1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Legend of Kyrandia 3 - návod

Část 1 - Útěk z Kyrandie


Začínáš  u smetiště,  ve kterém  určitě  najdi  : prázdnou  baňku (je  také ve

sklepě), dva  hřebíky (ty je možno  vytáhnout také z lavic  na kulatém pódiu),

botu, pilku, rozbitou  baňku nebo pomerančovou kůru. Smrtící  veverky si zatím

nevšímej a  jdi doleva k  zámku, pak dolů  a skoč do  kulové mašiny, která  tě

teleportuje do  města. Ve městě nejprve  vypáčíš hřebíkem dveře do  továrny na

hračky.  Dveřmi v  pozadí projdi  do svého  pokoje, kde  zpod postele  vytáhni

šaškovskou hůlku a ze šuplete žalud na  provázku. Na žalu d na provázku použij

OHNUTÝ  hřebík a  získáš prut  jednak  na  chytání ryb,  jednak k  hypnotizaci

veverek.  Šaškovskou hůlkou  můžeš kdykoliv  kohokoliv rozesmát,  což je občas

hodnoceno  nějakými těmi  body. Bodíky  můžeš také  sbírat za různé ubližování

lidem  jako  píchání  hřebíkem  nebo  odstřihávání  vlasů  nůžkami (ty získáš,

necháš-li se chytit do vězení). Ted' můžeš postupovat následujícími způsoby:


Útěk číslo 1.


V mlékárně  seber dvoje  sezamová semínka.  Polož je  před veverku na smetišti

a zhypnotizuj  ji prutem.  Veverku seber,  odejdi a  zase se vrať. Zhypnotizuj

druhou veverku, seber ji a jdi do továrny na hračky. Nastav páčky na stroji do

polohy dolů-nahoru,  vhoď dovnitř botu  a vypadne míč.  Další dva míče  získáš

nastavením páček dolů-dolů a vhozením zhypnotizované veverky. S třemi míči jdi

na útes k lodi, nastav se na lhaní, promluv si se strážcem, použij míč na sebe

a jsi z ostrova pryč.


Útěk číslo 2.


V mlékárně seber sezamová semínka, vrať se do továrny na hračky a skoč do díry

za přístrojem. Pokud  nemáš baňku, tak ji teď  seber a na prut ulov  úhoře (dá

ulovit i  na útesu s  lodí). Na semínka  použij úhoře, čímž  je zfertilizuješ,

tzn.,  že po  zalití vodou  budou růst  rychleji. Fertilizovaná  semínka zasaď

v tomto sklepení  do shluku cihel v  levé stěně. Naber do  baňky vodu ze stoky

a semínka  zalij. Až  stěna pukne,   prolez dírou  do tajné  místnosti. Otevři

karafu v popředí a naber tekutinu z ní do prázdné b aňky. Přes radnici se vrať

na náměstí (případné zamčené dveře můžeš vylomit hřebíkem) a jdi do arény, kde

se postav na místo  s otisky chodidel na zemi a vypij  tekutinu z baňky, která

vás teleportuje přímo na druhý ostrov.


Útěk číslo 3.


Vlez  do jakéhokoliv  domu bez  převlečení, majitel  tvou přítomnost ohlásí na

zámek.  Jdi k  zámku. Vyběhne  na tebe  chlap, kterého  můžeš chvíli zdržovat,

čímž  získáš pár  bodů navíc.  Nejdřív tak,  že mu  předem narafičíš poleno na

cestičku,  kudy  chlap  běží.  Podruhé  na  tebe  půjde  se  sítí. Tu mu můžeš

zlikvidovat  nůžkami  nebo  rozbitou  baňkou.  Teprve  potřetí  použije  magii

a budeš  bezmocný.  Před  branou  tě  "odsoudí",  a  půjdeš  do  vězení. Tip :

předtím,  než  ti  vezmou  všechny  věci,  můžeš  na čekajícího chlapa ťuknout

libovolným předmětem z inventáře, který ti pak zůstane i ve vězení. Do prvního

vězení  si vezmi  hřebík. Až  ti žena  řekne, co  máš dělat,  dej se do práce.

Natáhni provázek, šlápni na pedál,  odstřihni provázek nůžkami a výsledek vhoď

do  otvoru  za  tebou.  Provedeš-li  to  desetkrát,  budeš z vězení propuštěn.

Zábavnější ale je,  když po odchodu dozorkyně hřebíkem  vylomíš pletací bednu,

píchneš chlapa (body)  a strčíš do bedny nůžky. Pak  natáhni provázek a šlápni

na pedál.  Pokud jsi nůžky  správně umístil, budou  chlapa píchat a  on uplete

tolik nití, že  po nich budeš moci vylézt  z okna. Do druhého vězení  si vezmi

zfertilizovaná semínka (viz  druhá cesta). Nyní jsi na  galejích v kamenolomu.

Buď  můžeš desetkrát  odvozit kamení,  nebo použít  semínka na hromadu kamení,

znovu na ni  ťuknout, čímž dojde k velkému pádu.  Do třetího vězení si nemusíš

brát  nic -  stačí tam  sebrat ze  země prostřihovací  nůžky a  bud' desetkrát

prostříhat keře, nebo dát nůžky Roweně, která je s tebou také zavřená a pomůže

ti utéct.  Do čtv rtého  vězení si tyto  nůžky vezmi s  sebou a jednoduše jimi

přestřihni  pouta.  A  jsi  na  dalším  ostrově.  (Případně  ještě můžeš 1000x

zaveslovat a vrátíte se zpět na Kyrandii).


Pro  ostatní tři  řešení útěku  z Kyrandie  budete potřebovat převlečení. Jsou

celkem tři - mimův oděv, vesta  a čepice ze zhypnotizované veverky. Mimův oděv

získáš tak,  že až bude  mim k tobě   zády, pustíš mu  za límec úhoře  a on se

odejde koupat. Nastav se  na lhaní, jdi za ním, dveře v  ohradě otevři tak, že

použiješ prut na schránku na peníze.  Vyvař anebo zmraz lidi v koupací konvici

otáčením  teplotní střelky.  Až se  hlídač bude  dívat do  konve, rychle seber

z okna mimův  oblek. Vestu sebereš  podobně, obje ví  se v okně,  pokud už máš

mimův  oblek,  nebo  pokud  jsi  si  mima  nevšímal.  Čepici  z veverky získáš

jednoduše  tak,  že  použiješ  veverku  na  sebe.  Doporučuji oblékat si vestu

a čepici najednou.


Útěk číslo 4.


V továrně na hračky si  vyrob míč (z boty nebo veverky -  viz útěk č. 1), dále

koníka (z polena,  páčky nahoru-dolů) a vojáčka (z  polena, obě páčky nahoru).

Choď  po  Kyrandii  tak  dlouho,  až  narazíš  na  kloučka kecajícího nesmysly

a pojídajícího  sendvič.  První  hračku  odmítne,  ale  za  druhou  - míč - už

dostaneš  jeho  sendvič.  Převleč  se  do  mimova  obleku  (použitím  na sebe,

převlečení zpět použitím  ramínka na sebe) a na útesu  s lodí pokecej se psem.

Za  sendvič  tě  pustí  na  loď  a  jsi  z  ostrova  pryč. Ale je zde i druhá,

složitější cesta,  jak získat sendvič: nejdříve  prutem zhypnotizuj veverku na

smetišti, seber ji a  jdi z náměstí do rybárny (můžeš vejít  jen když tě zatím

nikdo nepoznal jako  Malcolma, jinak se dostaneš do  vězení), polož veverku na

zem a prutem ji odhypnotizuj. Až se  lide rozutečou, pokecej s mužem za pultem

a slib mu, že doneseš komponenty. Do  přístroje za mužem vhoď sezamová semínka

a úhoře.  Teď  ještě  musíš  získat  mléko.  Pět  nefertilizovaných sezamových

semínek  anebo dvě  fertilizovaná semín  ka zalij  vodou z  baňky. Tyto klíčky

vhoďte  do levého  stroje v  mlékárně. Objeví  se spousta  krav a mléko poteče

proudem. Hlavní nádobu s mlékem  prorazíš nůžkami nebo hřebíkem, nabereš mléko

do  baňky (pro  body navíc  můžeš nádobu  prorazit ještě  jednou) a  v rybárně

naliješ mléko do stroje. Dostaneš báječný sendvič ! (Vhodíš-li do stroje místo

úhoře veverku, získáš veverčí sendvič).


Útěk číslo 5.


S hypnotizovanou  veverkou a  rybím sendvičem   jdi do  sklepa, stoupni  si na

koberec,  nastav se  na lhaní  a  rozsviť  obě jablka,  která jsou  na koberci

vyšitá.   Budeš  teleportován   ke   kouzelníkovi   Darmovi  a   jeho  drakovi

Brandywinovi. Promluv si  s Darmem, použij na něj hůlku  a dej mu sendvič. Pak

ho hůlkou rozchechtávej tak dlouho, až opustí místnost. Promluv s Brandywinem,

dej mu  veverku a on  ti poradí, jak  se dostat z  Kyrandie pomocí dvou úhořů.

Rozsvícením obou jablek se vrátíš zpět.  Nachytej dva úhoře, pr vního polož na

koberec a druhého použij na prvního. Po chvíli jste z Kyrandie pryč.


Útěk číslo 6.


Obleč se  do mimova obleku  nebo do vesty  s čepicí. Jdi  na útes s přistávací

plochou, promluv si se Zanthii. Ve městě vyrob z polena koníka, seber semínka,

fertilizuj  je úhořem  a do  baňky naber  vodu (bud'  ve sklepě  nebo v  aréně

použitím  baňky na  žábu). Zanthia  už nyní  bude doma.  Promluv si  s ní, pod

magickou skříňku polož fertilizovaná semínka a zalij je vodou z baňky. Zanthia

se  začne  věnovat  vzniklé  škodě,  takže  můžeš  v  klidu dát do kádě koníka

a nabrat tekutinu do baňky. Běž na útes, postav se do středu přistávací plochy

a tekutinu vypij. Jste z ostrova pryč.



Část 2 - Ostrov psů a koček


Ostrov  psů a  koček sestává  ze tří  hlavních lokací  - oltáře, pirátské lodi

a psí  pevnosti,  mezi  kterými  můžeš  cestovat  bud'jízdou na korbě kočičího

vozíku nebo (po získání mačety) pěšky  džunglí. Cílem je odjet pirátskou lodí,

ale piráti tě vezmou až když jim předvedeš nějakou, jakoukoliv magii. Takže do

toho. Nejdříve se  potřebuješ dostat do psí pevnosti, pokud  jsi se na ostrově

objevil jinde  než v kryptě,  která do pevnosti  vede, nastavte se  na zelenou

podlézavost a dvakrát  ťukni na korbu kočičího povozu.  Pes jezdí náhodně mezi

lokacemi, takže se  musíš nechat vozit tak dlouho, až  dojede do psí pevnosti.

Tam vezmi  mačetu a pokecej se  psem opřeným o kámen.  Dostaneš od něj blechy,

které ze  sebe můžeš lovit ťukáním  na Malcolma a dávat  je pirátům na pobřeží

(body). Hlavní pirát po předání blechy dokonce skočí do vody a ty pak můžeš do

podpalubí  lodi, odkud  pak můžeš  vzít pirátům  drahokamy (musíš  jim je  ale

nejdříve dát - je to za body).  Z pevnosti odejdi doprava a mačetou prosekávej

veškerý porost.  Pokud se pod některou  rostlinou objeví klubko hadů,  hned ho

mačetou  rozsekej, jinak  je po  tobě. Všimni  si ,  že odejít  můžeš, až když

prosekáš překážející listy a že když  znovu přijdeš do stejné lokace, narostou

listy znova.  Kdo se chce  zbavit blech, může  se vykoupat v  bahnitém jezírku

(blechami obtěžovaný  Malcolm není schopen  soudné komunikace), ale  hlavně je

zde nutno posbírat kosti, které se objevují pod posekanými rostlinami. Vrať se

doprava  do  pevnosti.  V  dolní  části  obrazovky  je  ve třech řadách v zemi

zahrabáno  celkem  šest  různých  drahých  kamenů,  Pokládáním  kostí  na  zem

v různých  místech  donutíš  psa  vyhrabat  všech  šest  kamenů (když ti kosti

dojdou,  jdi si  je doplnit  do  džungle).  Jeď ke  kamennému oltáři  a odejdi

doprava do džungle. Nastav se na lhaní, promluv si s kocourem spiklencem (jeho

jméno je  Fluffy), a dostaneš myš.  S myší se vrať  do psí pevnosti a  vlez do

podzemí  otvorem vpravo  dole. Pokud  jsi v  džungli napravo  od psí  pevnosti

vysekal porost vpravo dole, budeš zde  mít světlo. Jdi doprava a na potemnělou

řadu  soch použij  myš (jsou  to totiž  kočičí sochy  a takto  se jim rozsvítí

oči). Pak  si dalším ťukáním myši  na jednotlivé sochy zjisti  a zapiš, jakému

symbolu každá socha  odpovídá a vrať se ke kamennému  oltáři, který se nachází

vpravo  od  Fluffyho.  Pokládáním  drahých  kamenů  si zjistíš, jakému symbolu

přísluší  který  kámen.  Jdi  doleva,  použij  myš  na  podstavec  a  vlož  do

příslušných soch  správné diamanty (k  druhé trojici soch  se dostanete cestou

vpravo nahoře).  Až bude všechno hotov  o, získáš magickou myš,  která každého

mění  na myšáka.  I Malcolma,  takže když  se ti  to stane,  musíš za Fluffym,

který tě  za pomoci sýra  vrátí zpět  do  lidské podoby. Ted'  se musíš dostat

k pirátské lodi,  ale teď už  pěšky. V psí  pevnosti můžete změnit  oba psy na

myši (body). U pirátů už stačí jen použít myš na malého tlouštíka vlevo a hurá

na Kyrandii.


Tady je několik nejpoužívanějších cest  džunglí (protože topografie džungle je

opravdu podivná) :


  Psí pevnost - Pirátská loď   : doprava, doleva, doprava, nahoru, nahoru

  Pirátská loď - Psí pevnost   : doleva, doprava, doprava

  Oltář - Psí pevnost          : doprava, doleva, nahoru, nahoru

  Psí pevnost - Oltář          : doleva, doprava, doleva, nahoru, doprava

  Fluffy - Oltář               : doprava

  Oltář - Pirátská loď         : doprava, nahoru, nahoru, nahoru

  Pirátská loď - Oltář         : nutno přes psí pevnost


Část 3 - Vodopády na konci světa


Objevíš  se v  turistické zóně  pro masochistické  sjezdaře vodopádu  se třemi

penízky v kapse. První penízek vlož do  stroje vlevo a získáš tak Pojištění na

život, které ti pro tuto část hry zajistí nesmrtelnost. Stroj vpravo nastav na

výrobu  deštníků a  vhoď do  něj penízek,   pak ho  nastav na  káčátko a  vhoď

poslední minci. Takto vyzbrojen skoč do  levého sudu. Obleč si káčátko, žlutou

květinu  nafoukni  pumpičkou  z  káčátka  a  ťuknutím  na  nafouknutou květinu

přeskočíš doleva (stále s oblečeným káčátkem !). Vejd i do jeskyně, podívej se

na animací a  až budeš zpátky, skoč s  káčátkem opět do vodopádu. 0  patro níž

svlékni káčátko  a použij deštník na  hák uprostřed vodopádu. Na  druhé straně

potom použij deštník  na sebe a skoč dolů.  Vlez do další jeskyně a  zase skoč

dolů. Znovu  vlez do jeskyně a  trochu divná horská dráha  vás odveze do další

úrovně.


Tipy :

- Ze stroje na  vrcholu vodopádu  můžeš  dostat  tři věci  najednou tak, že po

  zakoupení a oblečení  horských  bot  použiješ  na  stroj  želízko  a vypadne

  libovolná třetí věc.

- Značky v místnostech  ukazují, jaký  druh výstroje  můžeš v  té které lokaci

  použít. Použití ostatní výstroje končí smrtí.

- Tady jsou pro orientaci přesně  názvy lokací  tak, jak  jsou po sobě seshora

  dolů: The Ends of the Earth, Under the  End, Further Down, Way Down, Way Way

  Down.

- Z první místnosti nemusíš odjet sudem, ale dá se také sklouznout o patro níž

  na káčátku.

- Symbol ploutve ukazuje,že v dané lokaci můžeš vyplavat o patro výš s obutými

  ploutvemi.

- Na háčky  v nejnižší  místnosti  můžeš  použít  lanko  z oblečených ploutví,

  přelézt po něm doprostřed místnosti  a za  použití horolezeckých  bot vylézt

  nahoru.

- Zezáleží na  pořadí, v jakém  do jeskyní  vlezete.  Prostě je  musíš prolézt

  všechny  tři a tak se  tak se můžeš uvedenými  akcemi  vracet  i do jeskyní,

  které jsou nahoře.


Část 4 - Rybí říše Limbo


Nejdříve vzbuď  Malcolma ťuknutím na něj.  Za každou cenu se  snaž PROHRÁT hru

s rybí královnou, pak  se nastav na lhaní a pokecej  s jejím lokajem, který ti

poradí, že by  bylo možno královnu vystrašit duchem  jejího zesnulého manžela.

Stále nastaven  na lhaní promluv s  královnou a budeš propuštěn  na procházku.

V průběhu  této úrovně  budeš často  vrácen zpět  ke královně  a pak  se musíš

vrátit  tam,  kde  jsi  byl   přerušen.  Nejdříve  jdi  doprava  k  netopýrovi

vetešníkovi a  seber levou ponožku.  Nastav se  na  lhaní a získáš  od něj dva

penízky.  Pak se  nastavte na  normální mluvu,  opět s  ním promluv,  znovu se

nastav na  lhaní a dostaneš  z něj další  dva penízky. Takto  se můžeš penízky

zásobovat vždy, když ti dojdou. Pokud budeš opět chycen královnou, dej penízek

jejímu lokajovi a on za vás hru  dohraje. Z místnosti se sloupem z ryb držícím

skluzavku jděte nahoru  a doleva. Vezmi misku s fondue,  jdi si sednout nahoru

na  začátek skluzavky,  zatáhni za  páku a  hurá dolů.  Dopadneš na vetešníkův

domek. Přehrabuj se v odpadcích a  získáš noviny. Pokládáním předmětů do pravé

dolní  části obrazovky  zaměstnáš netopýra  a můžeš  dál hrabat  v jeho domku.

Můžeš vyhrabat jablko nebo mech. Jablko získáš také od profesora učícího rybky

tak, že jeho  žáky rozesměješ hůlkou a jablko  rychle ukradneš. Jablko dvakrát

sněz a získáš  červa. Použij dva červy na  sloup z ryb v místnosti,  kde ležel

klíč  a  zboříš  skluzavku.  Pokud  se  po  ni  poté sklouzneš, dostaneš se do

předpeklí.  Druhý, jednodušší  způsob, jak  se  dostat  do pekla,  je dát  pět

penízků  čertíkovi  s  trojzubcem,  který  tě  tam  vystřelí  dělem.  Za druhé

vystřelení bude sice  chtít už deset penízků, ale  nastavením se na prostřední

stupeň  si vyhádáš  vystřelení za  penízek jeden.  V předpeklí  se od úřednice

dozvíš,  jakým způsobem  přivolat krále  zpět. Pak  se nechej chytit královnou

a hru  mlýn s  ní hraj  do takové  fáze, až  bude na  "šachovnici" nejméně PĚT

rybiček. Pak  polož na zem  noviny a  na  ně penízek. Zjeví  se duch zemřelého

krále a  královnu vyžene. Rychle  se jednou z  popsaných cest přesuň  znovu do

pekla a  promluv si s  mužem ve frontě,  nastaveni na lhaní.  Pak se nastav na

podlézavost  a promluv  s ním  znovu a  on tě  pustí před  sebe. Před  muže se

dostaneš i tak, že vedle něj na  zem pohodíš minci. Pokud jsi správně přivolal

rybího krále  na trůn, vezme tě  teď žena za stolem  na řadu, ale musíš  na ni

pořád  ťukat.  V  další  místnosti  se  můžeš  banálně  procházet  a pokecávat

s turisty, dokud žena nevyřídí formality. Potom tě pošle průhlednou trubkou do

malé jeskyňky z níž se ťuknutím na  vrt ací strojek konečně dostaneš zpátky do

Kyrandie.


Část 5 - Závěrečná část hry - roztrojení


Na  začátku této  části si  musíš vybrat,  jakým způsobem  hru dohraješ  - zda

zlým, neutrálním, či hodným.


a) ZLÁ CESTA :


Jdi  do zámku  a promluv  si s  piráty o  inicializaci. Pokud  veliteli pirátů

ukážeš dřevěného koníčka,  dostaneš extra body za Pathetic  Attack. Pak se jdi

podívat,  jak se  ze sauny  stalo vetešnictví.  Vetešník ti  teď vymění  skoro

všechny předměty ve hře za sezamová semínka. Získání všech předmětů je popsáno

v první části  návodu, některé věci ti  zůstaly z rybí říše.  Až od něj získáš

alespoň jedny sezamová semínka, vyhrab na  smetišti žalud na provázku a známým

způsobem nalákej a zhypnotizuj veverku. Skokem do díry za strojem na hračky se

dostaneš do sklepa  (ven z něj se nyní dostaneš  pouze trubkou nahoře), tam si

stoupni na koberec  a rozsviť obě jablka na něm  vyšitá, budeš teleportován ke

kouzelníkovi.  Promluv  s  ním  i  s  jeho  drakem.  Drak  ti  za  veverku  dá

teleportační lektvar,  jehož vypití na  kruhovém náměstí tě  přenese na ostrov

koček.  Zde  vezmi  mačetu,  jdi  doleva  a  džunglí  projdi  až  ke kocourovi

spiklenci. Promluv s  ním, jdi doprava a doleva, použij  strojek od kocoura na

sebe a získaný  kus sýra použij na kamennou myš.  Posbírej diamanty a znovu si

promluv s  kocourem. Daruje ti  plechovku, jejímž použitím  se vrátíš zpět  do

Kyrandie.  Můžete dát  kus sýra  nejmenšímu z  pirátů (body). Pirátskému králi

v zámku dej jeden diamant a až se po zábradlí sklouzne dolů, ukaž mu obojek od

rybí královny  (pokud ti byl  odebrán při  cestě  na ostrov, najdeš  ho teď na

smetišti).  Pirátům se  strašně zachce  hrát piškvorky.  Nyní je  třeba získat

sendvič.  Vcházej  do  vetešnictví  tak  dlouho,  dokud ti obchodník nenabídne

dřevěnou  berli.  Kup  ji  od  něj  za  diamant.  Na  náměstí  vylom  hřebíkem

(vytaženým ze  smetiště) dveře do rybárny  a uvnitř berlí obrať  stroj. Pak ve

stroji vyrob  hamburger, jak je  popsáno v delším  řešení první části  návodu,

a zatím si ho nech. Socha v radnici  (Town Hall) bude po tobě chtít důkaz vaší

neviny  při  incidentu  s  vražedným  nožem  v  Kyrandii  1. Prvním důkazem je

svědectví  krále Williama,  které  získáš  vytažením Williamova  portrétu zpod

postele  ve tvém  pokoji v  továrně na  hračky a  jeho použitím  na magick  ou

skříňku  v radnici.  Pokud chcete  obraz ukážeš  napřed Brandonovi, získáš pár

sentimentálních  bodů. Naopak  Kallaka  můžeš  postrašit veverkou.  Jako druhý

důkaz  přijme  socha  sendvič,  aby  se  posilnila  a  přenesla  tě do rybárny

k poslednímu  soudu.  Zde  již  stačí  jen  znovu  použít  portrét na magickou

skříňku a je hotovo.


b) HODNÁ CESTA :


Jdi  do  zámku  a  mluv  s  piráty  tak  dlouho,  až  tě zavřou do vězení. Tam

rozesmávej hůlkou vězně tak dlouho,  dokud ze skřipce nevypadne hřebík, pomocí

kterého odstraníš své  okovy. Pak hřebíkem vylom zámek  na skřipci, fertilizuj

semínka úhořem  a nacpi je  do díry pod  dveřmi. Nakonec je  zalij vodou a jsi

volný. Také můžeš trápit všechny tři vězně bodáním špendlíkem před tím, než je

osvobodíš  (extra  body).  Potom  jdi  znova  do  zámku  a promluv si s piráty

o diamantech. Podzemím pod továrnou na hračky projdi do radnice a popovídej si

se Zanthií. Chce esenci koně, aby tě  mohla přenést na ostrov koček. Vhoď tedy

do stroje na hračky poleno, nastav  správně páky a stisknutím tlačítka vyrobíš

koníčka.  U sebe  v pokoji  vytáhni zpod  postele portrét  krále Wiliama.  Dej

koníčka Zanthii a do prázdné baňky naber  magický nápoj z jejího kotle. Jdi na

kruhovou přistávací dráhu a vypitím nápoje se dostaneš na ostrov koček. Postup

pro získání diamantů  je stejný jako v cestě zlé.  Pokud ti bude chybět obojek

nebo portrét kr ále Williama, najdeš tyto věci nyní ležet na smetišti.


c) NEUTRÁLNÍ CESTA :


Tato cesta je prakticky stejná jako cesta  č. 2 - hodná, jenomže kocour Fluffy

(spiklenec) na ostrově psů a koček ti dá stroj na výrobu sýra za 10 kostí.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.