Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Ocitáte se v roli nájemného vraha, který zrovna pověsil své řemeslo na hřebík a zbytek života chce strávit v jednom sicilském klášteře, kde kromě modlení za svou duši a přemýšlení o správnosti svého rozhodnutí pěstuje v klášterní zahradě rajčata. Prostě pohoda. Ale až do chvíle kdy je unesen jeho kněz Vittorio a Hitman musí znovu do akce.
Pokud se ptáte, kčemu že jsou ty hodnocení na konci každé mise, a proč se snažit získat hodnocení Silent Assassin, věřte že pokud jej získáte jednou, jako odměnu na konci mise dostanete Silverballer .45 vybavené tlumičem. Pokud získáte nejlepší hodnocení dvakrát, získáte upilovanou brokovnici, pěknou sicilskou zbraň. A když získáte hodnocení Silent Assassin pětkrát, dostanete armádní pušku M4. Pokud chcete mít kompletní sbírku zbraní, nezapomeňte, že jednotlivé mise můžete hrát opakovaně a pokaždé si odnést jinou zbraň.
The Gontranno Sanctuary
Hned po intru se ocitáte ve svém srubu. Běžte ven kde vám Vittorio nabídne zpověď. Mezitím co odejde do chrámu, vy si můžete procvičit základní pohyby (chození, lezení, otvírání, plížení atd.) a pak jděte za ním do zpovědnice. Po únosu si jděte prohlédnout balíček a pak se vraťte do srubu. Tutoriál ukončíte ve srubu pomocí notebooku.
Mise 1 - Anathema
Máte za úkol zabít Dona Guillianiho, sebrat mu klíče od sklepa a osvobodit Vittoria. Objevíte se na kopci před vilou oběti. Zleva přichází pošťák a napravo u zadního vchodu vykládá poslíček zboží. Až pošťák odejde směrem kpřednímu vchodu vyjde ze dveří před vámi osobní strážce, až si půjde ke stromu ulevit použijte plížení a pomocí anestetik ho uspěte a následně se zaněho převlečte a jeho tělo schovejte (nejlépe odtáhnout ho dveřmi za zeď) . Projděte stejnými dveřmi kterými bodyguard přišel a ocitnete se u garáže.
Vaším úkolem je dostat se za dům (snažte se dodržet patřičný odstup od ostatních bodyguardů a ať vás ani nenapadne běhat!) kde po žebříku vylezete na střechu. Po prkně přejděte na terasu, kde jsou dvoje dveře vedoucí do stejného pokoje použijte ty na druhé straně. Klíčovou dírkou se koukněte a měli by jste vidět váš cíl přímo před sebou (pokud ne, tak chvíli počkejte, však on přijde), zlikvidujte ho a oberte o revolver a klíč od cely. Vraťte se stejným způsobem, tj. přes střechu a zamiřte zpět ke garáži (po cestě nezapomeňte prohledat celu ve sklepě, ale Vittoria tam nenajdete). Zmizet můžete buď pěšky nebo stylově autem.
Mise 2 - St. Petersburg Stakeout
Vaším úkolem v této misi je zabít generála pomocí sniperky, kterou najdete ve skříňce 137. Nechoďte si pro obsah skříňky hned na začátku, všimli by si vás dva civilisti, kteří se procházejí v metru a hned by běželi informovat ruské vojáky. Získat sniperku by nebyl problém, ale problém je, že když vás sní někdo uvidí, okamžitě vyvolá poplach. Po získání uniformy nikomu vaše zbraň vadit nebude. Pro nenápadný postup potřebujete tedy získat uniformu vojáka.
Zapomeňte tedy prozatím na sniperku a vydejte po schodech ven zmetra. Skoro u východu jsou po levé straně schody dolu do místnosti, kde hlídkuje jeden voják (vaše chodící uniforma), počkejte na vhodnou příležitost a zbavte se ho (nezapomeňte tělo schovat a vzít si jeho uniformu). Poté vám už nic nebrání vrátit se zpět do metra ke skříňce 137 a vzít si sniperku (doporučuji přehodit si ji na druhou ruku, pak vypadá skoro jako AK 47, kterou mají ostatní vojáci).
Vraťte se zpět do místnosti se zabitým vojákem, je zde po pravé straně vchod do kanálů. Zamiřte k východu směrem na severozápad, kde po žebříku vylezte na povrch a vydejte se směrem kPuškinově budově. Po cestě narazíte na pár neškodných vojáků, kterým se mírným obloukem vyhněte.
Vaším dalším úkolem bude dostat se do obytné budovy, ze které je oknem přímo vidět do zasedacího sálu. Je to budova na západ od Puškinovy budovy. Vejděte a po schodech zamiřte do 2. patra, postupujte opatrně vbudově se nachází jeden voják, toho musíte buď obejít nebo zlikvidovat. Odemkněte dveře a přistupte se sniperkou k oknu.
Zjistíte, že vmístnosti jsou generálové čtyři, jeden chodí po místnosti, další dva kouří doutník a poslední silně holduje alkoholu. Podle instrukcí tedy zabijte generála, který drží v ruce sklenku whisky. Při střelbě na generála si dejte zatraceně velký pozor, aby se za ním zrovna nenahýbal muž v hnědém obleku a plnovousem. Sniperkou byste zabili oba muže - čímž byste ovšem porušili podmínku, že v místnosti nesmí zemřít nikdo jiný, než vyznačený generál. Následně už jen v klidu dojděte k metru a máte misi za sebou.
Mise 3 - Kirov Park Meeting
V této opravdu velmi jednoduché misi máte za úkol zabít generála a mafiána. Tato mise je jako dělaná pro získání hodnocení Silent Assassin. Hned po vystoupení z lodi přeběhněte na druhou stranu a schovejte se mezi kontejnery, kde je ukryto vaše výbavení. Vezměte hlavně bomby do auta, sniperku nebudete tentokrát potřebovat. Za chvíli přijde zprava po chodníku voják a bude se chvíli motat kolem, počkejte až se začne vracet zpátky a pak rychle zamiřte ke vlezu do kanálu, který se nachází na silnici hned vedle kontejnerů. V kanálech se musíte dostat k výlezu, který je mnohem více na sever než všechny ostatní.
Pokud jste postupovali dostatečně rychle a šli správnou cestou, objevíte se za budovou a objeví se hláška, že cíle přijeli. Stále čekejte na místě kde jste vylezli z kanálu. Za chvíli se objeví řidič mafiánovi limuzíny, který si jde do rohu odskočit. K jeho likvidaci použijte anestetika nebo strunu, vezměte si jeho šaty a klidně dojděte k limuzíně. Nastražte bombu a vlezte zpět do kanálu.
Nyní se vracejte stejnou cestou kterou jste přišli, ale tentokrát doběhněte k výlezu, který je na mapě nejjižněji. Vylezte po žebříku a zjistíte, že výlez je blokován podvozkem limuzíny. To ovšem vůbec nevadí, nastavte bombu a zamiřte k východu ze stok. Následně doběhněte až ke člunu a čekejte na ohňostroj.
Mise 4 - Tubeway Torpedo
Pěkná a rozsáhlá mise kde se máte dostat do vojenské základny, zabít generála a osvobodit jeho vězně. Doběhněte až k výlezu z kanálu, vylezte na povrch a zbavte se vojáka patrolujícího u beden a následně si oblečte jeho uniformu. Nezapomeňte schovat jeho tělo!
Nyní vyčkejte na vhodné rozestavení stráží a vydejte se pro svoje vybavení. Schovejte se za bedny uprostřed dvora a čekejte až voják, který čeká ve strážnici odejde. Rychle jděte vyzvednou své vybavení a pak se vraťte zpět knáklaďáku, do kterého následně nasedněte.
Po krátké projížďce se ocitnete ve dvoře, kde hlídkují tři vojáci, dva u brány a jeden na dvoře a občas zajde do budovy. Počkejte až bude vzduch čistý a vylezte znáklaďáku. Ve chvíli kdy se jeden zvojáků vydá směrem ke dveřím, následujte ho a až vejde do budovy, vy se schovejte za bedny. Chvíli počkejte než opět vyjde a pak se vydejte do budovy i vy. Hlídkuje zde ještě jeden voják, ale tomu se snadno vyhnete. Přivolejte si výtah a sjeďte do suterénu.
Pokud jste doteď nevyvolali alarm, budete odměněni jedním bonusovým savem. Ocitnete se vprvním patře podzemní základny. Vklidu počkejte až se voják stojící před výtahem dá do pohybu a vpatřičném odstupu ho sledujte. Za rohem se schovejte do výklenku a čekejte až půjde nazpátek. Rychle doběhněte kdalšímu výklenku a opět čekejte než kolem vás projde další voják. Pak už můžete nerušeně pokračovat postraními dveřmi do velké místnosti, kde si všimněte ostrahy sledující bezpečností kamery a pokračujte dál až se dostanete do dlouhé chodby ze které je volný přístup do místnosti, kde musíte vyřadit systém bezpečnostních kamer (stačí výstřel zpistole stlumičem do zeleného panelu).
Chodbou pak pokračujte dál až kpokoji velitele (na mapě označená vykřičníkem), kterou otevřete a uvnitř se převlékněte do důstojnické uniformy. Pak pokračujte chodbou dál až kdruhému výtahu, který vás dostane do druhého patra podzemí.
Dojděte až k prvním dveřím u vyšetřovací místnosti, umístěte na zem pager, schovejte se a následně použijte telefon. Generál si pro něj přijde a vy ho můžete snadno zlikvidovat.Osvoboďte Američana (starý známý zprvního dílu), vyjeďte sním výtahem a projděte až do místnosti, kde máte odpálit bombu (místnost strhlinou vezdi). Bombu odjistěte a odhoďte v blízkosti poničené stěny a zbezpečné vzdálenosti ji odpalte. Pak už na nic nečekejte a rychle proběhněte nově vzniklým otvorem a zamiřte k východu.
Mise 5 - Invitation to a Party
Moc pěkná a na první pohled docela tužší mise, kde máte zabít generála a ukrást kufřík s penězi. Vaším prvořadým úkolem je dostat se pokud možno nenápadně na večírek pořádaný na německéambasádě. A protože nejste na seznamu hostů musíte si pozvánku obstarat jinak. Zamiřte přímo khlavní bráně (červený symbol označující vybavení ignorujte, jde pouze o pistoli a jed, ani jedno ztoho nepotřebujete), pokračujte dál, až se ocitnete na západní straně od ambasády. Po chodníku by kvám měl přicházet jeden z hostů. Zkontrolujte zda není vdohledu žádná stráž a pomocí struny se hosta zbavte (nemá chodit pozdě) a vezměte si jeho pozvánku. S pozvánkou vruce dojděte khlavní bráně a stráž vás pustí dovnitř.
Vejděte do budovy předními dveřmi a projděte do haly se schodištěm, kde se vydejte dveřmi nalevo. V této části se nachází generál, který flirtuje se služebnou. Počkejte si za rohem a až vyjde a zavře dveře, použijte kjeho likvidaci strunu, tělo schovejte v jednom z pokojů.
Nyní vejděte do společenského sálu, kde si všimněte ambasadora a agenta. Vyčkejte, až se agent s ambasadorem vydají spolu k sejfu, kde je kufřík spenězi (nachází se vždy na jiném místě). Následujte je a až vejdou do pokoje se sejfem, jděte do vedlejšího pokoje, který je dveřmi spojen spokojem ve kterém je sejf a připravte si strunu a zapněte plížení. Klíčovou dírkou zkontrolujte situaci a ve chvíli, kdy ambasador začne otvírat sejf, otevřete dveře a dopližte se k agentovi a strunou ho zlikvidujte. Mezitím ambasador otevře sejf a vy z něj seberte kufřík a vydejte se klidným krokem ven z ambasády (ambasador alarm nevyvolá) hlavním vchodem až k motorovému člunu.
Mise 6 - Tracking Hayamoto
Opět pěkná, jednoduchá a lehká mise. Máte za úkol zabít Hayamoto juniora, obchodníka se zbraněmi, a do jeho těla umístit sledovací zařízení. Vyčkejte za kamenem, dokud se dvojice strážných nezačne vzdalovat. Až budete moci, vyražte směrem kdomu a pokračujte dál až dorazíte ke garážím. Až bude čistý vzduch, můžete vejít dovnitř.
Až budete uvnitř, dojděte kautu a zatrubte. Jděte se schovat ke dveřím a až přijde strážný, zlikvidujte ho. Nyní vejděte a nalevo uvidíte posuvné dveře, které jsou průsvitné. V momentě, kdy vás patrola nebude moci vidět, je otevřete a pližte se podél pravé stěny až ke druhým dveřím, do kterých vstupte. Projděte na sever, otevřete dveře a zamiřte do druhé místnosti vlevo se znakem (!) - skrývá se tam převlek kuchaře, který si oblečte. Takto vybaveni zamiřte do kuchyně, kde do talíře na kraji stolu vložte sledovací zařízení.
Teď se ještě musíte postarat o nenápadnou smrt vaší oběti. Jděte tedy do dveří, které vedou do místnosti se značkou (!). Přistupte k rybě a použijte akci, čímž získáte kousek otrávené ryby. Tu běžte přidat na talíř (myslím že kuchaře asi nepochválí). Teď nezbývá nic jiného než nenápadně dojít kvýchodu. Cestu si můžete zkrátit přes zahradu, projít kolem garáží a dojít k bráně.
Mise 7 - Hidden Valley
Pravděpodobně nejnepovedenější mise v celé hře, zde nejde ani tak o styl a způsob provedení, jako spíš o přežití. Hned na začátku si dejte pozor na snipera ve věži, schovávejte se za stromy a snažte se co nejrychleji dostat k budově. Pak zamiřte k vašemu vybavení, u kterého hlídá jeden ninja, kterého zlikvidujte a vezměte si jeho oblečení. Tak teď byste měli mít od sniperů pokoj, ale co se týká ostatních stráží, ti vás poznají na 20m a hned po vás chtějí identifikaci.
Jedním ze žebříků se dostaňte do podzemního tunelu. Pokračujte stále dál co nejrychleji a když se vám někdo připlete do cesty, tak ho buď obejděte nebo zlikvidujte. Můžete použít i náklaďáky, ale stráže je často kontrolují. Až budete skoro na konci tunelu, vylezte na povrch a pokračujte stále dál až kbráně.
Mise 8 - At The Gates
V této misi se musíte dostat nenápadně do hradu. Pokud máte kuš, zamiřte a odstřelte ninju, který chodí na kopečku přímo před vámi. Převlečte si jeho uniformu a vydejte se směrem k hradu. Po cestě se příliš nepřibližujte k ostatním strážím, které po cestě potkáte.
Až dojdete kprvní věži, dostanete další informace, kde se dozvíte, že musíte vypnout bezpečnostní systém hradu. První generátor, který musíte vypnout se nachází napravo od hradu a je hlídán jedním strážným. Buď k němu můžete normálně dojít a vypnout nebo ho pomocí kuše odstřelit na dálku. Po jeho odpojení se dozvíte, že další generátor, který musíte deaktivovat se nachází uvnitř hradu.
Projděte tedy hlavní branou, přičemž si dávejte pozor na snipery ve věžích. Vypněte druhý generátor, otočte se a zamiřte po schodech nahoru kde v místnosti vypněte poslední z generátorů. Pak už nezbývá než dojít ke dveřím, které vedou do další úrovně hradu.
Mise 9 - Shogun Showdown
Cílem mise je zlikvidovat Hayamota a ukrást naváděcí zařízení. Hned na začátku mise zamiřte dřevěnými dveřmi po pravé straně vchodu (tajné dveře), po schodech se dostanete ke dveřím, za nimiž je místnost spochodujícím ninjou. Zkontrolujte situaci a až bude vzduch čistý, opatrně se vpližte dovnitř a schovejte se za trám, kde vás stráž neuvidí. V místnosti se musíte pohybovat pouze po trámech podlahy, jinak budete odhaleni. Až ninja dojde k vám a otočí se, zapněte plížení a po trámech se za ním vydejte, a pomocí struny ho zlikvidujte, tělo schovejte a vezměte si jeho oblečení.
V převleku si dojděte do přízemí, kde vezměte bezpečnostní kartu, kterou můžete deaktivovat bezpečnostní lasery. Pak se vydejte do sklepa, kde vezměte naváděcí zařízení a pak zde můžete vzít do sbírky pistoli ráže .22 s integrovaným tlumičem.
Vydejte se do 4. patra, kde najdete další známou z prvního dílu Hitmana. Dostanete od ní další bezpečnostní kartu, kterou získáte přístup do dalších pater. V nejvyšším patře najdete sedět váš cíl, který se občas projde k oknu. K jeho likvidaci použijte pokud možno tichou zbraň (např. strunu). Až se nebude dívat, rychle ho zlikvidujte a pak vyskočte oknem na ochoz (v místnosti se objeví několik elitních ninjů, kteří zůstanou v patře a nevyvolají alarm). Po ochozu se dostanete až do 4. patra. Teď už nezbývá než se dostat k helikoptéře a v ní hrad stylově opustit.
Mise 10 - Basement Killing
Cílem v této lehké a mimořádně originální misi je zlikvidovat Charlieho Sidjana, počítačového hackera a na závěr vyřadit ovládání výtahu. Nejdříve ze všeho si dojděte pro své vybavení do skříňky č. 137, ze které vezměte dýmovnici a pistoli s tlumičem. A protože nemůžete přes detektory kovu pronést zbraň, musíte pistoli pronést jiným způsobem. Naproti jsou dveře vedoucí do prádelny, kde můžete pistoli vhodit do šachty a později si ji vyzvednout.
Teď si musíte opatřit solidní převlek. Jděte na opačný konec vstupní haly a počkejte u pánských toalet. Za chvíli si přijde odskočit poslíček s pizzou. Použijte buď anestetika nebo strunu, schovejte tělo a vezměte si jeho pracovní oděv. Pak zajděte do místnosti s roznáškou jídla, kde dostanete za úkol doručit pizzu pro Charlieho Sidjana. Projděte skrz detektory a zamiřte k výtahu. Až budete v suterénu, použijte dýmovnici a čekejte až stráže vyklidí pozice. Pak jen stačí dojít pro pistoli a zamířit do sklepa.
Odemkněte dveře a dejte si pozor na lupínky rozházené po zemi. Dopližte se až k oběti a uškrťte ho strunou. Pak jen vyběhnete zpět do strážné budky, kde zlikvidujte počítač ovládající výtah a vstupte do výtahu.
Mise 11 - Graveyard Shift
Vaším jediným úkolem je umístit hackovací zařízení na hlavní počítač. Hned na začátku doporučuji pečlivě prostudovat mapu. Všimněte si hlavně dvou místností, první je označená jako Server (žlutá) a druhá jako AirCon (červená), vaším prvním úkolem bude dostat se do místnosti označené AirCon, pro vstup musíte získat bezpečností kartu, kterou naleznete v místnosti na jih od kuchyně (místnost označená vykřičníkem).
Takže hned po startu se vydejte směrem doprava a až stráž přejde, jděte odemknout dveře a vezměte bezpečností kartu. Nyní zamiřte k již zmiňované místnosti AirCon a pomocí bezpečností karty ji odemkněte a uvnitř vystřelte (pistolí s tlumičem) do chlazení serveru (server cooler). Nebude to trvat dlouho a přižene se správce, otevře si dveře do protější místnosti označené jako Server, a bude se snažit vše dát do pořádku :-). Vy se mezitím připližte a uspěte ho pomocí anestetik a na počítač aplikujte hacking device.
Pak dostanete za úkol dostat se přes most k druhému mrakodrapu, aby mise byla splněna. Pokud možno nenápadně se dostaňte do chodby, kde prostřelte sklo, čímž vyvoláte alarm. Stáží si moc nevšímejte, nemá cenu pokoušet se je obcházet, jen kolem nich proběhněte. Rychle doběhněte přes střechu až na konec.
Mise 12 - The Jacuzzi Job
V této misi musíte zabít Charlieho Sidjana, a ukrást peníze a sošku. Hned na začátku rychle přeběhněte po ochozu až na druhou stranu mrakodrapu. Ocitnete se tak na terase, kde jsou dvoje dveře, jedny vedou do velkého pokoje a druhé do místnosti sekretářky. Otevřete si dveře do velkého pokoje a počkejte až stráže odejdou. Pak rychle vběhněte dovnitř a na stolku seberte brýle pro noční vidění označené na mapě (!). Vraťte se zpět na balkón a klíčovou dírkou se podívejte do druhého pokoje a počkejte až se uvnitř objeví strážný a následně odejde. Ve chvíli kdy sekretářka vstane a začne otvírat trezor, vy v plížícím módu projděte pokojem až ke dveřím, do chodby a zamiřte do dveří naproti, kde zničte pojistky.
Nasaďte si brýle pro noční vidění a zamiřte zpět k trezoru (sekretářka odešla, takže vás nebude nikdo vyrušovat), odsuňte obraz, otevřete trezor a vezměte peníze. Nezapomeňte vše vrátit do původního stavu a jděte přes balkón do velkého pokoje, kde ukradněte sošku. (není vám ta soška trochu známá ? Pokud jste nehráli prvního Hitmana, tak asi ne.)
Vraťte se přes kancelář do chodby a pokračujte až do místnosti s bazénem (po cestě pravděpodobně potkáte technika, který jde spravit pojistky, tak se ho nelekněte). V místnosti se schovejte za paraván a čekejte až děvčata odejdou. Pak pomocí struny uškrťte Charlieho Sidjana a jeho tělo schovejte za vstupní dveře do místnosti a až bude čistý vzduch, zamiřte k výtahu, který přivolejte (přijede asi za 45 vteřin) a někde se mezitím schovejte a až přijede, tak do něj nastupte.
Mise 13 - Murder at the Bazaar
Za úkol máte zabít poručíka Ahmeda Zahira a plukovníka Mohammeda Amida, sebrat jim klíč a mapu lokace. Hned ze začátku běžte k poručíkovu domu a odemkněte zadní vchod. Vpližte se dovnitř a zkontrolujte umístění poručíka, který je ve druhém patře. Pokud bude otočen směrem k vám, vraťte se zpátky do přízemí a chvíli běhejte u dveří, kterými jste přišli a pak se opět vraťte do druhého patra, poručík by měl teď stát obrácen k vám. Zlikvidujte ho strunou nebo nožem, a vezměte mapu lokace.
V této chvíli přicházejí dva strážní a zůstanou v přízemí. Oblečte si poručíkovu uniformu a opatrně se kolem nich propližte ke dveřím a zamiřte na tržiště. Po cestě si dejte pozor na stráže a moc se knim nepřibližujte, abyste nebyli odhaleni. Dojděte k západnímu vchodu na tržiště a schovejte se do výklenku, který je nejvíce na jihovýchod. Vlezte si za bedny a připravte si strunu.
Za pár minut přijde plukovník i se svým vojenským doprovodem. Plukovník vejde do výklenku a zapálí si cigaretu (svoji poslední cigaretu), to je vaše chvíle, připližte se k němu zezadu, zlikvidujte ho, schovejte jeho tělo za bedny a seberte mu klíč. Pak jen stačí počkat až jeho doprovod odejde a dojít k východu.
Mise 14 - The Motorcade Interception
Máte zabít Bismallaha Malika dřív než se dostane do paláce. Pro nenápadný postup je vhodné sehnat si uniformu vojáka. Najděte si nějakého, který je mimo dosah ostatních, třeba v severní části lokace a ve vhodnou chvíli ho zlikvidujte, seberte mu uniformu a jeho bezvládné tělo schovejte za některý z domků, aby ho ostatní nenašli.
Jděte si vyzvednout vybavení proti pancéřovou sniperku MI95. Vaším dalším úkolem je najít si vhodnou střeleckou pozici, doporučuji dostat se na střechu jednoho z domků hned za branou, vedou na něj schody a na střeše má lávku, po které se dá přejít na vedlejší domek a dál na žebřík, který vede na plošinu, ze které je slušný výhled. Po cestě si dejte pozor na vojáky, jak uvidí co to nesete v rukou, spustí alarm. Snažte se schovávat za četné překážky (domy, bedny, schody).
Hned jak se ocitnete na plošině, dostanete hlášku, že kolona vozů přijíždí do města. Připravte si sniperku a zamiřte směrem na východ, na zatáčku. Hned jak limuzína přejede zatáčku, vystřelte na muže, který sedí na zadním, levém sedadle. Nastane přestřelka, vniž jediný váš úkol je zmizet a nenechat se při tom zastřelit.
Mise 15 - Tunnel Rat
V této misi máte za úkol dostat se do podzemní základny, zabít poručíka Yussefa Husseina a dopravit náklad na povrch. Hned ze začátku říkám že snažit se o hodnocení Silent Assassin je marné, ke konci vás stejně odhalí a vy skončíte s hodnocením Professional, což dokáže zkazit den. Tak proč si jednou pěkně nezastřílet ?
Pravděpodobně budete mít na začátku v rukou sniperku z minulé mise MI95. Použijte ji ke zlikvidování nepřátel na povrchu a jedním ze dvou vchodů sestupte do podzemí. Zde můžete osvobodit zajatce, který vám prozradí umístění poručíka. Zamiřte tedy do kulaté místnosti na východní straně základny a zlikvidujte ho.
Pak se vydejte směrem k výtahu, po cestě likvidujte nepřátelský odpor uvnitř základny. Otevřete si dveře do výtahu a i snákladem vyjeďte nahoru, otevřete vrata a počkejte až pro vás přiletí helikoptéra (Kamov Ka-29, nádherný stroj).
Mise 16 - Temple City Ambush
Máte za úkol najít váš kontakt na agenta Smitha a zabít najaté vrahy. Hned po startu si zapněte mapu a vydejte se na místo kontaktu, které je označeno červeným hitmanovým symbolem. Najdete zde kontakt, který vám prozradí pozici agenta, který se nalézá pokaždé jinde. Až dorazíte na místo, najdete agenta, který trochu přebral. Poví vám o dvou nájemných vrazích, kteří se potulují po městě a dá vám za úkol je zabít a vyfotit.
První znich je oblečen jako ostatní stráže v oranžových šatech, na hlavě má žlutý klobouček a stylové černé brýle. Nalézá se vždy v patře některého z domů na jednom ze dvou náměstí a je vyzbrojen sniperkou. Druhý přechází mezi náměstími a pro změnu má na hlavě černou kšiltovku, oranžové oblečení a černé brýle. Ve městě se nalézá ještě třetí vrah, na kterého můžete narazit kdekoliv ve městě. Má na sobě oranžové oblečení, černé brýle a fialový turban. Má tendenci se na vás pověsit a sledovat vás. Pokud se tak stane, doporučuji ho vylákat do patra jednoho z domů na náměstí a tam ho jedním výstřelem z pistole zlikvidovat.
Nejdříve se tedy soustřeďte na snipera. Jelikož se nachází vždy jinde, je trochu problém ho odhalit, ale po pečlivém prozkoumání všech oken určitě jeho pozici najdete. Vyjděte do patra a pomocí struny se ho zbavte a vezměte si jeho sniperku a počkejte až se objeví na náměstí druhý vrah a jednou dobře mířenou střelou se ho zbavte (nezapomeňte si vyfotit jejich mrtvá těla). Odhoďte sniperku a vraťte se zpět k agentovi, který vám ukáže východ z lokace.
Pokud jste ještě nezabili třetího vraha, neodcházejte od Smitha, ale chvíli počkejte. Vrah se za chvíli objeví ve dveřích a kdybyste odešli, zabil by agenta a vy byste museli hrát misi znovu.
Dojděte do domu, který vám agent ukázal jako východ a u stěny najdete průlez.
Mise 17 - The Death of Hannelore
Vaším hlavním úkolem je zabít doktorku Von Kamprad, schovat její tělo a zmizet bez toho, abyste zabili některého civilistu. Hned na začátku k vám bude mířit jeden strážný. Počkejte za lodí, dokud nedojde až k vám a neotočí se, poté ho uškrťte strunou a vezměte si jeho oblečení. V tomto převlečení zamiřte k heliportu, pod kterým je vchod do kanálu. Projděte až nakonec kanálů, objevíte se uprostřed jezírka. Před sebou uvidíte dva strážné u dveří. Až se ten nalevo vydá směrem ke druhému, je ta pravá chvíle nenápadně opustit úkryt. Nyní zamiřte přímo do místnosti v severovýchodní části, kde se na posteli nachází váš převlek.
Převlečen za jednoho z pacientů se vydejte na jižní stranu přízemí, kde najdete klíč k místnosti ve druhém patře a vrohu místnosti najdete jed. Stráží si příliš nevšímejte, hlavně se nenechte znervóznit a nezpanikařit.
Teď máte vše, co potřebujete pro splnění úkolu a nezbývá než jít splnit hlavní cíl mise. Vraťte se zpět k jezírku a počkejte až se opět jeden ze strážných vydá pryč a vy projděte do haly, kde se vás zmocní sestřička a vyzve vás abyste ji následovali do patra a dovede vás až do kanceláře vašeho cíle. Při rozhovoru s doktorkou ji - až se nebude dívat - nasypejte jed do sklenice s vodou a počkejte až se napije. Nejdříve její tělo odvlečte do jedné z kanceláří po stranách (do kanceláře za chvíli přijde jiný pacient a uviděl by vás), až nikdo nebude v dohledu, tak její tělo odvlečte na vyznačené místo.
Pak stačí jen dojít zpět do přízemí a zamířit k východu, přičemž je jen na vás půjdete-li opět přes jezírko nebo si zkrátíte cestu předními dveřmi.
Mise 18 - Terminal Hospitality
Cílem mise je Deewanna Ji, vůdce kultu, kterého musíte zlikvidovat během jeho operace. Obejděte roh a zamiřte nahoru po schodech. Před sebou uvidíte jednoho ze strážných, obejděte ho, uškrťte ho a vezměte si jeho šaty. Vydejte se dál, po schodech dolu a pokračujte až ke chrámu sbazénkem. Pokračujte dál po cestě mezi skálami až k hlavní budově. Po levé straně najdete okno, kterým se dostanete nepozorovaně dovnitř budovy. Projděte skrz dvě místnosti do vestibulu. Do prvního patra se dostanete po schodech. Na patře najděte kancelář Chakana, kde najdete vaše vybavení (brýle pro noční vidění, klíč ke kanceláři, kde najdete převlek za doktora).
Vydejte se do severní části prvního patra budovy, kde si přivolejte výtah. Sjeďte do suterénu a z jedné z kanceláří si sežeňte skalpel. Teď máte vše co potřebujete k provedení malé operace. Otevřete si dveře do nejjižnější místnosti, kde najdete kromě vypínače generátorů také žebřík vedoucí do ventilačních šachet, pomocí nichž můžete zjistit, na kterém operačním sále je Deewanna Ji (v místnosti je jeho bodyguard v oranžovém oblečení).
Pak nezbývá než vypnout již zmíněný generátor, nasadit si brýle pro noční vidění a jít operovat. Stráží v černých oblecích si nevšímejte, zato si dejte pozor na stráže v oranžových šatech, kteří začnou zběsile pobíhat sem a tam, a mají tendenci vás rychle odhalit.
Po úspěšné operaci stačí vrátit se zpět na začátek mise. Až budete scházet ze schodů u přístavu, objeví se ještě jeden nepřítel. Ne, to není chyba, to je opravdu jeden z vašich klonů :-).
Mise 19 - St. Petersburg Revisited
Oficiální cíl mise je zabít obchodníka s jadernými zbraněmi jménem Sergei Zavorotko, ale jak brzy zjistíte, cílem bude úplně něco jiného. Vykašlete se na vybavení ve skříňce (stříleli byste jen na papírovou maketu). Místo toho vyjděte z metra a vydejte se na sever, obejděte v dostatečném odstupu Puškinovu budovu po směru hodinových ručiček a pak vejděte předním vchodem. Pokračujte po schodech nahoru do východního křídla budovy. Otevřete dveře a uvidíte váš pravý cíl. Připližte se kněmu a zabrnkejte mu na strunu. Právě jste zabili jednoho ze svých klonů Mr. 17.
Po krátkém filmečku si rychle převlečte jeho šaty, vezměte do sbírky sniperku W2000 a rychle zbudovy zmizte. Do budovy totiž vtrhne co nevidět banda ozbrojených strážců, aby zjistili co se děje. Vy mezitím doběhněte k západnímu vlezu do kanálu. Projděte stokou až do metra, přičemž si dejte pozor na bodyguardy rozmístěné u východu ze stok.
Mise 20 - Redemption at Gontranno
Vaším cílem je pozabíjet všechny stráže (20) a osvobodit Viktoria. Ocitáte se u brány vašeho kláštera, na nic nečekejte a rychle si doběhněte pro zbraně do srubu. Zde se vyzbrojte dle libosti a zlikvidujte postupně všechny stráže venku.
Až skončíte venku, je čas přejít přímo do chrámu, kde na vás čeká spousta slušně vyzbrojených nepřátel. Postupujte opatrně, spousta stráží má sniperku Custom Rifle, kterou vás snadno zabijí na jednu ránu, pokud vystrčíte nos ve špatnou chvíli. Ale jinak by neměl být problém všechny zlikvidovat.
Až zůstanete jen vy a Sergei, který je uzavřen ve zpovědnici, střelte ve zpovědnici do skleněného srdce. Pak doporučuji použít SP12 nebo M60 a máte dokončenou hru Hitman 2: Silent Assasin.
Gratuluji !!!
Na závěr ještě jedna lahůdka pro ty, kdo si tuhle hru oblíbili. Hitman 3 bude !!! A to už na jaře 2004 (alespoň podle posledních údajů). A protože popularita Hitmana je opravdu vysoká, má se o něm dokonce natočit film. No uvidíme, co z toho nakonec bude.
KONEC.