1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Horké Léto 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Horké Léto 2 - návod
Autor: Bonusweb

1) Indiánská osada


V šamanově  stanu nejdříve  klikněte na  klavír a  vyřešte první herní mezihru

(musíte  postupně  opakovat  tóny  náhodně  generované  počítačem,  celkem 8x)

Prozkoumejte vnitřek klavíru - naleznete nehotový náhrdelník. Vyjděte ze stanu

a promluvte  si s  ležícím indiánem  Pařezem  o  všem možném.  Jděte po  cestě

doprava,  kde seberte  sekeru a   promluvte si  s nahluchlou  indiánkou Velkou

Hubou. Pokračujte  po cestě doprava až  k tlustému Silvestrovi a  promluvte si

s ním o  všem možném. Vraťte se  k šamanově stanu a  cestou si ještě promluvte

s Velkou  Hubou o  Silvestrovi. Na  náměstí (?)  se dejte  doleva, ale  spodní

cestou  vedle ležícího  Pařeza. Promluvte  si s  němou indiánkou  Velkým Uchem

a pak nožíkem vydloubněte mrkev trčící z trávy napravo od indiánky. Pokračujte

doprava k  jezírku, kde seberte malý  totemek. Vraťte se až  do šamanova stanu

a použijte totemek na  automat na žvýkačky napravo. Vhoďte  do automatu minci,

zatáhněte za páku  (to temek) a seberte z podlahy  vypadlou perlu. Vyjděte ven

a jděte  k horám  po cestě  nalevo od  stanu šamana.  Prozkoumejte suchý strom

u cesty,  pokuste se  sebrat jeho  větev  a  pak pokračujte  po cestě  do hor.

U propasti se nejdříve pokuste sebrat láhev  whisky ze země a pak si promluvte

s indiánem  Pepíkem o  všem možném  (i několikrát  po sobě,  dokud nevyčerpáte

všechna témata).  Seberte z hromádky  za indiánem jeden  kámen a vhoďte  ho do

propasti. Jakmile se Pepík začne smát,  ukradněte mu whisku. Vraťte se až před

šamanův stan  a ze stanu úplně  napravo seberte malou kožku  (jde sebrat pouze

když  je indián  Pařez v  limbu). Švihněte  tomahavkem po  vysokém totemu, pak

jděte na  lokaci s uschlým  stromem a  seberte  ze země větev.  Vraťte se před

šamanův  stan a  klackem (větví)  vypíchněte oko  na totemu  - vypadne  perla,

kterou seberte.  V inventáři máte již  dvě perly, obě tedy  spojte s nehotovým

náhrdelníkem.  Probuďte   spícího  indiána  Pařeza   a  promluvte  si   s  ním

o prokletí.Jděte doleva  za Velkým Uchem  a promluvte si  s ní o  Silvestrovi.

Jděte za Silvestrem, cestou ale ještě  dejte Velké Hubě náhrdelník - dostanete

malý kotlík.  Promluvte si se  Silvestrem o Velkém  Uchu. Vraťte se  za Velkým

Uchem  a  promluvte  si  s  ní  o  Silvestrovi.  Všechno, co Velké Ucho řekne,

tlumočte zesíleně, dokud vás nepřeruší podlý indián Pařez.


Jděte na náměstí a promluvte si s Pařezem o intrikách. Jděte do hor za mudrcem

Pepíkem a promluvte si  s ním o Pařezově kletbě. Vraťte se  k Pařezovi a dejte

mu nejdříve  malý kotlík a  potom whisku. Po  malé mezihře se  vydejte ze skal

k osadě,  cestou ale  ještě odstřelte  pistolí v  poušti krysu. Seberte mrtvou

krysu  a v  inventáři ji  spojte s   kůží sysla.  Jděte k  Pařezovi a  seberte

poloprázdnou  láhev whisky.  Jděte doleva  k Velkému  Uchu, promluvte  si s ní

a tentokrát  již nerušeně  tlumočte její  řeč zesíleně.  Ještě než  půjdete za

Silvestrem, pokračujte po cestě doleva a doplňte láhev whisky vodou z jezírka.

Jděte  za Silvestrem  a promluvte  si s  ním o  svatbě. Jděte  za Velkým Uchem

a promluvte  si s  ní o  vaření. Jděte  za Velkou  Hubou a  promluvte si  s ní

o jídle  a potom  o přísadách.  Dejte Velké  Hubě whisky,  mrkev a sysla.Jděte

doprava k závoře, otevřete ji a hurá do města !


2) Městečko


Před  městem seberte  z růžového  altánku  květinku  a hrábě.  Jděte do  města

- uslyšíte volání, takže vejděte do modré (temné) uličky. Po rozhovoru s Jimem

se vraťte do temné uličky z seberte minci (ze země) a klíček (je ukrytý v levé

bedně). Projděte na náměstí a pokuste  se vejít do bordelu (prostřední budova)

- potřebujete  znát  heslo.  Promluvte  si  s  kovbojem Murderem před bordelem

o Salamandru a o  Dingovi. Vejděte do uličky napravo  od bordelu, prozkoumejte

plakátek na  stěně a vejděte do  šerifovy kanceláře. Promluvte si  s šerifovou

dcerou Terkou a  dejte jí kytku z inventáře. Nyní  již můžete sebrat z cihlové

stěny klíč (ten můžete nabídnout vězni)  a z nástěnky seberte potvrzení. Šedou

bedýnku  na podlaze  otevřete klíčkem  a prozkoumejte  ji -  získáte šerifskou

hvězdu a  pero. Vyjděte před  kancelář a pokračujte  doprava (ven z  města) až

k chatrči se satelitem. Promluvte si přes  okno s Jakem, hlavně se ho zeptejte

na heslo. Ze střechy chatrče shoďte hráběmi  trochu slámy a tu pak seberte. Na

bláto pod špalkem se sekerou použijte šerifskou hvězdu, kterou pak v inventáři

otiskněte na  potvrzení. Nakonec ještě  na potvrzení napište  perem své jméno.

Vraťte se na náměstí a jděte do bordelu, kde si promluvte s bordelmámou o všem

možném. Sejděte  po schůdcích do saloonu  a promluvte si s  barmanem o pokeru.

Jděte za Jakem (k chatrči se satelitem) a zeptejte se ho na heslo do pokeru.


Vraťte  se  do  saloonu,  znova  si  promluvte  s  barmanem a řekněte mu heslo

("Výroční  pokerová  soutěž  ve  Vidlákově").  Znova  si  promluvte s barmanem

- pokud máte  u sebe vyplněné  potvrzení, dostanete svolení  ke hře. Znova  si

promluvte s barmanem - máte-li u sebe jeden dolar (ten lze opakovaně sebrat na

zemi v temné uličce), bude následovat malá mezihra, ve které musíte třikrát po

sobě co nejrychleji  kliknout kurzorem na svoji skleničku  na bar pultu. Pokud

vyhrajete, získáte 10 dolarů. Pokud prohrajete,  skočte si do temné uličky pro

další dolar  a hrajte znova.  Opět si promluvte  s barmanem -  následovat bude

první hra v pokeru. Pokerová mezihra se řídí skutečnými pravidly pokeru, takže

pokud  tuto karetní  hru ovládáte,  jste v  pohodě. Jinak  doporučuji zpočátku

vsadit tak  10, 15 dolarů  a když bude  protihráč přihazovat, vsaďte  maximum,

tedy 25  dolarů a ve většině  případů  to protihráč  vzdá a výhra je  vaše. Po

první  výhře si  opět promluvte  s barmanem  - bude  následovat druhá pokerová

mezihra,  tentokráte okořeněná  striptýzem. Po  druhé výhře  si opět promluvte

s barmanem - bude následovat poslední  pokerová mezihra, tentokráte s tvrďákem

Jimem. Tuto hru musíte prohrát, jinak jste mrtví.


Po  prohře se  ocitnete ve  střeleckém souboji  s Jimem.  Jakmile bude aktivní

kurzor,  co nejrychleji  zamiřte na  Jima a  vystřelte. Promluvte  si s Terkou

o úkolech pro šerifa. Vyjděte z kanceláře  a vklouzněte vedle do banky, kde si

promluvte s úředníkem - bude  následovat první střelecká mezihra. Vaším úkolem

je  postřílet  všech  35  lupičů.  Střílíte  levým myšítkem, zásobník dobíjíte

pravým myšítkem. Po  přestřelce si znova promluvte s  úředníkem a požádejte ho

o úvěr -  dostanete 100 dolarů.  Jděte do saloonu  a promluvte si  s barmanem.

Vyjděte ven na  náměstí a dejte se ke stájím.  Prvnímu koni zprava dejte slámu

a rychle  seberte lano  zavěšené na   budce (pokud  to nestihnete,  další seno

můžete  "shrabat" z  Jakovy střechy).  Seberte  vědro  a naplňte  ho vodou  ze

studnice. Jděte  dál po cestě  k horám  a  u kiosku si  kupte veškeré nabízené

zboží (musíte mít peníze z banky). Pokračujte  dále do hor, kde uvažte lano za

pahýl u cesty  a slezte dolů - bude následovat  další střelecká mezihra. Jděte

do saloonu  a promluvte si  s barmanem o  svém druhém úkolu.  Jděte do bordelu

a promluvte  si s  bordelmámou Agátou  o jejím  problému -  vaším úkolem  bude

odhalit  zloděje šperku,  který se  ukrývá za  jedněmi ze  čtyř horních dveří.

Agáta vám  dá hádanku, kterou  musíte sami  vyřešit  a pak zaklep  at na každé

dveře a pokládat kunčaftům Agátinu hádanku.  Kdo na hádanku odpoví správně, je

zloděj. (Co já vím, Agáta dává několik různých hádanek. Já jsem ve hře narazil

na dvě  - jednu s  indiány (správná odpověď  je 6) a  jednu s kovboji (správná

odpověď je  10) Jakmile usvědčíte  zloděje, jděte o  tom říct Agátě  o označte

správné  dveře. Jděte  do saloonu  a promluvte  si s  barmanem o dalším úkolu.

Jděte na náměstí a promluvte si s číňanem stojícím před bordelem. Jděte do hor

na lokaci s  pahýlem a velkým šutrem. Použijte  hrábě na šutr a do  otisku pod

kamenem nasypte  sádru a zalejte ji vodou z kýblu. Odejděte pryč, hned se zase

vraťte  a  seberte  ze  země  vytvrdlý  otisk.  V  inventáři použijte na otisk

barvičky a výsledek dejte číňanovi na náměstí. Jděte do saloonu a promluvte si

s barmanem -  žádné další úkoly pro  vás už nemá. Jděte  do šerifovy kanceláře

a promluvte si s Terkou o svých úspěších  a potom o pokladu šerifa Bena. Jděte

za Jakem  (k chatrči se  satelitem) a promluvte  si s ním  o pokladu. Jděte do

bordelu a promluvte si s Agátou o Iglesiasovi, pak si ještě promluvte s Bětou.

Jděte do  šerifovy kanceláře a  promluvte si s  vězněm o lopatě,  pak mu dejte

srandovní  čepici -  dostanete lopatu.  Jděte ke  stájím a  použijte lopatu na

hromadu  hnoje. Seberte  tajemnou knihu  (deník)  a  v inventáři  si ji  dobře

pročtěte.


Jděte  do  šerifovy  kanceláře  a  promluvte  si  s  Terkou  o deníkuNyní bude

následovat  akční mezihra,  kde musíte  velmi rychle  sbírat z hromádek kameny

a házet je po banditech lezoucích po žebříku.


3) Poušť


Na poušti jděte neustále doleva až narazíte na tlupu banditů - bude následovat

další  střelecká   mezihra.Po  přestřelce  pokračujte   doleva  do  hor,   kde

prozkoumejte krámy u skály - získáte torzo lopaty. Vraťte se do pouště a jděte

neustále doprava  až k beduínovi. Nejdříve  se pokuste sebrat lano  visící nad

velbloudem,  pak  pomocí  torza  lopaty  ulomte  větev  suchého stromu napravo

a nakonec si promluvte s beduínem. Jděte opět do hor, kde pokračujte cestičkou

dál do skal až ke kamenům. Použijte  klacek na kámen ve tvaru vykřičníku a ten

pak  seberte. Jděte  zpět k  beduínovi a  kámen mu  předejte. Nyní  již můžete

sebrat  kus lana  visícího nad  velbloudem  a  pomocí něj  v inventáři  složit

z torza lopaty a klacku kompletní lopatu.  Jděte opět do hor a použijte lopatu

na  hromadu  hlíny  (v  levé  části  obrazovky).  Prozkoumejte vykopanou bednu

- získáte kompas a příručku, kterou v inventáři prozkoumejte. Jděte do pouště,

odkud se nyní  můžete vydat dál do pouště (za  horizont). Jakmile se dostanete

dál do pouště (na lokaci se skálou s průchodem), jděte ve směrech uvedených na

příručce (sever,  východ, západ, jih)  - dostanete se  až ke staré  farmě, kde

bude následoval další střelecká mezihra.


4) Stará farma


Jakmile se  dostanete do farmy, seberte  ze země cihlu (leží  u bedny nalevo).

Jděte  doprava a  vejděte do  budovy farmy.  Uvnitř vložte  cihlu do prázdného

otvoru v krbu  a následně prozkoumejte otevřená dvířka  - najdete klíč. Klíčem

odemkněte dveře napravo a vejděte do  vedlejší místnosti. Seberte kytku z vázy

na podlaze  a následně vázu prozkoumejte.Vejděte  do otevřeného tajného vchodu

a projděte  jeskyní -přepadnete  přes zábradlí.  V jeskyni  použijte lopatu na

krápník a  jděte dál doprava.Do úst  sošky stojící u dveří  vložte Purpurového

salamandra vejděte do otevřených dveří...


Jakmile se po delší rozhovorové sekvenci objevíte v poušti,jděte opět ke staré

farmě  (sever,  východ,  západ,   jih).Cestou  narazíte  na  Jednookého  Dinga

- jakmile  budete mít  příležitost,  co  nejrychleji ho  odpráskněte. Projděte

farmou  až do  jeskyně, kde  jste prve  přepadli přes  zábradlí. Projděte  dál

jeskyní -  narazíte na bandity  a bude následovat  poslední střelecká mezihra.

Jakmile se  po přestřelce dostanete k  šílenému mexičanovi,musíte jednat velmi

rychle. U  dveří napravo je přístroj  se  třemi páčkami. Vystřelte  revolverem

nejdříve do té prostřední a následně do pravé páčky - zbavíte se tak mexičana.

Seberte  Purpurového salamandra  a vložte  ho do  k ostatním  soškám do otvoru

v soše. Nyní již nezbývá  nic jiného,  než projít  otevřeným portálem  a najít

poklad...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.