Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Nejprve několik obecných rad do začátku :
Kde je možné se připlížit k vojákům zezadu a bacit je po hlavě, tam to
udělejte, ušetříte munici a často i svoje zdraví. Přitom využívejte skrýší
jako jsou hromady kamenů, sudů nebo čehokoliv dalšího, za čím je možné se
přikrčit. Pokud spěcháte, je lepší běhat (i když je to utrpení) a i ze žebříků
se lze spouštět zrychleně - přidržením klávesy pro běh. Každého ležícího
vojáka prohledejte, mívají u sebe munici a zdraví (samotná akce se provede
tak, že se přikrčíte a použijete klávesu pro akci). Nebudu to v návodu stále
připomínat, udělejte to prostě pokaždé, i když ne vždycky něco najdete. Hodně
používejte REMORU, a to nejen na počítače, ale i na zamčené dveře a jiné
elektronické předměty. Dobrá je i k tomu, abyste mohli monitorovat pohyb
v místnostech, kam jste ještě nevkročili - vždycky tak budete vědět, jestli
máte za dveřmi někoho čekat nebo ne.
1) Důl
Mise : Zachránit agenta Kiefera.
Promluvte si s Kostovem, pomůže vám odlákat pozornost strážného v budce.
Zatímco mu bude nabízet cigarety, propližte se dovnitř budovy. Uvnitř projděte
dveřmi do místnosti, kde stojí stráž, která vám dovolí jít pouze do prvních
dveří vlevo. Radši poslechněte, jinak začne střílet a spustí povyk v celé
budově. V umývárně počkejte u dveří, dokud jeden z voják neodejde, potom oba
zbývající sejměte - a nezapomeňte je prohledat. Výtahem sjeďte dolů, tam si
promluvte se všemi třemi techniky a dalším výtahem vyjeďte zase nahoru.
Počkejte, dokud se k vám stráž neotočí zády, pak ho majzněte po hlavě.
Zaskočte nejdřív do dveří nahoře - přítomný technik vám sdělínovou informaci
o Kieferovi. Vraťte se zpátky a dveřmi vlevo pokračujte dál do místnosti se
schůdky a větrákem. Dveře vlevo vedou do místnosti s počítačem. Napojte na něj
REMORU a vytáhněte si pár důležitých informací o rafinérii i lidech v ní. Až
to budete mít, vraťte se zpátky a po schůdkách projděte do dlouhé chodby. Na
jejím konci vpravo jsou dveře, za nimi z mkrabice seberte jedno ocelové
tělísko a přejděte do další místnosti s urychlovačem částic. Tam odsuňte na
stranu přístroj stojící mezi oknem a urychlovačem, na straně vezmětejeden
testovací kolík, vložte ho do urychlovače u spusťte. Až se uvolní cesta ven,
prolezte tam, prohlédněte si odříznutý kabel, pošlete zprávu Kostovovi, aby
vás urychleně kontaktoval a vraťte se do místnosti s hlídačem v budce. Ten má
uvnitř své kabinky právě takový kabel, který by se vám hodil, ale nedá vám ho,
dokud na něj nevytáhnete zbraň a trochu mu s ní nepohrozíte. Až kabel
dostanete, použijte na něj ocelové tělísko z té samé místnosti a celé to
dojděte vystřelit urychlovačem přes průrvu.
Přeručkujte na druhou stranu, kde vyslechnete rozhovor mezi profesorem
Tolstovem a mladou dívkou. Až tajemná Číňanka uteče, promluvte si s profesorem
a z počítače vytáhněte všechno, co se dá. Podstatná je hlavně informace o tom,
že profesor má dceru Alexandru - až si s ním o ní promluvíte, bude ochotný
otevřít vám dveře dál. Projděte jimi a pokračujte, dokud od Kostova
nedostanete zprávu - hned mu odepište, že má udělat všechno možné, jen aby
odlákal stráže. Jakmile se mu to povede, můžete venku bez pečně přeběhnout do
dalších dveří. Jděte doleva a dál do místnosti s ženskou techničkou, které se
zeptejte na přítele profesora Tolstova. Za dalšími dveřmi zůstaňte skrčení za
bednami a strážné zastřelte jednoho po druhém. Počkejte ještě, až ze zadních
dveří vyběhne další voják, a až ho vyřídíte taky, projděte chodbou a zabočte
doprava. Tam si prohlédněte pomocný výtah a jděte dál až do místnosti
s pojistkou, která ale nejde vyndat. Pokračujte ještě dál a výtahem sjeďte
o patro níž. Opatrně se přesuňte dopředu a vejděte do domku vlevo, kde
konečně najdete profesorova přítele. Na otázku, zda jste hledaný agent
odpovězte, že jste, a pak se pokuste odjet s pomocným výtahem v rohu. Mechanik
vám vysvětlí, že ho musíte nejprve aktivovat z místnosti, kde je ženská
technička, takže se tam vraťte a udělejte to.
Teprve potom můžete s pomocným výtahem vyjet nahoru a taky můžete konečně
vyndat pojistku, která předtím vyndat nešla.Sjeďte výtahem zase dolů, vyjděte
ven a pokračujte dozadu ke strážím. Nejdřív se vydejte rovně a ne doprava přes
most, ale dejte pozor, ať vás nikdo nechytí. Opatrně projděte laserovou
ochranou, nalevo od ní slezte po žebříku do jámy a prohledejte nalezenou
mrtvolu. Jednak u ní najdete energetický článek a jednak si budete moct do
REMORY natáhnout data o Tri-Nephelinu. Vraťte se zpátky na křižovatku, tam
vyřiďte stráže a pokračujte přes most dál. Kde je to možné, schovávejte se za
vozíky a likvidujte vojáky ze zálohy. Dostaňte se až k přístroji, do něj
zastrčte energetický článek a spusťte ho. Vzniklým otvorem proběhněte a běžte
pořád dál tak dlouho, dokud neuvidíte důlní vozík, který vás z nebezpečného
prostředí bezpečně dostane.
2) Bezpečnostní základna
Mise : Nasadit štěnici do hlídaného serveru, najít a přinést data o VFF
a získat informace o místě pobytu profesorovy dcery Alexandry.
Proběhněte až tam, kde se občas zjevuje robot a schovejte se tam za bedny.
Počkejte, až se zase objeví a pak ho v bezpečné vzdálenosti následujte
dovnitř. Až uvidíte modrý blikající bod označující nabíjecí stanoviště robotů,
zastrčte do něj EMP minu a vraťte se do chodby, kudy jste přišli. Až odrovnáte
prvního robota, nalákejte do blízkosti miny ještě toho druhého a pak minu
vyndejte. Jděte dál až k vězeňským celám, v té první najdete profesorovu dceru
Alexandru - promluvte si s ní a pak dojděte na druhý konec chodby, kde zkuste
otevřít zamčené dveře. Nepůjde to, takže se vraťte k Alexandře a přemluvte jí,
ať zavolá hlídače. Tady se mi někdy stalo, že když jsem ho nezabil přímo
u inkriminovaných dveří na konci chodby, přiletěl s ním ještě robot, kterého
jsem pak nedokázala odstranit, ale je možné, že na takovou situaci vůbec
nenarazíte. Až se hlídače zbavíte, jděte dál - než se ale pustíte po schodech
nahoru, vyzvedněte si ze skladu velký klíč. Do dveří vlevo od schodiště ještě
nemůžete, nejdřív musíte sehnat příslušnou kartu, která na vás čeká právě
o patro výš. Vyjděte tedy po schodech a zabočte do dveří vlevo. Postávajícího
chlápka se zeptejte, kde najdete server, řekne vám, že musíte vyjít ještě
jedno patro. Jděte tedy dál do velké místnosti s dvojím schodištěm, po kterém
se pokuste vyjít nahoru. Tudy ale kvůli bystrozrakým zaměřovadlům neprojdete,
takže se vraťte dolů a projděte si místnosti nalevo. Musíte přitom odchytit
jednoho z hlídačů a promluvit si s ním o povolení ke vstupu. Později byste ho
měli najít v místnosti s kulečníkem, poradí vám, abyste zašli za
službukonajícím důstojníkem. Abyste zjistili, který to je, přečtěte si
v briefingové místnosti na stěně rozpis služeb. Ten, kterého hledáte, sedí
právě na záchodě, takže si tam s ním promluvte a vytáhněte z něj, že má svojí
kartu uloženou ve skříňce. Jděte od místnosti s počítačem a z údajů
o důstojníkovi zjistěte, která skříňka mu patří. Otevřete jí a kartu si
vyzvedněte. Jděte zpátky dolů po schodech, kartou otevřete dříve nepřístupné
dveře po levici a s pomocí REMORY vypněte bystrozraká zaměřovadla nahoře nad
schodištěm. Vyjděte zase až nahoru a najděte místnost s žebříkem, který vede
ještě výš, ale vy na něj nedosáhnete. Použijte na něj ten velký klíč, co máte
v inventáři (jak moc je velký, to pochopíte, až když ho Cord vyndá z kapsy).
Vylezte nahoru, projděte přes stanoviště vrtulníku do místnosti s mříží na
podlaze a skrze ní si vyslechněte scénku z nižšího patra. Odteďka už se
nezbavíte otravného alarmu, takže je třeba mít se ne pozoru před horlivými
vojáky. Slezte po žebříku zase dolů a v patře najděte místnost s počítačem,
který hledáte. Bohužel se vám nepodaří do něj dostat, takže projděte přes
chodbičku do jakési centrály, kde sedí za stolem mladík přes počítače.
Pohovořte si s ním a on vám nakonec do REMORY nahraje poslední verzi
protokolů, které k přístupu do počítače potřebujete. Pak můžete vypustit
štěnici do hlavního počítače. Ještě prozkoumejte místnosti kolem, až narazíte
na jednu, v níž se nachází počítač s blokem dat o VFF - ten ale nejde vyndat
jen tak, k tomu budete potřebovat speciální nástroj a ten má pouze člověk
o patro níž (je to ten samý, kterého jste se na začátku mise ptali, kde
najdete server). Až se k němu vypravíte, počítejte s tím, že dole v hale vás
čeká přestřelka se skupinou vojáků a vůbec cestou dbejte zvýšené opatrnosti.
Obtloustlý chlápek vám ukáže šuplík, z kterého si nástroj vezměte a s jeho
pomocí požadovaný blok o VFF konečně můžete vyndat. Jakmile se vám to podaří,
vraťte se stejnou cestou, kterou jste původně přišli.
3) Ve vozidle
Mise : Najít a zachránit Chi Ling Cheung.
Vyhoďte dveře do vzduchu výbušninou z inventáře. Až ohledáte výtah a zjistíte,
že se s ním nikam nedostanete, vraťte se kousek zpátky k hlásiči požárů
a použijte na něj zapalovač. Přivoláte tím technickou pracovnici, na kterou je
třeba vytáhnout zbraň a zamávat jí s ní před očima, aby byla patřičně sdílná.
Dozvíte se tak, že Chi drží v prvním vagónu a že je vozidlo plné vojáků.
Vyjeďte výtahem nahoru, zastřelte oba vojáky a jděte dál do chodby, odkud
spodním koncem uvidíte vyjíždět robota. Pak je třeba co nejrychleji běžet na
horní konec chodby do místnosti s nabíječkou, strčit do ní EMP minu a vrátit
se zase zpátky do chodby. Až se robot znehybní, jděte do místnosti vlevo, kde
najdete technika s několika užitečnými informacemi - vydá je ale opět jen po
vyhrožování se zbraní v ruce. Až budete vědět všechno, co jste vědět chtěli,
vraťte se do chodby a na jejím dolním konci vpravo vstupte do střelnice. Pokud
zabijete oba střelce, z bedny si pak můžete chodit doplňovat munici. Projděte
přes chodbu naproti, kde za dveřmi číhá další voják. Až bude po něm,
nevstupujte do dveří vpravo, jinak se vám spustí časový limit. Je výhodnější
nejdřív vyčistit cestu za dveřmi vlevo. Takže tam jděte a zastřelte všechny
tři vojáky, kteří postupně přiběhnou. Pak se mrkněte za levé dveře (je tam na
počítači k vidění rozmístění zbraní na vozidle) a pak i za pravé dveře (tam
najdete rozbušku, kterou vezměte s sebou). Pak teprve se vraťte zpět a vejděte
do místností vpravo, které jste předtím vynechali.
V jedné z nich najdete na lůžku zle zřízeného Felixe. Přestože jste věděli, že
ve vozidle je bomba, teprve od Felixe se dozvíte, kde je a že na ní odtikává
patnáctiminutový časový limit. Pomůcka, kterou k přenastavení časovače
potřebujete, leží v jedné ze skříněk v místnosti hned vedle Felixe. Abyste
zjistili v které, nalogujte se do počítače a přečtěte si Felixovy záznamy. Až
se dozvíte, že je to skříňka číslo 23, stejně se vám jí nepodaří otevřít. Opět
pomůže počítač - a prostě vám ji otevře. Seberte z ní ten důležitý předmět
a pokračujte směrem k dalšímu vagónu. Laserem chráněné dveře se vám ani
s REMOROU otevřít nepodaří, takže to jděte zkusit k počítači do místnosti, kde
je technik, s kterým jste už mluvili. Odtud z počítače ochranu deaktivujete
a budete moct pokračovat do další části vozu. Až přijdete do místnosti
s robotem, skrčte se za bedny a počkejte, dokud nebude robot daleko od svojí
nabíječky. Pak se k ní připlazte, umístěte do ní EMP minu a zase se odplazte
zpátky do bezpečí. Jakmile se vzduch vyčistí, nastupte do výtahu a vyjeďte
s ním nahoru. Tam vás hned čeká střílení na vojáka a vzápětí po něm i mávání
zbraní před nosem jednoho z mechaniků. Jedině tak se totiž dozvíte, že
informace, kterou hledáte, je k mání v počítači. Mrkněte do něj a zajistíte,
že bedna, kterou je třeba najít, má číslo 66. Jeďte dalším výtahem, zastřelte
oba vojáky, najděte bednu 66 a pomocí timer key od Felixe přenastavte časový
limit na 60 minut, což je doba, kterou teď máte na prozkoumání celého vozidla
a jeho opuštění. Vylezte po žebříku na střechu, kde vám další postup znemožní
automatická zbraň. Abyste ji deaktivovali, musíte se vrátit do posledního
vagónu do místnosti, kde jste si na počítači prohlíželi schéma rozmístění
zbraní na vozidle. Z tohoto počítače zbraně deaktivujte. Pak pokračujte přes
střechu do třetího vagónu. Z počítače zamkněte dveře plné vojáků, pak teprve
vylezte po žebříku nahoru, přejděte na opačný konec, tam zase slezte dolů
a velkými dveřmi projděte dovnitř místnosti s robotem. Opatrně se pro plazte
do nejbližších dveří a tam skrčeni za bednami počkejte, až stráž přejde k vám
a otočí se k vám zády. Pak ho zlikvidujte a jděte vlevo do jakési garáže. Tam
zastřelte oba vojáky a po žebříkách vyšplhejte až nahoru do umývárny. Z ní se
dostaňte k nabíječce robotů, strčte do ní EMP minu a vra ťte se do umývárny.
Až bude po prvním robotovi, je třeba vyřídit i druhého. Jděte směrem jakoby
dolů a pomocí REMORY se dostaňte přes zamčené dveře. Pak je nejvyšší čas
schovat se zase do umývárny a počkat tam, dokud i druhý robot neprojde kolem
vaší nastražené miny. Až to udělá, seberte minu a pokračujte do druhého
vagónu.
Tam vstupte nejdříve do dveří vlevo - vojáka zastřelte a mechanikovi pohrozte
smrtí, aby se pěkně rozhovořil. Pak jděte do místnosti naproti a z počítače
otevřete horní průchod. Sjeďte výtahem dolů a na přítomném počítači otevřete
i dolní průchod. Nepůjde však zprovoznit plošina pro obsluhu - k tomu
potřebujete kód od mechanika, takže mu zase jděte trochu vyhrožovat. Se
získaným kódem aktivujte celé zařízení, které vás vyveze nahoru na střechu.
Tam jděte až dozadu, zabijte oba vojáky a pokuste do dostat dveřmi do chodby.
Nepůjde to, takže se nejdřív soustřeďte na robota - nechte ho jet za vámi
(udržujte bezpečnou vzdálenost nebo po vás bude střílet), vyveďte ho nahoru na
střechu a na druhé straně zase slezte dolů a v místnosti s nabíječkou do ní
strčte EMP minu. Ukliďte se někam stranou a počkejte, až bude po robotovi. Pak
si minu vyzvedněte a můžete jít zkratovat dveře vedoucí do prvního vagónu. Tam
projděte dál, dokud nenarazíte na prvního strážného - zabijte ho a pokračujte
dveřmi vlevo. Za nimi čeká další voják a až ho vyřídíte, najděte vpravo
kapitánovu kabinu. Až bude v pokoji bezpečno, otevřete sejf a vezměte si z něj
dvě karty. Odtud se vydejte do vězeňského bloku, kde v poslední místnosti
najdete Chi. Až se hlídači vytrhne, bleskurychle ho zastřelte. Jděte s Chi na
začátek vagónu a dejte jí jednu z karet, aby vám mohla pomoct odpojit zbytek
vozidla. Pak se vraťte do místnosti, kde jste našli Chi, z počítače odemkněte
celu 4 a jděte tam. Po žebříku se daleko nedostanete, poklop nahoře je
zavřený, takže se znovu musíte obrátit na počítač, z kterého jste otevřeli
i celu. Až bude poklop odklopený, vylezte nahoru, zlikvidujte vojáky a sejděte
po schůdkách k řidiči. Až si s ním popovídáte, nebudete už mít do konce mise
nijak daleko.
4) Tajné laboratoře
Mise : Vniknout do budovy a najít Nagarova.
Abyste odlákali stráž od dveří, je třeba zavřít přední kryt na autě. Pak se
propližte okolo zadní části auta až ke vchodovým dveřím, tam zneškodněte
jednoho vojáka a až se bude vracet ten druhý, zastřelte ho. Vejděte dovnitř
a sjeďte výtahem o patro níž - tam si podrobně prohlédněte zabarikádované
dveře a pak na ně použijte REMORU. Se získaným číslem dokumentu vyjeďte zase
nahoru, v místnosti vlevo se podívejte do počítače a nechte si vypsat
podrobnosti o hledaném dokumentu. Z něj vyčtete ID zamčený ch dveří, které
odsud můžete rovnou odemknout. Až to uděláte, sjeďte zase výtahem dolů
a u zapovězených dveří počkejte, až k vám bude stráž stát zády, pak teprve
vejděte dovnitř. Prohledejte mrtvolu a seberte její ID kartu. Pomocí té se teď
můžete dostat do střežené místnosti v prvním patře, kam by vás dřív bez
identifikace nepustili. Vevnitř visí na zdi kabel, který seberte a vydejte se
najít velkou laboratorní místnost, do které se sjíždí v nekrytém výtahu.
V levém horním rohu poblíž jakési emancipované vědkyně sundejte ze zdi
plechový kryt a vlezte dovnitř. Na hák vlevo od dveří upevněte kabel a spusťte
se dolů. Až se vzpamatujete z pádu, napojte REMORU na dveře a vyberte možnost
se softwarem BEELZEBUB.
V této úrovni si dávejte pozor na malé robůtky, které lze zneškodnit dvěma
výstřely. Všude se taky povaluje spousta mrtvol, tak je pilně prohledávejte,
ať si rozšíříte zásoby munice a zdraví. Ůplně vzadu na opačné straně komplexu
nejděte místnost s laptopem, ten restartujte a přečtěte si oba maily.
Připravte se na to, že jakmile vyjdete z místnosti zpátky na chodbu, začne vás
pronásledovat celkem nebezpečně vypadající robot. Jediné, co zatím můžete
dělat, je držet se od něj tak daleko, aby na vás nedosáhl svým vražedným
pařátem. Běžte zpátky do chodby, kde jste začínali a tam najděte dveře vedoucí
do místnosti se sejfem. Díky kombinaci získané z jednoho mailu ho můžete
otevřít a vyndat z něj pojistku. Tu je třeba použít v místnosti, která se
nachází vedle té s laptopem, na prázdnou díru poblíž blikajících skříní
(nahoře na schodech). Až blikající divnotu zprovozníte, najděte velkou
místnost s pákou a hydraulickým drapákem (nebo co to je). Tam u počítače
spusťte REMORU, vybráním všech tří možností v menu obnovte přívod energie
a aktivujte hydraulické zařízení. Pak se vraťte zase zpátky do místnosti, kde
jste zandali pojistku a použijte tam REMORU na energetické zásobování, abyste
umožnili přísun energie do nádrží.
Teď je třeba najít pronásledujícího robota a nalákat ho za vámi do místnosti
s gigantickým drapákem. Až tak učiníte, běžte k páce a počkejte, až se robot
dostane do místa zhruba na úrovni nyní pohyblivého drapáku - dobře načasovaným
zatáhnutím za páku by se vám mělo povést rozmáznout robota o zeď. Prohledejte
jeho pozůstatky, najdete tam mikročip, který vám otevře jediné dveře, které
vám dosud zůstávaly zamčené. Výtahem sjeďte dolů a zastřelte strážného za
počítačem. REMOROU se napojte na pravý terminál a prohlédněte si záznamy
o testovacích vzorcích - speciálně o Oliakovi. Pak se napojte na levý
terminál, zmáčkněte tlačítko C8 a nechte vyjet jednu z podzemních klecí.
Promluvte si s jejím obyvatelem a pak ho pusťte ven. Zkoušejte s ním hovořit
tak dlouho, dokud vám nenavrhne hru na tajemství - pak mu řekněte nějaké
vymyšlené, on vám za to na oplátku řekne jedno opravdové. Dojděte si
prohlídnout vrata, za kterými zmizeli vojáci, a pak znovu zapřeďte rozhovor
s Oliakovem. Navrhněte mu hru na letadlo (pokud by vám to nešlo, zkuste
Oliakova chytit přesně na kruhu s číslem 11), odveďte ho na kruh s jedenáctkou
a přikažte mu, ať tam počká. Jděte k terminálu, vyjeďte s klecí nahoru a zase
dolů, a pak nechte Oliakova, ať totéž udělá pro vás.
Až budete nahoře, snadno přeskočíte na balkón. Sejděte schody, vstupte do
místnosti vpravo a stisknutím červených tlačítek si prohlédněte obsah
některých nádrží. Až se objeví Nagarov s Alexandrou, užijte si nenadálého
setkání a po jejich odchodu se je pokuste sledovat. Nebude vám to nic platné,
takže se zase vraťte do místnosti s nádržemi, kde už se bude pohybovat jeden
z techniků. Nechte si od něj otevřít zamčené dveře, projděte jimi a připojte
se k terminálu. Ani to vám nebude moc platné, takže obejděte skříň vpravo do
terminálu a prozkoumejte štěrbinu vedoucí kamsi dozadu. Pak otevřete levé
křídlo skříně a uvnitř ní pohněte se zbraní stojící v koutě. Až se skříň
odsune, jděte vzniklým průchodem dál až na střechu. Budou-li tam vojáci,
zabijte je a technika se zeptejte na heslo do počítače. Vraťte se dolů
k počítači, heslo zadejte (i když trochu jiné :-) a přečtěte si nový mail od
Chi, kde vám sděluje, že zaměření radarem konečně začalo fungovat. Vylezte
zase zpátky na střechu a nechte věcem volný průběh.
5) Sabotáž rafinérie
Mise : Vyhodit do vzduchu Baby Blue.
Běžte rovně až na konec tunelu, kde zastřelte strážného. Prohlédněte si páku
vlevo a zkuste ji zmáčknout. Poté, co se vrátí zpátky, musíte donutit
technika, aby ji zmáčknul on. Běžte zpátky na začátek chodby k červeným
dveřím, které se na chvíli otevřou. Proklouzněte dovnitř, projděte laserovou
obranou (bliká s poměrně velkými prodlevami) a odstraňte stráž. Cestou dál si
můžete promluvit s bandou dělníků, ale nebude to k ničemu. Dojděte až k mostu,
který hlídá zbraň - tam si promluvte s Kostovem a až začne pálit, rychle
přeběhněte na druhou stranu mostu. Tam se schovejte za hromadu kamenů
a počkejte, až k vám všichni tři vojáci doběhnou, teprve pak je zastřelte.
Pokračujte až ke kulatým dveřím, které otevřete pomocí vedle stojícího
terminálu. Uvnitř si promluvte s oběma muži, omrkněte potíže s výtahem
a počítačem a pak bouchněte do počítače pěstí. Až mrcha naskočí, vyberte
z menu manipulaci s třetím držákem, čímž zprovozníte výtah. Vyjeďte s ním
nahoru, pak pokračujte ještě dál po žebříku a otevřeným oknem vlezte do
místnosti. Tam si promluvte s doktorem Tolstovem, na konci rozhovoru zastřelte
přibíhajícího vojáka a vyskočte oknem zase ven.
Po scénce rychle slezte po žebříku dolů a běžte doleva po schodech do budovy.
Tam do známé modré robotí nabíječky umístěte EMP minu a vraťte se zpátky ven.
Až robota vyřídíte, minu vyzvedněte a jděte nahoru za Tolstovem. Prohledejte
ho, abyste našli jeho ID kartu a pokračujte dál jedinou možnou cestou.
U výtahu použijte profesorovu kartu a pokračujte až k pojízdnému pásu, na ten
naskočte, kousek před koncem zase vyskočte a po trubce přeručkujte na druhou
stranu. Tam číhají střílející vojáci, takže se musíte rychle dostat na druhý
konec a po pásu a po žebříkách pokračujte až k výtahu. Tam zabijte strážného
a pákou zhasněte světlo dole. Sjeďte dolů výtahem, postřílejte vojáky a na
Baby Blue použijte bombu, čímž vám začne odtikávat desetiminutový limit.
Dveřmi vlevo vyběhněte ven, kde na vás čeká Kostov a společně postřílejte tři
stráže. Pokračujte dozadu, vejděte opět dovnitř budovy a ocitnete se tam, kde
jste už byli v první misi. Jděte po schodech vlevo dolů, pak dveřmi dál, po
schodech nahoru a dveřmi vpravo se dostanete k výtahu, odkud se dá ven projít
dvěma způsoby. Průchodem vlevo je to sice kratší, ale více zalidněné vojáky,
zatímco výtahem nahoru je to delší, ale bezpečnější. Já jsem si vybrala výtah
- až s ním vyjedete, musíte se prostřílet skrze všechny protivníky až ven před
rafinérii.
6) Základna na pevnině
Mise : Infiltrovat základnu a vložit do počítače v řídící centrále výbušninu.
Vyšplhejte po žebříku nahoru a dejte se vlevo, až najdete pneumatiku u plotu.
Tu odkulte stranou, dírou v plotě prolezte dovnitř a šikovně se propližte
skrze bedny hlouběji do objektu. Přímo před vámi najděte domek se žebříkem,
vylezte po něm na střechu a zahýbejte s anténou. Než vyleze rozhořčený divák
na střechu, přikrčte se za půlkulatý objekt a až vás strážný přejde, tiše ho
omračte. Prohledejte ho a vezměte si nalezenou kartu. S tou otevřete dveře
dole a vejděte do domku, kde vlevo zablikejte se světlem - nalákáte tím
druhého strážného, aby přišel dovnitř, kde ho můžete v klidu zastřelit. Potom
vyjděte ven (kdyby vám to činilo takové potíže jako mně, musíte se snažit
přistupovat ke dveřím z různých úhlů, až jeden zabere) a přejděte rovně přes
cestu do domku s technikem. S tím si popovídejte, pak zastrčte EMP minu do
modré nabíječky a z počítače zavolejte prvního robota. Až bude po něm,
udělejte totéž i s druhým. Opusťte domek a jděte zpátky k bráně. Na straně
bunkru otočte s kolem a až začne ucházet plyn, zapalte ho zapalovačem.
Přeběhněte až dozadu k velké věži, pomocí karty projděte branou, vyjděte
nahoru do místnosti, porozhlédněte se tam (mrkněte na schéma a okýnkem na
robota) a vedle schématu vylezte po žebříku nahoru. Až zastřelíte stráže,
nalogujte se do raketometu a vypalte jednu raketu řízenou teplem na bunkr
u brány.
Projděte kolem místa výbuchu dírou v plotě zpátky ven a ke druhé bráně, která
byla předtím hodně střežená. Teď tam zůstali jen dva vojáci, a protože jsou
oba otočeni zády k vám, můžete se prosmýknout do domku. Uvnitř si z terminálu
nahrajte soubor potřebný k otevření velkých vrat. Až to budete mít, sejděte
dolů k Chi. Tam vás čeká překvapivá scénka s Kostovem a Chi. Když skončí,
otevřete pomocí REMORY bránu a projděte dál. Jakmile Chi vyběhne levou stranou
mezi vojáky, vy zůstaňte schovaní za přístrojem a střílejte na vojáky po
jednom, jak k vám budou přibíhat. Až je všechny vyřídíte, jděte dozadu
k velkým dveřím. Spustíte alarm a budete se muset vyrovnat s několika dalšími
protivníky. Pak si prohlédněte počítač u dveří i nepojízdný výtah, po žebříku
vylezte nahoru a jděte pořád rovně dozadu, dokud nedojdete až na konec do
místnosti s výtahem. Cestou budete muset vyřídit dost vojáků a dokonce i pár
robůtků, ale není to nic těžkého. V poslední místnosti se podívejte do
počítače a pak se nechte Chi poslat malým výtahem dolů. Připravte se na to, že
hned po zastavení výtahu budete muset zastřelit dva vojáky. Dalším výtahem
vyjeďte nahoru, zastrčte EMP minu do robotí nabíječky, nalogujte se do
počítače a otevřete dveře. Robot vjede dovnitř, odpráskne se a vy opět přes
počítač spusťte provoz lanovky. Hned, jak to uděláte, běžte ven z věže a kolem
ní dozadu až ke kabině, na kterou musíte naskočit.
7) Infiltrace ostrovní základny
Mise : Vložit do počítače v řídící centrále výbušninu.
Po opuštění lanovky popojděte dopředu, schovejte se za bednu a počkejte, až
k vám stráž přejde, pak ji snadno zezadu omráčíte. Připojte se k zelenožluté
obrazovce, prohlédněte si schéma komplexu a pak si posunováním pásu vytvořte
správnou cestu před vodu (posuňte ho třikrát proti směru hodinových ručiček).
Projděte na pás a po něm na druhou stranu. Tam omrkněte čerpadlo, otočte
červeným kolem, pak vyšplhejte nahoru po žebříku, odpravte strážného a skrze
terminál otočte pásem dvakrát proti směru hodinových ručiček. Zase přejděte na
druhou stranu, vojáka u terminálu opět omračte a vlevo ze zdi seberte červený
power-pack. Pootočte pásem jednou ve směru hodinových ručiček a přejděte po
schodech přes most na druhou stranu, odkud přejedete pásem k robotovi. Rychle
přeběhněte k nabíječce, strčte do ní EMP minu a schovejte se za blízké bedny
- když to uděláte šikovně, robot si vás vůbec nevšimne a než se naděje, bude
mrtvý. Dojděte k výtahu, který sice nemá potřebnou energii, ale zasunutím
červeného p ower-packu do slotu u okna mu jí dodáte. Sjeďte o patro níž.
V další místnosti najděte ventil vpravo u zábradlí a otočte s ním. Až
přivolaný technik přijede výtahem nahoru, nastupte do výtahu, sjeďte dolů
a zastřelte oba strážné. Pokračujte dál do místnosti se schodištěm, vyjděte po
schodech nahoru a pokračujte pořad dál až do místnosti s nabíječkou pro roboty
- tam zastřelte vojáka a umístěte EMP minu do nabíječky. Pak vyjděte dalšími
dveřmi a jděte pořád dál, dokud nenarazíte na robota. Jakmile zastřelíte
vojáka, který je s ním v jedné místnosti, vyrazí robot za vámi, tak ho
vylákejte k mině. Až bude po něm, vraťte se tam, odkud jste ho vylákali
a vyjděte levými dveřmi ven. Omračte hlídače a výtahem sjeďte do další úrovně.
Projděte dveřmi a až robot odjede, podívejte se do místnosti za hromadou
beden, kde si promluvte s uvězněným chudákem. Pak se vraťte zpátky a za
hromadu beden se schovejte. Jakmile se bude robot vracet, rychle za jeho zády
přeběhněte do další místnosti, do které jezdí i robot. Jděte do prvních dveří
vpravo, kde na konci najdete Alexandru. Promluvte si s ní a vraťte se k velké
hale s dvěma roboty a vojákem. Přede dveřmi počkejte, než první robot místnost
opustí a pak se pro plazte vlevo za bedny. Tam skrčeni počkejte, dokud se
první robot zase nevrátí a dokud se k němu ten druhý neotočí. Pak teprve je
volná cesta k dalším dveřím. Vojáka za nimi je možné zneškodnit beze zbraně
a pak se napojte na počítač - teď bude nutné některé dveře zavřít a jiné zase
otevřít.
Číslo 2 u Alexandry nefunguje, ale můžete zamknout 12 a to tak, aby se
korzující robot nacházel v místnosti za nimi. Až tam robota uvězníte,
odemkněte ještě 11 a prvního robota zamkněte za dveřmi číslo 4. Pak běžte
o jednu místnost zpět, tam za dveřmi počkejte, odkud z haly neodjede robot
a pak halou přeběhněte do další místnosti, kde jste ještě nebyli. Cestou
budete nejspíš muset postřílet nějaké vojáky, ale stojí to za to, protože za
dveřmi, které měly na schématu číslo 11, je výtah, pomocí nějž se dostanete
zase o patro níž. Nejdřív sjeďte dolů do jedničky (Quayside), abyste tam
zjistili, že bez odlákání některých stráží byste tudy neprošli. Vyjeďte tedy
výtahem o jedno patro výš do dvojky (Reactor), všimněte si zamčených dveří
a jděte kolem nich dál. Tam sejděte ze schodů, zneškodněte stráž a nalogujte
se do počítače. Jednak tam zjistíte, že zamčené dveře vedou k čerpadlu
a jednak odsud ty dveře můžete otevřít, což učiňte. Vyjděte po schodech
zpátky, výtahem naproti dojeďte do haly, kde oběhněte oba mechaniky a vyptejte
se jich na nejspodnější patro i na obě čerpadla. Pak se vraťte zátky ke
dveřím, které jste si předtím na počítači odemkli, a vstupte do místnosti
s čerpadlem. Tam v levém rohu otočte kolem, čímž způsobíte poplach v celém
komplexu. Až k čerpadlu přiběhne voják, zastřelte ho a rychle vyběhněte ven.
U hlavního výtahu už bude stát robot, takže tudy se dolů nedostanete, ale
můžete běžet druhými dveřmi, potom výtahem, přeběhnout na druhou stranu
a ještě jednou výtahem a tam už jen přestoupíte na pomocný výtah, který
vás zaveze do nejspodnějšího patra. To se značně vylidnilo - zbyl tam jen
jeden voják, kterého zastřelte a po schodech vyjděte nahoru. Použijte na
počítač cartridge a nechte se překvapit následující scénkou.
8) Ůtěk
Mise : Zachránit Alexandru a zabránit vypuštění rakety, která by zapříčinila
válečný konflikt mezi Čínou a USA.
Protože tam, kde jste teď, už jste jednou byli, pěkně se na to rozpomeňte
a najděte cestu k hlavnímu výtahu (vede skrz velkou halu). Sjeďte do
nejnižšího podlaží, kde zjistíte, že Nagarovuž pláchnul. Po schodech vyjděte
k počítači a s jeho pomocí se pokuste zvednout most. Bohužel k tomu nebude
dost energie,takže musíte vyjet až nahoru do pátého patra a tam se zase
rozpomenout, kam jste naposledy strčili přenosný červený power-pack. Pokud by
se vám vzpomínání náhodou nevyvedlo,cesta k němu vede následovně : po žebříku
nahoru, tam na počítači otočit pásem dvakrát proti směru hodinových ručiček,
přeběhnout po něm na druhou stranu, tam otočit pásem jednou po směru
hodinových ručiček, přejít schody a z druhé strany přeběhnout po pásu do
místnosti, kde je u výtahu ve zdi zasazené přesně to červené něco, co hledáte.
Vezměte si to a opačným postupem se dostaňte zase zpátky dolů do první úrovně
k počítači. Vlevo na zeď použijte power-pack, ať konečně můžete zvednout ten
most. Až se to podaří, přeběhněte ho (nachází se vlevo od výtahu) a běžte až
k helikoptéře. Zastřelte všechny přítomné vojáky, prozkoumejte mřížku na
helikoptéře a pak na ni použijte REMORU, abyste zjistili, proč motor neběží.
Zjištění vás dvakrát nepotěší - musíte znovu do výtahu a vyjet do čtvrtého
patra, kde si vyzvednete čtyři kovové předměty a jednu minu (cesta k nim vede
od hlavního výtahu skrze jedny dveře, pak hned odbočit do vedlejších dveří
a za nimi ještě jednou odbočit - tam někde byste měli najít bednu
s požadovanými věcmi). S tím vším běžte zpátky do výtahu, sjeďte do třetího
patra, najděte Alexandru (když si v hale pustíte REMORU, bude Alexandra ten
jediný pohyblivý bod na mapě), minou vyhoďte do vzduchu dv eře k její cele,
promluvte si s ní a až odběhne, vydejte se i vy dolů k helikoptéře. Pokud vám
ještě zbývá dostatek času, můžete se dojít podívat do dveří číslo 12 (hned
vedle hlavního výtahu), ale musíte je nejprve ve vedlejší místnosti odemknout
- co tam uvidíte, to jste jistě nečekali. Pak už běžte k helikoptéře a na
mřížku použijte kovovou součástku, která vám konečně dovolí vzlétnout
a opustit rozpadající se základnu.
9) Ponorka
Mise : Zabránit vypuštění rakety, která by zapříčinila válečný konflikt mezi
Čínou a USA.
Zabijte oba přibíhající vojáky a po žebříku se spusťte níž.Čekají tam další
dvě oběti, takže je odpravte a podívejte se do počítače. Zjistíte, že
k zastavení rakety budete potřebovat dva klíče. Jděte do dveří vpravo, dokud
nenarazíte na zamřížovaný průchod (cestou se musíte pochopitelně vypořádat
s obyvateli ponorky). Pokuste se ho hacknout REMOROU, ale když to nepůjde,
nechte to na Chi. Vejděte vedle do výtahu, sjeďte níž, kde můžete prozkoumat
počítač (ale nic na něm nedělejte !), pokračujte dál dolů po žebříku, tam
zastřelte dva vojáky a doběhněte až na konec chodby. Po žebříku vylezte
nahoru, omrkněte otevřený sejf (najdete tam napsaných šest čísel) a výtahem
vyjeďte zase nahoru. Jděte tentokrát doleva, cestou si promluvte s technikem
(jen s tím osamoceným na chodbě, ti druzí dva vám ne řeknou vůbec nic),
zastřelte dalšího vojáka a na konci chodby vejděte do místnosti se zamčeným
sejfem. Zkuste na něj číselnou kombinaci z předchozího sejfu, ale nefunguje,
takže se vraťte k Chi. Po neveselé scénce, jděte do dveří, které Chi otevřela
a uvnitř si promluvte s kapitánem ponorky. Dá vám heslo k sejfu na druhém
konci ponorky, ze kterého dojděte získat první klíč.
Cestou zpátky vás napadne Lukyan, ale protože si k tomu vybere nešťastné místo
u nějakého otevřeného rotujícího stroje, stačí do něj strčit a pak už jen
sledovat, co z něj po pádu do hlubin mechanismu zbude (či spíš nezbude).
Doběhněte zastrčit první klíč do počítače v centrální místnosti a až na
Nagarova spadne žebřík, prohledejte ho. Ten správný klíč sice u sebe nemá, ale
nějaký přece. Výtahem sjeďte dolů, známou kombinací otevřete sejf a vezměte si
hledaný klíč. Hned s ním běžte k pultu, kde už jeden klíč je a použijte na něj
i druhý. Až deaktivujete raketu, běžte k výtahu a sjeďte s ním do spodní
chodby, kde je přivázaná Chi. Osvoboďte jí použitím malého klíče a od teď máte
jen jednu minutu na to, abyste se dostali na povrch ponorky. Vylezte po
žebříku, pak vyjeďte výtahem, přeběhněte do hlavní chodby a po dalším žebříku
se dostanete na hladinu. Pokud se vám to podaří, stihnete ponorku opustit
dřív, než vybouchne - pokud ne, zkoušejte to tak dlouho, dokud se neuspějete.
Po závěrečném videu si ještě v menu Extras můžete prohlédnout obrázky
a artworky ze hry, profily všech postav, všechna videa a nebo si můžete zahrát
kteroukoliv z misí.
KONEC.