Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Doky
Seběhni do vody po schodech a vlevo od nich za potopeným barelem najdeš Jídlo.
Vylez po schodech zpět a pod plaz se pod trubkami u zdi. Doběhni k protější
zdi a čekej na vhodný okamžik (až se stráž hlídkující za rohem otočí a půjde
pryč).Přesuň se rychle do pravého spodního rohu skladovacího prostoru. Najdeš
tam Jídlo. Potom se schovej pod nebo za ventilační skříní v pravém spodním
rohu doků a čekej, až bude stráž stát nalevo od tebe. Pod plaz rychle potrubí
a utíkej vzhůru do pravého horního rohu místnosti. Leží zde další jídlo.
Zaujmi pozici za nakladačem a čekej, až přijede výtah se stráží. Během čekání
dávej pozor, aby tě hlídkující strážný nespatřil. Poté co budeš mít volný
prostor k výtahu, utíkej do něj. Výtah se rozjede a vyveze tě nahoru na
letiště vrtulníků.
2) Letiště vrtulníků
Běž na pravou stranu přistávací plochy a čekej, až 2 světelné kužely
reflektorů opustí prostor s krabicí. Potom rychle proběhni přes přistávací
plochu a přitom seber krabici s granáty Chaff. Běž do místnosti nalevo. Dej
pozor na bezpečnostní kameru a projdi pod ní (přilep se zády na kontejnery)
k protější straně místnosti. Až se kamera otočí ke vchodu, rychle seber
krabici s granáty Stun. Propliž se zpět ke vchodu a opusť místnost. Nalevo by
měl být strážce, který spí. Pokud máš volný prostor běž do opodál stojícího
nákladního automobilu, kde uvnitř najdeš ukrytou automatickou pistoli Socom.
Vem ji a v příhodném okamžiku opusť korbu náklaďáku. Běž směrem do pravého
horního rohu letiště. Dej pozor na bezpečnostní kameru a vyběhni po schodech
nahoru. Dávej bacha na stráž, která tam hlídkuje. Až budeš moci, vlez do
větrací šachty otvorem u země uprostřed terasy, kde chodí stráž. Na konci
terasy můžeš předtím sebrat pár nábojů do Socomu. Další a možná ještě
rychlejší možností jak se dostat do ventilačního systému, je proniknout do
ventilačního systému otvorem, který se nachází ve stěně za výše zmíněným
spícím strážcem. V tomto případě je vhodné použít granát Chaff pro disfunkci
bezpečnostních kamer. Pro utajené vniknutí do komplexu a s ohledem na
následující část mise je samozřejmě vhodnější použít první zmíněný způsob,
neboť v tomto druhém případě existuje vyšší riziko, že si tě spící ňouma
všimne. Oběma citovanými způsoby se každopádně dostaneš do ventilační šachty,
na jejímž konci se nachází hangár tanků. Ve ventilaci rovněž najdeš nějaké to
Jídlo a munici do Socomu.
2a) Hangár tanků
Poté co slezeš po žebříku z ventilačního systému v horní části hangáru tanků
se propliž okolo kamery v pravém horním rohu a vejdi do otevřeného skladu
(později bude vchod zablokován bezpečnostním kódem 4). Dej pozor na
bezpečnostní kameru a vem Termální brýle (Thermal Goggles). Proti
bezpečnostním kamerám použij granáty Chaff (pár jich leží vlevo od žebříku, po
kterém jsi opustil ventilaci). Vyjdi ven ze skladu a postupuj dál po mostíku.
Do dalších skladovacích prostorů v tomto patře se nedostaneš bez bezpečnostní
karty. Projdi okolo bezpečnostní kamery po schodech do spodní části hangáru.
Pod schody najdeš náboje do Socomu (Socom Bullets). Až bude vzduch čistý, běž
k výtahu (dvojité dveře s nápisem "EV" vedle zeleného tlačítka). Použij výtah
a sjeď dolů do poschodí B1.
3) Barák 1 B1 - Vězení
Běž chodbou a na jejím konci je žebřík. Dole u něj je u země otvor ventilace
v němž je umístěno Jídlo. Vylez na žebřík. Prozkoumej ventilační šachtu
a podívej se do všech větracích otvorů. Po dlouhém rozhovoru s šéfem DARPA
přijde na řadu střelecká scéna. Z každého zabitého vojáka vypadne munice nebo
Jídlo. Použij je dle potřeby. Nyní máš bezpečnostní kartu 1 úrovně. Můžeš s ní
otevřít všechny dveře s označením "1". Jdi zpět do místnosti u východu
- najdeš zde na různých místech trochu munice. Potom použij výtah a sjeď do
poschodí B2. [pamatuj, že pro otvírání dveří musíš mít v ruce bezpečnostní
kartu]
4) Barák 1 B2 - Zbrojnice
Jsou zde 2 východy a 6 malých skladovacích místností na zbraně. Vyjdi z výtahu
a jdi do místnosti na mapě vlevo dole, kde si vem granáty. Po cestě dávej
pozor na propadliště v podlaze chodeb. V prostřední horní místnosti si naber
do kapes C4. Na obou stranách od výtahu jsou na stěně namodralé praskliny.
Umísti u nich C4 a odpal je. Posbírej všechny bonusy a běž do spodního levého
rohu, kde odpal další namodralou puklinu ve zdi. Vzniklým otvorem opusť
skladiště munice. V malé chodbě najdi modrou prasklinu na zdi a odpal ji.
V další chodbě odpal další prasklinu vlevo a vejdi do místnosti (praklinu
napravo odpalíš později ve hře, neboť za ní jsou místnosti blokovány kódem
vyšší úrovně. V místnosti nalevo se utkáš s Revolver Ocelotem. Bude běhat
dokola místnosti a střílet na tebe. Po každých 6-ti ranách musí nabít svůj
revolver. To je chvíle, kdy do něj můžeš napálit pár kulek. Je to jednoduché.
Poté, co jej porazíš, následuje dlouhý rozhovor s Kennethem Bakerem, který ti
dá bezpečnostní kartu úrovně 2 (Level 2 keycard). Jdi zpět cestou, kterou jsi
přišel a vejdi do místnosti zabezpečené kódem 2 - vpravo dole ve skladišti
zbraní B2. Použij termální brýle, vyhni se bezpečnostním paprskům a seber
novou zbraň Fa-mas s municí. Potom běž k výtahu a vyjeď nahoru do hangáru
tanků v poschodí 1.
5) Hangár tanků
V prvé řadě zavolej Meryl na frekvenci "140.15". žekne ti, že máš čekat, než
ti otevře velké vrata napravo od výtahu. Než ti Meryl otevře bránu, můžeš jít
do místnosti vpravo od ní. Připlaz se ke spící stráži a zneškodni ji. Vem si
zde ležící Tlumič (Supressor) a použij ho (jestliže máš v ruce Socom, tlumič
se nasadí automaticky). Opusť tuto místnost a vyběhni do 2. patra hangáru
tanků. Projdi do místnosti zabezpečené kódem "1". Seber zde Krabici/A
(Cardboard Box/A) a granáty Chaff. Vyjdi ven a pokračuj po můstku zpět vpravo
nahoru, vejdi dovnitř skladu (bezpečnostní kód "2") a vem si Detektor min
(Mine Detector) a jestli potřebuješ, tak i Jídlo. Nyní seběhni dolů po
schodech, vyhni se stráži (nebo ji zneškodni) a projdi velkou bránou, kterou
ti Meryl otevřela. Když budeš za ní, vybav se termálními brýlemi a překonej
místnost, aniž by tě zachytily bezpečnostní paprsky. Na druhé straně vrat tě
čeká Nádvoří tanků.
6) Nádvoří tanků
Zde budeš bojovat s bossem - Vulcan Ravenem - v tanku. Nejprve musíš překonat
krátké zaminované území. Můžeš použít svůj detektor na miny a vyhnout se minám
nebo je prostě sebrat - budou se ti možná později hodit. Poté musíš překonat
dost velkou vzdálenost mezi tebou a tankem. Nejlépe to jde podél levé zdi.
Abys jej trochu oslabil, házej průběžně granáty Chaff - znemožníš mu tak
zaměření děla a zůstane mu proti tobě k dispozici "pouze" kulomet na věži. Až
dorazíš k tanku, běhej stále okolo něj a házej granáty na jeho věž, abys
odstranil ostřelovače. Dávej pozor, neboť střelba z kulometu je taky dost
silná. Po boji obdržíš kartu vyšší bezpečnostní úrovně a automaticky vstoupíš
do Skladiště jaderných zbraní (Nuclear Weapon Storage).
7) Barák 2 - Skladiště jaderných zbraní
Proběhni dolů pasáží a podlez vrata (jestli potřebuješ, vem nejdřív vlevo od
vrat nahoře v uličce Jídlo. Dávej velký pozor na to, aby tě neobjevili,
protože v opačném případě se uzavřou všechny východy a zemřeš udušen plynem.
Jak sám zjistíš, zde se nesmí zbraně používat a tak máš k dispozici pouze své
holé ruce. Dostaň se nepozorovaně ke schodišti vpravo nahoře a vyběhni po něm
nahoru. Pro zamaskování lze použít v nejhorším případě krabici, ale není to
stoprocentní, neboť ne všichni strážní jsou hlupáci. Vezmi po cestě nějaké
bonusy, ale neobtěžuj se zbytečně kvůli nim sejít z cesty, protože stráže tě
můžou snadno odhalit a pak je s tebou amen. Až se dostaneš nahoru, běž
k výtahu a sjeď s ním do poschodí B1. Můžeš jít taky schodištěm v levém horním
rohu skladiště. Pokud ti nebude záležet na omezení počtu zlikvidovaných
nepřátel (kvůli lepšímu závěrečnému hodnocení, mám pro tebe jedn tip : Až zde
budeš později procházet, dříve než podlezeš vstupní vrata, použij PSG1
a odstřel stráže, které hlídkují dole i nahoře na lávce, potom dávej pozor už
jen na kamery.
8) Barák 2 B1 - Kanceláře
Běž nalevo na záchodky a zneškodni ulehčujícího si chlapíka. Nyní proběhni
sníženým prostorem v místnosti s kancelářemi. Odstraň stráž a vstup do všech
kanceláří, kde se dostaneš. Vezmi raketomet Nikita a běž ven k výtahu. Můžeš
si taky nabrat nějakou tu munici do Socomu a Fa-masu. Použij výtah a sjeď do
poschodí B2.
9) Barák 2 B2 - Laboratoř
Jdi k protější stěně a projdi do místnosti. Když vejdeš do 2. místnosti, dej
pozor, neboť je zde elektrická podlaha. Po animaci a vysvětlujícím rozhovoru
vystřel raketu Nikita a naveď ji chodbičkami až ke skříni s vypínačem, která
je na mapě vlevo nahoře. Tím zneškodníš elektrickou podlahu. Vyběhni nabrat
trochu vzduchu do plic a vrať se zpět. Potom vstup do dvou místností na pravé
stěně chodby, které lze otevřít tvou bezpečnostní kartou. Vem zde Jídlo
a Plynovou masku (Gas Mask) a pokračuj dolů pasáží - zde se můžeš dát buď
vpravo a jít bojovat s bossem nebo jít vlevo a sebrat pár bonusů. Můžeš taky
pro bonusy zajít později. Dej se tedy vpravo a projdi skrz několik místností.
v chodbičce za nimi uvidíš na zemi několik těl, které tu zanechal tvůj starý
přítel Ninja. Běž za ním do místnosti a bojuj s ním. Boj s Ninjou není velmi
těžký.Hlavně se vyhni jeho útokům a zasáhni ho ve chvíli když můžeš.
Nepoužívej žádné zbraně, protože on všechny střely vykryje mečem. Po určité
době, až bude mít ubráno ze svého života, použije kamufláž, abys ho neviděl.
Použij své termální brýle a per do něj, co se do něj vejde. Když se začne
procházet nevzrušeně kolem, je nutné změnit techniku - napoprvé jej
nezasáhneš, takže naznač 1 ránu a on se objeví za tebou, naznač opět jednu
a on zase zmizí a objeví se za tebou napotřetí na něj vytáhni své 3-úderové
kombo. Můžeš taky použít granáty Chaff - tím ho znehybníš a poté na něj směle
zaútoč (až budeš mít "bandanu" můžeš Chaffy házet průběžně a Ninja si ani
neťukne). Když se začne hroutit a bude stát ve velké modré světelné kouli,
střílej do něj s Fa-masu a brzo ho zneškodníš. Po zdlouhavém rozhovoru s Lee
"Otakon" Emmerichem získáš bezpečnostní kartu 4 úrovně (level 4 keycard). Poté
se vrať cestou, kterou jsi přišel, a použij výtah k tomu, aby ses dostal
nahoru do poschodí B1. Pokud si tak neučinil již dříve posbírej všechny bonusy
v uzamčených buňkách a hlavně nezapomeň vyzvednout brýle pro noční vidění
(Night vision goggles) z místnosti zabezpečené kódem 4.
10) Barák 2 B1 - Kanceláře
Jdi do velké kanceláře a odstraň stráž, hlídkující napravo. Potom se nech
objevit za strážného převlečenou Meryl. Od ostatních stráží ji poznáš podle
specifického vlnění jejich boků. Taktéž lze zjistit její totožnost střelou ze
Socomu, neboť po zásahu vyjekne zřetelným ženským hlasem. S ohledem na
skutečnost, že pokud ji zasáhneš vícekrát a ona zemře, následuje nepříjemný
"Game over", se jeví jako vhodnější první, pozorovací varianta. Krom toho už
potšzději nebudeš mít možnost ocenit její vnadné pohyby při chůzi. Když Tě
spatří, začne utíkat. Následuj ji na dámské záchodky. Běž do poslední kabinky
a prozkoumej ji. Po chvilkové konverzaci od ní dostaneš Bezpečnostní kartu
úrovně 5 (level 5 keycard) a Klíč PAL (PAL key). Posbírej trochu zásob
v kancelářích, zejména neopomeň vzít Diazepam v kanclu s bezpečnostním zámkem
úrovně 5 a Krabici/B (Cardboard Box/B) v místnosti s kódem zabezpečení 4. Poté
se vydej chodbou od výtahu na mapě vlevo a projdi ve společnosti Meryl až do
velitelské místnost i, kde tě čeká boj s Psycho Mantisem. Mantis je
telekinetický maniak a svou psychickou silou nejprve ovládne Meryl, takže
použij granát Stun a tím ji rychle omráčíš.
Nyní začíná opravdový boj s Psycho Mantisem. Když po tobě začne Psycho Mantis
telepatií házet věci, lehni si na zem. Kdykoliv můžeš, např. když vrátí
nábytek na místo, zaútoč na něj ze zbraně. Až znovu ovládne Meryl, použij opět
granát Stun a omrač jí. Když se zneviditelní a začne po tobě vrhat magické
koule, nasaď si termální brýle a střílej na něj dokud nebude mít dost. [pořadí
jeho útoků : magické koule-lehká křesla-busty-mixéry-obrazy, a znovu dokola]
Když dostane poslední zásah, otevře se skrytý vchod v pravém horním rohu
místnosti. Poznámka pro PSX verzi : Na začátku tohoto boje a několikrát během
něj, obrazovka zčerná a zobrazí se opakovaně slovo "Hideo". Nikdo zřejmě
netuší proč, ačkoli tvůrce hry se jmenuje Hideo Kojima - poměrně zvláštní
shoda, že ?. PCčkáři bohužel nemají možnost ocenit interaktivní podtext tohoto
souboje. Na rozdíl od nich lze v PSX verzi ocenit způsob, jakým lze Psycho
Mantise porazit.
11) Jeskyně
Meryl odejde doprava, následuj ji zasněženou cestou a pod plaz se průlezem
u země. Když budeš probíhat jeskyní, drž se vpravo, dokud nedosáhneš levého
spodního rohu, kde se průleze proplazíš a setkáš opět s Meryl. Můžeš taky,
pokud máš málo munice, prolézt nejdříve průlezem vpravo od toho posledního
a nabrat munici. V prostoru, kde tě čeká Meryl je východ. Jeskyni obývají vlci
a lze jí bez újmy proběhnout třeba s pomocí granátů Stun, které průběžně házej
na zem. Stačí tak 3-4 na to, abys vlky vyřadil ze hry. Později můžeš použí pro
bezpečné překonání jeskyně krabici nebo případně i kapesník od Sniper Wolf,
který získáš během následujících dobrodružství.
12) Území ostřelovačů
Poté co projdeš jeskyní a oceníš schopnost své partnerky v odhalování
nástražných min je Meryl postřelena číhající Sniper Wolf. Po rozhovoru se
zasaženou Meryl utíkej zpět až do hangáru tanků, kde sjeď pomocí výtahu do
poschodí B2. Dej pozor na silně zaminované nádvoří tanků, kde se nově objeví
krom velkého množství min Claymore i 4 bezpečnostní kamery s kulomety a nějaká
ta munice a proviant. Ve zbrojnici vejdi do místnosti vlevo nahoře a vem si
zde PSG1 s municí. Pak běž zpět na místo, kde byla postřelena Meryl utkat se
v souboji ostřelovačů s nebezpečnou Sniper Wolf. Je to snadný souboj, pokud se
dokážeš udržet v koncentraci. Pro jistou ruku si vem Diazepam. Po vítězném
souboji pokračuj prostranstvím do pravého horního rohu k východu. Zde tě
zajmou a po animaci následuje "Scéna mučení".
13) Mučení / Věznice
Během mučení musíš mačkat opakovaně a velmi rychle mezerník (v PSX verzi
tlačítko "kruh"), abys přežil. Jestliže nemůžeš mučení vydržet, musíš se vzdát
(v PSX verzi nutno stisknout tlačítko SELECT) dříve než zemřeš, poněvadž zde
po tvé smrti již neexistuje možnost volby "Continue"! Mezi mučeními se na
chvíli probereš v cele. Poprvé se nic nestane, až na krátký rozhovor přes
Kodek a zjištění, že tebe hlídající strážný má pěknou rýmu. Během 2. scény
v cele (po 2. mučení a následném rozhovoru prostřednictvím Kodeku) dostane
stráž žaludeční křeče a odběhne na záchod. V té chvíli přijde Otakon a dá ti
Kečup (Ketchup), Kapesník (Handkerchief) a Bezpečnostní kartu úrovně 6 (level
6 keycard). Použij kečup ke kamufláži - lehni si a vypusť jej - stráž vleze do
cely, neboť bude chtít zjistit, co se ti stalo. Práskni s ní o zem a utíkej
ven z cely. Když s ní praštíš dvakrát, je vyřazena ze hry. Lze také - až
odejde stráž na záchodek - vlézt rychle pod postel a čekat, až stráž po
návratu odemkne celu. Pak je opět nutné zneškodnit ji výše uvedeným postupem.
Jestli se ti to nepovede nebo to třeba vůbec nebudeš zkoušet, čekej, přežij
třetí mučení a v průběhu následující scény v cele se objeví Ninja a odstřelí
dveře. Tak či onak, jestliže přežiješ mučení, dostaneš se ven. Postupuj
chodbou zpět k místnosti, kde tě mučili a nezapomeň zde vzít velkou červenou
krabici, ve které jsou všechny věci, které jsi sebou měl než tě zajal i (pozor
na časovanou bombu v inventáři, kterou ti tam zanechal jako překvapení tvůj
starý známRevolver Ocelot). Projdi východem a opusť místnost - dávej pozor na
kulomety na stěnách. Použij výtah a sjeď dolů do B2.
14) Barák 1 B2 - Zbrojnice
Běž dolů a opusť skladiště odpáleným východem na jižní stěně. Běž chodbou
a u dvou otvorů (levý vede do místnosti, kde jsi porazil Revolver Ocelota) se
dej do pravého. Pokud jsi jej neodpálil dříve, zprůchodni ho nyní pomocí C4.
Dej bacha na kanóny u stropu - použij granáty Chaff. V této chodbě otevři 2
zamčené místností - v jedné najdeš Fotoaparát (Camera) a v další nějaké
granáty. [Poznámka: Pokud hru hraješ podruhé, je zde zbytečné jít, neboť již
máš zřejmě fotoaparát od začátku jako bonus za předchozí dohranou hru.] Sjeď
výtahem do prvního poschodí hangáru tanků a odsud se přesuň na místo, kde byla
postřelena Meryl a kde jsi porazil Sniper Wolfa a vstup do dveří vpravo nahoře
- jsou to ty dveře, u kterých tě prve zajali. Až budeš procházet Jeskyní
s vlky, aktivuj v levém inventáři Šátek - Handkerchief a vlci tě nechají být,
protože je z něj cítit pach Sniper Wolf. Tky se můžeš stavit ve skladišti
jaderných zbraní v poschodí B2 v zamořené místnosti zabezpečené kódem 6
a vyzvednout si zde neprůstřelnou vestu (....). Rovněž se stav v kancelářích
v podlaží B1 a z kanclíku blokovaného bezpečnostním kódem 6 si seber Lék
(Medicine) a ze sousedních buněk alespoň Diazepam.
15) Věž A
Běž dolů koridorem a vstup do místnosti. Po spuštění alarmu zneškodni
přibíhající stráž, vezmi Lano (Rope) a granáty Stun a běž dál. Pospíchej
nahoru po schodech a během dlouhého stoupání zneškodňuj stráže, které ti stojí
v cestě. Nezdržuj se vchodem asi v polovině schodiště - je zamčený a nelze jím
projít. Nepřestávej běžet a střílet. Po cestě seber nějakou munici a jídlo,
ale nepřestávej běžet vzhůru. Až budeš nahoře, vylez po žebříku úplně vlevo.
Po zničení satelitu na střeše se vybav lanem a utíkej k zábradlí nahoru od
obrazovky. Při slaňování dej pozor na kulky a na páru. Když dosáhneš pevné
země, vrtulník tě přestane pronásledovat. Můj tip : Pokud máš dost granátů
Stun, stačí je házet průběžně během stoupání vzhůru (nejbezpečnější řešení
v boji o nejlepší skóre). Číhající strážní tak nedostanou šanci zamířit, ty za
tebou to notně zpomalí a nahoře pak stačí počkat si na dobíhající vojáky
a pohodlně je zneškodnit. Pokud je však nechceš eliminovat, nečekej na ně
a rovnou vyšplhej po žebříku. Pro zpestření můžeš použít minu Claymore, kterou
je nutno umístit na zem ještě dříve, než se vejde do místnosti s bezpečnostní
kamerou, která spouští alarm.
16) Věž B
Zde můžeš odpálit zamrzlé dveře, ale není důvod jít skrz ně. Raději si vem do
rukou PSG1, spolkni Diazepam a odstraň trojici chlapíků, kteří na tebe čekají
na druhé straně lávky. Po jejich eliminaci běž po lávce k dalšímu vchodu
- a vyhni se střelám z vrtulníku. Poté co proběhneš lávkou, sebereš jídlo
a vstoupíš do místnosti, kde vezmi Rak tomet Stinger (Stinger Launcher)
a střely do něj a slez po žebříku dolů. Zde se dej doprava a pokračuj dolů,
dokud nedorazíš na pobořené schodiště. Po lehkém zahřešení se otoč a běž zpět
nahoru. Po rozhovoru s Otaconem pokračuj po zpřístupněném schodišti nahoru
a dej pozor na kanóny na zdích - zase prácička pro granáty Chaff. Až dosáhneš
vrcholu, posbírej munici a vylez nahoru po žebříku a následně vstup dveřmi na
střechu. Narazíš na Liquid Snakea ve vrtulníku. Kryj se před jeho střelami
a v okamžiku, kdy přestane střílet, ho zaměř a vypal na něj Stingera. Pak se
znova kryj a v příhodné chvíli na něj opětovně vystřel. Když přestane pálit
z kulometu a namísto toho odpálí speciální raketu, utíkej do rohu k zábradlí
nalevo budovy s vchodem, kudy jsi přišel. Po vítězném boji seběhni k výtahu
a sjeď do 1. poschodí. Opět dej pozor na kulomety na stěnách. Až vstoupíš do
výtahu, brzy poté zjistíš, že s tebou jsou tam 4 maskovaní útočníci. Použij
termální brýle a zbav se jich. Když vystoupíš z výtahu, dej se vpravo a seber
zde Jídlo a náboje do PSG1. Poté běž ke dveřím napravo a opusť prostor věže B.
Běž přes koridor a dej pozor na kanóny. Sniper Wolf se tě už nemůže dočkat.
17) Území ostřelovačů 2
Když odběhneš trochu dál od vrat, někdo tě zasáhne. Setkáš se zde znovu se
Sniper Wolfem. Tentokrát to bude lehčí než při prvním setkání s ním, takže
vytáhni svou PSG1 a zbav se ho. Pokud nechceš riskovat a nemáš žádné etické
zábrany, vytas Raketomet Nikita a vystřel směrem do levého horního rohu
prostranství. Vystřelenou střelu tudy naveď až k ukryté Sniper Wolf. Několik
takových zásahů a jsi za vodou. Pokud nepotřebuješ doplnit munici a nechceš
ani Krabici/C (Cardboard Box/C), běž do budovy vlevo od té s bezpečnostním
zámkem úrovně 7 a po deaktivaci bezpečnostních kamer s kulomety granátem Chaff
(nebo jejich zničení Stingerem) se vydej chodbou až ke schodišti vedoucímu
dolů. První disk máš za sebou. Následuje výzva k výměně disku.
18) Slévárna
Několika střelami ze Socomu se zbav první stráže a vezmi materiál ležící
v blízkém okolí. Pokračuj přes lávku a až dorazíš k zábradlí, za nímž jezdí po
troleji jeřáb, zastav se. Musíš se přitisknout ke zdi a se zády stále
nalepenými na zeď pokračovat po římse prostorem, kde se pohybuje jeřáb. Když
pojede směrem k tobě rychle si dřepni, aby tě neshodil s římsy - drž však záda
stále přitisknutá ke zdi, jinak spadneš do roztaveného kovu pod tebou. Až se
ti podaří překonat tuto překážku, běž po lávce a dolů po schodech. Mimochodem
- jeřáb lze odstřelit Stingerem. Nalevo najdeš nějaké jídlo a munici. Můžeš
jít k jižní stěně a vejít do prostoru, kde syčí z trubek pára. projdi uličkou
a dej pozor na unikající páru. Na konci uličky podplaz zeď. Zde najdeš malou
plošinu, střeženou kanóny a můžeš si odsud odnést Neprůstřelnou vestu (Body
armor) - pokud jsi ji nevzal ve Skladišti jaderných zbraní B2 - a munici.
Potom jdi zpět cestou, kterou jsi přišel. Až překonáš trubky s unikající
párou, vydej se k velkým vratům na severní stěně naproti dveří, odkud jsi
právě.
19) Výtahová šachta
Vše, co zde musíš udělat, je běžet výtahovou šachtou nahoru a čekat, až
přijede zdviž. Až přijede, vstup na plošinu a použij ovládací panel napravo.
Během přepravy zastřel několik stráží, které tě napadnou. Až výtah zastaví,
jednoduše běž nahoru a doprava a použij další výtah. Dej pozor na miny které
jsou zde umístěny okolo bonusů. Až výtah dole zastaví, běž do dveří na severu.
20) Území mrazu
Zde tě čeká boj s Vulcan Ravenem. Běhej za ním a střílej do něj Stingry. Není
to těžký boj. Moje rada : místo raket Stinger lze použít třeba C4 - umísti
nálož a čekej, až tudy půjde Raven, potom ji odpal. Poté co ho přemůžeš,
zjistíš, že první DARPA leader je falešný. Až bude po Ravenovi, odejdi
severními vraty. Namísto C4 lze použít miny Claymore. Vyzkoušel jsem to a není
to vůbec špatný nápad. Jen musíš dávat dost dobrý pozor na to, abys do
nastražené léčky nespadl sám. Na druhou stranu - stejně ti už potom budou miny
na nic.
21) Spojovací chodba
Hoď granát Chaff a rozběhni se k východu na severní stěně. Jestli potřebuješ,
seber Stingery vpravo od dveří nahoře na schodech, ale v tom případě budeš
muset použít ještě jeden Chaff.
22) Metal Gear Rex
Postupuj pasáží k Rexovi, dej se vpravo a vylez ne žebřík. Až vylezeš dej se
vlevo a vylez na další žebřík. Hned nad ním je další, na který vylez a potom
slez na druhou stranu po dalším žebříku. Pokračuj po lávce a odstřel stráž.
Přesuň se dál po lávce, až narazíš na schody, vylez po nich nahoru a shlédneš
ekvenci. Poté, co Snakovi vypadne Klíč PAL běž zpět až na dno místnosti
s Rexem a hledej ho ve vodním příkopu okolo plošiny, na které Rex stojí.
Jestliže při tom sebereš předmět s označením "BOMB" (bomba) otevři inventář na
levé straně a doplň si hladinu života, potom zahoď bombu. Pokud PAL klíč ve
vodě nenajdeš, střílej do krys - jedna z nich ho asi vzala. Až najdeš Klíč
PAL, běž zpět nahoru do žídící místnosti. Jdi k levému Laptopu a použij PAL
klíč. Po zadání kódu opusť místnost, protože pro další dva počítače potřebuješ
změnit barvu klíče PAL. Pro to, aby klíč změnil barvu potřebuješ navštívit
postupně dvě jiné místa. Abys mohl vložit klíč PAL do modrého Laptopu (druhý
v pořadí na stole), musíš jít do zamrzlého území, kde jsi porazil Vulcan
Ravena. chvíli tam běhej a až se změní barva klíče PAL, utíkej rychle do
řídícího centra a vlož klíč do druhého Laptopu. Nyní musíš změnit barvu klíče
na červenou. Běž do Slévárny a aktivuj klíč v inventáři. Běhej chvíli a až
klíč zčervená, utíkej rychle do řídící místnosti Rexe a vlož jej do třetího
Laptopu. Po vložení poslední části vstupního kódu se spustí alarm a ty
zjistíš, že tvůj přítel Master Miller je od začátku přestrojený Liquid Snake !
V každém případě, až alarm uzavře řídící místnost a začne do ní vnikat
jedovatý plyn, zavolej Otakona na frekvenci 141.12 a on ti otevře vstupní
dveře. Pokud chceš zničit Rexe, používej granáty Chaff a střílej do jeho
pozorovacího čidla (radaru) Stingery. Během první části souboje ti granáty
Chaff zajistí, že tě Rex nemůže zaměřit a neví kde jsi. V druhé části střílej
Stingery přímo do kokpitu, ale nezapomeň házet granáty Chaff, neboť i když teď
řídí Rexe Liquid Snake a on tě vidí stále, vystřelené rakety se nemohou díky
Chaffům navádět a tak (pokud jsi stále v pohybu) tě nezasáhnou. Samozřejmě
nesmíš být moc blízko Rexe - v opačném případě tě zasype sprškou olova ze
svých automatických zbraní. Po zničení Rexe tě čeká pěstní souboj s Liquid
Snakem. Tento souboj není nijak zvlášť těžký, i když je nutné pochopit
Liquidovu taktiku boje k tomu, abys mohl s přehledem zvítězit.
23) Pronásledování
Toto je útěk z komplexu. Až od tebe odejde Meryl (nebo Otacon - v závislosti
na tom jak ses zachoval při mučení), vstup do zničené haly za tebou a vem zde
Jídlo, další seber vedle schodů u vchodu do místnosti s auty. Když vstoupíš do
místnosti, dej se vlevo. Následuj Meryl a běž za ní do auta. Nejprve sestřel
kulometem na autě barely, blokující výjezd a cesta bude volná. Po chvilkové
klidné jízdě narazíš na střeženou závoru, kde musíš odstřelit další barely. Na
poslední závoře postřílej stráže a následuje závěrečná jízda tunelem. Teď
přichází na řadu Liquid Snake, který vás pronásleduje ve druhém autě. Střílej
do něj a v případě potřeby sněz porci Jídla. Pokud vydržíš, tak přežiješ
a můžeš si gratulovat - hra je u konce.
KONEC.