Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
A. TIPY
B. JEDNOTKY
C. STAVBY
Scorpions cheatera celkem hodně využívám, tak jsem se rozhodl že také přispěju a doufám že tento návod na nejlepší pařbu tohoto roku někomu přijde vhod.
A. TIPY
Na začátku bych měl pár rad:
1) Pečlivě si vybírejte dovednosti, které si osvojíte, jelikož na každou mapu se může hodit něco jiného, v kampani pochopitelně vybíráte i do budoucna, takže si vybírejte obecně ty celkově nejužitečnější, například mně se osvědčila kombinace - základní dovednost (ta je pro každou frakci jiná), pak obrana, útok, štestí, osvícení a kouzelnictví (pro používání magie), nebo válečné stroje (správné využití dokáže hodně vypomoct), popř. nějaký speciální druh magie.
2) Přiměřeně si chraňte každou jednotku, možná se vám zdá třeba ztráta pár jednotek první či druhé úrovně bezvýznamná, ale klidně právě tyto jednotky mohou rozhodnout o výsledku tuhé bitvy.
3) Pamatujte na to, že do bitvy nemusíte nasadit všechny své dostupné jednotky, například v boji s "neutrálními" jednotkami můžete nasadit jen ty nejsilnější a projít bitvou bez ztráty kytičky či dvou :-)
4) Nezapomínejte využívat speciální schopnosti nejen hrdiny, ale i jednotek, k těm nejdůležitějším patří kouzlení jednotek.
5) Pamatujte, že stále je mnohem lepší, když vy zaútočíte jako první, což znamená, že například v prvním kole (což je díky iniciativě relativní) zlikvidujete z dálky střelecké jednotky nepřítele a následně si počkáte až se jeho jednotky dostatečně přiblíží a můžete je rozcupovat, hlavně si hlídejte i nepřítelovi speciální schoponosti a vliv kouzel na jednotlivé jednotky a jejich možnost pohybu.
6) Pro odhad síly nepřítelovi armády vám určitě přijde vhod následující (názvy skupin jsou do patche 1.2, od něj (včetně) už jsou trochu jinak pojmenovány i poskládány.
hrstka 1 - 4 jednotek
pár 5 - 9 j.
tlupa 10 - 19 j.
zástup 20 - 49 j.
horda 50 - 99 j.
dav 100 - 249 j.
houf 250-499 j.
Bože... 500-999 j.
legie 1000+ j.
7) Rada, kterou najdete snad u každé hry, ale opakování matka moudrosti - často ukládejte, nejjedonušší je používání kláves [F5] - [F8].
A teď už k samotnému návodu - tedy spíše k soupisu staveb a jednotek všech šesti frakcí - jsou to AZYL, HVOZD, AKADEMIE, PEKLO, NEKROPOLE a KOBKA.
Použité zkratky:
upg. = upgrade (N=ne; A=ano; pokud má jednotka před sebou A, znamená že je to ta samá jako předchozí, nicméně na vyšším (2. a to je maximum) vývojovém stupni
Ú = útok; O = obrana; Po = poškození; Ž = životy; R = rychlost; I = iniciativa (= v podst. častost zapojení v boji); S = střely; M = mana
vel. j. = velká jednotka, tzn. že jednotka zabírá na bitevním poli 4 políčka (2x2) místo jednoho
NOÚ = neomezené opětování útoků
NNÚ = nepřátelé neopětují útok
stejné = ugradovaná jednotka má stejné speciální schopnosti jako její neugradovaný kolega na stejné úrovni (plus většinou i něco navíc)
frakce = synonymum pro "rasy", akorát přesnější
rt. = rtuť; s. = síra; kr. = krystal; dr. = drahokam; Z = zlatých
Cena je uvedená v Z, tudíž ve zlatých
Týdenní produkce je brána po maximálním vylepšení měst (tj. všechny budovy, kromě té s Ashinou slzou, jsou postaveny), ale nejsou tam zahrnuty jíná místa na mapě, kde se dá produkce určitých jednotek zvyšovat, tzn. efekt na produkci mají pouze budovy postavené ve městě, kde ovšem není postavena budova, která se dá postavit pouze za přítomnosti Ashiny slzy
B. JEDNOTKY
a) AZYL (1. primární vlastnost Obrana, 2. sekundární Útok)
úroveň |
upg. |
Název jednotky (+týdenní produkce) |
Ú |
O |
Po |
Ž |
R |
I |
S |
M |
Speciální schopnosti |
Cena |
1. |
N |
Rolník (+49) |
1 |
1 |
1-1 |
3 |
4 |
8 |
- |
- |
daňoví poplatníci (+1 Z/1) |
20 |
|
A |
Branec (+49) |
1 |
1 |
1-2 |
6 |
4 |
8 |
- |
- |
rozbití štítu |
30 |
2. |
N |
Lukostřelec (+24) |
4 |
3 |
2-4 |
7 |
4 |
9 |
10 |
- |
střílí, rozptýlené střely (3x3 pole) |
50 |
|
A |
Kušník (+24) |
4 |
4 |
2-8 |
10 |
4 |
8 |
12 |
- |
střílí, přesné střely |
80 |
3. |
N |
Pěšák (+20) |
4 |
8 |
2-4 |
16 |
4 |
8 |
- |
- |
velký štít, rozbití štítu, zuřivost |
90 |
|
A |
Páže (+20) |
5 |
9 |
2-5 |
26 |
4 |
8 |
- |
- |
stejné + zajišťují spojence |
130 |
4. |
N |
Gryf (+10) |
7 |
5 |
5-10 |
30 |
7 |
15 |
- |
- |
létá, vel. j., NOÚ, imunita na slepotu |
260 |
|
A |
Královský Gryf (+10) |
9 |
8 |
5-15 |
35 |
7 |
15 |
- |
- |
stejné + střemhlavý útok |
360 |
5. |
N |
Kněz (+6) |
12 |
12 |
9-12 |
54 |
5 |
10 |
7 |
- |
střílí, bez postihu na boj zblízka |
650 |
|
A |
Inkvizitor (+6) |
16 |
16 |
9-12 |
80 |
5 |
10 |
7 |
12 |
stejné + kouzlí |
900 |
6. |
N |
Jezdec (+4) |
23 |
21 |
20-30 |
90 |
7 |
11 |
- |
- |
vel. j., bodnutí z trysku (lepší dlouhý rozeběh) |
1250 |
|
A |
Paladin (+4) |
24 |
24 |
20-30 |
100 |
8 |
12 |
- |
- |
stejné + přikládání rukou |
1550 |
7. |
N |
Anděl (+2) |
27 |
27 |
45-45 |
180 |
6 |
11 |
- |
- |
vel. j., létá |
3200 + 1kr. |
|
A |
Archanděl (+2) |
31 |
31 |
50-50 |
220 |
8 |
11 |
- |
- |
stejné + oživuje spojence |
4200 + 2kr. |
b) HVOZD (1. Obrana, 2. Znalosti)
úroveň |
upg. |
Název jednotky (+týdenní produkce) |
Ú |
O |
Po |
Ž |
R |
I |
S |
M |
Speciální schopnosti |
Cena |
1. |
N |
Víla (+28) |
1 |
1 |
1-2 |
5 |
7 |
12 |
- |
- |
létá, NNÚ, sprškový útok (útočí na 3 pole) |
35 |
|
A |
Dryáda (+28) |
2 |
1 |
2-2 |
6 |
7 |
14 |
- |
10 |
stejné + kouzlí |
55 |
2. |
N |
Tanečník meče (+18) |
3 |
2 |
2-5 |
12 |
6 |
11 |
- |
- |
žádné |
65 |
|
A |
Tanečník války (+18) |
4 |
3 |
3-5 |
12 |
6 |
12 |
- |
- |
kombo tanečníka války (útok na víc nepřátel) |
90 |
3. |
N |
Lovec (+14) |
4 |
1 |
4-7 |
10 |
5 |
10 |
12 |
- |
střílí, dvojitá střela |
125 |
|
A |
Mistr lovec (+14) |
5 |
4 |
5-8 |
14 |
5 |
10 |
16 |
- |
stejné + očarované šípy |
190 |
4. |
N |
Druid (+8) |
7 |
7 |
7-9 |
34 |
5 |
10 |
5 |
12 |
střílí, kouzlí |
310 |
|
A |
Druidský stařešina (+8) |
12 |
9 |
9-14 |
33 |
4 |
10 |
7 |
15 |
stejné + vysává manu |
425 |
5. |
N |
Jednorožec (+6) |
12 |
12 |
10-20 |
57 |
7 |
12 |
- |
- |
vel. j., aura odolnosti vůči magii |
700 |
|
A |
Stříbrný jednorožec (+6) |
17 |
17 |
10-20 |
77 |
7 |
12 |
- |
- |
stejné + oslepující útok |
900 |
6. |
N |
Ent (+5) |
19 |
27 |
7-17 |
175 |
6 |
7 |
- |
- |
vel. j., zaplétající kořeny (nepřítel se nepohne z místa dokud ent neumře, ale útočit může), zuřivost |
1200 |
|
A |
Prastarý ent (+5) |
19 |
29 |
10-20 |
181 |
6 |
7 |
- |
- |
stejné + zapuštění kořenů (při rozkazu bránit) |
1500 |
7. |
N |
Zelený drak (+2) |
27 |
25 |
30-50 |
200 |
8 |
12 |
- |
- |
vel. j., létá, kyselinový dech (útok na 2 pole za sebou) |
3500 + 1dr. |
|
A |
Smaragdový drak (+2) |
31 |
27 |
33-57 |
200 |
9 |
14 |
- |
- |
stejné + imunita vůči magii země |
4700 + 2dr. |
c) AKADEMIE (1. Znalosti, 2. Síla kouzel)
úroveň |
upg. |
Název jednotky (+týdenní produkce) |
Ú |
O |
Po |
Ž |
R |
I |
S |
M |
Speciální schopnosti |
Cena |
1. |
N |
Gremlin (+40) |
2 |
2 |
1-2 |
5 |
3 |
7 |
5 |
- |
střílí |
22 |
|
A |
Mistr Gremlin (+40) |
3 |
2 |
1-2 |
6 |
5 |
11 |
7 |
- |
střílí, opravář |
35 |
2. |
N |
Kamenný chrlič (+28) |
3 |
4 |
1-1 |
15 |
6 |
9 |
- |
- |
létá, elementál, imunita vůči bleskům, zuřivost |
45 |
|
A |
Obsidiánový chrlič (+28) |
3 |
5 |
1-2 |
20 |
7 |
10 |
- |
- |
stejné + imunita vůči mrazu a ohni |
70 |
3. |
N |
Železný golem (+18) |
5 |
5 |
3-5 |
18 |
4 |
7 |
- |
- |
mechanický, imunita vůči zpomalení, odolný na magii |
90 |
|
A |
Ocelový golem (+18) |
6 |
6 |
5-7 |
24 |
4 |
7 |
- |
- |
stejné + NOÚ |
130 |
4. |
N |
Mág (+10) |
10 |
10 |
7-7 |
18 |
4 |
10 |
3 |
10 |
střílí, bez postihu za vzdálenost, magický útok, kouzlí |
250 |
|
A |
Arcimág (+10) |
10 |
10 |
7-7 |
30 |
4 |
10 |
4 |
17 |
stejné + energetický kanál |
340 |
5. |
N |
Džin (+8) |
13 |
12 |
12-16 |
33 |
7 |
12 |
- |
- |
vel. j., létá, náhodně kouzlí |
480 |
|
A |
Džin sultán (+8) |
15 |
13 |
16-22 |
40 |
8 |
12 |
- |
- |
stejné |
700 |
6. |
N |
Rakšasa rani (+4) |
25 |
20 |
15-23 |
120 |
5 |
9 |
- |
- |
vel. j., NNÚ |
1400 |
|
A |
Rakšasa raja (+4) |
25 |
20 |
23-30 |
140 |
6 |
8 |
- |
- |
stejné + úprk |
1770 |
7. |
N |
Kolos (+2) |
27 |
27 |
40-70 |
175 |
6 |
10 |
- |
- |
vel. j., imunita vůči ovládnutí mysli |
3500 + 1dr. |
|
A |
Titán (+2) |
30 |
30 |
40-70 |
190 |
6 |
10 |
5 |
- |
stejné + střílí, bez postihu při boji zblízka, kouzlí blesky |
4700 + 2dr. |
d) PEKLO (1. Útok, 2. Znalosti)
úroveň |
upg. |
Název jednotky (+týdenní produkce) |
Ú |
O |
Po |
Ž |
R |
I |
S |
M |
Speciální schopnosti |
Cena |
1. |
N |
Ďáblík (+32) |
2 |
1 |
1-2 |
4 |
5 |
13 |
- |
- |
vysává manu |
25 |
|
A |
Rarášek (+32) |
3 |
2 |
2-3 |
6 |
5 |
13 |
- |
- |
krade nepříteli manu |
45 |
2. |
N |
Rohatý démon (+32) |
1 |
3 |
1-2 |
13 |
5 |
7 |
- |
- |
zuřivost |
40 |
|
A |
Rohatý dozorce (+32) |
3 |
4 |
1-4 |
13 |
5 |
8 |
- |
- |
výbuch, zuřivost |
60 |
3. |
N |
Pekelný pes (+16) |
4 |
2 |
3-5 |
15 |
7 |
13 |
- |
- |
žádné |
110 |
|
A |
Kerberos (+16) |
4 |
2 |
4-6 |
15 |
8 |
13 |
- |
- |
tříhlavý útok, NNÚ |
160 |
4. |
N |
Sukuba (+10) |
6 |
6 |
6-13 |
20 |
4 |
10 |
6 |
- |
střílí, opětuje útok na dálku |
240 |
|
A |
Paní sukub (+10) |
6 |
6 |
6-13 |
30 |
4 |
10 |
6 |
- |
stejné + řetězová střela |
350 |
5. |
N |
Pekelný oř (+7) |
13 |
13 |
8-16 |
50 |
7 |
16 |
- |
- |
vel. j., zastrašující útok |
480 |
|
A |
Noční můra (+7) |
18 |
18 |
8-16 |
66 |
8 |
16 |
- |
- |
stejné + aura děsu |
666 |
6. |
N |
Pekelný sluha (+4) |
21 |
21 |
13-26 |
110 |
4 |
8 |
- |
11 |
vel. j., kouzlí |
1550 |
|
A |
Pekelný pán (+4) |
22 |
21 |
13-31 |
120 |
4 |
8 |
- |
13 |
stejné + temný meč |
1850 |
7. |
N |
Ďábel (+2) |
27 |
25 |
36-66 |
166 |
7 |
11 |
- |
- |
vel. j., teleportace |
3666 + 1s. |
|
A |
Arciďábel (+2) |
31 |
29 |
36-66 |
199 |
7 |
11 |
- |
- |
stejné + vyvolávají pekelné pány |
4666 + 2s. |
e) NEKROPOLE (1. Síla kouzel, 2. Obrana)
úroveň |
upg. |
Název jednotky (+ týdenní produkce) |
Ú |
O |
Po |
Ž |
R |
I |
S |
M |
Speciální schopnosti |
Cena |
1. |
N |
Kostlivec (+48) |
1 |
2 |
1-1 |
4 |
5 |
10 |
- |
- |
nemrtvý |
17 |
|
A |
Kostlivý lučištník (+48) |
1 |
2 |
1-2 |
5 |
4 |
10 |
8 |
- |
nemrtvý, střílí |
30 |
2. |
N |
Zombie (+30) |
1 |
2 |
1-2 |
17 |
4 |
6 |
- |
- |
nemrtvý, zuřivost |
45 |
|
A |
Morová zombie (+30) |
2 |
2 |
2-3 |
17 |
4 |
7 |
- |
- |
stejné + oslabující úder |
65 |
3. |
N |
Duch (+18) |
4 |
4 |
3-7 |
8 |
5 |
10 |
- |
- |
nemrtvý, létá, nehmotný (50% šance neúspěchu útoku nepřítele) |
100 |
|
A |
Spektra (+18) |
4 |
4 |
5-7 |
12 |
5 |
10 |
- |
- |
nemrtvý, nehmotný, vysává manu |
140 |
4. |
N |
Upír (+10) |
6 |
6 |
6-8 |
30 |
6 |
11 |
- |
- |
nemrtvý, NNÚ, vysává život |
240 |
|
A |
Pán upírů (+10) |
9 |
9 |
7-11 |
35 |
7 |
11 |
- |
- |
stejné + teleportace |
350 |
5. |
N |
Lich (+6) |
15 |
15 |
12-17 |
50 |
3 |
10 |
5 |
- |
vel. j., nemrtvý, střílí, smrtící oblak |
700 |
|
A |
Arcilich (+6) |
19 |
19 |
16-20 |
55 |
3 |
10 |
6 |
16 |
stejné + kouzlí |
900 |
6. |
N |
Zjevení (+4) |
24 |
22 |
20-25 |
95 |
6 |
11 |
- |
- |
vel. j., nemrtvý |
1400 |
|
A |
Přízrak (+4) |
26 |
24 |
25-30 |
100 |
6 |
11 |
- |
- |
stejné + zraňující dotyk |
1800 |
7. |
N |
Kostěný drak (+2) |
27 |
28 |
15-30 |
150 |
6 |
11 |
- |
- |
vel. j., nemrtvý, létá |
2400 + 1rt. |
|
A |
Přízračný drak (+2) |
30 |
28 |
25-35 |
160 |
7 |
11 |
- |
- |
stejné + nemhmotný |
2900 + 2rt. |
f) KOBKA (1. Síla kouzel, 2. Útok)
úroveň |
upg. |
Název jednotky |
Ú |
O |
Po |
Ž |
R |
I |
S |
M |
Speciální schopnosti |
Cena |
1. |
N |
Zvěd (+14) |
3 |
3 |
2-4 |
10 |
5 |
10 |
5 |
- |
střílí, žádný postih při boji zblízka, postih na vzdálenost |
60 |
|
A |
Vrah (+14) |
4 |
3 |
2-4 |
14 |
5 |
12 |
5 |
- |
stejné + útok jedem |
100 |
2. |
N |
Krvavá panna (+10) |
4 |
2 |
5-7 |
16 |
7 |
14 |
- |
- |
udeří a uteče |
125 |
|
A |
Krvavá fúrie (+10) |
5 |
3 |
5-7 |
16 |
8 |
16 |
- |
- |
stejné + NNÚ |
175 |
3. |
N |
Minotaur (+12) |
5 |
2 |
4-7 |
31 |
5 |
8 |
- |
- |
odvaha = trvale morálka +1 |
140 |
|
A |
Minotauří stráž (+12) |
5 |
2 |
4-7 |
35 |
5 |
8 |
- |
- |
statečnost = trvale morálka +1, dvojitý útok |
200 |
4. |
N |
Temný nájezdník (+8) |
9 |
7 |
7-12 |
40 |
6 |
11 |
- |
- |
vel. j., útok tryskem |
300 |
|
A |
Děsivý nájezdník (+8) |
10 |
9 |
7-14 |
60 |
8 |
11 |
- |
- |
stejné + kousnutí ještěra |
450 |
5. |
N |
Hydra (+6) |
15 |
12 |
7-14 |
80 |
5 |
7 |
- |
- |
vel. j., tříhlavý útok, NNÚ, zuřivost |
700 |
|
A |
Hlubinná hydra (+6) |
15 |
15 |
9-14 |
125 |
5 |
7 |
- |
- |
vel. j., šestinásobný útok, NNÚ, zuřivost |
900 |
6. |
N |
Čarodějka stínu (+4) |
18 |
18 |
17-24 |
80 |
4 |
10 |
4 |
11 |
střílí, kouzlí |
1400 |
|
A |
Matka stínu (+4) |
20 |
20 |
17-27 |
90 |
4 |
10 |
4 |
14 |
stejné + úder bičem |
1700 |
7. |
N |
Stínový drak (+2) |
25 |
24 |
45-70 |
200 |
9 |
10 |
- |
- |
vel. j., létá, ohnivý dech |
3700 + 1s. |
|
A |
Černý drak (+2) |
30 |
30 |
45-70 |
240 |
9 |
10 |
- |
- |
stejné + imunita vůči magii |
4500 + 2s. |
C. STAVBY
1. Stavby společné pro všechny frakce (vzorovně podle AZYLu)
0. úroveň města (podle požadavků) - jednotlivé budovy se mohou lišit v požadavcích o 3 úrovně města podle frakce (každá frakce má svoje schéma, posloupnost budov)
a) Radnice vesnice - bezplatně; přidává 500 Z denně
b) Putyka - 5 dřeva, 500 Z; najímání hrdinů, zlodějský cech, drby (informace), +1 k morálce bránící armády
c) Kovárna - 5 dřeva, 1000 Z; nakupování válečných strojů
d) I. Tržiště - 5 dřeva, 500 Z; výměnný obchod se surovinami, příznivější kurzy při větším počtu tržišť
II. Skladiště surovin - 5 rudy, 5000 Z; +1 vzácná surovina (rtuť, síra, krystal, drahokam) denně podle frakce
3. úroveň města
a) Radnice městečka - 2000 Z; 1000 Z denně (samostatně, tj. nesčítá se s radnicemi ani hlavním městem)
b) I. Věž kouzel první úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 2000 Z; ve věži budou k dispozici 3 kouzla první úrovně
II. Věž kouzel druhé úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 1 rtuť, 1 síra, 1 krystal, 1 drahokam, 1000 Z; 3 kouzla druhé úrovně
III. Věž kouzel třetí úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 1000 Z; 3 kouzla třetí úrovně
IV. Věž kouzel čtvrté úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 1000 Z; 2 kouzla čtvrté úrovně
V. Věž kouzel páté úrovně - 5 dřeva, 5 rudy, 10 rtutí, 10 sír, 10 krystalů, 10 drahokamů, 1000 Z; 2 kouzla páté úrovně
6. úroveň města
b) Opevnění - 10 dřeva, 5000 Z; přidá k městu hradby
9. úroveň města
a) Radnice města - 5000 Z; 2000 Z denně
b) Citadela - 10 rudy, 5000 Z; přidá pevnost (1 a nejsilnější střílna), příkopy (způsobuje zranění, pokud se jednotka v oblasti hrotů zastaví), +50% produkce základních jednotek
12. úroveň města
b) Hrad - 10 dřeva, 10 rudy, 5000 Z; přidá další 2 střílny, +100% PRODUKCE VŠECH JEDNOTEK - je to jedna z nejdůležitějších budov ve městě
c) Přístav - 20 dřeva, 2000 Z - pouze pokud je město na pobřeží; možnost koupě lodi
15. úroveň města
a) Hlavní město - 10000 Z; 4000 Z denně
b) Speciální budova, která se dá postavit (bezplatně) pouze za přítomnosti vzácného artefaktu ASHINA SLZA - efekty: +50% produkce jednotek (je to další bonus, tudíž se sčítá s hradem nebo citadelou), dalších +5000 Z denně (navíc), + bonus k určité vlastnosti hrdinů (odlišné pro frakce)
Náklady na stavbu společných budov: 80 dřeva, 50 rudy, 19 rtutí, 19 sír, 19 krystalů, 19 drahokamů, 47000 Z
2. Stavby AZYLu
0. úroveň
d) II. Skladiště surovin = +1 krystal denně
e) I. Rolnická políčka - 500 Z; produkuje jednotku ROLNÍK
II. Polnosti - 1500 Z; + jednotka BRANEC
3. úroveň
c) I. Střelecká věž - 5 rudy, 1200 Z; + LUKOSTŘELEC
II. Elitní střelecká věž - 5 rudy, 2700 Z; + KUŠNÍK
d) I. Kasárna - 5 rudy, 1500 Z; + PĚŠÁK
II. Tvrz - 5 dřeva, 5 rudy, 3000 Z; + PÁŽE
e) Statky - 1000 Z; zvyšuje produkci jednotky 1. úrovně o +5 za týden
6. úroveň
c) I. Věž Gryfů - 5 dřeva, 10 rudy, 2500 Z; + GRYF
II. Bašta gryfů - 5 dřeva, 10 rudy, 6000 Z; + KRÁLOVSKÝ GRYF
d) Cvičiště - 10 dřeva, 5 rudy, 3500 Z; umožňuje výcvik slabších jednotek na silnější (na vyšší úroveň, ne pouze upgrade jednotky)
9. úroveň
c) Stáje - 10 dřeva, 5 rudy, 2000 Z; přidává body pohybu až do konce týdne
d) I. Klášter - 5 rudy, 2 rtuti, 2 síry, 2 krystaly, 2 drahokamy, 3000 Z; + KNĚZ
II. Katedrála - 5 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 8000 Z; + INKVIZITOR
e) Síň hrdinů - 10 rudy, 5000 Z; další možnosti výcviku, snižuje cenu výcviku o 40 %
12. úroveň
d) I. Bojová aréna - 10 dřeva, 10 krystalů, 6000 Z; + JEZDEC
II. Paladinský řád - 10 dřeva, 10 krystalů, 10000 Z; + PALADIN
15. úroveň
c) I. Oltář světla - 15 rudy, 20000 Z; + ANDĚL
II. Nebeský oltář - 20 rudy, 30000 Z; + ARCHANDĚL
Náklady na stavbu unikátních budov AZYLu: 55 dřeva, 105 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 107400 Z
3. Stavby HVOZDu
0. úroveň
d) II. Skladiště surovin = +1 drahokam denně
e) I. Vílí stromy - 5 dřeva, 500 Z (bohužel se mi nepoštěstilo začínat bez Vílích stromů, tak uvádím pouze odhadovanou částku); + VÍLA
II. Vílí les - 5 dřeva, 900 Z; + DRYÁDA
3. úroveň
c) I. Terasy bojového tance - 5 dřeva, 5 rudy, 800 Z; + TANEČNÍK MEČE
II. Aréna bojového tance - 5 dřeva, 2 krystaly, 2000 Z; + TANEČNÍK VÁLKY
d) Mystické jezírko - 5 rudy, 5 drahokamů, 500 Z; přidá několik náhodných surovin na začátku týdne
e) Kvetoucí háj - 5 dřeva, 5 krystalů, 500 Z; zvýší produkci Víl a Dryád o +4 za týden
6. úroveň
c) Jiskrná fontána - 10 rtutí, 1000 Z; zvýší štěstí bránící armády o +2
d) I. Lovecká bouda - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; + LOVEC
II. Lovecký srub - 10 dřeva, 5 drahokamů, 2000 Z; + MISTR LOVEC
9. úroveň
c) I. Kamenný prstenec - 15 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 1500 Z; + DRUID
II. Kamenný kruh - 15 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 4000 Z; + DRUIDSKÝ STAŘEŠINA
d) I. Palouk jednorožců - 5 krystalů, 5 drahokamů, 2000 Z; + JEDNOROŽEC
II. Zahrada jednorožců - 5 dřeva, 5 rudy, 5 krystalů, 5 drahokamů, 6000 Z; + STŘÍBRNÝ JEDNOROŽEC
e) Cech mstitelů - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; umožňuje výběr úhlavního nepřítele, podporuje schopnost "Znamení mstitele"
12. úroveň
d) I. Entí Klenba - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 sír, 4000 Z; + ENT
II. Entí přístěnek - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 sír, 8000 Z; + PRASTARÝ ENT
15. úroveň
c) I. Dračí oltář - 5 dřeva, 5 rudy, 10 sír, 10 krystalů, 10 drahokamů, 10000 Z; + ZELENÝ DRAK
II. Dračí svatyně - 5 dřeva, 5 rudy, 10 sír, 20 krystalů, 20 drahokamů, 20000 Z;
+ SMARAGDOVÝ DRAK
Náklady na stavbu unikátních budov HVOZDu: 80 dřeva, 65 rudy, 28 rtutí, 38 sír, 55 krystalů, 58 drahokamů, 65700 Z
4. Stavby AKADEMIE
0. úroveň
d) II. Skladiště surovin = +1 drahokam denně
e) I. Dílna gremlinů - 5 rudy, 500 Z; + GREMLIN
II. Výrobna gremlinů - 10 rudy, 1500 Z; + MISTR GREMLIN
3. úroveň
c) Mystická kovárna - 1 dřevo, 1 ruda, 1 rtuť, 1 síra, 1 krystal, 1 drahokam, 3000 Z; umožňuje vyrábět vybavení pro jednotky, podporuje schopnost "řemeslo"
d) I. Kovárna golemů - 5 rudy, 2 rtuti, 2 drahokamy, 1500 Z; + ŽELEZNÝ GOLEM
II. Slévárna golemů - 5 dřeva, 5 rudy, 5 sír, 3000 Z; + OCELOVÝ GOLEM
e) I. Kamenná terasa - 10 rudy, 1200 Z; + KAMENNÝ CHRLIČ
II. Obsidiánová terasa - 10 rudy, 2700 Z; + OBSIDIÁNOVÝ CHRLIČ
6. úroveň
c) Obchod s artefakty - 5 dřeva, 5000 Z; lze si koupit artefakty
d) I. Věž mágů - 10 rudy, 5 drahokamů, 2500 Z; + MÁG
II. Věž arcimágů - 10 dřeva, 5 drahokamů, 6000 Z; + ARCIMÁG
9. úroveň
c) I. Oltář přání - 10 rudy, 10 drahokamů, 3000 Z; + DŽIN
II. Vrcholek přání - 5 rudy, 5 rtutí, 5 krystalů, 5 drahokamů, 8000 Z; + DŽIN SULTÁN
d) Knihovna - 2 rtuti, 2 síry, 2 krystaly, 2 drahokamy, 3000 Z; +1 kouzlo navíc v každém kruhu Věže kouzel
12. úroveň
d) Jeskyně s pokladem - 3000 Z; +2 Džinové navíc týdně, +500 Z denně navíc
e) I. Stříbrný pavilón - 5 rudy, 5 sír, 6000 Z; + RAKŠASA RANI
II. Zlatý pavilón - 10 rudy, 5 sír, 5 drahokamů, 10000 Z; + RAKŠASA RAJA
15. úroveň
c) I. Oblačné koloseum - 10 dřeva, 10 rudy, 5 krystalů, 5 drahokamů, 20000 Z; + KOLOS
II. Mračné koloseum - 10 dřeva, 10 rudy, 10 krystalů, 10 drahokamů, 30000 Z; + TITÁN
Náklady na stavbu unikátních budov AKADEMIE: 41 dřeva, 106 rudy, 10 rtutí, 18 sír, 23 krystalů, 50 drahokamů, 109900 Z
5. Stavby PEKLA
0. úroveň
d) II. Skladiště surovin = +1 síra denně
e) I. Doupě ďáblíků - 5 rudy, 500 Z (odhad); + ĎÁBLÍK
II. Doupě rarášků - 5 rudy, 1200 Z; + RARÁŠEK
3. úroveň
c) Brány chaosu - 2 rtuti, 2 síry, 1000 Z; urychluje brány o 30%, obléhající hrdinové získají postih -2 ke štěstí
d) I. Věž démonů - 5 dřeva, 1000 Z; + ROHATÝ DÉMON
II. Bašta démonů - 10 dřeva, 5 rudy, 2500 Z; + ROHATÝ DOZORCE
6. úroveň
c) I. Psinec - 5 dřeva, 2 síry, 1200 Z; + PEKELNÝ PES
II. Psinec pro kerbery - 10 dřeva, 5 sír, 2500 Z; + KERBEROS
d) Zřídlo chaosu - 5 sír, 1500 Z; +2 Rohatí démoni a dozorci týdně navíc
9. úroveň
c) I. Síň pokušení - 5 dřeva, 5 rudy, 3 rtuti, 3 síry, 2000 Z; + SUKUBA
II. Síň hříchů - 5 rtutí, 5 sír, 3 krystaly, 3 drahokamy, 5000 Z; + PANÍ SUKUB
d) I. Hořící stáje - 5 dřeva, 5 rudy, 5 sír, 5 drahokamů, 2500 Z; + PEKELNÝ OŘ
II. Ohnivé stáje - 5 dřeva, 5 rudy, 10 sír, 5 drahokamů, 7000 Z; + NOČNÍ MŮRA
12. úroveň
d) Obětní jáma - 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 2000 Z; za obětování jednotek získáte zkušenosti
e) I. Srdce jámy - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 krystalů, 5000 Z; + PEKELNÝ SLUHA
II. Srdce propasti - 10 dřeva, 10 rtutí, 5 krystalů, 9000 Z; + PEKELNÝ PÁN
15. úroveň
c) I. Chrám padlých - 10 dřeva, 15 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 15000 Z; + ĎÁBEL
II. Chrám zatracených - 10 rudy, 10 rtutí, 25000 Z; + ARCIĎÁBEL
d) Síň hrůzy - 5 rtutí, 5 sír, 1000 Z; zvýší produkci jednotek 5. úrovně (Pekelný oř a Noční můra) o +1 za týden
Náklady na stavbu unikátních budov PEKLA: 75 dřeva, 40 rudy, 55 rtutí, 52 sír, 23 krystalů, 23 drahokamů, 83900 Z
6. Stavby NEKROPOLE
0. úroveň
d) II. Skladiště surovin = +1 rtuť denně
e) I. Hřbitov - 5 rudy, 500 Z (odhad); + KOSTLIVEC
II. Pohřebiště - 5 rudy, 900 Z; + KOSTLIVÝ LUČIŠTNÍK
3. úroveň
c) I. Krypta - 5 rudy, 800 Z; + ZOMBIE
II. Zatuchlá krypta - 5 rudy, 3 rtuti, 2000 Z; + MOROVÁ ZOMBIE
6. úroveň
c) I. Zřícená věž - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; + DUCH
II. Strašidelná věž - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 2000 Z; + SPEKTRA
d) Hromada kostí - 10 sír, 1000 Z; + 10% k nekromancii všech hrdinů, tzn. podpora schopnosti "Nekromancie"
e) Vykopané hroby - 5 sír, 500 Z; +6 k produkci kostlivců a jejich lučištníků
9. úroveň
c) I. Upíří sídlo - 5 dřeva, 10 rudy, 5 rtutí, 1500 Z; + UPÍR
II. Upíří palác - 10 dřeva, 10 rudy, 5 krystalů, 5 drahokamů, 4000 Z; + PÁN UPÍRŮ
d) I. Hrobka - 10 rudy, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 2000 Z; + LICH
II. Mauzoleum - 10 rudy, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 6000 Z; + ARCILICH
e) Svatyně podsvětí - 5 rudy, 1000 Z; útočící nepřítel dostane postih -2 do morálky, také umožňuje transformaci jednotek (cizích frakcí) na nemrtvé na stejné úrovni
12. úroveň
d) I. Opuštěné síně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 4000 Z; + ZJEVENÍ
II. Opuštěná katedrála - 10 dřeva, 10 rudy, 5 rtutí, 5 krystalů, 8000 Z; + PŘÍZRAK
15. úroveň
c) I. Dračí hrbitov - 20 dřeva, 15 rudy, 10 rtutí, 5 krystalů, 5 drahokamů, 15000 Z; + KOSTĚNÝ DRAK
II. Dračí hrobka - 20 dřeva 15 rudy, 15 rtutí, 5 krystalů, 5 drahokamů, 20000 Z; + PŘÍZRAČNÝ DRAK
d) Dračí náhrobek - 10 rudy, 5 rtutí, 3000 Z; zvýší se produkce draků o +1 za týden
Náklady na stavbu unikátních budov NEKROPOLE: 80 dřeva, 130 rudy, 53 rtutí, 25 sír, 30 krystalů, 25 drahokamů, 73200 Z
7. Stavby KOBKY
0. úroveň
d) II. Skladiště surovin = +1 síra denně
e) I. Škola neviděné ruky - 5 dřeva, 500 Z (odhad); + ZVĚD
II. Škola černého srdce - 5 dřeva, 1200 Z; + VRAH
3. úroveň
c) I. Oltář elementů - 3 rtuti, 3 síry, 3 krystaly, 3 drahokamy, 2500 Z; podporuje schopnost "Řetěz elementů", zobrazí elementy na vlastních jednotkách a následně se dají účinněji naplánovat útoky, jelikož protikladný element uštědří účinnější rány, než je obvyklé
II. Oltář základních elementů - 5 rudy, 5000 Z; podporuje "Řetěz elementů" a o 10% zvyšuje působící újmu; čím víc oltářů tím větší bonus
d) I. Krvavá aréna - 5 rudy, 1000 Z; + KRVAVÁ PANNA
II. Krvavý pomník - 5 rudy, 3 krystaly, 2500 Z; + KRVAVÁ FÚRIE
6. úroveň
c) Rituální jáma - 1000 Z; zvyšuje produkci krvavých panen a fúrií a obou minotaurů za učiněné oběti
d) Kupecký cech - 5 dřeva, 5 rudy, 1000 Z; možnost koupě artefaktů; na začátku týdne poskytne náhodné suroviny; pokud se uskuteční koupě artefaktů, zvýší se produkce zlata a množství obdržených surovin na začátku týdne
e) I. Labyrint - 5 dřeva, 10 rudy, 1200 Z; + MINOTAUR
II. Bludiště - 10 rudy, 5 sír, 2500 Z; + MINOTAUŘÍ STŘÁŽ
9. úroveň
c) Síň intrik - 1500 Z; ničí bohatství ostatních hráčů a náhodně zničí 2 budovy, když se města zmocní nepřítel a znalosti všech Warlocků jsou zvýšeny o +1
d) I. Temné pastviny - 10 dřeva, 5 rtutí, 5 sír, 2000 Z; + TEMNÝ NÁJEZDNÍK
II. Hříšné pastviny - 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5000 Z; + DĚSIVÝ NÁJEZDNÍK
e) I. Syčící jeskyně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 drahokamů, 2500 Z; + HYDRA
II. Hřmící jeskyně - 5 dřeva, 5 rudy, 5 krystalů, 10 drahokamů, 7000; + HLUBINNÁ HYDRA
12. úroveň
d) I. Síň stínů - 5 dřeva, 5 rudy, 4 rtuti, 4 síry, 4 krystaly, 4 drahokamy, 5000 Z; + TEMNÁ ČARODĚJNICE
II. Palác stínů - 5 dřeva, 5 rudy, 5 rtutí, 5 sír, 5 krystalů, 5 drahokamů, 9000 Z; + MATKA STÍNŮ
15. úroveň
c) I. Dračí věž - 10 rudy, 10 sír, 10 krystalů, 15000 Z; + STÍNOVÝ DRAK
II. Dračí vrcholek - 15 sír, 15 krystalů, 25000 Z; + ČERNÝ DRAK
Náklady na stavbu unikátních budov KOBKY: 50 dřeva, 70 rudy, 22 rtutí, 52 sír, 50 krystalů, 27 drahokamů, 90400 Z
Dotazy či připomínky posílejte na emailovou adresu uvedenou na začátku.
KONEC.