Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : Jan Tománek
PRVNÍ DEN
Jakmile hru spustíte, jste doslova a do písmene vhozeni rovnou do hry, takže
to nebudeme protahovat omáčkou a rovnou se do toho pustíme. Otočte se vlevo
a seberte vak, do kterého si budete ukládat všechny nalezené předměty. Jděte
ke stolku s laptopem, seberte doutník a přečtěte si E-MAIL z počítače. Poté
chvilku choďte po letadle a po přistání (Nemáte-li zvukovou kartu, asi
nepoznáte že jste přistáli) vystupte ven dveřmi vlevo. Domorodci dejte doutník
a projděte se po táboře, abyste získali alespoň něco málo orientace. Ze
začátku se může zdát tábor neuvěřitelně rozlehlý, ale časem si nejspíš
zvyknete (nic jiného vám ani nezbývá). Jděte za Davenportem - velitelem tábora
do domu se satelitem. Dozvíte se o nalezení tajemné truhly a získáte klíč od
místnosti, ve které je truhla zamčena. Skladiště s truhlou najdete, vydáte-li
se vlevo jakmile opustíte dům. Klíči otevřete dveře a promluvte si s dávnou
přítelkyní (náhoda...). Vyjděte ven a jak tak budete bloudit po táboře,
pokuste se vylézt na pozorovací věž. Davenport vás zastaví a slíbí vám, že
hned druhý den vám věž ukáže. Jděte k letadlu a otočte se směrem k hangárům.
Pokuste se jít do pravého hangáru - bude vám řečeno, že musí existovat ještě
jiná cesta. Hangár obejděte a zjistíte, že je vzadu otevřené okénko
- prozkoumejte ho. Vydejte se k ubytovnám dělníků (hangáry s čísly). Vejděte
do jediného otevřeného hangáru č.8. Škorpióna vlevo na stole odfoukněte
větrákem a přečtěte si dopis. Pokračujte dál a s kobrou si poraďte pomocí
topení - o pět vše prozkoumejte a než ubikaci opustíte, promluvte si ještě
s dělníkem. Nyní v táboře musíte najít hranaté ubikace, ve kterých bydlíte vy,
Davenport, Jerry a přítelkyně Lorry. Než půjdete spát, zajděte ještě za
technikem Jerrym a promluvte si s ním. Nyní se již v pokoji můžete vydat do
své ubytovny (poslední vlevo).
DRUHÝ DEN
Druhý den si přečtěte dopis a jakmile opustíte ubikaci, dozvíte se, že
profesor Jerry byl zabit. Vydejte se tedy směrem k dolu (jedna z cest
z tábora) a hlídači u brány ukažte průkazku. Vstupte do dolu a dejte se vlevo.
Z mrtvoly vyndejte nůž a z jeho LEVÉ kapsy vezměte klíče. Vraťte se do tábora
a jděte do Davenportovy kanceláře - satelit je zničen. Jelikož je zavřeno,
musíte "vstoupit" oknem. Pročtěte dokumenty ve stole a seberte svazek klíčů
(od této doby se vám budou veškeré nové klíče objevovat na tomto svazku).
Vydejte se na marodku a seberte sůl z umyvadla (vlevo). Jděte k hangáru č.5,
vlezte dovnitř rozbitým oknem a seberte ze země náhrdelník. Nyní musíte najít
garáž. Vpravo seberte pákové kleště a z prostředku garáže si vypučte kanystr.
Otočte se vlevo a postavte kanystr na stůl. Pomocí přehození páčky na čerpadle
a hadice ho naplňte benzínem. Seberte kleště. Jděte k hangáru č.2 a odemkněte
ho pomocí klíčů. Nadzvedněte postel a otevřete poklop vedoucí do tajné chodby.
Rozsviťte. Na konci chodby přecvakněte zámek pákovými kleštěmi. Prozkoumejte
láhev za dveřmi a ze stolu vyndejte páku. Nadzvedněte závěs s gestapáckým
znakem a strčte páku do otvoru. Po zatáhnutí vejděte do tajného výklenku.
Přečtěte si dopis a seberte knihu a pistol. Jděte do ubikace Lorry a pokuste
se jí vzkřísit. Po neúspěšném pokusu jí dejte nadýchat sůl z marodky. Moc vám
toho neřekne. Vezměte klíče od věže a jděte do poslední ubikace ve které jste
ještě nebyli (Davenportova). Prozkoumejte knihu na posteli a vezměte z ní
záložku. Vylezte za Davenportem na věž a promluvte si s ním. Nyní jděte před
generátor (bouda u garáže) a vydejte se rovně mezi bílé domky. Vlezte do
prvního domu vpravo (měl by tam být vzadu zdvižný vozík). Jděte k němu
a naskládejte na něj obě bedny. Vlezte do vozíku, nastartujte ho a zvedněte
bedny. Vylezte na střechu vozíku (vnitřkem) a vyšplhejte po bednách. Pomocí
nože odřízněte bednu a zhoupněte se na žebřík. Nahoře seberte kotvu s lanem.
Jděte do posledního bílého domu (skladiště) a zde by měla být vpravo za dveřmi
lepenka. Jděte k hangáru u kterého jste v noci objevili otevřené okno
a vylezte nahoru pomocí kotvy. Z bedýnky seberte klíč a jděte ke generátoru.
Nyní musíte nastartovat generátor, aby se v dole rozsvítila světla. Otevřete
víko od nádrže a nalijte dovnitř benzín. Pomocí kleští odizolujte přetrhané
dráty a spojte stejné barvy. Nakonec použijte lepenku, kterou spoje
zaizolujete. Nyní generátor nastartujte - měl by v pořádku běžet. Jděte do
ubikace Jerryho a zámekna bedně vlevo přecvakněte pákovými kleštěmi. Stiskněte
tlačítko a z tajné skrýše seberte backup disku a přečtěte si deník. Vraťte se
do Davenportovy kanceláře a odstraňte ze zdi plakát - trezor otevřete
nastavením kombinace ze záložky. Seberte disk s mapami a vložte ho do počítače
(počítač je potřeba zapnout). Na otázku odpovězte YES a přihrajte disk
s Jerremiho mapami. Mapy si nechte vytisknout (nezapomeňte vzít disketu
z počítače a vytisknuté mapy z tiskárny). Než opustíte místnost, naplňte si je
ště čutoru vodou z automatu na limonádu.
DŮL
Vydejte se do dolu a orientujte se podle map. Pozor, výtahy jezdí pouze skrz
dvě patra, takže v 2. patře musíte přestoupit na jiný výtah. Sjeďte až do 4.
patra a jděte ke kolejím (na jednom místě stojí na kolejích důlní vlak). Jeďte
vozíkem dolu do 6. patra. (Vlak jezdí vždy dokola kolem patra a cesty vlevo
klesají a cesty vpravo stoupají - některé koleje vpravo vedou na nástupiště).
Jeďte tedy vlevo. V pátém patře by měla být vlevo blokáda, kterou ale není
problém prorazit. Dojeďte až na nástupiště 6. patra. Projděte patro a najděte
na zemi skvrnu krve - místo kde byl Jerremi opravdu zabit a lucernu, kterou
seberte. Na mapě vpravo nahoře by měl být důlní bagr. Otočte klíčkem,
stiskněte zelený a modrý knoflík a pozorujte mumii, která se před vámi na
chvíli mihne. Seberte klíčky a rychle utíkejte k vlaku a vyjeďte jím až do
level 1. Jelikož je normální vchod zavalen, musíte se dostat ven jinudy.
Jakmile vystoupíte v vlaku v prvním patře, jděte k ovládacímu panelu drtiče
kamenů. Pokuste se ho vypnout pákou a po úspěšné destrukci uřízněte pro
jistotu ještě hadičku. Nyní již bez starosti vlezte na pás (lis by měl být
vypnutý...mlask). Vraťte se do tábora a jděte do skladiště s truhlou. Do
otvoru v truhle nalijte vodu z čutory a vyndejte z ní pergamen. V místnosti
s generátorem otevřete klíčem z dolu ovladač ventilátorů a vypněte ho. Vraťte
se k dolu a odšroubujte pomocí klíče matku z ventilátoru, který vede do 6.
patra (stojíte-li proti dolu, měl by to být prostřední ventilátor vpravo). To,
že jste vlezli do správného patra, poznáte podle toho, že všechna ostatní
kromě levelu 6 jsou zavalená. Vydejte se tam, kde jste našli krvavou skvrnu
a vstupte do díry ve stěně (vlevo). Musíte použít lucernu.
HROBKA FARAÓNA
Otočte se zpět proti díře a seberte kámen. Postupujte dál chodbou a hozením
kamene odjistíte past. V místnosti se otočte, seberte pravou vázu a otočte se
vpravo. Postavte ji na zem a přivažte provazem ke kruhu v zemi. Nyní se již
nemusíte bát smrtonosné povodně, takže v klidu rozbijte dveře vpravo a vlezte
do amfory která zůstala u dveří. Jakmile opadne voda, seberte koberec
a pokračujte dál chodbou. Na konci přivažte kotvu a sešplhejte dolu. Přejděte
místnost až k bodákům na zemi a kliknutím je vyprovokujte. Otočte se vpravo
a přejděte k druhé soše a vylezte po ní nahoru - spadne jí hlava. Slezte dolů
a klikněte na ruku sochy, čímž vyresetujete první sochu. Vraťte se k ní
a hlavu natlačte na bodáky. Klikněte na ruku a vyšplhejte po ní nahoru.
Projděte několik místností a poslechněte si příběh, který je napsán na stěnách
hrobky. Když projdete poslední dveře, narazíte na mumii - jednoduše ji
zastřelte. Prozkoumejte mrtvolu a zjistíte, že je to převlečený hlídač od
brány. Otočte se vlevo a ze spárů kostry vezměte kamenný klíč (věc v ruce).
Jelikož jsou dveře zablokovány, musíte vylézt trhlinou v pravé stěně. V táboře
se vydejte do ubikace Lorry (už je v pořádku) a ona vám dá zbylé tři části
kamenného klíče. Vraťte se do dolu (jděte přes trhlinu) a ve tmě opět použijte
lampu. V místnosti s mrtvou mumií použijte správně všechny čtyři klíče do
dveří - vstoupíte do faraónovy hrobky. Po rozhovoru s duchem kněze jděte
vpravo. Nyní se nacházíte v malém labyrintu - než se zabývat s mapováním, je
lepší intuice. Najděte sarkofág s knězem, otevřete ho a po rozhovoru s duchem
přečtěte svitek. Jakmile kněz odejde, otočte se vpravo a z truhly vyndejte
zlatou sošku se čtyřmi hlavami. Na opačné straně místnosti opět otevřete
truhlu a vyndejte druhou sošku. Vraťte se zpět do labyrintu a najděte místnost
s dalším sarkofágem (po vstupu do místnosti by se měla objevit Lorry a kněz).
Kněz vás paralyzuje. Pokuste se pohnout. Otočte se vlevo a projděte tajnou
chodbou ve stěně. Jděte stále rovně a na rozces tí se dejte vpravo. Budete
chyceni Davenportem.
FINÁLE
Po několika filmových sekvencích přejděte most a pokuste se jít do dveří
vpravo. Bohužel jsou hlídány psím duchem. Vraťte se zpět po mostě a otočte se
směrem k propasti a přeřízněte provazy mostu. Po jonesovském výkonu seberte
v propasti kost a vylezte po mostě nahoru. Psímu duchovi hoďte kost a vstupte
do hrobky. Po rozmluvě s faraonem a jděte k malbě na stěně - měly by se v ní
objevit "ruce". Rukám dejte obě zlaté sošky a získáte tak světelnou hůl.
Pokračujte do síně světel (nenechte se zmást tím, že je zhasnuto) a projděte
dveřmi zpět do labyrintu a vraťte se ke třem obeliskům (tam kde jste poprvé
viděli kněze) a klikněte třikrát na tlačítko na stěně. Vezměte krystaly
z obelisků a vraťte se zpět do síně světel. Do světelné fontány vložte jeden
krystal a otočte podstavcem (paprsek by se měl odrazit a ukázat další
fontánu). To samé zopakujte i s druhým a třetím krystalem. Vstupte do trůní
místnosti. Jakmile na vás kněz vyšle paralyzující paprsek, použijte na něj
světelnou hůl. Seberte ze země krystal a jděte vlevo. Na pláži jděte vpravo
a bednu která se tam povaluje hoďte do vody. Po připlutí se otočte vlevo
a poté co uvidíte Chrise, vydejte se pěšinou nahoru do kopce a na konci se
otočte 2x vlevo. Vezměte si plynovou masku (ne tu z kostlivce, ale z bedny)
a do ruky vezměte plynovou bombu. Jděte dolu ke Chrisovi a zneškodněte ho.
Nyní je to na vás. Buďto můžete Davenporta zastřelit, ale zaplatíte také
životem, nebo mu můžete dát krystal a žít dál, ale s vědomím, že žije
i bastard Davenport.
KONEC.