1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Heimdall 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Heimdall 2 - návod

Seběhni dolů se schodů, posbírej nějaké zbraně,  které se válí po zemi a vstup

do  brány úplně  vpravo. Vede  do světa  MIDGARD. Nejprve se ocitneš v Rurik's

Village.


1) Rurik's Village


Seber runový  kámen. Šípem střel do  žlutého obelisku. Vpravo se  objeví most.

Přejdi  po něm  a po  rozhovoru se   strážcem skoč  vpravo dolů  ke vchodu  do

jeskyně. Uvnitř podběhni koule a jdi  po schodech nahoru. Sejdi doleva do lodě

a po  přistání jdi  do domu  vpravo. Tady  najdeš další  runový kámen  a potom

otevři skříňku  vzadu v rohu (s  červenou nálepkou). Seber z  ní čelenku a jdi

ven.  Jdi  opět  do  lodě  a  dostaneš  se  do  mapy  Midgardu. Na ní zamiř do

Eadrick's Village.


2) Eadrick's Village


Vylez po schodech nahoru, jdi do jeskyně, další obrazovku projdi směrem doleva

a v  následující obrazovce  vstup do  domku vlevo.  Seber runový  kámen a  jdi

doleva, nahoru po schodech a pořád dál  až do trůnního sálu. Dej králi čelenku

a dostaneš dopis.  Vrať se do  Rurik's Village  a  jdi k domku,  kde jsi našel

čelenku.  Od něj  jdi stále  doleva,  po  schodech nahoru  a do  dalšího domu.

Promluv s králem,  který sedí nahoře a jeho poradce  ustoupí a nechá tě projít

po schodech až nahoru  ke králi. Dej mu dopis a do  staneš průkaz ke vstupu do

hradu. Vrať se na loď a pluj k Fishermanovu ostrovu. (Fisherman's Hut)


3) Fishermanův dům a Lokiho svatyně


Jdi  dolů  po  schodech,  zabij  skřeta  a  vstup  do domu. Seber runový kámen

a otevři skříň vzadu vlevo. Tím osvobodíš Fishermana, získáš posvátný artefakt

a dozvíš  se o  jeho dceři.  Vrať se  k lodi  a jeď  k Lokiho  svatyni (Loki's

Shrine). Vylez po schodech nahoru do  svatyně a vstup do portálu. Pokud hraješ

s Heimdallem,  musíš vstoupit  ve chvíli,  kdy bude  portál blikat  šedomodře,

jestli  ale hraješ  s Valkýrou,  musíš  jít  do portálu  ve chvíli,  kdy bliká

červeně. Teleportuješ  se na výstupek.  Projdi dveřmi, zabij  skřeta a jdi  po

schodech nahoru. Skoč s římsy dolů a projdi dveřmi naproti do další místnosti.

Posbírej věci  na ochozu a  jdi po  lávce  doprostřed k zakleté  dívce. Tím ji

osvobodíš  a získáš  amulet. Vrať   se do  předcházející místnosti.  Seber šíp

uprostřed (mezi pohyblivými bodci) a stiskni vyčnívající cihlu vlevo od Lokiho

sochy. Uprostřed  místnosti se objeví kniha  kouzel a po druhém  stisknutí meč

Sigil Blade. Všechno postupně posbírej a potom jdi do rohu vpravo od sochy. Je

tam skrytý výtah, který  t ě dopraví nahoru na římsu. Vrať se  na loď a jeď ke

hradu (Castle).


4) Castle


Vrátnému ukaž  pas a jdi dovnitř.  Jdi rovně ke králi.  Promluv s ním a  on ti

řekne o zmizelém  synovi a bratrovi. Jdi do  předcházející místnosti a doprava

a v další  chodbě se strážným  nahoru. Nyní jsi  v kuchyni. Vylez  po schodech

nahoru a promluv  s děvčetem. Posbírej nějaké lahvičky v  polici napravo a jdi

opět  do centrální  místnosti (odkud  se  jde  ke králi).  Jdi do  dveří vlevo

a zatlač  na obraz  na zdi.  Projdi tajnou  chodbou až  do královské  ložnice.

Stiskni výstupek  na pravé přední  tyči, podpírající královská  nebesa a vedle

postele se otevře výklenek s pečetním  prstenem. Jdi ke strážnému před kuchyní

a ukaž mu  pečetní prsten. Potom  tě pustí po  schodech dolů do  vězení. Zabij

skřeta a promluv s vězni. Dostaneš  dopis, který musíš doručit králi. Poradce,

který  sedí vedle  něj, zmizí,  a ty  budeš moct  jít nahoru  po schodech a do

dveří vpravo pro  první část Amuletu. Aby se otevřeli  dveře vpravo, musíš jít

na plošinku  uprostřed (pozor na  ohnivé koule)  a  do tří otvorů  v pravé zdi

hodit tři vrhací  zbraně - dýky, sekyry nebo šípy.  Potom projdi dveřmi vpravo

a seber talisman na  zemi. Hadí hlava po chvíli vyplivne  první část Amuletu .

Jdi k lodi, jeď do Rurik's Village  a projdi bránou vpravo ven z tohoto světa.

Vstup  do další  brány po  tvé levé  ruce. Jsi  ve světě  trpaslíků, který  se

jmenuje UTGARD.


5) Dwarven Castle


Jdi doleva, projdi dveřmi a promluv s umírajícím mužem hned vpravo vedle tebe.

Vrať se  do první místnosti,  udeř do plamenného  kruhu vpravo dole  a vrať se

k umírajícímu.  Znovu s  ním promluv,  jdi ještě  jednou udeřit  do plamenného

kruhu,  znovu se  vrať k  muži a   vezmi si  jeho zbroj.  Nyní jdi  doprava do

trpasličího zámku. Pokračuj dveřmi vpravo  k trpasličímu králi. Promluv s ním,

vezmi  jeho  dopis  a  na  stole  další  runový  kámen.  Jdi  ven  z místnosti

a pokračuj  východem vpravo  dole do  mapy.  Na  mapě jeď  nejprv e  do lokace

nazvané Giant HQ.


6) Giant HQ


Opatrně prokličkuj  místností, jdi po  schodech nahoru a  projdi dveřmi. Zabij

skřeta a jdi  po dalších schodech nahoru. Na ochozu  najdeš další runový kámen

a na konci další  schody dolů. Jdi ke stolu  a strč do svíčky tak,  aby spadla

a všechny papíry  na stole shořely.  Místo nich se  objeví talisman. Seber  ho

a jdi k lodi a jeď na Giant Isle.


7) Giant Isle


Použij lahvičku  s vodou na  lávu tak, aby  z ní začal  stoupat proužek kouře.

Pokud ji  nemáš, najdeš ji  v této místnosti.  Nádrž s vodou  je v následující

místnosti, kde ovšem  musíš nejprve zabít jednoho skřeta.  Poté se v místnosti

s vodní nádrží  objeví vpravo dole  můstek k dalším  dveřím. Projdi jimi,  jdi

dolů po schodech a do prázdného  místa. Nespadneš, protože se pod tebou objeví

plošina výtahu. Jdi  po druhých schodech nahoru a do  dveří. V další místnosti

najdeš na  podlaze další talisman.  Vrať se k  lo di a  přes Dwarven Castle se

vrať do první místnosti hry, ven ze  světa Utgard. Jdi opět do brány nalevo od

tebe.


8) Lost Clan


Ocitneš se ve vězení. Strč do chleba  mezi mřížemi a až tě myška osvobodí, jdi

do stoky  uprostřed a projdi jí  do další místnosti. Seber  další runový kámen

a jdi po schodech nahoru. Pozor ! Neber velkou nádobu vpravo, je to past ! Jdi

do dveří a promluv s králem. Dej mu  dopis od trpasličího krále, dá ti pro něj

odpověď  a pustí  tě po  schodech  vpravo  dolů. Strč  do kostlivce  za dveřmi

a získáš druhou část  Amuletu. Vrať se nahoru ke králi  a jdi dveřmi vpravo po

schodech nahoru. Opatrně se  vyhni ohňům a jd i do brány  vpravo dole, čímž se

dostaneš opět do  první obrazovky hry. Odnes dopis  trpasličímu králi a získáš

další talisman, který ti otevře cestu do  dalšího světa - Karylyn. Je to brána

úplně vlevo.


9) Karylyn


Jdi do  brány vlevo. Seber talisman  vlevo za můstkem a  promluv si s druidem.

Potom odejdi východem vpravo do mapy světa HER KER'YN.



10) Village


Strážného  na  začátku  nech  na  pokoji  a  jdi  vpravo do vesnice. V prvních

dveřích zabij otrokáře a získáš meč Os  Blade. Jdi ven a do dalších dveří, kde

zabiješ strážného.  Opět jdi ven  a za rohem  tohoto domu najdeš  další runový

kámen. Vrať se na loď a jeď do lokace označené jako ???????.


11) ???????


Jdi nahoru  po schodech a dvakrát  doprava. V místnosti s  dlaždicemi začni na

druhé dlaždici zleva a pokračuj takto : doprava, 2x nahoru, doleva, 2x nahoru,

doleva  a  2x  nahoru.  Tím  se  zneškodní  pasti  a  můžeš  sebrat třetí část

Amuletu.Vrať se k lodi a jeď do Dakta HQ.


12) Dakta HQ


Seber  runový kámen  a vstup  do jeskyně  vpravo. Seskoč  dolů, zabij  strážce

a seber lektvar.  Potom jdi do  výklenku, ze kterého  strážce vyšel a  stiskni

tlačítko  na zdi.  Tím se  objeví  zbytek  schodů a  můžeš jít  nahoru. Projdi

dveřmi, promluv s  čarodějem, zabij nejprve svůj stín a  potom i čaroděje. Tím

získáš talisman  pro Království Bohů.  Vrať se k  lodi, jeď do  Druid's Grove,

odtud  bránou  do  Karylyn  a  potom   použij  bránu  vpravo  do  God's  Realm

- Království Bohů.


13) God of Death


Nejprve si promluv  s Andersem, který ti objasní další  část hry. Musíš projít

svatyněmi  jednotlivých bohů  a získat   jejich svaté  symboly. Je  jich šest,

v šesti místnostech  po obou stranách  síně, ve které  stojíš. Nejprve jdi  do

prvních  dveří vpravo.  Vyběhni po   schodech nahoru,  kde postupně  oba tvoji

hrdinové zemřou,  protože do svatyně boha  smrti se nikdo živý  nemůže dostat.

Poté,  až vyjdeš  po schodech  jako duch,  se na  protější stěně objeví světlý

ovál, kterým projdeš do svatyně. Seber  runový kámen, ko runu, sekeru a symbol

z oltářů a jdi zpět do hlavní síně.  Jdi hned do protějších dveří, kde tě čeká

bůh spravedlnosti.


14) God of Justice


Polož korunu  na hlavu sochy  přímo pod soudcem  a vstup do  kruhu. Poslouchej

dlouhou  řeč soudce  a potom  seber druhý   symbol. Jdi  ven a  vstup hned  do

vedlejších dveří - svatyně boha vzduchu.


15) God of Air


Vstup do  všech teleportů a také  prozkoumej konce všech obláčků,  na které se

dostaneš. Měl bys najít pár  zajímavých a užitečných věcí, především nezapomeň

na  Ketarovu  helmu  (Ketar's  Helmet),  kterou  potřebuješ  před  vstupem  do

prostředního  teleportu,  abys  získal  třetí  symbol.  Další  užitečná věc je

Zrcadlový  štít (Mirror  Shield), který  budeš potřebovat  později. Až  najdeš

a získáš tyto tři věci, můžeš jít ven a vstoupit hned do protějších dveří - do

svatyně boha války


16) God of War


Ůkol  zde je  jednoduchý -  a těžý  zároveň. Zabij  oba bojovníky  a objeví se

můstek  k oltáři,  na kterém  najdeš  další  symbol. Nejsnáz  je zdoláš  lukem

a šípy. Dobrá taktika je rozdělit luky a šípy mezi Heimdalla a Valkýru a potom

oba hrdiny  střídat. Potom jdi ven  a vstup do třetích  dveří vpravo - svatyně

boha světla.


17) God of Light


Začni  na  prostřední  šipce  a  jdi  dopředu.  Postupně  se  začnou objevovat

plošinky,  po kterých  dojdeš až  k oltáři.  Rychle musíš  jít rovně,  doleva,

nahoru, doleva, 2x  nahoru, doprava a nahoru. Seber symbol  z oltáře a jdi ven

do hlavní síně. Zbývají dveře naproti - svatyně boha přírody.


18) God of Nature


Tady se  opět setkáš s  Andresem. Promluv  s  ním a potom  posbírej semena tří

rostlin. Měly by to být ty, které jsou označeny jako X.


      0          Anders


      0          X

         0

             X

       X       0

                 0                  Vchod/Východ


Jejich semena pak hoď na čtvercový trávník před Andersem a získáš tak poslední

svatý symbol.


19) Amulet


Jdi ven do hlavní síně a přistup  k velkým dveřím na protějším konci síně, než

odkud jsi  přišel. Polož všech  šest symbolů na  jejich místa v  podlaze přede

dveřmi  a  můžeš  jít  dál.  Seber  runový  kámen  a  jdi  po  schodech nahoru

k červenému kamenu. Použij na něj zrcadlový  štít, aby přestal střílet a velký

krystal  pod stropem  spadne dolů.  Sejdi k  němu a  seber malý červený kámen,

který  se objeví  na podlaze  vlevo od  krystalu. Je  to poslední, čtvrtá část

Amuletu. Jdi  za Andersem a  promluv s  ním.  Dostaneš jeho s  ymbol. Seber ho

a jdi za druidem.  Dej mu Andersův krystal a on  vytvoří bránu vlevo v zeleném

porostu. Projdi  jí, seber runový kámen  a jdi doprava po  pobřeží, až uslyšíš

hlas. Duch tě zavolá k sobě a  potom tě přenese do obrazovky s bránami. Projdi

prostřední bránou a jdi do pavoučí brány úplně vpravo.


20) Nifelheim


Přistup k  lávovému poli naproti bráně,  kterou jsi vstoupil. Vstup  do ohnivé

lodě,  která tě  odveze k  protějšímu břehu.  Jdi doprava  a kolem dračí hlavy

posbírej 4 dračí zuby. Potom jdi po  schodech nahoru do paláce. Hned za dveřmi

je schodiště nahoru a dalšími dveřmi se dostaneš do místnosti se třemi hlavami

na zdi.  Každou hlavu švihni  mečem v  momentě,  kdy má otevřená  ústa. Tím se

uvolní  dveře naproti,  kterými se   dostaneš do  bludiště plošinek  a schodů.

Projdi  jím a  dej si  pozor  na  četné nepřátele.  Výhodnější a  rychlejší je

pokusit se  je obejít a  utéct, než je  všechny zabíjet. Na  konci bludiště je

místnost Hely, promluv s  ní a zatlač na stěnu vpravo od  ní. Otevřou se tajné

dveře. Projdi jimi, jdi po plošinách a schodech a do každého kruhu polož jeden

dračí zub tak, aby se všechny rozzářily.  Tím se aktivuje velký kruh na konci.

Vstup do něho a teleportuješ se do jiného bludiště. Jdi dolů po schodech vlevo

a seber  rubín. Vrať  se nahoru  a  jdi  doprava. Po  druhém schodišti  sestup

k dračí hlavě a  vložrubín do prázdného očního důlku.  Pokračuj dále doleva na

kraj plošiny, kde je další teleport. Nyní  jdi dolů po schodech vpravo a vstup

do dveří. Jdi doprava až k dalším  dveřím, projdi jimi a pokračuj dále doprava

až ke schodišti. Tady doporučuji sejfnout  hru. Sestup po schodech dolů, zabij

monstra (ale i  zde je možné je po několika  pokusech obejít a vyběhni druhými

schody nahoru. Projdi dveřmi a jdi doprava  ke schodům, nad nimiž je Ashok. Po

rozhovoru, během něhož přijdeš o Amulet, se dostaneš do vě zení. Objeví se zde

Anders, který tě teleportuje ven, před pavoučí bránu. Vstup dovnitř.


21) Ashok's realm


Pozor na nepřátele ! Zatlač na zeď v pravém horním rohu místnosti a otevřou se

tajné dveře. Projdi  jimi a potom projdi bludištěm s  nepřáteli až ke schodům,

nad  nimiž je  druhé bludiště  s dlaždicemi.  Musíš projít  na druhou  stranu.

Bezpečné  jsou  pouze  ty  dlaždice,  na  kterých  nezáří žádný symbol. Projdi

dveřmi na konci  bludiště (vlevo nahoře). Jdi doleva  s Heimdallem, zabij jeho

stín, vrať se  a jdi doprava s Valkýrou  a zabij její stín. Nyní  můžeš projít

dveřmi uprostřed. Jdi  doleva a vstupuj do svítících  kruhů (teleportů), až se

dostaneš ke  schodišti. Jdi nahoru  a zahraj si  šachy. Musíš se  dostat na na

druhou stranu šachovnice  pro amulet, ale ty, tvá kopie  i tvůj stín se přitom

musíte  vyhnout smrtícím  pastím. Až  se ti  podaří získat  amulet, vrať se do

místnosti s teleporty. Vstup do prvního svítícího kruhu a jdi zase z místnosti

ven.  Jdi nahoru,  projdi bludištěm  a zabij  čaroděje. Vstup  do dveří nahoře

vpravo.  Pokračuj směrem  doleva a  dolů. Objeví  se Ashok  a zaútočí na tebe.

Musíš se dostat dosta tečně blízko k  němu, abys na něj mohl hodit amulet. Pak

projdi bránou - lebkou, zabij Lokiho a - to je vše přátelé !

Je tady KONÉÉÉC !

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.