1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
King's Quest 6 - Heir Today, Gone Tomorr
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
King's Quest 6 - Heir Today, Gone Tomorr - návod

1 - Ostrov Koruny


Na pláži seber královský prsten (v písku), a pod prknem objev krabici. Otevři

ji a vyndej minci.  Jdi na rozcestí a potom doprava ke hradu. Promluv se psím

strážcem.Nebude tě chtít pustit dovnitř.Ukaž mu prsten a on tě uvede dovnitř.

Až vyjdeš ven , jdi do vesnice (z rozcestí doleva) , nejprve do knihkupectví.

Promluv s knihkupcem,  on ti poradí  aby jsi navštívil převozníka.  Zkus vzít

(rukou) knihu na pultě, přečti si knihu, která je na polici úplně vpravo.  Je

to poem lásky.  Seber papír,  který z knihy vypadne a  vezmi  knihu ze stolku

vedle dveří. Jdi do doků. Pozor - plavajícího chlapce, který na tebe volá, si

nesmíš všímat! Zaklepej na dveře převozníkovy kajuty. Promluv s ním a nech ho

mluvit tak dlouho, dokud se nezačne opakovat.  Vezmi si zaječí packu a odejdi

pryč. Vrať se zpět do knihkupectví.  Promluv s mužem na židli a ukaž mu král-

ovský prsten, abys se sním spřátelil.Pak jdi do druhého obchodu (zastavárna).

Promluv s vlastníkem a vyměň královský prsten za magickou mapu. Pozor !! Mapu

můžeš vyzkoušet pouze na pobřeží,  jinak tě její použití zabije. Dále nabídni

zastavárníkovi minci za slavíka. Vezmi si bonbon z modré nádoby na pultu. Jdi

ven a projdi k domu s červenými růžemi. Jdi zpět k obchodům. Prohledej nádoby

před zastavárnou, najdi lahvičku s inkoustem. Otevři ji a vyzkoušej.  Jdi buď

do doků nebo na pláž.  Použij magickou mapu a teleportuj se na Ostrov Svatých

Hor (Isle of the Sacred Mountain).


2 - Ostrov Svatých Hor


Seber květinu, ptačí péro a teleportuj se na Ostrov Divů - Isle of the Wonder


3 - Ostrov Divů


Počkej, až útržek s nedokončenou větou bude příbojem připlaven blíže ke břehu

a seber ho. Promluv si s ústřicí, která nemůže usnout. Čti jí knihu z obchodu

tak dlouho až usne. Vezmi perlu, když si ústřice zívne a pokus se kamkoliv o-

dejít. Přijde pět Gnómů,kteří tě pustí dál, jenom když jim pomůžeš.Na prvního

gnóma a jeho nos použij květinu,  na ušatého slavíka, na gnóma s velkou pusou

použij bonbon, na gnóma s velkýma rukama použij zaječí packu. A na sebe nevi-

ditelný inkoust, abys oklamal okatého gnóma. Pak budeš mít cestu volnou.  Jdi

cestou doprava  za kameny. Dotkni se hromady knih uprostřed, objeví se knižní

červ. Pak si jdi promluvit s černou vdovou  (pavouk v levém dolním rohu obra-

zovky). Dotkni se okraje pavučiny, abys odvrátil její pozornost. Rychle seber

cár papíru uprostřed pavučiny a jdi zpět na pláž. Jdi cestou dopředu (na hor-

ním okraji obrazovky). Utrhni láhev na mléko vedle psího stromu.  Jdi doleva,

až vyjdeš z močálu do zahrady.Vezmi rajče a ledový hlávkový salát (malé,modře

zářící objekty). Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Zvířete (Isle of the Beast).


4 - Ostrov Zvířete


Promluv si s "čímsi" na stromě, dej tomu nedokončenou větu a ono se to k tobě

přidá. Potom jdi k nádrži s vařící vodou. Ochlaď ji ledovým salátem a přejdi.

Seber lampu ze stromu a jdi po cestě dál k zahradě s lučištníkem. Ignoruj za-

hradníka , seber  cihlu vedle brány a vrať se na pláž.Teleportuj se na ostrov

divů.


5 - Ostrov Divů


Jdi opět doprava ke knižnímu červovi. Dotkni se knih, aby přišel a dej mu to,

co se k tobě přidalo na Ostrově Šelem. On ti dá vzácnou knihu.  Přečti si ji.

Vrať se na pláž a jdi na Ostrov  Koruny.


6 - Ostrov Koruny


Jdi na křižovatku a použij slavíka na ptáčka na stromě,aby ses s ním spřátel-

il.  Jdi do vesnice a přečti si svatební vyhlášku na zdi.  Jdi do zastavárny.

Vyměň slavíka za flétnu.Vyměň perlu za prsten. Jdi do knihkupectví, poslechni

si Jolla  a vyměň vzácnou knihu za knihu kouzel.  Ve svém inventáři si přečti

knihu kouzel. Jdi ven a vrať se na křižovatku. Dej prsten ptáčkovi, on ho od-

nese Cassimě a přinese ti stuhu. Vezmi ji a prohlédni (v inventáři) , objevíš

na ní Cassimin vlas.Dej ptáčkovi poem lásky a on ti přinese vzkaz od Cassimy.

Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Divů.


7 - Ostrov Divů


Jdi do zahrady.Vezmi čajový šálek na židli. Podívej se na díru ve zdi.Zkus ji

sebrat, ona ti vždycky uteče.Začni hrát na flétnu a až budou popínavé květiny

tancovat, rychle díru seber.Vstup do šachové země.Počkej na královny, promluv

s nimi  a vezmi si červenou šálu. Vrať se do močálu. Pokus se do šálku nabrat

bláto z močálu. Dej rajče 'Bump-on-a-logovi' na kládě, který se chce hádat se

svým protějškem v močálu.Sleduj konflikt a potom naber do šálku bahno z Bump-

on-a-loga. Jdi na pláž a teleportuj se na Ostrov Koruny.


8 - Ostrov Koruny


Jdi do zastavárny a vyměň flétnu za křesadlo. Vrať se na pláž a jdi na Ostrov

Svatých Hor.


9 - Ostrov Svatých Hor


Podívej se na nápis na zdi. Klikni na písmena R-I-S-E, pokaždé v jiném řádku.

Jdi opatrně nahoru po stupech. U nápisu č.2 použij překladač z návodu a klik-

ni na S-O-A-R. U nápisu č. 3  stiskni v pořadí 4, 1 a 2, počítáno od leva. Na

nápis č.4 použij opět překladač a stiskni symboly pro blankyt, housenku, klid

a vzduch. Na nápisu číslo 5, stiskni A-S-C-E-N-D. Vylez až na vrcholek skály.

Ignoruj stařenku. Až se baba vypaří,jdi do malé jeskyňky (bobulí vedle otvoru

si nevšímej) v pravém dolním rohu obrazovky. Rozsviť svíčku křesadlem a vstup

do vedlejší jeskyně.  Seber několik peprmintových listů a jdi z jeskyňky ven.

Dej se cestou doprava kolem velkých dveří. Promluv si se strážci a podívej se

na krátkou animaci, než tě odnesou ke vchodu do katakomb.


Poznámka  :  v katakombách jsou směry chůze značeny  S, J, V, Z - sever, jih,

             východ, západ, tj. nahoru, dolu, doprava a doleva.


Jdi S, S, V, V, S a seber lebku.  Jdi J, Z, Z, S, Z. Pokračuj po jednotlivých

dlaždicích v tomto pořadí : S, JZ, JZ, S, S, SZ, JZ, J, Z - jdi na S.   Vezmi

štít ze zdi. Pokračuj na S, S, S, Z, Z.  Od mrtvého muže vezmi mince a jdi na

V, V, J, V.  Použij cihlu, abys zastavil soukolí dřív, než tě strop rozmačká.

Jdi V, V, S, V a propadneš se do 2. patra katakomb. Použij křesadlo a rozsviť

si. Jdi Z, Z, Z, Z, Z, J, J, V. Použij díru na zdi (z inventáře ) na východní

zeď, abys mohl špehovat Minotaura. Potom jdi na Z, Z, Z, J, J, V, J, V, V, S,

V, S, S. Když se podíváš za gobelín na zdi, objevíš tajné dveře.Jimi vstoupíš

do Minotaurova doupěte. Jdi stále dál, dokud neupoutáš Minotaurovu pozornost.

Použij červenou šálu,  v momentě,  kdy budeš stát zády k ohni.  Pak už se jen

dívej na animace, které končí tvým návratem na pláž. Vyndej mapu a teleportuj

se na nový  Mlžný Ostrov.


10 - Mlžný Ostrov 


Jdi do vesnice druidů (na západ). Vezmi kosu ze stromu a kousek uhlí z ohniš-

tě. Vrať se na pláž a jdi na  Ostrov Zvířete.


11 - Ostrov Zvířete


Jdi až do obrazovky s kamenným lučištníkem a bránou.Před lučištníkem se Alex-

ander ochrání štítem a vezme si bílou růži.Potom použij kosu,aby sis prosekal

cestu do Zahrady Zvířete. Až si promluvíš se Zvířetem , vrať se na pláž a jdi

na Ostrov Koruny.


12 - Ostrov Koruny


Jdi do knihkupectví a  vyslechni Jolla.   Pak jdi k domu s dívkou.  Dej dívce

bílou růži a dej jí prsten Zvířete. Automaticky se vrátíš na Ostrov Zvířete.


13 - Ostrov Zvířete


Podívej se na animaci  "Kráska a Zvíře. ".  Jdi zpět do zahrady s lučištníkem

a utrhni si ještě jednu bílou růži. Vrať se na pláž a jdi na Ostrov Divů.


14 - Ostrov Divů


Jdi do zahrady a dej láhev s mlékem jednomu dítěti.  Ostatní  začnou  brečet.

Použij  starou  lampu  k nachytání  dětských slz. Lampu doplň  svěcenou vodou

z lahvičky od Orakula.Seber lahvičku s nápisem "Drink Me", ze stolu. Vejdi do

šachové země, dej královnám kousek uhlí a dostaneš za něj zkažené vejce. Vrať

se na pláž a jdi na Ostrov Zvířete.


15 - Ostrov Zvířete


Jdi až do Zahrady  Zvířete. Doplň lampu vodou z fontány. Použij  knihu kouzel

(v inventáři), nalistuj a přečti kouzlo Make Rain (přivolávání deště).Vrať se

na pláž a jdi na Mlžný Ostrov .


16 - Mlžný Ostrov 


Tip :   sejfni si pozici, protože, jakmile získáš žhavé uhlíky, půjde všechno

        načas, aby ti nevychladly.


Podívej se na scénu s hranicí.  Použij lebku na žhavé uhlíky (běží čas), vrať

se na pláž a na Ostrov Svatých Hor.


17 - Ostrov Svatých Hor


Vyběhni znovu nahoru po stupech. Použij na lebku Cassiminy vlasy, přidej zka-

žené vejce a použij knihu kouzel. Přečti zaklínadlo Charm Creature of  Nigth.

Podívej se jak tě Pegas přenese do království smrti.



18 - Království Smrti 


Promluv si s králem a královnou.Nezapomeň se i při řeči neustále vyhýbat všem

ostatním duchům. Jdi na východ. Promluv se vznášejícím se duchem ženy.Poprosí

tě , abys osvobodil ducha jejího syna, který je ve vězení. Dá ti závoj duchů,

ktetrý k tomu použiješ.Pokračuj dále ke vchodu do podsvětí. Zahraj na xylofon

z kostí. Podívej se na scénu " Dead Men Party ".  Seber kostlivcův klíč a dej

vstupenku dveřníkovi. Prohledej mrtvého rytíře.Vezmi si jeho černou rukavici.

Jdi k řece Styx. Pozor !! Zde nezapomeň doplnit tekutinu v šálku vodou z řeky

Styx. Mincemi z katakomb zaplať Charónovi,  aby tě převezl na druhou stranu k

nové bráně.Zkus ji otevřít a promluv s ní.Jako odpověď na její hádanku stisk-

ni písmena L-O-V-E. Vstoupíš do síně Pána Smrti. Jdi až k němu. Použij černou

rukavici, abys ho vyzval a až začne vyvolávat zaklínadlo Dead cry/Pláč smrti,

použij magické zrcadlo od 'Zvířete'. Kouzlo se odrazí na něho a ty i s králem

a královnou budete volní  a octnete se zpět na Ostrově Koruny.


19 - Ostrov Koruny


Jdi na křižovatku. Dej ptáčkovi bílou růži. Odnese jí Cassimě. Jdi do vesnice

do zastavárny. Vyměň křesadlo za magický štětec.   V geniální předtuše použij

lahvičku s nápisem "Drink Me".Podívej se na animovanou scénu a jdi ven. Vyměň

starou loveckou lampu za novou (jedna ze dvou modrých je ta správná  -  je to

replika kouzelné lampy s džinem, je to ta, která je blíž k rameni starce).

Dojdi k hradu a kolem brány doleva.U zdi použij ptačí pero na zamíchání barvy

v šálku.  Magickým štětcem namaluj na zeď dveře. Použij knihu kouzel a přečti

zaklínadlo Cast Magic Paint Spell.  Vejdi do hradu magickými dveřmi.


20 - Královský Hrad


Během pohybu uvnitř hradu neustále dávej pozor na psí stráže.  Nejprve otevři

dveře, které v důsledku perspektivy vypadají jako nejmenší. Osvoboď ducha zá-

vojem. Jdi do východní chodby. Vstup do místnosti dveřmi ve východní stěně.Je

to  Jollův pokoj.  Dej Jollovi  lampu a jdi zase ven.  Jdi opatrně do severní

chodby. Zatáhni za rytířovu pravou ruku a otevře se tajná chodba.Pokud to ne-

funguje, znamená to, že jsi někde dříve udělal nějakou chybu.Natáhni si star-

ší  pozici a zkus to znova.  Vstup dovnitř  a podívej se  dírou ve zdi na psí

stráže. Jdi po schodech nahoru. Nad schody je další díra ve zdi , ale té si v

téhle chvíli nevšímej.Jdi chodbou doleva, až najdeš další otvor ve zdi.Špehuj

chvíli Alhazreda, potom jdi chodbou až nakonec a projdi dveřmi. Otevři černou

skříňku na prádelníku.Přečti si papír navrchu.Použij kostlivcův klíč na truh-

lu v patách postele. Vezmi horní dopis a dveřmi ve skříni vstup opět do tajné

chodby.  Mimochodem kostlivcův klíč ti také pomůže z vězení,  kdyby tě chytli

psí stráže, ale pozor ! - pouze 3x. Vrať se chodbou až ke schodišti a nyní se

podívej dírou ve zdi. Uvidíš princeznu Cassimu. Dej ji přečíst dopis z truhly

a na obranu ji dej dýku.  Vrať se po schodech opatrně do hlavní haly.  Jdi do

západní chodby.  Použij dveře bez kliky v západní zdi.  Tady stiskni písmena:

A-L-I-Z-E-B-U. Podívej se pod přehoz, který zakrývá stůl.Prohlédni si všechny

čtyři věci na stole. Vrať se a jdi do východní chodby.Jdi do dveří nahoře nad

schody.Saladinovi ukaž inkriminující dopis.Po vstupu do svatební síně zavolej

na "Cassimu", abys přerušil svatební obřad. Zjeví se král a královna a odhalí

spiknutí. Ty se nezdržuj a běž za Alhazredem nahoru na věž.  Jollo ti přinese

kouzelnou lampu. Použij lampu na džina a zahoď ji dolů ze schodů.Vezmi meč ze

zdi a použij ho na Alhazreda. Pozoruj zápas, dokud ti nepřijde Cassima pomoc.

Potom  rychle použij ještě jednou meč na  Alhazreda. A nakonec se  podívej na

závěrečné animované sekvence.  Konéééc !!

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.