Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
:: žánr :: adventura
:: výrobce + rok :: Renzo "Eshaktaar" Thönen x 2007
:: downloady :: www.bigbluecup.com
:: jazyk :: angličtina x němčina
:: příběh :: Majitel tajuplné vily na samotě svolá na večeři známého detektiva, jehož zkušenosti sahají až do paranolnálních vod, a starého přítele rodiny s tajuplnou minulostí. Večeře probíhá poklidnu, až do té doby, než se z hodního patra sídla ozve hrůzu nahánějící řev. Po chvíli všichni doběhnou na místo, odkud ten křik pocházel. A před očima se jim naskytne otřesná podívaná. Majitelčin křeček byl brutálně zavražděn. Detektiv se proto ihned ujímá své role a začne shromažďovat stopy o tak odporném činu, který se stal prakticky před jejich očima. Kam až ho stopy zavedou neprozradím, ale rozhodně se jedná o zajímavé vyvrcholení, které by jen tak nikdo nečekal.
2) Návod :
Prohledej místo činu. Nepodaří se ti najít nějaké vodítko, proto si vezmi ze stolu větrák a jdi na chodbu. Vezmi si housle. Potom ještě mrkni na košík a seber z něj pár bílých kočičích chlupů. Ještě mrkni na prádelní šachtu. Vstup do pokoje, z postele si přivlastni ramínko a pohni s obrazem, zjistíš, ze za ním je sejf.
Pak jdi po schodech dolů. Otevři dvířka pod schodištěm a prohlédni si kumbál. Najdeš kleště, ty se budou určitě hodit. Co by to taky jinak bylo za adventuru, no ne? Projdi dveřmi se skleněnou výplní. V kuchyni vyzpovídej kuchařku a prohlídni si mistku, ze které pije kočka. Podívej se na linku jeden šuplík (dlouhý, vlevo) jde otevřít, uvnitř jsou nůžky.
Pak jdi do obývacího pokoje, vyslechni všechny přítomné. V ložnici paní domu odstřihni trošku nitě z kubíčka. Připevni ho na ramínko a použij na housle. Vynalezl jsi smyčec :-) Jdi do kuchyně a zahraj na housle. Kočce se z toho srazí mlíko v misce, takže už si můžeš vzít věc, která plavala v mléku. Je to nějaký zvoneček. Dones ho ukázat rádoby spisovatelovi. Uzná, že kočka možná spáchala zákeřnou vraždu křečka, ale proto aby ji vyhodil z domu potřebuje víc důkazů.
Proto zapoj větrák do zásuvky (vpravo dole) a zapni ho. Pak vezmi pár kočičích chlupů a hoď je na větrák. Alergický doktor v záchvatu kašle ztratí papírek. Vezmi si ho a výstřižek z novin si pročti. Znovu ho ukaž přitloustlému pánovi. Pak si promluv se všemi 4 osobami v domě. Hlavní nezapomeň na kuchařku. Požádej jí o utěrku na prach, a vymluv se na to, že chceš dokázat nevinu kočky. Utěrku použij na ventilační šachtu v kuchyni. Ukáže se, že jestli by se kočka dostala do studovny skrz tuhle šachtu musela by být černá jako kominík. Proto jdi ukázat prachovku panu Blackwinovi.
Znovu vyslechni všechny přítomné a opět kuchařku. Dozvíš se od ní zajímavé čísla, jdi do ložnice nahoře a zkus se podívat za obraz na sejf. V jeho obsahu najdeš křečka. Žijícího! To se nám ten případ ale vybarvuje, co? Jdi dolů do haly, kleštěmi odtrhni jeden věšáček. Vyběhni nahoru pro další kousek nitě (nůžkami z klubíčka v pokoji). Přivaž provázek na háček a použij ho na šachtu s prádlem. Vylovíš krvavý kapesníček.
Nyní jdi do studovny a otevři ventilační šachtičku (open), to samé udělej v kuchyni. Pak jdi ke skupince lidí a ukaž Mr. Blackwinovi nejprve kapesníček a pak živého křečka.
Na první otázku - kdo zabil křečka odpověz
- nějaká kočka (a cat)
druhá otázka - jak křeček zemřel?
- Dr. Hadley dal křečka kočce.
kdy křeček zemřel?
- byl mrtvý více jak den.
proč si to myslíš?
- už byl tuhý, když ho Lady Blackwin našla
kdo křečka přinesl do domu?
- Dr. Hadley
Jak se křeček dostal do studovny?
- Zanesla ho tam Lady
Proč to všechno?
- mělo to vypadat jako když ho zabila kočka
Proč usilovali o kočku?
- jde o vzácný druh, který měl být prodán do ZOO.
Nyní už si jen vychutnej závěrečné rozuzlení této milé adventurky.
KONEC.