1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Mise Quadam - návod

...za vydatné pomoci Honzy Svatoše (po pravdě řečeno : bez Honzy bych tuhle hru asi nikdy nedohrál)    



Tak  jsme  konečně  po  několika  letech  (s  přestávkami,  které  byly  občas

i několikaměsícové) dohráli  starší českou adventuru Mise  Quadam a můžeme vám

všem  předložit návod.  Problém s  touhle  hrou  je totiž  v tom,  že důležité

předměty se vám  nehlásí po najetí myší, ale až  po odkliknutí, takže je velmi

snadné něco přehlédnout. A druhá podivnost je  v tom, že se dá cestou posbírat

množství  věcí, které  ale nakonec  k ničemu  nepoužijete. Zdá  se, že  jejich

jediným  účelem je  zmnožit počet  předmětů v  inventáři a  pořádně tak  hráči

znepříjemnit zákysovou situaci, když zoufale  zkouší "všechno na všechno". Ale

už dost řečí a vzhůru na Quadam.


Po přistání  seber kamínek venku  u lodě. Vrať  se do lodě  a vezmi kryt vedle

skladu, pod  ním je plechovka  coly a  vedle  křesla pilota je  zbraň. Jdi ven

a doleva.  Kamenem  upižlej  rostlinu  na  břehu.  Druhým  použitím  kamene na

rostlinu (v inventáři)  získáš něco jako brčko. Jdi 2x  doprava. V pravé části

obrazovky uvidíš na zemi něco modrého. Je to harmonika. Seber ji a jdi doprava

ke  stromu  s  dutinou.  Červíkovi  zahraj  na  harmoniku  a  z dutiny vytáhni

miskovitý plod.  Jdi dolů a po  "akci" utrhni ze stromu  jednu liánu. Potom se

vrať do  obrazovky, kde jsi  našel harmoniku a  jdi ke vchodu  do jeskyně (asi

uprostřed  obrazovky). Kamenem  uřízni kus  rostliny uprostřed  a použij víko,

abys mohl vyšplhat do jeskyně. V  první jeskyni seber vajgl a opřenou ponožku,

ve druhé  jeskyni použij na  pavouka u stropu  liánu. Seber kámen  a z hromady

odpadků  vyhrabej medvídky.  Jdi nahoru.  Použij misku  na olejovitou rostlinu

vedle  vchodu a  naplníš ji  tekutinou. Vrať  se do  jeskyně s  pavoukem a jdi

doprava.  Krystal  pod  balvanem  rozpusť  tak,  že  na  něj  naleješ tekutinu

z "brčka"  a kousek  dál na  poušti  najdeš  železnou tyč.  Projdi 2x  doprava

k podivným, stavbám.  Supersmrtičem rozbij vchod  do stavby v  popředí. Uvnitř

stavby zkus tyčí rozbít poklop uprostřed, ale nejdříve musíš použít olejovitou

tekutinu.  Potom  poklop  nadzvedneš  a  vezmeš  si  druhý  krystal. Potom jdi

k tlačítkům na zadní  stěně. Mačkej první trojici tlačítek  zprava tak dlouho,

až  všechna  zčervenají.  Část  zdi  se  odsune  a  ty  můžeš jít dál. V zadní

místnosti seber  divný přístroj u skříně,  jeden pytel s krmením  pro rostliny

a železnou tyčí vyšťárej z kádě divnou zahnutou věc.


Vyjdi ven před stavbu a na louce vzadu  za ní najdeš čtyřlístek. Jdi dolů a na

kopec písku použij  "lux" z neznámé stavby. Vstup do  objevené lodi. V hromadě

krámů najdeš krabici amarounů a vrtulí  a ve výklenku vedle vlevo knihu. Ještě

klikni na futro chybějících dveří. Mezi ostatními nápisy najdeš kód k otevření

dveří. Přivaž těstoviny k  liáně a vrať se k vodě vlevo  od tvojí lodi. Použij

liánu na vodu a  chytíš rybu. Pak jdi 3x doprava ke  stromu s dutinou a použij

krmení  na divnou  kytku. Kytka  vyprodukuje mládě.  Použij na  ní druhý pytel

a druhé mládě si chyť. Nyní jdi do  jeskyně s pavoukem a na dveře vlevo použij

kód.  Promluv si  s Kyrem  a seber   ostrý kotouč  zaseknutý ve  zdi. Jdi  ven

z jeskyní (až před vchod s víkem) a zase se vrať. Znovu promluv s Kyrem. žekne

ti o druhém ostrovu a dá ti knihu Robinson Crusoe. Opět jdi ven a zpátky. Nyní

zjistíš, že  Kyr už nic  nepotřebuje a najdeš  u něho ještě  walkmena. Jdi ven

a nahoru. Když půjdeš ještě dál  doleva, zjistíš, že cestu blokuje nepřátelsky

vyhlížející rostlina. Vrať se zpět o jednu obrazovku a dej rybu péct do malého

kráteru  v popředí.  Jakmile začne  ryba vonět,  kytka si  ji přijde  slupnout

a cesta  je  volná.  V  následující  obrazovce  si  ještě utrhni oranžový plod

z kytky vlevo dole a pokračuj do obrazovky s U rampou a koulí. Ještě dál vlevo

je  pole elektrických  hrotů. Tady  si  nabij  divnou zahnutou  věc ze  stavby

mimozemšťanů a vrať se ke kouli.  Nyní ji už snadno chytíš do zmagnetizovaného

držáku. Jdi 2x doleva na pobřeží, odkud vede řada hrotů ke druhému ostrovu. Na

pás  rostlinstva,  který  roste  přes  cestu  použij  mládě  kytky  a dojdi až

k pobřeží. Druhý ostrov je v dohledu.


Použij ostrý kotouč na hroty, které vyčnívají  z vody a můžeš přejít na druhou

stranu.  Prozkoumej strom  a seber  červený plod.  Dveře do  stavby si  otevři

supersmrtičem.  Na hlídacího  robota použij  walkmena. Ve  druhé místnosti  se

zatím nemusíš  zdržovat, jdi zpátky  a mezi krystaly  najdi plastikovou kartu.

Jdi ven  a doleva a  ulom kousek z  keře v popředí.  Jdi doleva. Na  stromě na

křižovatce je další krystal. Shoď ho dolů červeným plodem a seber ho. Z dutiny

druhého  stromu  vpravo  vytáhni  přístroj  a  pokračuj  dále  doleva. V další

obrazovce přehrazuje cestu žluté křoví. Napij  se coly a cesta je volná. Ještě

seber žlutou rostlinku u země (asi  lžícovník) a jdi dále doleva. Tady promluv

s Ericem,  který sedí  na útesu  a dostaneš  od něho  hrací žeton.  Prozkoumej

kulaté rostliny  a z té  menší vytáhni  semeno.  Vrať se ke  stavbě na začátku

ostrova a  jdi dovnitř. Nyní  jdi do druhé  místnosti a použij  žeton na první

automat na zdi  zleva. Seber věc, která vypadne a  odnes ji Ericovi. Po dalším

rozhovoru dostaneš baterii. Obejdi útes a  jdi horem doleva. Biomasu radši moc

nedráždi a prozkoumej žlutou květinu. Biomasa se mezitím probudí sama a teď je

čas použít kouli  s držákem, která zatím k ničemu  nebyla. U skály vidíš další

modrou věc  - tentokrát to  jsou elektrické  kleště.  Seber je a  použij na ně

baterii. Kolem  skály se podívej dále  doleva do suchého lesa  s chladicí věží

v pozadí. Na téhle obrazovce se zdánlivě vůbec nic udělat nedá. Až teprve když

klikneš myší  na chladicí věž vpravo  ode dveří, zjistíš s  překvapením, že je

tam ukrytá  štěrbina na plastikovou kartu.  Takže na ni s  úlevou použij kartu

a hurá do věže.


Hned na  začátku vstup do  výtahu a použij  na něj kleště.  Tím utáhneš šrouby

v podlaze výtahu  - když to neuděláš,  je konec. Po výstupu  z výtahu jdi hned

o jednu obrazovku doprava a prozkoumej  "pingpongový stůl". Do automatu na zdi

vlož žlutý krystal  a vypadne ti broušený krystal.  Pokračuj dále doprava, kde

ze stolu  sebereš trochu písku.  Vrať se  zpátky  a použij písek  na stůl. Tím

aktivuješ supermozek. Nyní  jdi dolů do obrazovky s  velikým krystalem, což je

vlastně právě  ten supermozek. Důkladně si  s ním pokecej a  pokračuj doprava,

kde  vedle kosmické  mapy je  druhý automat.  Do něj  vlož postupně  zbylé dva

krystaly a vždy po stisknutí tlačítka  vypadne opět broušený krystal. Nyní máš

tedy tři broušené krystaly. Jdi dolů  a dostaneš se kupodivu opět do obrazovky

s pískem, jenže na druhé straně. Použij  broušené krystaly na třetí automat na

zdi  a pokus  se projít  do chodby  vpravo. Z  automatu vypadne velký krystal.

Vezmi ho a jdi konečně do zmíněné chodby. Nejprve kamenem vyrýpni valoun zlata

na zemi a  potom použij na dveře velký  krystal. Dveře se otevřou a  teď můžeš

projít  k  ponorkám.  Nastoupíš  do  té  zadní  a  chvíli  na ní klikej, dokud

nezjistíš, že řízení nerozumíš a že se  musíš s někým poradit. Protože tu není

nikdo jiný, než supermozek, tak musíš za ním, vyslechnout jeho rady a potom se

vrátit opět do  ponorky. Plavba může začít. Až dopluješ  k díře v mořském dně,

odponorkuj (Honzův  terminus technicus )  dolů  a zbývá  poslední hádanka hry.

Čtyřmi tlačítky nastavit správný kód. Pokud se ti to nepodaří, zde je postup :


Nejprve  na  druhém  a  čtvrtém  monitoru  zleva  nastav  čtyři  tečky. Tím se

odblokuje první a třetí tlačítko,  kterým nastavíš příslušné monitory tak, aby

na nich svítila  pouze jedna tečka a nakonec nastavíš  stejné tečky na zbylých

dvou  monitorech. Androidi  mají dohráno,  Mise Quadam  je úspěšně  dokončená.

KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.