedule vedle nich otevřou pouze v případě nebezpečí. Obsah sudu je namočen v benzínu. Dejte tedy sud před poškozenou rozvodnou skříň a zatáhněte za páku na zdi. Zajiskří se a sud začne hořet. Dotáhněte ho pod jeden z požárních detektorů na stropě.


Spustí se požární poplach a dveře se otevřou. Projděte dál až do kuchyně. V levé kuchyňské skříňce seberte zvláštní artefakt a ve skříňce hned u dveří baterie. Projděte dveřmi do zadní místnosti. Z prvního šuplíku u stolu s muzejním počítačem seberte baterku a z druhého baterie. Také si můžete uložit hru pomocí artefaktu vedle projektoru. Zapněte projektor, přečtěte si informace na plátně a použijte počítač. Přečtěte si textový soubor o výzkumu. Potom vložte CD do mechaniky, opět použijte počítač a otevřete si CD. Po přehrání instruktáže si prohlédněte oba textové soubory. Jeden je instruktážní a druhý o změně hesel. Poté použijte program pro ovládání dveří. Jsou zde jediné zamčené dveře. Odemkněte je. Heslo je "1167" (máte ho v zápisníku po přečtení z CD). Vraťte se do druhé části jídelny a projděte odemčenými dveřmi vlevo.


Z police seberte světlici a odsuňte bednu v rohu. Najdete tam díru s žebříkem. Slezte tedy dolů a pokračujte dál tunelem. Cesta za vámi se zavalí. Jděte dál ke mříži vpravo, kde seberte baterie. Potom pokračujte dál tunelem a slezte dolů po žebříku. Uslyšíte hlasy, omdlíte a začnete zažívat halucinace. Ocitnete se ve své kajutě na lodi, která vás v předchozím díle přivezla. Na zdi prozkoumejte obrázek místnosti. Úkolem je uspořádat předměty v místnosti tak, jak je to na obrázku. Vytáhněte tedy truhlu z rohu a dejte ji pod stůl. Dále sud z levého rohu přesuňte k sudu v pravém rohu. Ze stolu seberte láhev a rozbijte ji. Nakonec seberte z podlahy vedle skříňky plechovku a postavte ji na polici. Ocitnete se zase v další místnosti. Otevřete truhlu na zemi, vyndejte z ní vejce a dejte ho na obraz vajec ležící na stole. Vyskočí z něj na vás pavouk.


Potom se projděte po kovové ploše na zemi. Vyšlehnou plameny a objeví se mrtvý pes. Vezměte ho a položte na oltář ve tvaru rukou. Objeví se jakýsi portál, který vás vtáhne do chodby s rukama na stěnách. Zvedněte pravou zadní ruku, potom levou zadní ruku, dále levou přední a nakonec pravou přední ruku. Všechny ruce tak hoří. Otáčejte kolem u dveří doleva tak dlouho, dokud se dveře neotevřou. Projděte dál dveřmi a zatáhněte za páku vpravo na zdi. Na zemi se objeví kolečka svítící ve třech barvách. Tři kolečka pak svítí všemi třemi barvami najednou. Přesuňte na ně sudy. Potom točte kolem u dveří tak dlouho, dokud se dveře neotevřou. Projděte do místnosti se žebříkem a vylezte nahoru. Otáčejte doleva kolem na zdi, dokud se příchozí cesta nezaplaví. Skočte do vody a zatáhněte za páku na stropě. Dveře se otevřou. Vraťte se zpět a projděte jimi.


Před vámi je skákačka přes jezdící plošinky. Přeskákejte na druhou stranu. Narazíte na dvě zábrany. Rychle k nim přistavte sudy a přeskákejte je. Pospíchejte, jinak vás zabijí červi. Probíráte se z mrákot a ocitáte se tam, kde jste byli před omdlením. Pomocí ventilu vlevo zaplavte nádrž před vámi. Skočte do vody a z plovoucích beden si postavte můstek na druhou stranu. Vylezte z vody a přejděte po můstku na druhou stranu. Na konci u mříže je poklop. Naskládejte si pod něj bedny, vylezte na ně a použijte poklop. Ocitáte se na záchodě. Ve skříňce najdete baterie. Projděte dveřmi do další místnosti. V prvním šuplíku u stolu najdete světlici a ve druhém baterii. Pomocí artefaktu na stole si můžete uložit hru. Otevřete pojistkovou skříň u dveří. Když dáte pojistku do prostřední pozice, rozsvítí se světla. Když ji dáte do levé pozice, začne fungovat okruh zásuvek.


Nyní můžete použít počítač. Přijměte příchozí videohovor. Poté si přečtěte textový soubor, který je v PC. Vyjděte dveřmi na chodbu. Po závrati pokračujte dál a doprava až ke dveřím s nápisem "ARMORY". Vejděte, ze skříňky vpravo vezměte světlici a z police světlici a pilku. Za chvíli přijde šmejdit zombík. Schováte se mu v rohu za bednami. Počkejte na vhodný okamžik a pak rychle utíkejte doprava až ke dveřím s nápisem "STORAGE" a projděte jimi. Nacházíte se u další laserové bariéry. Přisuňte si jednu bednu k regálu, vylezte na ni a shoďte si dolů další bednu. Z beden a balíků si pak udělejte schůdky na regál. Na regálu je prkno, pomocí kterého si udělejte můstek na další regál za lasery. Slezte dolů a z regálu vezměte světlici. Na regálu v levém zadním rohu je za balíky schován další zvláštní artefakt. Seberte ho.


Další cesta vede skrz vchod chráněný závažím. Jakmile tam vejdete, rozmačká vás to. Zatižte tedy plochu pod závažím bednami a sudy. Závaží spadne. Pak si z beden postavte schůdky a závaží přelezte. Na druhé straně si pomocí artefaktu můžete uložit hru. Pak si postavte schůdky k závaží, vylezte na něj a přeskočte za lasery. Pootevřete dveře, ale nechoďte dovnitř. Je tam nějaký plyn, tak chvíli počkejte, až se vyvětrá. Seberte plynovou masku u mrtvoly a zatáhněte za páku na zdi. Tím se odpojí laserová bariéra. Jděte do předchozí místnosti. Vyjděte na chodbu a rychle utíkejte pořád doleva až k jakési komoře se dvěma dveřmi. Uvnitř je plyn, takže si nasaďte plynovou masku. Měli byste pospíchat, protože za vámi vyrazí zombík. Pokračujte dál až do další chodby, kde si můžete masku sundat. Seberte tyč ležící za sudy a jděte s ní až k mřížovým dveřím.


Sama se vloží do pozice pro páčení. Několika pohyby dveře vypáčíte. Jděte dál až do místnosti s počítačem. V prvním šuplíku u stolu najdete baterie. Pomocí artefaktu si také můžete uložit hru. Použijte počítač. Spusťte program pro statistiku tlaku páry a přepněte na manuální režim. Pak spusťte program pro operace s tlakem páry a odemkněte ventil. Potom běžte do chodby vlevo a otevřete dveře. Vejděte do místnosti s mrtvolou. Dveře se zavřou. Chvíli počkejte, až se mrtvola propadne. Po chvilce projede zdí červ. Nyní musíte dávat pozor, protože na vás bude útočit zezhora, zezadu a zleva. Nalákejte ho doleva a zatáhněte za páku na elektrickém stroji. To červa zabije a při umírání vyblije kus ruky. Pomocí ruky otevřete zámek se dlaňových skenerem u dveří. V místnosti s počítačem si můžete uložit hru pomocí artefaktu.


Pokračuje zpět ke dveřím, kterými jste přišli do této sekce. Otočte ventilem na zdi a projděte dveřmi. Jděte dál a pokračujte chodbami doleva podle cedulí vedoucích do "COMPUTER CENTRAL". Až budete u cíle, vejděte dovnitř. V místnosti s regály seberte počítačový manuál. V další místnosti najdete v jednom šuplíku ve stole baterie. Pak najděte dveře s ovládacím tlačítkem. Otevřete je. Vraťte se ke vchodu a zatáhněte za šuplík. Po monologu dejte do šuplíku pilku a zasuňte ho. Po chvíli vyběhne zombík. Utíkejte do místnosti, kterou jste si otevřeli tlačítkem a počkejte tam na něj za sloupem. Až vleze dovnitř, rychle utečte ven a tlačítkem ho zavřete uvnitř. Jděte do místnosti, odkud zombík vyběhl. Ze země seberte pilku. Vlevo v pravé horní skříňce najdete za knihami zelenou kartu. Na stole leží červená karta a vpravo v polici modrá.


V prostředním šuplíku stolu jsou baterie. Můžete si zde také pomocí artefaktu uložit hru. Pak jděte k místnosti, kde jste zavřeli zombíka. Do počítače na psacím stole vložte červenou kartu. Nahrajte na ni první tři programy a výsledek zkompilujte. Po potvrzení kartu vyndejte a odložte. Vložte modrou kartu, nahrajte na ni první, čtvrtý, pátý, šestý a osmý program. Výsledek zkompilujte a kartu vyjměte a odložte. Nakonec vložte zelenou kartu a nahrajte na ni programy v pořadí první, sedmý, devátý a desátý. Výsledek zkompilujte a kartu vyjměte. Všechny tři karty odneste do místnosti se serverem. Odstraňte ze slotů vyhořelé karty a podle barev je nahraďte novými. Až server naskočí, vraťte se do místnosti, odkud vyběhl zombík a zde použijte počítač. Přečtěte si obsah všech souborů ve složkách. Potom spusťte program pro ovládání dveří a zadejte číslo dveří "3061".


Tím otevřete dveře "INFORMARY". Jděte na chodbu, podle směrovek pokračujte až ke dveřím s tímto nápisem a vejděte dovnitř. Vylezte na bednu vpravo a z ventilace seberte zvláštní artefakt. Ze židle vlevo vezměte pohotovostní pás. Na záchodě najdete v horním regálu světlici. Jděte do místnosti s rentgenovými snímky. Vezměte kyblík pod lůžkovým vozíkem a rozbijte s ním sklo u vitríny. Vezměte dvoje prášky a láhev s chemikálií. V posledním šuplíku psacího stolu najdete nějaké papíry, které si přečtěte. V inventáři naplňte injekci chemikálií a nasaďte si pohotovostní pás. Použijte počítač a přijměte hovor. Pak si přečtěte oba dokumenty. Můžete si také pomocí artefaktu uložit hru. Vyjděte ke dveřím a píchněte si chemikálii. Posléze omdlíte. Po probuzení zjistíte, že lze projít dveřmi. Učiňte tak. Z regálu seberte baterie a pokračujte dál.


V prostředním šuplíku u stolu najdete další baterie. Pak zatáhněte za páku na zdi. Otevře se malá kryokomora. Je v ní uřízlá hlava. Seberte ji. Vraťte se zpět na chodbu a pokračujte dál podle směrovek s nápisem "LIBRARY". Také se cestou můžete stavit v kumbálu se skříňkami. V té krajní horní najdete baterie. Dojděte ke dveřím s nápisem "LIBRARY". Je u nich oční a dlaňový skener. Vložte do skeneru useklou hlavu a uřízlou ruku. Zámek se odemkne. Vejděte dovnitř. V šuplíku u stolku najdete další dopis. Můžete si také pomocí artefaktu uložit hru. V jednom z regálů nalevo je povysunutá kniha. zatáhněte za ni a otevře se tajný vchod. Uvnitř najdete mrtvolu svého otce. Na stole je dopis a v prvním a posledním šuplíku baterie. V regálu ještě najdete světlici. Stiskněte tlačítko na zdi. Odemknete tím další dveře. Pokračujte jimi dál. Ocitnete se v tunelu.


Pokračujte dál až k lešení. Vytáhněte spadlou podlážku a dejte ji přes betonovou trubku. Vytvoří se tak páka. Konec vzdálenější od lešení zatižte bednami a z podlážky přeskočte na lešení. Odstraňte plech. Najdete za ním páku, za kterou zatáhněte. Sjede dolů žebřík, po kterém vylezte. Sklopte podlážku vpravo a pokračujte k dalšímu žebříku naproti. Spadne na vás mrtvola. Vylezte po dalším žebříku. na podlážce, kterou míjíte, je další zvláštní artefakt. Seberte ho a pokračujte po žebříku. Žebřík je však na konci poškozen. Skočte tedy na skalní plošinku za vámi a shoďte krápník. Vylezte po něm nahoru na plošinu. Odházejte harampádí vlevo a použijte počítač. Přijměte hovor a pak projděte dveřmi.


Venkovní přechod mezi komplexy


Ocitáte se venku. Spěchejte, protože postupně umrzáte. Utíkejte doleva k první boudě, kde seberte sprej. Pak utíkejte rychle doprava ke druhé boudě. Uvnitř seberte prášky a zapalovač. Zapalovačem zapalte sud. Tím se ohřejete. Vylezte ven a vlevo po sklaních výstupcích rychlepřeskákejte do první boudy, kde zapalte sud. Zkombinujte sprej se zapalovačem. Vznikne malý plamenomet. Ten použijte na zamrzlou páku vepředu. Potom za ní zatáhněte. Až přijede plošina, přeběhněte přes ni na druhou stranu a hned zamiřte do boudy vlevo. Zapalte zde sud a seberte kus látky. Kus látky polijte alkoholem. U vstupních vrat do druhého komplexu přesuňte sudy s hořlavinou doleva k zamrzlým dveřím. Do jednoho z nich vložte namočený kus látky, zapalte ho zapalovačem a utíkejte se schovat do boudy. Po výbuchu zamiřte ke dveřím a projděte jimi.


Druhý komplex


Seběhněte ze schodů a pokračujte podle směrovek až k "RESEARCH ROOM". Dveře nejdou otevřít. Pokračujte tedy podle směrovek s nápisem "KENNEL" až ke stejnojmenným dveřím. Pozor, za vámi vyleze z jedněch dveří u konce chodby zombík a začne šmejdit. Projděte dveřmi k psím kotcům. V psí boudě úplně nalevo najdete další zvláštní artefakt. Pak pokračujte chodbou vlevo. Následuje tma a další žvásty. Pak se podívejte za roh do tmavé uličky. Uslyšíte určité zvuky, na jejichž základě usoudíte, že není moudré tam chodit. Jděte tedy zpět a dále do chodby na druhé straně. Vlezte do tmavé komůrky a vytáhněte ven obě bedny. Zabarikádujte s nimi obě díry ve zdi, které jsou dál v chodbě. Pokračujte dál chodbou až do místnosti vlevo. Na stole seberte baterie a dopis. Taky si můžete díky artefaktu uložit hru. Potom použijte ovládací panel na zdi.


Zhasnete tak světla v chodbě, kterou jste přišli a rozsvítíte světla v chodbě, kam jste se předtím báli jít. Díky tomu, že jste zabarikádovali bednami díry ve zdi, na vás nemohou zaútočit psi. Vraťte se ke kotcům a postupujte do dříve tmavé chodby. Světla se tam postupně rozsvícejí a zhasínají. Než tam vstoupíte, spadne před vás mrtvola. Pak postupujte podle rytmu světel dál chodbou. Když zůstanete ve tmě, zaútočí na vás psi. Obezřetně pokračujte dál chodbou až ke dveřím na konci. Dostanete se do místnosti s mrtvolou. Seberte přístupovou kartu ležící před mrtvolou a baterie ležící vedle ní. Vraťte se zpět ke kotcům chodbou podle rytmu světel. Chodbou vedoucí pryč opusťte tuto oblast. Pak pokračujte dál. Cestou pozor na hlídkujícího zombíka. Postupujte podle směrovek až k místnosti s nápisem "RESEARCH ROOM".


Pomocí přístupové karty odemkněte zámek vpravo od dveří a vejděte dovnitř. V popelnici vedle stolu před vámi najdete prášky a ve třetím šuplíku toho stolu najdete další. Ve druhém šuplíku stolu vedle automatu najdete baterie. Ve třetím šuplíku stolu vedle kartotéky je světlice. Zkuste otevřít kancelář doktorky Swansonové (dveře vpravo). Je zamčená. Jděte do dveří vlevo na záchod. Za přepážkou úplně vpravo je další zvláštní artefakt. Pomocí artefaktu na jednom ze stolů si uložte hru. Projděte dveřmi do další místnosti. Pokračujte k ovládacímu panelu vpravo vzadu. Zabouchnou se dveře a z dalších vyleze zombík. Rychle otočte kolem na ovládacím panelu a pak jděte tam, odkud zombík přišel. Až půjde za vámi, odběhněte zase k ovládacímu panelu. Až bude zombík na mříži na podlaze, zatáhněte za páku. Zabije ho bedna.


Vezměte od mrtvoly klíč doktorky Swansonové. V místnosti vedle ovládacího panelu najdete v levé skříňce baterie. V místnosti, odkud vylezl zombík, nic není. Vraťte se do předchozí místnosti, klíčem odemkněte kancelář a vejděte dovnitř. V regálu vlevo jsou baterie a světlice. V prvním šuplíku u stolu najdete další baterie. Použijte počítač. Pročtěte si všechny textové soubory. Pak si spusťte diagnostiku a projeďte všechny možnosti. Dále spusťte program pro ovládání dveří a odemkněte zbývající dveře. Jděte do místnosti s artefaktem a uložte si hru. Vraťte se na chodbu apodle směrovek pokračujte až k "CHEMICAL LABORATORY". Opět dávejte pozor na hlídkujícího zombíka. Vejděte dovnitř. V chodbě před vámi uniká plyn. V hromadě bordelu nalevo od vás je předmět skládající se z betonu a dvou cihel. Nasaďte si plynovou masku a vezměte ten předmět.


Zničte s ním spojení trubek v místě, kde uniká plyn. Pak z hromady seberte koleno a dejte ho do místa unikajícího plynu. Tím únik zastavíte. Nyní si můžete sundat plynovou masku. Pomocí artefaktu u hromady bordelu si uložte hru. Jděte dál dveřmi a pokračujte chodbou. Až dojdete na rozcestí, dejte si pozor na zombíka. V prostřední chodbičce zatáhněte za páku a utíkejte ke dveřím se zeleným světlem. projděte až do další sekce. Vaším cílem je dostat se k páce v levé zadní části místnosti mezi dvěma nádržemi. Ta ovládá dveře zhruba uprostřed. Až za páku zatáhnete, dveře se odemknou. Musíte však cestou k nim dávat pozor, aby vás nezachytila kamera (zelené světlo), jinak se zase zamknou a pomocí páky je budete muset opět odemknout. Projděte dál. V regálu uprostřed místnosti jsou baterie. Tuto místnost musíte projít stejným způsobem, jako tu předchozí.


Jsou tu ale dvě páky. Opět šikovně projděte do další chodby. Bude vás pronásledovat zombík. Rychle utíkejte chodbou a hned jak vejdete do dveří, zabarikádujte je povalením skříně vpravo vedle dveří. Z prvního šuplíku stolu si vezměte baterie a prášky. Za stolem seberte přepravku a vložte ji do zařízení vlevo u prosklené komory. Stoupněte si k ovládacímu pultu, manipulací s pákami najeďte rukou nad zelenou hmotu, stisknutím tlačítka ji uchopte, převezte ji nad otvor vlevo vzadu a opětovným stisknutím tlačítka ji uvolněte. Přesune se do přepravky, kterou si vezměte. Uložte si hru pomocí artefaktu v polici a jděte ke kolu vpravo. Zatočte s ním a rychle utíkejte k otevírajícím se dveřím vlevo. Nyní musíte rychle proběhnout uličkou. Odstraňujte si z cesty případné překážky až narazíte na ventil. Otočte jím a pokračujte dál. Ocitnete se v místnosti, kde unikal plyn.


Utečte ven dveřmi vlevo. Pozor, venku hlídá zombík. Nyní pokračujte podle cedulí s nápisem "EXAMINATION ROOM" a vstupte do cílových dveří. V posledním šuplíku regálu vedle stolu najdete lahvičku dusíku. V posledním šuplíku stolu s počítačem jsou baterie. Jděte do vedlejší místnosti. Odházejte ze stolu šanony. Je za nimi lahvička síry, kterou seberte. Zkuste otevřít dveře vlevo. Nejde to. V regálu vedle obrazu najdete baterie. Projděte dalšími dveřmi do skladu. Za plastovými kanistry na horní poličce je schována lahvička jódu. Dole leží světlice. Vraťte se do předchozí místnosti, sundejte ze zdi obraz a prolezte nalezenou šachtou do další místnosti. Jděte do dveří vpravo. Za kanistry je lahvička chlóru. Seberte ji, odstraňte židle od dveří a druhými dveřmi projděte dál. V regálu vlevo na zemi seberte bróm a z regálu vpravo aceton.


Nyní všechny lahvičky nalijte do nádrže na přístroji. Do spodního otvoru vložte přepravku s hmotou. Pak postupně stiskněte tlačítka na panelu v pořadí 2, 1, 6, 4, 5, 3. Následně vložte ruku do přístroje. Aplikujete si tak protilátku. Vraťte se do vedlejší místnosti. Mrtvola ležící na vozíku vedle přístroje obživne a půjde po vás. Jděte ke dveřím, odsuňte od nich bílou skříňku, projděte jimi a hlavními dveřmi utečte na chodbu. Následuje animace se zombíky. Potom začnete zase mít halucinace. Ocitnete se v nějakém portálu a pak v cele. Odsuňte cihlu dole vlevo od dveří. Seberte tyč a prostrčte ji otvorem po cihle. Osoba z vedlejší cely vám otevře dveře. Vylezte ven. Po krátkém monologu v portále se nacházíte v jakési chodbě. Jděte pořád kupředu až ke dřevěným dveřím. Cestou si nevšímejte pák na zdech a vyhněte se zombíkovi. U dřevěných dveří jděte vpravo a tam zatáhněte za páku.


Zazní zvon. Počkejte, až přijde zombík a vykopne dveře. Až se tak stane, projěte jimi. Po portále se ocitáte v další chodbě. Jděte kupředu. Za rohem najdete kamennou kostku. Dopravte ji na plochu v rohu, kde jste začínali. Otevřou se dveře, do kterých vejděte. Zatáhněte za páku na zdi, rychle vyběhněte ven, vezměte kostku a přemístěte ji na plošinu v místnosti s pákou. Musíte pospíchat, protože se dveře pomalu zavírají. Když dopravíte kostku na plošinu, dveře se zavřou. Opět zatáhněte za páku, vylezte ven z místnosti a pokračujte pořád dál, kde se nechte usmažit plamenomety. Ocitnete se v místnosti s kostkou. Dopravte kostku na plošinu. Vylezte ven otevřenými dveřmi a pokračujte dál kolem své vlastní mrtvoly. Další dveře otevřete přesunutím kostky na plochu a vejděte. Za nimi najdete dveře, které otevřete použitím zámku s dlaní vedle nich. Vejděte do zahrady.


Po chvilce v portálu se opět ocitáte v místnosti v normální realitě. Počkejte, až se hlas vykecá a postupně se otevřou všechny dveře. Vejděte do posledních a použijte počítač. Potom použijte kalendář na stěně, papíry na vedlejším stole, oboje dveře a nakonec opět počítač. Pošlete poslední e-mail.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.