Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Po dost fajn intru přichází na řadu nastavení obtížnosti. Takže :
1) Začátečníci - Novice, Normal guns, realistic a bez časového omezení.
2) Experti - Expert, torn of guns, sci-fi, a s časovým omezením
A. Začínáme
Po přečtení zprávy na laptopu vejděte do IMP, kde zadejte kód XEP624. Zde si vyberte, jek bude váš zabiják vypadat, jakého bude pohlaví a dejte mu dobrej nick. Vyberte mu ještě hlas a pak atributy Doporučuji nastavit takto :
Health - 85
Strength - 85
Wisdom - 55
Dexterity - 69
Agility - 72
Leadership - 35
Marksmanship - 85
Medical - 35
Explosive - 35
Mechanical - 35
Nedávejte žádnou vlastnost na „0“ protože nelze zlepšit.
Pak ještě zbývá charakter vaší postavy. Zde doporučuji si dát obzvláště záležet, protože se může stát, že si z žoldáka uděláte psychopata a věřte, že je to velice zlý, když váš žoldák místo jedné střely vypálí salvu, stejně houby trefí a ještě se u toho tlemí jak buzík. Nepřítel si ho pak hezky podá, protože váš voják nebude mít žádné AP, aby se schoval. Hezký případ psychopata je Maddog, kterého později přiberete do týmu v Estoni.
Teď ještě vlezte do složky AIM, kde doporučuji vzít Lynxe na jeden týden. Klikněte na shut down. Objeví se taktická obrazovka mapy. Dejte šipku vpravém dolním rohu mapy a hurá do akce.
B. Mise
1) OMERTA
Po vysazení zvrtulníku se jukněte po mapě a zabijte vojáky. Jsou tu jen tři a jsou to větší chudáci než vy (na začátku), takže je úplně jedno, jak tento sektor dobijete. Vezměte si věci ze sektoru a najděte chlapce jménem Pacos. Uteče za matkou Fatimou. Té dejte dopis od Enrika, který má u sebe váš voják a ona vás zavede do druhého sektoru Omerty. Zde po krátkém rozhovoru s Dimitrijem sejděte do podzemí rebelů. Pokecejte s vůdcem Miguelem, můžete i s Carlosem, ale důvod vaší cesty sem je Ira, holka kterou najměte do party. Hodí se jako lékař. Pak naplánujte cestu do Drassenu. Na cestě narazíte na 90% na nepřítele. Vyřežte ho a šťastně dojděte do Drassenu.
2) DRASSEN B13
První sektor je letiště. Dejte vojáky do levého dolního rohu sektoru. Dojděte kus mezi stromy k bráně. Tam zalehněte s Irou čelem k baráku jménem AGA. Sebe schovejte za kterýkoliv strom do podřepu, no a Lynxe vyšlete tichým pohybem k bráně, kde vyřiďte 3 chudáky. Irou a sebou další dva přibíhající u baráku AGA. Poslední zmrd je u letadla. Hotovo. Prohledejte mrtvoly a baráky (hlavně AGA).
Je zde Pablo, se kterým pokecejte a od teď vám sem budou chodit dodávky věcí letadlem. Je zde ještě Waldo, od kterého dostanete první Quest - najít pilota Skyridera. Ten se nachází v sektoru kolem Drassenu. Bohužel místo jeho pobytu se při každé hře náhodně generuje. Eskortujte ho do Drassenu na letiště až k vrtulníku a máte vystaráno. Odteď můžete po mapě létat vrtulníkem, ale musíte mít dobytou minimálně jednu SAM základnu.
3) DRASSEN C13
Vojáky dejte ke spadlému vrtulníku, kde bude hned jeden nepřítel. Nůžkami vystříhejte díru v plotě a tichým pohybem jděte k jihu. Postupně likvidujte nepřítele, až se dostanete k budově, na kterou se dá vylézt. Lynxe šoupněte na střechu a je vymalováno. Po prohledání sektoru jděte do továrny, kde pokecejte s Dorren a pak jí zabijte. Vemte si klíč a otevřete dvě skříňky. Jedno MP5K navíc se bude hodit. Pak si můžete koupit nějaký chlast v hospodě od Herva. Může se tu nacházet i Father, se kterým pokecejte. Musí s nim mluvit ale Ira. Když tu nebude, tak je v kostele v sektoru D13 Drassen. Po rozhovoru jděte zpátky k rebelům do Omerty a najměte Dimitrije.
4) DRASSEN D13
Zde opět použijte Lynxe, šup s ním na nejbližší střechu a snajprujte vše, co uvidíte. Ostatní rozmístěte kolem rohů téže budovy Pak někoho pošlete mezi kameny u kostela. Zbytek je už na vás… Zde jděte s člověkem, jenž má největší leadership (Lynx) do baráku s názvem Mines Commiser a pokecejte s předákem Fredem. První prachy jsou na cestě. Pak jděte do kostela, kde se za dveřmi v bedýnce nalézá brokovnice M870. Dále jděte do hospody, kde je Peter, který také prodává alkohol. Může zde být i Devin, který prodává výbušniny (jinak bude nejspíš někde v San Moně). Pak v celém Drassenu vytrénujte milici.
5) SAM základna D15
SAM základny jsou důležité, abyste se mohli po mapě pohybovat vrtulníkem. Vaše vojáky poschovávejte do malého lesíka a útočte. Postřílejte první voj a sejměte jednoho nepříjemného zmetka na střeše. Poslední dva nepřátelé jsou u raketometů. Teď začněte trénovat milici a najměte ZAIM Trevora, se kterým prohledejte baráček a pootvírejte bedny..
6) Sektor F10
Další město na dobytí by měla být Cambria, ale předtím se zastavte v tomto sektoru. Pokecejte s Darrelem a Darylem, jejich řečí si nevšímejte a vlezte do takového malého baráčku. Tam se poschovávejte za bedny a zastřelte prvního vidláka vevnitř. Postupně likvidujte každého, kdo se ve dveřích objeví. Zde se určitě bez pár loadů neobejdete. Až všechno vystřílíte, otevřete bedny. Najdete zde super věcičky, např. 40mm. granáty nebo výbornou brokárnu SPAS-15. Pak ještě otevřete dvířka u kravína, kde se nejspíš nalézá Dart gun a náboje (uspávačka).
7) CAMBRIA F9
Vojáky dejte k zídce, která je na jednom místě rozbitá. Zde sejměte jednoho grázla, který tady nejspíš bude. Pak jděte podél zídky až k otevřeným dveřím do baráku. Dva vojáky pošlete dolů, ať barák obejdou a vpadnou nepříteli do zad. Zbytkem skupiny nalákejte neustálou střelbou, pokud možno dávkami, nepřítele co nejblíže k baráku. Tento sektor by pro vás neměl být příliš velký oříšek. Jo a milici trénujte vždy, když bude loajalita města 20% a více.
8) CAMBRIA F8
Zde se nachází nemocnice a je to velice těžký sektor. Vojáky dejte naproti hlavním dveřím nemocnice. Zabijte parchanta u stromu a tichým pohybem se přibližujte k oknům. Lynxe nechte vylézt na střechu a tichým pohybem s ním běžte na druhý konec budovy. S ostatními vnikněte do nemocnice a prohledávejte budovu směrem na severovýchod. Na severovýchodě, u takových velkých beden venku, budou tak čtyři nepřátelé. Pak prohledejte nemocnici a zvláště pak malý barák vedle, kde se nalézá spousta lékáren a regen bostů. Pokecejte s Jenny, pak se Stevem, který vás za 80$ vyléčí a pak je tu ještě Vince, který se dá po splnění jednoho úkolu najmout.
9) CAMBRIA G8
Dejte žoldáky mezi stromy a pokuste se dostat za kameny poblíž. Když to nevyjde, tak se kryjte za stromy. Tady se dá očekávat super boj a hodně krve, takže počítejte s pár zraněnými a s pár loady. Postupně se propracujte k budovám. Zde pak tichým pohybem prohledejte sektor a vyřiďte zbytek. Najděte bábu Marthu a ta vám dá další úkol : najít jí syna Joeye. Ten se pravděpodobně nachází v San Moně u bordelu. Jako s dalším byste se zde měli setkat s Chrisem, kterého po rozhovoru zabijte. Zjistíte, že je to hledaný terorista Imposter.
10) CAMBRIA G9
Schovejte se za barák s velkou bednou. Lynxe a ještě někoho dejte na střechu, ostatní k rohům budovy. STrevorem můžete otevřít dveře do budovy, proběhnout barák otevřít dveře naproti a máte dobrou pozici pro útok na nepřítele. Nepřítel tam bude neustále přibíhat, tak ho snajprama a Trevorem likvidujte. No a pak opět prohledejte sektor a vyčistěte ho od zbývajících nepřátel. Běžte s Trevorem do baráku s nápisem Delivery. Pozor, zámek je pod proudem, takže musíte nejprve dát untrap. Najdete tam pár věcí, které se budou hodit. Prohledejte také baráček AGA. Vtomto sektoru je opravář Perko, ten vám za peníze opraví poškozené věci. Pak je tu také Keith, jenž prodává různé věcičky. Může tu být i zmiňovaný terorista Chris a také šerif Carmen, od kterého dostanete mačetu, ale hlavně disketu. Koukněte na laptop do složky files. Aha, kompletní seznam a fotky teroristů, jenž se na Arulcu ukrývají. Až teroristy najdete, tak jim uřízněte mačetou hlavy a doneste je Carmenovi a dostanete odměnu.
11) CAMBRIA H8
Zde jsou doly Cambrie. Zase tu využijete vašeho snajpra. Nejdříve dejte všechny za barák a Lynxe ještě s někým na střechu. Dva k pravému rohu budovy a jednoho za kameny. Vcelku jednoduchý sektor. Běžte za Carlem a pokecejte sním. Nyní vám budou těžit i doly v Cambrii. Ještě otevřete malé skladiště a vyberte truhlice.
12) ESTONI I6
Nyní najměte Biffa z MERC. Je to sice chudák, ale budete-li mít v týmu někoho z MERC, přijdou do MERC za chvíli lepší a lepší vojáci, hlavně Cougar, kterého časem (až budete mít dostatek peněz) najměte. Je čas zajít do Estoni. Zde nechte promluvit Lynxe s Maddogem (onen psychopat, ale můj nejoblíbenější voják) a najměte ho. Jeho unikátní brokovnice CAWS vám poslouží až do konce hry. Prohledejte benzínku, pokecejte s houmlesákem Skipperem a nakonec si kupte nějaké věci od Jakea.
13) SAM základna I8
Vojáky dejte nahoru ke kamenům. Prostříhejte díru v plotě a vnikněte do areálu. Kryjte se za kameny a raketomety uvnitř a s někým jděte za barák a vyřiďte stráž u brány. Pozor kolem plotu u spodního baráku jsou miny. Barák je navíc dobře opevněn a dostat se dovnitř nebude snadné. A aby toho nebylo málo, potkáte možná už nějaké elitní vojáky (šedí) a možná tu bude i Mike !!! Zrádce z prvního dílu Jagged Alliance, kterého s potěšením zastřelte. Odměnou vám budiž mustard gas, prachy, spectra vesta a hlavně jeho superútočná puška H&K G11 - nejlepší puška (hned po rocket rifli samozřejmě) ve hře. Po dobytí sektoru prohledejte oba baráky a vytrénujte zde milici.
14) SAN MONA C6
Zde se dá koupit alkohol od barmana Alberta. Je tu také Micky, který kupuje zuby, drápy a kožichy z tygrů. Je tu i Angel, od kterého kupte bundu, pak dostanete quest : najít Mariu. Ta je v bordelu sektor C5 San Mona. Může se tu nacházet i Devin.
15) SAN MONA C5
Vezměte videokazetu z bedny a jděte do obchodu XXX Stuff. Pokecejte s Hansem, pak s Brendou, dejte Brendě videokazetu, ta odejde pryč a Hans vás pustí dozadu do obchodu, kde je Tony. Ten má nejlepší zbraně a věci na prodej. V hospodě je barman Frank, může tu být i Devin a Carmen a okolo 100ho dne tu bude i Iggy, kterého najměte. Má u sebe rocket rifli. V baráku Tattos je teplouš Kyle, který touží po obchodě s textilem. Eskortujte ho k Angelovi, ale až splníte Angelův quest. U bordelu pak bude Joey (po rozhovoru s Marthou - Cambria G8). No a v bordelu je strážce Billy a hlavní kurvička Madame. Zaplaťte jí za služby a jděte dovnitř. Seberte klíč u automatu na pití a jděte ke dveřím na konec chodby. Odemkněte a pokecejte s Mariou. Eskortujte ji k Angelovi. Bohužel pár lidí na vás asi zaútočí, takže buďte připraveni.
16) SAN MONA D5
Zde je Spike, který hlídá hospodu. Jděte dovnitř, kde je barman Carlo. Bude tu i Darren. Dejte mu 5000$ a můžete si v ringu zazápasit.. Pak je tu boss Kingpin, který přiběhne, když budete zápasit. Pak jděte k němu do baráku úplně dolu do sektoru a dostanete úkol : přineste mu zlatý pohár z Balime. Kingpina hlídá osobní bodyguard Damon.
17) SAN MONA D4
Pouze nefunkční doly. Vlezte ale do dolů a projděte až k truhlám s penězi, které patří Kingpinovi. Seberte je a přijde vám e-mail, abyste je do 14 dnů vrátili. Když je nevrátíte, bude na vás na letišti v Drassenu čekat nájemnej vrah Jim. Paráda, ne ? Doporučuji ale mu peníze sebrat až potom, co pro něj splníte quest.
18) Sektor E4
Zde jděte do baráčku, otevřete skříňku a stiskněte spínač. Pak jděte do kravína a tam se otevřely tajné dveře. Za nimi je Madlab a robot. Pokecejte s Madlabem a dá vám za úkol přinést videokameru. Když mu ji přinesete, dostanete robota (stojí za to !).
19) SAM základna D2
Třetí SAM je ze všech čtyř SAMů nejlehčí. Vojáky dejte k bráně a zastřelte všechny, které uvidíte. Pozor, jeden neřád bude schovanej za budkou a poslední za barákem. Prohledejte baráky a ihned trénujte domobranu, protože na tento sektor určitě zaútočí elitní vojáci.
20) CHITZENA B2
Čas dobýt Chitzenu. Celá Chitzena je velice snadná na dobytí. Bydlí zde domorodci. Vojáky dejte za nejbližší barák a postupujte od baráku k baráku a likvidujte nepřátele. Pak se zaměřte na západ sektoru, kde jsou dvě zděné budovy. Tam pobijte pár nepřátel. Poslední bude v baráku AGA. Pokecejte s Oswaldem a začnou vám těžit i třetí doly. Prohledejte ony dva baráky. Chýše nemusíte, nic v nich není.
21) CHITZENA A2
Opět využijte ochranu chýší a postupujte směrem na severovýchod. Pak jděte odspoda podél zdi a miřte na druhý konec a pobijte nepřátele, které potkáte. Najděte Yanniho a pokecejte. Bude také chtít zlatý pohár z Balime, ale nic vám pak za něj nedá. Najděte Johna a Mary. Pokecejte s nima a eskortujte je na letiště do Drassenu. Dostanete 2000$, ale hlavně vám John pošle letadlem dvakrát Automag III - nejlepší pistole ve hře, které jinak než od Johna neseženete.
22) ALMA H13
Vojáky dejte do lesíka a pomalu se přibližujte k bráně. Zabijte stráže a teď pozor. Můžete získat rocket rifli, pokud budete rychlí. Musíte s někým proběhnout do budovy a v jedné místnosti, kde je Sergant, jsou šuplíky. Ale pokud nestihnete zabít hajzla v té místnosti, tak vám šuplíky odpálí. Dostat se dovnitř nebude lehké. Až tedy vyřídíte vše před barákem, vylezte s Lynxem na střechu, kde jednoho nepřítele zabijte, další bude u terčů na střelnici. Jeden u Generála a docela dost v samotném baráku. Poslední bude v jedné z místností. S Generálem nekecejte a rovnou ho zabijte. Sergant vám dá po rozhovoru rocket rifli (pokud šuplík nevybouchnul). Jestli vybouchnul, bude Sergant zraněn, tak ho uzdravte a pokecejte s nim. Pak tu bude ještě Conrad, kterého hned najměte takto : rozhovor - Friendly a hned recruit. Stojí 5500$ na den, ale je skvělej (Mrk. Má 96).
23) ALMA H14
Vojáky dejte do levého horního rohu mapy a dojděte k bráně, kde může být jeden nepřítel. Jsou tu dvě dlouhá skladiště naproti sobě a na každé střeše je jeden elitní nepřítel (jeden má Dragunov !!!). Vyřiďte je obe dva. Teď bacha : Maddoga dejte za strážní budku, Conrada k rohu budovy, která je více vpravo, s Biffem zalehněte za stromy, s Irou rovněž, Dimitrije dejte za roh druhé budovy, Lynxe a sebe na střechu (každého na jednu) a konečně s Trevorem jděte do nejbližších malých dveří, kde je Dimitrij. Stiskněte spínač a otevřou se úplně všechny dveře v budovách a vy uvidíte hafo nepřátel. Může se stát, že budete přerušeni. Postupně budou z obou budov vybíhat nepřátelé. Nejvíce práce budou mít asi vaši snajpři. Po boji pootvírejte všechny bedny. Je to jeden z nejlepších sektorů hry (až po Meduně samozřejmě). Zde bude jeden z dvojice teroristů. Buď Jasmin (T-Rex), nebo Tiffany. Víte co s nimi dělat, ne ?
24) ALMA I14
Doly. Dejte všechny za malý baráček poblíž. Lynxe samozřejmě na střechu, ostatní k rohům budovy. Pozor, za plotem poblíž jsou asi tak 4 nepřátelé. Využívejte krytí pěti stejných budov vedle sebe. Pak celý sektor prohledejte a vyřiďte jednotlivé nepřátele. Jděte za předákem Mattem a doly vám začnou těžit, navíc dostanete od Matta úkol : vysvobodit jeho bratra Dynama z vězení v Tixe. To uděláte až bude čas. Najděte také Auntie a dostanete ještě jiný úkol : pozabíjet tygry kolem Almy. Tygři se nacházejí v sektoru I6, takže hurá na ně !
25) Sektor I6
Vojáky dejte nahoru. Pošlete průzkumníka ke kamenům a až spatříte prvního tygra, vystřelte jednou a utíkejte zpátky k ostatním. Tygr po vás půjde, ale ostatní ho přeruší a zabijou. Pak se pomalu tichým pohybem přibližujte ke kamenům a postupně tygry likvidujte. Po boji prohledejte kosti. Vraťte se za Auntie, ta vám poděkuje a zvýší se vám loyalita ve městě = více peněz zdolů.
26) ALMA I13
Zde dejte vaše vojáky k plotu na pravé straně sektoru. Pomalu se k plotu přibližujte až narazíte na nepřítele na střeše. Toho sestřelte a prostříhejte díru v plotě. Proběhněte až ke stěně budovy. Zde dejte tři nejlepší lidi + Trevora na střechu. Bude tam možná ještě jeden nepřítel. S ostatními zajistěte nejbližší dva rohy budovy. Může tu být i Mike !!!. Ze střechy pak ostřelujte nepřítele pod vámi. Až bude dole čisto, slezte tam a rozdělte čtveřici na páry. Jeden pár (nejlépe Lynx s Trevorem) pošlete do jídelny a zabijte dva hajzly za mřížovitými dveřmi. Druhý pár (vy a Conrad) jděte druhými dveřmi do objektu. Je tam dlouhá chodba, takže stiskněte [Alt]+[Shift] a voják bude strafovat. Vyhnete se tak možnému přerušení od hajzla, který leží vzadu u dveří. S Trevorem pak otevřete zamčené dveře a zneškodněte nepřítele uvnitř. Sektor prohledejte a vytrénujte milici. V jedné skříni by se měl nacházet Steyr AUG.
27) TIXA J9
Nyní zamiřte do Tixy, kde je vězení. Tichým pohybem dojděte až skrz plot ke dveřím. Někoho dejte za kámen u rohu budovy. Lynxe zase na střechu. Otevřete dveře a zabijte jednoho nepřítele a Warden, správkyni Tixy. Lynxem mezitím snajprujte. Pak začněte pomalu a potichu prohledávat barák. Až to bude hotové, vše prohledejte a najměte Dynama. Pokecejte ještě s Brewsterm, který vám jen poděkuje, že jste zabili jeho ženu Warden.
28) TIXA J9-podzemí
Zde se potichu přibližte k mřížovitým dveřím. Pozabíjejte nepřítele a jděte chodbou k druhým podobným dveřím. Pozor na levou stranu, bude tam v jedné zcel nepřítel, který vás přeruší. Takže tichý pohyb a [Alt]+[Shift]. U druhých dveří se mějte rovněž na pozoru. Ale pět grázlů za nima vám snad problém dělat nebude, ne ? Poslední dva budou u takových trezorů za druhými dveřmi. Je tu Shank, kterého najměte a dopravte do Estoni. Je to sice chudák, ale z Estoni vám udělá přistávací plochu pro helikoptéru. Je tu také Gordon, se kterým můžete pokecat.
29) BALIME L11
Teď na vás čeká Balime, je to sídlo pracháčů a šlechty v Arulcu. Vojáky dejte za zídku. Jednoho pošlete podél zídky a ostatní pomalu k nejbližšímu baráku. Ten barák pomalu obejděte z obou stran a střílejte každého, koho potkáte. Pak sektor prohledejte. V jednom baráku dole budou poslední dva elitní vojáci. Zabít je a dostat se dovnitř nebude lehké. I zmiňovaný hajzl Mike zde může být. Najděte v jednom baráku aristokratickýho buržousta Armanda a vyhrožujte mu a on vám přinese peníze. Promluvte i s jeho manželkou Lorou (Pěkná kočka, WOW !!!). Asi tu bude i teroristka MOM, ale pod jakým jménem, to si už nepamatuju.
30) BALIME L12
Vojáky dejte za nejbližší budovu. Takovou velkou. Poklekněte k rohům a pomalu se přibližujte k budově s názvem R+X. Na tu vylezte s Lynxem. Pak ten velký barák obejděte a vystřílejte zbytek. Pár vojáků bude i na silnici. Běžte do muzea, kde je hlídač Eldin Pokecejte a uvidíte zlatý pohár (chalice). Nejdřív ale vypněte alarm. Vypínač je za dveřmi. Až se Eldin nebude koukat a někam odejde, ukradněte pohár. Pak se podívejte do obchodů k Howardovi, Samovi a Franzovi, který má z těch tří nejlepší zboží.
31) Sektor L10
Tady bude pár nepřátel, takže je vyřiďte. Snažte se nedržet moc u sebe, je zde riziko, že nepřítel použije LAW či mortar. Po bitvě jděte za Davem a kupte od něj za 10 000$ auto. Až ho koupíte, mám tu jeden super fígl, jak si trénovat Strength a Dexterity až na maximum: bouchejte do něj neustále pěstí. Auto nepoškodíte a po chvíli vám začnou naskakovat body.
32) ORTA K4
Zde, až vysadíte vojáky, tak použijte lameboy display (viz. kombinace - níže). Teď se pomalu přibližujte k bráně. Tam to bude trochu těžší. Teď se šikne granátomet. Ještě pozor na hajzla na střeše. Teď prohledejte celý sektor kromě baráku a vyřiďte co najdete. Tak v baráku jsou dva elitní šmejdi s rocket riflema. Takže lze je vyřídit třemi způsoby :
1) Doplazit se k oknům a tichým pohybem vstát.
2) Obejít barák, prostříhat díru v plotu a vniknout do objektu zadníma dveřma.
3) Otevřít přední dveře, hodit tam pár kouřových granátů a tichým pohybem vstoupit.
Až je oba vyřídíte, najděte doktora Waltera, pokecejte s ním a dejte mu pak 20 000$. On vám otevře dveře a vy budete moct do podzemí. Jestli chcete peníze zpět, tak Waltera zastřelte.
33) ORTA K4 (podzemí)
Po vstupu nejspíš narazíte na jednoho vojáka, jinak bude za dveřmi. Teď otevřete dveře, tam jednoho zabijte a jděte takovou křižovatkou. Pokud půjdete doleva, tak tam bude za dveřmi pár nepřátel. To samé i vpravo. Vyřiďte to a poschovávejte se za rohy, ale ať nejste vidět do rovné strany křižovatky. Teď se budou hodit plynové masky, protože v chodbách začne unikat yperit a z prostřední chodby budou vybíhat elitní vojáci. Celý sektor pak prohledejte, nachází se zde náboje do FN-P90. Najděte pak doktora Ernesta a vyhrožujte mu. Ukáže vám místnost s6ti rocket riflema.
34) GRUMM H3
Útok veďte směrem od Cambrie. Pomocí kamenů a stromů, za které se kryjte, se propracujte až k jediné budově v sektoru. Pak prohledávejte směrem rovně a dolů. Velmi jednoduchý sektor. Je zde předák Calvin, takže s ním promluvte o těžbě.
35) GRUMM H2
Až sem ze strany přijdete, tak hned utíkejte nahoru do rohu. Odtud pak k plotu zezadu baráku. Prostříhejte se. Dva lidi na střechu, dva dozadu k rohu a dva podél nejbližší, nejkratší stěny. Snajprama zlikvidujte asi tak tři nepřátele za druhým plotem u baráku AGA. Až to bude kolem budovy čistý, tak se připravte na barák. Jako první otevřete tichým pohybem nejmenší dveře. Měli byste jednoho parchanta přerušit. Teď musíte trochu experimentovat s load/save. Pokaždé když zabijete jednoho nepřítele tak save. Vím, že je to trochu srábácký, ale nechcete dobíjet jeden sektor celý den, ne ? Kryjte se v objektu za bedny. Je tam zhruba tak kolem 12ti nepřátel. Pootvírejte co jde, barák AGA taky a jděte do hospody, (kam jinam, že ?) kde je Manny. Je tu taky Charlie, barman, ale zastřelte ho. Je to terorista Druggist.
36) GRUMM G2
Po příchodu do sektoru narazíte jistojistě hned na pár nepřátel. Takže mám pro vás další fígl : vystřílejte se do koho vidíte a až nebude mít nikdo žádné AP, tak odejděte ze sektoru, pak se tam zase vraťte a budete mít plné AP a tah. Až nikoho neuvidíte, prostříhejte díru do plotu a pokuste se dostat k první z velkých železných beden. Se dvěma běžte k nejbližší budově. S jedním jděte na střechu a s druhým pročesejte prostor mezi dvěma baráky. Poslední voják bude nejspíš u velkých dřevěných beden nalevo od sektoru.
37) GRUMM G1
Výborný sektor. Rozmístěte své lidi do lesa a vyberte dva s minometem (neříkejte že nemáte minomety !!!) a rozmístěte je tak, aby pokryli prostor u nejbližších dvou budov. Pak s někým nalákejte nepřítele a zmizte ke svejm. Nepřítel bude přibíhat “po stovkách“ a vy ho jen hladce likvidujte minomety. Teď zamiřte k jednomu baráčku asi tak uprostřed sektoru. Jsou zde tak tři nepřátelé. Poslední je mezi bednami za plotem, v pravém dolním rohu mapy.
38) GRUMM H1
Útočte seshora. Vojáky dejte k budově. Tady zapomeňte na taktiku a prohledávejte sektor od shora dolů. Případně se kryjte za baráky. Po vyzabíjení vše prohledejte. Jsou zde opraváři Fredo a Arnie, můžete promluvit i sTinou.
A je to tady - boj o Medunu může začít. Jako vkaždé hře je to ve finále nejlepší. Než začneme, chci podotknout, že u dobývání Meduny vám budou všechny návody k ničemu. Protože toto město je to nejlepší a samozřejmě nejtěžší. To znamená výhradně jen elitní vojáci, tygři, tanky, minomety, rocket rifle, bunkry, ostnatý dráty, neprůstřelný vesty a litry krve. Zde jsou vám klasické zbraně, jak se lidově říká, na dvě věci. Takže je vyházejte a používejte rocket rifle (nechte si jenom H&K-G11 a CAWS, můžete i M-14, RPK-74, H&K-G21, Dragunov a M-24). No ale pár tipů vám přece jenom prozradím a pokusím se vám dobývaní co nejvíce usnadnit. Takže - vzůru na nepřítele, začíná boj o Medunu !
39) Sektor M5
Kolem celé Meduny jsou ještě sektory s nepřáteli. Posádka je sice slabá, ale problém budou dělat tanky (asi tak 3). Naštěstí se nepohybují. Jsou za některými z mnoha bunkrů, jinak je zde pár vojáků.
40) MEDUNA N5
Přesuňte vojáky až dolů ke dveřím, ale nechoďte k oknům. Počkejte u rohu budovy. Pozor, u krajů zdí jsou miny. Pak každého vašeho vojáka nechte doplazit tichým pohybem k oknům a jednoho ke dveřím. Pak se pomalu zvedněte do podřepu. Narazíte asi na tygry, takže je postřílejte z oken. Všimněte si čtyř větších místností na rozích objektů. Tam se soustředí všichni nepřátelé. Nakonec vnikněte do objektu a nepřátele vyřežte.
41) MEDUNA N4 (SAM základna)
Zde je poslední SAM. Přemistěte se za ty dvě velké sochy u silnice. Ve velkém bunkru před vámi jsou dva tanky, takže tam vypalte naslepo pár raket z minometu. Nakonec vyřežte vojáky u brány a v malých bunkrech.
42) MEDUNA N3 (letiště)
Po příchodu narazíte hned na tank a na pár nepřátel. Další tank je vedle brány a další je za bránou. Choďte se krýt do bunkrů. Vyřiďte stráž u brány, stačí pár granátů z granátometu. Zbytek chudáků je v bunkrech v objektu.
43) MEDUNA O3
Zde se náchází labyrint. Je to celkem jednoduchý sektor. Vemte svého nejlepšího vojáka a jděte labyrintem po levé straně až dolů k budově. Nakonec zlikvidujte taky.
44) MEDUNA O4
Velice náročný sektor, se kterým vám moc nepomohu. Hned v bunkru nalevo je nepřítel a v dalším bukru napravo taky. Navíc vedle nejbližší budovy je tank. Další tank je úplně dole u takového bazénku. Pár nepřátel je v dlouhé budově nalevo. Čekají u oken, tak dávejte pozor.
45) MEDUNA P3
Nejtěžší sektor ve hře. Zlikvidujte nepřítele u brány. Pošlete někoho s minometem k palmě dál od brány. Ostatní ke zdi, kde jsou dvě fontánky. Potom odstřelte bránu minometem. Nepřítel bude přibíhat k bráně, takže tam ostatníma hažte přes zeď granáty a palte minometem. Po vyřízení jděte dovnitř. Uprostřed objektu je sál s trůnem a královnou. U dveří je stráž. Nakonec se pokuste dostat dovnitř. Je tam asi 6 vojáků a nejspíš i královna Deidrana. Asi se vám to povede po pár pokusech. Zastřelte královnu a vychutnejte si závěrečné intro. Jestli tam královna nebyla, nezoufejte a najděte Elliota. Pokecejte s ním a pak ho zastřelte. V místnosti, kde je piáno, je krb a v něm je vchod do podzemí.
46) MEDUNA P3 (podzemí)
Zde zastřelte Joa, je to Deidrany bodyguard a pár nepřátel. Najděte královnu a zabijte ji. KONEC.
C. Kombinace
Rod + spring = pružina na zbraň (snižuje výstřel o 1AP).
Steel tube + duct tape + quick glue = delší dostřel.
Vesta + compound 18 = lepší ochrana (lze přidat ještě ceramic plate, nebo - při sci-fi modu - můžete namazat vestu slizem z vetřelčí královny (jelly)).
Soda can + string = alarm na dveře.
Fumble fack + gum + x-ray tube = x-ray device.
Lameboy display + copper wire = detector.
Detector + X-ray device + batteries = x-ray detector (odhalí nepřátele na mapě).
D. Zajímavé sektory
N7 - areál se spoustou LAW.
I4 - je zde Gabby, prodává elixír, který vás chrání na chvíli před vetřelci a vykupuje od vás vnitřnosti z vetřelců. Pouze při sci-fi modu.
Nějaký sektor mezi San Monou a Cambrií - je zde Hamous, kterého můžete najmout.
A ještě tip navíc : s někým, kdo má vysokou Mechaniku (Trevor, Static apod.), můžete odmontovat z tanku palubní zbraně. Musíte mít u sebe mechanical kit.
E. Skilly
Lynx - Electronics, night ops
Trevor - Electronics, lock picking
Ira -Teaching (expert)
Dimitri - throwing (expert)
Razor - knifing (expert)
Maddog - lock picking (expert)
Conrad - auto weapons,teaching
Vince - teaching,ambidexterous
Hamous - stealthy
Dynamo - lock picking (expert)
Shank - throwing (expert)
Miguel - night ops, knifing
Carlos - throwing, stealthy
Iggy - heavy weapons (expert)
Reaper - stealthy, on roof bonus to hit
Gus - heavy weapons (expert)
Magic - lock picking, stealthy
Shadow - camouflage, stealthy
Ivan - auto weapons, heavy weapons
Scope - teaching, night ops
Static - electronics, night ops
Vicky - ambidexterous, throwing
Raider - teaching (expert)
Raven - night ops, auto weapons
Nails - lock picking
Stephen - night ops, teaching
Buzz - heavy weapons, auto weapons
Cliff - no skill
Ice - auto weapons, teaching
Wolf - teaching, night ops
Danny - ambidexterous
Dr. Q - martial arts, night ops
Scully - knifing (expert)
Thor - hand to hand, stealthy
Hitman - throwing, teaching
La Mali ce - knifing, hand to hand
Red - teaching, electronics
Blood - martial arts, throwing
Spider - night ops, stealthy
Fox - teaching, ambidexterous
Meltdown - ambidexterous, heavy weapons
Steroid - electronics, lock picking
Barry - electronics, lock picking
Grizzly - hand to hand, stealthy
Bull - hand to hand (expert)
Numb - night ops, martial arts
Larry - stealthy, lock picking
Bubba - hand to hand
Gumpy - electronics
Flo - teaching
Sidney - throwing (expert)
Cougar - stealthy,auto weapons
Len - auto weapons, teaching
Fidel - hand to hand
Buns - teaching (expert)
MD - knifing, teaching
Grunty - night ops, heavy weapons
Igor - stealthy
Biff - teaching
Haywire - auto weapons, knifing
Gasket - lock picking.
F. Význam skillů
Lock picking (otevírání zámků) : bonus k otevírání všeho zamčeného.
Auto weapons (automatické zbraně) : méně AP k používání automatických zbraní, větší poškození.
Knifing (vyznavač nožů) : větší pravděpodobnost k bodnutí nepřítele nožem, ale i případný útok vykrýt, větší poškození, menší AP.
Teaching (učení) :větší schopnost se vše učit rychleji i učit ostatní.
Stealthy (krytí) : větší pravděpodobnost přerušení i znemožnění přerušení, nepřítel vás neslyší.
Night ops (noční operace) : větší dohled v noci, větší přesnost, přerušení.
Heavy weapons (těžké zbraně) : menší náročnost při používání LAW, minometů a granátometů.
Hand to hand (ranař) : bonus při útoku pěstí či boxerem, možnost uhnutí ráně od nepřítele.
Throwing (vrhání, házení) : bonus při vrhání nožů a granátů, přesnější, delší hod, ale i při vrhání předmětů přátelům.
Electronics (elektonika) : bonus při používání lameboy display, metal detector a robota.
Martial arts (bojová umění) : speciální kop z otočky, 2x větší zranění, speciální úder pěstí.
Ambidexterous (všestrannost) : stejná přesnost při střelbě oběma rukama, menší AP.
On roof bonus to hit (střelba ze střechy) : větší poškození, dostřel i přesnost.
Camouflage (kamufláž) : permamentní maskování, přerušení, jako u Stealthy
G. Zbraně (dam. = damage - poškození)
Glock 18 : Slabá pistole, ale jako u jedné ze dvou pistolí možnost dávky.
Beretta 92F : Slušná pistole, ale až budete mít samopal, tak ji zahoďte.
Colt 45 : Jako u Beretty 92F, ale možno ji používat na tzv. dodělávky nepřátel.
.357 Barracuda : Masivní pistole, docela silná, ale malý zásobník.
Glock 17 : V pořadí druhý největší šunt ve hře, téměř nepoužívat.
.357 Desert eagle : Oblíbený desert patří v této hře skoro až na vrchol z pistolí.
.38 S&V Special : Největší sráč ve hře, dobrá akorát tak na zahození. Nepoužívat !!!
Automag III : Tato pistole patří úplně na vrchol mezi pistolema, vydrží až do konce hry.
Beretta 93R : Není špatná, ale jako každá z pistolí ke konci hry na nic. Možnost dávky.
FN P90 : Nejlepší SMG ve hře, unikát, náboje vzácné, vysoké poškození.
.45 Mac 10 : Populární uzina, ale celkem na nic, odebírá ale hodně energie nepříteli.
H&K MP5K : Heklerovka, pro začátek to nejlepší, ale slabé.
H&K MP53 : Podobně jako MP5K, ale lepší a méně k nalezení.
Remington M870 : Standardní brokovnice, na začátku k užití, pak po nalezení jiné zahodit.
SPAS 15 :Lepší než M870, po nalezení CAWS zahodit, můžete ale nemusíte.
CAWS : druhý ze tří unikátů. Automatická, vysoké poškození, spolehlivá.
Colt commando : Nic moc, malé poškození, malý dostřel, nejde namontovat podstavec.
AKSU 74 : taky žádná sláva, slabé, nespolehlivé, nepřesné.
TYPE 85 : Šunt zČíny, vysoké nároky na AP při střelbě, nepřesné, prostě sráč.
C 7: velice šikovná věcička, tichá, dobrý dostřel, salva, menší poškození, ale doporučuji.
M 14 : Vynikající, vystačí až do konce hry, jedna z nejlepších.
AK 74 : Silný a známý kalach, spolehlivý, ale někdy nepřesný.
SKS : Slušný sniper, s dalekým dostřelem, ale dost se ničí a špatně opravuje.
Ruger Mini 14 : Průměrný sniper, na začátku používat, po nalezení jiných zahodit.
RPK 74 : Ruská záležitost, vynikající, velice silný a přesný, často používat na salvy.
FN-FAL : Skvělá zbraň se všemi dobrými vlastnostmi, univerzální.
Dragunov : Až neuvěřitelně přesný sniper, vysoké poškození, smrtící, a z Ruska
H&K G41 : Takové docela nic mezi puškami, ale ne nejhorší.
H&K G11 : Poslední unikát, náboje pouze u Tonyho k prodeji, nejlepší puška ve hře
H&K G21 : K nezaplacení, úžasné, ale drahé a těžké na opravu.
H&K G3A3 : V průběhu hry používat, ale ke konci už menší uplatnění. Celkem fajn.
Steyr AUG : Vysoké poškození, spolehlivé, klasika. Škoda jen, že je z Rakouska a ne z Temelína.
AKM : Také Ruské, standardní, ne moc účinná, ale nezklame.
FA-MAS : Suprová futuristická zbraň, s vysokým polem působnosti, použití na vše živé.
Thompson M1A1 : Kdysi dobrá, dnes už na nic, jen taková vzpomínka na staré časy. Vyhodit.
M 24 : Nejlepší snajpr, jako Dragunov, ale ještě o ten bodík lepší.
FN Minimi : Zbraň pro náročné, s touto hračkou si vyhrajete, salva až šest nábojů, těžké, podpůrný kulomet, spolehlivý, postrach nepřátel, určitě nejpoužívanější ve hře (samozřejmě po rocket rifli).
LAW : Klasická bazooka, vysoké poškození, při přímém zásahu nepřítel shoří.
Mortar : 80mm. minomet, bijec nepřátel, u mne až na vrcholu.
Dart gun : typická uspávačka na jeden náboj, nepřítel bude chrápat až tři kola.
Rocket rifle : To nejlepší z arzenálů, stačí jedna raketa do hlavy, tři typy raket, ale u mě neoblíbené, řekl bych, že touhle experimentální zbraní ztratila hra na kráse, protože ke konci se už nic jiného ani nepoužívá.
Tento návod je určen spíše pro začátečníky a pokročilé, ale určitě se něco přiučí i experti, takže supr zábavu přeje SVENNY.
KONEC.