Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře
:: žánr :: adventura
:: výrobce + rok :: Alasdair Beckett x 2007
:: downloady :: www.bigbluecup.com
:: jazyk :: angličtina
:: příběh :: Celý příběh se točí kolem záchrany bájných ptáků, které z nenadání zmizeli z ostrova, kde panuje autoritativní baron, jehož jediným zájmem je hromadění majetku. Nebylo by to zas tak podstatné, kdyby kouzelní ptáci nezmizeli hned, jakmile se ujal vlády nad ostrovem.
2) Rady
Během rozhovorů využij všechny možnosti, a pokud je nějaká, která má více variant, ale po kliknutí na jednu z nich se vracíš do hlavního menu, musíš projet taky všechny varianty. jedině tak se potom můžeš dopátrat zajímavých informací.
Panel příkladů se zobrazí dlouhým stlačním levého tlačítka. Když chceš nějaký předmět na něco použít, tak si otevři inventář a pak vyber předmět, použij klávesu Esc, abys zavřel inventář, a pak můžeš klikat s předmětem na cokoliv.
3) Návod
Pro to aby ses mohl pustit do svého velkého úkolu si musíš nejdřív opatřit mapu ostrova. Vejdi do hospůdky. A porozhlédni se po stěně, copak to tu nemáme? Mapu, ale na tu zapomeň, raději se mrkni na svitek na baru, a vezmi si ho. Je to sice stejná mapa, ale tuhle získáš bez námahy a komplikací spojených se zneškodněním šlachovitého barmana - majitele.
Promluv si s pirátem v baru a zkus mu říct, že jsi pirátka. Nezbaští to, pak ještě promluv s barmanem a zkus si objednat a pak se přeptat na barona.
Zaskoč na hlavní třídu a jdi do prvního obchodu Bjorna a Olafssena. Promluv si o tom, co bratři prodávají. Až se to dozvíš, zaběhni do druhého obchodu The source of babylon, hned vedle pirátských potřeb a promluv s baronem samotným a jeho kolegyní. Použij všechny možnosti rozhovoru. Poté se zaměř na skříň vpravo dole v rohu. Měl bys z ní vylovit jednu free knihu o ptácích. Pak mu nenápadně ze stolu čorni brk s inkoustem. Jdi do obchodu Bjorka a Olafssena a použij knížku na ptáka. Promluv si s ním a rozhodně nezapomeň na piratografii. Od ptáka se toho už víc nedozvíš, proto vyjdi ven na ulici a jdi za baronkou a prohoď s ní pár slov.
Vydej se na sever mapy. Prozkoumej barikádu na zakázanou část ostrova. Promluv se slepým chlápkem na Soul Island, dozvíš se spoustu zajímavých informací. Pro možnost cestovat do zakázané části ostrova budeš potřebovat vstupní pas, který ale vlastní jen jediná osoba na ostrově. Podívej se do bedny za slepcem a vylov v ní těžký kámen.
Protože jediný pas má baron, zajdi za ním a zkus se ho na něj zeptat, a pak i na to, kde je ona věž. Nepoví ti to. Zaběhni za baronkou a zalichoť ji, hned ti to prozradí. Proto se můžeš bez problémů vydat na nové místo na mapě. Zkus se dovnitř podívat oknem. Prohlédni si sejf, ve kterém se určitě skrývá vstupenka od brány. Jenže na jeho otřevření budeš potřebovat pořádný trénink. Proto se vrať do hospody a popovídej si s ochmelkou. Bude po tobě chtít dvě věci jistý tajný pirátský kód a tetování. Zkus se na tyto věci přeptat barmana. Venku na budově se podívej na grafit. Bude to chtít kód pro rozluštění.
Jdi k ptákovi a přeptej se ho na všechno. Musíš na něj nejdřív použít knihu s ptačím jazykem. U věže lopatou vykopej opuštěný náhrobek. Podaří se ti najít knížku. Prolistuj si ji, je to indicie k pirátografii. Knížku jdi ukázat ptákovi v obchodě. Vezmi si tam taky tetování zadarmo - konkrétně lebku se zkříženýma hnátama. Pak jdi do hospody. Ukaž barmanovi tetování, potvrdí ti, že jde o to správné.
Nyní musíš vyluštit tajný kód venku na stěně hospody. Text nahoře je pirátská přísaha. Ty musíš pomocí vyměňování písmenek upravit přísahu, aby se dala tlačítkem read číst. Pomůže ti, že malý vzkaz vlevo je vlastně abeceda. Takže písmena Q = A, U = B, I = C... Atd. Ty musíš přísahu vylaďit tak, aby vypadala jako následující text. Až to tak budeš mít, použij tlačítko read.
Uvnitř hospody ukaž tetování pirátovi a řekni mu přísahu. Dostaneš od něj kotě a pozvání na drink. Toho hned využij a u barmana si objednej cat guts.
Jdi do věže a podívej se dovnitř oknem. Kočka lupič se vydá na otevření sejfu, ale trošku se zarazí u akvária s rybičkou, přeci jen je to pro ní asi zajímavější podívaná. Proto do akvárka hoď lahvičku inkoustu. Kočka se vzpamatuje a donese ti vstupní povolení, proto jdi nahoru na ostrov a řekni slepcovi o tom, že už můžeš bez problémů procházet sem a tam. Otevře ti cestu, projdi až do kolonie. Podívej se doleva na chlapíka, zkus s ním promuvit, pak se pokus projít brankou. Nepovede se ani jedno. Jdi před bránu a několikrát promluv do okýnka. Pak si popovídej s malým chlapíkem. Dostaneš od něj náčrt vlajky a pár drobáků (= 2). Pak jdi do hospody a dej jednu mince do pokladničky napravo, abys mohl vstoupit do výstavní síně. Tam ukradni kostlivci knírek a vezmi si jeden pohled zdarma.
Zaběhni podívat na věž a se vydej nahoru po schodech, tady si promluv s hlavní mluvčí spolku. Její pes má čtyřlístek, proto ho zkus nechat ukrást kocourem. Ten se ale bojí, takže mu dej napít z drinku cat guts a vyšli ho na psa (respektive paničku) znovu. Podaří se mu ukrást čtyřlístek až ze psa budou lítat chlupy. Jdi dolů po schodech zpátky, seber ze země obálku a přečti si ji. Opět se vrať nahoru a promluv s Hortensií o jejich rybo-raketo-řidiči, zkus jí ukázat i dopis. Pak na sebe použij knírek (v inventáři dlouze stisknout a použít) a promluv s Hortensií znovu. Až řekneš, že je čas letět, sejdi na ochoz dole, jak je trubka. Rozbij ji velkým kamenem, musíš do ní udeřit dvakrát. Pak skrz trubku promluvit na ženský. Jako nápad je to dobré a funguje to. Až odpálí raketu vyběhni nahoru a dojdi si pro odměnu.
Pak zaběhni do Store of Babylon a promluv s prodavačkou o vlajkách. Zmíní se o zajímavé věci, jdi za baronkou a přeptej se jí na její spodní prádlo. Vrať se zpět k prodavačce a přeptej se jí na spodní prádlo znova. Ukáže ti zajímavou kolekci. Podívej se na Saucy Sue. Dej jí voucher a čapni to prádílko, které dones baronce. Nevezme si ho od obyčejné pirátky, proto si nandej znovu knírek a dej prádlo baronce jako šarmantní italský módní poradce. Vezmi si její spodní prádlo, které použijeme jako základ pro vlajku.
Nyní se přesuň k chlápkovi v obchodě Hook a Duck. Dej mu minci a zahraj si (vezmi si tyčku a zkus chytit kachny). Není to fér hra, proto mu vynadej a dostaň z něj svojí minci zpět. Jdi do obchodu Bjorna a Olafsenna a zkus si vzít i-hák, který je vlevo na zdi vzadu. Zkus bratry ukecat, že bys jim dal za výměnu za i-hák něco jiného. Zkus jim nabídnout pohlednici. Nebude se jim to zdát úplně ono, proto ji v inventáři ještě brkem podepiš a pak jim jí dej znovu. A je to, od teďka vlastníš vzácný i-hák. Nyní můžeš jít za Hook a Duck a dát mu už jednou otočenou minci. Předvede ti ceny, musíš ulovit právě 7 kachen, abys dostal duhovou šálu. Hru začneš tak, že si vezmeš jeho hák a v inventáři ho rychle upravíš tak, že na něj nasadíš svůj nový i-hák, teď už by to neměl být problém. Pokud se ti to nepodaří a vyhraješ něco jiného dej mu výhru zpět a hraj znovu. TIP - pokud to nestíháš, protože tě brzdí titulky, vždycky po tom, co dostneš kachnu stistni mezerník, tím urychlíš titulky a můžeš hrát dál :o)
V inventáři použij šálu na růžové spodky a přidej čtyřlístek. Vlajku dones nahoru na ostrov prckovi, který kouká okýnkem. On a pár jeho kamarádů ti vykouzlí pomeranč, kterým bys měl zneškodnit opici. Zkus po ní pomeranč hodit, nemáš dost síly. Proto vezmi kámen a rozbij trubku, která je u pece. Do rozbité trubky, kterou proudí rychle pára strč pomeranč, zneškodní opici a ty můžeš jít dveřmi do dolu. Jdi do malých dvířek a nech se chytit, přijde baron. Řekni mu, že mu můžeš pomoct s informacema o pirátech, konkrétně o tajném kódu. Dej mu svojí knížku s pirátskou šifrou. Začne luštit bájnou legendu o tajném pokladu a nebude si tě všímat. Zkus použít rozbitou rukojeť vlevo. Bude dělat strašný rambál, proto si vezmi ze země pár kamínků a jedeň hoď na zvon, až začne zvonit rychle použij kliku, aby se zavrzání ztratilo ve zvuku zvonu. Jak chytré, baron nic neslyšel a ty můžeš použít ovládací panel. Jsou zde tři různé přístroje. Funguje akorát magnet, tvým úkolem je dostat se nad barona a zneškodnit ho. Páka má celkem 4 polohy. Polohu potvrdíš tlačítkem pod třemi knoflíky. Z horního pravého rohu se k baronovi nejrychleji dostaneš stisknutím následujících poloh: 2, 3, 1, 1, 1 , 3, 2, 1. Nyní bys měl být nad ním, stiskni tlačítko pro magnet. Baron je v pasti a ty jsi zdárně dokončil další hru a osvobodil bájné ptáky.
KONEC.