1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Little Big Adventure 1
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Little Big Adventure 1 - návod

1) Citadel Island


Nejdřív se musíš dostat z vězení . Chvíli choď sem a tam , až přijede strážce.

Zlikviduj ho a naskoč na plošinku, která tě odveze do strážní místnosti. Zabij

oba strážce,z jednoho vypadne klíč, seběhni po schodech dolů a do dveří vlevo.

Dalšího strážce musíš dostat dřív , než stiskne poplašné zařízení. Vpravo jsou

dvoje dveře , jdi do těch dolních . Ve skříňce najdeš svůj pas a holomapu . Za

zástěnou se převlékni, jdi ven, po schodech nahoru, do místnosti s profesorem.

Nejdřív zabij chlápka u alarmu , potom profesora. Vypadne z něj klíč od dvoji-

tých dveří vpravo , které vedou ven . Nastav discreet mod  a projdi za strážní

budkou doprava . Vzadu u hromady odpadků promluv s myšákem a klávesou [Alt] se

schovej do odpadků. Auto tě vyveze ven . Postupuj městem směrem na jih. Zastav

se v domě  alchymisty (po levé straně)  a z poličky  seber červený sirup . Pak

musíš utéct přivolanému strážci a pokračovat dál na jih . V parku potkáš svoji

holku, ale do tvého domu přijdou vojáci a opět tě uvrhnou do vězení. Uteč výše

popsaným způsobem a běž rovnou ke svému domu . Vchod je zabarikádovaný, dej se

dolů přes park  a doprava, narazíš na myšáka , který ti prozradí tajnou chodbu

do tvého domu - komínem. Dostaneš se k němu , když vyskákáš až úplně nahoru po

zelených terasách vlevo od domu . Uvnitř v domě prohledej všechny skříně a po-

sbírej vše , co najdeš (hlavně svůj magický oblek a kouli - obranný prostředek

proti vojákům).  V kuchyni jsou zavřené  dveře do sklepa , klíč je v květináči

vedle dveří. Komínem zase vylez ven a jdi o jednu zónu na sever.Vpravo je tady

hospoda. V ní promluv se slonem , který sedí u stolku nahoře nad schody. Potom

dohoň vrchního myšáka a objednej slonovi pití. Slon ti poradí . Od hospody jdi

doleva až do přístavu . Magickou koulí zabij  strážného a s jeho klíčem projdi

do přístavu. Nejdřív jdi doprava ke slonovi pro lístek.Dá ti ho, až mu srovnáš

bedny ve skladišti (hrál jsi někdy Sokoban ?). Pokud se ti to nepovede, jdi ze

skladiště ven a zase se vrať . S lístkem pak  jdi doleva k myšákovi  a hurá na

další ostrov.


2) Principal Island


Z počátku budeš pravděpodobně chycen a dopraven do vězení.Ven se dostaneš tak,

že promluvíš se strážcem  a až otevře dveře , zabiješ ho . Ze skříňky si vezmi

všechny  své věci a prolez okénkem na svobodu . Vojákovi  venku řekni , že jsi

spravoval anténu a pak se opatrně (v discret modu) protáhni zprava kolem slona

přede dveřmi . Nechoď nahoru po schodech , ale dostaň se přes stráže až k Fun-

frockově pevnosti na severu. Od pevnosti pokračuj vlevo do zóny Old Burg. Nej-

prve zabij (koulí) klona  myši aby ti  místní obyvatelé věřili . Pak promluv s

myšákem , který stojí na rohu vpravo  dole a nech se  postupně zavést  do domu

jiného myšáka , kde otevřeš  tajnou chodbu tím , že si u umyvadla umyješ ruce.

Slon ve vedlejší místnosti tě vyvede na ulici a dá ti klíč od branky nad scho-

dy. Projdi brankou  a dej se doleva a jdi do obchodu , kde koupíš mechanického

tučňáka a benzín za 30 penízků . Kousek od  obchodu je hospoda , kde se dozvíš

vodní nádrži města. Myšák před hospodou tě povede, odláká další stráž a ty mů-

žeš projít doprava a po schodech až nahoru. Na plošince poskoč (v modu Normal)

a priopadneš se k astronomovi. žekne ti o svém příteli v přístavu Port Beluga.

Jdi z domu ven a vrať se na roh , kde jsi mluvil s prvním myšákem . Jdi na jih

do zóny Peg Leg . Dej se doleva, až uvidíš strážného, který si ulevuje . Vezmi

jeho vozítko a dojeď k vodní věži. Vyjdi až na vrchol stavby a skoč do otvoru.

Uvnitř vylej sirup do bazénku a vylez ven . Vozítko tě opět doveze do zóny Peg

Leg. Nyní jdi k Funfrockově pevnosti na západ až kam to jde, a potom na sever.

Přijdeš ke knihovně . Vstup dovnitř . S prvním myšákem se nebav a jdi doleva k

policím  s knihami . Zastav pobíhajícího  myšáka (knihovník)  a promluv s ním.

Přiznej se, že jsi to byl ty , kdo osladil vodu a on ti ukáže tajnou knihu, ve

které se dočteš o poušti Bílého lístku . Pak si ještě promluv se slonem, který

něco čte u stolku, dozvíš se o Jezeru Čisté Vody. Jdi ven a od knihovny se dej

doleva přes vojenský tábor , až se probiješ k malému autíčku , které tě doveze

do přístavu Port Belooga. Myšákovi na molu zaplať 10 penízků a on tě doveze na

další ostrov.


3) Poušť Bílého Lístku


Po plošinách přeskákej na pevninu.Zabij strážného a s jeho klíčem projdi kolem

plotu až ke dveřím do pouště.Najdi myšáka uprostřed pouště, který tě pošle pro

knihu do chrámu Bu . Do chrámu se dostaneš , když skočíš do otvoru za myšákem.

Chrám je rozdělen do tří zón . V první zóně pomocí plošinek, které se ovládají

páčkami, je tvým úkolem dopravit bystu z horního rohu na podstavec v rohu dol-

ním  (čímž se otevřou dveře do druhé části) . Do některých míst se dá doskákat

také po zídkách kolem cestiček . Kostlivci se dají dobře zabíjet zdálky koulí.

Jakmile se dostaneš do druhé části , běž v Athletic modu podle dolního plůtku.

V místě, kde plůtek končí , vyskoč na zídku, čímž se vyhneš rotujícímu válci s

noži. Jdi doprava , stiskni páčku , opatrně se vyhni  děrám a projdi dveřmi do

třetí části. Tady ignoruj páčku , kterou hlídá kostlivec na vyvýšené plošince,

a jdi až k zídkám. Páčky na sloupech přepínej vrháním koulí (v discreet modu!)

a skákej na plošinky za jízdy (také si je můžeš zastavit pouhým dotykem). Pře-

hoď poslední páčku úplně vpravo,vyhni se padajícímu kameni a po schodech sejdi

ke třem plošinkám. Pomocí páček a nášlapných dlaždic sestav s plošinek schody.

Vyskákej po nich nahoru a dotlač na dolní podstavec druhou bystu. Tím se otev-

řou dveře vlevo . Seber knihu ( naučí tě rozumět řeči zvířat  a kamene a dá ti

druhý kouzelnický stupeň), jdi kousek doprava do kroužku světla a vyskoč. Pro-

mluv si s myšákem , který tě do chrámu  poslal a vrať se k lodi . Odveze tě na

Principal Island. Jdi do přístavu a nech se dopravit na Citadel Island.


4) Citadel Island


Nejprve se vrať do svého domu.Jdi do sklepa a odsuň sud vpravo. Tajnou chodbou

se dostaneš do jeskyně. Přečtri si kamenný nápis na zdi vlevo a jdi ven . Vrať

se do přístavu, od slona si kup lístek a jeď na Principal Island.


5) Principal Island


Jdi do Old Burgu a nejprve v hospodě  a  potom v obchodě se ptej na piráta Le-

Borgna. Pak jdi do knihovny a promluv se všemi, které tam najdeš. Slon nahoře,

vedle kinosálu , ti přečte o pokladu a potom jdi ven, opět přes vojenský tábor

a autíčkem do přístavu Belooga. Od námořníka si kup za 200 penízků loď. Jeď na

ostrov Proxima Island.


6) Proxima Island


Jdi doleva, do další zóny. Tam je dům slona - vynálezce. Promluv s ním . Pošle

tě pro fén na vlasy.Nyní musíš někde ve městě najít šedivého obchodního cestu-

jícího, od kterého fén za 30 penízků koupíš. Dones ho slonovi a on ti dá Proto

Pack - vznášecí přístroj . Pak se ještě  podívej do domku  vpravo . Zastaví tě

strážce, který se objeví v teleportu . Zabij ho a získáš klíč od domku. Uvnitř

je myšák , který ti řekne o svém bratrovi - vězni ve Funfrockově pevnosti. Jeď

na ostrov Principal Island.


7) Principal Island


Jdi k Funfrockově pevnosti a doprava ( jako kdybys chtěl jít ke knihovně ). Po

levé straně najdeš vězení. Skoč do příkopu a zamřížovaným okénkem si promluv s

vězněm.Nepovinně si můžeš v zóně Peg Leg hned za prvním domkem vyzkoušet Proto

Pack a doletět na ostrůvek pro krabičku na čtyřlístek. Ale pozor - úspěšně od-

startovat se dá pouze z pláže ! Pak se vrať na Proxima Island.


8) Proxima Island


Zajdi  znovu za vězňovým  bratrem a  dostaneš červenou kartu , která ti umožní

vstup  bočním vchodem  do muzea (vpravo od lodi) . Mříží se dostaneš do kanálu

a kanálem do vězení , kde si promluv s uvězněným slonem. Červenou páčkou spusť

alarm , kanálem se vrať do muzea , jdi ke dveřím vpravo a za nimi použij Proto

Pack . Doleť k vystavené pirátské vlajce, přistaň, seber ji a leť doprava a po

schodech nahoru do druhého patra. V jeho levé části je truhla, ve které najdeš

klíč ode dveří v jeskyni. Když se objeví elektronický strážce, přistaň na něk-

terém podiu s exponáty a nehýbej se , dokud nepřejde . S klíčem se vrať ke své

lodi, vyvěs pirátskou vlajku a jeď na Citadel Island.


9) Citadel Island


Jdi do svého domu a sklepem do jeskyně . Klíčem otevři železné dveře a v míst-

nosti za nimi najdeš roh a medailon , který opět zvýší  tvoji magickou úroveň.

Roh použij na kulatý znak na stěně a jdi ven. Jeď na poušť Bílého Lístku.


10) Poušť Bílého Lístku


V jednom z rohů pouště najdeš ve skále runu. Zatrub na ní rohem a skoč do malé

jeskyňky. Od podivného týpka dostaneš modrou kartu Elfího klubu.Vrať se k lodi

a pluj na ostrov Proxima Island.


11) Proxima Island


V pravé části najdi autíčko, které tě doveze k runě Marked Stone. Zatrub na ni

a skoč do díry . Přečti si nápis  (první heslo) a vrať se na Proximu . Z jižní

části ostrova můžeš teď přeletět ke kameni Eclipse . žekni mu heslo a dostaneš

magickou flétnu. Ještě jednou ke kameni Marked Stone a také na něj použij hes-

lo. Pokud máš málo paliva, dokupuj si ho v obchodě. Nyní se vrať k lodi a pluj

do hor.


12) Hamalayi Mountains


Promluv s povstalcem, který tě pošle na ostrov Rebellion . Dej řeč s myšákem v

příkopu a autíčkem dojeď ke generálovi. Promluv s ním, je-li potřeba doplň zá-

soby paliva a vrať se zpět. Najdi myšáka , který podpírá hangár, promluv s ním

a vlez do hangáru. Tím se dostaneš opět do hor. Nejprve znič radar v místnosti

a pak jdi stále na sever za myšákem.Dovede tě k tanku, kterým se probouráte do

pevnosti, pobijete všechny vojáky a pomocí nalezených klíčů osvobodíte všechny

vězně. Pak nech myšáka myšákem a otvorem prolez ven, do hor. Jdi na sever a (s

použitím snowboardu) dojdi až do myší vesnice.Zachraň myšáky a dojdi až dopro-

střed vesnice ke kotli. Tam se dozvíš, jak dál. Až vyjde z jednoho iglů myška,

jdi za ní. Na jednom místě vyhrabe díru,kterou se dostaneš k továrně na mutan-

ty . Červeného strážného slona u vchodu zabij a s jeho klíčem jdi dovnitř. Jdi

doprava a promluv s dalším slonem. Počkej až spustí metro , které tě doveze do

továrny. Tam najdi místnost s vědcem a zelenými koulemi a znič všechna mutantí

vajíčka v příkopu.Nyní najdi jiného vědce, který hlídá tři páky. Zlikviduj ho,

přehoď prostřední a pravou páku,vrať se (autíčkem nebo dírou) do myší vesnice.

Jdi znovu ke kotli, počkej až přijde náčelník a odvede tě k Mrkvové Bráně a o-

tevře ji. Tím se dostaneš na druhou polokouli planety.


13) Druhá polokoule


Jdi doleva a projdi pevností,přičemž musíš zlikvidovat všechny vojáky v cestě.

Za pevností  se dej opět doleva a dojdeš k jezeru Čisté Vody . U něj zahraj na

flétnu a máš čtvrtý  stupeň  magie. Vrať se k pevnosti a použij vznášedlo. Do-

praví tě na ostrov Tippett . Jdi doprava a promluv s týpkem . Za 20 penízků ti

prodá informace o teleportačním a klonovém centru (Teleportation Center a Clo-

ning Center). U vody , směrem na jih , si pokecej s rybářem, který ti dá klíč.

S ním projdi  do zóny Swindler Street . Zlikviduj dva slony - zloděje a jdi na

diskotéku. Promluv s myší na jevišti - potřebuje kytaru.Vrať se na první polo-

kouli až ke tvé lodi a pluj do základny povstalců.Promluv s velitelem a získáš

modrou kartu. Jeď na ostrov Principal Island.


14) Principal Island


Jdi  k Funfrockově pevnosti  a pomocí červené a modré karty  pronikni dovnitř.

Probojuj se až k uvězněnému slonovi.Ten ti dá klíč od trezoru, kde najdeš šav-

li a adresu architekta. Najdi vpravo celu myšáka,ze které tajnou chodbou (okno

vpravo) projdeš ven z pevnosti. Jeď na Citadel Island.


15) Citadel Island


Jdi ke svému, nyní zničenému domu a promluv s myšákama, které tam najdeš.Jeden

z nich tě pozve k sobě domů.Jmenuje se Mies a získáš od něho jeho ID kartu (ta

ti umožní přístup do teleportačního centra) . Pak jdi do  hospody a vymlať tam

všechny vojáky . Ve sklepě hospody najdeš další čtyřlístek . Jdi k lodi a pluj

na poušť Bílého Lístku.


16) Poušť Bílého Lístku


Jdi k myšákovi  u díry a vyměň s  ním  flétnu za kytaru . Vrať se k lodi a jeď

k horám.


17) Himalayi Mountains


Na severní polokouli se nyní dostaneš následujícím způsobem: po pobřeží dojdeš

až k brance bývalé továrny na mutanty , zabiješ vojáka a s jeho klíčem projdeš

brankou . Vyskákej nahoru na  skálu a skoč do díry . Dostaneš se přímo do myší

vesnice . Vezmi vznášedlo, jeď na ostrov Brundle a pomocí Miesovy ID karty jdi

do Teleportačního centra . Po žebříku vlevo vylez na terasu , najdi zamalované

znamení na zdi a použij roh. Jdi do centra, zabij slona vpravo a s jeho klíčem

projdeš dveřmi . Před dalšími dveřmi prohledej sudy , v jednom z nich je klíč.

Přímo v centru pozabíjej všechny vojáky,magickou koulí rozbij počítač a (v ag-

resivním módu) znič všechny teleporty, které najdeš u levé zdi.Rozbitou stěnou

v dolním  rohu se dostaneš ven a můžeš jet na ostrov Tippett. Jdi do diskotéky

a myši na jevišti dej kytaru.Barman tě pustí do tajné chodby. Vyskoč na kraba,

který tě převeze přes vodu a jdi až na konec.Vylez nahoru a najdi draka, který

tě odveze na poslední ostrov - Fortress Island.


18) Fortress Island


Nejdřív zlikviduj vojáky a tank před pevností. Dovnitř se dostaneš dírou, kte-

rou ti vyhrabe myšák.Jdi až na konec, kde najdeš celu se svou dívkou. Dostaneš

se do vězení , odkud uteč obvyklou cestou. V místnosti vpravo narazíš na klona

své dívky. Zabij ho,klíčem odemkni dveře a ze skříně seber všechny svoje věci.

Jdi do místnosti, kde jsou montováni klonové a zatrub na znamení na zdi. Otev-

řou se  dveře do místnosti  s runovým kamenem . Vylej na něj vodu a po výbuchu

přejdi přes ruiny a dej se na sever. Dojdeš ke staveništi, které spojuje Fort-

ress Island s Polar Islandem . Uteč před buldozerem a od mrtvého dělníka vezmi

klíč. Jdi dál na sever, až najdeš slona, který ti dá klíč od buldozeru. Použij

ho na stojící buldozer a projeď závalem v jedné z místností . Běž až na vrchol

staveniště , kde dostaneš  od dělníka další klíč . Nyní se musíš ubránit dvěma

buldozerům. Před prvním uteč tak , že přeskáčeš po cihlách vpravo od buldozeru

a na druhého použij mechanického tučňáka,který ho odláká. Projdi malou brankou

vpravo a jsi u mýtické Studny. Po žebříku se dostaneš až na vrchol studny, kde

najdeš svou dívku s Funfrockem . Použij šavli a bojuj, dokud Funfrock nespadne

dolů . Rohem zatrub na znamení na zdi a sestup dovnitř, do studny . Mříží pro-

padneš do místnosti, kde na Funfrocka narazíš ještě jednou . Doraž ho a jdi do

další místnosti. A to je KONÉÉÉC !!

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.