Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Úvodní trampoty
Po pěkném úvodním demu naruší Twinsenovu rodinnou idylku zranění jejich
rodinného dinosauřího dráčka a náš hrdina Twinsen dostává od své milé úkol:
sehnat pro zraněného zeleňáka lék. Ještě než opustíš domek, seber ze skříňky
u zavřených zadních dveří klíč, otevři je a ve své pracovně seber šipky,
holomapu a magickou kouli. V předsíni prozkoumej plakátek na levé stěně.
Koukni se na mapu, kde uvidíš dva označené domky, muzeum a lékárnu. Do této
mapy se ti budou zakreslovat vždy taková místa, která musíš pro další postup
ve hře navštívit. Nejdříve se odeber do muzea, kup si od recepčního lístek
a potlachej s místní správkyní o své kouzelné tunice. Ta je zavřená pod
skleněným zvonem, jehož ovládání je naneštěstí skryto za zaseknutými dveřmi ve
druhém patře. Pokud se pokusíš dveře otevřít, všimni si otevřeného okna. Teď
stačí jen vlézt do této místnosti oknem zvenku a knoflíkem uvolnit dveře.
Zároveň přehoď páčku vpravo a rychle utíkej sebrat tuniku. S tunikou na sobě
už teď můžeš používat magickou kouli. Jdi do lékárny, tam zjistíš, že
lékárnice žádný lék pro draka nemá, ale přitom svou radu nabídne místní
beruška, která ti za vrácení jí právě ukradeného deštníku prozradí, kde lék
hledat. Vyběhni za zlodějem ven. Normálním způsobem ho nechytíš, musíš
přepnout do plíživého režimu (dicreet) a zezadu se k němu přiblížit. Na jeho
otázku odpověz, že chceš deštník (umbrella). Vrať deštník berušce a ta ti
sdělí, že bys potřebný lék mohl najít na písečném ostrově u tamějšího
léčitele. Kvůli špatnému počasí však nejezdí lodě, a tak se vydej za místním
kouzelníkem, který má na starosti počasí. Jeho stan je v levé horní části
ostrova. Ten omlouvá svou neschopnost nepřítomností správce majáku, který se
někam ztratil. Opodál stojící kráva ti poradí, že by mohl být na útesech.
Kousek od krávy je vchod do jeskyně, tou se probojuj až na útesy. Přeskákej do
další jeskyně, kde najdeš správce majáku Rapha, kterého uvěznil zlý
a přerostlý křeček, místní obávaná příšerka. Zpoza sudů přehoď pomocí magické
koule páku, která ti uvolní vchod do další místnosti. Zde musíš opět míčkem
přehodit páku, aby ses dostal dál. Páku trefíš, pouze pokud vyskočíš na
přilehlou skalku. Potom vylez po zničeném žebříku nahoru a pokračuj. V další
místnosti zlikviduj dva křečky, z nich vypadnou klíče, kterými si otevřeš
dveře do další místnosti. Zlikviduj taťku křečka a klíčem, který z něj vypadne
otevři Raphovi dveře na svobodu. Vzápětí potkáš svou milou, se kterou se zajdi
podívat k majáku, kde se v animačním střihu podaří kouzelníkovi zahnat špatné
počasí. Příletu ufonů si zatím nevšímej a před odjezdem ještě zaběhni na
návštěvu k sousedovi. Ten restauruje starou mapu stok a k tomu potřebuje
"gallic acid", který však nemůže nikde sehnat. Jdi do přístavu a v kanceláří
si kup lístek na písečný ostrov. Na písečném ostrově skoč nejdříve do města
a zajdi k léčiteli. Ten je však bohužel na dovolené, ale dostane se ti rady,
abys zašel do školy magie, kde se naučíš uzdravovat. Ve městě se ještě podívej
k slonu vynálezci, kde dostaneš součástku do svého porouchaného auta. V tomto
domku ještě použij rádio, potom už můžeš utíkat do levé horní části mapy do
místních lázní (hacienda). Projdi kavárnou přes místnost s fontánou až do
pravé sauny. Zde vyrušíš saunící se děvčice. Utíkej rychle zpátky do první
místnosti a vyšplhej po žebříku na střechu. Chlapík s hadem ti sdělí přesnou
polohu školy magie. Zápisné do kurzu však stojí spoustu peněz, pokud zrovna
nemáš 120 penízků u sebe, musíš je někde sehnat. Velká zásoba peněz se skrývá
hned v parku vedle lázní. Kup si lístek od vrátného a běž ke stánku s balónky.
Dej řeč se stánkařem, kup si šipky, sestřel obě dvě kachničky. Když se ti to
podaří, vyhraješ svazek balónků, který tě zanese do jinak nepřístupné studny.
Zde je spousta peněz a pokud je budeš potřebovat, můžeš se sem kdykoliv
vrátit. Studnou se propadni až do chrámu, vyjdi ven zpět do parku a jdi do
školy magie. Tam se dostaneš přes hřbitov. Dveře jsou sice zavřené, ale po
levé straně vede úzká cestička, kudy se dostaneš dovnitř. Ze hřbitova jdi na
vyvýšenou cestičku, po ní se dostaneš do školy magie. Uvnitř nejprve proběhni
mezi lavicemi, přitom se vyhýbej duchům a před schody k truhle přepni do
plíživého režimu. Seber z truhly klíč a otevři dveře vlevo od vchodu. Pak už
ti nic nebrání dojít k učiteli magie.
2) Tři zkoušky
Až se zjeví učitel magie, zadá ti tři zkoušky, po kterých se staneš
diplomovaným kouzelníkem. První se skrývá hned ve dveřích za kouzelníkem a ty
musíš v časovém limitu sestřelit magickou koulí všechny terče. Nic těžkého. Po
úspěšném splnění prvního úkolu získáš flusačku. Druhým úkolem je přinést
kytku, která roste na nepřístupné skále. K tomu budeš potřebovat své auto. Běž
tedy do přístavu, ale ještě než odjedeš, zajdi do obchodu ve městě a seber
lahvičku pro souseda (gallic acid). Kup si lístek a odjeď zpátky na Citadel
Island. Běž k Zoei, která je u draka a dej jí opravenou část auta. Běž za ní.
Až bude montovat součástku do auta, promluv si s ní. Běž do svého domku do
pracovny a znovu použij rádio. Teď si kup lístek a odjeď zpátky na Desert
Island. Běž ke slonovi, ten ti dá vysílačku. Chvíli potom ti zavolá Zoei. Jdi
do přístavu, kde už na tebe čeká opravené auto. Nasedni. S autem už není
problém přeskočit propast mezi skalami a sebrat jinak nepřístupnou kytku.
Přeskoč zpátky a dojdi dát kytku učiteli. Dostaneš uzdravovací roh. S rohem
uzdrav skřítka Joa na hřbitově. V přístavu si kup lístek (už naposled) a jeď
domů. S rohem uzdrav dráčka a odleť s ním na ostrov Dome of the Slate.
Prohlédni si desku s mapou, co nejlépe si ji zapamatuj a vejdi dovnitř. Tvým
úkolem není nic jiného, než prokousat se tmou na druhou stranu. Až vyjdeš ze
stavby druhým vchodem, zjeví se kouzelník, který ti dá magickou tabulku.
Oběhni stavbu a odleť na Desert Island. Jdi rovnou k učiteli. Dostaneš diplom
a zlepší se ti úroveň magie. Zároveň dostaneš úkol najít zmizelé kouzelníky.
3) Zeelich - první kontakt
Vyjdi ven a odchyť panáka na létajícím koberci. Kup si od něj kouzelnickou
tuniku. Autíčkem zajeď na závodnickou dráhu a počkej u startovní čáry. Až
přijede závoďák a vyzve tě, abys ho následoval, jeď celé jedno kolo za ním.
Jestliže se ti to povede, dozvíš se, že na ostrově kousek od haciendy je
ukryto silné ochranné kouzlo. Zatím se však na tenhle ostrov vykašli, jdi do
haciendy a společně s ufony odleť na Zeelich. V talíři seber na zemi
translátor a použij levou konzolu. Poklábos s ufony. Na Zeelichu se dostaneš
do vězení. Až se otevřou dveře cely, zlikviduj všechny stráže a pákou otevři
dveře vězení, za nimi je komár. Promluv s komárem a běž uvolnit zadní vchod.
Vyběhni za komárem ven a zlikviduj robota u plotu. Dírou vylez a probojuj se
celnicí až na spaceport. Jdi do řídicí věže, nahoře seber navigační kolečko do
talíře. Ven z věže a do otevřeného talíře. Použij kolečko na řídicí pult. Po
nepodařeném přistání utíkej domů, promluv si se Zoei. Jdi na poštu
a porozprávěj se slonem. Až ti otevře dveře, jdi do skladu, pomocí ovládacího
kříže v zemi najeď magnetickým zvedačem nad balík označený bílým papírkem (jde
to jenom zleva) a přesuň balík na malý výtah vpravo. Teď musíš balík protlačit
celým skladištěm po směru šipek až na pás s nápisem EXIT. Pokud by sis s tím
nechtěl lámat hlavu, stačí chrápajícímu skladníkovi zaplatit a ten rád udělá
práci za tebe. Z rozbaleného balíku seber protopack. Drakem odleť na Desert
Island. Zajdi na kus řeči k učiteli. Kousek od přístavu je malé dřevěné molo,
tam zacinkej na zvoneček. Skoč na želvu. V jeskyni použij protopack a přeleť
k lastuře. Seber perlu. Vrať se zpátky a odleť na Citadel Island. Běž do
baráku k sousedovi a dej mu gallic acid. Dostaneš malou pyramidu. Podívej se
na plánek na stole. Jdi do kouzelnického stanu na konci ostrova a použij perlu
na hrnec. Získáš lightning spell. Přehoď páku u zdi a prolez dírou do stoky.
Vyjdi na mostík přes vodu, rozběhni se a přeskoč na stavbu s písmenem
S uprostřed. Přeskočit lze pouze z tohoto mostíku. Použij pyramidku u malého
čtverečku a vejdi otevřeným vchodem do Sandalovy svatyně. Použij lightning
spell (musíš mít plný stav magické energie). Získáš třetí úroveň magie
a Sandalovu kouli. Dostaň se ven ze stoky a běž k drakovi. Až ti zavolá slon
vysílačkou, odleť na Desert Island. Kdo chce, může zlikvidovat stráž u slonova
baráku a klíčem, který z ní vypadne, otevřít dveře. Uvnitř seber memory
viewer, který přehrává dosud proběhlé animace. Před odletem na měsíc si raději
ještě obstarej ochranné kouzlo ukryté na ostrově kousek od haciendy. Doleť tam
drakem, seběhni až dolů k jeskyni a pomocí protopacku vleť dovnitř. Pro kouzlo
si můžeš buď doleťet protopackem přes vodu vpravo, nebo si pohraj s bednami
vlevo. Každopádně na konci zlikviduj odporného hmyzáka a protective spell je
tvé. Vrať se zpátky na Desert Island a jdi do parku vedle haciendy. Proklesti
si cestu až do chrámu Bú. Uvnitř naskoč na vozík. Nyní musíš z vozíku
přehazovat směrové šipky magickým míčem tak, aby ses dostal až do místnosti,
kde je mezi dvěma sochami plivajícími oheň bedna. Skoč na bednu a vezmi klíč.
Z místnosti slez žebříkem dolů a otevři dveře. Pobij vojáky a na stole
prozkoumej malé kolečko. Dozvíš se heslo pro přistání na měsíci (green moon).
Prozkoumej noční stolek a seber klíč. Člunu si nevšímej a otevři další dveře.
Zlikviduj vojáky v hangáru, seber klíč a otevři dveře od výtahu. Nahoře pomocí
protopacku přelétni elektrizující podlahu, zlikviduj dalšího vojáka
a z glóbusu seber navigační kolečko. Vrať se do hangáru. Běž do talíře
a použij kolečko na řídicí pult.
4) Měsíc
Zvol správné heslo pro přistání a obleč si skafandr v dolní komůrce talíře.
Vyběhni ven a jdi do domku označeného kosočtvercem. Pobij vojáky, prohlédni si
velkou obrazovku a otevři všechny koule u ovládacích koulí. Vyjdi ven a do
komplexu před sebou vejdi prostředními dveřmi. Sundej skafandr v šatně
a projdi dalšími dveřmi rovně. Zlikviduj stráže a jdi chodbou rovně až do
vězení ke slonovi. Po rozhovoru jdi za slonem a v pravé místnosti, kde slon
čeká u dveří, zlikviduj všechny vojáky. Přehoď červenou páku a jdi znovu za
slonem. Navleč si skafandr a naposled vyběhni ven za slonem.
5) Zeelich
Po tvrdém přistání promluv se slonem a pomocí skoků a jetpacku se přesuň na
molo. Pozor na ještěra. Vyběhni nahoru do města a běž do herny. V tuto chvíli
bys měl mít minimálně takových 20 zlitos (místní měna). pokud nemáš dost
peněz, skoč prodat svůj diplom do vedlejšího obchodu. V kasinu hraj
u automatů, dokud nevyhraješ klíč od speciální místnosti. Pokud by ti
docházely peníze, zúčastni se psích závodů, při nichž je výhra nejčastější. Až
vyhraješ klíč, odemkni dveře v horní části herny a zatoč kolem štěstí. Pobij
obě přerostlé krysy a seber peníze. Z kasina odejdi, až budeš mít minimálně
130 zlitos. Jdi na molo a promluv s panákem u vzducholodi (prostřední molo).
Ten tě za 100 zlitos odveze na Celebration Island. Jdi nahoru ke chrámu
a pohovoř s opodál stojícím prodavačem suvenýrů. Vrať se dolů a vrať se zpátky
na Otringal. Běž do města promluvit s pumpařem. Dozvíš se, že rafinérie na
benzin (gasogam) je na ostrově Francos. Teď běž do putyky na molu a poklábos
s barmanem. Vyjdi na pódium a za plentou vejdi do zákulisí. Pomocí tří kol
otevři větrák vpravo ve zdi a přesuň sloupy tak, abys k němu mohl přeskákat.
Prolez větrákem do kanceláře a promluv si s Rickem. Běž zpátky na molo
a vznášedlem na levém molu (je levnější) odleť na ostrov Francos. S sebou
vezmi minimálně 50 zlitos.
6) Gasogam Trip
Ve vesnici jdi nejprve do první chýše vlevo a kup si krumpáč (pickaxe). Jdi do
chýše naproti a promluv s banánem. Vyjdi ven a jdi k malé jeskyňce mezi touto
chýší a břehem. Z jeskyňky seber klíč. S klíčem se vrať do chýše a otevři
schránku ve stěně. Přečti si papír. Projdi vesnicí na konec a vrať se
k obchodu z druhé strany tak, abys stál na travnatém kousíčku země mezi plotem
a břehem. Zvol sportovní režim a použij krumpáč. Vykopeš první část amuletu.
Teď běž k trubkám u plotu do továrny, vyskákej na kohout a přeskoč přes plot.
Obejdi budovu a vejdi dovnitř. V továrně se musíš dostat až ke kanystru. Klíče
od dveří buď vypadnou z vojáků, nebo jsou ukryty ve skříňce na stěnách.
V poslední místnosti najdeš kanystr s gasogamem. V této místnost musíš ovšem
zastřelit vojáka chodícího po schodech tak, aby klíč, který z něj vypadne,
spadl k tobě dolů. Jinak se ke kanystru nedostaneš. Až budeš venku z továrny,
vyskoč na sudy a přeskoč plot. Vrať se zpátky na Otringal. Dej kanystr
slonovi. Ten ti na oplátku dá vylepšenou verzi protopacku. S vylepšeným
protopackem teď mužeš přelétnout vodopád nad přístavní putykou. Cestičkou
proběhni okolo kulometného hnízda. Nesnaž se dostat do paláce, ale jdi do
protějšího hotelu. Zmlať uvaděče a klíčem odstraň provaz. Promluv si se šéfem
u bazénu a jdi za ním do jeho pracovny. Dostaneš prsten. Vyjdi ven a jdi do
pokoje nejvíc vpravo. Vylez oknem ven a jdi do dolní části města. Jdi do
obchodu vedle herny a ukaž kryse prsten. Projdi knihovnou do místnosti
spiklenců. Se všemi si popovídej a podívej se na mapu na stole. Před odchodem
ještě dostaneš laserovou pistoli.
7) Cesta dolů
Jdi na molo a odjeď na Celebration Island. Vyběhni nahoru k chrámu a dej se
okolo kráteru levou cestičkou. Postupně přeskákej přes padající kusy skály,
lávová koryta a přes plynové jezírko se protopackem přesuň až ke krystalu.
Uklohni kus krystalu krumpáčem (ve sportovním režimu). Vylez až úplně nahoru
a z horní plošiny přeskoč směrem k chrámu. Odjeď na ostrov Franco. Známou
cestou se dostaň k továrně, pobij vojáky strážící vchod do přístavu a vejdi do
budovy. Pistolkou teď musíš střílet na čtyři spínače na protější stěně tak,
abys otevřel oboje dveře. Projdi do přístavu a nastup na vzducholoď. Až
přistaneš, zlikviduj u dveří výtahu nájemnou potvoru a nastup do výtahu.
Vystup a všimni si dvou přepínačů na pravé stěně. Ze správného místa na
schůdkách tref jeden spínač magickým míčem. Tím vypneš elektrický plot. Rychle
vyběhni ven z budovy. Teď se musíš dostat do chrámu Wanniů na druhém konci
ostrova. Cestou likviduj vojáky. Pistolkou to jde docela dobře. V chrámu jdi
rovně a pokecej s dědkem na rozcestí. Doleva a do jídelny. Seber rukavici
z věšáku a kus lávového koláče ze stolu. Na chvilku sice ztratíš vědomí, ale
po kratším odpočinku dones lávový koláč dědkovi na rozcestí. Klíčem, který
dostaneš, otevřeš dveře v horní části chrámu. Ve svatyni pokecej s nejvyšším
Wanniem. Vrať se ke vchodu do chrámu a vejdi do místnosti vpravo. Pokecej
s hospodyní a dostaneš melodii, která přivolává převozníka. Ven z chrámu. Kdo
chce, může si pusinkováním žáby za chrámem doplnit životy. jinak se odeber do
dolů, jejichž vchod je hned vedle vchodu do administrativního centra - je
hlídán vojáky. V dolech posbírej nejméně šest krystalů. Já jsem jich našel
sedm. V dolech také narazíš na zamčené dveře s agresivním hlídačem. Moc se
s ním nemazli a jeho klíčem otevři zamčené dveře. Uvnitř seber druhou část
amuletu. Proklesti si cestu zpátky ven z dolů a jdi do malého altánku kousek
od chrámu Wanniů. Písničkou přivolej převozníka. (Jakmile kdekoliv uvidíš
krystaly, okamžitě je sbírej.)
8) Moskytí intermezzo
Odjeď na ostrov moskytů (mosquebees). Pomocí protopacku se přesuň na břeh
a pokecej s poletujícím hovadem. U královny ukaž prsten. Až budeš v aréně plné
kamenných koulí, přepni do agresivního režimu a rozbíjej koule tak dlouho,
dokud nevypadne klíč, tím otevři první dveře zleva. Najdeš superflusačku.
Pokecej s královnou. Až hnízdo napadnou vojáci, probij se do druhé místnosti
a zde až do levé horní části, tudy vylez na útesy. Proběhni po cestičce
kulometnou palbou paradesantních jednotek a po mostě ke kamennému kolu. Oběhni
kolo a pokecej s hlídačem o další části amuletu. Vylez na kamenné kolo
a přibliž se co nejvíc k létající potvoře. Až po tobě začne plivat firebally,
odrážej je pomocí rukavice od Wanniů. Po smrti potvory seber klíč a otevři
schránku u hlídače. Získáš tak třetí část amuletu. Znovu pokecej s hlídačem
a vrať se do hnízda. Tentokrát se proklesti k dolnímu východu. Venku zneškodni
hlídkující vojáky a seber krystaly. Zavolej převozníka a odjeď na Volcano
Island. Proběhni okolo chrličů lávy, posbírej krystaly a skoč dolů na jezdící
kameny v lávě. Přeskákej na druhou stranu. Takto se dostaň až na pevný kámen
pod vodopád, kde pomocí protopacku přeleť na druhou stranu. Jdi do jeskyně,
seber krystal a pokecej s hovady. Vrať se ven a pomocí protopacku proleť
lávovým kaňonem na druhou stranu, tam zavolej převozníka. Odjeď na ostrov
s doly. Na břehu uzdrav rohem Wannieho, který ti dá krystal a cennou
informaci. Jdi do dolů a skoč na pás, kam vláček sype smetí. Vyskoč na výtah
a z vrcholu výtahu do otvoru. Zlikviduj obsluhu balicí linky a přehoď páky
tak, aby krabice odjížděly z místnosti bez víka. Skoč do jedné krabice
a projeď do skladiště. Vyskákej po bednách až na žebřík a vylez na střechu.
Přeskoč na protilehlou střechu a spadni dírou dolů. Ve vězení promluv
s královnou. Dostaneš klíč od jejího trůnu. Pistolkou přehoď spínač na stěně,
který otevře mříž vězení. Proběhni do vedlejší místnosti a pak ven. Mamonáři
mohou vyloupit zdejší trezor, když zmlátí ředitele v pravé horní kanceláři
a jeho klíčem otevřou glóbus, ke kterému se dostaneš odsunutím sochy. Odměnou
ti bude 150 zlitos. Přesuň se k přívozu a naposled přivolej převozníka. Odjeď
na moskytí ostrov. Po provaze vyšplhej do hnízda (normal mod). Dojdi až
k trůnu a vykrop hlídací trio. Klíčem od královny otevři trůn.
9) CX
Vyjeď výtahem nahoru. Postřílej dva šašky naproti sobě. Seber klíč a otevři
dveře za nimi. Protopackem přeleť k páce na protější zdi a přehoď ji. Rychle
přeleť do otevřených dveří. Postřílej další blbečky, vylez po žebříku nahoru
a jdi do věže. Proběhni k volantu vlevo, otoč s ním a pak po schodech do
otevřených dveří. Přepni na plíživý režim a schovej se za harampádí před
sebou. Až stráž přejde dolů na kus řeči s kámošem, proběhni nahoru k volantu,
otoč ho a dveřmi proběhni do vedlejší místnosti, tam zlikviduj kulometčíka
a vezmi klíč ze stěny. Přeskákej dolů a klíčem otevři dveře vpravo. Zastřel
stráž a sjeď výtahem dolů. Po pokecu s emperorem zastřel stráž i jeho.
Naneštěstí emperor ještě stačí zapnout turbínu na měsíci. Klíčem otevři
skříňku na schodech a vezmi šavli. Touto zbraní už můžeš konečně zlikvidovat
husary. První oběť ti přijede sama výtahem. Znovu si volantem otevři dveře na
schody. V další místnosti pobij oba husary a klíčem, který z nich vypadne,
otevři dveře se šipkou. Nahoru do kontrolního střediska. Zabij husara a vezmi
navigační kolečko. Dolů a ven z věže. Jdi do létajícího talíře a použij
kolečko na konzole. Po výstupu u paláce zlikviduj husaří stráž a klíčem otevři
bránu. V palácovém komplexu pokojů jdi z výchozího pokoje stále rovně. Až to
nepůjde, pokračuj doleva. Klíče od dveří buď vypadnou z nepřátel, nebo budou
v truhle. Z rohového pokoje vlevo nahoře jdi rovně. Pobij tři husary a až
oživne dvouhlavá kočka, nemilosrdně ji ukaž, zač je toho loket. Klíčem z kočky
otevři kabinet, a čtvrtá část amuletu je na světě. Vrať se do města a na molo.
Odjeď na Celebration Island.
10) Poslední konfrontace
Vyběhni k chrámu nahoru a uvnitř použij u kašny amulet. Vyběhni ven a po
sloupech vyskákej na sochu a pak do otvoru nad její rukou. Rychle přeběhni
k slonovi s raketometem na zádech a znič ho jako prvního. Pak si to vyřiď
s ostatními. Rychle vypoj ovládací pulty v pořadí zleva 2,1,4,3 a přehoď páku
vedle zajatých kouzelníků. Proběhni dírou v mříži k výtahu a vyjeď nahoru.
Tady už čeká Funfrock. Až spustí děti dolů, sjeď výtahem dolů i ty. Se slony
zbytečně nebojuj a propadni se znovu dolů dírou přímo naproti výtahu. V této
místnosti najdi slona s raketami. Zlikviduj ho a klíčem otevři zamřížované
dveře. Až se z teleportů za dveřmi vyřítí dva sloni, musíš je oba dva, teprve
pak se uvolní deska, která zakrývala další cestu dolů. Opět najdi a znič slona
s raketami. Klíčem znovu otevři zamřížované dveře. Znič dalšího rakeťáka a na
cestičce pod schody dalšího slona. Teď doporučuji použít protection spell
a mlátit závěrečnou skupinku hlava nehlava, nejlépe magickým míčem. Nejdříve
zlikvidujte oba magické roboty a potom Funfrocka. Nesnažte se mu zabránit
v přeseknutí řetězu, který vede ke kleci s dětmi - stejně to nejde. Až zničíte
Funfrocka a jeho mutace, které vypadnou z teleportu, běžte směrem do propasti,
kam spadla klec s dětmi. V okamžiku, kdy už to vypadá, že spadnete do lávy,
čeká vás velké překvapení!!! Adios.
KONEC.