Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : Tomáš Varoščák
Po úvodní animaci a půlhodině usilovného klikání na myš se ocitnete na jakési
vesmírné stanici. Projděte dveřmi a použijte tlačítko vedle druhých dveří.
Uvnitř se můžete bavit s kýmkoli, ale hlavně získejte informace o planetě
P.S.A.B. od barmana. Zajímavá je ale také debata se ženami u stolu a s muži
v kápích. Až se do sytosti vykecáte, jděte zpět ke své lodi a odleťte pryč.
1) P.S.A.B.
Po havárii přelezte přes dveře a seberte kus pěny z rozbité konstrukce. Pak
otočte kohoutkem a po ztuhlé pěně slezte dolů, kde seberte kus skla. Kombinací
skla a pěny získáte meč, jenž namočený v kyselině kapající v místnosti
s dveřmi spolehlivě zažene chapadlo příšery nad ventilační mřížkou. Projděte
k místnosti s vodopádem a seberte zlatý kamínek z vody a větev ležící
u stromu. Kámen mrskněte na popálenou entitu a seberte tyč, kterou upustí. Tou
nejprve vylomte mříž, seberte ji, popadněte i roh z rostliny nalevo a poté
rozsekněte mrskající se květ u stromu a osvoboďte tak malou kreaturu. Vraťte
se k otevřené větrací šachtě kolem jabloně a její plody vhoďte do zejícího
otvoru. Jděte do místnosti s dveřmi a jen co se otevřou, projděte dovnitř.
Seberte malou potvůrku, udeřte železnou tyčí mechanismus ovládající otevírání
dveří a aby to nebylo málo, ještě přilijte trochu kyseliny. To zmate další
dveře a vy budete moci přejít k vaší nové lodi. Ještě než nastoupíte, ale
seberte z krabice na zemi dráty a semtex. Pak už jen vejděte do lodi, posaďte
se na křeslo a můžete jednoduchým kliknutím na mapu před sebou opustit tuhle
nehostinnou planetu.
U baru opět projděte prvními dveřmi, ale tentokrát se ty druhé neotvírají.
Prozkoumejte tedy strop a připevněte ke kladivu trhavinu. Díru v bombě ucpěte
rohem a přidejte k aparátu dráty. Otevřete box s pojistkami, připojte k nim
dráty a... hurá je to v kapse.
2) ANDROIDKY
Až si užijete párty na vaši počest i toho, co následuje, probudíte se jako
vězeň nymfomanek-androidek. To není pěkná představa, být usouložen k smrti
:-), a tak raději rychle seberte z rostliny nůž a něco podnikněte. Začněte
v kuchyni, kde se na zemi válí bezprizorní tyčka. Seberte i chips z misky a za
prosklenými dvířky čeká překvapení. Až se proberete, vezměte si kyblík
napravo, odejděte ke dveřím z bytu a zlomte o mřížku dřevěnou hůl. Vraťte se
do kuchyně a posuňte kytku u dveří, abyste tak získali výhled na hadovo
apartmá. Z pytlíkovače získejte jedním tahem kus igelitu a pusťte se do
zhotovování pasti. Použijte vědro, pak jej podložte tyčkou a nakonec vložte
pochoutku - chips. Chyceného plaza vsaďte do pytlíku a žížaluse gigantuse
odevzdejte robotkovi.
Ze země seberte přiletivší toolkit a přepněte ho do módu malířského náčiní.
Pak odejděte ke dveřím ven a přeřezejte dráty u země. Po zhlédnutí kratší
příhody seberte opět toolkit a ovladač na stolku v obýváku a opusťte to
hnilobné doupě. Na chodbě si přivolejte výtah a odporoučejte se do přízemí.
Nezapomeňte ale sebrat z vnitřku výtahu žvýkačku a při každém opuštění výtahu
ji přilepit na senzory. Jinak totiž výtah odjede a hned se vrátí s androidkami
na palubě a ty se s vámi mazlit nebudou. V přízemí seberte z kontejneru hadr
a vraťte se na 73. podlaží, kde toolkitem v poloze fréza obruste kraj dveří.
Odjeďte na střechu, promluvte si s robotem a vraťte se na sedmdesát trojku. Na
nic nečekejte a jednoduchým zmáčknutím tlačítka „směr přízemí" amputujte
androidce končetinu. V přízemí vystupte z výtahu a nezapomeňte ho zajistit.
Promluvte si s ubohým robotem, vezměte hasicí přístroj a pomocí hadru
přehozeného přes levý box vyšplhejte do roury. Odtamtud shoďte minimax do
dezintegrátoru a vzniklý masakr běžte oznámit hlídacímu robotovi na střeše.
Přesvědčte ho, aby jel s vámi, a v přízemí ho jediným pohybem ruky vystrčte ze
dveří. Vraťte se na střechu, kde na dlaňový senzor použijte amputát a cesta je
volná.
Objevíte se na starém známém místě, a tak rychle dovnitř. Barman má nové dveře
a taky spoustu zvláštních přátel.
3) SKLÁDKA
Osud a teleport vás zavál na nepěkné místo. Seberte stříkačku ze země
a otevřete panely u teleportů. V jednom z nich se skrývá modrá karta přesně
pasující do vaší kapsy. Ve vedlejší místnosti se povaluje bezprizorní hadice.
Seberte ji tedy a seberte i filtr z trubkového pouzdra. Přejděte dolů do další
místnosti a vyprázdněte do své kapsy obsah fialového šuplíku. Vstupte
doprostřed nevábně vypadajícího jezírka a nechejte se zajmout zeleným slizem.
Až se ocitnete v kokonu, upalte ho a zbylý prach si přivlastněte. Pomožte na
svět i druhému zajatci a promluvte si s ním. Až odejde, strčte do tyčí na
kraji a posypte jezírko prachem. Cestou na svobodu si v druhé obrazovce
naberte trochu slizu a použijte jej k vyšplhání na šikmou stěnu v místnosti
s teleporty.
Na odhalené dráty použijte baterii, dělo otočte tak, aby mířilo kamsi, odkud
jste přišli (5x) a vystřelte. Vezměte si zpět baterii a jděte k nově vytvořené
díře. Uvnitř odejměte kryt, odšroubujte motor a šup s ním do kapsy. Ještě než
odejdete, natáhněte do stříkačky tekutinu z vedlejšího stroje a zajděte na
pokec k nestvůrám z vodního jezírka. Promluvte na vodu, použijte motor, hadici
a baterii na čerpadlo a do prázdné díry vložte filtr. Pak jen stačí napustit
čerpadlo životadárnou tekutinou ze stříkačky a zapnout ho a karta je vaše.
Vezměte ji tedy, vložte do místa, odkud jste vyjmuli tu starou, a vstupte do
teleportu.
4) PODZEMNÍ TOVÁRNA
Opětným použitím teleportu se přemístěte do baru a posbírejte vše, co se dá.
Tj. koláček ze země, kapesník, řezač a krabici s léky. Poté se vraťte zpět do
podzemí, na mraveniště zakrývající poklop použijte koláček, otevřete si poklop
a slezte dolů. Zde seberte tyč opřenou o zeď a vydejte se do další místnosti.
Řezač přejmenovaný na cvakač použijte na sud a ten pak shoďte do vody.
Nastupte si a k vyrovnávání stability použijte tyč. Až doplavete k Viktorovi,
promluvte s ním a seberte useknuté chapadlo a sekyru. Jděte do místnosti
vlevo, seberte štětku a přivažte chapadlo ke sloupu. Teď zase zpět
k Viktorovi, otočte ventilem a přesekněte rouru sekyrou. Vlezte do díry,
kterou udělala příšera a namočte štětku v hnusu, což je vazelína. Vytáhněte
uvolněnou zátku a na její místo umístěte tyč, pomocí které přeskočte na druhou
stranu. Projděte dál a namažte přístroj vazelínou. Jediným strkem ho dopravte
k zařízení emitujícímu elektrické výboje, prozkoumejte trosky a projděte dolů.
Zde seberte amulet a magnet a cestou zpět k Viktorovi položte krystal na
jezdící pás. Bohužel Viktor to mezitím zabalil, a tak neotálejte a vraťte se
přes otevřené dveře u pásu k teleportu a projděte až k větráku. Vhoďte doň
prášky a z mraveniště vytáhněte robotka. Teď je ta pravá chvíle na pomoc
barmanovi. Teleportujte se tedy do baru a vykoukněte z okna. Připevněte na
robotka magnet a vyšlete ho ze dveří. Získanou pistolí rozstřílejte senzor nad
dveřmi za barmanem a ze skladu za pravými skleněnými dveřmi seberte
rozmrazovač. Ten použijte na barmana a až se vybije, běžte ho nabít k běžícímu
pásu do přístroje na zdi. Opakujte proceduru s barmanem.
5) POZEMSKÁ ZÁKLADNA
Obtěžujte strážce tak dlouho, až vás pustí na záchod. Tam seberte ze země
čistící prostředek, záchodový papír a zrcadlo. Nacpěte papír i čistící
prostředek do šacht podpalte a položte zrcadlo na své místo. Jděte
k paralyzovanému strážci, vezměte dálkové ovládání a použijte ho na silové
pole. Až se barman vydá ke dveřím, vraťte se na WC a zpoza zrcadla vyndejte
gumu. Projděte kolem stráže vlevo a na trajektorii robotka přilepte gumu. Až
se chytí, vezměte ho, odmotejte gumu, nasypte mu do poháru prášky a pusťte ho.
Jděte podívat, co to udělalo se strážcem vlevo, vraťte se k barmanovi a jděte
do lodě pro vaši kreaturku. Vylákáte ji tak, že použijete koláček. Na cestě
zpět vás opět zajmou, a tak se přepněte na barmana. S ním odtáhněte strážce
před dokem, oblékněte si uniformu, zavažte opasek, nafoukněte se pomocí
přístroje na zdi a jděte za Frankovým věznitelem. Přemluvte ho aby odplul,
a až budete zase Frankem, strčte kreaturku do díry vedle dveří. Teď už stačí
jen vstoupit a ...
KONEC.