1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Kolik stojí Becherovka - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - piště na scorpions@seznam.cz.



Obsah :


1) O hře

2) Příběh

3) Návod


1) O hře :


O tom, že dílka, která se každoročně přihlašují do soutěže Becherovka Game, jsou rok od roku zajímavější a kvalitnější, není pochyb. Hnacím motorem jim jest zajímavé peněžité ocenění pro vítěze a vysoce kvalitní konkurence. A právě hra Daniela Scheiricha "Kolik stojí Becherovka" nejspíš leží soupeřům v žaludku ještě teď. Jedná se o freewarovou adventuru z roku 2004, která se narozdíl od ostatních může honosit i tím, že některé úkoly lze provést různými způsoby. Což je pro hráče jistě zpestření. Jediné co je možné hře vytknout, je někdy až nepřiměřená rychlost titulků.


2) Příběh :


Jmenuješ se Šimon Zešikma a už přes půl roku pracuješ v jisté karlovarské firmě. Hlavní náplní tvé práce je uzavírání nových zahraničních odbytišť pro známou, českou lihovinu. Jediný problém, je že se Becherovka už vyváží prostě všude. Pokud si však chceš udržet své prestižní místo ve čtvrtém patře, musíš urychleně nějaký nový plac najít. No jo, ale kde jen takové místo na zemi najít ... Moment, kdo tady vlastně říkal, že se musíš vázat jen na matičku Zemi ?


3) Návod :


a) Cesta na Havaj


Po prosvištěním intrem se ocitáš před kanceláří. Na zastávce naskoč do tramvaje a vydej se domů. Ve svém útulném hnízdečku vezmi z knihovny 3. díl německé encyklopedie, kdyby někdo váhal je v druhé polici odshora ;-) Když jí v inventáři pořádně prozkoumáš, vypadne  z ní papírek s číslem. Ze skříňky si vezmi platební kartu. Když odsuneš okraj pohovky, najdeš pod ní dobře schovanou peněženku, která se bude hodit. Doma už toho moc neprovedeš, zaskoč proto zpátky do centra a pokračuj do města. Tady můžeš z bankomatu BB vybrat veškerou svou hotovost. Až se tě budou ptát na pin, je to číslíčko na papírku z knížky. Limit máš nastavený na  30 000,-- Kč, proto neváhej a všechny prašule vyber.


Na úřadu práce si pokecej s bezdomovcem. Do práce moc žhavý není, ale nevadí. Dostaneš od něj skvělou myšlenku na dovolenou. A taková Havaj, to je holt místo, kam musí směřovat myš každého adventuraře. Nejlepší možná cesta bude asi letadlem, proto si zaskoč na místní letiště.


2 možnosti jak do letadla :


A - odkoupit ji od chlápka postávajícího u vchodu - rozhovor musíš zaonačit tak, aby bys ho z 35 usmlouval na 30 tisíc. Stačí volit odpovědi v tomto pořadí 1-4-1-3-1. Až budeš mít cenu sjednanou, nezapomeň peníze chlápkovi dát. Tak už letenku konečně máš, stačí když ji ukážeš letušce.

B - nebo zvolit způsob jako většina tradičních turistů - oklamáním letušky. Při pokecu s letuškou jí řekni, že neseš peněženku své zapomětlivé manželce, až se na ní bude chtít mrknout, řekni, že to není žádný problém. Vylov ji z inventáře a zvědavce ji ukaž.


Teď už nic nebrání tomu abys nastoupil do letadla.


b) Havajský hotel


Po strastiplné cestě se ocitáš na Havaji. Zajdi do místního hotelu. Sedni si k prázdnému stolku a objednej si Becherovku. Přisedne si k tobě tajný agent, v rozhovoru ze sebe udělej taky agenta (moc daleko od pravdy, to stejně není), podaří se ti od něj vyzvědět, že pracuje pro FBI sekci MIB (Men in Black). Až už vyčerpáš všechny možnosti zajdi se pořádně vyspat do svého pokoje. Po týdenním procitnutí je v baru naprosto pusto, přebývá tu jenom místní recepční. Zaplať jí účet za pobyt kreditkou a odleť zpátky do Prahy. Může nastat situace, že ti nepůjde u recepční zaplatit. Nejspíš máš v nastavení zaškrtnutou možnost odklikávání, když dáš třeba možnost pomalu, hra ti už zaplatit dovolí. Pak si můžeš zase klidně klikat ;-) To samé platí i u akce s ufonem. Ale nepředbíhejme.


c) Matička Praha


Dost věcí se tu změnilo, a tím nemyslím jen chlápka pokoušejícího se sprovodit ze světa snahu místních sprejerů. Měl by sis urychleně pořídit láhev Becherovky, což je pro postup ve hře naprosto nezbyté, můžeš ji buď získat:


A - od bezdomovce za peněženku (nejdřív si s ním musíš promluvit)

B - nebo si ji kupit v baru.


V tvém nedobytném hnízdečku, na tebe čeká tajný agent, kterého jsi potkal na Havaji. No, nedopadne to s ním moc dobře. Nejen že si dovolil zašpinit tvůj perský kobereček svou ohavnou, zelenou krví, ale navíc tě dokázal zpracovat tak, že máš teď na starosti záchranu světa před ničemnými ufony. Taková výzva se přece neodmítá, ne ? Ještě než se do toho vrhneš, pořádně se mrkni, co náš agentík skrývá po kapsách. No co si budeme namlouvat, taková bambitka se hodí vždycky.


Stav se na letišti, pozvi letušku na rande, předej jí svou čestně získanou letenku a vyraž do Moskvy.


d) Do Ruska, běžte se podívat...


No dobře, nechme Buty spát, teď zpět do hry. Proběhni náměstí, telefonní budky si zatím nevšímej. Ještě před tím, než se pustíš do povídání s Natašou, seber drát před červenými dveřmi a minci vedle popelnice. Teď už máš co k narvání do telefonu, proto si z něho zavolej na číslo, které je na vizitce od nebohého agenta. Trošku si zalži, je nutné abys z  Dr. Helpmana na druhém konci drátu dostal heslo. Když se ti to nepovede, nezoufej. Nebylo by na škodu, si hru uložit. Tak a jak na Natašu?


A - při rozhovoru jí heslo řekni. Opět si můžeš (no dobře, tak musíš) lehce zalhat.

B -  může se klidně stát, že třeba zkazíš rozhovor s chlapem nebo Natašou. V tom případě nevěš hlavu, stačí když na ní použiješ pistoli. Nataša se v pudu sebezáchovy vykoupí tak, že ti CD-ROM předá.


Dozvěděl jsi se velmi důležité informace o mimozemšťanech. Urychleně se vydej za doktorem Kalašnikovem do Laboratoře Deep Space Network v Austrálii.


e) Ke klokanům


S ukořistěným CDčkem se ocitáš před laboratoří. V inventáři ohni drát, takto vzniklý paklíč po vložení do zámku na vratech otevírá cestu do hlubin laboratoře. I když vlastně ještě musíš z těch vrat ten řetěz sundat :-) Tvému zájmu by neměl ujít počítač zcela vpravo. Vlož do něj cédo. Na ploše spusť ikonku CD-ROM, až na tebe vybafne wokno, přikaž mu načíst data, a potom je rozlouskni pomocí dokóderu. Dozvěděl ses velmi důležité informace o tom, co mají ty zelené potvory v plánu. Rychle spěchej do Karlových Varů.


f) Karlovy Vary


Ve Varech se ti poštěstí potkat i dva kolegy z branže. Zeptej se Nicka Cartra nebo Jamese Bonda na to, kde ufoni přistály. Ještě než se tím směrem vydáš, vřele doporučuji hru uložit. Hrozí velká pravděpodobnost uškvaření. Po tom, co zeleného mužíčka přesvědčíš o tom, aby mluvil česky, musíš rozhovorem probruslit, tak abys ho uklidnil (jen tak pro jistotu jsou to odpovědi: 3-2-1). Až si konečně sedne na lavičku podej mu Becherovku. Nebudu jí moc věřit, ale ať si ji klidně otestuje, ne ? Ušákovi velmi zachutná, rozhodne se Zemi ušetřit, a navíc se ti právě podařilo naleznout první meziplanetární odběratelské místečko. Toť vše.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.