1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Mummy: Tomb of the Pharaoh
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Mummy: Tomb of the Pharaoh - návod

Autor návodu : Jan Tománek



PRVNÍ DEN


Jakmile hru spustíte, jste doslova  a  do písmene vhozeni rovnou do hry, takže

to nebudeme  protahovat omáčkou a rovnou  se do toho pustíme.  Otočte se vlevo

a seberte vak, do  kterého si budete ukládat všechny  nalezené předměty. Jděte

ke stolku  s laptopem, seberte doutník  a přečtěte si E-MAIL  z počítače. Poté

chvilku  choďte  po  letadle  a  po  přistání  (Nemáte-li  zvukovou kartu, asi

nepoznáte že jste přistáli) vystupte ven dveřmi vlevo. Domorodci dejte doutník

a projděte  se  po  táboře,  abyste  získali  alespoň  něco málo orientace. Ze

začátku  se  může  zdát  tábor  neuvěřitelně  rozlehlý,  ale  časem si nejspíš

zvyknete (nic jiného vám ani nezbývá). Jděte za Davenportem - velitelem tábora

do domu se  satelitem. Dozvíte se o nalezení tajemné  truhly a získáte klíč od

místnosti, ve které je truhla  zamčena. Skladiště s truhlou najdete, vydáte-li

se vlevo  jakmile opustíte dům. Klíči  otevřete dveře a promluvte  si s dávnou

přítelkyní  (náhoda...).  Vyjděte  ven  a  jak  tak  budete bloudit po táboře,

pokuste se  vylézt na pozorovací  věž. Davenport vás  zastaví a slíbí  vám, že

hned druhý den vám  věž ukáže. Jděte k letadlu a otočte  se směrem k hangárům.

Pokuste se jít  do pravého hangáru - bude vám  řečeno, že musí existovat ještě

jiná  cesta.  Hangár  obejděte  a   zjistíte,  že  je  vzadu  otevřené  okénko

- prozkoumejte ho. Vydejte  se k ubytovnám dělníků (hangáry  s čísly). Vejděte

do  jediného  otevřeného  hangáru  č.8.  Škorpióna  vlevo  na stole odfoukněte

větrákem  a přečtěte  si dopis.  Pokračujte dál  a s  kobrou si poraďte pomocí

topení -  o pět vše  prozkoumejte a než  ubikaci opustíte, promluvte  si ještě

s dělníkem. Nyní v táboře musíte najít hranaté ubikace, ve kterých bydlíte vy,

Davenport,  Jerry  a  přítelkyně  Lorry.  Než  půjdete  spát, zajděte ještě za

technikem Jerrym a  promluvte si s ním. Nyní  se již v pokoji můžete  vydat do

své ubytovny (poslední vlevo).


DRUHÝ DEN


Druhý  den  si  přečtěte  dopis  a  jakmile  opustíte  ubikaci, dozvíte se, že

profesor  Jerry  byl  zabit.  Vydejte  se  tedy  směrem  k  dolu (jedna z cest

z tábora) a hlídači u brány ukažte průkazku. Vstupte do dolu a dejte se vlevo.

Z mrtvoly vyndejte nůž a z jeho LEVÉ  kapsy vezměte klíče. Vraťte se do tábora

a jděte  do Davenportovy  kanceláře -  satelit je  zničen. Jelikož je zavřeno,

musíte "vstoupit"  oknem. Pročtěte dokumenty  ve stole a  seberte svazek klíčů

(od  této doby  se vám  budou veškeré  nové klíče  objevovat na tomto svazku).

Vydejte se na  marodku a seberte sůl z umyvadla  (vlevo). Jděte k hangáru č.5,

vlezte dovnitř rozbitým oknem a seberte  ze země náhrdelník. Nyní musíte najít

garáž. Vpravo seberte pákové kleště a  z prostředku garáže si vypučte kanystr.

Otočte se vlevo a postavte kanystr na stůl. Pomocí přehození páčky na čerpadle

a hadice ho naplňte benzínem. Seberte kleště.  Jděte k hangáru č.2 a odemkněte

ho pomocí klíčů. Nadzvedněte postel a otevřete poklop vedoucí do tajné chodby.

Rozsviťte. Na  konci chodby přecvakněte zámek  pákovými kleštěmi. Prozkoumejte

láhev  za dveřmi  a ze  stolu vyndejte  páku. Nadzvedněte  závěs s gestapáckým

znakem  a strčte  páku do  otvoru. Po  zatáhnutí vejděte  do tajného výklenku.

Přečtěte si dopis  a seberte knihu a pistol. Jděte  do ubikace Lorry a pokuste

se jí vzkřísit. Po neúspěšném pokusu jí  dejte nadýchat sůl z marodky. Moc vám

toho neřekne. Vezměte klíče od věže a  jděte do poslední ubikace ve které jste

ještě  nebyli (Davenportova).  Prozkoumejte knihu  na posteli  a vezměte  z ní

záložku. Vylezte za  Davenportem na věž a promluvte si  s ním. Nyní jděte před

generátor  (bouda u  garáže) a  vydejte se  rovně mezi  bílé domky.  Vlezte do

prvního  domu  vpravo  (měl  by  tam  být  vzadu  zdvižný vozík). Jděte k němu

a naskládejte na  něj obě bedny. Vlezte  do vozíku, nastartujte ho  a zvedněte

bedny. Vylezte  na střechu vozíku  (vnitřkem) a vyšplhejte  po bednách. Pomocí

nože odřízněte bednu  a zhoupněte se na žebřík. Nahoře  seberte kotvu s lanem.

Jděte do posledního bílého domu (skladiště) a zde by měla být vpravo za dveřmi

lepenka.  Jděte  k  hangáru  u  kterého  jste  v  noci  objevili otevřené okno

a vylezte nahoru pomocí  kotvy. Z bedýnky seberte klíč  a jděte ke generátoru.

Nyní musíte nastartovat  generátor, aby se v dole  rozsvítila světla. Otevřete

víko od  nádrže a nalijte  dovnitř benzín. Pomocí  kleští odizolujte přetrhané

dráty  a   spojte  stejné  barvy.  Nakonec   použijte  lepenku,  kterou  spoje

zaizolujete. Nyní  generátor nastartujte -  měl by v  pořádku běžet. Jděte  do

ubikace Jerryho a zámekna bedně vlevo přecvakněte pákovými kleštěmi. Stiskněte

tlačítko a z tajné skrýše seberte backup  disku a přečtěte si deník. Vraťte se

do  Davenportovy  kanceláře  a  odstraňte  ze  zdi  plakát  -  trezor otevřete

nastavením kombinace ze záložky. Seberte disk s mapami a vložte ho do počítače

(počítač  je  potřeba  zapnout).  Na  otázku  odpovězte  YES  a přihrajte disk

s Jerremiho  mapami.  Mapy  si  nechte  vytisknout  (nezapomeňte  vzít disketu

z počítače a vytisknuté mapy z tiskárny). Než opustíte místnost, naplňte si je

ště čutoru vodou z automatu na limonádu.


DŮL


Vydejte se do  dolu a orientujte se podle map.  Pozor, výtahy jezdí pouze skrz

dvě patra, takže v  2. patře musíte přestoupit na jiný výtah.  Sjeďte až do 4.

patra a jděte ke kolejím (na jednom místě stojí na kolejích důlní vlak). Jeďte

vozíkem dolu  do 6. patra. (Vlak  jezdí vždy dokola kolem  patra a cesty vlevo

klesají a cesty vpravo stoupají -  některé koleje vpravo vedou na nástupiště).

Jeďte tedy  vlevo. V pátém  patře by měla  být vlevo blokáda,  kterou ale není

problém prorazit. Dojeďte až na nástupiště  6. patra. Projděte patro a najděte

na zemi  skvrnu krve - místo  kde byl Jerremi opravdu  zabit a lucernu, kterou

seberte.  Na  mapě  vpravo  nahoře  by  měl  být  důlní  bagr. Otočte klíčkem,

stiskněte  zelený a  modrý knoflík  a pozorujte  mumii, která  se před vámi na

chvíli mihne.  Seberte klíčky a  rychle utíkejte k  vlaku a vyjeďte  jím až do

level  1. Jelikož  je normální  vchod zavalen,  musíte se  dostat ven  jinudy.

Jakmile vystoupíte  v vlaku v prvním  patře, jděte k ovládacímu  panelu drtiče

kamenů.  Pokuste se  ho vypnout  pákou  a  po úspěšné  destrukci uřízněte  pro

jistotu ještě  hadičku. Nyní již  bez starosti vlezte  na pás (lis  by měl být

vypnutý...mlask).  Vraťte se  do tábora  a jděte  do skladiště  s truhlou.  Do

otvoru v  truhle nalijte vodu z  čutory a vyndejte z  ní pergamen. V místnosti

s generátorem otevřete klíčem z dolu  ovladač ventilátorů a vypněte ho. Vraťte

se k  dolu a odšroubujte  pomocí klíče matku  z ventilátoru, který  vede do 6.

patra (stojíte-li proti dolu, měl by to být prostřední ventilátor vpravo). To,

že  jste vlezli  do správného  patra, poznáte  podle toho,  že všechna ostatní

kromě levelu  6 jsou zavalená. Vydejte  se tam, kde jste  našli krvavou skvrnu

a vstupte do díry ve stěně (vlevo). Musíte použít lucernu.


HROBKA FARAÓNA


Otočte se  zpět proti díře a  seberte kámen. Postupujte dál  chodbou a hozením

kamene odjistíte past. V místnosti se  otočte, seberte pravou vázu a otočte se

vpravo. Postavte ji  na zem a přivažte provazem  ke kruhu v zemi. Nyní  se již

nemusíte bát smrtonosné povodně, takže v  klidu rozbijte dveře vpravo a vlezte

do  amfory  která  zůstala  u  dveří.  Jakmile  opadne  voda,  seberte koberec

a pokračujte dál chodbou. Na konci  přivažte kotvu a sešplhejte dolu. Přejděte

místnost až  k bodákům na zemi  a kliknutím je vyprovokujte.  Otočte se vpravo

a přejděte k druhé soše a vylezte po  ní nahoru - spadne jí hlava. Slezte dolů

a klikněte  na ruku  sochy, čímž  vyresetujete  první  sochu. Vraťte  se k  ní

a hlavu  natlačte na  bodáky. Klikněte  na  ruku  a vyšplhejte  po ní  nahoru.

Projděte několik místností a poslechněte si příběh, který je napsán na stěnách

hrobky.  Když  projdete  poslední  dveře,  narazíte  na  mumii  - jednoduše ji

zastřelte.  Prozkoumejte mrtvolu  a zjistíte,  že je  to převlečený  hlídač od

brány. Otočte  se vlevo a ze  spárů kostry vezměte kamenný  klíč (věc v ruce).

Jelikož jsou dveře zablokovány, musíte vylézt trhlinou v pravé stěně. V táboře

se vydejte  do ubikace Lorry (už  je v pořádku) a  ona vám dá zbylé  tři části

kamenného klíče. Vraťte se do dolu (jděte přes trhlinu) a ve tmě opět použijte

lampu.  V místnosti  s mrtvou  mumií použijte  správně všechny  čtyři klíče do

dveří  - vstoupíte  do faraónovy  hrobky. Po  rozhovoru s  duchem kněze  jděte

vpravo. Nyní se  nacházíte v malém labyrintu - než  se zabývat s mapováním, je

lepší intuice. Najděte sarkofág s knězem,  otevřete ho a po rozhovoru s duchem

přečtěte svitek.  Jakmile kněz odejde,  otočte se vpravo  a z truhly  vyndejte

zlatou  sošku se  čtyřmi hlavami.   Na opačné  straně místnosti  opět otevřete

truhlu a vyndejte druhou sošku. Vraťte se zpět do labyrintu a najděte místnost

s dalším sarkofágem (po vstupu do místnosti  by se měla objevit Lorry a kněz).

Kněz vás  paralyzuje. Pokuste se  pohnout. Otočte se  vlevo a projděte  tajnou

chodbou ve  stěně. Jděte stále  rovně a na  rozces tí se  dejte vpravo. Budete

chyceni Davenportem.


FINÁLE


Po  několika filmových  sekvencích přejděte  most a  pokuste se  jít do  dveří

vpravo. Bohužel jsou hlídány psím duchem. Vraťte  se zpět po mostě a otočte se

směrem k  propasti a přeřízněte  provazy mostu. Po  jonesovském výkonu seberte

v propasti kost a vylezte po mostě  nahoru. Psímu duchovi hoďte kost a vstupte

do hrobky. Po rozmluvě  s faraonem a jděte k malbě na stěně  - měly by se v ní

objevit  "ruce". Rukám  dejte obě  zlaté sošky  a získáte  tak světelnou  hůl.

Pokračujte do síně  světel (nenechte se zmást tím, že  je zhasnuto) a projděte

dveřmi zpět  do labyrintu a vraťte  se ke třem obeliskům  (tam kde jste poprvé

viděli  kněze)  a  klikněte  třikrát  na  tlačítko  na stěně. Vezměte krystaly

z obelisků a vraťte  se zpět do síně světel. Do  světelné fontány vložte jeden

krystal  a  otočte  podstavcem  (paprsek  by  se  měl  odrazit  a ukázat další

fontánu). To  samé zopakujte i s  druhým a třetím krystalem.  Vstupte do trůní

místnosti.  Jakmile na  vás kněz  vyšle paralyzující  paprsek, použijte na něj

světelnou hůl.  Seberte ze země krystal  a jděte vlevo. Na  pláži jděte vpravo

a bednu  která se  tam povaluje  hoďte do  vody. Po  připlutí se  otočte vlevo

a poté co  uvidíte Chrise, vydejte  se pěšinou nahoru  do kopce a  na konci se

otočte 2x  vlevo. Vezměte si plynovou  masku (ne tu z  kostlivce, ale z bedny)

a do ruky  vezměte plynovou bombu.  Jděte dolu ke  Chrisovi a zneškodněte  ho.

Nyní  je to  na vás.  Buďto můžete  Davenporta zastřelit,  ale zaplatíte  také

životem,  nebo  mu  můžete  dát  krystal  a  žít  dál,  ale s vědomím, že žije

i bastard Davenport.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.