Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Podívej se na poslední lístek na stromu a jdi z útesu dolů do vesnice . Jdi do
prvního stanu vlevo. Jdi stále dál , až narazíš na další lidi. V skrytu se po-
dívej na animaci. Jdi doprava a seber hůl. Podívej se na přístroj (LOOM) a za-
pamatuj si "Labutí píseň" (8,4,5,1). Klikni 2x na vejce a dozvíš se "Otevírací
píseň" (3,1,3,2) . Použij jí na vejce a podívej se na animaci. Jdi zpět ven ze
stanu a jdi nahoru a doleva - na hřbitov. Jdi až úplně doleva do trní.Vyplašíš
králíka. Jdi zpět a cestou klikni na všechny vykotlané stromy (4) . Dozvíš se
"Píseň světla" (1,2,2,1). Jdi zpět do vesnice a do prvního stanu vpravo (zlato
a tma). Použij na tmu Píseň světla a klikni 2x na kolo. Dozvíš se Zlatou píseň
(2,3,2,1).Použij jí na hromadu slámy vedle kola. Jdi ven a do úplně posledního
stanu vpravo.Podívej se na knihu a kliknik 2x na baňku na stole, abys ji pora-
zil. Dozvíš se "Píseň vody" (5,2,2,3). Podívej se na kotel s vařící tekutinou.
Dozvíš se Obarvovací píseň (2,2,1,2). Použij jí na hromadu látek vedle kotle a
na druhou v koši . Jdi nahoru na útes a podívej se na oblohu. Použij Otevírací
píseň a podívej se na animaci. Jdi do přístavu. Na škebli použij Otevírací pí-
seň, skoč do vody a vylez na větev. Až dopluješ k tornádu, klikni na něj a do-
zvíš se Píseň větru (4,2,2,3). Použij jí na tornádo , ale obráceně a můžeš jet
dál.
Na ostrově jdi do lesa, stále rovně , až se objeví lidé a dozvíš se "Píseň ka-
mufláže" (1,3,3,5).Po rozhovoru jdi z rozcestí doprava k městu. Až uvidíš muže
na věži použij na ně Píseň kamufláže - obráceně. Jdi do věže.Vyslechni konver-
zaci dvou mužů a jdi ke krystalu . Přenese tě do místnosti s kosou . Vyslechni
"Píseň kosy" (6,6,6,5) a jdi doleva k druhému krystalu. Podívej se 3x do koule
a dozvíš se "Píseň iluze" (4,1,1,4). Přes místnost s kosou se vrať, jdi z věže
ven a zpět do lesa . Na lesní lidi použij "Píseň iluze" a můžeš jít dál vlevo.
Klikni na ovce a dozvíš se "Píseň spánku" (1,2,3,6) . Přes louku jdi k vesnici
a do největšího domku , kde je nemocná ovečka . Klikni na ní a po rozhovoru s
dívkou se dozvíš "Píseň uzdravení" (1,6,6,1) . Jdi zpět na louku a na ovce po-
užij Obarvovací píseň. Drak ovce neuvidí a odnese tebe.
Obrácenou "Zlatou písní" proměň drakovo zlato v hromadu slámy a zpět v zlato.
Pak ho uspi obrácenou "Písní spánku" a proměň zlato ve slámu. Až sláma shoří a
drak odletí, můžeš projít otvorem, který byl ukryt za jeho zády. Na tmu použij
"Píseň světla" a jdi bludištěm tak dlouho , až přijdeš k podzemnímu jezírku.
Klikni na něj a dozvíš se "Píseň odrazu" (6,4,4,6). Použij "Píseň vody" a jdi
ke kouli. Nahlédni do ní (3x) , obrácenou "Písní vody" přivolej vodu zpět a o-
dejdi vpravo. Až vyjdeš z jeskyně ven, Použij "Píseň větru" na skalní sloup se
schodištěm.
Jdi doleva ke spícímu chlapci. Probuď ho obrácenou "Písní spánku" a po animaci
na něj použij "Píseň odrazu". Jdi doleva ke kovářům.
Projdi až do poslední místnosti k Mr. Strokovi. Až se octneš ve vězení , lehni
si do výklenku na slámu a pozoruj animaci . Seber svou hůl, slámu na které jsi
spal, proměň ve zlato "Zlatou písní" a otevři si dveře "Otevírací písní".Obrá-
cenou "Písní uzdravení" naplň bednu dřevem a jdi po schodech dolů . Vyslechni
rozhovor dvou mužů v popředí . Až kovář uprostřed zdvihne meč , použij na něj
"Píseň kosy" - obráceně . Ve vězení použij "Otevírací píseň" na dveře. Přijdeš
o hůl a až se budeš chtít podívat do koule, promluvíš si se žalářníkem. Pak se
do ní podívej (3x).
Odejdi dveřmi v pozadí . Vládce otevře průchod a až ho démon odnese , zkus jít
zpět do vězení a zpět na terasu. Drak tě postrčí do otevřené díry.
Pluj vesmírem, navštěvuj jednotlivé díry, uzdrav lidi "Písní uzdravení" -pokud
to půjde - a díry zavírej obrácenou "Otevírací písní" . Dopluj až k vesmírným
labutím a promluv si s první z nich . Promluv si s ní 2x. Pokračuj dále doleva
a vstup na ostrov s LOOMem. Jdi do stanu a až dozadu k přístroji LOOM . Klikni
na něj a dostaneš 7. notu . Až démon oněmí kachnu kouzlem , klikni na LOOM
a dozvíš se Píseň ticha (7,6,5,4), s jejíž pomocí (obráceně) kachnu odčaruješ.
Démon ji začaruje v pečenou kachnu , opět se poraď s LOOMem a dozvíš se "Píseň
kuchaře (7,1,7,1) a odčaruješ kachnu zpět.Démon ji začaruje tak, že z ní zbyde
jediné peříčko . Klikni na něj a démon ho sebere . Klikni na LOOM a dozvíš se
poslední "Píseň trhliny" (6,7,7,6) , kterou použij na LOOM . Dostaneš poslední
8. notu a vyjdi trhlinou ven za labutí.
Démon ještě v poslední zoufalé snaze tě zadržet po tobě hodí kosu, ale netrefí
se. Použij sám na sebe "Píseň labutě" a můžeš si vychutnat konec.
KONÉÉÉC
Poznámka : Pořadí tónů jednotlivých kouzelných písní se může měnit s každou
hrou. Proto si je raději zapisuj postupně tak , jak se je budeš ve
hře dozvídat.