Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) Citadel Island
Nejdřív se musíš dostat z vězení . Chvíli choď sem a tam , až přijede strážce.
Zlikviduj ho a naskoč na plošinku, která tě odveze do strážní místnosti. Zabij
oba strážce,z jednoho vypadne klíč, seběhni po schodech dolů a do dveří vlevo.
Dalšího strážce musíš dostat dřív , než stiskne poplašné zařízení. Vpravo jsou
dvoje dveře , jdi do těch dolních . Ve skříňce najdeš svůj pas a holomapu . Za
zástěnou se převlékni, jdi ven, po schodech nahoru, do místnosti s profesorem.
Nejdřív zabij chlápka u alarmu , potom profesora. Vypadne z něj klíč od dvoji-
tých dveří vpravo , které vedou ven . Nastav discreet mod a projdi za strážní
budkou doprava . Vzadu u hromady odpadků promluv s myšákem a klávesou [Alt] se
schovej do odpadků. Auto tě vyveze ven . Postupuj městem směrem na jih. Zastav
se v domě alchymisty (po levé straně) a z poličky seber červený sirup . Pak
musíš utéct přivolanému strážci a pokračovat dál na jih . V parku potkáš svoji
holku, ale do tvého domu přijdou vojáci a opět tě uvrhnou do vězení. Uteč výše
popsaným způsobem a běž rovnou ke svému domu . Vchod je zabarikádovaný, dej se
dolů přes park a doprava, narazíš na myšáka , který ti prozradí tajnou chodbu
do tvého domu - komínem. Dostaneš se k němu , když vyskákáš až úplně nahoru po
zelených terasách vlevo od domu . Uvnitř v domě prohledej všechny skříně a po-
sbírej vše , co najdeš (hlavně svůj magický oblek a kouli - obranný prostředek
proti vojákům). V kuchyni jsou zavřené dveře do sklepa , klíč je v květináči
vedle dveří. Komínem zase vylez ven a jdi o jednu zónu na sever.Vpravo je tady
hospoda. V ní promluv se slonem , který sedí u stolku nahoře nad schody. Potom
dohoň vrchního myšáka a objednej slonovi pití. Slon ti poradí . Od hospody jdi
doleva až do přístavu . Magickou koulí zabij strážného a s jeho klíčem projdi
do přístavu. Nejdřív jdi doprava ke slonovi pro lístek.Dá ti ho, až mu srovnáš
bedny ve skladišti (hrál jsi někdy Sokoban ?). Pokud se ti to nepovede, jdi ze
skladiště ven a zase se vrať . S lístkem pak jdi doleva k myšákovi a hurá na
další ostrov.
2) Principal Island
Z počátku budeš pravděpodobně chycen a dopraven do vězení.Ven se dostaneš tak,
že promluvíš se strážcem a až otevře dveře , zabiješ ho . Ze skříňky si vezmi
všechny své věci a prolez okénkem na svobodu . Vojákovi venku řekni , že jsi
spravoval anténu a pak se opatrně (v discret modu) protáhni zprava kolem slona
přede dveřmi . Nechoď nahoru po schodech , ale dostaň se přes stráže až k Fun-
frockově pevnosti na severu. Od pevnosti pokračuj vlevo do zóny Old Burg. Nej-
prve zabij (koulí) klona myši aby ti místní obyvatelé věřili . Pak promluv s
myšákem , který stojí na rohu vpravo dole a nech se postupně zavést do domu
jiného myšáka , kde otevřeš tajnou chodbu tím , že si u umyvadla umyješ ruce.
Slon ve vedlejší místnosti tě vyvede na ulici a dá ti klíč od branky nad scho-
dy. Projdi brankou a dej se doleva a jdi do obchodu , kde koupíš mechanického
tučňáka a benzín za 30 penízků . Kousek od obchodu je hospoda , kde se dozvíš
vodní nádrži města. Myšák před hospodou tě povede, odláká další stráž a ty mů-
žeš projít doprava a po schodech až nahoru. Na plošince poskoč (v modu Normal)
a priopadneš se k astronomovi. žekne ti o svém příteli v přístavu Port Beluga.
Jdi z domu ven a vrať se na roh , kde jsi mluvil s prvním myšákem . Jdi na jih
do zóny Peg Leg . Dej se doleva, až uvidíš strážného, který si ulevuje . Vezmi
jeho vozítko a dojeď k vodní věži. Vyjdi až na vrchol stavby a skoč do otvoru.
Uvnitř vylej sirup do bazénku a vylez ven . Vozítko tě opět doveze do zóny Peg
Leg. Nyní jdi k Funfrockově pevnosti na západ až kam to jde, a potom na sever.
Přijdeš ke knihovně . Vstup dovnitř . S prvním myšákem se nebav a jdi doleva k
policím s knihami . Zastav pobíhajícího myšáka (knihovník) a promluv s ním.
Přiznej se, že jsi to byl ty , kdo osladil vodu a on ti ukáže tajnou knihu, ve
které se dočteš o poušti Bílého lístku . Pak si ještě promluv se slonem, který
něco čte u stolku, dozvíš se o Jezeru Čisté Vody. Jdi ven a od knihovny se dej
doleva přes vojenský tábor , až se probiješ k malému autíčku , které tě doveze
do přístavu Port Belooga. Myšákovi na molu zaplať 10 penízků a on tě doveze na
další ostrov.
3) Poušť Bílého Lístku
Po plošinách přeskákej na pevninu.Zabij strážného a s jeho klíčem projdi kolem
plotu až ke dveřím do pouště.Najdi myšáka uprostřed pouště, který tě pošle pro
knihu do chrámu Bu . Do chrámu se dostaneš , když skočíš do otvoru za myšákem.
Chrám je rozdělen do tří zón . V první zóně pomocí plošinek, které se ovládají
páčkami, je tvým úkolem dopravit bystu z horního rohu na podstavec v rohu dol-
ním (čímž se otevřou dveře do druhé části) . Do některých míst se dá doskákat
také po zídkách kolem cestiček . Kostlivci se dají dobře zabíjet zdálky koulí.
Jakmile se dostaneš do druhé části , běž v Athletic modu podle dolního plůtku.
V místě, kde plůtek končí , vyskoč na zídku, čímž se vyhneš rotujícímu válci s
noži. Jdi doprava , stiskni páčku , opatrně se vyhni děrám a projdi dveřmi do
třetí části. Tady ignoruj páčku , kterou hlídá kostlivec na vyvýšené plošince,
a jdi až k zídkám. Páčky na sloupech přepínej vrháním koulí (v discreet modu!)
a skákej na plošinky za jízdy (také si je můžeš zastavit pouhým dotykem). Pře-
hoď poslední páčku úplně vpravo,vyhni se padajícímu kameni a po schodech sejdi
ke třem plošinkám. Pomocí páček a nášlapných dlaždic sestav s plošinek schody.
Vyskákej po nich nahoru a dotlač na dolní podstavec druhou bystu. Tím se otev-
řou dveře vlevo . Seber knihu ( naučí tě rozumět řeči zvířat a kamene a dá ti
druhý kouzelnický stupeň), jdi kousek doprava do kroužku světla a vyskoč. Pro-
mluv si s myšákem , který tě do chrámu poslal a vrať se k lodi . Odveze tě na
Principal Island. Jdi do přístavu a nech se dopravit na Citadel Island.
4) Citadel Island
Nejprve se vrať do svého domu.Jdi do sklepa a odsuň sud vpravo. Tajnou chodbou
se dostaneš do jeskyně. Přečtri si kamenný nápis na zdi vlevo a jdi ven . Vrať
se do přístavu, od slona si kup lístek a jeď na Principal Island.
5) Principal Island
Jdi do Old Burgu a nejprve v hospodě a potom v obchodě se ptej na piráta Le-
Borgna. Pak jdi do knihovny a promluv se všemi, které tam najdeš. Slon nahoře,
vedle kinosálu , ti přečte o pokladu a potom jdi ven, opět přes vojenský tábor
a autíčkem do přístavu Belooga. Od námořníka si kup za 200 penízků loď. Jeď na
ostrov Proxima Island.
6) Proxima Island
Jdi doleva, do další zóny. Tam je dům slona - vynálezce. Promluv s ním . Pošle
tě pro fén na vlasy.Nyní musíš někde ve městě najít šedivého obchodního cestu-
jícího, od kterého fén za 30 penízků koupíš. Dones ho slonovi a on ti dá Proto
Pack - vznášecí přístroj . Pak se ještě podívej do domku vpravo . Zastaví tě
strážce, který se objeví v teleportu . Zabij ho a získáš klíč od domku. Uvnitř
je myšák , který ti řekne o svém bratrovi - vězni ve Funfrockově pevnosti. Jeď
na ostrov Principal Island.
7) Principal Island
Jdi k Funfrockově pevnosti a doprava ( jako kdybys chtěl jít ke knihovně ). Po
levé straně najdeš vězení. Skoč do příkopu a zamřížovaným okénkem si promluv s
vězněm.Nepovinně si můžeš v zóně Peg Leg hned za prvním domkem vyzkoušet Proto
Pack a doletět na ostrůvek pro krabičku na čtyřlístek. Ale pozor - úspěšně od-
startovat se dá pouze z pláže ! Pak se vrať na Proxima Island.
8) Proxima Island
Zajdi znovu za vězňovým bratrem a dostaneš červenou kartu , která ti umožní
vstup bočním vchodem do muzea (vpravo od lodi) . Mříží se dostaneš do kanálu
a kanálem do vězení , kde si promluv s uvězněným slonem. Červenou páčkou spusť
alarm , kanálem se vrať do muzea , jdi ke dveřím vpravo a za nimi použij Proto
Pack . Doleť k vystavené pirátské vlajce, přistaň, seber ji a leť doprava a po
schodech nahoru do druhého patra. V jeho levé části je truhla, ve které najdeš
klíč ode dveří v jeskyni. Když se objeví elektronický strážce, přistaň na něk-
terém podiu s exponáty a nehýbej se , dokud nepřejde . S klíčem se vrať ke své
lodi, vyvěs pirátskou vlajku a jeď na Citadel Island.
9) Citadel Island
Jdi do svého domu a sklepem do jeskyně . Klíčem otevři železné dveře a v míst-
nosti za nimi najdeš roh a medailon , který opět zvýší tvoji magickou úroveň.
Roh použij na kulatý znak na stěně a jdi ven. Jeď na poušť Bílého Lístku.
10) Poušť Bílého Lístku
V jednom z rohů pouště najdeš ve skále runu. Zatrub na ní rohem a skoč do malé
jeskyňky. Od podivného týpka dostaneš modrou kartu Elfího klubu.Vrať se k lodi
a pluj na ostrov Proxima Island.
11) Proxima Island
V pravé části najdi autíčko, které tě doveze k runě Marked Stone. Zatrub na ni
a skoč do díry . Přečti si nápis (první heslo) a vrať se na Proximu . Z jižní
části ostrova můžeš teď přeletět ke kameni Eclipse . žekni mu heslo a dostaneš
magickou flétnu. Ještě jednou ke kameni Marked Stone a také na něj použij hes-
lo. Pokud máš málo paliva, dokupuj si ho v obchodě. Nyní se vrať k lodi a pluj
do hor.
12) Hamalayi Mountains
Promluv s povstalcem, který tě pošle na ostrov Rebellion . Dej řeč s myšákem v
příkopu a autíčkem dojeď ke generálovi. Promluv s ním, je-li potřeba doplň zá-
soby paliva a vrať se zpět. Najdi myšáka , který podpírá hangár, promluv s ním
a vlez do hangáru. Tím se dostaneš opět do hor. Nejprve znič radar v místnosti
a pak jdi stále na sever za myšákem.Dovede tě k tanku, kterým se probouráte do
pevnosti, pobijete všechny vojáky a pomocí nalezených klíčů osvobodíte všechny
vězně. Pak nech myšáka myšákem a otvorem prolez ven, do hor. Jdi na sever a (s
použitím snowboardu) dojdi až do myší vesnice.Zachraň myšáky a dojdi až dopro-
střed vesnice ke kotli. Tam se dozvíš, jak dál. Až vyjde z jednoho iglů myška,
jdi za ní. Na jednom místě vyhrabe díru,kterou se dostaneš k továrně na mutan-
ty . Červeného strážného slona u vchodu zabij a s jeho klíčem jdi dovnitř. Jdi
doprava a promluv s dalším slonem. Počkej až spustí metro , které tě doveze do
továrny. Tam najdi místnost s vědcem a zelenými koulemi a znič všechna mutantí
vajíčka v příkopu.Nyní najdi jiného vědce, který hlídá tři páky. Zlikviduj ho,
přehoď prostřední a pravou páku,vrať se (autíčkem nebo dírou) do myší vesnice.
Jdi znovu ke kotli, počkej až přijde náčelník a odvede tě k Mrkvové Bráně a o-
tevře ji. Tím se dostaneš na druhou polokouli planety.
13) Druhá polokoule
Jdi doleva a projdi pevností,přičemž musíš zlikvidovat všechny vojáky v cestě.
Za pevností se dej opět doleva a dojdeš k jezeru Čisté Vody . U něj zahraj na
flétnu a máš čtvrtý stupeň magie. Vrať se k pevnosti a použij vznášedlo. Do-
praví tě na ostrov Tippett . Jdi doprava a promluv s týpkem . Za 20 penízků ti
prodá informace o teleportačním a klonovém centru (Teleportation Center a Clo-
ning Center). U vody , směrem na jih , si pokecej s rybářem, který ti dá klíč.
S ním projdi do zóny Swindler Street . Zlikviduj dva slony - zloděje a jdi na
diskotéku. Promluv s myší na jevišti - potřebuje kytaru.Vrať se na první polo-
kouli až ke tvé lodi a pluj do základny povstalců.Promluv s velitelem a získáš
modrou kartu. Jeď na ostrov Principal Island.
14) Principal Island
Jdi k Funfrockově pevnosti a pomocí červené a modré karty pronikni dovnitř.
Probojuj se až k uvězněnému slonovi.Ten ti dá klíč od trezoru, kde najdeš šav-
li a adresu architekta. Najdi vpravo celu myšáka,ze které tajnou chodbou (okno
vpravo) projdeš ven z pevnosti. Jeď na Citadel Island.
15) Citadel Island
Jdi ke svému, nyní zničenému domu a promluv s myšákama, které tam najdeš.Jeden
z nich tě pozve k sobě domů.Jmenuje se Mies a získáš od něho jeho ID kartu (ta
ti umožní přístup do teleportačního centra) . Pak jdi do hospody a vymlať tam
všechny vojáky . Ve sklepě hospody najdeš další čtyřlístek . Jdi k lodi a pluj
na poušť Bílého Lístku.
16) Poušť Bílého Lístku
Jdi k myšákovi u díry a vyměň s ním flétnu za kytaru . Vrať se k lodi a jeď
k horám.
17) Himalayi Mountains
Na severní polokouli se nyní dostaneš následujícím způsobem: po pobřeží dojdeš
až k brance bývalé továrny na mutanty , zabiješ vojáka a s jeho klíčem projdeš
brankou . Vyskákej nahoru na skálu a skoč do díry . Dostaneš se přímo do myší
vesnice . Vezmi vznášedlo, jeď na ostrov Brundle a pomocí Miesovy ID karty jdi
do Teleportačního centra . Po žebříku vlevo vylez na terasu , najdi zamalované
znamení na zdi a použij roh. Jdi do centra, zabij slona vpravo a s jeho klíčem
projdeš dveřmi . Před dalšími dveřmi prohledej sudy , v jednom z nich je klíč.
Přímo v centru pozabíjej všechny vojáky,magickou koulí rozbij počítač a (v ag-
resivním módu) znič všechny teleporty, které najdeš u levé zdi.Rozbitou stěnou
v dolním rohu se dostaneš ven a můžeš jet na ostrov Tippett. Jdi do diskotéky
a myši na jevišti dej kytaru.Barman tě pustí do tajné chodby. Vyskoč na kraba,
který tě převeze přes vodu a jdi až na konec.Vylez nahoru a najdi draka, který
tě odveze na poslední ostrov - Fortress Island.
18) Fortress Island
Nejdřív zlikviduj vojáky a tank před pevností. Dovnitř se dostaneš dírou, kte-
rou ti vyhrabe myšák.Jdi až na konec, kde najdeš celu se svou dívkou. Dostaneš
se do vězení , odkud uteč obvyklou cestou. V místnosti vpravo narazíš na klona
své dívky. Zabij ho,klíčem odemkni dveře a ze skříně seber všechny svoje věci.
Jdi do místnosti, kde jsou montováni klonové a zatrub na znamení na zdi. Otev-
řou se dveře do místnosti s runovým kamenem . Vylej na něj vodu a po výbuchu
přejdi přes ruiny a dej se na sever. Dojdeš ke staveništi, které spojuje Fort-
ress Island s Polar Islandem . Uteč před buldozerem a od mrtvého dělníka vezmi
klíč. Jdi dál na sever, až najdeš slona, který ti dá klíč od buldozeru. Použij
ho na stojící buldozer a projeď závalem v jedné z místností . Běž až na vrchol
staveniště , kde dostaneš od dělníka další klíč . Nyní se musíš ubránit dvěma
buldozerům. Před prvním uteč tak , že přeskáčeš po cihlách vpravo od buldozeru
a na druhého použij mechanického tučňáka,který ho odláká. Projdi malou brankou
vpravo a jsi u mýtické Studny. Po žebříku se dostaneš až na vrchol studny, kde
najdeš svou dívku s Funfrockem . Použij šavli a bojuj, dokud Funfrock nespadne
dolů . Rohem zatrub na znamení na zdi a sestup dovnitř, do studny . Mříží pro-
padneš do místnosti, kde na Funfrocka narazíš ještě jednou . Doraž ho a jdi do
další místnosti. A to je KONÉÉÉC !!