Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
Detektiv Lumír Lánský a případ otrávené Becherovky
Obsah :
1) O hře
2) Příběh
3) Návod
1) O hře :
Další adventurský kousek, který se zúčastnil becherovské souteže pořádané v roce 2004. Hru nám vytvořil RGC (Real Game Creators). Je volně k stáhnutí třeba na www.plnehry.cz.
2) Příběh :
Celý příběh začíná tím, že nějaký záškodník otráví Kyanidem zásoby Becherovky. Firmě tím způsobí velké finanční ztráty a vrásky na čele. Policie, jak už to bývá, na pachatele hold přijít nemůže. Proto se na tebe obrací s žádostí o pomoc samotný Jan Becher. Jsi totiž světoznámý detektiv Lumír Lánský s dlouholetou a poměrně úspěšnou praxí. Podaří se ti odhalit záškodníka a předat ho polišům ?
3) Návod :
Na PC si přečti své nové e-maily. Píše ti Jan Becher, chce se s tebou sejít v parku a promluvit si o situaci, do které se dostal. Ještě než za ním půjdeš, tak otevři šuplík a vezmi z něj občanku a peníze. Tak, teď se přesuň do parku. Poslechni si pana Bechera, za objevení toho lumpa ti nabízí 200 000,--, což je rozhodně zajímavá sumička. V rozhovoru ho požádej o přísup do jeho továrny. A pak do ní vyraž. Pokecej si s hlídačem a legitimuj se mu svou občankou. Teprve teď můžeš do samotných útrob továrny. Z kyblíku seber drátek a prohledej bedny s nápojem. Najdeš nějaku špinavou kartu, zkus jí dát hlídači, jestli neví o co gou. Zatím ti nepomůže, nápis totiž není čitelný, lépe řečeno je nečitelný... Nevadí, vyraž do zastavárny a dej kartu prodavači. Slíbí, že ti jí vyčistí, když mu přineseš cigarety Crewz. V parku vytáhni z koše prázdnou krabku. Skoč si koupit cigarety do samošky. Značku, po které jdeš, už sice nemají, ale s tím s nedá nic dělat. V inventáři přesyp cigarety z červené krabičky do žluté, a je řešení je na světe. Vydej se za prodavačem ze zastavárny a krabičku mu předej.
Dostaneš od něj kartu, která už je vyčištěná. V parku porovnej údaje z karty s telefonním seznamem z budky. Otevře se ti nová lokace, kde bydlí hlídač. Na nic nečekej a hned tam spěchej. Zkus párkrát zazvonit. No, vypadá to, že není doma. Tak se drátkem prohrábni v zámku. Paráda, podařilo se ti vloupat do jeho domu. Hlídač doma sice je, ale zrovna spí. Tak mu nenápadně a nehlučně prohledej jeho byteček. Hlavně se soustřeď na malou skrýš, která se podobá myší díře. Najdeš v ní lahvičku s Kyanidem. Lahvičku použij na Tyrlicha. Nejdřív se z toho bude chtít vykecat, ale nepodaří se mu to. Po příjezdu policie se navíc podaří odhalit i jeho soukromou chemickou laboratoř, takže náš milý hlídač to má podtrženo sečteno na 8 let jasné. A ty si můžeš začít pískat, protože ti právě přibyl pěkný balík peněz.
KONEC.