Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Tipy a Triky :
a) Hardwarové a technické tipy :
TIP - Doporučujeme hrát Metal Fatigue v rozlišení 640x480 (původní nastavení) pro všechny 3D grafické kraty pro optimální zobrazení a herní výkon. Nástrojová lišta a menu vypadají nejlépe v rozlišení 640x480.
TIP - Doporučené PING times. Nedoporučujeme hraní nebo hosting hry pro více hráčů s kýmkoliv, kdo má ping vyšší než 300. Můžete hrát s lidmi, kteří mají ping 300-500, ale nemůžete počítat s plynulou hrou.
TIP - Pokud vám hra běží pomalu na vašem počítači, můžete vypnout některé speciální efekty z "Option screen". Vypnutí "Shadows", "Super zoom" a "Dynamic Lightening" může významně pomoci.
TIP - Ačkoliv některé NVidia Riva 128 karty umožňují hrát Metal Fatigue ve vyššším rozlišení, doporučujeme hrát Metal Fatigue v rozlišení 640x480 pro optimální výkon.
TIP - Pro hraní hry pro více hráčů přes internet, zkontrolujte připojení k internetu před spuštěním hry. Hra se pokusí připojit automaticky po vstupu do "Multipalyer" obrazovky, ale pokud systém nebude schopný navázat spojení v pozadí, nebudete se moci připojit k žádné hře.
TIP - Pro hru více hráčů přes modemy navrhujeme maximum hráčů 4 (lidí a nebo AI hráčů)
TIP - Nedoporučujeme běh jiných programů v pozadí souběžně s hraním Metal Fatigue. Také nedoporučujeme používání ALT-TAB k přepínání mezi programy v pozadí - může to vyvolat nestabilitu programu a nenávratné ztráty dat.
TIP - Pokud máte problémy během hraní Metal Fatigue jako sekání kurzoru nebo zamrznutí nebo pád hry, rebootujte systém před dalším startem hry.
TIP - Pro TNT1 a TNT2 uživatele navrhujeme nastavení zarovnání textur v Windows/NVidia 3D nastavení, nebo Display/BlasterCOntrol/Tweak/Advanced nalevo nahoře. VAROVÁNÍ: Změny v těchto nastaveních mohou způsobit problémy v jiných aplikacích. Jakmile zaznamenáte jakékoliv softwarové poruchy, změňte vše na původní nastavení.
b) Herní tipy a strategie :
TIP - Použijte SHIFT ŘAZENÍ DO FRONT pro ovládání hovertrucků k těžení lávy u plných lávových děr. Když pošlete hovertruck těžit lávu z plné lávové díry (mnoho hovertrucků už lávů těží), má hovertruck občas problém najít přístup k lávě přes ostatní hovertrucky. Proto použijte "wapoint" příkaz (stlačení [SHIFT] při udávání cílové polohy) k objetí ostatních hovertrucků, a pak použijte běžné zadání cílové polohy na těžení lávy. Hovertruck nejprve pojede na místo zadané s SHIFT (objede ostatní hovertrucky), a pak teprve pojede těžit lávu. Tento TIP funguje i na ostatní jednotky.
TIP - "Multiple Combot Part Factories" si automaticky rozdělují úlohy. Když postavíte 3 továrny a v jedné z nich dáte vyrobit 3 části robota, automaticky se práce rozdělí mezi všechny tři továrny a každá vyrobí jednu část, čímž ušetříte čas. Zadávání práce pro výrobu částí robota tak stačí zadávat v jedné továrně.
TIP - V Metal Fatigue jsou zbraně rozděleny na Energetické (laser, plasma, atd.) a Kinetické (kulky, rakety, atd.). Stejně tak všechny jednotky, budovy a roboti mají určité procento obrany proti Energetickým a Kinetickým útokům. Například MilAgro zbraně způsobují nejčastěji Kinetická zranění a jejich obrana funguje nejlépe proti Energetickým útokům. Naopak Neuropa zbraně nejčastěji způsobují Energetická zranění a jejich obrana je účinná proti Kinetickým útokům. Z toho vyplývá, že je velmi účinné sbírat nepřátelské oddělené a ztracené části robotů a používat je v bojích proti nepříteli. Rimtech požívá útoky a obranu jak Kinetickou tak i Energetickou, proto je třeba pečlivě vybírat části těla při tvorbě robota.
TIP - Když přikážete hovertrucku strážit (patrol) v oblasti, kde leží část robota, tak pokud nebudou mít na práci opravení jednotky nebo robota, automaticky seberou oddělenou část těla robota a dopraví jí do vaší "Assembly Bay".
TIP - RALLY tlačítko v nástrojové liště ve "Vehicle Factory" a v "Aircraft Hangar" slouží k udání pozice, kam se má nově vytvořená jednotka přesunout ihned po dokončení výroby. Klikněte na RALLY tlačítko a pravým tlačítkem myši zadáte danou pozici, tato pozice může být změněna kdykoliv během hry.
TIP - Nedoporučujeme hraní bitky ("Skirmish") s cílem "Capture and Hold Enhancer". Tuto obtížnost možná shledáte velmi jednoduchou, protože AI protihráč má jedniný úkol a to zničit nepřítele (nikoliv stavět a taktizovat).
TIP - Nepodceňujte hodnotu "recon pole" (špionážní sloupy), odhalují mlhu na povrchu i v podzemí, když je postavena na jednom ze těchto úrovní a rozšiřuje dohled a dostřel věží. Postav "recon pole" v blíkosti tvé věže v podzemí - nepřítel ti ji nebude moci na povrchu zničit, i když mu na povrchu bude zvětšovat rozhled. Také pamatuj, že "recon pole" neutralizujou speciální skrývací schopnost torsa Neuropy.
TIP - Můžeš si uložit sestavu robota označením robota, stisknutím klávesy [CTRL] + [F5]-
[F12]. Stisknutím klávesy [F5]-[F12] pak vyvoláš uloženou sestavu a zadáš práci "Combat Part Factory". Nezapomeň vytvořit dostatek posádek do robotů "Combat Crew"
TIP - Každá část těla robota má určitou váhu. Více pancéřované části robota zatěžují a zpomalují, na to pamatuj při stavbě robota s ohledem na jeho rychlost.
TIP - Využij startovního výstavbového času "Pre-built time" k vytvoření ekonomického zázemí. Postav si dostatek hovertrucků, postav solární panely, obranné zdi a pošli hovetrucky těžit z plné lávové díry. Kontrola lávových děr je klíčem k udržení si dostatku joulů.
TIP - Když někdo obsadil podzemí, tak jedním ze způsobů jak jej dobýt je poslat výtahem "elevator" "Nemessis vehicle". Ačkoliv nemůžou přímo zaútočit, způsobují velké škody v okruhu, kde jsou zničeni. Poslání několika těchto jednotek ti pomůže v hlavním útoku.
TIP - Výtahy jsou neutrální budovy, které mohou využívat všichni hráči. Mlha okolo výtahu se odkryje pro toho, který použil výtah jako poslední, bez ohledu na to kdo ho vystavěl.
Metal Fatigue je scifi strategie. základem je zničit nepřítele za pomoci budov jednotek a robotů. Jednotky budovy i roboti se vyrábějí za MetaJouly, které těží hovertrucky z láva děr, vyrábějí je solar panely, nebo je možné získat prodejem částí těla robota v Assembley. Postavením některých jednotek, budov nebo robotů ztrácíte i ManPower, tu doplníte stavbou Cryofarm (+40 k manpower). Nejsilnější a nejvariabilnější jednotkou v MF je robot, který se skládá z těla, nohou, dvou rukou a posádky. Efektivní je hovertruckama krást oddělené části těl nepřátelských robotů a vozit je do Research a tam je vyzkoumat, abyste je mohli sami stavit v Parts factory. Letadla jsou efektivní pouze pokud nepřítel nemá protiletadlovou obranu, jinak jsou letadla velmi slabá.
Tady je výčet budov, jednotek a částí robota. Stěžejní jsou popisky, konkrétní čísla jsou vztažená na Rimtech, u ostatních civilizací se liší podle zaměření útok a obrana, konkrétní popisky životů, obran, metajoulů, manpower, atd. je v dolní liště, stejně tak jsou v dolní liště požadavky pro stavbu některých jednotek nebo budov :
2) Budovy :
CryoFarm
životů: 1400
obrana: 26/65 K/E
MetaJoulů: 450
ManPower: 0
efekt: +40 ManPower, výroba Combat Crew
MConverter
životů: 1800
obrana: 52/52
MetaJoulů: 1200
ManPower: 0
efekt: hlavní budova nutná pro stavbu ostatních budov
Parts Factory
životů: 1600
obrana: 0/0
MetaJoulů: 800
ManPower: 1
efekt: výroba částí těla robota
Assembly
životů: 1300
obrana: 65/26
MetaJoulů: 750
ManPower: 7
efekt: sestavuje se zde robot z částí těla robota (z Parts Factory) a z posádky robota (z CryoFarm).
Vehicle Factory
životů: 1400
obrana: 78/13
MetaJoulů 65O
ManPower: 8
efekt: výroba vozidel
Wall
životů: 150
obrana: 78/78
MetaJoulů: 150
ManPower: 3
efekt: zabraňuje průchodu, lze vylepšit na GunTurret, LasserTurret, MisslePod
GunTurret (Wall modifikace)
životů: 150
obrana: 60
útok: 32/6
MetaJoulů: 550
ManPower: 3
efekt: střelba na pozemní cíle
LaserTurret (Wall modifikace)
životů: 150
obrana: 60/60
útok: 2/20
MetaJoulů: 550
ManPower: 3
efekt: střelba na pozemní cíle
MisslePod (Wall modifikace)
životů: 150
obrana: 60/60
útok: 15/2
MetaJoulů: 400
ManPower: 3
efekt: střelba na letadla
Outpost
životů: 1400
obrana: 19/65
MetaJoulů: 600
ManPower: 9
efekt: teleport jednotek a robotů do jiného outpostu nebo do vzdušného prostoru
Energy Bank
životů: 700
obrana: 13/55
MetaJoulů: 200
ManPower: 0
efekt: +1000 max. hranice MetaJoulů
DefRelay
životů: 700
obrana: 13/52
MetaJoulů: 275
ManPower: 0
efekt: rozšřuje obranné pole
Research
životů:1300
def: 13/65
MetaJoulů: 1600
ManPower: 21
efekt: nezbytný pro stavbu mnoha budov a vylepšení, osvojují se zde nepřátelské části těla robotů.
Recon Pole
životů: 45
obrana: 6/32
MetaJoulů: 80
ManPower: 0
efekt: rozšiřuje dohled a dostřel věží
Solar Panel
životů: 100
obrana: 6/13
MetaJoulů: 150
ManPower: 0
efekt: přidává MetaJouly
AI facility
životů: 1250
obrana: 26/65
MetaJoulů 2500
ManPower: 0
efekt: nezbytný pro stavbu mnoha budov a vylepšení
Hanger
životů: 900
obrana: 52/52
MetaJoulů: 1000
ManPower: 12
efekt: výroba letadel
Point Defense
životů: 600
obrana: 50/50
MetaJoulů: 400
ManPower: 0
efekt: výroba Protector disků
Elevator
životů: 1000
obrana: 70/40
MetaJoulů: 400
ManPower: 0
efekt: výtah mezi povrchem a podzemím (robot neprojde)
Rail Gun (platform)
životů: 300
obrana: 39/39
MetaJoulů: 2800
ManPower:5
efekt: základ pro stavbu kanonů
rozšíření: Recon Pole - 400 MetaJoulů - průzkum, Neutron Bomb - 3000 MetaJoulů - 6 ManPower - útok 5/87, Tectonic Bomb - 2000 MetaJoulů - útok 140/50, Orbital bomb - 3000 metajoulů - útok 215/50.
3) Jednotky :
Hover jet
životů: 50
obrana: 5/5
útok: 4/7
MetaJoulů: 350
ManPower: 1
efekt: letecká jednotka
Bomber
životů: 40
obrana: 7/7
útok: 37/12
MetaJoulů: 700
ManPower: 6
efekt: letecká jednotka s účinnným útokem
Combat Crew
životů: 50
obrana: 15/15
MetaJoulů: 175
ManPower: 4
efekt: posádka robotů nezbytná k jejich chodu
Tank
životů: 95
obrana: 20/20
útok: 5/2
MetaJoulů: 150
ManPower: 5
efekt: pomalá, silnější pozemní jednotka
Artilery
životů: 50
obrana: 15/15
útok: 25/12
MetaJoulů: 340
ManPower: 4
efekt: pomalá pozemní jednotka s dalekým dostřelem, ekfektivní v kombinaci s Recon pole.
Missle Car
životů: 50
obrana: 12/12
útok: 3/2
MetaJoulů: 125
ManPower: 3
efekt: rychlá slabší pozemní jednotka schopná sestřelit letadla.
Nemessis
životů: 25
obrana: 10/10
útok: 50/50
MetaJoulů: 900
ManPower: 3
efekt: sebedestruktující jednotka
KONEC.