Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Velmi poutavá hra, která nás zavede do válečného konfliktu, odehrávající se před milióny lety. Hrát můžete za Američany a Rusy, možnost hrát za Araby je určen pro multiplayer. Bohužel žádná strana, kromě Aliance, nemá mírumilovné ambice a většinou se snaží totálně zničit toho druhého i za použití siberitové bomby.
Každá ze stran má určité výhody a nevýhody.
Tento návod popisuje pouze jednu z mnoha možností jak dosáhnout cíle. Nejde hluboko do taktických popisů, každý jsme jiný a máme různé taktiky. Já jsem převážně volil taktiku s pěchotou, neboť se snadno léčí a většina opevnění ve hře je tvořena dělem, laserem a raketami, které jsou spíše proti vozidlům než pěchotě.
A. Charakteristika bojujících stran
1) Američané
Jejich technologie je založená hlavně na solární energii. Takže vozidla nepotřebuji palivo, ale postupně se doplňuje samo. Vozidla jsou velmi rychlá, ale slabá. Mají velmi účinný způsob vyhledávání beden.
Speciální jednotka : Sniper - proti pěchotě naprosto smrtící, dokáže odstřelit řidiče ve vozidle aniž by poškodili vozidlo.
Hrdina : poručík J. Macmillian
2) Rusové
Převahu zde má rozhodně nafta. Většina jejich vozidel funguje na spalovací motor, takže neustále musíte doplňovat palivo, jejich jednotky jsou pomalé, ale silné. Spolu s Araby mohou cvičit opice v boji.
Speciální jednotka : Raketometčík - silně pancéřovaný, pomalý s velmi účinnou zbraní proti budovám a vozidlům.
Hrdina : mechanik Burlak
3) Arabové
Vozidla jsou tvořená z tříkolek, jsou velmi rychlá a slabá. Mají možnost stavět vznášedlo, které může projíždět přes vodu, což je velmi zrádné. Dalšími nechutnosti jsou pak sebevražedné jednotky od opic až po vozidla, která se po vás vrhají a to nemluvě o minách a výbušninách. Jejich pěchota má tu specialitu, že pokud je poškodíte až jim zčervená panel zdraví, tak neupadnou do bezvědomí, ale stále bojují dál.
Speciální jednotka : Minometčík - účinný proti budovám a vozidlům. Dostřelí dál než dohlédne, toho využívejte !
Vrcholem pro všechny strany je pak siberitový motor, který zvyšuje rychlost vozidla a nemusí se doplňovat energie.
4) Aliance
Strana, která vznikla sloučením amerických a ruských jednotek. Využívá technologie obou národů.
B. Bitva začíná
a) Americká strana
1. mise - Tajemné poslání
Vlezte do EONu, po teleportu ihned utíkejte k lesu na jihu, prozkoumejte tento lesík. Měli byste najít zde malý potůček a na druhé straně je další voják. Vyslechněte si příkazy od Powella, který vám řekne, že je zde ještě jeden voják. Vraťte se zpátky k místu, odkud jste začali a běžte na sever, cestou byste měli narazit na posledního vojáka v oblasti. V rádiu se vám ozve jiný chlapík a říká vám, abyste šli na sever, jenže správná cesta je severovýchod, kde jsou pouze 2 stráže, zabte je.
2. mise - Průzkum pokradmu
Nyní jste 3, stále na sever až narazíte na jednoho vojáka a 2 dělníky, kousek dál by měl být vědec. Opatrně se musíte dostat na jih, kde by měla být voda, přebroďte a uvidíte souboj 2 Rusové vs. jeden americký voják, zabte nepřátele a vyléčte zraněného vojáka. Od tohoto místa se dejte na severovýchod, cestou zničte bunkr, pak co nejrychleji zabte 2 Rusy předtím, než nastoupí do tanku. Pokud jste je včas zabili, pak nasedněte na tank, dělníky nechte obsadit sklad. Se dvěma tanky zničte severní základnu a přesuňte sem bedny. Během přenášení beden se k vám teleportuje jiný Rus, vemte ho k severní základně a hlídejte ho ať neuteče. Až přenesete všechny bedny, pak dojde k finálnímu boji s Rusy, po jejich vybití jste splnili misi.
3. mise - Průlom
Vyberte si 5 nejlepších vojáků, pak nasedněte do náklaďáku a jeďte na západ, tam by měla být báze. Postavte laboratoř, dílnu, obranné posty a sbírejte bedny. Postavte 2 vozidla na sluneční pohon a počkejte na příkaz, během hraní se k vám přidá průzkumník Forsyth, kterého nechte jít na průzkum. Až dostanete zprávu, že všichni Rusové opustili základnu, pak se dostaňte přes jejich bázi na sever, pokud možno všichni.
4. mise - Křest ohněm
Postavte elektrárnu a naftový vrt. Ruské tanky útočí z jihozápadu a sem tam se objeví pouze pěchota na jihovýchodě, takže tam také umístěte trochu obrany. Upgradujte si dílnu na továrnu, ať můžete vyrábět pořádné vozy. Během hraní se k vám přidá další skupinka vojáků, bohužel jsou pěkně hluboko na nepřátelském území, nechte je tam. Až budete mít dostatek vozidel, pak na ně zaútočte, ať co nejrychleji osvobodíte své obklíčené vojáky.
5. mise - Duše opočlověka
Mírně odpočinková mise. Postavte vše potřebné a začněte výzkum ohledně komunikace s opicemi. Během hraní se k vám opět přidá další vědec v oblasti radiotechniky. Čímž dostanete vedlejší úkol. Avšak vašim hlavním úkolem je ochočit opičáka a vycvičit ho na dělníka. Průběžně vás budou napadávat žoldáci, kteří kladou bomby přímo do vašich budov, takže je nenechte jít k budovám.
6. mise - Pozdrav zbudoucnosti
Vašim úkolem je nashromáždit bedny a vyvinout technologii na detekci materiálů, což vám umožní okamžitě zjistit pozice teleportovaných beden. Hned tam, odkud začínáte, si postavte základnu. Poblíž potoka si postavte bunkr a až vyvinete technologii, tak okamžitě začněte s těžbou, největší koncentrace beden je však na jihu od potoka. Tam pošlete 5 vojáků a 2 vědce, toto seskupení se mi velmi osvědčilo proti všem vozidlům i vojákům. Po chvílí hraní se k vám teleportuje vaše dívka Joan a řekne vám informaci ohledně Arabů a EONů.
Můžete klidně zaútočit na ruskou bázi, nebo čekat až dotěžíte bedny. Pár opičáků na ochočení je na jihozápadě a jeden nebo 2 kusy jsou na západ od místa startu.
7. mise - Čas odplaty
Vyberte si to nejlepší co máte, pak vyrazíme do bitvy. Na jihozápadě na vás čeká průzkumník Forsyth, který tam zrovna učí dinosaura tancovat. Řekne vám, že základna má minimální personál, ale věže jsou ovládány počítačem. Máte na výběr buď jet přímo na ně, což nedoporučuji, nebo s celou skupinkou se přesuňte na jihozápad, zde by měla být řada věži, postavená za sebou. Jednu za druhou zničte. Na dělové věže používejte vojáky a na kulometné používejte vozidla. Takto postupně odděláte všechny a dostanete se dovnitř zadní cestou. Zničte to tady a pokud chcete metál za zničení báze, pak ničte nejdříve elektrárny, pak věže budou bezmocné. Až to tady skoncujete, pak se shromážděte všichni na označeném místě.
8. mise - Takoví normální hrdinové
Gama je v dezolátním stavu, opravte co se dá, na západě je pár opičáků a čekejte na příjezd MacMilliana. Mise je totožná se 4. misi. Takže zde je zbytečné popisovat. Rusové jsou opět na jihu.
9. mise - Siberit
Velení se ujímá po generálově smrti neschopný Powell. Na severu si postavte bázi s laboratoři. Ochočte opičáky, pak se přesuňte k dobyté ruské základně a až budete mít technologii detekce siberitu, pak začněte s těžbou. Další důl by měl být uprostřed mapy, tam si také postavte bázi, postupně přesuňte siberit k severní bázi. Setkáte se zde se žoldáky, kteří jsou ochotní vyměnit trochu benzínu za minometné hnízdo a informaci ohledně nové ruské technologie, odsouhlaste návrh. Rusové útočí ze západu a jihu od dobyté základny. Pozor, nasazují zde tanky řízené počítačem (takže se nesnažte je opravovat) a také raketometčíky.
10. mise - Džin v lahvi
Powell se dohodl s Araby na společném projektu siberit, asi jim plně důvěřuje. Postavte si bázi, poblíž by mělo být ropné a siberitové ložisko, Rusové útočí ze západu od vaší báze. K vám se dostane váš zraněný kámoš Cornell. Posila se vždy hodí. Začněte co nejdříve s výzkumem, avšak až Arabové vyzkoumají všechny siberitové technologie, změní svůj názor a stanou se vašimi nepřáteli, takže je zabte.
11. mise - Arabský otazník
Powell uzná svoji chybu. Dostanete další úkol, tentokrát je to zničení arabské základny. Vyberte si nejlepší z nejlepších a vyrazíme na lov. Podle dohody se pár arabských zrádců zabývá obranou základny a vy jí celou obsadíte. Až ji dobydete, pak si vyměňte obyčejné vojáky na minometčíky, ne všechny, aspoň pár si nechte obyčejných. Brzy vás napadne početná skupinka s výbušnými opicemi, pozor na ně. Běžte s několika minometčíky, vědci a obyčejnými vojáky po malé cestičce, odkud přišly ty opice. Minometčíci mají větší dostřel než dohled, toho využívejte. Na severozápadě je základna, tu zničte a seberte odtud artefakt. Pak by vás měl zkontaktovat arabský dezertér, který je ochoten poskytnout velmi užitečnou informaci o pozici všech jednotek za cenu jednoho náklaďáku. Přijměte nabídku a dopravte vozidlo na určené místo. Po odhalení pozic se zaměřte na vozidla s anténami na střeše, to jsou řídící věže pro řízení ostatních vozidel, po jejich zničení se vám usnadní cesta k jejich bázi.
Pozn. : Po této misi se vám objeví možnost hrát za Alianci.
12. mise - Lov na lišku
Po shlédnutí animace máte na výběr ze tří možnosti. Vyberte tu, která se vám nejvíce líbí. Postavte zde bázi atd. Až budete silní, pak se vydejte druhou cestou, která je slabě bráněna, pak postupně likvidujte odpor až se dostanete k nepřátelské bázi, kde si vyzkoušejte jejich teleportační zařízení. Po dobytí této oblasti již můžete jít hlavním brodem. Podél této cesty je malá odbočka, tam je další báze, postavte si raketomet a zničte jim zpomalovací přístroj. Pak na ně s plnou silou zaútočte !
13. mise - Nejstarší studená válka
Postavte bázi co nejjižněji, poblíž by mělo být 1. siberitové ložisko. Druhé je kousek na severozápadě, ale to nechte být, protože se zde neustále objevuji Arabové, kteří mohou zničit siberitovou žílu, takže tu jedinou žílu dobře chraňte. Prozkoumejte siberitovou raketu, cestou přes toto uzemí by měl projet Burlák, elitní voják Aliance, zabte ho. Až vyvinete bombu, pak ji postavte v továrně a běžte to vyzkoušet.
14. mise - Tváří tvář
Projíždíte k finální misi, v rádiu se vám ohlásí Joan, která jediná přežije útok Rusů. Máte na výběr buď jet dál a nechat ji na pospas vlkům (to se nedělá !) nebo slíbit pomoc (ano, to se dělá !). Držte se pokynů Joan a někde u cesty je malá odbočka, vystupte zvozu a dál už musíte projít lesem pěšky až k základně. Opravte co se dá a jako obranu stavte věže s těžkým dělem. V této misi máte jako vedlejší úkol postavit laserové vozy. Tyto vozy jsem postavil jen kvůli metálům, jinak jsem je nijak nevyužíval, ale budoval jsem hlavně vozidla s těžkým dělem nebo s obyčejným laserem. Neútočte hlavní cestou, ale od místa, odkud jste museli jít pěšky, je opět další odbočka na silnici, tam se vozidla protáhnou a odtud na ně zaútočte zezadu.
15. mise - Konečné zúčtování
Powell má na severu svoji bázi, dělá si tam co chce a pokud mu polezete nahoru, tak vás degraduje, takže zůstaňte dole a stavte obranu, proti fialovým Rusům, dokonce hry to tam musíte hlídat, stačí 4 vojáci a 2 vědci. Powell nařídí útok na žoldnéřskou bázi, kde bohužel zemře, velení se ujmete vy. Zaútočte na Legii, po chvílí se vzdají a přidají se k vaši armádě. Současně musíte vyvinout siberitovou bombu, bohužel ji nemůžete použít proti Rusům, neboť zrovna sedí na siberitové žíle. Pokud ji použijete, tak dojde k řetězové reakci a zničíte tak Zemi, ale jako odstrašující příklad je to velmi účinné, pokud byste bombu neměli, tak ji Rusové proti vám použiji.
Jak tedy na Rusy : severní brod je chráněn zpomalovačem (tudy ne), jižní má také zpomalovač, ale když s pěchotou projdete lesem, aniž byste se dotkli zpomalovacího pole, dostanete zprávu od Forsytha ohledně ruské tajné zbraně, pokračujte na volné pláni. Za chvílí přiběhnou dělníci a začnou stavět Behemot. Zničte to ! Bohužel i tady je to chráněno, takže pořád pokračujte, pak zničte jejich skladiště. Odtud nejdříve zničte pomocí minometčíků kulometnou věž, pak zpomalovač, čímž se vám zpřístupni ruská báze. Petera Rotha se nemusíte bát, sem tam unese pár vojáků. Ničte hlavně sklady, pak jsou obranné věže bezmocné. Až zabijete všechny Rusy, čeká na severu poslední souboj s šejkem Omarem. Po jeho zabití hra končí.
b) Ruská strana
1. mise - My jsme ti nejlepší
Opět vstupte do EONu. Po teleportu se ocitáte poblíž jezera, běžte na sever, kde se setkáte s dalšími vojáky, běžte za nimi a zabte Američana, od místa se 3 stromy se dejte na východ, kde je další ztracený voják, s posilou se vydejte na sever, tam najdete americkou bázi, zabte nejdříve vojáka v bunkru, pak opice a nakonec vědce, všechno spálit. Ohlásí se vám velitel, že se máte dostat na označené místo, cestou vás upozorní další voják, který se ukrývá poblíž jezera u vodopádu, s posledním vojákem se dejte k označenému místu.
2. mise - Štvanice
Dostali jste několik jednotek, přesuňte se na západ, kde se nalézá další báze. Postavte laboratoř, dílnu a sbírejte bedny. Vyrobte první vozidlo, které přesuňte k první základně, dále postavte pro každého člena vašeho týmu. Oddíl plk. Kurina se dostal do pasti, takže tam jeďte je osvobodit. Po úspěšném osvobození zmapujte severní část, pak zaútočte na americký post na sever od základny Berija, to by nemělo být problém.
3. mise - Drtivý úder
Velení základny Berija se ujímáte Vy. Vycvičte si vědce, kterého pošlete hledat ropu. Ropa se nalézá na západ od základny na místě, kde není porost. Tam postavte další bázi a přesouvejte naftu do Berija. Postavte potřebný počet vozidel pro vaše lidi a ještě tak dva navíc pro plk. Kurina. Potom dostanete rozkaz přesunout se k označenému místu, tam čekejte na příjezd posil. Největší problémem v této bázi je dělo, které je na kopci, takže tam nechoďte, ale likvidujte hlavně skladiště, po zničení je dělo nepoužitelné a není problém základnu zničit. Po zničení americké základny se na Kirov dostanou Arabové, kteří vám ji trochu zmydli, takže se vraťte ke Kirov.
4. mise - Smíření se smrti
Vyberte si 8 potřebných lidi a přesuňte se do středu mapy, za chvílí k vám přijede náklaďák, který vám vyklopí náklad, takže si postavte laboratoř, dílnu, zbrojovnu atd. Jeden z vašich lidi navrhne, jak urychlit získání beden. Hned jak uvidíte přijíždět náklaďák, postavte se před něj, a klikněte přepadnout. Vozidlo vyklopí náklad. Můžete to však dělat jenom chvílí, neboť váš velitel bude zuřit. Opevněte okolí báze a čekejte na útok. Po chvílí bojování se k vám dostane voják, kterého musíte chránit, takže si připravte komando, které ho vyzvedne. Odveďte ho do báze, pak dostanete povel k ústupu. Zničte bázi a běžte na jihozápad.
5. mise - Divoká řeka
Vaše armáda je uvězněna, na jedné straně řeka, jedinou cestou ven blokují Arabové. Postavte zde bázi a ihned sbírejte bedny. Postavte si laboratoř a zkoumejte opičí jazyk, na severu přes brod jsou 3 opičáci, budou se hodit. Bedny se nacházejí na cílovém místě, kam se mohou dostat pouze vojáci, ne vozidla. Až budete mít postavenou továrnu, pak postavte pro vaše lidi vozidla s těžkým pásovým podvozkem a na vrchol dávejte rotační kulomet a dělo. S pořádným arzenálem se vydejte zničit Araby a hlavně šejka Omara. Po rozdrcení arabské báze již není problém dostat se s vozidly k cílovému místu. Před odjezdem doporučuji mít s sebou nákladní vozidlo naložené naftou, dále byste měli mít 1 dělníka a vědce.
6. mise - Krok za krokem
Pokud jste hráli za Američany, pak tato mise je jakýsi pokračováním, tam kde skončil MacMillan. Vozidla jsou bez paliva, pokud jste mě poslechli, pak byste měli mít zásoby paliva v nákladním voze. Doplňte palivo pouze pro vozidla s dělem (samozřejmě ne všechna, protože vám nevystačí), dělníkem obsaďte nebližší bázi a zbrojovnu, kde si přezbrojte několik vojáků. Zaútočte na nepřátelský post. Po obsazení báze postavte laboratoř, kde si vyzkoumejte detekci siberitu. Na severu od báze je několik opic, budou se hodit. Pokud nechcete mít problémy s nepřítelem, tak svými vozy zataraste všechny vchody do báze, nepřítel nemůže projít a nechá vás na pokoji. O chvílí později by se měl ohlásit váš bratr, kterého vysvoboďte. Až splníte své úkoly, pak se přesuňte se všemi jednotkami k východní části mapy.
7. mise - Liščí nora
Vašim úkolem je zničit arabskou bázi. Váš bratr půjde jako první, bohužel šlápne na minu, přesuňte se k bázi, kde ihned postavte laboratoř a běžte vyléčit zraněného. Postavte ropný vrt atd. Za chvílí se k vám teleportuje Arab, který si myslí, že členka vašeho týmu byla kdysi jeho velitelkou - v jiné budoucnosti. Nechte ho jít k jeho bázi, až ohlásí, že se chce s vámi setkat u stromu, tak dejte příkaz k tomu, aby šlohnul vozidlo. U laboratoře nezapomeňte modernizovat o zbraňovou laboratoř. Opět dostanete posily v podobě maršála, který vám řekne o technologii bazuka, pak mu dejte to nejlepší bojové vozidlo (musí být ruského původu), které máte. Přezbrojte několik vojáků na raketometčíky a dáme se do Arabů. Pozor, nechoďte po cestě, je zaminována ! Až zničíte arabskou základnu, tak na vás zaútočí Heike Steyer, musíte jí chytit živou, tzn. střílet do ní dokud nezčervená, pak ji vyléčit.
8. mise - Stavíme
Velmi snadná mise, pomocí buldozeru udělejte cestu, místo pro vaši bázi by mělo být poblíž místa s kameny, tam pak zřídíte střelnici. Alaskit se nachází na východě od těchto kamenů. Sbírejte bedny, v případě nedostatku recyklujte buldozery, až budete mít vše vyzkoumáno, pak vás napadnou Američani, dorazte je. V této misi máte na výběr, které vozidlo se stane vašim symbolem, vyberte si něco pořádného a ať to má siberitový motor.
9. mise - Kapitola Epsilon
Opět známá americká mise, kdy Američané spolu s Araby zkoumají využití alaskitu. Pokud jste hráli za Američany, pak není problém se zde orientovat. Nejdříve si vyberte pozici vaši báze. S několika lidmi postavte bázi a hlavně laboratoř, kde vyviňte technologii bazuka. S několika bazukáři a jedním vědcem zaútočte na nepřítele, samozřejmě vy budete ve své Máše. Nejlepší je jít přes arabskou bázi, jejich velitel vám nabídne, že když je necháte být, tak oni opustí prostor. Odtud pak zaútočte a zničte nejdříve skladiště, pak pokud chcete, tak si obsaďte i jejich laboratoř. Musíte zabít všechny vědce, a když zabijete Joan, tak vás bude MacMillian mít velmi rád :(.
10. mise - Pronásledování pokračuje
Opět si vyberte 5 nejlepších a vyrazíme. Doporučuji všechny bazukáře a jednoho vědce. Na začátku sice máte 6 vozidel, ale radši vystupte, pomocí bazukářů zničte minometný post, pak pokračujte po cestě, která je silně zaminovaná, překročte řeku - pozor, tady budou snipeři. Základna s vědcem je na východ. Vědec je schovaný ve skladišti. Dále musíte získat náklaďák s artefaktem, ten se nachází kousek od továrny.
11. mise - Nový konec
Postavte bázi, poblíž od tohoto místa se nachází ropa i alaskit. Postavte u maršála 2 buldozery. Maršál dá povel k útoku, kde bohužel zemře. Postavte opět laboratoř, kde vyzkoumejte technologii teleportu, dále bazuku. Nejslabším místem obrany je zalesněná oblast na východě, tam se sice vozidla nedostanou, ale na vrcholu je laser, který je slabý proti měkkým cílům, takže bazukáři je zdolají snadno. Dále narazíte na snipera a těžká děla, přes tyto obtíže se nakonec dostanete dovnitř zezadu, kde jim zničte skladiště, čímž uvedete mimo provoz všechny věže, zabte každého.
Pozn. : opět máte na výběr jestli se stanete velitelem rudé armády nebo se přidáte k Alianci. Pokud neodpovíte na žádný z těchto emailů, pak za věrnost dostanete od Platonova kulku do hlavy.
12. mise - Říjnová revoluce
Vašim úkolem je ukecat 4 ruské základny, aby se přidali k vám. Přijďte k nim a nejlépe jim zaútočte na jejich skladiště, ale některé se přidají, pokud jim ukážete, že jste IN. V jedné základně jsem dokonce musel složit test ze znalosti komunismu, docela sranda. Takto postupně získáte 4 základny s jejich vybavením, vycvičte co nejvíce bazukářů a několik vědců, pak zaútočte s touto silou na Platonova. Pozor, má tady tajnou zbraň - Behemot. Pokud nechcete mít problémy, pak nejlepší je zaútočit na pravou část základny, kde je to trochu slabší a jste mimo dosah Behemotu. Někde nahoře se pak nachází skladiště a v něm je Platonov, zabte ho.
13. mise - Triangulace
Úkol je snadný. Nejdříve se dejte na východní část mapy, cestou potkáte malou americkou bázi se siberitovým dolem. Obsaďte to, pak pokračujte dál až k východní části, tam postavte laboratoř modernizovanou s příslušným odvětvím, před ní postavte artefakt, pak klikněte na symbol trojúhelníku. Elektrárnu doporučuji nejdříve naftovou, která umožní laboratoři získat technologii siberitu, ropa se za chvílí vyčerpá. Pokud jste stihli vyzkoumat siberitové elektrárny, pak můžete dovážet siberit z americké báze. Energie je tímto vyřešena. Pozor, Američané vám klidně šlohnou artefakt před nosem ! Po získání výsledku z východní části se dejte k severozápadní části. Tam proveďte totéž, jestli chcete zabit MacMilliana, pak jeďte na severovýchod, je tam velká americká báze, neútočte na ni, ale počkejte před vchodem až za vámi přijede MacMillian. Po naměření jeďte na jihovýchod.
14. mise - Rudá je dobrá
Postavte od místa startu základnu, poblíž jsou dvě ložiska ropy, alaskit je kousek na severu v křoví, takže musíte mít buldozer na vyčištění dané oblasti. Arabská základna je východě, nejdříve si postavte dílnu a laboratoř, abyste mohli detekovat alaskit a následně postavit buldozer. Pokud jste nějak neublížili Heike Steyer, pak vám nabídne pomoc za určitý poplatek. Opět hlavní silou by měli být bazukáři, kteří jsou silní jak proti budovám tak i (o trochu slabší) proti pěchotě, ale při dostatečném množství a doplnění o vědce jsou naprosto neporazitelní. Sice můžete stavět vozidla, ale ta se špatně opravuji a mechanik je většinou vystaven tvrdé palbě, takže musí zdrhat před kulkami. Pokud chcete medaili, tak si postavte i Behemot.
15. mise
Finální mise, opět se zde sešli Rusové, Aliance, Američani a Arabové. Sedíme zrovna na mateřské žíle. Vašim úkolem je zabránit, aby se ostatní strany nedostali k alaskitu, pokud jim v tom zabráníte, hra se tím o hodně zjednoduší. Postavte laboratoř, dílnu a kasárna. Co nejdříve získejte technologii bazuka, zpomalovač, detekce siberitu a siberitové štěpení. V továrně si postavte ještě několik vozidel s přenosným zpomalovačem, ke každému z nich dejte 3 bazukáře a 1 vědce. Za chvílí se postupně všechny strany pokusí dostat nahoru, aby získali alaskit. S předchozím složením jednotek není problém zničit nepřátelské útoky. Až budete mít alaskitovou bombu vynalezenou, tak jich vyrobte co nejvíce. Pokud máte technologii detekce siberitu, pak na mapě uvidíte zelené tečky, to jsou vozidla, která mají v sobě siberit, ale také přístavky, elektrárny a doly. Tam, kde jsou tečkjy v největší hustotě, tak to jsou základny nepřátelských stran. Připravte se na sestup, s alaskitovou bombou, zpomalovačem a 3 bazukaři a vědcem. Postupně navštívíte tyto základny, pokud jim zasáhnete pomocí bomby skladiště, tak se většinou vzdají.
c) Aliance
Po 11. mise se vám objeví možnost hrát za Alianci.
1. mise - Macmillianův útěk
Peter Roth vás přesvědčil, takže si vyberte několik lidí, kteří se k vám přidají. Vyberte si hlavně 3 lidi s povoláním sniper a hlavně vaši dívku Joan. Objevíte se na Americké základně, která docela slušně personálně i věžově opevněná. Postupně navštivte lidi, které jste vybrali, pokud narazíte na své staré přátele, tak při prvním setkání vás nechají na pokoji, ale při druhém na vás budou útočit. Pokud chcete medaili, pak je nesmíte zabit, ale uspat pomocí sniperky. Až získáte všechny lidi na svoji stranu, pak běžte k severovýchodní části mapy. Cestou určitě na vás pošle Powell několik vozidel, vzhledem ktomu, že můžete být neviditelní, tak toho využívejte při útěku. Pokud chcete vyzkoušet bazuku, pak běžte do laboratoře.
1. mise - Burlakův útěk
Pěkně hektická mise s armádou bazukářů. Naskočte na Mašu a jeďme, v žádném případě se nesnažte zabíjet, ale zdrhejte na sever, dále doleva, až se dostanete k další křižovatce, kde na vás čeká další tlupa bazukářů, jeďte na jih, pak po cestě až k vaši bázi. Tam opět postavte laboratoř a získejte technologii bazuka. Přeměňte několik svých lidi na bazukáře a jednoho na vědce, klidně si vystupte z tanku a také se přeměňte na bazukáře, po uklidnění se pro tank vraťte. Běžte zpátky až naleznete profesora, nyní je čas opustit.
2. mise
Běžte na pláň, kde si postavte bázi, vzhledem k tomu, že si můžete postavit jak ruské tak i americké, doporučuji opět získat technologii bazuka a sniper. Pokud hrajete za Burlaka a v 9. misi, jste zabili všechny vědce z báze včetně Joan, tak se zde opět setkáte s MacMillianem a určitě hned budete velkými kamarády :), v případě MacMiliana musíte počkat na Burlaka.
O suroviny se nemusíte bát, poblíž je jak siberit, tak i ropa a bedny sem letí každou chvíli. Až budete docela silní, objeví se hláška, že poblíž vás (přesněji na východě) je arabská báze, poblíž jejich báze se objeví Burlak s Mašou, máte ohraničený limit abyste zničili bázi a s ní i šejka Omara a jeho mamuta. Stačí opět zničit skladiště, šejk je kousek vedle od skladiště.
3. mise
Burlak vám řekne, že schoval artefakt na určitém místě, takže vy dva se tam vydejte. Jeďte na sever, kde najdete opuštěnou bázi, ale moc si to neužijete, protože si Powell zrovna chce vyzkoušet siberitovou bombu, takže okamžitě opusťte prostor, po výbuchu se sem vraťte a nechte se poškodit zářením. Artefakt naleznete kousek od místa výbuchu mezi stromy.
Pak běžte k severozápadu, tady by měla být základna, kde si doplňte výstroji, naskočte na vozidlo, pak se rychle rozjeďte k jihu, kde je americká báze, zničte jim skladiště, takže věže jsou opět v háji. Nechte nepřátele odejit a získejte informaci o bombě.
4. mise
Opět stejné složení jako u každé finální mise, Arabové jsou na východě od vás, Američané zas na západ a Rusové si vybudovali základnu na jihovýchodě. Takže začneme Araby, ti po chvilce boje podlehnou. Na jejich místě si postavte bázi. Opět hlavně bazukáře a snipery, tanky a těžká vozidla jsem moc nestavěl, ale šetřil jsem suroviny na siberitovou bombu, takže co nejdříve si postavte siberitovou bombu, po které tolik dychtí Američané. Stačí jedna a už jsou na kolenou. Na Rusy jsem nepoužil bombu, není to pak velká sranda, ale připravil jsem oddíl složený z bazukářů, dvou sniperů a několika vědců. Nejdříve jim zničte věže s rotačními kulomety. Děla a rakety vás sice poškozuji, ale je to lepší, než kdybyste byli ve vozidle. Po zničení obrany vtrhněte dovnitř a zničte jim skladiště.
KONEC.