Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Výrobce: MP Entertainment
Typ hry: Adventura
Rok vydání: 1998
Město
Nacházíte se ve svém bytě. Zdá se, že ho někdo prohledal. Prozkoumejte gauč. Najdete v něm klíčky od svého auta. Ze stolku vedle knihovny seberte šroubovák. Napravo od kuchyně visí na zdi pouzdro s pistolí. Seberte tedy pistoli a opusťte byt. Mezitím co scházíte ze schodů, vtrhnou do místní banky zloději. Po několika varovných salvách zločince z UZI to schytá hrdinný příslušník ochranky, který je téměř dokonale prošpikován olovem. Druhou obětí se stane úředník, jemuž hladce vystřelí mozek a vnitřnosti rána z velké brokovnice. Poté se nacházíte na ulici. Pokecejte s mužem s novinami a se ženou. Klíčky odemkněte své auto. Vydejte se do banky. Dostanete hlášení, že se tam stal zločin. Až dorazíte k bance, legitimujte se policistovi s megafonem svým průkazem FBI. Než k němu dorazíte, V bance jeden nevinný chlapec lehce přijde o vrchní část hlavy masivním výstřelem z brokovnice.
S policistou mluvte větami v tomto pořadí: 2, 1, 3, 4. Dostanete od něj megafon. Použijte jej na banku. Budete tak vyjednávat s jedním ze zločinců, který drží krásné mladé ženě velkou kudlu u jejího něžného krčku. Mluvte s ním větami v tomto pořadí: 2, 3, 2, 2, 1. Vyjednáte s ním propuštění zbylých rukojmích výměnou za sebe. Když dojde k výměně, zločinec s elegancí podřízně krásce hrdlo, jako kdyby krájel čerstvý chléb. Potom budete odveden na střechu k helikoptéře. Tam vás omráčí a odletí helikoptérou. Zbyde po nich na zemi papírek, který si přečtěte. Je na něm schéma časované bomby v bance. Dále jsou tam písmena "MLR" - middle, left, right = střední, levý, pravý. Je to pořadí drátků, které se mají přestřihnout k deaktivaci bomby. Vraťte se dolů do banky. V poličce vlevo nad monitorem najdete nůž. Odsuňte levý odpadkový koš a koukněte se na krabičku.
Její zámek odemkněte šroubovákem. Nožem přeřezejte drátky podle pořadí uvedeném na papírku. Pak pokecejte se setřičkou, s reportérkou a s policistou. Opusťte banku a odjeďte. Zkuste jet kamkoliv. Z velitelství dostanete hlášku, že helikoptéra zločinců byla nalezena v opuštěném domu. Jeďte tedy do budovy v levém dolním rohu mapy. Prohlédněte si mrtvé tělo pilotky. Zdáse, že si s ní dotyční před smrtí solidně pohráli. Pokecejte s doktorem. Potom prohledejte odpadkový koš napravo od zatlučeného vchodu. Najdete tam kousek masa. Seberte láhev u helikoptéry a posuňte papírek na zemi u průsečíku čáry a kruhu. Najdete pod ním kousek tkaničky, který seberte. Odejděte z této lokace a vydejte se do laboratoří FBI. Uvnitř pěkně čvachtá skalpel, jímž se vědec rýpe v mozku mrtvoly. Pokecejte s vědcem u mikroskopu na všechna témata.
Zjistíte, že je schopen z kousku oblečení zjistit, kde se pohyboval pachatel. Předejte mu tedy kousek tkaničky nalezený u helikoptéry. Odejděte z laboratoře a vydejte se na FBI. Pokecejte s agentem Jacksonem převlečeném za Punkáče a potom vejděte do budovy. Pokecejte s ženou za stolem a s agenty v modrém a v zeleném. Jděte doprava a přivolejte si výtah. Ocitáte se v kanceláři šéfa. Pokecejte s ním. Vraťte se do přízemí a jděte do své kanceláře (vlevo nejblíž východu). Otevřte šuplík u stolu a prohledejte ho. Najdete klíč, kterým odemkněte skříňku na druhé straně stolu. Vezměte z ní ruční granát. Potom se koukněte na počítač. Bude po vás chtít heslo. Je velice složité ho zjistit - heslo je "hopkins". Přečtěte si všechny dokumenty a můžete si také zapařit hru. Je to Arkanoid ve své plné kráse. Opusťte svou kancelář a vejděte do kanceláře vpravo u výtahů.
Pokecejte se Samanthou. Mluvte s ní větami v tomto pořadí: 1, 1, 3, 3, 1. Domluvíte si s ní večeři v 8 večer. Pak s ní můžete ještě pokecat i o ostatních věcech. Opusťte kancelář a běžte si pokecat s recepční na první téma. Zeptáte se jí, zda pro vás nemá nějaké vzkazy. Řekne vám, že volali z laboratoře. Jděte do své kanceláře a telefonem zavolejte na číslo 56251536. Pokecejte s vědcem. Ptejte se ho hlavně na nálezy z kousku tkaničky. Dozvíte se, že pachatelé byli v lese. Opusťte kancelář a budovu FBI. Nastupte do auta a odjeďte do lesa (pruh roští na mapě v levém dolním rohu). Seberte lano na loďce a hoďte ho na kousek dřeva vyčnívající ze skály naproti. Vytvoříte tak převoz a dostanete se na druhý břeh říčky. Pokračujte stále doleva a všechny nepřátele likvidujte revolverem. Musíte být rychlí, jinak vás sejmou dřív.
První dva přijdou zepředu, třetí zezadu, čtvrtý zepředu, pátý zezadu a šestý zepředu. Na šesté lokaci v lese jděte dozadu. Dojdete až k chýši. Vhoďte ruční granát do otevřených dveří. Potom vyleze muž, který vás zastřelí. Po cestě za bílým světlem se ocitáte v nebi. Pokecejte s vrátným za pultem. Potom pokecejte s lidmi u stolu a odejděte východem vpravo. Pokecejte s barmanem a s ženou na židli. Použijte distributor. Získáte oříšek. Pro pobavení můžete sebrat šipky z terče a zaházet si. Až vás to přestane bavit, seberte je a jděte do místnosti vpravo. Na poličkách vlevo seberte paruku a oblečení. V inventáři tyto věci použijte. Převléknete se tak za ženu. Vraťte se až do první místnosti a vydejte se průchodem nahoře mezi dvěma sochami. Uvnitř pokecejte s ochrankou. Zeptejte se, jestli nemá žízeň (třetí možnost). Přerušte rozhovor a dejte mu oříšek.
Pak se ho znovu zeptejte na totéž. Bude rád. Řekněte mu, že s ním půjdete s potěšením (třetí možnost). Zmizí do baru. Otevřte dveře a vejděte do nich. Použijte páku vpravo a vejděte do teletransporteru vlevo. Hoďte šipku na tlačítko vedle páky. Nacházíte se opět před chýší. Seberte ze země papírek. Jděte dolů a stále vpravo. Pistolí likvidujte zločince. První přijde zezadu, druhý zepředu, ve dvou lokacích nebude žádný, v následující přijde zepředu a v další též. Jeďte na FBI, vejděte do budovy a výtahem vyjeďte k šéfovi do kanceláře. Pokecejte s ním. Opusťte kancl a budovu FBI. Odjeďte do domu Samanthy. Je přímo naproti vašemu domu. Otevřte druhý šuplík vedle televize a prohledejte ho. Najdete v něm zapalovač. Prohledejte modrou vázu. Najdete v ní žvýkačku. Rozžvýkejte ji. Získáte z ní pozlátko. Otevřte skříň s pojistkami a podívejte se dovnitř.
Vezměte pozlátko a vyměňte ho za poškozenou pojistku. Poté střelte do dveří. Následně je otevřete a vejděte dovnitř. Seberte ručník nalevo od dřezu. Otevřete druhý šuplík vlevo a prozkoumejte ho. Najdete v něm prášky na spaní. Odhrňte závěs nad vanou. Seberte zrcadlo a podívejte se na mrtvolu ženy. Někdo ji objesil a hodil do vany. Přečtěte si vzkaz na vaně napsaný krví. Opusťte koupelnu a dům. Vydejte se na FBI. Vydejte se do budovy a zamiřte hned do své kanceláře. Na stole máte balík. Vezměte ho a v inventáři otevřete. Uvnitř najdete videokazetu. Vylezte z kanceláře a opusťte budovu FBI. Zajeďte zpět k Samantě. Uvnitř zapněte televizi a video. Přehrajte kazetu použitím na video a kouknutím se na televizi. Opusťte dům a vydejte se na FBI. Vejděte dovnitř a výtahem jeďte rovnou za šéfem. Pokecejte s ním. Opusťte jeho kancelář a budovu FBI.
Autem se vydejte na plavečák (je v pravém dolním rohu mapy). Uvnitř hoďte psovi kousek masa a seberte kanistr vedle něj. Potom hoďte do bazénu zrcadlo. Spustí se řetěz, na jehož háku je za břicho pověšená blondýna. Podívejte se na její tělo (je to pěkně udělané) a přečtěte si další část hádanky na papírku. Opusťte plavečák a vydejte se do muzea (široká hnědá budova uprostřed mapy při horním kraji). Uvnitř zhruba uprostřed se nachází voskové sochy Ludvíka XVI. a Marie Antoanety. Vedle nich je krb. V inventáři nalijte benzín z kanistru do láhve a použijte na ni ručník. Získáte tak molotov. Zapalte ho zapalovačem a hoďte do krbu vedle soch. Figurína Ludvíka XVI. odtaje a uvnitř objevíte mrtvolu ženy. Koukněte se na ní (vypadá zajímavě). Ve vlasech je další část hádanky, kterou přečtěte. potom pokecejte s hlídačem u dveří.
Opusťte muzeum a vydejte se do kina (jižně od banky). Pokecejte s hlídačem u schodů a dejte mu 20 dolarů. Pustí vás nahoru. Otevřete dveře s červenou značkou a vejděte dovnitř. Vedle dveří dalo zapojte kabel do zásuvky. Stiskněte červené tlačítko na přístroji napravo od židle a páku na přístroji nalevo od židle. Vylezte ven a jděte vchodem do promítacího sálu (dveře vlevo dole). Na plátně je přivázaná mrtvá žena. Prohlédněte si jí a přečtěte si další část hádanky napsané krví vedle ní. Opusťte sál a venku pokecejte s blondýnou v červeném. Opusťte kino a vydejte se na střelnici (nalevo od vašeho domu). Podívejte se do postu 5. Revolverem střelte do terče. Najednou z něj vyteče krev. Přisuňte ho k sobě pákou. Sejměte terč a pod ním najdete zastřelenou Samanthu. U pásku má videokazetu, kterou seberte a na krku má klíček, který také seberte.
Pak pokecejte s recepční. Odjeďte ze střelnice a vydejte se do domu Samanthy. Použijte kazetu na video a koukněte se na televizi. Opusťte dům, odjeďte na FBI, vstupte do budovy a pokračujte rovnou za šéfem. Pokecejte s ním. Odejděte a vstupte do kanceláře Samanthy. Použijte klíček k odemčení stolu vlevo. Uvnitř najdete papírek, který přečtěte. Ja na něm napsáno "328HMZA", což je heslo k Samantině počítači. Podívejte se na něj a vložte heslo. Přečtěte si všechny články. Jděte ven a za šéfem. Pokecejte s ním. Volte věty v pořadí: 1, 1, 1, 1, 1, 1. Zamluví vám let na ostrov. Opusťte kancelář a budovu FBI. Vydejte se na letiště (levý horní roh mapy). Na místě pokecejte s mužem. Odletíte na Condor Island, kde seskočíte padákem.
Condor Island
Na pláži odsuňte kámen poblíž kraba. Najdete pod ním zlaté mince, které seberte. Pokračujte vlevo. Dostanete se na jakési náměstí. Použijte zlaté mince na turisty u stolu vlevo. Zahrajete si s nimi kostky a vyhrajete 70 dolarů. Potom pokecejte s blondýnou, která chodí kolem a seberte lopatu, která je opřená o zábradlí před domem nalevo od hráčů kostek. Vraťte se na pláž. Třikrát použijte lopatu na písek. Najdete tak červa. Vraťte se na náměstí a vejděte do třetího domu. Použijte 70 dolarů na rybářský prut opřený o zeď. Koupíte si ho tak. Opusťte obchod a jděte pořád doprava až na molo (pravý dolní roh). Použijte červa na udici a udici na vodu. Chytnete tak rybu. Jděte zpět na náměstí a pokračujte stále doleva. Na konci náměstí projděte kolem posledního domu ke vchodu do továrny. Zde je vlevo na sudu kočka. Hoďte jí rybu.
Ta se za ní rozběhne a hnědý pes ji začne honit. Srazí tak muže v bílém plášti do louže oleje. Ten odejde do baru (budova úplně napravo). Následujte ho. Pokecejte s ním a dejte mu do pití prášky na spaní. Počkejte, až usne, a z kapsy mu vytáhněte papírek. Vylezte ven z baru. Jděte do čistírny (budova nalevo od baru). Dejte papírek vytažený z kapsy muži za pultem. Dá vám za něj kabát, který v inventáři prohledejte. Najdete v něm kartu pro přístup do továrny. Opusťte obchod, pokračujte vlevo a projděte ke vstupu do továrny. Pokecejte s jedním ze strážných. Řekněte mu, že jste zaměstnancem továrny (třetí možnost). Bude po vás chtít kartu. Ukažte mu ji. Pustí vás dovnitř. Vejděte dveřmi a uvnitř pokecejte se ženou v informacích. Volte věty v pořadí: 2, 2, 1, 4. Povolí vám pohyb po továrně. Použijte pravý výtah. Uvnitř se koukněte na ovládácí panel a jeďte do prvního patra.
Vejděte do dveří nalevo. Zde se podívejte na papír na stole uprostřed. Zjistíte, že je na něm kancelářská sponka. Vezměte ji a vyjděte ven z místnosti. projděte druhými dveřmi a uvnitř prohledejte stůl za židlí. Najdete krabičku sirek. Opusťte místnost a přivolejte si výtah. Koukněte se na ovládací panel a jeďte do čtvrtého patra. Zde jděte do dveří nalevo. Tam seberte rukavice ležící napravo od rostliny. Opusťte místnost, přivolejte výtah a jeďte do druhého patra. V inventáři si použitím nasaďte rukavice. Odpojte ze zásuvky kabel od vysavače a vložte do ní kancelářskou sponku. Vytvoříte tak zkrat. Vlezte do dveří a sirkami zapalte odpadkový koš. Opusťte místnost a přivolejte výtah. Ochranka si všimne, že se něco děje a opustí své stanoviště. Jeďte do třetího patra a vejděte zde do dveří. Uvnitř seberte magnetickou kartu, která leží na kraji levého pultu a opusťte místnost.
Potom přivolejte výtah a podívejte se na panel. Použijte magnetickou kartu na slot. Otevřou se vám tejné dveře, kterými projdete. Dole použijte magnetickou kartu na slot u počítače vpravo. Vlezte do výtahu, který přijede. Dostanete se do ponorky. Pokračujte dvakrát na sever, na východ, dvakrát na sever, na západ a na sever. Dostanete se do tajné podmořské základny Bernieho Berksona.
Tajná podmořská základna Bernieho Berksona
Po příjezdu na základnu budete hned zatčen. Po rozhovoru s Berniem prohledejte odpadkový koš ve vaší cele. Najdete zlatý prstýnek s diamantem. Použijte diamant na střední laserový paprsek. Vyřežete tak průchod ve stěně a vlezete do vedlejší cely. Použijte rakev, čímž do ní vlezete. Budete odnesen do laboratoře. Ve válcích jsou mrtvá těla. Když si prohlédnete druhý, zjistíte, že je v něm tělo Samanthy. Ze stolu seberte modrou zkumavku. Vedle něj je ještě červená láhev, kterou také seberte. Potom prohledejte poličku vedle zadního těla. Najdete v ní injekci. Stiskněte tlačítko na Samantině kontejneru, čímž ji teleportujete do jiné místnosti. Otevřte dveře vzadu a projděte jimi. Nyní vás čeká first person shooter přecházení mezi jednotlivými laboratořemi ve stylu starého dobrého Wolfensteina 3D. Máte 100 zdraví a pistolku s neomezenou municí.
Proti vám stojí nepřátelé se samopaly. Pohyb postavy se ovládá kurzorovými šipkami, střílí se controlem a dveře od laboratoří se otvírají mezerníkem. Vždy, když vstoupíte do nějaké laboratoře, doplní se vám zdraví. A teď zpět k návodu. Jděte rovně dveřmi s nápisem "Sector 4". Pokračujte dál místností a dveřmi s nápisem "Sector 2". Přímo před vámi jsou dveře od laboratoře, do kterých vejděte. Měli byste být v místnosti s turbínami ve standardním 2D pohledu. Stiskněte dvě tlačítka na pultech pod turbínami. V inventáři použitím vypijte modrou zkumavku. Vezmete si tak protijed. Nyní vezměte láhev z vašeho inventáře a vložte ji do prázdného slotu pod prostřední turbínou. Spusťte tlačítkem turbínu a zamoříte tak základnu jedovatým plynem. Opusťte místnost. Přepnete se do fps režimu.
Projděte dveřmi s nápisem "Sector 2" a na křižovatce se vydejte doprava, kde jděte dveřmi s nápisem "Sector 1". Vejděte do dveří od laboratoře přímo před vámi. Vrátíte se do 2D režimu. V inventáři použijte injekci. Odeberete si tak krev. Vložte injekci do slotu na stroji vpravo (kulatý otvor uprostřed panelu). Vytvoříte tak klon sama sebe. Toho hned zabije jedovatý plyn. Odebere se tak do nebe. Nyní hrajete za svůj klon. Pomocí malé ikonky v pravém horním rohu obrazovky se můžete přepínat mezi pravým Hopkinsem na Zemi a klonem v nebi. Pokecejte u stolu s mužem v bílém, který má v hrudi zabodnutý nůž. Volte věty v pořadí: 3, 1. Půjčíte si tak jeho nůž. Odejděte průchodem vpravo do baru a dál vpravo do koupelny, kde hoďte řeč se Samanthou. Volte věty v pořadí: 2, 3, 3, 2. Pošlete ji tak teletransportérem zpět na Zem.
Přepněte se na pravého Hopkinse a opusťte laboratoř. Přepnete se do fps režimu. Projděte dveřmi s nápisem "Sector 1" a jděte pořád rovně skrz dveře s nápisem "Sector 3". Přímo před vámi jsou dveře od laboratoře, kterými projděte. Přepnete se zpět do 2D módu. Stiskněte tlačítko na přístroji vpravo, čímž oživíte Samanthu. V pravém horním rohu obrazovky přibyla ikonka Samanthy. Můžete teď ovládat i ji. V roli pravého Hopkinse opusťte laboratoř. Přepnete se do fps módu. Projděte dveřmi s nápisem "Sector 3" a jděte pořád rovně až projdete dveřmi s nápisem "Sector 1". Vydejte se vpravo a projděte dalšími dvěma dveřmi. Ocitáte se ve velké chodbě. Hned po pravé straně jsou dveře, do kterých vejděte. Po levé ruce jsou dveře od laboratoře, kterými se vydejte. Přepnete se zpět do 2D pohledu. Ocitáte se v laboratoři s velkým kruhem uprostřed podlahy.
Přepněte se na Samanthu a stejnou cestou se vydejte za Hopkinsem. To byla poslední first person shooter sekvence. Pomocí Samanthy stiskněte tlačítko na přístroji vlevo. Přepněte se na Hopkinse a stiskněte tlačítko na přístroji vpravo. Otevře se poklop u tunelu. Přepněte se na Hopkinsův klon a nožem přeřízněte žlutý kabel u teletransportéru. Přepněte se zpět na skutečného Hopkinse a skočte do tunelu. Následuje outro, kde Bernieho probodnete mečem při šermu.
Závěrem bych jen chtěl podotknout, že Hopkins FBI je jedna z nejlepších adventur, které jsem za celý život hrál. Pokud jste náruživí adventuristé a máte chuť na kvalitní dílko, neváhejte a zapařte Hopkinse.
KONEC.