1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Lands of Lore 2 - návod

Autor návodu : Tomáš Varoščák



Ještě  než se  pustíme do  této velice  rozsáhlé hry,  kterou jsem pro potřeby

návodu  dohrával  několik  dní  téměř  bez  přestávky,  připravil jsem pro vás

několik  důležitých rad,  které platí  po celý  průběh hry,  a tak je schválně

uvádím  na tomto  místě. Základní  radou je  samozřejmě časté používání funkce

Save.  Není to  slabost, ale  naprostá samozřejmost.  Pokud si  myslíte, že to

zvládnete, tak počítejte s tím, že  se nemile spálíte. Obzvlášť v místech, kde

je kromě  umu potřeba i trocha  štěstí. Rozhodně neútočte na  vše, co se hýbe.

Neagresivní stvoření je lepší nechat na pokoji. Mohlo by se vám totiž stát, že

se  jich objeví  více a  podlehnete přesile.  Agresivitu naopak bez přemýšlení

oplácejte.  I  další  tip  se  týká  boje.  Pokud  budete  mít kolem sebe dost

prostoru,  používejte   namísto  kontaktní  zbraně   raději  střelnou.  Jejich

používáním se  zvyšuje rychleji síla.  Jakmile se vám  dostane do ruky  kouzlo

zastavující    přeměny,    používejte    jej.    Zabráníte    tak   zbytečnému

několikaminutovému čekání na zpětnou transformaci. Jeho použití je jednoduché.

Při prvním náznaku přeměny klikněte na kouzlo a  mělo by to vyjít. A teď se do

toho již pusťme.


1) DRARACLE'S CAVES


Po shlédnutí pěkné úvodní animace se rozhlédněte a seberte krystal a tři plody

jeskynní aloe. Krystal si navolte jako  zbraň a vstupte do jeskyně. Až projdou

stráže, zaútočte na druhého ze strážců kouzlem Sparks. Mrtvolu oberte o brnění

a krátký meč  a vydejte se  na sever.  Až  dojdete k místu,  vaše prokletí vás

promění v jednu z forem. Pokud se proměníte v ještěrku, pokračujte dále, pokud

se z  vás stane příšera,  vraťte se ke  kameni a odvalte  ho. Pokračujte stále

hlouběji až  dojdete k díře  ve skále. Zabijte  stráž za ní  a pokračujte dál.

Projděte až do místnosti se třemi stalagmity, ze kterých kape voda. Rozsekněte

je mečem a ze zabitých stráží posbírejte  sekyru, meč a mana foil. Projděte do

místnosti se sloupy a  odtlačte je od sebe, aby šlo projít  skrz. Až budete na

druhé straně,  sekněte do slabého sloupu,  což zaviní kolaps stropu  a zabrání

dalším  pronásledovatelům v  cestě. Vraťte  se k  zátarasu a pokračujte druhou

chodbou. Jezírka s ropou se dají  zapálit kouzlem Sparks, což se dokonale hodí

k zabití stáže za dalším průhledem ve  skále. Můžete si zatrénovat i s velkými

brouky na  dně jámy ve velkém  sále, ale pozor -  jsou docela dost nebezpeční.

Poté pokračujte  dál až k  mostu, kde k  vám promluví Kenneth,  velitel místní

stráže. Počkejte  až domluví a  odejde, pak stiskněte  páku, projděte do  jeho

komůrky a  seberte vše ze  stolu i ze  země. Nyní se  vydejte na druhou stranu

mostu. Až  tam konečně dorazíte a  otevřete dveře, otočte se  a dotěrné stráže

zabijte. Ted' se cesta trochu rozděluje, ale  pro vás je důležité dostat se za

zamčené dveře přeseknutím řetězu, kde se na zemi válí Ancient Stone. Poblíž je

také místnost  s bednami, ze kterých  můžete poskládat schody a  dostat se tak

nahoru do  tajné skrýše. Tam  jsou ale pouze  dva palcáty a  štít, takže pokud

nechcete, můžete se tomu místu vyhnout. Promluvte si však s umírajícím Orkem.


2) DRARACLE'S HALLS


Až  vás  Draracle  vypustí,  ještě  se  dvakrát  vraťte.  Podruhé uvidíte Dawn

s Baccatou, jak se  s ním baví o příšeře z  Jižního kontinentu. Po této scénce

již  nebudete moci  dovnitř. Jděte  tedy  dál  a seberte  všechny věci,  které

přinesla kostra. Místo  toho, abyste však šli zářící  cestou, ťukněte na závěs

na  stěně a  pak i  na zeď.  Otevře se  tajná chodba  do muzea. Hned na prvním

rozcestí  seberte  ze  zdi  klíč.  Okamžitě  na  vás  začnou  útočit kostlivci

a někteří vám jej  zase seberou. Mlaťte je hlava nehlava  a klíč získejte zase

zpět. Není sice nezbytně nutný, ale  zjednoduší vám trochu život na konci hry.

Nezahazujte hlavně dva slonovinové střípky  schované ve vázách, budou se hodit

ještě  víc. Být  vámi, nejprve  bych  proběhl  celé muzeum,  sebral meč  Prism

a vyvraždil s  ním všechny kostlivce,  aby vám později  nepřekáželi. Pak jděte

k mřížím a  zakouzlete na ně  Sparks. To  by  mělo zapříčinit explozi  o vy si

budete moci vzít  zelený Dragon Stone. Odtud se vydejte  pro házecí sekyru Axe

of  the Long  Arm. Až  ji seberete  a plošina  se zastaví,  vběhněte do malého

otvoru  a  odtud  zabijte  kouzly  kostlivce  prudícího  venku.  Pak se otočte

a vyběhněte  nahoru. Zde  seberte všechny  svitky a  použijte na  sebe ten  se

Summon Spell.  Tím se celou  tuto skupinu kouzel  naučíte. Ostatní kouzla  již

znáte  a tak  je můžete  kdykoli použít.  Ven se  dostanete tak,  že na  stěně

stisknete  páčku  a  budete  stát  opět  u  vchodu.  Odtud  jděte  ke krystalu

a použijte  klíč. Mezitím,  co uslyšíte  vyprávění, usekněte  z drahokamu  tři

kousky  a  nabijte  je  v  ohni  okolo  místnosti.  Další zastávku si udělejte

u Mluvícího kamene. Opět použijte klíč, seberte  kámen a klíč si zase vezměte.

Opodál se také nachází zlomený meč bojovníka Thoehana. Je váš. Až bude opraven

a očarován,  bude to  vaše nejlepší   zbraň. Ještě  než odejdete,  zastavte se

u výklenku,  kde  obratný  kostlivec  cosi  schovává.  Odežeňte  ho a z malého

výklenku  zabarikádovaného cihlami  vyjměte Lighting  Crystal. Nyní  si můžete

projít zbytek muzea  a vyposlechnout ostatní výklady. Důležité  ale je, abyste

otevřeli  obraz hradu  na západní  stěně a  zmáčkli páčku.  To otevře cestu do

další části muzea. Jděte tam a rozbijte  přesýpací hodiny. Ve stěně za vámi se

vytvoří trhlina, a  když do ní několikrát uhodíte,  můžete jít dál. Proběhněte

chodbou,  zabijte kostlivce  a seberte  všechny Dragon  Flasky. Jsou to bomby,

takže si s nimi moc nehrajte. Otevřete dveře a požádejte draka, ať vás dopraví

na Jižní kontinent.


3) HULINE FORREST


Ocitli jste se ve velkém komplexu cest, kam se ještě párkrát vrátíte. Proto by

bylo možná  dobře ulevit svému  inventáři a něco  nepotřebného nechat u  brány

vesnice. Mimochodem se v této džungli také nachází několik Aloe rostlin, které

mají stejný účinek jako ty v jeskyni. Sbírejte je tedy stejně jako vosk z úlu.

Odtud se vydejte stále vpravo, až  dojdete k další zdi vesnice. Cestou potkáte

dvě  ženy,  které  také  hledají  ztracenou  dívku  a  její matku. Až odejdou,

pokračujte v  cestě. U zdi  byste měli vidět  tři gejzíry vody.  Jděte od nich

stále podél řeky, až narazíte na samotný  gejzír. Skočte k němu a rozbijte ho.

Okamžitě běžte vyschlým korytem zpět a zahněte do chodby vlevo. V rohu je ústí

malého  tunelu.  Počkejte,  až  se  změníte  na  ještěrku, a vběhněte dovnitř.

Seberte tři Ancient  Stone, Speaking Stone a dva Fire  Crystaly. Od gejzíru se

vydejte na jih, a až dojdete k dvojité lávce, stočte se vpravo. Po pár krocích

kolem řeky dojdete  k vodopádu. U vodopádu klikněte  do vody, seberte Lighting

Crystal,  pak zoomněte  jeskyni vpravo,  přibližte se  znovu a  z batohu vedle

mrtvoly  vezměte druhý  Speaking Stone.  Pravým klinutím  na sebe ho použijte.

Nyní je  čas na návštěvu. Dojděte  podle mapy k chatrči  Kityary a vstupte. Po

krátkém rozhovoru  si vezměte Gargoyle bracers,  luk a ťukněte na  štít vlevo.

Nic jiného  už z ní  nekouká, tak se  vydejte k místu,  kde potkáte další  dvě

vesničanky. Ty vám řeknou o pavoukovi  z jeskyně, kam se rovnou vydejte. Vchod

se nachází  za houštím napravo. Pokud  budete používat k prosekání  cesty meč,

časem se vegetace  obnoví. Používejte tedy raději kouzlo  Sparks, které vypálí

rostliny i s kořeny. V bludišti je  tedy zmíněný vchod do Hive Caves, ale také

skrýš s aloemi, kterou byste mohli navštívit ještě, než půjdete za pavoukem.


4) HIVE CAVE


Tady je  úkol poměrně jednoduchý.  Najděte a zabijte  malého dvojhlavého tvora

a z  jeho  hnízda  vezměte  brnění.  Propast  oddělující druhou stranu zaplňte

krápníky ze stropu, které jedním výstřelem  z luku sundáte. Přejděte na druhou

stranu a najděte  si modrého pavouka. Jeho sluje je  na konci levé chodby, ale

není to žádná  legrace. Připravte se na tuhý boj.  Až padne, zajděte za matkou

mrtvé dívky a osvoboďte ji. Ještě než  se vrátíte do vesnice, jděte k 1ávovému

jezírku a přeskákejte po plošinách k  chodbě na severu. Tam se nachází několik

Amber Stoneů  v zadní větvi  a velký  meč  v přední. Pozor!  Pokud jste zrovna

přeměněni na příšeru,  nepokoušejte se k meči probít.  Jen byste shodili strop

a meč by zmizel. Počkejte, až se změníte na něco jiného, a pro meč si dojděte.


5) HULINE VILLAGE


Ve vesnici nejprve zajděte za čarodějem a nechejte ho vzít si trochu magie. Až

domluví, seberte ze země Mana Foil, tři krystaly, war cluster a Speaking Stone

ukazující zánik City of the Ancients. Až najdete Power Orb, také vám bude moci

spravit  rozbitý meč  z muzea.  Ale protože  zatím nemáte,  co chce, odejděte.

V uličce se dozvíte  heslo, kterým se dostanete do  tajné skrýše zlodějářského

cechu. Ta je  ukryta ve sklípku pod opuštěným domkem  a budete tam moci získat

meč FireStorm za  jednodušší věc. Zabití šéfa stráží. Tento  úkol má zatím čas

a tak  jen sesbírejte  klíč, kterým  se  dá  otevřít většina  domů ve  vesnici

a otrávenou barvu  a odejděte za  vládcem. S  ním  není kloudná řeč,  a tak po

opuštění jeho sídla proběhněte všechny domy  a až najdete vrhací nůž, nechejte

si ho očarovat  u kouzelníka. Ještě než opustíte vesnici,  jděte do hospody za

Baccatou, promluvte si s ním a v  altánku vedle hospody vytáhněte z vázy vosk.

Cestou ke klášteru zajděte pro recept Summon Spell a hned vedle na levé straně

vodopádu  posbírejte tři  mind clustery.  Z tohoto  území se  dostanete jedině

tunelem a to jen v ještěrčím těle.


6) MONASTERY


Promluvte s bratrem  Morganem a navštivte Dawn v knihovně  vlevo. Ta vás pošle

za bratrem Julianem, který bude unesen  vaším vyprávěním o Draraclovi. Než vám

ale pomůže, musíte  pro něj zhotovit voskovou kopii run  z Hive Caves. Vezměte

si tedy od něj píšťalku na ovládání výtahu a vydejte se do jeskyní.


7) HIVE CAVES


Cestou si nezapomeňte nasbírat několik kousků vosku, abyste měli do čeho dělat

otisky.  Až se  dostanete dovnitř,  vydejte se  do místnosti,  kde leží dětská

kostra. Odtamtud projděte chodbou na východ až k runám na zdí. Poznamenejte si

na  papír jejich  pozice a  u hrany  propasti použijte  flétnu. Přijede  výtah

s osmi tlačítky.  Projděte jedno patro  po druhém a  v každém udělejte,  co je

potřeba.


Level 2

Otočte třemi kvádry ve vzduchu a  odkryje se fontánka, která vás pokaždé, když

se napijete, vyléčí.


Level 3

Zabijte pavouka a z jeho hnízda seberte dva krystaly a Net of Exile. Dostanete

se tam pouze proměněni v ještěrku.


Level 4

U zdi leží Speaking Stone ukazující smrt starého Dracoidího krále. Ve vedlejší

místnosti se nachází tři Ambery a tunel pro ještěrky do šestého patra.


Level 5

Pootočením tří kvádrů  se objeví cesta dolů. Jděte  po ní a v slepé  uličce si

vezměte Ring of Regeneration. Ůplně dole žije další pavouk. Zabít.


Level 6

Až vstoupíte,  nebude cesty zpět. Pokračujte  tedy až k místnosti  s runami na

zdi. Zmáčkněte runy v pořadí, jak jste  si je nakreslili u vchodu. Pokud byste

náhodou zapomněli,  tak to je  levá, levá, pravá,  horní. Vytvoří se  cesta do

další místnosti. Tam navalte tři kvádry podle znaků do odpovídajících výklenků

a seberte z  nově otevřených kobek  luk a štít  a až se  proměníte v ještěrku,

vezměte z malé dírky u země prsten a vosk.


Level 7

Na konci  chodby zde leží  svitek Heal. Pokud  si ho budete  chtít vzít (je to

poměrně zbytečné),  klikněte na něj  z ústí chodby.  Nevstupujte do místnosti,

jinak se začne snižovat strop a dvě koule vás pak zabijí.


Level 8

Proběhněte  až  do  sálu,  ze  kterého  vede  cesta  pokrytá černou tekutinou.

Nechoďte  dále, ale  vložte do  výklenku  vpravo  flétnu. To  by mělo  zabrat.

Pokračujte  rovně a  místo, abyste  zahnuli vpravo,  otevřete tajné dveře. Tím

obejdete místnost s  noži. Opět na cestě běžte úplně  na konec a sledujte, jak

kamenná koule udělá díru v zemi. Zapalte kouzlem Sparks mísu ve výklenku vedle

díry a skočte dolů. Na divný  aparát vpravo použijte Ancient Stone a přibližte

si runu na zdi před vámi. Použijte na ni dvakrát vosk, čímž získáte dvě kopie.

Ted'  se vydejte  zpět k  východu z  jeskyní. Neútočte  na pavouky, jen rychle

proběhněte ven. Tam bude čekat Dawn. Dejte jí jednu kopii run.


8) MONASTERY


Jděte za Dawn  do knihovny. Po pár informacích  vám předá náhrdelník. Použijte

jej  na sebe  a naučíte  se kouzlo,  které zastaví  transformaci, pokud ho při

jejím průběhu  použijete. Zajděte také za  bratrem Julianem a dejte  mu druhou

kopii run. Dostanete  od něj za odměnu Power Orb.  Nyní zajděte do dveří vlevo

a dostanete se  do sekce kláštera,  která se jmenuje  Dark Halls. Není  tu nic

vitálního,  ale spousta  dobrých věcí.  Až si  promluvíte s narcisistou Rixem,

vejděte  do  dveří  naproti.  Objevíte   se  v  místnosti  s  bednami,  dveřmi

a poličkami. Zakouzlete Sparks na police a  naskládejte bedny na sebe tak, aby

se vytvořilo schodiště. Po něm vylezte nahoru a skočte do otvoru.


9) DARK HALLS


Běžte na konec  chodby a z jedné z knihoven  vyndejte několik léčících svitků.

V další z nich  se nachází Prism scroll, který vás  naučí celou Prism skupinu.

Otočte  se  a  zbavte  se  ducha  za  vámi.  Vraťte  se  do místnosti u vchodu

a projděte dveřmi  a chodbou až na  konec. Zbavte se dalšího  ducha a otevřete

průhled  nalevo na  konci chodby.  Odtud byste  měli otevřít  krabici na  zemi

a zapálit  krystal v  ní pomocí   kouzla Sparks.  Utvořenou dírou  prolezte na

druhou stranu  a sesbírejte vše z  polic. Cestou zpět otevřete  dveře několika

ranami a jděte  do místnosti na konci chodby. Jedna  z knihoven se dá odsunout

a za ní se  objeví schody. Vystoupejte po nich nahoru.  Na druhé křižovatce se

dejte doprava  až na konec  chodby a v  ložnici za dveřmi  seberte dva Ancient

Stone. Vraťte se na  hlavní chodbu a na jejím konci zahněte  vpravo a na další

odbočce  opět vpravo.  Na konci  této  chodby  zatáhněte za  knihu v  knihovně

a rychle  i za  řetěz v  otevřené místnosti.  Posbírejte plody  a vraťte se na

hlavní cestu.  Pokračujte dál a  na některé z  dalších odboček na  vás zaútočí

Rix.  Zabijte  ho  a  vezměte  mu  Plasma  Staff.  Pokračujte  až do místnosti

s prasklinou  na zdi.  Udeřte do  ní mečem  a z  odkryté místnosti  si vezměte

bracers, štít a  kuši. Pokračujte stále dále až  dojdete ke knihovně. Zatlačte

ji dále a pokračujte. Na konci  chodby jsou modré dveře. Odpráskněte je pomocí

krystalu z beden a Spark kouzla  a zevnitř seberte rukavice, amulet z knihovny

a Speaking  Stone.  Teď  se  kousek  vraťte  a  obejděte  velký sál. Za jedním

z kamenů na  stěně je cesta.  Přisuňte tedy k  tomuto kameni jednu  z beden na

chodbě   a  odpalte   ji.  Otvorem   vyskočte  ven.   Nyní  jděte  do  vesnice

a kouzelníkovi dejte Power  Orb a zlomený meč. Zatímco  teď není příliš silnou

zbraní, až ho  necháte očarovat, bude z něj skoro  nejsilnější nástroj ve hře.

Obejděte vesnici a jděte ke kameni u  hráze. Sekněte do něj a na proudící ropu

zakouzlete Sparks. Nejen,  že povýšíte o level, ale můžete  si jít do vládcovi

chatrče pro  pět Ancient Stones. Nyní  se musíte rozhodnout, kterou  cestou se

vydáte.  Pokud chcete  nadále pomáhat   dobru, opusťte  vesnici, pokus  se ale

obrátíte ke zlu, zabijte velitele stráže  (Buď ho ubijte, nebo stačí zmáčknout

páčku za  ním,) a dojděte  si pro Firestorm  k zlodějům. Jejich  doupě opusťte

zadním vchodem. Upozorňuji vás ale, že pokračování návodu pro zlého Luthera je

až úplně na konci. Takže dobře přemýšlejte. Až opustíte vesnici, jděte nejprve

za Kityarou a pak za Baccatou, který  vás vyprovodí na druhou stranu mostu. Až

budou stráže i pavouci pryč, vejděte do džungle.


10) SAVAGE JUNGLE


Pokračujte dopředu  tak dlouho, až narazíte  na skupinu lidí. Jeden  z nich je

Daniel a  tak mu dejte  dárek. Až  meč  ztratí, znovu ho  seberte a pokračujte

v cestě. Na první  odbočce zahněte vpravo a totéž  udělejte ještě jednou. Když

teď půjdete stále na jih, měli byste  dojít k starému chrámu. Zde promluvte se

starým knězem  a až ho odnese  příšera, odejděte na sever  do vesnice. Před ní

potkáte  stráž, které  ukažte meč  pro Daniela.  Pustí vás  dovnitř. Dejte meč

Danielovi, navštivte šamana, podívejte se do  jeho zadní místnosti a stavte se

také u  bylinkářky. Nyní se  vydejte k propasti  uprostřed džungle. Skočte  na

ostrůvek uprostřed a slezte po cestě  dolů do Dracoidích ruin. Další cesta tam

vede také malými tunely uvnitř stromu.  Pokud byste měli potíže, zkuste raději

tuhle cestu.


11) BELIAL'S LABORATORY


Uložte  si pečlivě  zbraň od  Baccaty,  neboť  je to  jediná věc,  která zraní

Beliala. Pokračujte do  další místnosti a skočte do  kanálu odvádějícího krev.

Zaútočte na mříže,  projděte, změňte se v ještěrku  a vběhněte dovnitř Zabočte

vlevo a vyskočte nahoru. Před zelenou  rourou se proměňte zpět a střelte lukem

do pák na protější stěně. Přeběhněte k  pákám a za všechny tři opět zatáhněte.

Běžte  po chodníku  dále až  ke dveřím,  otevřete je  a pokračujte. Až dojdete

k místnosti  bez podlahy,  zatáhněte za  páku na  stěně a  po mostě pokračujte

dále.  Až dorazíte  k slizopadu,  skočte dolů  a utíkejte  stále dál. Na konci

chodby je místnost, kde můžete ze  slizu vyskočit. Pokračujte dveřmi a vstupte

do druhých dveří vpravo. Na čtyři lebky  zakouzlete Mist of Doom a až poslední

najde své místo,  zjeví se démon. Zabijte ho a  odtáhněte do místnosti, kterou

jste  cestou sem  minuli. Položte  tělo  na  stříbrný kruh  na zemi  a odjeďte

výtahem.  Potkáte  Dawn.  Neopouštějte  ji  hned  a  raději  si  s  ní párkrát

promluvte. Dá vám Ruby of Truth. Když jím kliknete na cokoli, co na vás Belial

pošle, okamžitě to zničíte. Až zmizí, vstupte do poslední části hry.


12) BIRTH CHAMBER


Otevřete dveře  a zakouzlete pátý  stupeň svého transformačního  kouzla na věc

před  vámi. Až  Belial začne  utíkat, pobijte  všechny démony,  rozbijte dveře

a pusťte se  za ním. Na  konci chodby musíte  rozstřelit jednu z  modrých věcí

nahoře a  proběhnout mezerou v modré  bariéře na druhou stranu.  U další pasti

vás čeká setkání s  matkou. Použijte na ni Ruby of Truth,  a je to. Teď musíte

přeskákat  po  plošinách  na  druhou  stranu.  Pokračujte  dál  a doběhněte do

zbrojírny. Zde musíte neutralizovat ohnivou  kouli, bílou kouli a rozbít desku

plovoucí ve vzduchu nalevo od vchodu. Není to nic těžkého. Jen opakujte postup

z jedné z věží v City of the  Ancients. Až vše zastavíte, posbírejte, co zbylo

z brnění. Měl  by tam být Draconscale  Armor, Draconscale Bracers, Draconscale

Gauntlets  a Ring  of Drake  Fire. Co  tam neleží,  to má  Belial již na sobě.

Všechno  závisí na  rychlosti, s  jakou jste  se sem  dopracovali. Ještě jeden

protivník vás čeká  před samotným Belialem. Draracle. Použijte  na něj Ruby of

Truth,  rozsekejte dvoje  dveře a  vstupte  do  finální arény.  Nachází se  tu

mimochodem  jezírko, které  obnovuje manu   a životy.  Ale bohužel  nejen vám.

Doporučuji ho zabarikádovat třeba jedním Stone Cube u každého vchodu, případně

se  všemožně snažte  nepustit Beliala  dovnitř. Léčte  se pátým stupněm kouzla

Heal a používejte přitom Ancient Magic  Stone. Nebude vám ubývat mana. A ještě

jedna  věc. Jediná  zbraň, která  zabije Beliala,  je Belial's  Horn, to  snad

nemusím zdůrazňovat. Pokud  byste snad chtěli vidět jiné  zakončení než dobré,

nechejte se zabít, nebo počkejte chvíli v Armory.


13) DRUHÁ VARIANTA DOKONČENÍ HRY


Pokud byste náhodou chtěli změnit ideu hry a sloužit silám zla, připravil jsem

druhé řešení  Lands of Lore.  Vzhledem k tomu,  že většina hry  přesto zůstává

stejná, jen několik věcí se mění, budete muset čas od času konzultovat i návod

pro  normální  hráče.  To,  že  se  z  vás  stane záporný hrdina, si zajistíte

jednoduše. Místo abyste  v Savage Jungle byli milí na  Daniela a jeho kumpány,

všechny je zabijte.  Jděte k chrámu a poté do  vesnice. Stráž u vchodu zabijte

a z jeho těla  si vezměte dva Runestone. Jeden z  nich položte do úst kočičího

obličeje na  stromě a cesta  do vesnice je  volná. V nelehkém  souboji pobijte

všechny obyvatele a  šamanovi seberte hlavně zelený krystal,  klíč od hřbitova

a recept  na výrobu  tekutiny proti  Larkhonovi. Navštivte  také dutý strom na

jihozápad, rozsviťte všechny pochodně a  odemkněte dveře krystalem. Vezměte si

kouzlo přeměňující na  ještěrku, láhev s lektvarem a Dagger  of Empty Hand. Do

budovy  u  chrámu  se  dostanete,  když  rozbijete  průchod  na  zadní  straně

a přeměnění  na  ještěrku  jej   použijete.  Seberte  odtamtud  hlavně  kouzlo

přeměňující do lidské formy. Bohužel  nyní na vás čeká kompletní dobrodružství

na hřbitově,  neboť stále potřebujete  jeden Silverleaf na  výrobu kompletního

lektvaru.  V  Huline  Temple  nemusíte  získávat  druhý  krystal  a lopotit se

s mrtvým  knězem, stačí  si jen  vzít ten  první a  spolu s  tím od šamana oba

vhodit  do připravených  nádob. V  City of  the Ancients  vás čeká  po souboji

s Belialem Baccata  a bude vás  chtít zastavit. Zabijte  ho a vezměte  si jeho

Serpent Staff. V  Belial's Laboratory si potom budete  muset s dalším Belialem

poradit sami, neboť Baccatu jste zabili. Z jeho těla si vezměte Belial's Horn.

Také  Dawn budete  muset v  této části  hry obětovat.  V Birth Chamber namísto

toho, abyste bojovali proti Scotii a Draraclovi, nejprve se objeví tři impové,

pak  teprve Scotia  a až  když zabijete  ve finálním  souboji Beliala,  tak se

objeví  Draracle.  Je  to  mnohem  snadnější  protivník  a  zabít ho je hračka

i v souboji tváří v tvář. Až padne  i on, můžete si vychutnat svou novou roli.

Zlý bůh Lands of Lore.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.