1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Outcast
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Outcast - návod

Návod dodal : John C&C Zbořil - C.F.M.N+L Team



A) Úvod


Ještě než se  pustíme do toho, čemu se v  angličtině říká walkthrough, povězme

si několik důležitých věcí :


Nebudu  zde popisovat,  kde všude   se nacházejí  poházené suroviny  a zásoby,

protože  není v  mých silách  si všechna  místa zapamatovat.  Je tudíž na vás,

abyste prosmýčili  každé zákoutí a  vymetli poschovávané dobroty.  Nemusím vám

doufám popisovat jak důležité je najít jich co nejvíce.


B) Tipy


1) Hwong-ha je  dobrý dopravní prostředek ve většině  regionů Adelphy. Bohužel

v Okasankaaru  je vám  úplně na  nic, neboť  se bojí  vody a  v Okaaru taktéž,

protože se tam s ním ani nedostanete. Ve zbytku "světa" vám však zkrátí dlouhé

běhání a pochodování.


2) Hned  jakmile naspoříte nějaké  peníze, vydejte se  do Okriany nakoupit  od

obchodníků zbraně. Za nejužitečnější považuji SLNT-B, jejímž jediným výstřelem

uspíte protivníka a stačí jediná střela z HK-P12 do ležícího těla a je po něm.


3) I  v soubojích používejte  mapu a co  nejvíce si ji  zvětšete. Poslouží vám

jako dobrá pomůcka při hledání nepřítele.


4) Pokud zaměřujete uspávací puškou a vidíte,  že se na vás řítí nějaká střela

a  váš výstřel  by nestihl zasáhnout  protivníka, vypněte zaměřovaní  a střela

směřující k vám  by měla zmizet. Po tomto "obraném  manévru" si můžete střelbu

zkusit znovu.


5) A samozřejmě se nebojte používat gamesave !



C) Návod


Po  probuzení si  pohovořte se  všemi lidmi  v táboře.  Měli byste se dozvědět

užitečné informace a pokud potkáte Jana,  musíte s ním podstoupit test. Ten se

skládá ze  čtyřech částí. Potápěcí  spočívá v plavání  v jezírku, kde  najdete

také  spoustu  užitečných  věcí,  druhá  v  přeskočení  malé mezery nad jedním

z okrajů  jezera (zde  se zase  schovává velice  užitečný komunikátor),  třetí

v plazení se  z malého čtverce  kolem hradby vpravo  až k malému  plodu, který

musíte sebrat, a  čtvrtá poslední v rozstřílení všech  váz. Až testem projdete

prosmyčte zbytek Ranzaaru, promluvte si s vůdcem Guardianů Zokrymem a projděte

daokou.


Hned jak vylezete z vody, promluvte si s opodál stojícím talanem a nechejte se

zavést do vsi. Zde navštivte Shamaze Zeba a prohoďte slovo také se Zalinassem,

chovatelem twon-hů  a Maarem, který pečuje  o to, aby všichni  pečlivě sbírali

riss pro  Phae Rana, a  navrhněte mu,  aby  přestal s produkcí  rissu. Nyní se

vydejte na  sever a najděte  dva talany počítající  riss. Promluvte si  s nimi

a jeden z  nich, Zolass, vám  dá za úkol  jít za Zalinassem  a přivést jednoho

twon-hu. Jděte tedy  za chovatelem, s gui v ruc  e do ohrady uprostřed vesnice

a se zvířetem v patách zpátky k Zolassovi. Vraťte se k Zalinassovi, řekněte mu

o splnění úkolu a  dejte se na východ. Vyšplhejte na  vrcholek hory a z hnízda

posbírejte pár zásob.  Nyní se přes jihovýchodní cíp  kraje vydejte k chrámům.

V prvním z nich  najdete muže odstraňující zával. Promluvte  si s jejich šéfem

a pokud  máte dynamit  (nachází se  v hnízdě),  nechejte ho  odvolat své muže.

Položte dynamit před  zával nad schody, poodejděte a  vystřelte do něj. Ůspěch

oznamte  a  pokračujte  k  dál.  U  třetího  chrámu  najdete  sedícího talana.

Promluvte  si  s  ním  a  vydejte  se  pro  mageu.  Má ji Logar nacházející se

u prvního chrámu. Kupte magwu a vraťte se s ní k unavenému talanovi. Cestou se

stavte u  Zea obývajícího Wel  l of Essence.  Vraťte se do  vsi a pomocí klíče

otevřete  dveře  jednoho  z  domů.  Prohrabejte  celý sklad, rozstřílejte vázy

a jděte  na  sever.  Za  plošinkou  s  vojáky  by  měl být Naarnův bratr Ilot.

Postřílejte tedy všechny protivné nepřátele, promluvte  si s Ilotem a jděte do

vesnice pro Shamaze  Zeba. Vraťte se k Ilotovi  a až jej Zeb vyléčí,  znovu si

s ním  promluvte. Vyběhněte  nahoru a   promluvte se  sčítači rissu  o Essence

idolech.  Nyní by  na vás  také měli  začít mávat  ostatní talané. Zeptejte se

jednoho z nich, oč běží a zajděte  za Zalinassem. Pět gamorů, které máte najít

se nachází na  jihovýchodě. Až zemřou vaši rukou,  jděte zpět, oznamte splnění

úkolu a kupte si hwon-hu. Na jeho  zádech doběhněte k jedinému místu, odkud se

dá dostat na ostrov s chrámem Phae. Sesedněte, přeplavte kanál, zabijte stráže

poblíž, oběhněte kopec a vyběhněte po schodech nahoru. S kamenem z altánu opět

naskočte na vašeho koníka a běžte za Zeem. žekne vám, že máte kopii a originál

je  někde ve  vodách Shamazaaru.  Jděte tedy  k dvojici  malých jezírek opodál

a skočte do toho, v němž není maketa Gorgora. Na dně leží pravý Essence stone.

Dejte jej  Zeovi, stavte se za  Shamazem Mazumem a požádejte  Maara o Mazumovu

tabulku.  Až vám  řekne, že  nemá klíč,  počkejte chvíli,  položte před truhlu

dynamit  a  z  dálky  do  něj  střelte.  Seberte  tabulku,  naskočte na hwonhu

a projděte daokou poblíž  vesnice. Ve městě se nezdržujte  dlouho a od prvního

obchodníka ve fialovém  hávu kupte lepší zbraně. Vraťte  se zpět do Shamazaaru

a jděte s tabulkou za Mazumem. Nyní je čas najít Essence idoly. Navštivte tedy

všechny tři zbylé  sklady a vyberte z nich  tři klíče. Poslední z nich  vám dá

Naarn v chrámu  Phae. Klíče pak podle tabulky zasunujte  do otvorů na vrcholku

chrámů.  Vždy musí  platit, že  klíč musí  být symbolem  síly ovlivňující sílu

chrámu. Až zasunete klíče do všech otvorů tří chrámů, měli by se v chrámu Phae

vysunout schody. Zasuňte do otvoru pod  nimi poslední klíč a vyběhněte nahoru.

Ve  vyhaslém ohni  naleznete první   mon. Pokud  jste zabili  dostatečný počet

stráží, zajděte za Maarem a požádejte ho o zastavení produkce rissu.


Jděte  znovu do  Okriany a  promluvte si  s domorodci.  Měli by  vám také říci

o Marion. Najděte tedy  Shamaze Zokrace a hoďte s ním  řeč. Utíkejte za Zelbem

a I jeho se zeptejte na Marion. Pošle vás k prázdnému domu na západ od paláce.

Najděte  jej a  potkáte Marion.  Po krátké  animaci najděte  daoku vedoucí  do

Motazaaru a vstupte  do ní. Probojujte si cestu  k severovýchodnímu cípu kraje

a vstupte do domu  v němž přebývá Shamaz Zagy. Promluvte  s ním a najděte mapu

bludiště, o které mluvil. Vraťte se a  nechejte s i od Zagyho vyznačit na mapě

cestu. Jděte  na jih, až dojdete  k jednomu z dolů.  Popovídejte si s předákem

Zogardem  a dejte  mu tři  nálože  aby  mohl zničit  důl. Až  nastane exploze,

promluvte si s talanem a běžte do  Okriany pro součástku. Kliku k výtahu byste

měli  sehnat od  obchodníka v  stavbařské  čtvrti.  Utíkejte zpět  a dejte  ji

talanovi, který vysvobodí  Zogarda. Až Zogard vyleze, vezměte  si od něj velký

krystal a jděte  na jihozápad. Vystřílejte vojáky u domů  na jihu a posbírejte

zásoby. Vydejte  se do vesnice a  promluvte si s Ashkarem.  Běžte k mostu přes

propast s lávou  a k motoru položte dynamit. Z  dálky jej odstřelte a utíkejte

zpět k  vesnici. Po pravé straně  je další důl. Jděte  si promluvit s předákem

Zinem.  Jeho přítel  je zraněný  a potřebuje  o šetřit.  Jděte tedy  k jednomu

z kaktusů a seberte  několik lístků zvaných Faenea. Doneste  je Zinemu a jděte

oznámit Ashkarovi splnění úkolu. Pošle vás  za Zoranem, a tak jej tedy poctěte

svou návštěvou.  Zoran nemá z vaší  práce příliš radost a  tak se raději běžte

podívat k daoce vedoucí do Okriany. Bude tam stát strnulý Makee a pošle vás za

gamory na jihozápad. Utíkejte tam a  získejte zpět součástku. Po jejím sebrání

by jste  měli vidět, že  dorazili vojáci s  klíčem k cele  Shamaze Keba. Jděte

tedy do  tábo ra na  severovýchodě, pobijte  je  a s klíčem  jděte za Zoranem.

Opraví pro vás  most, ale musíte ho hlídat a  zastřelit stráže na druhé straně

propasti.  Až bude  most dole,  přeběhněte na  druhou stranu, proběhněte podle

mapy bludiště a mapu dejte bezradnému  talanovi. Dále vám v cestě leží několik

pastí, s nimiž byste ale také neměli  mít problémy. Na konci cesty jsou čtvery

dveře. Otevřte  je tak, aby vám  jako poslední zbyly druhé  zprava. Za těmi je

totiž Shamaz  Keb a pokud  byste jej osvobodili  dříve, nemohl i  byste získat

zásoby ukryté  v ostatních celách. Po  krátké animaci byste měli  dostat druhý

mon.  Ještě  než  opustíte  Motazaar,   jděte  za  Ashkarem  a  požádejte  jej

o zastavení produkce.


Vraťte se  do Okriany a  navštivte Zota, výběrčího  daní. Aby přestal  se svou

prací, musíte ukončit spor mezi dvěma  místními obchodníky. Vydejte se tedy na

jih  a cestou  pomožte Mogadovi  zastavit rozhoupanou  krabici. Není to těžké,

stačí jen střílet do krabice, když se  k vám blíží. Poslechněte si také příběh

žebráka Mogiho  sedícího opodál. Až od  něj dostanete dárek, dejte  mu peníze,

pokračujte na jih a najděte obchodníka Zosse a zeptejte se ho na problém. Nyní

zajděte za Hesou a taktéž se ho  zeptejte na to samé. Musíte najít všechny tři

obchodníky. Jděte nejprve za Ominelem a  promluvte si s ním. Pak najděte Yagua

a nabídněte mu pomoc. Nyní zbývá už jen  Azirad. Navštivte ho a pujčte mu svou

zbraň počkejte  chvíli a zeptejte  se ho na  výsledek. Pokud vám  zbraň vrátí,

jděte  do Shamazaaru  a vydejte  se na  sever za  bariéru. Postřílejte všechny

vojáky, a v severní věži zmáčkněte tlačítko. Jděte do druhé věže a zde potkáte

Marion.  Po animaci  se vydejte  hledat Ezefa.  Až jej  najdete, vraťte  se za

Yaguem a oznamte mu splnění úkolu.


Najděte daoku  vedoucí do Okasankaaru  a vstupte do  ní. Nejprve musíte  zabít

všechny  stráže ve  městě. Až  se tak  stane, začnou  s vámi  místní obyvatelé

mluvit. Najděte Shamaze  Kaleba a promluvte si s ním.  Vydejte se do přístavu,

prohoďte slovo se Zelem  a Zernarem a optejte se muže v  pravém člunu, zda vás

vezme  na Orův  ostrov. Vezme,  ale nejprve  mu musíte  donést jakési lepidlo.

Jděte tedy do střední části ostrova a  najděte zvíře, které na vás bude útočit

z vody. Zabte  jej a vezměte  si lepkavou hmotu  z jeho těla.  Vraťte se s  ní

k člunu a vydejte  se za Oruem. Proběhněte ostrov a  vstupte do jeho chýše. Po

složité konverzaci se  vraťte do města a zeptejte se  Shamaze Kaleba na Oruovu

zbraň. Ta  leží kdesi v potopeném  chrámu. Jděte tedy k  místu, kde chrám leží

a potopte se.  Prohlédněte si kresbu na  stěně chrámu a zapamatujte  si pořadí

symbolů. Vraťte se a pevninu a poblíž stojícíh o muže požádejte o pomoc. Jděte

za ním a až odpočítá, zmáčkněte  tlačítko. Potopte se znovu do chrámu, vplujte

dovnitř  a  vysbírejte  všechny  dobroty.  Vraťte  se  ven,  zajděte  za Zelem

a zeptejte se ho na ingredience do Oruovi pušky. Daguerach roste na ostrově na

východ  od  Oruova  domu.  Dostanete  se  tam  po  leknínech  tvořících cestu.

Posbírejte všech pět rostlin a vraťte se do města. Jděte za Zafarem a zeptejte

se  ho na  Booyat. Kupte  od něj   informace o  místě, kde  rostou a  jděte za

Shamazem  Kalebem. Zeptejt  e se  ho na  chrám Darosham,  zajděte za chlapíkem

v druhé loďce  a promluvte s  ním o jeho  příteli. Slibte mu  pomoc a běžte do

chrámu.  Kolem  se  potuluje  několik  stráží,  které  musíte zneškodnit, čímž

osvobodíte  Zidarova  přítele.   Buďto  u  nich,  nebo  u   jejich  kolegů  na

jihovýchodě, se  nachází klíč k vězení  Zorkatraz. Vstupte do chrámu  a pomocí

HK-12  střelte do  symbolů na  kole v   pořadí, jaké  bylo na  obrazci na  zdi

potopeného chrámu. Až oheň zmizí, vstupte  do místnosti za kolem a seberte zde

tři booyaty. Vraťte  se do města a jděte za  Zafarem. Nabídněte mu, že chytíte

zloděje. Schovejte  se ve věži, ze  které střílel jeden ze  strážců ů a pomocí

dalekohledu sledujte truhlu  s penězi. Až si zloděj vezme  měšec, běžte za ním

a promluvte s ním. Slibte, že za něj  zaplatíte a nechte si povědět o pokladu.

Jděte za Zafarem a vraťte mu peníze. Nechejte si za ně dát čtvrtý booyat. Nyní

jděte  za Zidarem  a řekněte  mu o  pokladu. Naskočte  do lodi  a až budete na

místě,  potopte  se.  Zdržujte  se  poblíž  lodi,  jinak  vás žraloci sežerou.

Posbírejte všechny dobroty a plavte s lodí do města. Vyšplhejte nahoru a znovu

promluvte se Zidarem, tentokráte jeď te na Zorkatraz. Až vám Zidar dá znamení,

skočte do  vody a plujte pod  vodou. U pevnosti se  vynořte a vplujte dovnitř.

Vyšplhejte po  schodech a vymlaťte všechny  stráže. Až to budete  mít za sebou

otevřte dveře.  Promluvte si se  zajatcem a získejte  od něj poslední  booyat.

Zatrubte na roh  a až loďka připluje, naskočte  do ní. Nyní už byste  měli mít

všechno potřebné  a tak jeďte za  Oruem. Dejte mu jeho  propriety a vyražte na

lov. Po dlouhé animaci, v níž se s vámi Oru pěkně rozloučí, seberte jeho zbraň

a vystřelte z ní na Gorgora. Dokud  bu de paralyzován, vezměte do ruky pořádný

kanón  a sejměte  Gorgora dobře  mířenou ranou.  Chvíli se  kolem něj  motejte

a chytíte jeho  aroma. Nyní již můžete  v klidu na ostrov  s monem. Plavte tam

tedy a získejte třetí mon.


Nyní je čas  zajít do Okriany pro další  zbraně. Cestou by se vám  měla zjevit

Marion s  tím, že Jana  s dalšími Guardiany  vedou do Daroshamu.  Pospěšte tam

tedy a dejte se se strážemi do boje. Objeví se i Kroax a tak nešetřete náboji.

Až všechny porazíte, zbude vevnitř již  jen Jan. Promluvte s ním, nechejte jej

o samotě a jděte  do Ranzaaru. Odtud se vraťte  do Okasankaaru, pomocí velkého

krystalu od Zograda opravte světlo v  přístavu a požádejte Zernara o zastavení

produkce.


Najděte daoku  vedoucí do Okaaru (je  na ostrově na východě)  a vstupte do ní.

V tomto kraji není mnoho přívětivých bytostí  ale jednu z nich najdete hned na

začátku.  Kyuran je  mohutný lovec,   který si  tak trochu  přivlastnil Okaar.

Promluvte si s ním a jděte hledat Shamaze Zavea. Jděte na jihovýchod a najdete

jej ležícího na jednom z oltářů. Zabijte všechny oogoobary, seberte obětní nůž

a promluvte  si se  Shamazem Zaveem.  Měl by   vám dát  mapu, s  níž běžte  za

Kyuranem. Nechte  si od něj  namalovat do mapy  čtyři kolečka a  vydejte se do

míst  kolečky označených  hledat dřevěné  klíče. V  aréně musíte zabít všechny

gamory a u  stojanu naproti vchodu najdete první z  klíčů. Druhý leží v ohradě

za  řekou. Uhýbejte  drakovu ohni  a skočte  na všechna  čtyři tlačítka.  Mimo

nalezení klíče tím  otevřete i mříže ve východu. Zbylé  dva klíče se nacházejí

poblíž  jakýchsi  kamenných  bludišť.  S  těmito  klíči  se  vraťte  do tábora

oogoobarů a  vsaďte je do  podstavce u podivné  kůže. Vzhledem k  tomu, že dva

klíče jsou  stejné stejně jako  symboly na mapě,  zbývají pouze dvě  kombinace

a tudíž  s hledáním  té správné  nebudete mít  mnoho práce.  Až zazní  správná

melodie,  vyskočí  ze  země  klíč.  Seberte  jej  a  jděte k vyschlému korytu.

Střílením do kamenných koulí rozhýbejte obrovský  balvan a utečte před ním. Až

se svalí dolů do potoku a zastaví přívod vody, slezte pod vodopád a vstupte do

jeskyně. S  druhým klíčem běžte do  pevnosti za řekou. Projděte  ji a na konci

otevřete oboje dveře. Vezměte mon a zamiřte do Okriany.


V Okrianě  navštivte Ominela,  prodejte mu  nůž, zajděte  za Hesou  a za Zotem

a vyřiďte nepříjemnost  ohledně daní. Požádejte  Zota o zastavení  výběru daní

a utíkejte do tábora Guardianů. Dorazíte tam  sice pozdě, ale měli byste najít

Jana. Promluvte si s ním a utíkejte  do Okaaru. Na východě se nachází zvláštní

pevnost k jejímuž vchodu když přijdete,  spustí se další animace. Bohužel její

průběh nemůžete ovlivnit  a tak jen sledujte, co se  bude dít. Až zase získáte

kontrolu nad situací, zabijte všechny voják y a zamiřte k východu. Odteďka již

v podstatě  jen vše  sledujte a   psychicky se  připravujte na  konečný souboj

s Kroaxem.  Ten vás  spolu s  hrstkou  kamarádů  čeká v  zahradě Paláce  Phae.

Pobijte nejprve  ostatní vojáky a pak  se soustřeďte na Kroaxe.  Uhýbejte jeho

střelám a  šijte to do  něj o sto  šest. Po tomto  zápase již nebudete  náboje

potřebovat. Až Kroax padne k zemi, opřete  se a v pohodě se dodívejte na konec

hry !!!


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.