1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Inherit the Earth: Quest For The Orb - návod

Autor návodu : Andrej Anastasov (ANDREW)


Hra začíná na  trhu, kde se s vašima dvěma  průvodci objevíte. Prochoďte tábor

a pokud  chcete  mít  více  jasné,  jak  to  v  tomto  pohádkovém světě chodí,

promluvte si se všemi zvířaty.


Hlavně  ale  navštivte  vizionářku  ve  stanu  severně  od  rozcestí.  Vyměňte

stříbrnou medaili za patnáct penízků u  směnárníka severně od cesty vedoucí na

západ k  východu z tábora.  Pak vyjděte z  města na mapu  a putujte do svatyně

(Sanctuary).  Projděte  vesničkou  (u  lavičky  můžete  vzít  hrníček a dát ho

králíkovi,  který ho  hledá, ale  to je  zbytečná dobročinnost)  a projděte do

chrámu, kde si promluvte s kněžkou. S  jejím vzkazem dojděte do lesa za králem

jelenů. Pak do  vesnice lasiček, která leží vlevo dole  na mapě. V jižní části

čtvercového seskupení budov  v obchodě s nářadím kupte  sádru (Bag of Plaster)

za patnáct zlatek. Dále jděte do zámku kančího krále, na mapě vpravo. U vchodu

musíte zmást stráže, aby vás pustily ke  králi. S králem si promluvte a i když

by se  zdálo, že tato  akce nemá žádný  velký smysl, lišák  u východu ze zámku

zjistí, že  v kousku bláta  s sebou  ven  vynesl i jakýsi  pečetní prsten. Teď

zpátky  do vesničky  zbožných králíků.  Jděte si  podruhé popovídat s kněžkou,

dejte  jí talisman  od jeleního  krále a  dostanete povolení  k prohlídce její

zahrady. V západní části plotu městečka  jsou nyní otevřena vrátka do zahrady.


Tam najděte prázdný  kbelík, nasypte do něj sádru a  přidejte vodu z fontánky.

V severozápadním  rohu zahrady  vezměte  ze  země kyselé  bobule (Sourberries)

a hned vedle nalijte sádru do otisku neznámé tlapky. Podle mapy jděte do krysí

jeskyně,  kde   zblbnete  strážce  vchodu  zmateným   chováním  svých  kolegů.

V převlečení  prokličkujte bludištěm  chodbiček až  ke krysímu  představenému.

Pokecejte  o  kouli  a  dejte  mu   pečetní  prsten,  otisk  tlapky  a  bobule

Sourberries, řekne  vám, kdo je zloděj  koule. Teď po mapě  do domku na skále.

Domluvte se psem výměnu mapy za  spravení čočky do dalekohledu. Rozbitou čočku

odneste do vesnice lasiček ke sklenáři.  Vchod do jeho dílny najdete v severní

části  náměstíčka. Dejte  si s  ním schůzku  v hale.  Do haly  je možno  vejít

z pravé  dolní  venkovní  části  shluku  budov.  Uvnitř  v hale složte vstupní

zkoušku řádu  stavitelů. Po zkoušce  si promluvte s  lasiččí koulí a  jděte se

zeptat staré učené krysy, co je vlastně ono rozbité sklíčko zač. Řekne vám, že

je to teleskop. Jděte zpět do vesnice a řekněte to kouli. Koule dále prozradí,

že je  třeba sklíčko vyleštit  červeným bahnem. Okk  připomene, že toto  bahno

tvoří koupel kančího krále. Jděte tedy  znovu za kančím králem a hloupé stráže

znovu ošalte.  Lišák bahno sám nabere.  Bahno odneste zpět na  sněm do vesnice

a dejte  ho  skláři.  Ten  vyrobí  čočku,  kterou odneste psovi "kartografovi"

žijícímu na  skále. S mapou  vyjděte ven před  dům a promluvte  se zajícem. Na

velké  mapě se  vydejte do  psí  pevnosti  na severu.  Řekněte strážím,  že se

pokusíte  pobavit prince.  Pobavení však   skončí fiaskem  a vás  čeká vězení.

V žaláři  použijte misku  na dveře  cely. Přijde  strážný, kterému  si řekněte

o jídlo  a o  1žíci. Až  odejde, snězte  jídlo a  použijte lžíci  na uvolněnou

kostku v dolní části pravé zdi. Poté kostku vezměte (Pick up).


Pokud  ji  nevyrazíte  hned,  útok  lžící  několikrát  opakujte.  Vymotejte se

z podzemí a jděte  po cestě pryč ze zámku. Objevíte  se na nové mapě. Nejdříve

se odeberte doleva, do vesnice koček. Přijměte jejich pohostinství a promluvte

si s  náčelnicí o její nemocné  dceři. Slibte, že dceru  pomůžete uzdravit. Na

mapě je kromě významných lokací také pár prázdných lesních paloučků. Na jednom

z nich brzy  potkáte obchodníka, který vám  vymění jehlu a nit  za prsten. Pak

jděte k domku na severozápadě. Kecejte do kukátka ve dveřích a střídavě do něj

strkejte dopis od  Eleny, až vás její sestra pustí  dovnitř. Pošle vás pro tři

komponenty na lék:  jehlu a nit, med a rostlinku  Catnip. Jděte do pravé části

mapy před  diamantový důl. Seberte  lano a kousek  pazourku. Potom prostředkem

mapy dojděte k osamocenému stromu s rojem včel. Seberte klacíky a použijte je.

Vznikne ohniště.


Potom použijte lžíci  na pazourek, čímž jiskra zapálí roští  a vyvalí se hustý

dým. Pak miskou  vyberte med z prázdného úlu. Rostlina  Catnip roste u vody na

břehu  velkého jezera  na severozápadě   mapy. Se  všemi komponenty  se vraťte

k sestře Alammě a dejte jí je. S lékem  se vraťte do kočičí vesnice a ve stanu

použijte lék na nemocnou Mirrhp. Přišel čas osvobodit uvězněné kamarády, takže

zpět do psího opevnění. Uličkami psího zámku se domotejte do princovy ložnice.

Vyhýbáním se vrzajícím dřevům mu ukradněte klíček, když je ve spánku otočen na

pravou  stranu. Dále  projděte přes  strážnici  až  k vězení  a osvoboďte  své

přátele. Na mapě pak choďte tak dlouho po pasekách, až narazíte na překupníka.


Kupte  od něj  zpět prsten  za zelený  krystal, který  ulomí Okk  uvnitř lomu.

Krystal (Fragment) se musíte příkazem Pick up pokusit sebrat dvakrát za sebou,

jedině pak  ho Okk pro vás  získá. V nejsevernějším cípu  mapy je průsmyk mezi

skalami (Rock  Gorge). Pošlete jelena  napřed a použijte  lano. Jedině tak  se

dostanete  na druhou  stranu a  tím i  do třetí,  poslední části mapy. Jakmile

dojedete na ostrov, rovnou jděte k  malému vodopádu. Tam si promluvte s kočkou

Shialou. Potom jděte k přehradě, kde vás zajme smečka vlčích banditů. Ráno vás

z vězení  Shiala osvobodí.  V prázdné  vesnici banditů  vezměte sošku z levého

stanu, Dále jděte na letiště na  západě ostrova. Ve druhé stavbě zleva seberte

lano.  S lanem  jděte na  útes na  východním konci  ostrova a  spusťte se  pro

magnetickou kartu. Vraťte  se na letiště, kde pomocí  karty můžete vstoupit do

jednoho  z  domů  na  pravé  straně  startovací  dráhy.  Bludištěm  dojděte do

místnosti s počítačem, kde seberte železný trojúhelník. Vraťte se na molo, kam

jste přijeli loďkou a vyměňte s bobrem  sošku za olejovou lampu. Jděte zpět na

letiště  a  použijte  olej  z  lampy  na  třetí  dveře  zleva. Uvnitř' najdete

šroubovák. Jděte na přehradu k malé měřící stanici, kde šroubovákem odblokujte

zarezlé  dveře. V  místnosti uvnitř  stanice seberte  digitální hodiny,  které

otevřete  a váleček,  jež z  nich vypadne  vložíte do  železného trojúhelníku.


Ještě jednou  jděte k vodopádu. Vlezte  skálou dovnitř za Shialou  a promluvte

s ní.  Do  otvoru  ve  stěně  levé  skály  vložte železný trojúhelník. Tunelem

projděte až  do nitra přehrady. Lezte  po žebřících stále nahoru.  V posledním

patře narazíte  na hledaného zloděje, který  rychle s koulí uteče  poklopem na

vrchol přehrady. Jděte  za ním a dočkáte se trochu  méně okázalého závěru této

hry. Nechybí ani vodítko k dalšímu pokračování.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.