1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Heroes of Might & Magic 5
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Heroes of Might & Magic 5 - průvodce

A. TIPY

B. JEDNOTKY

C. STAVBY


Scorpions cheatera celkem hodně využívám, tak jsem se rozhodl že také přispěju a doufám že tento návod na nejlepší pařbu tohoto roku někomu přijde vhod.


A. TIPY


Na začátku bych měl pár rad:


1) Pečlivě si vybírejte dovednosti, které si osvojíte, jelikož na každou mapu se může hodit něco jiného, v kampani pochopitelně vybíráte i do budoucna, takže si vybírejte obecně ty celkově nejužitečnější, například mně se osvědčila kombinace - základní dovednost (ta je pro každou frakci jiná), pak obrana, útok, štestí, osvícení a kouzelnictví (pro používání magie), nebo válečné stroje (správné využití dokáže hodně vypomoct), popř. nějaký speciální druh magie.


2) Přiměřeně si chraňte každou jednotku, možná se vám zdá třeba ztráta pár jednotek první či druhé úrovně bezvýznamná, ale klidně právě tyto jednotky mohou rozhodnout o výsledku tuhé bitvy.


3) Pamatujte na to, že do bitvy nemusíte nasadit všechny své dostupné jednotky, například v boji s "neutrálními" jednotkami můžete nasadit jen ty nejsilnější a projít bitvou bez ztráty kytičky či dvou :-)


4) Nezapomínejte využívat speciální schopnosti nejen hrdiny, ale i jednotek, k těm nejdůležitějším patří kouzlení jednotek.


5) Pamatujte, že stále je mnohem lepší, když vy zaútočíte jako první, což znamená, že například v prvním kole (což je díky iniciativě relativní) zlikvidujete z dálky střelecké jednotky nepřítele a následně si počkáte až se jeho jednotky dostatečně přiblíží a můžete je rozcupovat, hlavně si hlídejte i nepřítelovi speciální schoponosti a vliv kouzel na jednotlivé jednotky a jejich možnost pohybu.


6) Pro odhad síly nepřítelovi armády vám určitě přijde vhod následující (názvy skupin jsou do patche 1.2, od něj (včetně) už jsou trochu jinak pojmenovány i poskládány.


hrstka          1 - 4 jednotek

pár              5 - 9 j.

tlupa          10 - 19 j.

zástup       20 - 49 j.

horda        50 - 99 j.

dav          100 - 249 j.

houf        250-499 j.

Bože...      500-999 j.

legie       1000+ j.


7) Rada, kterou najdete snad u každé hry, ale opakování matka moudrosti - často ukládejte, nejjedonušší je používání kláves [F5] - [F8].


A teď už k samotnému návodu - tedy spíše k soupisu staveb a jednotek všech šesti frakcí - jsou to AZYL, HVOZD, AKADEMIE, PEKLO, NEKROPOLE a KOBKA.


Použité zkratky:


upg. = upgrade (N=ne; A=ano; pokud má jednotka před sebou A, znamená že je to ta samá jako předchozí, nicméně na vyšším (2. a to je maximum) vývojovém stupni


Ú = útok; O = obrana; Po = poškození; Ž = životy; R = rychlost; I = iniciativa (= v podst. častost zapojení v boji); S = střely; M = mana


vel. j. = velká jednotka, tzn. že jednotka zabírá na bitevním poli 4 políčka (2x2) místo jednoho


NOÚ = neomezené opětování útoků

NNÚ = nepřátelé neopětují útok


stejné = ugradovaná jednotka má stejné speciální schopnosti jako její neugradovaný kolega na stejné úrovni (plus většinou i něco navíc)


frakce = synonymum pro "rasy", akorát přesnější

rt. = rtuť; s. = síra; kr. = krystal; dr. = drahokam; Z = zlatých

Cena je uvedená v Z, tudíž ve zlatých


Týdenní produkce je brána po maximálním vylepšení měst (tj. všechny budovy, kromě té s Ashinou  slzou, jsou postaveny), ale nejsou tam zahrnuty jíná místa na mapě, kde se dá produkce určitých jednotek zvyšovat, tzn. efekt na produkci mají pouze budovy postavené ve městě, kde ovšem není postavena budova, která se dá postavit pouze za přítomnosti Ashiny slzy


B. JEDNOTKY


a) AZYL (1. primární vlastnost Obrana, 2. sekundární Útok)


úroveň

upg.

Název jednotky (+týdenní produkce)

Ú

O

Po

Ž

R

I

S

M

Speciální schopnosti

Cena

1.

N

Rolník (+49)

1

1

1-1

3

4

8

-

-

daňoví poplatníci

(+1 Z/1)

20


A

Branec (+49)

1

1

1-2

6

4

8

-

-

rozbití štítu

30

2.

N

Lukostřelec (+24)

4

3

2-4

7

4

9

10

-

střílí, rozptýlené střely (3x3 pole)

50


A

Kušník (+24)

4

4

2-8

10

4

8

12

-

střílí, přesné střely

80

3.

N

Pěšák (+20)

4

8

2-4

16

4

8

-

-

velký štít, rozbití štítu, zuřivost

90


A

Páže (+20)

5

9

2-5

26

4

8

-

-

stejné + zajišťují spojence

130

4.

N

Gryf (+10)

7

5

5-10

30

7

15

-

-

létá, vel. j., NOÚ, imunita na slepotu

260


A

Královský Gryf (+10)

9

8

5-15

35

7

15

-

-

stejné + střemhlavý útok

360

5.

N

Kněz (+6)

12

12

9-12

54

5

10

7

-

střílí, bez postihu na boj zblízka

650


A

Inkvizitor (+6)

16

16

9-12

80

5

10

7

12

stejné + kouzlí

900

6.

N

Jezdec (+4)

23

21

20-30

90

7

11

-

-

vel. j., bodnutí z trysku (lepší dlouhý rozeběh)

1250


A

Paladin (+4)

24

24

20-30

100

8

12

-

-

stejné + přikládání rukou

1550

7.

N

Anděl (+2)

27

27

45-45

180

6

11

-

-

vel. j., létá

3200 + 1kr.


A

Archanděl (+2)

31

31

50-50

220

8

11

-

-

stejné + oživuje spojence

4200 + 2kr.



b) HVOZD (1. Obrana, 2. Znalosti)


úroveň

upg.

Název jednotky (+týdenní produkce)

Ú

O

Po

Ž

R

I

S

M

Speciální schopnosti

Cena

1.

N

Víla (+28)

1

1

1-2

5

7

12

-

-

létá, NNÚ, sprškový útok (útočí na 3 pole)

35


A

Dryáda (+28)

2

1

2-2

6

7

14

-

10

stejné + kouzlí

55

2.

N

Tanečník meče (+18)

3

2

2-5

12

6

11

-

-

žádné

65


A

Tanečník války (+18)

4

3

3-5

12

6

12

-

-

kombo tanečníka války (útok na víc nepřátel)

90

3.

N

Lovec (+14)

4

1

4-7

10

5

10

12

-

střílí, dvojitá střela

125


A

Mistr lovec (+14)

5

4

5-8

14

5

10

16

-

stejné + očarované šípy

190

4.

N

Druid (+8)

7

7

7-9

34

5

10

5

12

střílí, kouzlí

310


A

Druidský stařešina (+8)

12

9

9-14

33

4

10

7

15

stejné + vysává manu

425

5.

N

Jednorožec (+6)

12

12

10-20

57

7

12

-

-

vel. j., aura odolnosti vůči magii

700


A

Stříbrný jednorožec (+6)

17

17

10-20

77

7

12

-

-

stejné + oslepující útok

900

6.

N

Ent (+5)

19

27

7-17

175

6

7

-

-

vel. j., zaplétající kořeny (nepřítel se nepohne  z místa dokud ent neumře, ale útočit může), zuřivost

1200


A

Prastarý ent (+5)

19

29

10-20

181

6

7

-

-

stejné + zapuštění kořenů (při rozkazu bránit)

1500

7.

N

Zelený drak (+2)

27

25

30-50

200

8

12

-

-

vel. j., létá, kyselinový dech (útok na 2 pole za sebou)

3500 + 1dr.


A

Smaragdový drak (+2)

31

27

33-57

200

9

14

-

-

stejné + imunita vůči magii země

4700 + 2dr.


c) AKADEMIE (1. Znalosti, 2. Síla kouzel)



úroveň

upg.

Název jednotky (+týdenní produkce)

Ú

O

Po

Ž

R

I

S

M

Speciální schopnosti

Cena

1.

N

Gremlin (+40)

2

2

1-2

5

3

7

5

-

střílí

22


A

Mistr Gremlin (+40)

3

2

1-2

6

5

11

7

-

střílí, opravář

35

2.

N

Kamenný chrlič (+28)

3

4

1-1

15

6

9

-

-

létá, elementál, imunita vůči bleskům, zuřivost

45


A

Obsidiánový chrlič (+28)

3

5

1-2

20

7

10

-

-

stejné + imunita vůči mrazu a ohni

70

3.

N

Železný golem (+18)

5

5

3-5

18

4

7

-

-

mechanický, imunita vůči zpomalení, odolný na magii

90


A

Ocelový golem (+18)

6

6

5-7

24

4

7

-

-

stejné + NOÚ

130

4.

N

Mág (+10)

10

10

7-7

18

4

10

3

10

střílí, bez postihu za vzdálenost, magický útok, kouzlí

250


A

Arcimág (+10)

10

10

7-7

30

4

10

4

17

stejné + energetický kanál

340

5.

N

Džin (+8)

13

12

12-16

33

7

12

-

-

vel. j., létá, náhodně kouzlí

480


A

Džin sultán (+8)

15

13

16-22

40

8

12

-

-

stejné

700

6.

N

Rakšasa rani (+4)

25

20

15-23

120

5

9

-

-

vel. j., NNÚ

1400


A

Rakšasa raja (+4)

25

20

23-30

140

6

8

-

-

stejné + úprk

1770

7.

N

Kolos (+2)

27

27

40-70

175

6

10

-

-

vel. j., imunita vůči ovládnutí mysli

3500 + 1dr.


A

Titán (+2)

30

30

40-70

190

6

10

5

-

stejné + střílí, bez postihu při boji zblízka, kouzlí blesky

4700 + 2dr.



d) PEKLO (1. Útok, 2. Znalosti)


úroveň

upg.

Název jednotky (+týdenní produkce)

Ú

O

Po

Ž

R

I

S

M

Speciální schopnosti

Cena

1.

N

Ďáblík (+32)

2

1

1-2

4

5

13

-

-

vysává manu

25


A

Rarášek (+32)

3

2

2-3

6

5

13

-

-

krade nepříteli manu

45

2.

N

Rohatý démon (+32)

1

3

1-2

13

5

7

-

-

zuřivost

40


A

Rohatý dozorce (+32)

3

4

1-4

13

5

8

-

-

výbuch, zuřivost

60

3.

N

Pekelný pes (+16)

4

2

3-5

15

7

13

-

-

žádné

110


A

Kerberos (+16)

4

2

4-6

15

8

13

-

-

tříhlavý útok, NNÚ

160

4.

N

Sukuba (+10)

6

6

6-13

20

4

10

6

-

střílí, opětuje útok na dálku

240


A

Paní sukub (+10)

6

6

6-13

30

4

10

6

-

stejné + řetězová střela

350

5.

N

Pekelný oř (+7)

13

13

8-16

50

7

16

-

-

vel. j., zastrašující útok

480


A

Noční můra (+7)

18

18

8-16

66

8

16

-

-

stejné + aura děsu

666

6.

N

Pekelný sluha (+4)

21

21

13-26

110

4

8

-

11

vel. j., kouzlí

1550


A

Pekelný pán (+4)

22

21

13-31

120

4

8

-

13

stejné + temný meč

1850

7.

N

Ďábel (+2)

27

25

36-66

166

7

11

-

-

vel. j., teleportace

3666 + 1s.


A

Arciďábel (+2)

31

29

36-66

199

7

11

-

-

stejné + vyvolávají pekelné pány

4666 + 2s.



e) NEKROPOLE (1. Síla kouzel, 2. Obrana)


úroveň

upg.

Název jednotky (+ týdenní produkce)

Ú

O

Po

Ž

R

I

S

M

Speciální schopnosti

Cena

1.

N

Kostlivec (+48)

1

2

1-1

4

5

10

-

-

nemrtvý

17


A

Kostlivý lučištník (+48)

1

2

1-2

5

4

10

8

-

nemrtvý, střílí

30

2.

N

Zombie (+30)

1

2

1-2

17

4

6

-

-

nemrtvý, zuřivost

45


A

Morová zombie (+30)

2

2

2-3

17

4

7

-

-

stejné + oslabující úder

65

3.

N

Duch (+18)

4

4

3-7

8

5

10

-

-

nemrtvý, létá, nehmotný (50% šance neúspěchu útoku nepřítele)

100


A

Spektra (+18)

4

4

5-7

12

5

10

-

-

nemrtvý, nehmotný, vysává manu

140

4.

N

Upír (+10)

6

6

6-8

30

6

11

-

-

nemrtvý, NNÚ, vysává život

240


A

Pán upírů (+10)

9

9

7-11

35

7

11

-

-

stejné + teleportace

350

5.

N

Lich (+6)

15

15

12-17

50

3

10

5

-

vel. j., nemrtvý, střílí, smrtící oblak

700


A

Arcilich (+6)

19

19

16-20

55

3

10

6

16

stejné + kouzlí

900

6.

N

Zjevení (+4)

24

22

20-25

95

6

11

-

-

vel. j., nemrtvý

1400


A

Přízrak (+4)

26

24

25-30

100

6

11

-

-

stejné + zraňující dotyk

1800

7.

N

Kostěný drak (+2)

27

28

15-30

150

6

11

-

-

vel. j., nemrtvý, létá

2400 + 1rt.


A

Přízračný drak (+2)

30

28

25-35

160

7

11

-

-

stejné + nemhmotný

2900 + 2rt.



f) KOBKA (1. Síla kouzel, 2. Útok)


úroveň

upg.

Název jednotky

Ú

O

Po

Ž

R

I

S

M

Speciální schopnosti

Cena

1.

N

Zvěd (+14)

3

3

2-4

10

5

10

5

-

střílí, žádný postih při boji zblízka, postih na vzdálenost

60


A

Vrah (+14)

4

3

2-4

14

5

12

5

-

stejné + útok jedem

100

2.

N

Krvavá panna (+10)

4

2

5-7

16

7

14

-

-

udeří a uteče

125


A

Krvavá fúrie (+10)

5

3

5-7

16

8

16

-

-

stejné + NNÚ

175

3.

N

Minotaur (+12)

5

2

4-7

31

5

8

-

-

odvaha = trvale morálka +1

140


A

Minotauří stráž (+12)

5

2

4-7

35

5

8

-

-

statečnost = trvale morálka +1, dvojitý útok

200

4.

N

Temný nájezdník (+8)

9

7

7-12

40

6

11

-

-

vel. j., útok tryskem

300


A

Děsivý nájezdník (+8)

10

9

7-14

60

8

11

-

-

stejné + kousnutí ještěra

450

5.

N

Hydra (+6)

15

12

7-14

80

5

7

-

-

vel. j., tříhlavý útok, NNÚ, zuřivost

700


A

Hlubinná hydra (+6)

15

15

9-14

125

5

7

-

-

vel. j., šestinásobný útok, NNÚ, zuřivost

900

6.

N

Čarodějka stínu (+4)

18

18

17-24

80

4

10

4

11

střílí, kouzlí

1400


A

Matka stínu (+4)

20

20

17-27

90

4

10

4

14

stejné + úder bičem

1700

7.

N

Stínový drak (+2)

25

24

45-70

200

9

10

-

-

vel. j., létá, ohnivý dech

3700 + 1s.


A

Černý drak (+2)

30

30

45-70

240

9

10

-

-

stejné + imunita  vůči magii

4500 + 2s.



C. STAVBY


1. Stavby společné pro všechny frakce (vzorovně podle AZYLu)


0. úroveň města (podle požadavků) - jednotlivé budovy se mohou lišit v požadavcích o 3 úrovně města podle frakce (každá frakce má svoje schéma, posloupnost budov)


a) Radnice vesnice - bezplatně; přidává 500 Z denně


b) Putyka - 5 dřeva, 500 Z; najímání hrdinů, zlodějský cech, drby (informace), +1 k morálce bránící armády


c) Kovárna - 5 dřeva, 1000 Z; nakupování válečných strojů


d) I. Tržiště - 5 dřeva, 500 Z; výměnný obchod se surovinami, příznivější kurzy při větším počtu tržišť


II. Skladiště surovin - 5 rudy, 5000 Z; +1 vzácná surovina (rtuť, síra, krystal, drahokam) denně podle frakce


3. úroveň města


a) Radnice městečka - 2000 Z; 1000 Z denně (samostatně, tj. nesčítá se s radnicemi ani hlavním městem)


b) I. Věž kouzel první úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 2000 Z; ve věži budou k dispozici 3 kouzla první úrovně

II. Věž kouzel druhé úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 1 rtuť, 1 síra, 1 krystal, 1 drahokam, 1000 Z; 3 kouzla druhé úrovně

III. Věž kouzel třetí úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 1000 Z; 3 kouzla třetí úrovně

IV. Věž kouzel čtvrté úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 1000 Z;  2 kouzla čtvrté úrovně

V. Věž kouzel páté úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 10 rtutí, 10 sír, 10 krystalů, 10 drahokamů, 1000 Z;  2 kouzla páté úrovně


6. úroveň města


b) Opevnění - 10 dřeva, 5000 Z; přidá k městu hradby


9. úroveň města


a) Radnice města - 5000 Z; 2000 Z denně


b) Citadela - 10 rudy, 5000 Z; přidá pevnost (1 a nejsilnější střílna), příkopy (způsobuje zranění, pokud se jednotka v oblasti hrotů zastaví), +50% produkce základních jednotek


12. úroveň města


b) Hrad - 10 dřeva, 10 rudy, 5000 Z; přidá další 2 střílny, +100% PRODUKCE VŠECH JEDNOTEK - je to jedna z nejdůležitějších budov ve městě


c) Přístav - 20 dřeva, 2000 Z - pouze pokud je město na pobřeží; možnost koupě lodi


15. úroveň města


a) Hlavní město - 10000 Z; 4000 Z denně


b) Speciální budova, která se dá postavit (bezplatně) pouze za přítomnosti vzácného artefaktu ASHINA SLZA - efekty: +50% produkce jednotek (je to další bonus, tudíž se sčítá s hradem nebo citadelou), dalších +5000 Z denně (navíc), + bonus k určité vlastnosti hrdinů (odlišné pro frakce)


Náklady na stavbu společných budov: 80 dřeva, 50 rudy, 19 rtutí, 19 sír, 19 krystalů, 19 drahokamů, 47000 Z


2. Stavby AZYLu


0. úroveň


d) II. Skladiště surovin = +1 krystal denně


e) I. Rolnická políčka - 500 Z; produkuje jednotku ROLNÍK

II. Polnosti - 1500 Z; + jednotka BRANEC


3. úroveň


c) I. Střelecká věž - 5 rudy, 1200 Z; + LUKOSTŘELEC

II. Elitní střelecká věž - 5 rudy, 2700 Z; + KUŠNÍK


d) I. Kasárna - 5 rudy, 1500 Z; + PĚŠÁK

II. Tvrz - 5 dřeva, 5 rudy, 3000 Z; + PÁŽE


e) Statky - 1000 Z; zvyšuje produkci jednotky 1. úrovně o +5 za týden


6. úroveň


c) I. Věž Gryfů - 5 dřeva, 10 rudy, 2500 Z; + GRYF

II. Bašta gryfů - 5 dřeva, 10 rudy, 6000 Z; + KRÁLOVSKÝ GRYF


d) Cvičiště - 10 dřeva, 5 rudy, 3500 Z; umožňuje výcvik slabších jednotek na silnější (na vyšší úroveň, ne pouze upgrade jednotky)


9. úroveň


c) Stáje - 10 dřeva, 5 rudy, 2000 Z; přidává body pohybu až do konce týdne


d) I. Klášter - 5 rudy, 2 rtuti, 2 síry, 2 krystaly, 2 drahokamy, 3000 Z; + KNĚZ

II. Katedrála - 5 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 8000 Z; + INKVIZITOR


e) Síň hrdinů - 10 rudy, 5000 Z; další možnosti výcviku, snižuje cenu výcviku o 40 %


12. úroveň


d) I. Bojová aréna - 10 dřeva, 10 krystalů, 6000 Z; + JEZDEC

II. Paladinský řád - 10 dřeva, 10 krystalů, 10000 Z; + PALADIN


15. úroveň


c) I. Oltář světla - 15 rudy, 20000 Z; + ANDĚL

II. Nebeský oltář - 20 rudy, 30000 Z; + ARCHANDĚL


Náklady na stavbu unikátních budov AZYLu: 55 dřeva, 105 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 107400 Z


3. Stavby HVOZDu


0. úroveň


d) II. Skladiště surovin = +1 drahokam denně


e) I. Vílí stromy - 5 dřeva, 500 Z (bohužel se mi nepoštěstilo začínat bez Vílích stromů, tak uvádím pouze odhadovanou částku); + VÍLA

II. Vílí les - 5 dřeva, 900 Z; + DRYÁDA


3. úroveň


c) I. Terasy bojového tance - 5 dřeva, 5 rudy, 800 Z; + TANEČNÍK MEČE

II. Aréna bojového tance - 5 dřeva, 2 krystaly, 2000 Z; + TANEČNÍK VÁLKY


d) Mystické jezírko - 5 rudy, 5 drahokamů, 500 Z; přidá několik náhodných surovin na začátku týdne


e) Kvetoucí háj - 5 dřeva, 5 krystalů, 500 Z; zvýší produkci Víl a Dryád o +4 za týden


6. úroveň


c) Jiskrná fontána - 10 rtutí, 1000 Z; zvýší štěstí bránící armády o +2


d) I. Lovecká bouda - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; + LOVEC

II. Lovecký srub - 10 dřeva, 5 drahokamů, 2000 Z; + MISTR LOVEC


9. úroveň


c) I. Kamenný prstenec - 15 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 1500 Z; + DRUID

II. Kamenný kruh - 15 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 4000 Z; + DRUIDSKÝ STAŘEŠINA


d) I. Palouk jednorožců - 5 krystalů, 5 drahokamů, 2000 Z; + JEDNOROŽEC

II. Zahrada jednorožců - 5 dřeva, 5 rudy, 5 krystalů, 5 drahokamů, 6000 Z; + STŘÍBRNÝ JEDNOROŽEC


e) Cech mstitelů - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; umožňuje výběr úhlavního nepřítele, podporuje schopnost "Znamení mstitele"


12. úroveň


d) I. Entí Klenba - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 sír, 4000 Z; + ENT

II. Entí přístěnek - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 sír, 8000 Z; + PRASTARÝ ENT


15. úroveň


c) I. Dračí oltář - 5 dřeva, 5 rudy, 10 sír, 10 krystalů, 10 drahokamů, 10000 Z; + ZELENÝ DRAK

II. Dračí svatyně - 5 dřeva, 5 rudy, 10 sír, 20 krystalů, 20 drahokamů, 20000 Z;

+ SMARAGDOVÝ DRAK


Náklady na stavbu unikátních budov HVOZDu: 80 dřeva, 65 rudy, 28 rtutí, 38 sír, 55 krystalů, 58 drahokamů, 65700 Z


4. Stavby AKADEMIE


0. úroveň


d) II. Skladiště surovin = +1 drahokam denně


e) I. Dílna gremlinů - 5 rudy, 500 Z; + GREMLIN

II. Výrobna gremlinů - 10 rudy, 1500 Z; + MISTR GREMLIN


3. úroveň


c) Mystická kovárna - 1 dřevo, 1 ruda, 1 rtuť, 1 síra, 1 krystal, 1 drahokam, 3000 Z; umožňuje vyrábět vybavení pro jednotky, podporuje schopnost "řemeslo"


d) I. Kovárna golemů - 5 rudy, 2 rtuti, 2 drahokamy, 1500 Z; + ŽELEZNÝ GOLEM

II. Slévárna golemů - 5 dřeva, 5 rudy, 5 sír, 3000 Z; + OCELOVÝ GOLEM


e) I. Kamenná terasa - 10 rudy, 1200 Z; + KAMENNÝ CHRLIČ

II. Obsidiánová terasa - 10 rudy, 2700 Z; + OBSIDIÁNOVÝ CHRLIČ


6. úroveň


c) Obchod s artefakty - 5 dřeva, 5000 Z; lze si koupit artefakty


d) I. Věž mágů - 10 rudy, 5 drahokamů, 2500 Z; + MÁG

II. Věž arcimágů - 10 dřeva, 5 drahokamů, 6000 Z; + ARCIMÁG


9. úroveň


c) I. Oltář přání - 10 rudy, 10 drahokamů, 3000 Z; + DŽIN

II. Vrcholek přání - 5 rudy, 5 rtutí, 5 krystalů, 5 drahokamů, 8000 Z; + DŽIN SULTÁN


d) Knihovna - 2 rtuti, 2 síry, 2 krystaly, 2 drahokamy, 3000 Z; +1 kouzlo navíc v každém kruhu Věže kouzel


12. úroveň


d) Jeskyně s pokladem - 3000 Z; +2 Džinové navíc týdně, +500 Z denně navíc


e) I. Stříbrný pavilón - 5 rudy, 5 sír, 6000 Z; + RAKŠASA RANI

II. Zlatý pavilón - 10 rudy, 5 sír, 5 drahokamů, 10000 Z; + RAKŠASA RAJA


15. úroveň


c) I. Oblačné koloseum - 10 dřeva, 10 rudy, 5 krystalů, 5 drahokamů, 20000 Z; + KOLOS

II. Mračné koloseum - 10 dřeva, 10 rudy, 10 krystalů, 10 drahokamů, 30000 Z; + TITÁN


Náklady na stavbu unikátních budov AKADEMIE: 41 dřeva, 106 rudy, 10 rtutí, 18 sír, 23 krystalů, 50 drahokamů, 109900 Z


5. Stavby PEKLA


0. úroveň


d) II. Skladiště surovin = +1 síra denně


e) I. Doupě ďáblíků - 5 rudy, 500 Z (odhad); + ĎÁBLÍK

II. Doupě rarášků - 5 rudy, 1200 Z; + RARÁŠEK


3. úroveň


c) Brány chaosu - 2 rtuti, 2 síry, 1000 Z; urychluje brány o 30%, obléhající hrdinové získají postih -2 ke štěstí


d) I. Věž démonů - 5 dřeva, 1000 Z; + ROHATÝ DÉMON

II. Bašta démonů - 10 dřeva, 5 rudy, 2500 Z; + ROHATÝ DOZORCE


6. úroveň


c) I. Psinec - 5 dřeva, 2 síry, 1200 Z; + PEKELNÝ PES

II. Psinec pro kerbery - 10 dřeva, 5 sír, 2500 Z; + KERBEROS


d) Zřídlo chaosu - 5 sír, 1500 Z; +2 Rohatí démoni a dozorci týdně navíc


9. úroveň


c) I. Síň pokušení - 5 dřeva, 5 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 2000 Z; + SUKUBA

II. Síň hříchů - 5 rtutí, 5 sír, 3 krystaly, 3 drahokamy, 5000 Z; + PANÍ SUKUB


d) I. Hořící stáje - 5 dřeva, 5 rudy, 5 sír, 5 drahokamů, 2500 Z; + PEKELNÝ OŘ

II. Ohnivé stáje - 5 dřeva, 5 rudy, 10 sír, 5 drahokamů, 7000 Z; + NOČNÍ MŮRA


12. úroveň


d) Obětní jáma - 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 2000 Z; za obětování jednotek získáte zkušenosti


e) I. Srdce jámy - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 krystalů, 5000 Z; + PEKELNÝ SLUHA

II. Srdce propasti - 10 dřeva, 10 rtutí, 5 krystalů, 9000 Z; + PEKELNÝ PÁN


15. úroveň


c) I. Chrám padlých - 10 dřeva, 15 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 15000 Z; + ĎÁBEL

II. Chrám zatracených - 10 rudy, 10 rtutí, 25000 Z; + ARCIĎÁBEL


d) Síň hrůzy - 5 rtutí, 5 sír, 1000 Z; zvýší produkci jednotek 5. úrovně (Pekelný oř a Noční můra) o +1 za týden


Náklady na stavbu unikátních budov PEKLA: 75 dřeva, 40 rudy, 55 rtutí, 52 sír, 23 krystalů, 23 drahokamů, 83900 Z


6. Stavby NEKROPOLE


0. úroveň


d) II. Skladiště surovin = +1 rtuť denně


e) I. Hřbitov - 5 rudy, 500 Z (odhad); + KOSTLIVEC

II. Pohřebiště - 5 rudy, 900 Z; + KOSTLIVÝ LUČIŠTNÍK


3. úroveň


c) I. Krypta - 5 rudy, 800 Z; + ZOMBIE

II. Zatuchlá krypta - 5 rudy, 3 rtuti, 2000 Z; + MOROVÁ ZOMBIE


6. úroveň


c) I. Zřícená věž - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; + DUCH

II. Strašidelná věž - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 2000 Z; + SPEKTRA


d) Hromada kostí - 10 sír, 1000 Z; + 10% k nekromancii všech hrdinů, tzn. podpora schopnosti "Nekromancie"


e) Vykopané hroby - 5 sír, 500 Z; +6 k produkci kostlivců a jejich lučištníků


9. úroveň


c) I. Upíří sídlo - 5 dřeva, 10 rudy, 5 rtutí, 1500 Z; + UPÍR

II. Upíří palác - 10 dřeva, 10 rudy, 5 krystalů, 5 drahokamů, 4000 Z; + PÁN UPÍRŮ


d) I. Hrobka - 10 rudy, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 2000 Z; + LICH

II. Mauzoleum - 10 rudy, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 6000 Z; + ARCILICH


e) Svatyně podsvětí - 5 rudy, 1000 Z; útočící nepřítel dostane postih -2 do morálky, také umožňuje transformaci jednotek (cizích frakcí) na nemrtvé na stejné úrovni


12. úroveň


d) I. Opuštěné síně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 4000 Z; + ZJEVENÍ

II. Opuštěná katedrála - 10 dřeva, 10 rudy, 5 rtutí, 5 krystalů, 8000 Z; + PŘÍZRAK


15. úroveň


c) I. Dračí hrbitov - 20 dřeva, 15 rudy, 10 rtutí, 5 krystalů, 5 drahokamů, 15000 Z; + KOSTĚNÝ DRAK

II. Dračí hrobka - 20 dřeva 15 rudy, 15 rtutí, 5 krystalů, 5 drahokamů, 20000 Z; + PŘÍZRAČNÝ DRAK


d) Dračí náhrobek - 10 rudy, 5 rtutí, 3000 Z; zvýší se produkce draků o +1 za týden


Náklady na stavbu unikátních budov NEKROPOLE: 80 dřeva, 130 rudy, 53 rtutí, 25 sír, 30 krystalů, 25 drahokamů, 73200 Z


7. Stavby KOBKY


0. úroveň


d) II. Skladiště surovin = +1 síra denně


e) I. Škola neviděné ruky - 5 dřeva, 500 Z (odhad); + ZVĚD

II. Škola černého srdce - 5 dřeva, 1200 Z; + VRAH


3. úroveň


c) I. Oltář elementů - 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 2500 Z; podporuje schopnost "Řetěz elementů", zobrazí elementy na vlastních jednotkách a následně se dají účinněji naplánovat útoky, jelikož protikladný element uštědří účinnější rány, než je obvyklé

II. Oltář základních elementů - 5 rudy, 5000 Z; podporuje "Řetěz elementů" a o 10% zvyšuje působící újmu; čím víc oltářů tím větší bonus


d) I. Krvavá aréna - 5 rudy, 1000 Z; + KRVAVÁ PANNA

II. Krvavý pomník - 5 rudy, 3 krystaly, 2500 Z; + KRVAVÁ FÚRIE


6. úroveň


c) Rituální jáma - 1000 Z; zvyšuje produkci krvavých panen a fúrií a obou minotaurů za učiněné oběti


d) Kupecký cech - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; možnost koupě artefaktů; na začátku týdne poskytne náhodné suroviny; pokud se uskuteční koupě artefaktů, zvýší se produkce zlata a množství obdržených surovin na začátku týdne


e) I. Labyrint - 5 dřeva, 10 rudy, 1200 Z; + MINOTAUR

II. Bludiště - 10 rudy, 5 sír, 2500 Z; + MINOTAUŘÍ STŘÁŽ


9. úroveň


c) Síň intrik - 1500 Z; ničí bohatství ostatních hráčů a náhodně zničí 2 budovy, když se města zmocní nepřítel a znalosti všech Warlocků jsou zvýšeny o +1


d) I. Temné pastviny - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 sír, 2000 Z; + TEMNÝ NÁJEZDNÍK

II. Hříšné pastviny - 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5000 Z; + DĚSIVÝ NÁJEZDNÍK


e) I. Syčící jeskyně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 drahokamů, 2500 Z; + HYDRA

II. Hřmící jeskyně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 krystalů, 10 drahokamů, 7000; + HLUBINNÁ HYDRA


12. úroveň


d) I. Síň stínů - 5 dřeva, 5 rudy, 4 rtuti, 4 síry, 4 krystaly, 4 drahokamy, 5000 Z; + TEMNÁ ČARODĚJNICE

II. Palác stínů - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 9000 Z; + MATKA STÍNŮ


15. úroveň


c) I. Dračí věž - 10 rudy, 10 sír, 10 krystalů, 15000 Z; + STÍNOVÝ DRAK

II. Dračí vrcholek - 15 sír, 15 krystalů, 25000 Z; + ČERNÝ DRAK


Náklady na stavbu unikátních budov KOBKY: 50 dřeva, 70 rudy, 22 rtutí, 52 sír, 50 krystalů, 27 drahokamů, 90400 Z


Dotazy či připomínky posílejte na emailovou adresu uvedenou na začátku.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.