Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Bezvadná freewarovka. Co víc říci ? Kdo ji nezkusí, o dost přijde a teď to myslím vážně. Samotná hra se úmístila na celkem slušném místě v soutěži, kterou pořádala AGS komunita a to už něco znamená. Je k stáhnutí na www.hernisvet.cz nebo na oficiálním webu www.talesofinterest.com/no-action (i když tam toho moc nenejdete). Má víc než perfektní grafiku a ulítlý děj, který mě naprosto dostal. Podtrženo, sečteno jedna z nejlepších adventurových freewarovek roku 2004.
2) Příběh :
A o co tam jde ? No dostaneš se pod kůži Jacksonovi, to je takový malý, střapatý, brýlatý PC závislák, který miluje RPG hru Slackmister. A není sám, na téhle hře ulítávají i jeho přátelé. Proto se jednoho rána přímo zhrozí, když mu matka sdělí, že má zaracha a přijeli prarodiče. Rozhodne se pro hrdinský útěk. A to pěkně stylově po svázaném ložním prádle :-) Celý natěšený zapadne do místní herny, ale kde nikdo, tu nikdo. Kámoši se nedostavili. Rozhodne se je proto hledat a že to bude parádní jízdička plná lumpáren a plnění parádních puzzlí snad zmiňovat nemusím.
3) Návod :
Při rozhovorech VŽDY vyčerpej všechny možnosti. Hodně často se stane, že např. odpověď 1 má v sobě dlaší pododpovědi. Na to si dávej bacha, jinak se nepohneš z místa.
BERLIČKA DĚDOVA
Útěk z pokoje
Po rozhovoru s matkou seber z postele peřinu a povlečení, které svaž dohromady. Z šuplíku čapni hrací kostky a opusť své doupě. Promluv si s Thursonem ve vedlejším pokojíčku. Vrátí ti dřevěný Dexcalubur a pár dalších informací o dědečkovi. Pokračuj dál doprava a po animaci promluv znovu s matkou. Pak zaskoč do koupelny, otevři zrcadlo a vytáhni z něj krabičku odličovacího krému. Ve svém pokojíku zkus otevřít okno, pak ho promaž krémem a otevři ho. Na postel přivaž provaz z povlečení. A hurá dolů ! Bylo to sice trošku rychlejší, než jsi plánoval, ale budiž.
Drzý pták
Po krátké animaci se dozvíš, že nikdo z tvých přátel nepřišel na sjedanou hru. Vrať se tedy domů. Zajdi do prádelny, je to místnost za schody vedoucími do prvního patra. Z šatníku seber ramínko. Otevři sušičku a vezmi z ní malou minci. Pak zapni pračku. Chce po tobě nastavení, takže teplota největší -hot- a rychlost pravní nejlepší -large-. Poté stistkni kulaté tlačítko na střelce. Měla by se ukázat scénka s koupajícím se Thursonem, kterému pomalu ale jistě začíná docházet teplá voda. A to hošánek ještě neví, co bude následovat dál.
Zastav se u dědi, řekne ti, že mu prák sebral hůlku a navíc ztratil naslouchátko. V kuchyni pokecej s babičkou. Pak zamiř nahoru do prvního pokoje. Ze slunečnice vysypej nějaké semínka -open-. Spadnou na zem, tak je seber. Z šuplíku vezmi babiččinu podprsenku a dej do ní hrací kostky. Tím si dostal zbraň, kterou použij na ptáka z parku. Upustí ukradenou hůlku, tak ji seber a dones dědečkovi. Získal jsi jeho důvěru, takže ti přikázal donésti i naslouchátko. Otevři klec s papouškem a nasypej mu nějaké slunečnicové semínka. Zjistíš, že je celkem agresivní, dokonce tě donutí prchnout do přízemí.
NASLOUCHÁTKO
V obýváku si vypůjči dědovo nůž, který se povaluje na gauči. V kuchyni si pořádně všimni myčky. Použij ji. Nejdřív ji spusť, stačí zmáčknout takové malé černé tlačítko ve tvaru trojúhelníku a potom nastavit na velmi rychlé mytí. Stane se očekávané, bráškovi došla voda. Takže zaskoč do koupelny. Z umyvadla seber houbu. Odsuň záclonu a čapni bratrův župan. Zajdi před jeho pokoj a promluv s ním. Zjistíš, že sice má dědovo naslouchátko, ale dá ti ho, až když mu přineseš babiččiny sušenky. V kuchyni otři houbou bublající kastrol.
Zprovoznění televize
Zamiř do budovací zóny. Do přístroje na prodávání novinS vhoď minci, otevři dvířka a vezmi si místní plátek. Navštiv svého přítele z herny. Přistoup k televizi. Teď vyndej bílý kabel a někam ho zastrč. Jde o to aby slot Signal In byl prázdný. Vezmi ramínko a strč ho do chytače signálu -Signal In. Seber bílý kabel, připoj ho do stejného otvoru jako ramínko. A konečně černý kabel od televize zastrč do otvoru pro televizi -TV Out-. Tím by se měla zprovoznit televize, která odláká pozornost prodavače, takže mu vzezmi CD přehrávač. A protože je teď tvůj, otevři ho a vyndej z něj CD-R. Pak ho rozeber ještě jednou a vytáhni i baterky.
KABOOON a kafe
Jak už prodavač řekl, jeden z tvých kamarádů se nachází v "kung-fu centru" DOJO. Takže tam upaluj. Pořádně prohlédni všechny plakáty a podívej se do okna. Zjistíš, že Anderson je vevnitř, ale vůbec tě neslyší a dveře jsou zamčené. Promazej dvířka od hučící ventilace nasáklou houbou, otevři je a zakřič do šachty. Andersonův učitel odejde hledat příčinu tohoto malého vyrušení jeho hodiny a zapomene zavřít dveře.
Proto vejdi dovnitř. Seber si jednu kartu do fitka -je u plakátu s fitkem na stolku-. Přemísti se do fitnes clubu. Prohoď pár slůvek s namakaným chlapíkem za putlem a ukaž mu svou kartu. Vpustí tě dovnitř. Bude po tobě chtít, abys cvičil na míči. Propíchni ho nožíkem (míč, ne instruktora).
Pak mu řekni, že už nechceš cvičit. V hale si přečti cedulku -display sign-, která je na stolku s plechovkami. Zkus se podívat do novin, které jsi si koupil. Najdeš kupon na jeden nápoj zdrama. Kupon předej recepčnímu a jeden KABOON si vezmi.
V parku si poklábos s chlapíkem na lavičce. Je to typický závislák na kafi. Dej mu trošku svého KABOONu. Kamsi si odletí, takže seber jeho poslední plechovku s kafem.
Jdi do DOJO klubu. Když zkusíš vzít zarážku ze dveří, všimne si toho učitel. Proto posuň židli, tak aby tarasila dveře, tak teď už si zarážku můžeš bez jakýchkoliv obav vzít.
Sušenky pro bratra + dollar
Zamiř rovnou k babičce. Předej jí kafe v plechovce. Od dědy máš slíbený jeden dollar, což tě vzhledem k jeho lakotě a ztracené peněžence nemusí nijak vzrušovat. Babička tě vyhnala do obýváku, použij na kuchyňské dvířka zarážku. Pak jdi k matce a řekni jí o tom, že papoušek zdrhnul z klece. Půjde se tam mrknout, vrátí ho zpátky a bude se svým vysavačem prudit v prvním patře. Toho využij pro svou novou akci. Zaskoč do prádelny a vezmi kocoura. Ten uteče do předsíně, takže jdi za ním. Nažeň ho do kuchyně. Strhne se malá bitka mezi Rufem a babičkou, o tom kdo vyhrál se jdi radši přesvědčit na vlastní oči. No vypadá to, že babička vyklidila pole. Vezmi sušenky, které ještě stačila napéct a odnes je bratrovi do pokoje.
Dostal jsi od něj naslouchátko, do kterého nandej baterky z CD přehrávače. Funkční naslouchátko dones dědovi do pokoje. Hmm... dostaneš od něj dokonce i ten slíbený dollar. A co s takovým doláčem ? No jasně, že utratit. Vyraz do parku. Od párkaře si za dollar kup jeden hot-dog a vezmi i kečup.
KÁMOŠI ANDERSON + MORRY
Dělník a DOJO
V budovatelské zóně promluv s dělníkem. Díky jeho debilnímu šéfovi, budeš muset rozdělit pokec na víc částí. Počkej až se otočí vpravo a bude říkat něco šéfíkovi do vysílačky. V ten okamžik na něj stříkni kečup. Bude si myslet, že se klepnul klapívkem a vyklidí pole. Vezmi řvoucí vysílačku, povede se to až na druhý pokus. Dále určitě seber pistoli s lepidlem.
V herním obchůdku dej vyhladovělému prodavači koupený hot-dog a vezmi jeho přenosku na svačinu -cooler-. Znovu se vrať do DOJO klubu. Do otevřených dvířek ventilačky vhoď vysílačku a promluv s ní. Tím odlákáš pozornost učitele a můžeš v klidu vejít dovnitř. Obleč si bratrův župan -use bathroom-. Jestli se ti nedopatřením podařilo přivolat učitele o trošku dřív, stačí když znovu otevřeš dvířka ventilačky a promluvíš do vysílačky. Až budeš převlečený vstup do místa, kde se cvičí. S učitelem si promluv a zkus mu říct, aby zopakoval svůj trik s prknem. Bude po tobě chtít přinést prkno, páč si nehodlá ničit své zásoby.
Fitko a Morry v sauně
Ve fitku zajdi do části, kde je posilovna. Jestli jsi ještě nepropíchl míč nožem, udělej to teď. Na dlouhou činku -bench press- použij lepidlo z pistole a zkus ji zvednout. Instruktor bude chtít zamachrovat, na tvou lest s lepidlem nemá. Ze vstupní haly zamiř do sauny. Tvůj přítel Morry si lebedí místo toho, aby šel do herny. Zkus ho překecat, aby toho už nechal. Nechce se mu, pacholkovi. Nalij tedy na rozpálené kameny vodu z přepravky na jídlo -cooleru-. Fajn, podařilo se ti vytáhnout Morryho ze sauny.
DOJO a Anderson
Teď zajdi do kuchyně. Jak už bylo řečeno babička záhadně zmizela, zanechala po sobě pouze prkénko na krájení, které si určitě vezmi. Pak s ním zamiř do DOJO kubu a řekni učiteli, že jsi mu přinesl nové prkno na jeho trik. Bude chtít zamachrovat, ale na babiččino prkýnko hold nemá. Tím se ti podařilo uvolnit Anersona z hodiny a teď už nic nebrání tomu, abyste si společně sedli a zahráli si svou oblíbenou RPG.
KONEC.