1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Need For Speed: Underground 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Need For Speed: Underground 2 - průvodce

Jsem rád, že tato hra je konečně zde ! Po dohrání už tak skvělé Need for Speed: Underground je tu další pokračování s názvem Undergound 2. Jediné, co mi na jedničce vadilo, bylo to, že jste jezdili stále stejné tratě a hra vás kopala ihned do závodů. Ale Electronic Arts tuto hru dovedla téměř k dokonalosti. Volná jízda po městě, stále jiné tratě, více dílů a pokud je chcete, musíte hledat obchody. Proto jsem se rozhodl napsat tento návod...


Obsah :


1. Defaultní klávesy

2. Menu

3. Tipy

4. Tipy závodů

5. Automobily

6. Tuning




1. DEFAULTNÍ KLÁVESY


Akcelerace                šipka vpřed/[W]

Brzda                     šipka vzad/[S]

Vlevo                     šipka vlevo/[A]

Vpravo                    šipka vpravo/[D]

Ruční brzda              mezerník/[END]

Dusík/N2O                levý [ALT]/pravý [ALT]

Řazení o stupeň nahoru   levý [SHIFT]/ není

Řazení o stupeň dolů      levé [CTRL]/ tečka


Změna pohledu           [C]/[INSERT]

Pohled zpět              [B]/[K]

Vstup do obchodu           [ENTER]/[F1]

Mapa                                [M]/[F2]

Číst SMS                         [TAB]/[F3]

Obnovení auta            [R]/[HOME]

Hydraulika                [H]/[Z]

Hydraulické skoky        [J]/[U]

Pauza                     [ESC]/[P]

Statistiky                [T]/[F4]



2. MENU


Po otevření základní nabídky se zobrazí 8 položek :


1) Career


Jde o kariéru, kterou začínáte s vypůjčeným Nissanem 350Z od Rachel na letišti. Máte dojet do své garáže. Tato část existuje proto, abyste si oťukli, co vám hra nabízí.


Můžete zde také loadnout svoji načatou kariéru a pokračovat v ní. Musíte podstupovat závody, tuningovat si auto a dojít až do 100 % hry.


2) Quick Race


Zde jde o to, abyste si jen tak zajezdili, nebo natrénovali trať mimo mód Career. Po vybrání položky si vyberete typ závodu, trať a auto.


3) Online


Ano, v této hře si můžete zajezdit s kámoši přes internet


4) LAN


Pokud máte propojené počítače, můžete si zahrát s kamarády. Podobné jako na internetu.


5) Customize


Zde si můžete vytuningovat auto, se kterým budete jezdit v Quick Race. Tuning je ale omezený pouze na to, co jste už v modu Career odemkli.


6) Profile Manager


Tady si vytvoříte nový profil, načtete, uložíte nebo smažete profily.


7) Options


Co dodat. Zde si nastavíte vlastnosti hry :


a) Audio - nastavíte si hlasitost zvuků ve hře

b) Display - nastavíte si rozlišení a úroveň všech, nebo jen částečně detailů

c) Gameplay - vlastnosti hry, jako např. kdy se má hra uložit atd.

d) Player - vlastnosti hráče, jako např. jestli se má zobrazovat score apod.

e) Controls - defaultní klávesy jsou v tomto návodu napsané, zde se dají změnit

f) EA Games Trax - přehled hudby ve hře

g) Credits - seznam autorů hry


8) Quit game


Ukončí hru :-).



3. TIPY


Nitro se dá získat několika způsoby během nějakého závodu :


Otočením o 360° na místě, smykem, projetím těsně kolem auta ve velké rychlosti, používaním hydrauliky, skokem, projetím celého 1 kola, když zajedete rychlejší kolo, rychlým startem atd..


Pokud máte plné N2O zkuste jeden z předchozích tipů a začne se vám doplňovat dvojnásobná výdrž.


Nestartujte na plné otáčky, ale tak na 7000-8000.


V módu DRAG používejte NITRO když přeřadíte na 3. stupeň.


V módu drag vždy startujte a řaďte na PERFECT.


V módu DRIFT dělejte takové smyky, aby skóre bylo oranžové.

Oprava : V driftu se smyky nemají dělat tak, aby skóre bylo bylo oranžové… je lepší, když je bílé. Získává se za to víc bodů. A bílé je, když v normálním driftu jedete mezi těmi modrobílými čárami a v downhill driftu je to většinou mazi tím bahnem, nebo co to je a silnicí.


Pokud projíždíte zatáčku smykem, tak pouze lehkým, jinak dojde k velkému zpomalení.


Hrajte OUTRUN a získáte speciální díly.


Používejte křídla (spoilers) s velkou plochou, tím se zlepší ovladatelnost.


Pokud se řítíte např. po dálnici velkou rychlostí do zatáčky, tak alespoň pusťte plyn.


Když prší, vozovka se stává kluzkou a proto se lépe dělají smyky.


Sbírejte po cestách peněžní bonusy (bank reward), získáte tak za celou hru několik tisíc navíc.


Také sbírejte informace. Dozvíte se tak například, kde se nalézají obchody atd..


Hydrauliku můžete aktivovat pouze pokud stojíte, ale můžete jet například se zvednutým zadkem.



4. TIPY K ZÁVODŮM


a) Drag


U pouličních závodů je to klasika. Snažíte se dostat do cíle jako první. Před vámi vždy stojí delší trať s mírnými zatáčkami. Abyste zvítězili musíte skvěle odstartovat, skvěle řadit a nezapomenout používat dusík.


b) Sprint


Klasický závod z bodu A do bodu B, vedoucí přes nejrůznější cesty. Kdo dojede první, vyhrává.


c) Circuit


Máte zajet několik kol na stejné dráze. Jezdí se po silnicích. Kdo dojede první, ten vyhrává.


d) Drift


Máte na startu před sebou trať s nejrůznějšími zatáčkami. Mírnými, prudkými a dlouhými. Pro vítězství musíte udělat velké smyky (drifty). Ty se sčítají dohromady. Drifty se různě hodnotí jako např. good drift, superb drift atd.. Pokud jste ve smyku, je ideální, když skóre je bílé (zaprvé je to bezpečnější, protože jste dál od stěny, a získává se za to také víc bodů). Jak se říká : Drift je o akceleraci, ovládání a ruční brzdě. Dusík zde není k dispozici.


e) Street X


Jde zde hlavně o řízení a akceleraci. Tratě máte postavené hodně podobně jako drift, ale vyhrávají opravdu jen silná auta. Dusík zde není k dispozici.


f) U.R.L. (Underground Racing League)


Tratě na závodním okruhu. Zde si vyzkoušíte jaké to je na okruhu, což je něco úplně jiného než ostatní závody. Jde zde hlavně o maximálku a dusík.


g) SUV


Těchto závodů je jen málo a slouží pro tereňáčky. Proč by taky byly v této hře, že ? ;-) Ale je to moc zdlouhavé a nudné. Je to ve stylu Circuit, ale občas se projedete i po písku. Můžete si je zajet pouze pokud právě řídíte terenní vozidlo.


h) Outrun


Jedná se o volný závod ve městě. Přijeďte k vytuningovanému autu a stiskněte [ENTER]. Musíte mu ujet na 300 m.



5. AUTOMOBILY


a) Peugot 206


Mílé zpestření jídelníčku. Pro začátek dobré auto. Pomalá akcelerace, ale rychlost ujde a hlavně slušně drží na silnici.


b) Ford Focus


Hodně podobné 207. Ve vyšších rychlostech špatně ovladatelné, ale maximální rychlost a akcelerace ujdou.


c) Toyoto Corolla


Co se týče vzhledu, tak toto auto je opravdová šereda mezi ostatními miláčky. Ve výkonu vyniká dobrou ovladatelností.


d) Nissan 240 SX


Pěkné tvary, dobrá akcelerace a ovladatelnost.


e) Mazda Miata MX-5


Má pěknou, velkou kapotu a pod ní se schovává silný motor. Má opravdu dobrou ovladatelnost, akceleraci a docela ujde i maximálka.


f) Honda Civic


S tímto autíčkem jsem začínal. Vyhovovala mi dobrá ovladatelnost a i maximální rychlost. Dobře sedí na silnici.


g) Hummer H2


Humvee bych v této hře opravdu nečekal a to ani terenní vozidla. Vezmou si ho jen fanjšmekři, protože má špatnou akceleraci i ovládání a pouze po vylepšení ECU hodně rychle jezdí.


h) Lincoln Navigator


Další tereňáček, platí to samé jako u Hammera.


ch) Ladillac Escalade


Opět to samé. Pouze vzhled je dobrý.


i) Hyundai Tiburon CT V6


Toto bylo moje druhé fáro. Opravdu skvělé, svěže sportovní vzhled a hlavně podává vysoké výkony jak v akceleraci, max. rychlosti tak i v ovládání.


j) Nissan Sentra SE R Spec-V


Čtyřdveřové auto. Dobrá ovladatelnost.


k) Toyota Celica


Další, úžasně sportovní typ. Velice mu sluší žlutá a černá barva. Skvělá ovladatelnost a akcelerace.


l) Lexus IS 300


Opět čtyřdveřové auto. Určitě lepší než Sentra SE. Dobrá ovladatelnost, protože je tento vůz těžký, tak i sedí dobře na silnici.


m) Toyota Supra


Moje oblíbené auto pro svůj úžasný vzhled. Také docela dobře ovladatelné a startuje také dobře.


n) Volfswagen GOLF GTI


Opravdu radost na něj koukat, když je vytuněnej. Má velký odpich a taky vysokou maximálku, ale ovladatelnost je špatná.


o) Audi A3


Stejně vzhledové auto jako u Forda, ale o něco výkonější. Všechny výkony jsou zhruba stejné až na max. rychlost. Ta ujde.


p) Acura RSX


Dobrá ovladatelnost díky větší hmotnosti, ale nedoporučuji.


q) Mitsubishi Eclipse


Nádherné auto. Skvělý sporťáček, ve všech třech ohledech trochu nadprůměrné auto.


r) Audi TT


Kluci, co znám, s tímhle autem překonávají svoje rychlostní rekordy. Skvělá maximálka a ovladatelnost, nadprůměrný odpal.


s) Nissan 350 Z


Myslím si, že s tímto autem jste jeli ihned, jak jste se pustili do hry (bylo tmavě zelené). Průměrná akcelerace, dobrá ovladatelnost a skvělá maximálka. Skvělé auto.


t) Pontiac GTO


Při jízdě s tímto autíčkem mi připadalo dost těžké. Ostatní auta (samozřejmě kromě teréňáků) jsou lehoučká a ihned reagují, ale tohle auto reaguje dost zpomaleně. Když tohohle kolosa rozjedete, tak to je síla, ale špatná akcelerace a ovládání toto auto velice kazí.


u) Mitsubishi Lancer Evolution VIII


Konečně jsme u něj. Podle mě nejlepší auto ve hře. Skvělý vzhled, úžásná akcelerace, veliká maximálka a super ovladatelnost. Co dodat.



6. Tuning


O tunignu je tato hra především. Máte 5 kategorií :



1. BODY


Zde se jedná o úpravu zevnějšku automobilu. Ze sériového auta můžete udělat F1 a to doslova.


a) Front Bumpers


Jedná se o přední nárazníky. Existují samozřejmě i karbonové.


b) Rear Bumpers


Zde jde o to samé, pouze s rozdílem, že to jsou zadní nárazníky.


c) Side Skirts


Zde jde o boční prahy. Volte podle vzhledu.


d) Spoilers


Jedná se o přítlačná křídla připevněná na kufru. Pomáhají autu při vysoké rychlosti přitlačnou silou, díky které auto nevzlétne. Dobré jsou se dvěma velkými rovnými plochami.


e) Hoods


Kapota vašeho miláčka. Kryje motor a s různými typy přicházejí nové tvary a různé otvory pro vzduch k motoru.


f) Roof Scoops


Jde o nasávač vzduchu umístěný na střeše. Vypadá to dost drsně.


g) Headlights


Přední světlomety auta. Existují ve všech možných provedeních. Kulatých i klasicky obdélníkových.


h) Taillights


To samé až na rozdíl, že to jsou zadní světlomety.


ch) Side Mirrors


Zpětná zrcátka. Opět i karbonová a velký výběr tvarů.


i) Exhaust Types


Koncovky výfuků. Různé tvary a volte podle zadních nárazníků. Také trochu mění zvuk motoru.


j) Rims


Zde jde pouze o disky ke kolům.


k) Carbon Fiber


Zde najdete karbonové sady do auta místo plechových. Jsou zde karbonová zpětná zrcátka, spoilery, kapoty, střešní nasávače vzduchu, kufr a rozšíření  auta.


l) Wide Body Kits


Toto je rozšiření spodních boků auta, takže například boky budou jakoby stupacky.



2. PERFORMANCE


a) Engine


Motor spolu s výfukovou soustavou. Přidává akceleraci spolu s maximální rychlostí.


b) ECU


Jedná se o palivovou soustavu. Jsou v ní například obsaženy palivové filtry nebo palivové pumpy. Vysoce zvedá maximálku a trochu akceleraci.


c) Transmission


Prostě zlepšení. Jedná se o jednotlivé součástky.


d) Suspension


Odpružení kol. Zlepšuje se ovladatelnost auta.


e) Nitrous Oxide


Nitrák/dusík/N2O. Spočívá v tom, že se v 1. levelu pouze přimíchává do benzinu a ve 3. levelu se vstřikuje přímo do spalovacího prostoru (do válců) a výrazně zvyšuje jeho otáčky. Pouze pokud je ale aktivní.


f) Tires


Pneumatiky. Lepší pneumatiky - lepší ovladatelnost.


g) Brakes


Kdo má lepší brzdy, cítí se bezpečněji a přidávají mu na ovladatelnosti.


h) Weight Reduction


Úprava váhy automobilu. Většinou se odstraní nepotřebné sedačky. Když je auto lehčí, tak má samozřejmě lepší akceleraci a maximálku. Nejsem si jistý, jestli i ovládání.


ch) Turbo


Něco jako dusík. Zvyšuje otáčky motoru a u normálních aut ho slyšíte při rozjíždění.



3. PAINT/VINYLS


Zde není co popisovat. Prostě barva auta. Můžete si nastavit na nějaké díly jinou barvu.

Dále jsou tu vinyly, což jsou potisky na auta. A také reklamní popisky po autě.



4. SPECIALITIES/INTERIERS


a) Custom Gauges


Zde si můžete nastavit tachometr, který se vám zobrazuje na obrazovce. Nastavíte si jak tip, tak i přesné barvy.


b) Neon


Kdo by neznal neonové podsvícení, to patří ke každému vytuningovanému autu. Ze začátku malý výběr barev se časem změní na pulsující (blikací) podsvícení.

Rozdělený je na podvozek, motor a kufr.


c) Window Tint


Jde o barvy oken. Zpočátku průhledné se změní až v neprůhledné barvy. Barvy jsou různé.


d) Lights


Barvy světlometů. Po prvé se vám zpřístupní jen xenonové a za chvíli už i různě barevné.


e) Nitrous Purge


Do karoserie auta se nainstalují hadičky, které vedou k zásobám nitra, ze kterých se vystřikuje nitrák do všech možných směrů.


f) Hydraulics


Jsou dva tipy. Jeden zvedá a s druhým můžete dělat malé skoky.


g) Trunk Audio


Vnitřek kufru se dá vyplnit a díky ní můžete do kufru nainstalovat LCD displeje, dusíkové lahve, repráky apod..


h) Spinners


Zjednodušeně jde o otáčející se disk během jízdy umístěný na dalším disku. V praxi to vypadá tak, že když stojíte, tak se právě otáčí pouze tento disk.


ch) Split Hoods


Jde o vylepšené otvírání kapoty auta. Neotvírá se již proti směru jízdy a nahoru, ale do stran.


i) Doors


Vylepšené dveře. Toto vylepšení mi udělalo opravdu radost. Jde o zdvihající se dveře.


5. PERFORMANCE TUNING/DYNO


Zde si můžete přesně nastavit parametry vašeho auta.



KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.