Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : Andrej Anastasov (ANDREW)
Hra začíná na trhu, kde se s vašima dvěma průvodci objevíte. Prochoďte tábor
a pokud chcete mít více jasné, jak to v tomto pohádkovém světě chodí,
promluvte si se všemi zvířaty.
Hlavně ale navštivte vizionářku ve stanu severně od rozcestí. Vyměňte
stříbrnou medaili za patnáct penízků u směnárníka severně od cesty vedoucí na
západ k východu z tábora. Pak vyjděte z města na mapu a putujte do svatyně
(Sanctuary). Projděte vesničkou (u lavičky můžete vzít hrníček a dát ho
králíkovi, který ho hledá, ale to je zbytečná dobročinnost) a projděte do
chrámu, kde si promluvte s kněžkou. S jejím vzkazem dojděte do lesa za králem
jelenů. Pak do vesnice lasiček, která leží vlevo dole na mapě. V jižní části
čtvercového seskupení budov v obchodě s nářadím kupte sádru (Bag of Plaster)
za patnáct zlatek. Dále jděte do zámku kančího krále, na mapě vpravo. U vchodu
musíte zmást stráže, aby vás pustily ke králi. S králem si promluvte a i když
by se zdálo, že tato akce nemá žádný velký smysl, lišák u východu ze zámku
zjistí, že v kousku bláta s sebou ven vynesl i jakýsi pečetní prsten. Teď
zpátky do vesničky zbožných králíků. Jděte si podruhé popovídat s kněžkou,
dejte jí talisman od jeleního krále a dostanete povolení k prohlídce její
zahrady. V západní části plotu městečka jsou nyní otevřena vrátka do zahrady.
Tam najděte prázdný kbelík, nasypte do něj sádru a přidejte vodu z fontánky.
V severozápadním rohu zahrady vezměte ze země kyselé bobule (Sourberries)
a hned vedle nalijte sádru do otisku neznámé tlapky. Podle mapy jděte do krysí
jeskyně, kde zblbnete strážce vchodu zmateným chováním svých kolegů.
V převlečení prokličkujte bludištěm chodbiček až ke krysímu představenému.
Pokecejte o kouli a dejte mu pečetní prsten, otisk tlapky a bobule
Sourberries, řekne vám, kdo je zloděj koule. Teď po mapě do domku na skále.
Domluvte se psem výměnu mapy za spravení čočky do dalekohledu. Rozbitou čočku
odneste do vesnice lasiček ke sklenáři. Vchod do jeho dílny najdete v severní
části náměstíčka. Dejte si s ním schůzku v hale. Do haly je možno vejít
z pravé dolní venkovní části shluku budov. Uvnitř v hale složte vstupní
zkoušku řádu stavitelů. Po zkoušce si promluvte s lasiččí koulí a jděte se
zeptat staré učené krysy, co je vlastně ono rozbité sklíčko zač. Řekne vám, že
je to teleskop. Jděte zpět do vesnice a řekněte to kouli. Koule dále prozradí,
že je třeba sklíčko vyleštit červeným bahnem. Okk připomene, že toto bahno
tvoří koupel kančího krále. Jděte tedy znovu za kančím králem a hloupé stráže
znovu ošalte. Lišák bahno sám nabere. Bahno odneste zpět na sněm do vesnice
a dejte ho skláři. Ten vyrobí čočku, kterou odneste psovi "kartografovi"
žijícímu na skále. S mapou vyjděte ven před dům a promluvte se zajícem. Na
velké mapě se vydejte do psí pevnosti na severu. Řekněte strážím, že se
pokusíte pobavit prince. Pobavení však skončí fiaskem a vás čeká vězení.
V žaláři použijte misku na dveře cely. Přijde strážný, kterému si řekněte
o jídlo a o 1žíci. Až odejde, snězte jídlo a použijte lžíci na uvolněnou
kostku v dolní části pravé zdi. Poté kostku vezměte (Pick up).
Pokud ji nevyrazíte hned, útok lžící několikrát opakujte. Vymotejte se
z podzemí a jděte po cestě pryč ze zámku. Objevíte se na nové mapě. Nejdříve
se odeberte doleva, do vesnice koček. Přijměte jejich pohostinství a promluvte
si s náčelnicí o její nemocné dceři. Slibte, že dceru pomůžete uzdravit. Na
mapě je kromě významných lokací také pár prázdných lesních paloučků. Na jednom
z nich brzy potkáte obchodníka, který vám vymění jehlu a nit za prsten. Pak
jděte k domku na severozápadě. Kecejte do kukátka ve dveřích a střídavě do něj
strkejte dopis od Eleny, až vás její sestra pustí dovnitř. Pošle vás pro tři
komponenty na lék: jehlu a nit, med a rostlinku Catnip. Jděte do pravé části
mapy před diamantový důl. Seberte lano a kousek pazourku. Potom prostředkem
mapy dojděte k osamocenému stromu s rojem včel. Seberte klacíky a použijte je.
Vznikne ohniště.
Potom použijte lžíci na pazourek, čímž jiskra zapálí roští a vyvalí se hustý
dým. Pak miskou vyberte med z prázdného úlu. Rostlina Catnip roste u vody na
břehu velkého jezera na severozápadě mapy. Se všemi komponenty se vraťte
k sestře Alammě a dejte jí je. S lékem se vraťte do kočičí vesnice a ve stanu
použijte lék na nemocnou Mirrhp. Přišel čas osvobodit uvězněné kamarády, takže
zpět do psího opevnění. Uličkami psího zámku se domotejte do princovy ložnice.
Vyhýbáním se vrzajícím dřevům mu ukradněte klíček, když je ve spánku otočen na
pravou stranu. Dále projděte přes strážnici až k vězení a osvoboďte své
přátele. Na mapě pak choďte tak dlouho po pasekách, až narazíte na překupníka.
Kupte od něj zpět prsten za zelený krystal, který ulomí Okk uvnitř lomu.
Krystal (Fragment) se musíte příkazem Pick up pokusit sebrat dvakrát za sebou,
jedině pak ho Okk pro vás získá. V nejsevernějším cípu mapy je průsmyk mezi
skalami (Rock Gorge). Pošlete jelena napřed a použijte lano. Jedině tak se
dostanete na druhou stranu a tím i do třetí, poslední části mapy. Jakmile
dojedete na ostrov, rovnou jděte k malému vodopádu. Tam si promluvte s kočkou
Shialou. Potom jděte k přehradě, kde vás zajme smečka vlčích banditů. Ráno vás
z vězení Shiala osvobodí. V prázdné vesnici banditů vezměte sošku z levého
stanu, Dále jděte na letiště na západě ostrova. Ve druhé stavbě zleva seberte
lano. S lanem jděte na útes na východním konci ostrova a spusťte se pro
magnetickou kartu. Vraťte se na letiště, kde pomocí karty můžete vstoupit do
jednoho z domů na pravé straně startovací dráhy. Bludištěm dojděte do
místnosti s počítačem, kde seberte železný trojúhelník. Vraťte se na molo, kam
jste přijeli loďkou a vyměňte s bobrem sošku za olejovou lampu. Jděte zpět na
letiště a použijte olej z lampy na třetí dveře zleva. Uvnitř' najdete
šroubovák. Jděte na přehradu k malé měřící stanici, kde šroubovákem odblokujte
zarezlé dveře. V místnosti uvnitř stanice seberte digitální hodiny, které
otevřete a váleček, jež z nich vypadne vložíte do železného trojúhelníku.
Ještě jednou jděte k vodopádu. Vlezte skálou dovnitř za Shialou a promluvte
s ní. Do otvoru ve stěně levé skály vložte železný trojúhelník. Tunelem
projděte až do nitra přehrady. Lezte po žebřících stále nahoru. V posledním
patře narazíte na hledaného zloděje, který rychle s koulí uteče poklopem na
vrchol přehrady. Jděte za ním a dočkáte se trochu méně okázalého závěru této
hry. Nechybí ani vodítko k dalšímu pokračování.
KONEC.