Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : Tomáš Varoščák
Ještě než se pustíme do této velice rozsáhlé hry, kterou jsem pro potřeby
návodu dohrával několik dní téměř bez přestávky, připravil jsem pro vás
několik důležitých rad, které platí po celý průběh hry, a tak je schválně
uvádím na tomto místě. Základní radou je samozřejmě časté používání funkce
Save. Není to slabost, ale naprostá samozřejmost. Pokud si myslíte, že to
zvládnete, tak počítejte s tím, že se nemile spálíte. Obzvlášť v místech, kde
je kromě umu potřeba i trocha štěstí. Rozhodně neútočte na vše, co se hýbe.
Neagresivní stvoření je lepší nechat na pokoji. Mohlo by se vám totiž stát, že
se jich objeví více a podlehnete přesile. Agresivitu naopak bez přemýšlení
oplácejte. I další tip se týká boje. Pokud budete mít kolem sebe dost
prostoru, používejte namísto kontaktní zbraně raději střelnou. Jejich
používáním se zvyšuje rychleji síla. Jakmile se vám dostane do ruky kouzlo
zastavující přeměny, používejte jej. Zabráníte tak zbytečnému
několikaminutovému čekání na zpětnou transformaci. Jeho použití je jednoduché.
Při prvním náznaku přeměny klikněte na kouzlo a mělo by to vyjít. A teď se do
toho již pusťme.
1) DRARACLE'S CAVES
Po shlédnutí pěkné úvodní animace se rozhlédněte a seberte krystal a tři plody
jeskynní aloe. Krystal si navolte jako zbraň a vstupte do jeskyně. Až projdou
stráže, zaútočte na druhého ze strážců kouzlem Sparks. Mrtvolu oberte o brnění
a krátký meč a vydejte se na sever. Až dojdete k místu, vaše prokletí vás
promění v jednu z forem. Pokud se proměníte v ještěrku, pokračujte dále, pokud
se z vás stane příšera, vraťte se ke kameni a odvalte ho. Pokračujte stále
hlouběji až dojdete k díře ve skále. Zabijte stráž za ní a pokračujte dál.
Projděte až do místnosti se třemi stalagmity, ze kterých kape voda. Rozsekněte
je mečem a ze zabitých stráží posbírejte sekyru, meč a mana foil. Projděte do
místnosti se sloupy a odtlačte je od sebe, aby šlo projít skrz. Až budete na
druhé straně, sekněte do slabého sloupu, což zaviní kolaps stropu a zabrání
dalším pronásledovatelům v cestě. Vraťte se k zátarasu a pokračujte druhou
chodbou. Jezírka s ropou se dají zapálit kouzlem Sparks, což se dokonale hodí
k zabití stáže za dalším průhledem ve skále. Můžete si zatrénovat i s velkými
brouky na dně jámy ve velkém sále, ale pozor - jsou docela dost nebezpeční.
Poté pokračujte dál až k mostu, kde k vám promluví Kenneth, velitel místní
stráže. Počkejte až domluví a odejde, pak stiskněte páku, projděte do jeho
komůrky a seberte vše ze stolu i ze země. Nyní se vydejte na druhou stranu
mostu. Až tam konečně dorazíte a otevřete dveře, otočte se a dotěrné stráže
zabijte. Ted' se cesta trochu rozděluje, ale pro vás je důležité dostat se za
zamčené dveře přeseknutím řetězu, kde se na zemi válí Ancient Stone. Poblíž je
také místnost s bednami, ze kterých můžete poskládat schody a dostat se tak
nahoru do tajné skrýše. Tam jsou ale pouze dva palcáty a štít, takže pokud
nechcete, můžete se tomu místu vyhnout. Promluvte si však s umírajícím Orkem.
2) DRARACLE'S HALLS
Až vás Draracle vypustí, ještě se dvakrát vraťte. Podruhé uvidíte Dawn
s Baccatou, jak se s ním baví o příšeře z Jižního kontinentu. Po této scénce
již nebudete moci dovnitř. Jděte tedy dál a seberte všechny věci, které
přinesla kostra. Místo toho, abyste však šli zářící cestou, ťukněte na závěs
na stěně a pak i na zeď. Otevře se tajná chodba do muzea. Hned na prvním
rozcestí seberte ze zdi klíč. Okamžitě na vás začnou útočit kostlivci
a někteří vám jej zase seberou. Mlaťte je hlava nehlava a klíč získejte zase
zpět. Není sice nezbytně nutný, ale zjednoduší vám trochu život na konci hry.
Nezahazujte hlavně dva slonovinové střípky schované ve vázách, budou se hodit
ještě víc. Být vámi, nejprve bych proběhl celé muzeum, sebral meč Prism
a vyvraždil s ním všechny kostlivce, aby vám později nepřekáželi. Pak jděte
k mřížím a zakouzlete na ně Sparks. To by mělo zapříčinit explozi o vy si
budete moci vzít zelený Dragon Stone. Odtud se vydejte pro házecí sekyru Axe
of the Long Arm. Až ji seberete a plošina se zastaví, vběhněte do malého
otvoru a odtud zabijte kouzly kostlivce prudícího venku. Pak se otočte
a vyběhněte nahoru. Zde seberte všechny svitky a použijte na sebe ten se
Summon Spell. Tím se celou tuto skupinu kouzel naučíte. Ostatní kouzla již
znáte a tak je můžete kdykoli použít. Ven se dostanete tak, že na stěně
stisknete páčku a budete stát opět u vchodu. Odtud jděte ke krystalu
a použijte klíč. Mezitím, co uslyšíte vyprávění, usekněte z drahokamu tři
kousky a nabijte je v ohni okolo místnosti. Další zastávku si udělejte
u Mluvícího kamene. Opět použijte klíč, seberte kámen a klíč si zase vezměte.
Opodál se také nachází zlomený meč bojovníka Thoehana. Je váš. Až bude opraven
a očarován, bude to vaše nejlepší zbraň. Ještě než odejdete, zastavte se
u výklenku, kde obratný kostlivec cosi schovává. Odežeňte ho a z malého
výklenku zabarikádovaného cihlami vyjměte Lighting Crystal. Nyní si můžete
projít zbytek muzea a vyposlechnout ostatní výklady. Důležité ale je, abyste
otevřeli obraz hradu na západní stěně a zmáčkli páčku. To otevře cestu do
další části muzea. Jděte tam a rozbijte přesýpací hodiny. Ve stěně za vámi se
vytvoří trhlina, a když do ní několikrát uhodíte, můžete jít dál. Proběhněte
chodbou, zabijte kostlivce a seberte všechny Dragon Flasky. Jsou to bomby,
takže si s nimi moc nehrajte. Otevřete dveře a požádejte draka, ať vás dopraví
na Jižní kontinent.
3) HULINE FORREST
Ocitli jste se ve velkém komplexu cest, kam se ještě párkrát vrátíte. Proto by
bylo možná dobře ulevit svému inventáři a něco nepotřebného nechat u brány
vesnice. Mimochodem se v této džungli také nachází několik Aloe rostlin, které
mají stejný účinek jako ty v jeskyni. Sbírejte je tedy stejně jako vosk z úlu.
Odtud se vydejte stále vpravo, až dojdete k další zdi vesnice. Cestou potkáte
dvě ženy, které také hledají ztracenou dívku a její matku. Až odejdou,
pokračujte v cestě. U zdi byste měli vidět tři gejzíry vody. Jděte od nich
stále podél řeky, až narazíte na samotný gejzír. Skočte k němu a rozbijte ho.
Okamžitě běžte vyschlým korytem zpět a zahněte do chodby vlevo. V rohu je ústí
malého tunelu. Počkejte, až se změníte na ještěrku, a vběhněte dovnitř.
Seberte tři Ancient Stone, Speaking Stone a dva Fire Crystaly. Od gejzíru se
vydejte na jih, a až dojdete k dvojité lávce, stočte se vpravo. Po pár krocích
kolem řeky dojdete k vodopádu. U vodopádu klikněte do vody, seberte Lighting
Crystal, pak zoomněte jeskyni vpravo, přibližte se znovu a z batohu vedle
mrtvoly vezměte druhý Speaking Stone. Pravým klinutím na sebe ho použijte.
Nyní je čas na návštěvu. Dojděte podle mapy k chatrči Kityary a vstupte. Po
krátkém rozhovoru si vezměte Gargoyle bracers, luk a ťukněte na štít vlevo.
Nic jiného už z ní nekouká, tak se vydejte k místu, kde potkáte další dvě
vesničanky. Ty vám řeknou o pavoukovi z jeskyně, kam se rovnou vydejte. Vchod
se nachází za houštím napravo. Pokud budete používat k prosekání cesty meč,
časem se vegetace obnoví. Používejte tedy raději kouzlo Sparks, které vypálí
rostliny i s kořeny. V bludišti je tedy zmíněný vchod do Hive Caves, ale také
skrýš s aloemi, kterou byste mohli navštívit ještě, než půjdete za pavoukem.
4) HIVE CAVE
Tady je úkol poměrně jednoduchý. Najděte a zabijte malého dvojhlavého tvora
a z jeho hnízda vezměte brnění. Propast oddělující druhou stranu zaplňte
krápníky ze stropu, které jedním výstřelem z luku sundáte. Přejděte na druhou
stranu a najděte si modrého pavouka. Jeho sluje je na konci levé chodby, ale
není to žádná legrace. Připravte se na tuhý boj. Až padne, zajděte za matkou
mrtvé dívky a osvoboďte ji. Ještě než se vrátíte do vesnice, jděte k 1ávovému
jezírku a přeskákejte po plošinách k chodbě na severu. Tam se nachází několik
Amber Stoneů v zadní větvi a velký meč v přední. Pozor! Pokud jste zrovna
přeměněni na příšeru, nepokoušejte se k meči probít. Jen byste shodili strop
a meč by zmizel. Počkejte, až se změníte na něco jiného, a pro meč si dojděte.
5) HULINE VILLAGE
Ve vesnici nejprve zajděte za čarodějem a nechejte ho vzít si trochu magie. Až
domluví, seberte ze země Mana Foil, tři krystaly, war cluster a Speaking Stone
ukazující zánik City of the Ancients. Až najdete Power Orb, také vám bude moci
spravit rozbitý meč z muzea. Ale protože zatím nemáte, co chce, odejděte.
V uličce se dozvíte heslo, kterým se dostanete do tajné skrýše zlodějářského
cechu. Ta je ukryta ve sklípku pod opuštěným domkem a budete tam moci získat
meč FireStorm za jednodušší věc. Zabití šéfa stráží. Tento úkol má zatím čas
a tak jen sesbírejte klíč, kterým se dá otevřít většina domů ve vesnici
a otrávenou barvu a odejděte za vládcem. S ním není kloudná řeč, a tak po
opuštění jeho sídla proběhněte všechny domy a až najdete vrhací nůž, nechejte
si ho očarovat u kouzelníka. Ještě než opustíte vesnici, jděte do hospody za
Baccatou, promluvte si s ním a v altánku vedle hospody vytáhněte z vázy vosk.
Cestou ke klášteru zajděte pro recept Summon Spell a hned vedle na levé straně
vodopádu posbírejte tři mind clustery. Z tohoto území se dostanete jedině
tunelem a to jen v ještěrčím těle.
6) MONASTERY
Promluvte s bratrem Morganem a navštivte Dawn v knihovně vlevo. Ta vás pošle
za bratrem Julianem, který bude unesen vaším vyprávěním o Draraclovi. Než vám
ale pomůže, musíte pro něj zhotovit voskovou kopii run z Hive Caves. Vezměte
si tedy od něj píšťalku na ovládání výtahu a vydejte se do jeskyní.
7) HIVE CAVES
Cestou si nezapomeňte nasbírat několik kousků vosku, abyste měli do čeho dělat
otisky. Až se dostanete dovnitř, vydejte se do místnosti, kde leží dětská
kostra. Odtamtud projděte chodbou na východ až k runám na zdí. Poznamenejte si
na papír jejich pozice a u hrany propasti použijte flétnu. Přijede výtah
s osmi tlačítky. Projděte jedno patro po druhém a v každém udělejte, co je
potřeba.
Level 2
Otočte třemi kvádry ve vzduchu a odkryje se fontánka, která vás pokaždé, když
se napijete, vyléčí.
Level 3
Zabijte pavouka a z jeho hnízda seberte dva krystaly a Net of Exile. Dostanete
se tam pouze proměněni v ještěrku.
Level 4
U zdi leží Speaking Stone ukazující smrt starého Dracoidího krále. Ve vedlejší
místnosti se nachází tři Ambery a tunel pro ještěrky do šestého patra.
Level 5
Pootočením tří kvádrů se objeví cesta dolů. Jděte po ní a v slepé uličce si
vezměte Ring of Regeneration. Ůplně dole žije další pavouk. Zabít.
Level 6
Až vstoupíte, nebude cesty zpět. Pokračujte tedy až k místnosti s runami na
zdi. Zmáčkněte runy v pořadí, jak jste si je nakreslili u vchodu. Pokud byste
náhodou zapomněli, tak to je levá, levá, pravá, horní. Vytvoří se cesta do
další místnosti. Tam navalte tři kvádry podle znaků do odpovídajících výklenků
a seberte z nově otevřených kobek luk a štít a až se proměníte v ještěrku,
vezměte z malé dírky u země prsten a vosk.
Level 7
Na konci chodby zde leží svitek Heal. Pokud si ho budete chtít vzít (je to
poměrně zbytečné), klikněte na něj z ústí chodby. Nevstupujte do místnosti,
jinak se začne snižovat strop a dvě koule vás pak zabijí.
Level 8
Proběhněte až do sálu, ze kterého vede cesta pokrytá černou tekutinou.
Nechoďte dále, ale vložte do výklenku vpravo flétnu. To by mělo zabrat.
Pokračujte rovně a místo, abyste zahnuli vpravo, otevřete tajné dveře. Tím
obejdete místnost s noži. Opět na cestě běžte úplně na konec a sledujte, jak
kamenná koule udělá díru v zemi. Zapalte kouzlem Sparks mísu ve výklenku vedle
díry a skočte dolů. Na divný aparát vpravo použijte Ancient Stone a přibližte
si runu na zdi před vámi. Použijte na ni dvakrát vosk, čímž získáte dvě kopie.
Ted' se vydejte zpět k východu z jeskyní. Neútočte na pavouky, jen rychle
proběhněte ven. Tam bude čekat Dawn. Dejte jí jednu kopii run.
8) MONASTERY
Jděte za Dawn do knihovny. Po pár informacích vám předá náhrdelník. Použijte
jej na sebe a naučíte se kouzlo, které zastaví transformaci, pokud ho při
jejím průběhu použijete. Zajděte také za bratrem Julianem a dejte mu druhou
kopii run. Dostanete od něj za odměnu Power Orb. Nyní zajděte do dveří vlevo
a dostanete se do sekce kláštera, která se jmenuje Dark Halls. Není tu nic
vitálního, ale spousta dobrých věcí. Až si promluvíte s narcisistou Rixem,
vejděte do dveří naproti. Objevíte se v místnosti s bednami, dveřmi
a poličkami. Zakouzlete Sparks na police a naskládejte bedny na sebe tak, aby
se vytvořilo schodiště. Po něm vylezte nahoru a skočte do otvoru.
9) DARK HALLS
Běžte na konec chodby a z jedné z knihoven vyndejte několik léčících svitků.
V další z nich se nachází Prism scroll, který vás naučí celou Prism skupinu.
Otočte se a zbavte se ducha za vámi. Vraťte se do místnosti u vchodu
a projděte dveřmi a chodbou až na konec. Zbavte se dalšího ducha a otevřete
průhled nalevo na konci chodby. Odtud byste měli otevřít krabici na zemi
a zapálit krystal v ní pomocí kouzla Sparks. Utvořenou dírou prolezte na
druhou stranu a sesbírejte vše z polic. Cestou zpět otevřete dveře několika
ranami a jděte do místnosti na konci chodby. Jedna z knihoven se dá odsunout
a za ní se objeví schody. Vystoupejte po nich nahoru. Na druhé křižovatce se
dejte doprava až na konec chodby a v ložnici za dveřmi seberte dva Ancient
Stone. Vraťte se na hlavní chodbu a na jejím konci zahněte vpravo a na další
odbočce opět vpravo. Na konci této chodby zatáhněte za knihu v knihovně
a rychle i za řetěz v otevřené místnosti. Posbírejte plody a vraťte se na
hlavní cestu. Pokračujte dál a na některé z dalších odboček na vás zaútočí
Rix. Zabijte ho a vezměte mu Plasma Staff. Pokračujte až do místnosti
s prasklinou na zdi. Udeřte do ní mečem a z odkryté místnosti si vezměte
bracers, štít a kuši. Pokračujte stále dále až dojdete ke knihovně. Zatlačte
ji dále a pokračujte. Na konci chodby jsou modré dveře. Odpráskněte je pomocí
krystalu z beden a Spark kouzla a zevnitř seberte rukavice, amulet z knihovny
a Speaking Stone. Teď se kousek vraťte a obejděte velký sál. Za jedním
z kamenů na stěně je cesta. Přisuňte tedy k tomuto kameni jednu z beden na
chodbě a odpalte ji. Otvorem vyskočte ven. Nyní jděte do vesnice
a kouzelníkovi dejte Power Orb a zlomený meč. Zatímco teď není příliš silnou
zbraní, až ho necháte očarovat, bude z něj skoro nejsilnější nástroj ve hře.
Obejděte vesnici a jděte ke kameni u hráze. Sekněte do něj a na proudící ropu
zakouzlete Sparks. Nejen, že povýšíte o level, ale můžete si jít do vládcovi
chatrče pro pět Ancient Stones. Nyní se musíte rozhodnout, kterou cestou se
vydáte. Pokud chcete nadále pomáhat dobru, opusťte vesnici, pokus se ale
obrátíte ke zlu, zabijte velitele stráže (Buď ho ubijte, nebo stačí zmáčknout
páčku za ním,) a dojděte si pro Firestorm k zlodějům. Jejich doupě opusťte
zadním vchodem. Upozorňuji vás ale, že pokračování návodu pro zlého Luthera je
až úplně na konci. Takže dobře přemýšlejte. Až opustíte vesnici, jděte nejprve
za Kityarou a pak za Baccatou, který vás vyprovodí na druhou stranu mostu. Až
budou stráže i pavouci pryč, vejděte do džungle.
10) SAVAGE JUNGLE
Pokračujte dopředu tak dlouho, až narazíte na skupinu lidí. Jeden z nich je
Daniel a tak mu dejte dárek. Až meč ztratí, znovu ho seberte a pokračujte
v cestě. Na první odbočce zahněte vpravo a totéž udělejte ještě jednou. Když
teď půjdete stále na jih, měli byste dojít k starému chrámu. Zde promluvte se
starým knězem a až ho odnese příšera, odejděte na sever do vesnice. Před ní
potkáte stráž, které ukažte meč pro Daniela. Pustí vás dovnitř. Dejte meč
Danielovi, navštivte šamana, podívejte se do jeho zadní místnosti a stavte se
také u bylinkářky. Nyní se vydejte k propasti uprostřed džungle. Skočte na
ostrůvek uprostřed a slezte po cestě dolů do Dracoidích ruin. Další cesta tam
vede také malými tunely uvnitř stromu. Pokud byste měli potíže, zkuste raději
tuhle cestu.
11) BELIAL'S LABORATORY
Uložte si pečlivě zbraň od Baccaty, neboť je to jediná věc, která zraní
Beliala. Pokračujte do další místnosti a skočte do kanálu odvádějícího krev.
Zaútočte na mříže, projděte, změňte se v ještěrku a vběhněte dovnitř Zabočte
vlevo a vyskočte nahoru. Před zelenou rourou se proměňte zpět a střelte lukem
do pák na protější stěně. Přeběhněte k pákám a za všechny tři opět zatáhněte.
Běžte po chodníku dále až ke dveřím, otevřete je a pokračujte. Až dojdete
k místnosti bez podlahy, zatáhněte za páku na stěně a po mostě pokračujte
dále. Až dorazíte k slizopadu, skočte dolů a utíkejte stále dál. Na konci
chodby je místnost, kde můžete ze slizu vyskočit. Pokračujte dveřmi a vstupte
do druhých dveří vpravo. Na čtyři lebky zakouzlete Mist of Doom a až poslední
najde své místo, zjeví se démon. Zabijte ho a odtáhněte do místnosti, kterou
jste cestou sem minuli. Položte tělo na stříbrný kruh na zemi a odjeďte
výtahem. Potkáte Dawn. Neopouštějte ji hned a raději si s ní párkrát
promluvte. Dá vám Ruby of Truth. Když jím kliknete na cokoli, co na vás Belial
pošle, okamžitě to zničíte. Až zmizí, vstupte do poslední části hry.
12) BIRTH CHAMBER
Otevřete dveře a zakouzlete pátý stupeň svého transformačního kouzla na věc
před vámi. Až Belial začne utíkat, pobijte všechny démony, rozbijte dveře
a pusťte se za ním. Na konci chodby musíte rozstřelit jednu z modrých věcí
nahoře a proběhnout mezerou v modré bariéře na druhou stranu. U další pasti
vás čeká setkání s matkou. Použijte na ni Ruby of Truth, a je to. Teď musíte
přeskákat po plošinách na druhou stranu. Pokračujte dál a doběhněte do
zbrojírny. Zde musíte neutralizovat ohnivou kouli, bílou kouli a rozbít desku
plovoucí ve vzduchu nalevo od vchodu. Není to nic těžkého. Jen opakujte postup
z jedné z věží v City of the Ancients. Až vše zastavíte, posbírejte, co zbylo
z brnění. Měl by tam být Draconscale Armor, Draconscale Bracers, Draconscale
Gauntlets a Ring of Drake Fire. Co tam neleží, to má Belial již na sobě.
Všechno závisí na rychlosti, s jakou jste se sem dopracovali. Ještě jeden
protivník vás čeká před samotným Belialem. Draracle. Použijte na něj Ruby of
Truth, rozsekejte dvoje dveře a vstupte do finální arény. Nachází se tu
mimochodem jezírko, které obnovuje manu a životy. Ale bohužel nejen vám.
Doporučuji ho zabarikádovat třeba jedním Stone Cube u každého vchodu, případně
se všemožně snažte nepustit Beliala dovnitř. Léčte se pátým stupněm kouzla
Heal a používejte přitom Ancient Magic Stone. Nebude vám ubývat mana. A ještě
jedna věc. Jediná zbraň, která zabije Beliala, je Belial's Horn, to snad
nemusím zdůrazňovat. Pokud byste snad chtěli vidět jiné zakončení než dobré,
nechejte se zabít, nebo počkejte chvíli v Armory.
13) DRUHÁ VARIANTA DOKONČENÍ HRY
Pokud byste náhodou chtěli změnit ideu hry a sloužit silám zla, připravil jsem
druhé řešení Lands of Lore. Vzhledem k tomu, že většina hry přesto zůstává
stejná, jen několik věcí se mění, budete muset čas od času konzultovat i návod
pro normální hráče. To, že se z vás stane záporný hrdina, si zajistíte
jednoduše. Místo abyste v Savage Jungle byli milí na Daniela a jeho kumpány,
všechny je zabijte. Jděte k chrámu a poté do vesnice. Stráž u vchodu zabijte
a z jeho těla si vezměte dva Runestone. Jeden z nich položte do úst kočičího
obličeje na stromě a cesta do vesnice je volná. V nelehkém souboji pobijte
všechny obyvatele a šamanovi seberte hlavně zelený krystal, klíč od hřbitova
a recept na výrobu tekutiny proti Larkhonovi. Navštivte také dutý strom na
jihozápad, rozsviťte všechny pochodně a odemkněte dveře krystalem. Vezměte si
kouzlo přeměňující na ještěrku, láhev s lektvarem a Dagger of Empty Hand. Do
budovy u chrámu se dostanete, když rozbijete průchod na zadní straně
a přeměnění na ještěrku jej použijete. Seberte odtamtud hlavně kouzlo
přeměňující do lidské formy. Bohužel nyní na vás čeká kompletní dobrodružství
na hřbitově, neboť stále potřebujete jeden Silverleaf na výrobu kompletního
lektvaru. V Huline Temple nemusíte získávat druhý krystal a lopotit se
s mrtvým knězem, stačí si jen vzít ten první a spolu s tím od šamana oba
vhodit do připravených nádob. V City of the Ancients vás čeká po souboji
s Belialem Baccata a bude vás chtít zastavit. Zabijte ho a vezměte si jeho
Serpent Staff. V Belial's Laboratory si potom budete muset s dalším Belialem
poradit sami, neboť Baccatu jste zabili. Z jeho těla si vezměte Belial's Horn.
Také Dawn budete muset v této části hry obětovat. V Birth Chamber namísto
toho, abyste bojovali proti Scotii a Draraclovi, nejprve se objeví tři impové,
pak teprve Scotia a až když zabijete ve finálním souboji Beliala, tak se
objeví Draracle. Je to mnohem snadnější protivník a zabít ho je hračka
i v souboji tváří v tvář. Až padne i on, můžete si vychutnat svou novou roli.
Zlý bůh Lands of Lore.
KONEC.