1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
In Cold Blood - návod
Autor: Bonusweb

Nejprve několik obecných rad do začátku :


Kde  je možné  se připlížit  k vojákům   zezadu a  bacit je  po hlavě,  tam to

udělejte,  ušetříte munici  a často  i svoje  zdraví. Přitom využívejte skrýší

jako  jsou hromady  kamenů, sudů  nebo čehokoliv  dalšího, za  čím je možné se

přikrčit. Pokud spěcháte, je lepší běhat (i když je to utrpení) a i ze žebříků

se  lze spouštět  zrychleně -   přidržením klávesy  pro běh.  Každého ležícího

vojáka prohledejte,  mívají u sebe  munici a zdraví  (samotná akce se  provede

tak, že se přikrčíte a použijete klávesu  pro akci). Nebudu  to v návodu stále

připomínat, udělejte to prostě pokaždé, i  když ne vždycky něco najdete. Hodně

používejte  REMORU, a  to nejen  na počítače,  ale i  na zamčené  dveře a jiné

elektronické  předměty. Dobrá  je i   k tomu,  abyste mohli  monitorovat pohyb

v místnostech, kam  jste ještě nevkročili  - vždycky tak  budete vědět, jestli

máte za dveřmi někoho čekat nebo ne.


1) Důl


Mise : Zachránit agenta Kiefera.


Promluvte  si s  Kostovem, pomůže   vám odlákat  pozornost strážného  v budce.

Zatímco mu bude nabízet cigarety, propližte se dovnitř budovy. Uvnitř projděte

dveřmi do  místnosti, kde stojí stráž,  která vám dovolí jít  pouze do prvních

dveří  vlevo. Radši  poslechněte, jinak  začne střílet  a spustí  povyk v celé

budově. V umývárně  počkejte u dveří, dokud jeden z  voják neodejde, potom oba

zbývající sejměte  - a nezapomeňte je  prohledat. Výtahem sjeďte dolů,  tam si

promluvte  se  všemi  třemi  techniky  a  dalším  výtahem vyjeďte zase nahoru.

Počkejte,  dokud  se  k  vám  stráž  neotočí  zády,  pak ho majzněte po hlavě.

Zaskočte nejdřív do  dveří nahoře - přítomný technik  vám sdělínovou informaci

o Kieferovi. Vraťte  se zpátky a dveřmi  vlevo pokračujte dál do  místnosti se

schůdky a větrákem. Dveře vlevo vedou do místnosti s počítačem. Napojte na něj

REMORU a vytáhněte  si pár důležitých informací o rafinérii  i lidech v ní. Až

to budete mít,  vraťte se zpátky a po schůdkách  projděte do dlouhé chodby. Na

jejím  konci vpravo  jsou dveře,  za  nimi  z mkrabice  seberte jedno  ocelové

tělísko a  přejděte do další místnosti  s urychlovačem částic. Tam  odsuňte na

stranu  přístroj stojící  mezi oknem  a urychlovačem,  na straně  vezmětejeden

testovací kolík, vložte  ho do urychlovače u spusťte. Až  se uvolní cesta ven,

prolezte tam,  prohlédněte si odříznutý  kabel, pošlete zprávu  Kostovovi, aby

vás urychleně kontaktoval a vraťte se do  místnosti s hlídačem v budce. Ten má

uvnitř své kabinky právě takový kabel, který by se vám hodil, ale nedá vám ho,

dokud  na  něj  nevytáhnete  zbraň  a  trochu  mu  s  ní nepohrozíte. Až kabel

dostanete,  použijte na  něj ocelové  tělísko z  té samé  místnosti a  celé to

dojděte vystřelit urychlovačem přes průrvu.


Přeručkujte  na  druhou  stranu,  kde  vyslechnete  rozhovor  mezi  profesorem

Tolstovem a mladou dívkou. Až tajemná Číňanka uteče, promluvte si s profesorem

a z počítače vytáhněte všechno, co se dá. Podstatná je hlavně informace o tom,

že profesor  má dceru Alexandru  - až si  s ním o  ní promluvíte, bude ochotný

otevřít  vám  dveře  dál.  Projděte   jimi  a  pokračujte,  dokud  od  Kostova

nedostanete zprávu  - hned mu  odepište, že má  udělat všechno možné,  jen aby

odlákal stráže. Jakmile se mu to  povede, můžete venku bez pečně přeběhnout do

dalších dveří. Jděte doleva a dál  do místnosti s ženskou techničkou, které se

zeptejte na přítele profesora Tolstova.  Za dalšími dveřmi zůstaňte skrčení za

bednami a strážné  zastřelte jednoho po druhém. Počkejte  ještě, až ze zadních

dveří vyběhne další  voják, a až ho vyřídíte taky,  projděte chodbou a zabočte

doprava.  Tam  si  prohlédněte  pomocný  výtah  a  jděte  dál  až do místnosti

s pojistkou,  která ale  nejde vyndat.  Pokračujte ještě  dál a výtahem sjeďte

o patro  níž. Opatrně  se  přesuňte  dopředu  a  vejděte  do domku  vlevo, kde

konečně  najdete  profesorova  přítele.  Na  otázku,  zda  jste  hledaný agent

odpovězte, že jste, a pak se pokuste odjet s pomocným výtahem v rohu. Mechanik

vám  vysvětlí, že  ho musíte  nejprve  aktivovat  z místnosti,  kde je  ženská

technička, takže se tam vraťte a udělejte to.


Teprve  potom můžete  s pomocným  výtahem vyjet  nahoru a  taky můžete konečně

vyndat pojistku, která předtím vyndat  nešla.Sjeďte výtahem zase dolů, vyjděte

ven a pokračujte dozadu ke strážím. Nejdřív se vydejte rovně a ne doprava přes

most,  ale  dejte  pozor,  ať  vás  nikdo  nechytí. Opatrně projděte laserovou

ochranou,  nalevo od  ní slezte  po žebříku  do jámy  a prohledejte  nalezenou

mrtvolu. Jednak  u ní najdete  energetický článek a  jednak si budete  moct do

REMORY natáhnout  data o Tri-Nephelinu. Vraťte  se zpátky  na  křižovatku, tam

vyřiďte stráže a pokračujte přes most dál.  Kde je to možné, schovávejte se za

vozíky  a likvidujte  vojáky ze  zálohy. Dostaňte  se až  k přístroji,  do něj

zastrčte energetický článek a spusťte  ho. Vzniklým otvorem proběhněte a běžte

pořád dál  tak dlouho, dokud neuvidíte  důlní vozík, který vás  z nebezpečného

prostředí bezpečně dostane.


2) Bezpečnostní základna


Mise : Nasadit  štěnici  do  hlídaného  serveru,  najít a  přinést data  o VFF

a získat informace o místě pobytu profesorovy dcery Alexandry.


Proběhněte až  tam, kde se  občas zjevuje robot  a schovejte se  tam za bedny.

Počkejte,  až  se  zase  objeví  a  pak  ho  v bezpečné vzdálenosti následujte

dovnitř. Až uvidíte modrý blikající bod označující nabíjecí stanoviště robotů,

zastrčte do něj EMP minu a vraťte se do chodby, kudy jste přišli. Až odrovnáte

prvního  robota, nalákejte  do blízkosti  miny ještě  toho druhého  a pak minu

vyndejte. Jděte dál až k vězeňským celám, v té první najdete profesorovu dceru

Alexandru - promluvte si s ní a  pak dojděte na druhý konec chodby, kde zkuste

otevřít zamčené dveře. Nepůjde to, takže se vraťte k Alexandře a přemluvte jí,

ať  zavolá hlídače.  Tady se  mi někdy  stalo, že  když jsem  ho nezabil přímo

u inkriminovaných dveří na  konci chodby, přiletěl s ním  ještě robot, kterého

jsem  pak nedokázala  odstranit, ale  je možné,  že na  takovou situaci  vůbec

nenarazíte. Až se hlídače zbavíte, jděte dál  - než se ale pustíte po schodech

nahoru, vyzvedněte si ze skladu velký  klíč. Do dveří vlevo od schodiště ještě

nemůžete,  nejdřív musíte  sehnat příslušnou  kartu, která  na vás  čeká právě

o patro výš. Vyjděte tedy po schodech  a zabočte do dveří vlevo. Postávajícího

chlápka  se zeptejte,  kde najdete  server, řekne  vám, že  musíte vyjít ještě

jedno patro. Jděte tedy dál do  velké místnosti s dvojím schodištěm, po kterém

se pokuste vyjít nahoru. Tudy  ale kvůli bystrozrakým zaměřovadlům neprojdete,

takže se  vraťte dolů a projděte  si místnosti nalevo. Musíte  přitom odchytit

jednoho z hlídačů a promluvit si s  ním o povolení ke vstupu. Později byste ho

měli   najít  v   místnosti  s   kulečníkem,  poradí   vám,  abyste  zašli  za

službukonajícím  důstojníkem.  Abyste  zjistili,  který  to  je,  přečtěte  si

v briefingové  místnosti na  stěně rozpis  služeb. Ten,  kterého hledáte, sedí

právě na záchodě, takže si tam s ním  promluvte a vytáhněte z něj, že má svojí

kartu  uloženou  ve  skříňce.  Jděte  od  místnosti  s  počítačem  a  z  údajů

o důstojníkovi  zjistěte,  která  skříňka  mu  patří.  Otevřete  jí a kartu si

vyzvedněte. Jděte  zpátky dolů po schodech,  kartou otevřete dříve nepřístupné

dveře po levici  a s pomocí REMORY vypněte  bystrozraká zaměřovadla nahoře nad

schodištěm. Vyjděte zase  až nahoru a najděte místnost  s žebříkem, který vede

ještě výš, ale vy na něj nedosáhnete.  Použijte na něj ten velký klíč, co máte

v inventáři (jak moc je velký, to pochopíte, až když ho Cord vyndá z kapsy).


Vylezte  nahoru, projděte  přes stanoviště  vrtulníku do  místnosti s mříží na

podlaze  a skrze  ní si  vyslechněte  scénku  z nižšího  patra. Odteďka  už se

nezbavíte otravného  alarmu, takže je  třeba mít se  ne pozoru před  horlivými

vojáky. Slezte  po žebříku zase dolů  a v patře najděte  místnost s počítačem,

který  hledáte. Bohužel  se vám  nepodaří do  něj dostat,  takže projděte přes

chodbičku  do  jakési  centrály,  kde  sedí  za  stolem  mladík přes počítače.

Pohovořte  si  s  ním  a  on  vám  nakonec  do  REMORY  nahraje poslední verzi

protokolů,  které  k  přístupu  do  počítače  potřebujete. Pak můžete vypustit

štěnici do hlavního počítače. Ještě  prozkoumejte místnosti kolem, až narazíte

na jednu, v níž  se nachází počítač s blokem dat o VFF  - ten ale nejde vyndat

jen  tak, k  tomu budete  potřebovat speciální  nástroj a  ten má pouze člověk

o patro  níž (je  to ten  samý, kterého  jste se  na začátku  mise ptali,  kde

najdete server). Až se  k němu vypravíte, počítejte s tím, že  dole v hale vás

čeká přestřelka se skupinou vojáků a  vůbec cestou  dbejte zvýšené opatrnosti.

Obtloustlý chlápek  vám ukáže šuplík,  z kterého si  nástroj vezměte a  s jeho

pomocí požadovaný blok o VFF konečně  můžete vyndat. Jakmile se vám to podaří,

vraťte se stejnou cestou, kterou jste původně přišli.


3) Ve vozidle


Mise : Najít a zachránit Chi Ling Cheung.


Vyhoďte dveře do vzduchu výbušninou z inventáře. Až ohledáte výtah a zjistíte,

že  se s  ním nikam  nedostanete,  vraťte  se kousek  zpátky k  hlásiči požárů

a použijte na něj zapalovač. Přivoláte tím technickou pracovnici, na kterou je

třeba vytáhnout zbraň a zamávat jí s  ní před očima, aby byla patřičně sdílná.

Dozvíte  se tak,  že Chi  drží v  prvním vagónu  a že  je vozidlo plné vojáků.

Vyjeďte  výtahem nahoru,  zastřelte oba  vojáky a  jděte dál  do chodby, odkud

spodním koncem uvidíte  vyjíždět robota. Pak je třeba  co nejrychleji běžet na

horní konec chodby  do místnosti s nabíječkou, strčit do  ní EMP minu a vrátit

se zase zpátky do chodby. Až se  robot znehybní, jděte do místnosti vlevo, kde

najdete technika s  několika užitečnými informacemi - vydá je  ale opět jen po

vyhrožování se zbraní  v ruce. Až budete vědět všechno,  co jste vědět chtěli,

vraťte se do chodby a na jejím dolním konci vpravo vstupte do střelnice. Pokud

zabijete oba střelce, z bedny si  pak můžete chodit doplňovat munici. Projděte

přes  chodbu  naproti,  kde  za  dveřmi  číhá  další  voják. Až  bude  po něm,

nevstupujte do dveří  vpravo, jinak se vám spustí  časový limit. Je výhodnější

nejdřív vyčistit  cestu za dveřmi vlevo.  Takže tam jděte a  zastřelte všechny

tři vojáky, kteří postupně přiběhnou. Pak se  mrkněte za levé dveře (je tam na

počítači k  vidění rozmístění zbraní na  vozidle) a pak i  za pravé dveře (tam

najdete rozbušku, kterou vezměte s sebou). Pak teprve se vraťte zpět a vejděte

do místností vpravo, které jste předtím vynechali.


V jedné z nich najdete na lůžku zle zřízeného Felixe. Přestože jste věděli, že

ve vozidle je bomba,  teprve od Felixe se dozvíte, kde je  a že na ní odtikává

patnáctiminutový  časový  limit.  Pomůcka,   kterou  k  přenastavení  časovače

potřebujete, leží  v jedné ze  skříněk v místnosti  hned vedle Felixe.  Abyste

zjistili v které, nalogujte se do  počítače a přečtěte si Felixovy záznamy. Až

se dozvíte, že je to skříňka číslo 23, stejně se vám jí nepodaří otevřít. Opět

pomůže počítač  - a prostě  vám ji otevře.  Seberte z ní  ten důležitý předmět

a pokračujte  směrem  k  dalšímu  vagónu.  Laserem  chráněné  dveře se vám ani

s REMOROU otevřít nepodaří, takže to jděte zkusit k počítači do místnosti, kde

je technik,  s kterým jste už  mluvili. Odtud z počítače  ochranu deaktivujete

a budete  moct  pokračovat  do  další  části  vozu.  Až  přijdete do místnosti

s robotem, skrčte se  za bedny a počkejte, dokud nebude  robot daleko od svojí

nabíječky. Pak se k  ní připlazte, umístěte do ní EMP minu  a zase se odplazte

zpátky do  bezpečí. Jakmile se  vzduch vyčistí, nastupte  do výtahu a  vyjeďte

s ním nahoru. Tam vás  hned čeká střílení na vojáka a vzápětí  po něm i mávání

zbraní  před  nosem  jednoho  z  mechaniků.  Jedině  tak  se totiž dozvíte, že

informace, kterou hledáte,  je k mání v počítači. Mrkněte  do něj a zajistíte,

že bedna, kterou je třeba najít,  má číslo 66. Jeďte dalším výtahem, zastřelte

oba vojáky, najděte  bednu 66 a pomocí timer key  od Felixe přenastavte časový

limit na 60 minut, což je doba,  kterou teď máte na prozkoumání celého vozidla

a jeho opuštění. Vylezte po žebříku na  střechu, kde vám další postup znemožní

automatická  zbraň. Abyste  ji deaktivovali,  musíte se  vrátit do  posledního

vagónu  do místnosti,  kde jste  si na  počítači prohlíželi  schéma rozmístění

zbraní na vozidle.  Z tohoto počítače zbraně deaktivujte.  Pak pokračujte přes

střechu do třetího  vagónu. Z počítače zamkněte dveře  plné vojáků, pak teprve

vylezte  po žebříku  nahoru, přejděte  na opačný  konec, tam  zase slezte dolů

a velkými dveřmi projděte  dovnitř místnosti s robotem. Opatrně  se pro plazte

do nejbližších dveří a tam skrčeni za  bednami počkejte, až stráž přejde k vám

a otočí se k vám zády. Pak ho  zlikvidujte a jděte vlevo do jakési garáže. Tam

zastřelte oba vojáky a po žebříkách vyšplhejte  až nahoru do umývárny. Z ní se

dostaňte k nabíječce robotů,  strčte do ní EMP minu a vra  ťte se do umývárny.

Až bude  po prvním robotovi, je  třeba vyřídit i druhého.  Jděte směrem jakoby

dolů  a pomocí  REMORY se  dostaňte přes  zamčené dveře.  Pak je  nejvyšší čas

schovat se zase  do umývárny a počkat tam, dokud  i druhý robot neprojde kolem

vaší  nastražené miny.  Až to  udělá,  seberte  minu a  pokračujte do  druhého

vagónu.


Tam vstupte nejdříve do dveří vlevo  - vojáka zastřelte a mechanikovi pohrozte

smrtí, aby  se pěkně rozhovořil. Pak  jděte do místnosti naproti  a z počítače

otevřete horní průchod.  Sjeďte výtahem dolů a na  přítomném počítači otevřete

i dolní  průchod.  Nepůjde  však  zprovoznit  plošina  pro  obsluhu  -  k tomu

potřebujete  kód  od  mechanika,  takže  mu  zase  jděte trochu vyhrožovat. Se

získaným kódem  aktivujte celé zařízení,  které vás vyveze  nahoru na střechu.

Tam jděte až dozadu, zabijte oba vojáky  a pokuste do dostat dveřmi do chodby.

Nepůjde to,  takže se nejdřív  soustřeďte na  robota  - nechte ho  jet za vámi

(udržujte bezpečnou vzdálenost nebo po vás bude střílet), vyveďte ho nahoru na

střechu a na  druhé straně zase slezte dolů  a v místnosti s nabíječkou  do ní

strčte EMP minu. Ukliďte se někam stranou a počkejte, až bude po robotovi. Pak

si minu vyzvedněte a můžete jít zkratovat dveře vedoucí do prvního vagónu. Tam

projděte dál, dokud nenarazíte na prvního  strážného - zabijte ho a pokračujte

dveřmi  vlevo. Za  nimi čeká  další  voják  a až  ho vyřídíte,  najděte vpravo

kapitánovu kabinu. Až bude v pokoji bezpečno, otevřete sejf a vezměte si z něj

dvě  karty. Odtud  se vydejte  do vězeňského  bloku, kde  v poslední místnosti

najdete Chi. Až se hlídači vytrhne,  bleskurychle ho zastřelte. Jděte s Chi na

začátek vagónu a  dejte jí jednu z karet, aby  vám mohla pomoct odpojit zbytek

vozidla. Pak se vraťte do místnosti,  kde jste našli Chi, z počítače odemkněte

celu  4  a  jděte  tam.  Po  žebříku  se  daleko nedostanete, poklop nahoře je

zavřený, takže  se znovu musíte  obrátit na počítač,  z kterého jste  otevřeli

i celu. Až bude poklop odklopený, vylezte nahoru, zlikvidujte vojáky a sejděte

po schůdkách k řidiči.  Až si s ním popovídáte, nebudete už  mít do konce mise

nijak daleko.


4) Tajné laboratoře


Mise : Vniknout do budovy a najít Nagarova.


Abyste odlákali  stráž od dveří, je  třeba zavřít přední kryt  na autě. Pak se

propližte  okolo zadní  části auta   až ke  vchodovým dveřím,  tam zneškodněte

jednoho vojáka  a až se bude  vracet ten druhý, zastřelte  ho. Vejděte dovnitř

a sjeďte  výtahem o  patro níž  - tam  si podrobně  prohlédněte zabarikádované

dveře a pak  na ně použijte REMORU. Se získaným  číslem dokumentu vyjeďte zase

nahoru,  v  místnosti  vlevo  se  podívejte  do  počítače  a  nechte si vypsat

podrobnosti o  hledaném dokumentu. Z  něj vyčtete ID  zamčený ch dveří,  které

odsud  můžete  rovnou  odemknout.  Až  to  uděláte,  sjeďte  zase výtahem dolů

a u zapovězených  dveří počkejte, až  k vám bude  stráž stát zády,  pak teprve

vejděte dovnitř. Prohledejte mrtvolu a seberte její ID kartu. Pomocí té se teď

můžete  dostat do  střežené místnosti  v  prvním  patře, kam  by vás  dřív bez

identifikace nepustili. Vevnitř visí na zdi  kabel, který seberte a vydejte se

najít  velkou laboratorní  místnost, do   které se  sjíždí v  nekrytém výtahu.

V levém  horním  rohu  poblíž  jakési  emancipované  vědkyně  sundejte  ze zdi

plechový kryt a vlezte dovnitř. Na hák vlevo od dveří upevněte kabel a spusťte

se dolů. Až se vzpamatujete z pádu, napojte REMORU na  dveře a vyberte možnost

se softwarem BEELZEBUB.


V této úrovni  si dávejte pozor  na malé robůtky,  které lze zneškodnit  dvěma

výstřely. Všude se  taky povaluje spousta mrtvol, tak  je pilně prohledávejte,

ať si rozšíříte zásoby munice a  zdraví. Ůplně vzadu na opačné straně komplexu

nejděte  místnost  s  laptopem,  ten  restartujte  a  přečtěte  si  oba maily.

Připravte se na to, že jakmile vyjdete z místnosti zpátky na chodbu, začne vás

pronásledovat  celkem nebezpečně  vypadající  robot.  Jediné, co  zatím můžete

dělat,  je držet  se od  něj tak  daleko, aby  na vás  nedosáhl svým vražedným

pařátem. Běžte zpátky do chodby, kde jste začínali a tam najděte dveře vedoucí

do  místnosti se  sejfem. Díky  kombinaci získané  z jednoho  mailu ho  můžete

otevřít a  vyndat z něj  pojistku. Tu  je  třeba použít v  místnosti, která se

nachází  vedle  té  s  laptopem,  na  prázdnou  díru poblíž blikajících skříní

(nahoře  na  schodech).  Až  blikající  divnotu  zprovozníte,  najděte  velkou

místnost  s pákou  a hydraulickým  drapákem (nebo  co to  je). Tam  u počítače

spusťte REMORU,  vybráním všech tří  možností  v  menu obnovte přívod  energie

a aktivujte hydraulické zařízení. Pak se  vraťte zase zpátky do místnosti, kde

jste zandali pojistku a použijte  tam REMORU na energetické zásobování, abyste

umožnili přísun energie do nádrží.


Teď je třeba  najít pronásledujícího robota a nalákat ho  za vámi do místnosti

s gigantickým drapákem. Až  tak učiníte, běžte k páce a  počkejte, až se robot

dostane do místa zhruba na úrovni nyní pohyblivého drapáku - dobře načasovaným

zatáhnutím za páku by se vám  mělo povést rozmáznout robota o zeď. Prohledejte

jeho pozůstatky,  najdete tam mikročip,  který vám otevře  jediné dveře, které

vám  dosud zůstávaly  zamčené. Výtahem  sjeďte dolů  a zastřelte  strážného za

počítačem.  REMOROU se  napojte na   pravý terminál  a prohlédněte  si záznamy

o testovacích  vzorcích  -  speciálně  o  Oliakovi.  Pak  se  napojte  na levý

terminál,  zmáčkněte tlačítko  C8 a   nechte vyjet  jednu z  podzemních klecí.

Promluvte si s  jejím obyvatelem a pak ho pusťte  ven. Zkoušejte s ním hovořit

tak  dlouho, dokud  vám nenavrhne  hru na  tajemství -  pak mu  řekněte nějaké

vymyšlené,  on  vám  za  to  na  oplátku  řekne  jedno  opravdové.  Dojděte si

prohlídnout vrata,  za kterými zmizeli  vojáci, a pak  znovu zapřeďte rozhovor

s Oliakovem.  Navrhněte mu  hru na  letadlo  (pokud  by  vám to  nešlo, zkuste

Oliakova chytit přesně na kruhu s číslem 11), odveďte ho na kruh s jedenáctkou

a přikažte mu, ať tam počká. Jděte k  terminálu, vyjeďte s klecí nahoru a zase

dolů, a pak nechte Oliakova, ať totéž udělá pro vás.


Až  budete nahoře,  snadno přeskočíte  na balkón.  Sejděte schody,  vstupte do

místnosti  vpravo  a  stisknutím   červených  tlačítek  si  prohlédněte  obsah

některých  nádrží. Až  se objeví  Nagarov s  Alexandrou, užijte  si nenadálého

setkání a po jejich odchodu se je  pokuste sledovat. Nebude vám to nic platné,

takže se zase  vraťte do místnosti s nádržemi, kde  už se bude pohybovat jeden

z techniků. Nechte si  od něj otevřít zamčené dveře,  projděte jimi a připojte

se k terminálu.  Ani to vám nebude moc platné,  takže obejděte skříň vpravo do

terminálu  a prozkoumejte  štěrbinu vedoucí  kamsi dozadu.  Pak otevřete  levé

křídlo  skříně a  uvnitř ní  pohněte se  zbraní stojící  v koutě.  Až se skříň

odsune,  jděte vzniklým  průchodem dál   až na  střechu. Budou-li  tam vojáci,

zabijte  je  a  technika  se  zeptejte  na  heslo  do počítače. Vraťte se dolů

k počítači, heslo zadejte  (i když trochu jiné :-) a  přečtěte si nový mail od

Chi,  kde vám  sděluje, že  zaměření radarem  konečně začalo fungovat. Vylezte

zase zpátky na střechu a nechte věcem volný průběh.


5) Sabotáž rafinérie


Mise : Vyhodit do vzduchu Baby Blue.


Běžte rovně až  na konec tunelu, kde zastřelte  strážného. Prohlédněte si páku

vlevo  a  zkuste  ji  zmáčknout.  Poté,  co  se  vrátí  zpátky, musíte donutit

technika,  aby ji  zmáčknul on.  Běžte  zpátky  na začátek  chodby k  červeným

dveřím, které  se na chvíli otevřou.  Proklouzněte dovnitř, projděte laserovou

obranou (bliká s poměrně velkými prodlevami)  a odstraňte stráž. Cestou dál si

můžete promluvit s bandou dělníků, ale nebude to k ničemu. Dojděte až k mostu,

který  hlídá zbraň  - tam  si promluvte  s Kostovem  a až  začne pálit, rychle

přeběhněte  na  druhou  stranu  mostu.  Tam  se  schovejte  za  hromadu kamenů

a počkejte, až  k vám všichni  tři vojáci doběhnou,  teprve pak je  zastřelte.

Pokračujte  až  ke  kulatým  dveřím,  které  otevřete  pomocí  vedle stojícího

terminálu.  Uvnitř  si  promluvte  s  oběma  muži,  omrkněte  potíže s výtahem

a počítačem  a pak  bouchněte do   počítače pěstí.  Až mrcha  naskočí, vyberte

z menu  manipulaci s  třetím držákem,  čímž zprovozníte  výtah. Vyjeďte  s ním

nahoru,  pak pokračujte  ještě dál  po žebříku  a otevřeným  oknem  vlezte  do

místnosti. Tam si promluvte s doktorem Tolstovem, na konci rozhovoru zastřelte

přibíhajícího vojáka a vyskočte oknem zase ven.


Po scénce rychle slezte po žebříku dolů  a běžte doleva po schodech do budovy.

Tam do známé modré robotí nabíječky umístěte  EMP minu a vraťte se zpátky ven.

Až robota vyřídíte,  minu vyzvedněte a jděte nahoru  za Tolstovem. Prohledejte

ho,  abyste  našli  jeho  ID  kartu  a  pokračujte  dál jedinou možnou cestou.

U výtahu použijte profesorovu kartu a pokračujte  až k pojízdnému pásu, na ten

naskočte, kousek před  koncem zase vyskočte a po  trubce přeručkujte na druhou

stranu. Tam číhají  střílející vojáci, takže se musíte  rychle dostat na druhý

konec a po  pásu a po žebříkách pokračujte až  k výtahu. Tam zabijte strážného

a pákou  zhasněte světlo  dole. Sjeďte  dolů výtahem,  postřílejte vojáky a na

Baby  Blue  použijte  bombu,  čímž  vám  začne odtikávat desetiminutový limit.

Dveřmi vlevo vyběhněte ven, kde na  vás čeká Kostov a společně postřílejte tři

stráže. Pokračujte dozadu, vejděte opět dovnitř  budovy a ocitnete se tam, kde

jste už byli  v první misi. Jděte po  schodech vlevo dolů, pak dveřmi  dál, po

schodech nahoru a dveřmi vpravo se dostanete  k výtahu, odkud se dá ven projít

dvěma způsoby. Průchodem  vlevo je to sice kratší,  ale více zalidněné vojáky,

zatímco výtahem nahoru je to delší,  ale bezpečnější. Já jsem si vybrala výtah

- až s ním vyjedete, musíte se prostřílet skrze všechny protivníky až ven před

rafinérii.


6) Základna na pevnině


Mise : Infiltrovat základnu a vložit do počítače v řídící centrále výbušninu.


Vyšplhejte po žebříku nahoru a dejte  se vlevo, až najdete pneumatiku u plotu.

Tu  odkulte stranou,  dírou v  plotě prolezte  dovnitř a  šikovně se propližte

skrze bedny  hlouběji do objektu. Přímo  před vámi najděte domek  se žebříkem,

vylezte po něm  na střechu a zahýbejte s anténou.  Než vyleze rozhořčený divák

na střechu, přikrčte  se za půlkulatý objekt a až  vás strážný přejde, tiše ho

omračte. Prohledejte  ho a vezměte  si nalezenou kartu.  S tou otevřete  dveře

dole  a vejděte  do domku,  kde  vlevo  zablikejte se  světlem -  nalákáte tím

druhého strážného, aby přišel dovnitř, kde  ho můžete v klidu zastřelit. Potom

vyjděte  ven (kdyby  vám to  činilo takové  potíže jako  mně, musíte se snažit

přistupovat ke dveřím  z různých úhlů, až jeden zabere)  a přejděte rovně přes

cestu do  domku s technikem.  S tím si  popovídejte, pak zastrčte  EMP minu do

modré  nabíječky  a  z  počítače  zavolejte  prvního  robota.  Až bude po něm,

udělejte totéž  i s druhým.  Opusťte domek a  jděte zpátky k  bráně. Na straně

bunkru  otočte s  kolem a  až  začne  ucházet  plyn, zapalte  ho  zapalovačem.

Přeběhněte  až dozadu  k velké   věži, pomocí  karty projděte  branou, vyjděte

nahoru  do místnosti,  porozhlédněte se  tam (mrkněte  na schéma  a okýnkem na

robota)  a vedle  schématu vylezte  po žebříku  nahoru. Až  zastřelíte stráže,

nalogujte  se do  raketometu a  vypalte jednu  raketu řízenou  teplem na bunkr

u brány.


Projděte kolem místa výbuchu dírou v plotě  zpátky ven a ke druhé bráně, která

byla předtím  hodně střežená. Teď tam  zůstali jen dva vojáci,  a protože jsou

oba otočeni zády k vám, můžete se  prosmýknout do domku. Uvnitř si z terminálu

nahrajte soubor  potřebný k otevření velkých  vrat. Až to budete  mít, sejděte

dolů k  Chi. Tam vás  čeká překvapivá  scénka  s Kostovem a  Chi. Když skončí,

otevřete pomocí REMORY bránu a projděte dál. Jakmile Chi vyběhne levou stranou

mezi  vojáky, vy  zůstaňte schovaní  za přístrojem  a střílejte  na vojáky  po

jednom,  jak  k  vám  budou  přibíhat.  Až  je  všechny vyřídíte, jděte dozadu

k velkým dveřím. Spustíte alarm a budete  se muset vyrovnat s několika dalšími

protivníky. Pak si prohlédněte počítač u  dveří i nepojízdný výtah, po žebříku

vylezte  nahoru a  jděte pořád  rovně dozadu,  dokud nedojdete  až na konec do

místnosti s výtahem.  Cestou budete muset vyřídit dost vojáků  a dokonce i pár

robůtků,  ale  není  to  nic  těžkého.  V  poslední  místnosti se podívejte do

počítače a pak se nechte Chi poslat malým výtahem dolů. Připravte se na to, že

hned  po zastavení  výtahu budete  muset zastřelit  dva vojáky. Dalším výtahem

vyjeďte  nahoru,  zastrčte  EMP  minu  do  robotí  nabíječky,  nalogujte se do

počítače a  otevřete dveře. Robot vjede  dovnitř, odpráskne se a  vy opět přes

počítač spusťte provoz lanovky. Hned, jak to uděláte, běžte ven z věže a kolem

ní dozadu až ke kabině, na kterou musíte naskočit.


7) Infiltrace ostrovní základny


Mise : Vložit do počítače v řídící centrále výbušninu.


Po opuštění  lanovky popojděte dopředu, schovejte  se za bednu a  počkejte, až

k vám stráž přejde,  pak ji snadno zezadu omráčíte.  Připojte se k zelenožluté

obrazovce, prohlédněte si  schéma komplexu a pak si  posunováním pásu vytvořte

správnou cestu před vodu (posuňte  ho třikrát proti směru hodinových ručiček).

Projděte  na pás  a po  něm na  druhou stranu.  Tam omrkněte  čerpadlo, otočte

červeným kolem, pak  vyšplhejte nahoru po žebříku, odpravte  strážného a skrze

terminál otočte pásem dvakrát proti směru hodinových ručiček. Zase přejděte na

druhou stranu, vojáka u terminálu opět  omračte a vlevo ze zdi seberte červený

power-pack. Pootočte  pásem jednou ve  směru hodinových ručiček  a přejděte po

schodech přes most na druhou stranu,  odkud přejedete pásem k robotovi. Rychle

přeběhněte k nabíječce,  strčte do ní EMP minu a  schovejte se za blízké bedny

- když to uděláte  šikovně, robot si vás vůbec nevšimne  a než se naděje, bude

mrtvý.  Dojděte k  výtahu, který  sice nemá  potřebnou energii,  ale zasunutím

červeného  p ower-packu  do slotu  u okna  mu jí  dodáte. Sjeďte  o patro níž.

V další  místnosti  najděte  ventil  vpravo  u  zábradlí  a  otočte  s ním. Až

přivolaný  technik přijede  výtahem nahoru,  nastupte do  výtahu, sjeďte  dolů

a zastřelte oba strážné. Pokračujte dál do místnosti se schodištěm, vyjděte po

schodech nahoru a pokračujte pořad dál až do místnosti s nabíječkou pro roboty

- tam zastřelte vojáka  a umístěte EMP minu do  nabíječky. Pak vyjděte dalšími

dveřmi  a jděte  pořád dál,   dokud nenarazíte  na robota.  Jakmile zastřelíte

vojáka,  který je  s ním  v jedné   místnosti, vyrazí  robot za  vámi, tak  ho

vylákejte  k mině.  Až bude  po něm,  vraťte se  tam, odkud  jste ho  vylákali

a vyjděte levými dveřmi ven. Omračte hlídače a výtahem sjeďte do další úrovně.

Projděte  dveřmi a  až robot  odjede, podívejte  se do  místnosti za  hromadou

beden,  kde si  promluvte s  uvězněným  chudákem.  Pak se  vraťte zpátky  a za

hromadu beden se schovejte. Jakmile se  bude robot vracet, rychle za jeho zády

přeběhněte do další místnosti, do které  jezdí i robot. Jděte do prvních dveří

vpravo, kde na konci  najdete Alexandru. Promluvte si s ní a vraťte se k velké

hale s dvěma roboty a vojákem. Přede dveřmi počkejte, než první robot místnost

opustí a  pak se pro  plazte vlevo  za  bedny. Tam skrčeni  počkejte, dokud se

první robot zase  nevrátí a dokud se k  němu ten druhý neotočí. Pak  teprve je

volná cesta  k dalším dveřím. Vojáka  za nimi je možné  zneškodnit beze zbraně

a pak se napojte na počítač - teď  bude nutné některé dveře zavřít a jiné zase

otevřít.


Číslo  2 u  Alexandry nefunguje,  ale můžete   zamknout 12  a to  tak, aby  se

korzující  robot  nacházel  v  místnosti  za  nimi.  Až  tam  robota uvězníte,

odemkněte  ještě 11  a prvního  robota zamkněte  za dveřmi  číslo 4. Pak běžte

o jednu místnost  zpět, tam za  dveřmi počkejte, odkud  z haly neodjede  robot

a pak  halou přeběhněte  do další   místnosti, kde  jste ještě  nebyli. Cestou

budete nejspíš muset  postřílet nějaké vojáky, ale stojí to  za to, protože za

dveřmi, které  měly na schématu číslo  11, je výtah, pomocí  nějž se dostanete

zase  o patro  níž. Nejdřív  sjeďte dolů  do jedničky  (Quayside), abyste  tam

zjistili, že bez  odlákání některých stráží byste tudy  neprošli. Vyjeďte tedy

výtahem o  jedno patro výš  do dvojky (Reactor),  všimněte si zamčených  dveří

a jděte kolem nich  dál. Tam sejděte ze schodů,  zneškodněte stráž a nalogujte

se  do  počítače.  Jednak  tam  zjistíte,  že  zamčené  dveře vedou k čerpadlu

a jednak  odsud  ty  dveře  můžete  otevřít,  což  učiňte. Vyjděte po schodech

zpátky, výtahem naproti dojeďte do haly, kde oběhněte oba mechaniky a vyptejte

se  jich na  nejspodnější patro  i na  obě čerpadla.  Pak se  vraťte zátky  ke

dveřím,  které jste  si předtím  na počítači  odemkli, a  vstupte do místnosti

s čerpadlem. Tam  v levém rohu  otočte kolem, čímž  způsobíte poplach v  celém

komplexu. Až k  čerpadlu přiběhne voják, zastřelte ho  a rychle vyběhněte ven.

U hlavního  výtahu už  bude stát  robot, takže  tudy se  dolů nedostanete, ale

můžete  běžet  druhými  dveřmi,  potom  výtahem,  přeběhnout  na druhou stranu

a ještě  jednou výtahem  a tam  už  jen  přestoupíte  na pomocný  výtah, který

vás zaveze  do nejspodnějšího  patra. To  se značně  vylidnilo -  zbyl tam jen

jeden  voják, kterého  zastřelte a   po schodech  vyjděte nahoru.  Použijte na

počítač cartridge a nechte se překvapit následující scénkou.


8) Ůtěk


Mise : Zachránit  Alexandru a zabránit vypuštění rakety,  která by zapříčinila

válečný konflikt mezi Čínou a USA.


Protože tam,  kde jste teď,  už jste  jednou  byli, pěkně se  na to rozpomeňte

a najděte  cestu  k  hlavnímu  výtahu  (vede  skrz  velkou  halu).  Sjeďte  do

nejnižšího podlaží,  kde zjistíte, že Nagarovuž  pláchnul. Po schodech vyjděte

k počítači a  s jeho pomocí  se pokuste zvednout  most. Bohužel k  tomu nebude

dost  energie,takže musíte  vyjet až  nahoru  do  pátého patra  a tam  se zase

rozpomenout, kam jste naposledy strčili  přenosný červený power-pack. Pokud by

se vám vzpomínání náhodou nevyvedlo,cesta k  němu vede následovně : po žebříku

nahoru, tam na  počítači otočit pásem dvakrát proti  směru hodinových ručiček,

přeběhnout  po  něm  na  druhou  stranu,  tam  otočit  pásem  jednou  po směru

hodinových  ručiček, přejít  schody a  z druhé  strany přeběhnout  po pásu  do

místnosti, kde je u výtahu ve zdi zasazené přesně to červené něco, co hledáte.

Vezměte si to a opačným postupem se  dostaňte zase zpátky dolů do první úrovně

k počítači. Vlevo na  zeď použijte power-pack, ať konečně  můžete zvednout ten

most. Až se to podaří, přeběhněte  ho  (nachází se vlevo od výtahu) a běžte až

k helikoptéře.  Zastřelte  všechny  přítomné  vojáky,  prozkoumejte  mřížku na

helikoptéře a pak na ni použijte REMORU, abyste zjistili, proč motor neběží.


Zjištění vás  dvakrát nepotěší -  musíte znovu do  výtahu a vyjet  do čtvrtého

patra, kde si vyzvednete čtyři kovové předměty  a jednu minu (cesta k nim vede

od hlavního  výtahu skrze jedny  dveře, pak hned  odbočit do vedlejších  dveří

a za  nimi  ještě   jednou  odbočit  -  tam  někde   byste  měli  najít  bednu

s požadovanými věcmi).  S tím vším běžte  zpátky do výtahu, sjeďte  do třetího

patra, najděte  Alexandru (když si v  hale pustíte REMORU, bude  Alexandra ten

jediný pohyblivý  bod na mapě), minou  vyhoďte do vzduchu dv  eře k její cele,

promluvte si s ní a až odběhne, vydejte  se i vy dolů k helikoptéře. Pokud vám

ještě zbývá  dostatek času, můžete  se dojít podívat  do dveří číslo  12 (hned

vedle hlavního výtahu), ale musíte  je nejprve ve vedlejší místnosti odemknout

- co tam  uvidíte, to jste  jistě nečekali.  Pak  už běžte k  helikoptéře a na

mřížku  použijte  kovovou  součástku,   která  vám  konečně  dovolí  vzlétnout

a opustit rozpadající se základnu.


9) Ponorka


Mise : Zabránit  vypuštění rakety, která by zapříčinila  válečný konflikt mezi

Čínou a USA.


Zabijte oba  přibíhající vojáky a po  žebříku se spusťte níž.Čekají  tam další

dvě  oběti,  takže  je  odpravte  a  podívejte  se  do  počítače. Zjistíte, že

k zastavení rakety budete  potřebovat dva klíče. Jděte do  dveří vpravo, dokud

nenarazíte  na zamřížovaný  průchod (cestou  se musíte  pochopitelně vypořádat

s obyvateli  ponorky). Pokuste  se ho  hacknout REMOROU,  ale když to nepůjde,

nechte to na  Chi. Vejděte vedle do výtahu, sjeďte  níž, kde můžete prozkoumat

počítač  (ale nic na něm  nedělejte !), pokračujte  dál dolů  po žebříku,  tam

zastřelte  dva vojáky  a doběhněte  až  na  konec chodby.  Po žebříku  vylezte

nahoru, omrkněte  otevřený sejf (najdete  tam napsaných šest  čísel) a výtahem

vyjeďte zase nahoru.  Jděte tentokrát doleva, cestou si  promluvte s technikem

(jen  s tím  osamoceným na  chodbě, ti  druzí dva  vám ne  řeknou vůbec  nic),

zastřelte dalšího  vojáka a na konci  chodby vejděte do místnosti  se zamčeným

sejfem. Zkuste na  něj číselnou kombinaci z předchozího  sejfu, ale nefunguje,

takže se vraťte k Chi. Po neveselé  scénce, jděte do dveří, které Chi otevřela

a uvnitř  si promluvte  s kapitánem  ponorky. Dá  vám heslo  k sejfu na druhém

konci ponorky, ze kterého dojděte získat první klíč.


Cestou zpátky vás napadne Lukyan, ale protože si k tomu vybere nešťastné místo

u nějakého  otevřeného rotujícího  stroje, stačí  do něj  strčit a  pak už jen

sledovat,  co z  něj po  pádu do  hlubin mechanismu  zbude (či  spíš nezbude).

Doběhněte  zastrčit první  klíč do  počítače  v  centrální místnosti  a až  na

Nagarova spadne žebřík, prohledejte ho. Ten správný klíč sice u sebe nemá, ale

nějaký přece. Výtahem sjeďte dolů, známou kombinací otevřete sejf a vezměte si

hledaný klíč. Hned s ním běžte k pultu, kde už jeden klíč je a použijte na něj

i druhý.  Až deaktivujete  raketu, běžte  k výtahu  a sjeďte  s ním  do spodní

chodby, kde je přivázaná Chi. Osvoboďte jí použitím malého klíče a od teď máte

jen  jednu minutu  na to,  abyste  se  dostali na  povrch ponorky.  Vylezte po

žebříku, pak vyjeďte výtahem, přeběhněte do  hlavní chodby a po dalším žebříku

se  dostanete na  hladinu. Pokud  se vám  to podaří,  stihnete ponorku opustit

dřív, než vybouchne - pokud ne,  zkoušejte to tak dlouho, dokud se neuspějete.

Po  závěrečném  videu  si  ještě  v  menu  Extras  můžete  prohlédnout obrázky

a artworky ze hry, profily všech postav, všechna videa a nebo si můžete zahrát

kteroukoliv z misí.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.