Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Tento návod vám pomůže projít hru od začátku do konce, ale nebude popisovat
jednotlivé lokace kouzelných prstenů, lékárniček a jiných nesmyslů. Stejně tak
ode mne nečekejte žádné rady do akčních a bojových scén. Na to bohužel nezbyl
čas.
Jen co skončí animace, projděte pasáží a zavolejte Slider. Jeďte do Kay'lova
bytu a použijte klíč na panel ve výtahu. V bytě seberte Seteky, policejní
odznak, předpis na uspávací pilulky a jiné věci a vraťte se do vstupní
místnosti. Objeví se Telis a poví vám nějaké informace o Kay'lově zmizení. Po
rozhovoru seberte pistoli se země a vyjděte ven. Na ulici si prohlédněte
odznak, zjistěte adresu policejní stanice, zavolejte si Slider a vydejte se
tam.
Požijte policejní odznak na dveře, obejděte robota a vstupte do výtahu. Sjeďte
do patra -2 a použijte odznak na čtečku u modrých dveří. Vstupte do kanceláře,
posbírejte Seteky a jiné věci a prohlédněte si záznamy na terminálu. Nyní se
vydejte do patra -1 a promluvte si s Tarekem a Boogem. Vstupte do výtahu
a měli byste dostat zprávu od kapitánky Lei. Jděte do její kanceláře v patře
-4 a promluvte si s ní. Seberte se stolu všechny dokumenty a vydejte se do
patra -3. Vstupte do areálu cel předběžného zadržení a předejte důstojníkovi
mission orders. Jděte za ním, přečtěte si informace o zadržené a vyslechněte
ji. Pak se vraťte na ulici a měli byste dostat zprávu od Telis. Vydejte se za
ní do restaurace na Tahira Street. Po krátkém obědě dostanete další zprávu,
tentokrát o přepadení supermarketu. Vyjděte z restaurace, zavolejte si Slider
a jeďte na místo přepadu. Před vstupe dovnitř si zkontrolujte zdraví
a případně jej doplňte na maximum. Uvnitř vás čeká první střílení. Zabijte
všechny útočníky a přijde k vám někdo z personálu a oznámí vám, že jeden
z banditů je ještě ve skladu. Projděte tedy dveřmi, seběhněte po schodech
a v pěstním souboji vyřiďte posledního lupiče. Po jeho pacifikaci posbírejte
všechny věci a vraťte se na ulici. Zavolejte si Slider a jeďte to bytu
zadržené Jenny.
Do bytu se opět dostanete použitím klíče na výtah. Až budete uvnitř, jděte na
toaletu a vyndejte schovaný klíček. Otevřete s ním skříň v ložnici
a posbírejte věci uvnitř. Přečtěte si kus papíru a prozkoumejte žárovky ve
vstupní místnosti. Z otevřeného úkrytu vezměte všechny věci a vraťte se na
stanici.
Sjeďte do patra -4, navštivte kapitánku a předejte jí informace o případu
(Nezkoušel jsem, co se stane, když řeknete pravdu, ale protože mi byla Jenna
sympatická, řekl jsem ,že je nevinná.). Nyní je čas dostat se k utajovaným
informacím. Kapitána vás během hry požádala o šálek kávy. Jděte tedy nejprve
na ulici a najděte Drugstore. Vstupte dovnitř a vyzvedněte si uspávací
pilulky. Vraťte se s nimi na stanici a v odpočinkové místnosti na patře -2
kupte kávy. Použijte na něj pilule a předejte jej kapitánce. Až usne, seberte
jí z šuplíku odznak a použijte jej na dveře Archive Roomu v podlaží -3. Uvnitř
najdete terminál a v něm informace o utajovaných případech. Přečtěte si je
a jeďte do márnice.
V márnici si promluvte s recepční a jděte za Yudinem do dveří vlevo. Zeptejte
se ho na informace o tělech a jděte do druhých dveří na chodbě. U mrazících
boxů si najděte Denovo tělo, nechejte si jej vytáhnout a seberte nefunkční
Sneak. Jděte do druhé místnosti a vedle těla napravo seberte chirurgický
nástroj. Prohlédněte si tělo poslední zavražděné dívky a na její levou ruku
nástroj použijte. Měli byste získat vzorek tkáně útočníka. Běžte s ním do
místnosti s mrazícími boxy a použijte jej na analyzační přístroj.
Vraťte se na stanici a najděte Tareka. Promluvte si s ním o rozbitém Sneaku.
Poradí vám, zajít do Qalisaru a nechat si jej opravit. Vydejte se tedy do
druhé části města a najděte Fu-Anův obchod. Vstupte dovnitř a nechejte si
Sneak opravit.
Vylezte ven, najděte bar Aka a zeptejte se barmana na Anissu. Trochu ho
přitlačte a poví vám, koho hledáte. Promluvte si s Anissou a jděte za ní.
Chtějte vidět papír, který našla na místě poslední vraždy a až pro něj zajde
do své kabiny, vystřelte z Waveru na zámek a vejděte dovnitř. Anissa už je
bohužel mrtvá, takže prozkoumejte její tělo, vezměte klíč z krku a Denovu
kartu se stolu a stiskněte tlačítko na stole. Klíčem otevřete trezor, vyndejte
papír a vraťte se na stanici.
V podlaží -2 vstupte s pomocí odznaku do Denovi kanceláře a vyndejte klíč od
bytu ze šuplíku. Opusťte kancelář a potkáte Tareka. Promluvte si s ním
a vyjděte na ulici. Dostanete vzkaz od Telis, takže neváhejte a jeďte do svého
bytu. Uvnitř najdete zprávu. Seberte ji, přečtěte a vyjeďte na střechu. Na
druhé straně najdete Telis, promluvte s ní a až se změní, zabijte ji. Při
odchodu vás zadrží neznámá žena a poradí vám. Sjeďte tedy dolů, zavolejte si
Slider a vydejte se k supermarketu.
Promluvte si s mnichem a ukažte mu Talisman, který jste dostali od Telis během
oběda. Jděte za mnichem do obchůdku a promluvte si s prodavačem. Až vás požádá
o kus tkáně z těla démona, předejte mu vzorek z márnice. Seberte Power Rod
a jeďte k Denovi domů.
Uvnitř bytu najděte skříň, otevřete ji a seberte fotku. Prohlédněte si ji
a zapamatujte si číslo na její zadní straně. Jděte do haly, posuňte sochu
tygra a na sejf naťukejte zmíněné číslo. Vyndejte obsah trezoru a pásku si
přehrajte na přístroji vedle. Poté přijde Tarek a bude vás chtít zabít,
zpacifikujte ho a vraťte se na stanici.
Jeďte do podlaží -5 a vstupte do ventilačních místností. Na rozcestí se dejte
doleva a uvnitř místnosti použijte hlavní klíč z Denova trezoru na zámek. Za
dveřmi zatáhněte za páku, zastavíte tím vrtule. Dále otevřete okno a skočte
dolů do vody. Proplavte až k dostupné šachtě, seberte po cestě nahoru kabel
a vraťte se do místnosti, z níž jste vyskočili. Kabel použijte na elektrický
panel. Jděte na křižovatku a vstupte do dveří vedoucím k obrovským vrtulím.
Jděte podle mapy (vpravo) a dostanete se do systému chodeb. Projděte je a na
konci byste měli propadnout do kanceláře velitele Gandhara. Vydejte se k jeho
stolu, zabijte démona, vyberte věci a stiskněte páčku v jeho šuplíku. Na zámek
na stěně tajné místnosti použijte kombinaci z papíru od Anissy. Tedy stlačte
poslední tlačítko z první řady, čtvrté z druhé řady, třetí z páté řady
a předposlední z poslední řady. Vstupte do portálu a promluvte si
s levitujícím staříkem. Opět vás čeká trocha střílení. Jděte až do sálu
s branou a postřílejte všechny chudáky bloumající po okolí. Pak se pokuste
dostat k bráně. Až spadne druhý z mostů, promění se strážce v příšeru a začne
po vás střílet nepříjemné věci. Uhýbejte a střílejte ho do hlavy. Až umře,
vyjděte východem ven a vyplavte na ulici. Promluví si s vámi Jenna a pošle vás
do Jaunpuru. Tam se ale ve své podobě nedostanete a tak máte dvě možnosti. Buď
se necháte zabít robotem, když mu ukážete propustku do Jaunpuru, a převtělíte
se do těla sestry v márnici, nebo půjdete do Harvey's Baru a na záchodku se
převtělíte pomocí kouzla reinkarnace do těla bloumajícího týpka.
Vraťte se ke vchodu do Jaunpuru a ukažte robotovi propustku. Jděte do další
části města a jeďte ke kostelu. Vstupte dovnitř a promluvte si s Yobem. Je to
ten černoch stojící u dveří vpravo vepředu. Následujte ho a v místnosti se
sochami seberte svíce. Vyskočte na podstavec a na otvor použijte talisman od
Telis. Vstupte do výtahu a sjeďte do základny Awakened. Projděte do místnosti
dole a promluvte si s Jennou. Dá vám dárek a pošle vás za někým, kdo vás chce
vidět. Jděte tedy do místnosti a promluvte si s Dakobahem. Až budete venku,
navštivte Jennu v jejím pokoji, promluvte s ním, jděte za Namtarem, promluvte
i s ním a vraťte se k Jenně. Teď už víte, co máte dělat a tak zajděte za
Krillem a zeptejte se ho na výbušniny. Vezměte ze skříně rozbušku a pro
výbušninu si dojděte za Soksem. Obojí zkombinujte v Sneaku, s připravenou
bombou jděte ven na ulici a zajeďte do doků. Přejděte po mostě na druhou
stranu, pokračujte dál a až dojdete k místu, kde jsou na zdi kovové výstupky,
přelezte a druhou stranu. V další akční vložce musíte nejprve přehodit páku na
vzdálenějším konci komplexu a po ní teprve tu, která aktivuje jeřáb. Ten se
porouchá a tím odlákáte pozornost robotů. Za jejich zády přeběhněte k řece.
Seskočte na spodní plošinu a aktivujte ji. Po přejezdu doprostřed řeky skočte
do vody a zmáčkněte páku pod vodou. Vyplavte na hladinu a plujte k plošině na
druhé straně. Vylezte na ni a zatáhněte za páku. Na břehu jděte k mostu
a aktivujte další plošinu. Skočte do vody a plavte k místu, kde jste začali.
Opět se přesuňte s první plošinou doprostřed a přeskákejte k pilíři mostu. Zde
použijte výbušninu a skočte do vody.
Jděte za Namtarem a nechejte si uložit další úkol. Vyběhněte nahoru a jeďte do
obchodu s knihami v sektoru 9. Je trochu schovaný, takže používejte mapu.
Uvnitř ukažte chlapíkovi vpravo talisman a seberte elektronické zařízení.
Vraťte se k silnici, zavolejte Slider a jeďte ke vstupu na střechy sektoru
22. Projděte přes dvoje dveře a běžte stále rovně kolem železného plotu, až
uvidíte robota hlídajícího jakýsi vstup. Vběhněte do uličky vpravo a po
železných výstupcích ve zdi vylezte nahoru. Jednu z krabic shoďte dolů a až
zneškodní robota, vejděte do dveří, které hlídal. Stoupněte si na dřevěnou
plošinu a zmáčkněte tlačítko.
Teď vás čeká další akční část, tentokráte opravdu perná. Musíte najít anténu.
Přeskočte na vedlejší střechu, je na ní voják otočený k vám zády. Když se
otočíte vpravo, uvidíte dole dva vojáky. Za tím pravým je žebřík - tudy vede
cesta k anténě. Až ji najdete, použijte elektronické zařízení a bude vysláno
pirátské vysílání. Až skončí, budou všude kolem spousty vojáků. Musíte se
dostat ven, ale nezkoušejte to přes pojízdnou plošinu. Zbytečně byste ztratili
čas a spoustu života. Ven se dostanete, když se budete držet po levé straně,
proběhnete několik uliček, poběžíte kolem plotu, který jste kdysi míjeli
druhou stranou a za zatáčkou by na pravé straně měl být žebřík. Vylezte
nahoru, otočte se vpravo a skočte na protější střechu. Slezte níže, znovu
skočte a u červené plachty by měla vaše cesta končit. Následuje animace a vy
jste zase na základně.
Jděte za Namtarem a vezměte si od něj klíč od tajného domu. Jděte za Soksem
(najdete jej v hale) a doneste mu Insulating Spray ležící na jednom ze stolů.
Jděte k Dakobahovi a vezměte si klíč od Knihovny. Navštivte ji, posbírejte, co
se dá, pomocí věcičky od Sokse opravte výtah a proběhněte ještě horní police.
Vraťte se k Jennině pokoji a podívejte se na kombinaci u velkých dveří opodál.
Všechny symboly znamenají nějaká čísla. Devět jich je uvedeno v jedné z knih
z knihovny, zbylých šest musíte odhalit sami. Vždy platí, že velký symbol je
součtem dvou malých. Měli byste na těchto dveřích zjistit symboly pro 10
a 14. Zapište si je a jděte ke stejným dveřím blízko Krillova pokoje. Nastavte
do políček správné symboly součtů a dveře do tajného chrámu by se měly
otevřít. Promluvte si s Dakobahem a vstupte.
Uvnitř chrámu seberte Cepher Leaf (u stromu) a Drops of Shadow. Skočte do vody
a proplavte do další místnosti. Zde vezměte Beshem, Vyagrimukha's Jewel
a Skull Powder z mumie ležící na druhém konci místnosti. Všechny předměty,
které jste našli spolu se dvěma svícemi z kostela nad vámi a Ampher Dew
rozestavte na výstupky uprostřed sálu (jinak než správně vám to hra nedovolí)
a postavte se na správné místo. Po skončení animace seberte Beshem a jděte do
tajného bytu The Awakened. Najděte jej pomocí mapy a vstupte. Uvnitř by měla
být Jenna (Já ji tam našel až na druhý pokus) a měla by vám dát instrukce
k další misi. Seberte bomby a jděte do obchodu se zbraněmi. Uvnitř zkuste
získat od prodavače informace o tajné fabrice, ale neuspějete. Pomocí kouzla
Reincarnation se převtělte do ženy stojící stranou a zkuste to znovu.
Tentokrát uspějete. Jděte do obchodu s knihami a kupte si mapu stok. Nyní se
vydejte k fabrice a skočte do řeky. Plavte na místo označené na mapě, potopte
se, zatáhněte za páku a vplavte do stok. Po chvíli se dostanete do chodby, na
jejímž konci je díra. Spadněte do ní a ve sprchách zabijte nepříjemného
chlapíka u skříněk. Otevřete skříňku vpravo v rohu a s kartou vstupte do
fabriky.
Nyní vás čeká opět trochu akce. Musíte rozmístit bomby a utéct z fabriky.
Jakmile položíte první bombu, odpočítává se patnáct minut, takže nejprve si
vyčistěte první část fabriky a pak teprve rozmisťujte bomby. Až projdete
dveřmi do druhé části, použijte kladku na plošině a pokračujte dál. Cesta ven
vede přes šachtu, v níž jezdí vlaky. Až se dostanete do velké haly se třemi
bočními místnostmi, aktivujte v každé z nich terminál, vypustíte tím roboty
a přivolte výtah. Zabte všechny tři roboty a vyjeďte ven. Pokračujte vpřed,
až potkáte Jennu. Ve vězení seberte talíř a použijte ho na stráž. Seberte
z jeho těla klíč, dostaňte se ven a jděte za Jennou. Vyjděte ven a jděte dál.
Vstupte do kanceláře za zády strážce. Zde si reaktivujte Sneak a na strážce
použijte kouzlo Reincarnation. Vraťte se pro Jennu a následujte ji k bráně.
Zde řekněte, že ji vedete na vymazání vzpomínek a že nepotřebujete příkaz.
Zpět na základně jděte za Soksem a požádejte ho o službu. Jděte ke Krillovu
pokoji a uvnitř seberte šroubovák. Vraťte se do haly a použijte šroubovák na
dveře do Meshkanova pokoje. Vezměte deník se stolu a klíč a kyselinu ze
skříně. Jděte do knihovny a použijte klíč na truhlu. Vezměte Dew of Light
a jděte do Yobovi tréninkové místnosti. Prohledejte Namtarovi věci a vezměte
klíč. Jděte do Namtarova pokoje, zatlačte na skříň blíže ke stolu a na tajný
úkryt použjte kyselinu. Seberte kostku a jděte ven. Nyní už víte, kdo je
zrádce. Po cestě ještě seberte roh z hlavy zvířete a jděte do Yobovi
tělocvičny. Smíchejte Dew of Light s Sham Horn v Beshamu a použijte kouzlo na
Namtara. Až ho zabijete, vezměte si kouzlo a jeďte do Bozova bytu. Uvnitř
jděte vlevo a zapněte konzoli. Až Boz zmizí, seberte propustku do Lahorehu
a jděte tam.
Podle mapy doběhněte ke knihovně a vstupte dovnitř. Zkuste vejít o výtahu
a bude vám řečeno, že přístup nahoru mají jen vědci. Najděte tedy jednoho
opřeného o regály a převtělte se do něj. Z regálů si ještě vezměte knihy The
Quartat Systemis a Table of Cosmic Correspondencies. Nahoře v druhém patře
vezměte z regálu knihu Entrance to Hamestaga'n' a zkuste ji přečíst. Promluvte
s kolegou sedícím u stolu a ptejte se ho na půjčení přístroje. Odpověď na jeho
problém najdete ve dvou knihách ze spodního patra. Přečtěte je tedy
a odpovězte číslicí začínající 0.18. Vezměte si překladač a zhasněte světla.
Rychle použijte překladač na knihu, přečtěte si ji, vraťte ji a opusťte
knihovnu.
Jděte podle mapy do nové základny The Awakened, o níž vám řekla Jenna. Najděte
ji a řekněte Dakobahovi o překladu. Dozvíte se o Yrmali Place, kam se hned
vydejte.
Uvnitř najdete čtyři sloupy se symboly, které jsou namalovány na zdech města.
Přibližné lokace ukazuje stará mapa na zdi a pozici pak vztah k trojůhleníku
na jednotlivých obrazech. Jejich hledání je dost dřina, já sám jsem našel jen
tři. To mi ale stačilo k tomu, abych odhadl pořadí symbolů. Postavíte-li se
čelem k mapě, pak podle hodinových ručiček je první kolečko, pak dvakrát
vlnovka, pak dvě přeškrtnuté čáry. Po zadání této kombinace by se měla spustit
krátká animace a stoupnutím do kruhu uprostřed místnosti byste se měli dostat
dolů, do tajné chodby.
Zde je připraven další rébus, tentokráte hudební. Když se dotknete
prostředního pilíře, uslyšíte melodii, kterou byste měli zopakovat. Jsou
dohromady dvě a pokud si očíslujete pilíře od levého horního ve směru
hodinových ručiček, pak je pořadí 4231 u první a 213414 u druhé. Po splnění
tohoto úkolu sjede plošina, na níž jsou symboly vyznačující, kde se nachází
pravý šperk. Já na to nepřišel a tak jsem nadvakrát vzal všechny. V Multiplanu
nebo jak se jmenuje ta věc, do které si můžete uschovat přebytečné předměty,
jsem nakonec ten pravý poznal podle toho, že nešel vyhodit...
Vraťte se do knihovny a kupte knihu Masau Runes. Vyjděte ven a v obchodě
s kouzelnickými potřebami si kupte Drops of Shadow. Nyní jeďte k Jahangirským
zahradám. Cesta je stejná jako k anténě, jen musíte pokračovat stále dál, po
můstku nahoru a do dveří vpravo. Uvnitř zahrad se dejte ned vpravo a měli
byste vidět skálu a na ní ptáky. Přeskočte na druhou stranu a dojděte až
k místu pod ptáky. Vyskočte nahoru (enter) a seberte pírko. V inventoráři
vytvořte z pírka a Drops of Shadow kouzlo Resurrection a chodbou začínající
vedle skály s ptáky doběhněte až na konec a seberte poslední Vyagrimukha's
Jewel.
Vraťte se zpět a vstupte do budovy v centru zahrad. V kulaté místnosti
zmáčkněte runy, které tvoří jméno Kiwan (podle knihy o runách) a vstupte do
jeho hrobky. Použijte kouzlo Resurrection a popovídejte si s mumií. Až zase
ulehne, prohlédněte si kresby na zdi a opusťte budovu. Běžte kolem levé stěny,
skočte do vody a ponořte se. Měli byste najít páku, s kterou pohněte.
Vraťte se k ptákům a pokračujte kolem pravé stěny tak dlouho, až přiběhnete ke
vchodu do skály, vedle něhož stojí dva sloupy. Přeskočte vodu a dejte se
chodbou. Držte se stále pravé stěny. Až vyběhnete na otevřené prostranství,
projděte mezi dvěma sloupy vlevo a běžte až ke kamenné hlavě na konci.
Použijte na ni všechny tři šperky a vstupte. Jděte stále dopředu, skočte do
vody a proplujte malou chodbou do vedlejší místnosti. Běžte dolů po schodech
a vstupte do Mayeremu.
Utíkejte stále po dřevěných cestách a mostech až do kruhové místnosti, kde na
konci stlačte tlačítko. Stoupněte si na dřevěnou desku a nechejte se výtahem
svézt dolů. Jděte po cestě, zahněte na most vlevo a na jeho konci jeďte
výtahem nahoru. Obejděte budovu a přes most na druhou stranu. Vstupte do
budovy a zmáčkněte tlačítko. Skočte na výtah, sjeďte dolů, přeběhněte přes
most, oběhněte budovu a až se most sklopí, přeběhněte a přeskočte díru
uprostřed. Přistupte k výtahu, vstupte do něj a nechejte se vyvézt do
nejvyšší pozice. Přelezte na druhý výtah a spusťte jej. Vstupte do centrálního
stalaktitu a promluvte si s ženou v křesle.
Vyjděte ven a skočte dolů. Proplavte k ohradě a promluvte si s chlapíkem
u jednoho ze zvířat. Až skončí, zkuste na vzdálenější zvíře vylézt. Nepůjde to
a tak si znovu promluvte s Fodem. Tentokrát jděte k páchnoucí tekutině
a prohlédněte si ji. Optejte se na ni Foda a napijte se. Ve Fodově těle
naskočte na jedno ze zvířat, dojděte k velkému balvanu, odvalte jej a utíkejte
na konec chodby. Tam vás čeká souboj s Kruborem. Pokud prohrajete, nic se
neděje a získáte jeho tělo.
Vstupte do města mrtvých a jděte za nosem až ke knize. Promluvte si s ní
a dostanete z úkol vysvobodit tři přátelské duchy. Běžte tedy a otvírejte
jednotlivé domy, hodní duchové poletí ke knize, zlí vás budou chtít zabít. Až
budou všichni tři venku, stoupněte si mezi ně a budete teleportováni na
Mahahleel.
Běžte stále dopředu, až narazíte na kamennou loď. Vlezte na dřevěnou plošinu,
vyvezte se nahoru a vstupte dovnitř. Promluvte si s Kushulainnem a až se
zabije, převtělte se do něj, seberte meč a vlezte do portálu. Jděte stále
rovně a nahoru po schodech, projděte dveřmi a promluvte si s Astarothem. Až
začne akční scéna, rozstřelte bloky bránící Astarothovi v pohybu a pusťte se
do něj. Má slabé místo na zádech, takže tam se trefujte. Až padne, skončí celá
hra.
KONEC.