1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Legend of Kyrandia 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Legend of Kyrandia 2 - návod

ČÁST 1.




Nejprve seber dvě lahvičky (jedna je v polici a druhá pod kobercem) a borůvky. Jdi ven. Pro legraci můžeš kliknout na oči mrkající v močálu. Jdi na sever a seber houbu. Pokračuj doleva a podívej se do pařezu, najdeš tam knihu kouzel. Jdi na sever, seber cibuli a kousek živého stromu - malá větev vedle stromu na cestě. Jdi na sever a dojdeš k převozníkovi. Promluv s ním. Nemůže tě převézt, protože nemá kotvu a ty nemáš peníze. Jdi 2x na východ, seber další cibuli a promluv si s Markem.


Pokračuj na jih ke stromu se světluškami. Klikni na první (tmavožlutou), aby se rozsvítila. Klikni ještě jednou, ona se znova rozsvítí a potom druhá v pořadí. Klikni postupně na obě, rozsvítí se třetí. Klikni na všechny tři (v pořadí jak se rozsvítily) a takto pokračuj, dokud neklikneš na všech sedm světlušek. Pořadí barev si zapiš. V mé hře bylo následující:  tmavožlutá,  světlemodrá,  tmavomodrá,  fialová,  zelená, světležlutá a červená. Nevím ovšem, jestli pořadí není v každé hře jiné. Vrať se k převozníkovi a jdi na západ. Jsi na rozcestí. V hnízdě na stromě najdeš modré pírko. Do jedné lahvičky naber vodu z močálu a jdi na sever. Ohnivé borůvky ochlaď vodou z močálu a můžeš je otrhat. Vstup do domku a zde posbírej: stoličku, lahvičku, a sáček s umělým hnojivem. Vrať se na rozcestí a jdi na západ. Opři se do nahlodaného stromu a můžeš přejít močál na druhou stranu. Uprostřed seber od kostlivce klíč a pokračuj na západ. Podívej se do dutého stromu. Najdeš tam svůj přenosný kotel.


Popojdi k vodě, objeví se krokodýl, dej mu cibuli a potom do lahvičky naber krokodýlí slzy. Pokračuj na sever k horkým pramenům.



V jeskyni vlevo nahoře seber kousek síry a do lahvičky naber horkou vodu z jednoho kráteru a nyní do kotle postupně naházej:  větev živého stromu, síru, cibuli, krokodýlí slzy, stoličku a horkou vodu. Voda v kotlíku zezelená, naplň z ní tři lahvičky, a vrať se k převozníkovi. Pokračuj dvakrát na východ a místo ke stromu se světluškami jdi na východ do jeskyně. Klkni na myšáka a použij na sebe zelený lektvar. Až myšák uteče, pokračuj dále na východ k velké lebce. Klikni na zub a on se vybarví. Musíš stisknout všechny zuby v tomtéž pořadí, ve kterém se rozsvěcovaly světlušky na stromě. Lebka se otevře a uvidíš truhlu. Odemkni ji klíčem od kostlivce a vyndej z ní kus sýra a alchymistické žezlo.


Vrať se k rybářům na loďce a dej jim kus sýra. Jdi k převozníkovi a na jih (2x) k masožravé rostlině.  Osvoboď Marka tím, že dáš rostlině sáček s umělým hnojivem. Jdi na východ, seber kotvu a klikni na ní alchymistickým žezlem, promění se ve zlatou. Vrať se k převozníkovi - ale ten je pryč a loď nadobro rozbitá. Místo něj tu brečí drak - kurýr, protože ztratil čtyři dopisy. Musíš mu je najít, aby tě odnesl přes vodu. První je v ruce kostlivce, čouhající z močálu. Druhý najdeš u paty kráteru u horkých  pramenů. Třetí je v kořenech stromu se světluškami a poslední čtvrtý najdeš na okapu svého domku.  Až je posbíráš, vrať se k Bonerovi (to je ten nešťastný drak) a postupně mu je všechny dej. Vezme tě na záda a přepraví do druhé části hry.


ČÁST 2.


Až se vyhrabeš ze stohu a ..ehm... trochu upravíš, seber vlevo a vpravo na okrajích pole dva klasy. Prozkoumej ještě stoh a najdeš jednu lahvičku. Jdi na jih. Seber drakovi misku na vodu a lahvičku octa na okně. Dej Greenberrymu dopis a jdi na západ. Po mezihře otevři kohout potrubí (velké kolo na přední trubce) a uvolni vodní kolo (klikni na klacek nahoře, který ho blokuje). Jdi 2x na východ, klikni na sloní chobot a zalej záhonky. Potom sklidíš větší množství zeleniny - ředkvičky a saláty. Vrať se ke stohu slámy. Vyleze z něj duch (pokud ne, odejdi z obrazovky a hned se vrať). Klikni na něj lahvičkou a jdi do obrazovky se sloní hlavou. Klikni lahvičkou s duchem na strašáka na poli. Vrať se zpět ke stohu a klikni lahvičkou na ovečku. Máš mléko. Jdi k domku a klikni na dveře od sklepa. Vejdi dovnitř a použij mléko na stroj na výrobu sýra. Použij stroj, seber kousek sýra a vzadu z police všechny čtyři podkovy a nůžky. Vylez ven ze sklepa a jdi k vodnímu čerpadlu. Nyní si vyrobíš sendvič. Do kamenné mísy pod drtící rukou dej jedny ředkvičky. Rozdrcené je vyndej miskou na vodu. Klikni octem na misku s ředkvičkami a máš hořčici. Do kamenné mísy dej obilný klas. Hořčici vysyp do kotle a miskou vyndej rozdrcené obilí a také nasyp do kotle. Přidej ještě salát a sýr a obsah kotle zčervená. Naber do lahvičky a lahvičkou s instantním sendvičem klikni na sebe. Máš sendvič. Můžeš vyrobit ještě jeden.  Klikni podkovou na sršící elektrické jiskry a zmagnetizuješ jí. Vrať se ke stohu a od něj jdi na východ k městské bráně. Polož sendvič na zem a až si pro něj strážní přiběhnou, proklouzneš do města. Vyndej kolík z úst mořského koníka - fontány. A jdi na sever k taverně. Aby ses dostal dovnitř, musíš odemknout dveře, stejnou barevnou kombinací, kterou jsi použil na lebku s pokladem. Tentokrát ji vyťukáš na panelu vlevo vedle dveří. Vstup do taverny. Seber půllitr ze stolku v popředí a načepuj si pivo ze sudu, co visí

od stropu. Pij, tak dlouho, až pro škytavku nebudeš moct. Zkus odejít. Musíš se vrátit a až pirát odrecituje svou báseň, postav se na jeho místo a zarecituj svou. Pak můžeš odejít. Hned se vrať - uvnitř se to pere. Klikni 2x na piráta v modrobíle pruhovaném tričku. Vypadne mu zub. Klikni na něj alchymistickým magnetem a seber ho. Znovu na něj klikni alchymistickým magnetem a jdi ven.


Klikni na chobotnici podkovou obrácenou nahoru (jako "U") a potom zlatým zubem. Podkovu si mezitím polož na zem. Budeš s ní hrát skořápky (vlastně mušličky), dokud nebudeš mít celkem tři zlaté zuby. Vrať se až ke Greenberryho domku a dej drakovi jeho misku. Pak mu ji znova vem, bude kvůli ní brečet a ty naber jeho slzy do lahvičky. Jdi k vodnímu kolu a klikni každým zubem na kamennou mísu pod rukou. Teď máš tři zlaté

mince. Vrať se do města a jdi na východ. Posbírej všechny věci, které leží vlevo dole. Stránku dej do knihy. Jdi horní cestou na východ. Klikni karamelou (taffy) na zdviženou králičí packu a pokračuj na  východ. Klkni klackem na provaz nad propastí, až se přehoupneš, jdi dál doprava k velké bráně s oltářem.  Nyní si musíš připravit lektvar Skeptic. Do misky dej pomerančovou slupku a pivo a získáš sladkokyselou omáčku. Nyní do kotle naházej: šťastnou pokovu (kterou jsi použil na chobotnici), karamelu (taffy)

s králičím otiskem, sladkokyselou omáčku, dračí slzy (z lahvičky). Naplň tolik lahviček, kolik máš a s každou klikni na oltář. Tím se lektvar aktivuje. Vrať se 2x na západ k rybě a dej lektvar šerifovi  (to je ten pinďa ve dveřích).


Pak jdi ještě jednou na západ, do obchodu. Druhý lektvar dej obchodníkovi a pak mu dej ještě postupně všechny tři zlaté mince, dostaneš pas. Jdi ven a doprava k rybě. Ve spodní části obrazovky si všimni tečky ve vodě. Použij na ní magnet - získáš klíč. Seber magnet a jdi do rybího domu. Ve vězení tam najdeš Marka. Zkus mu klíčem odemknout celu, přijde šerif a zavře tě do vedlejší cely, klíč pověsí na zeď. Použij magnet na klíč, šerif přijde znovu a vyhodí klíč oknem. Vzadu v cele seber provaz a Marko ti dá hák. Zkompletuj to

a hoď z okna, chytíš tak rybu, která spolkla klíč. Osvoboď sebe i Marka. Pokud už nemáš lektvar  Skeptic, vrať se k velké bráně, naber si z kotle do lahvičky a aktivuj ho na oltáři.


Od rybího vězení jdi doprava dolů ke kapitánovi a dej mu lektvar. Dej mu pas. Na lodi ukryj magnet do klubka provazu vedle kormidla. Šťastně (?) dojedeš na ostrov Volcania, kde začíná třetí část.


ČÁST 3.


Obcházej ostrov kolem dokola a sbírej mušle, mořské hvězdice, písečné mince a kameny. Na třech místech se můžeš dotázat, kudy dál. Muže v lenošce, mrtvolně šedého muže za pultem a babky s dědkem pod skálou. Za informace budou chtít zaplatit mincemi, hvězdicemi a mušlemi (po 6 ks). Dozvíš se, že lidé používají velkého gejzíru, do kterého skočí a dostanou se tak dovnitř ostrova. Choď kolem dokola ostrova (promluv si i s ženou v zeleném) až najdeš velký gejzír. Skoč do něho a dopadneš do krystalové země.


Jdi doprava přes zelený most. Seber klacek, kameny a klikni do korun obou palem - získáš tak stromové krystaly. Jdi na sever. Posbírej všechny kameny a použij klacek na stegosaura (2x). Po druhé spadne kámen a odkryje gejzír na hadí hlavě uprostřed. Dojdi tam, skoč do gejzíru a získáš 2 medvědí kameny. Jdi zpět k zelenému mostu a doleva. Seber lahvičku a kámen. Vrať se 2x doleva do obrazovky s palmami a tyranosaurem.


Použij alchymistické žezlo na kámen ve tvaru srdce. Nyní vyrob medvědí lektvar. Do kotle dej : stromový krystal, zlaté srdce a medvědí kameny.  Naplň lahvičku a klikni na sebe. Medvídka ulož do inventáře a klikni na tyranosaura. Trochu tě povozí podzemím a získáš kus červené látky. Jdi na západ do obrazovky s triceratopsem. Pokud není obrácen čelem ke dveřím vlevo nahoře, jdi z obrazovky pryč a zase se vrať. Jdi ke dveřím a použij červenou látku na triceratopse. "Otevře" ti dveře. Po krátké mezihře seber pergamen

a vlož ho do kouzelné knihy a seber kotevní kámen. Projdi se podzemím a nasbíranými kameny ucpi malé krápníkové roury s lávou (jsou celkem asi 3 nebo 4). Pak se vrať do místnosti, kde byl triceratops, uvidíš, jak láva v kráteru vře. Jdi na ostrůvek uprostřed a výbuch tě katapultuje nahoru a do čtvrté části.


ČÁST 4.


Až se vyhrabeš na nohy seber lahvičku v dolíku, co po tobě zůstal. Vzadu vedle stromů seber šišku. Se stromy můžeš mluvit, ale nemá to smysl. Jdi doleva. Na planince vpravo nahoře seber (2x) trs trávy na kameni a kutálející se kámen. Seber klacíky dole u stromu a sněhovou kouli z výstupku pod mostem. Vrať se k ustrašeným stromům a klikni klacíky na černý kámen. Klikni rotujícím kamenem o černý křemen a seber rotující kámen a kousek uhlí.Nyní si připrav lektvar. Do kotle naházej: sněhovou kouli, uhlí, trávu. Naber do lahvičky. Jdi doleva na most a klikni lahvičkou na rytíře. Z díry vedle řetězu ještě vytáhni ořech a jdi dál doleva. Klikni alchymistickým žezlem na sochu a z krabice u jejích nohou

vyndej bubínek a špendlíky. Použij špendlíky na velkou nohu. Po rozhovoru s oběma muži seber žalud na stromě vedle sochy a jdi doprava až k ustrašeným stromům. Polož bubínek na pařez. Stromy se vylekají ještě víc a uvolní ti cestu doprava a nahoru k lanovce. Klikni na lanovku. Vyleze veverka, které dáš postupně: šišku, ořech a žalud. Pak použij rotující kámen na buben lanovky (jako pohon), klikni na lanovku, naskoč a lanovka tě odveze do páté části hry.


ČÁST 5.


Až se opět převlékneš, aby ti nebyla zima, seber prachovku a koště (u domečku) a vejdi do většího domku. Tady vezmi tři dělové koule, z police lahvičku a klikni na býčí hlavu na zdi - získáš pižmo (musk). Vyjdi ven. Použij alchymistické žezlo na dělové koule - získáš zlaté a jednu dej matce od dítěte s lízátkem. Vezmi dítěti lízátko a seber sněhovou kouli ze závěje vpravo. Udělej lektvar, do kotle naházej: sněhovou kouli, pižmo, prachovku a lízátko. Použij na sebe a vstup do domku. Unese tě sněžný muž, který se do tebe zamiluje. V jeho ledové sluji vezmi krabici s bonbóny (u postele), kolínskou (na baru), pero z polštáře a z police za barem lahvičku. Jdi doleva do vchodu do jeskyně. Posbírej tři rampouchy a udělej podruhé stejný lektvar a použij rampouch místo sněhové koule, kolínskou místo pižma, pero místo prachovky a krabici bonbónů místo lízátka. Pokus se pomocí rampouchů vyšplhat na ledovou stěnu, ale Yetti tě odnese zpět do jeskyně. Vyjdi znovu ven a počkej, až přijdou lovci. Až slezou na plošinu k tobě a budou se dohadovat, použij na ně lektvar a Yetti si je odnese do jeskyně místo tebe. Pak už můžeš nerušeně pomocí rampouchů vylézt po ledové stěně nahoru na cestu. Jdi doprava kolem stromu a pak dolů k domečku. Vejdi dovnitř, uvidíš duhovou rostlinu. Jsou na ní skleněné koule, které mají mít barvy duhy, a to v pořadí: červená, oranžová, žlutá, zelená, modrá, tmavomodrá a fialová. Aby tomu tak bylo, musíš rostlinu uzdravit. Pro každou kouli musíš připravit

lektvar. Všechny ingredience máš vpravo v polici, třemi přepínači si můžeš nabídku příměsí měnit. Potřebuješ následující lektvary pro :


Červenou :   Flying Shoes: horký vzduch (hot air), peří (feathers) a červenou kůži (red                          leather folio)


Oranžovou : Sandwich : udělej hořčici (drcené ředkvičky a ocet - ground radish +                                vinegar),  mleté obilí (ground grain), salát (lettuce) a sýr (cheese)


Žlutou :     Snowman, Abominable : sníh (snow), pižmo (musk), peří (feathers) a cukr                            (sugar, lollipops)


Zelenou :    Snakescare : živé dřevo (gnarlwood), síra (sulphur), cibule (onion), slzy                             (reptile tears),  stolička (wood  stool) a  horká voda (hot water)


Modrou :     Teddy Bear : stromový  krystal (crystal palm fuzz), zlaté srdce (lead

                   heart - ozlatit žezlem) a dva černé kameny (black pebbles)


Tmavomodrou :  Beze jména : borůvky (blueberry) a ametyst (amethest)


Fialovou :    Skeptic  Spell :  podkova (horseshoe),  králičí otisk (rabbit foot

                   print), sladkokyselý  nálev (sweet  and  sour  sauce) a  slzy (reptile tears)


Každý lektvar naber do lahvičky a klikni na příslušnou kouli na rostlině. Pokud v kotli něco zbyde, vyměň vodu splachovadlem na levé straně kotle.


Vyjdi ven z domečku, vpravo pod střechou ulom rampouch a s jeho pomocí vyšplhej na střechu.


ČÁST 6.


Po mezihře s rukou, po které se Zanthia konečně naštve a přestrojí se za ženského Ramba :-)), jdi po duze doprava. Použij alchymistické žezlo na satelitní anténu vlevo nahoře, abys přerušil paprsek a mohl vstoupit do dveří. Nejprve jdi nahoru do kontrolní kabiny -  vidíš, že musíš najít chybějící kolečko. Jdi ven a doprava ke třem otvorům. Tady tě čeká hlavolam. Na pravém otvoru je na sobě pět disků, které musíš postupně přemístit na  otvor prostřední, ale tak, že můžeš použít disk buď na prázdný prostor, nebo větší disk na menší. Až se ti to povede, tak se prostřední hlava otevře a vypadne chybějící kolečko. Tím to ale nekončí. Ještě musíš obdobným způsobem přemístit disky na pravý otvor, ze kterého pak vypadne klacek. Vrať se do kontrolní místnosti a umísti kolečko na prázdnou osu.


V této chvíli máš poslední možnost sejfnout hru !!!


Klikni klackem na kolečko, to zapadne na své místo a Kyrandie je zachráněna !!! Nyní přijde na řadu ruka. Až přijde se svázaným Markem, budeš s ní muset bojovat na tři kola. V prvním kole budeš mít okamžik na to, abys kliknul tak, jako bys chtěl odejít dolů, a to na místo kousek před Zanthií. Ve druhém kole klikni podobným způsobem na místo přesně pod špičkami prstů ruky. Ve třetím a posledním kole klikni na zábradlí a spolu s Markovou pomocí (který se zatím osvobodil z pout) ruku přehodíte přes br lení a ozubená kola dole ji rozcupují na kousky. Konec dobrý, všechno dobré.


Ale co to ? Támhleta socha, která nápadně připomíná zloducha Malcolma (z prvního dílu Kyrandie) se začíná hýbat !!!


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.