Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1 - Ostrov Koruny
Na pláži seber královský prsten (v písku), a pod prknem objev krabici. Otevři
ji a vyndej minci. Jdi na rozcestí a potom doprava ke hradu. Promluv se psím
strážcem.Nebude tě chtít pustit dovnitř.Ukaž mu prsten a on tě uvede dovnitř.
Až vyjdeš ven , jdi do vesnice (z rozcestí doleva) , nejprve do knihkupectví.
Promluv s knihkupcem, on ti poradí aby jsi navštívil převozníka. Zkus vzít
(rukou) knihu na pultě, přečti si knihu, která je na polici úplně vpravo. Je
to poem lásky. Seber papír, který z knihy vypadne a vezmi knihu ze stolku
vedle dveří. Jdi do doků. Pozor - plavajícího chlapce, který na tebe volá, si
nesmíš všímat! Zaklepej na dveře převozníkovy kajuty. Promluv s ním a nech ho
mluvit tak dlouho, dokud se nezačne opakovat. Vezmi si zaječí packu a odejdi
pryč. Vrať se zpět do knihkupectví. Promluv s mužem na židli a ukaž mu král-
ovský prsten, abys se sním spřátelil.Pak jdi do druhého obchodu (zastavárna).
Promluv s vlastníkem a vyměň královský prsten za magickou mapu. Pozor !! Mapu
můžeš vyzkoušet pouze na pobřeží, jinak tě její použití zabije. Dále nabídni
zastavárníkovi minci za slavíka. Vezmi si bonbon z modré nádoby na pultu. Jdi
ven a projdi k domu s červenými růžemi. Jdi zpět k obchodům. Prohledej nádoby
před zastavárnou, najdi lahvičku s inkoustem. Otevři ji a vyzkoušej. Jdi buď
do doků nebo na pláž. Použij magickou mapu a teleportuj se na Ostrov Svatých
Hor (Isle of the Sacred Mountain).
2 - Ostrov Svatých Hor
Seber květinu, ptačí péro a teleportuj se na Ostrov Divů - Isle of the Wonder
3 - Ostrov Divů
Počkej, až útržek s nedokončenou větou bude příbojem připlaven blíže ke břehu
a seber ho. Promluv si s ústřicí, která nemůže usnout. Čti jí knihu z obchodu
tak dlouho až usne. Vezmi perlu, když si ústřice zívne a pokus se kamkoliv o-
dejít. Přijde pět Gnómů,kteří tě pustí dál, jenom když jim pomůžeš.Na prvního
gnóma a jeho nos použij květinu, na ušatého slavíka, na gnóma s velkou pusou
použij bonbon, na gnóma s velkýma rukama použij zaječí packu. A na sebe nevi-
ditelný inkoust, abys oklamal okatého gnóma. Pak budeš mít cestu volnou. Jdi
cestou doprava za kameny. Dotkni se hromady knih uprostřed, objeví se knižní
červ. Pak si jdi promluvit s černou vdovou (pavouk v levém dolním rohu obra-
zovky). Dotkni se okraje pavučiny, abys odvrátil její pozornost. Rychle seber
cár papíru uprostřed pavučiny a jdi zpět na pláž. Jdi cestou dopředu (na hor-
ním okraji obrazovky). Utrhni láhev na mléko vedle psího stromu. Jdi doleva,
až vyjdeš z močálu do zahrady.Vezmi rajče a ledový hlávkový salát (malé,modře
zářící objekty). Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Zvířete (Isle of the Beast).
4 - Ostrov Zvířete
Promluv si s "čímsi" na stromě, dej tomu nedokončenou větu a ono se to k tobě
přidá. Potom jdi k nádrži s vařící vodou. Ochlaď ji ledovým salátem a přejdi.
Seber lampu ze stromu a jdi po cestě dál k zahradě s lučištníkem. Ignoruj za-
hradníka , seber cihlu vedle brány a vrať se na pláž.Teleportuj se na ostrov
divů.
5 - Ostrov Divů
Jdi opět doprava ke knižnímu červovi. Dotkni se knih, aby přišel a dej mu to,
co se k tobě přidalo na Ostrově Šelem. On ti dá vzácnou knihu. Přečti si ji.
Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Koruny.
6 - Ostrov Koruny
Jdi na křižovatku a použij slavíka na ptáčka na stromě,aby ses s ním spřátel-
il. Jdi do vesnice a přečti si svatební vyhlášku na zdi. Jdi do zastavárny.
Vyměň slavíka za flétnu.Vyměň perlu za prsten. Jdi do knihkupectví, poslechni
si Jolla a vyměň vzácnou knihu za knihu kouzel. Ve svém inventáři si přečti
knihu kouzel. Jdi ven a vrať se na křižovatku. Dej prsten ptáčkovi, on ho od-
nese Cassimě a přinese ti stuhu. Vezmi ji a prohlédni (v inventáři) , objevíš
na ní Cassimin vlas.Dej ptáčkovi poem lásky a on ti přinese vzkaz od Cassimy.
Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Divů.
7 - Ostrov Divů
Jdi do zahrady.Vezmi čajový šálek na židli. Podívej se na díru ve zdi.Zkus ji
sebrat, ona ti vždycky uteče.Začni hrát na flétnu a až budou popínavé květiny
tancovat, rychle díru seber.Vstup do šachové země.Počkej na královny, promluv
s nimi a vezmi si červenou šálu. Vrať se do močálu. Pokus se do šálku nabrat
bláto z močálu. Dej rajče 'Bump-on-a-logovi' na kládě, který se chce hádat se
svým protějškem v močálu.Sleduj konflikt a potom naber do šálku bahno z Bump-
on-a-loga. Jdi na pláž a teleportuj se na Ostrov Koruny.
8 - Ostrov Koruny
Jdi do zastavárny a vyměň flétnu za křesadlo. Vrať se na pláž a jdi na Ostrov
Svatých Hor.
9 - Ostrov Svatých Hor
Podívej se na nápis na zdi. Klikni na písmena R-I-S-E, pokaždé v jiném řádku.
Jdi opatrně nahoru po stupech. U nápisu č.2 použij překladač z návodu a klik-
ni na S-O-A-R. U nápisu č. 3 stiskni v pořadí 4, 1 a 2, počítáno od leva. Na
nápis č.4 použij opět překladač a stiskni symboly pro blankyt, housenku, klid
a vzduch. Na nápisu číslo 5, stiskni A-S-C-E-N-D. Vylez až na vrcholek skály.
Ignoruj stařenku. Až se baba vypaří,jdi do malé jeskyňky (bobulí vedle otvoru
si nevšímej) v pravém dolním rohu obrazovky. Rozsviť svíčku křesadlem a vstup
do vedlejší jeskyně. Seber několik peprmintových listů a jdi z jeskyňky ven.
Dej se cestou doprava kolem velkých dveří. Promluv si se strážci a podívej se
na krátkou animaci, než tě odnesou ke vchodu do katakomb.
Poznámka : v katakombách jsou směry chůze značeny S, J, V, Z - sever, jih,
východ, západ, tj. nahoru, dolu, doprava a doleva.
Jdi S, S, V, V, S a seber lebku. Jdi J, Z, Z, S, Z. Pokračuj po jednotlivých
dlaždicích v tomto pořadí : S, JZ, JZ, S, S, SZ, JZ, J, Z - jdi na S. Vezmi
štít ze zdi. Pokračuj na S, S, S, Z, Z. Od mrtvého muže vezmi mince a jdi na
V, V, J, V. Použij cihlu, abys zastavil soukolí dřív, než tě strop rozmačká.
Jdi V, V, S, V a propadneš se do 2. patra katakomb. Použij křesadlo a rozsviť
si. Jdi Z, Z, Z, Z, Z, J, J, V. Použij díru na zdi (z inventáře ) na východní
zeď, abys mohl špehovat Minotaura. Potom jdi na Z, Z, Z, J, J, V, J, V, V, S,
V, S, S. Když se podíváš za gobelín na zdi, objevíš tajné dveře.Jimi vstoupíš
do Minotaurova doupěte. Jdi stále dál, dokud neupoutáš Minotaurovu pozornost.
Použij červenou šálu, v momentě, kdy budeš stát zády k ohni. Pak už se jen
dívej na animace, které končí tvým návratem na pláž. Vyndej mapu a teleportuj
se na nový Mlžný Ostrov.
10 - Mlžný Ostrov
Jdi do vesnice druidů (na západ). Vezmi kosu ze stromu a kousek uhlí z ohniš-
tě. Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Zvířete.
11 - Ostrov Zvířete
Jdi až do obrazovky s kamenným lučištníkem a bránou.Před lučištníkem se Alex-
ander ochrání štítem a vezme si bílou růži.Potom použij kosu,aby sis prosekal
cestu do Zahrady Zvířete. Až si promluvíš se Zvířetem , vrať se na pláž a jdi
na Ostrov Koruny.
12 - Ostrov Koruny
Jdi do knihkupectví a vyslechni Jolla. Pak jdi k domu s dívkou. Dej dívce
bílou růži a dej jí prsten Zvířete. Automaticky se vrátíš na Ostrov Zvířete.
13 - Ostrov Zvířete
Podívej se na animaci "Kráska a Zvíře. ". Jdi zpět do zahrady s lučištníkem
a utrhni si ještě jednu bílou růži. Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Divů.
14 - Ostrov Divů
Jdi do zahrady a dej láhev s mlékem jednomu dítěti. Ostatní začnou brečet.
Použij starou lampu k nachytání dětských slz. Lampu doplň svěcenou vodou
z lahvičky od Orakula.Seber lahvičku s nápisem "Drink Me", ze stolu. Vejdi do
šachové země, dej královnám kousek uhlí a dostaneš za něj zkažené vejce. Vrať
se na pláž a jdi na Ostrov Zvířete.
15 - Ostrov Zvířete
Jdi až do Zahrady Zvířete. Doplň lampu vodou z fontány. Použij knihu kouzel
(v inventáři), nalistuj a přečti kouzlo Make Rain (přivolávání deště).Vrať se
na pláž a jdi na Mlžný Ostrov .
16 - Mlžný Ostrov
Tip : sejfni si pozici, protože, jakmile získáš žhavé uhlíky, půjde všechno
načas, aby ti nevychladly.
Podívej se na scénu s hranicí. Použij lebku na žhavé uhlíky (běží čas), vrať
se na pláž a na Ostrov Svatých Hor.
17 - Ostrov Svatých Hor
Vyběhni znovu nahoru po stupech. Použij na lebku Cassiminy vlasy, přidej zka-
žené vejce a použij knihu kouzel. Přečti zaklínadlo Charm Creature of Nigth.
Podívej se jak tě Pegas přenese do království smrti.
18 - Království Smrti
Promluv si s králem a královnou.Nezapomeň se i při řeči neustále vyhýbat všem
ostatním duchům. Jdi na východ. Promluv se vznášejícím se duchem ženy.Poprosí
tě , abys osvobodil ducha jejího syna, který je ve vězení. Dá ti závoj duchů,
ktetrý k tomu použiješ.Pokračuj dále ke vchodu do podsvětí. Zahraj na xylofon
z kostí. Podívej se na scénu " Dead Men Party ". Seber kostlivcův klíč a dej
vstupenku dveřníkovi. Prohledej mrtvého rytíře.Vezmi si jeho černou rukavici.
Jdi k řece Styx. Pozor !! Zde nezapomeň doplnit tekutinu v šálku vodou z řeky
Styx. Mincemi z katakomb zaplať Charónovi, aby tě převezl na druhou stranu k
nové bráně.Zkus ji otevřít a promluv s ní.Jako odpověď na její hádanku stisk-
ni písmena L-O-V-E. Vstoupíš do síně Pána Smrti. Jdi až k němu. Použij černou
rukavici, abys ho vyzval a až začne vyvolávat zaklínadlo Dead cry/Pláč smrti,
použij magické zrcadlo od 'Zvířete'. Kouzlo se odrazí na něho a ty i s králem
a královnou budete volní a octnete se zpět na Ostrově Koruny.
19 - Ostrov Koruny
Jdi na křižovatku. Dej ptáčkovi bílou růži. Odnese jí Cassimě. Jdi do vesnice
do zastavárny. Vyměň křesadlo za magický štětec. V geniální předtuše použij
lahvičku s nápisem "Drink Me".Podívej se na animovanou scénu a jdi ven. Vyměň
starou loveckou lampu za novou (jedna ze dvou modrých je ta správná - je to
replika kouzelné lampy s džinem, je to ta, která je blíž k rameni starce).
Dojdi k hradu a kolem brány doleva.U zdi použij ptačí pero na zamíchání barvy
v šálku. Magickým štětcem namaluj na zeď dveře. Použij knihu kouzel a přečti
zaklínadlo Cast Magic Paint Spell. Vejdi do hradu magickými dveřmi.
20 - Královský Hrad
Během pohybu uvnitř hradu neustále dávej pozor na psí stráže. Nejprve otevři
dveře, které v důsledku perspektivy vypadají jako nejmenší. Osvoboď ducha zá-
vojem. Jdi do východní chodby. Vstup do místnosti dveřmi ve východní stěně.Je
to Jollův pokoj. Dej Jollovi lampu a jdi zase ven. Jdi opatrně do severní
chodby. Zatáhni za rytířovu pravou ruku a otevře se tajná chodba.Pokud to ne-
funguje, znamená to, že jsi někde dříve udělal nějakou chybu.Natáhni si star-
ší pozici a zkus to znova. Vstup dovnitř a podívej se dírou ve zdi na psí
stráže. Jdi po schodech nahoru. Nad schody je další díra ve zdi , ale té si v
téhle chvíli nevšímej.Jdi chodbou doleva, až najdeš další otvor ve zdi.Špehuj
chvíli Alhazreda, potom jdi chodbou až nakonec a projdi dveřmi. Otevři černou
skříňku na prádelníku.Přečti si papír navrchu.Použij kostlivcův klíč na truh-
lu v patách postele. Vezmi horní dopis a dveřmi ve skříni vstup opět do tajné
chodby. Mimochodem kostlivcův klíč ti také pomůže z vězení, kdyby tě chytli
psí stráže, ale pozor ! - pouze 3x. Vrať se chodbou až ke schodišti a nyní se
podívej dírou ve zdi. Uvidíš princeznu Cassimu. Dej ji přečíst dopis z truhly
a na obranu ji dej dýku. Vrať se po schodech opatrně do hlavní haly. Jdi do
západní chodby. Použij dveře bez kliky v západní zdi. Tady stiskni písmena:
A-L-I-Z-E-B-U. Podívej se pod přehoz, který zakrývá stůl.Prohlédni si všechny
čtyři věci na stole. Vrať se a jdi do východní chodby.Jdi do dveří nahoře nad
schody.Saladinovi ukaž inkriminující dopis.Po vstupu do svatební síně zavolej
na "Cassimu", abys přerušil svatební obřad. Zjeví se král a královna a odhalí
spiknutí. Ty se nezdržuj a běž za Alhazredem nahoru na věž. Jollo ti přinese
kouzelnou lampu. Použij lampu na džina a zahoď ji dolů ze schodů.Vezmi meč ze
zdi a použij ho na Alhazreda. Pozoruj zápas, dokud ti nepřijde Cassima pomoc.
Potom rychle použij ještě jednou meč na Alhazreda. A nakonec se podívej na
závěrečné animované sekvence. Konéééc !!