1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Heavy Metal: F.A.K.K. 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Heavy Metal: F.A.K.K. 2 - tipy

Text dodal : Ing. Tomáš Vohnout



1) Obecné rady


Ačkoliv  se to  možná ze  začátku nezdá,  jsou meče  těmi nejlepšími zbraněmi,

které  vás  nikdy  nezklamou.  Nepotřebují  žádné  náboje  a  pokaždé je na ně

spolehnutí.  Naučte se  je ovládat  co  nejlépe.  Aby ale  vaše umění  s mečem

vyniklo,  potřebujete do  druhé ruky  štít. Sice  můžete v  druhé ruce  třímat

například uzi  a likvidovat některé nepřátele  na dálku ale... S  malým štítem

můžete chodit  a pokryjete většinu  útoků. Velmi se  hodí pro odrážení  ran za

běhu. Velký želví  štít, se kterým se nemůžete hýbat,  oceníte až ke konci hry

v boji  proti těm  nejsilnějším potvorám.  Velmi účinný  proti ohni. Naučte se

používat komba,  která jsou v pozdější  fázi hry k nezaplacení.  Kombo s mečem

uděláte tak,  že stisknete pravé tlačítko  myši a podržíte ho.  Ve chvíli, kdy

July dokončí  první švih a  začne druhý, stisknete  levé tlačítko a  budete ho

držet až do konce komba. Možná, že se  to zdá jednoduché, ale věřte, že se vám

to zrovna  v těch nejdůležitějších  momentech jako na  potvoru nepovede. Praky

jsou  prakticky na  nic a   kromě několika  úvodních rozbrojů  je nevyužijete.

Jedinou  výjimkou  jsou  praky  s  tříštivou  municí,  které  můžete  používat

k likvidaci polí s jedovými kokony.  Neustále si udržujte zásobu vody. Jakmile

vám její  ukazatel klesne, vejděte do  nejbližšího jezírka a vodu  si doplňte.

(Z jezírka ale doplníte vodu jen  na polovinu.) Když nebudete mít žádnou vodu,

ztratí  vaše magické  zbraně své  schopnosti. Ohnivý  meč již nebude zapalovat

nepřátele a  z bleskového meče  bude mít většina  vašich nepřátel jen  srandu.

Budete-li ale mít vodu na maximu, získáte kromě speciálních vlastností pro své

zbraně i dvojnásobnou rychlost, která je v některých soubojích k nezaplacení.


Zbraně na dálku  používejte hlavně proti potvorám, ke  kterým byste se dostali

na  blízko až  po delší  době. (Například  je mezi  vámi několik plošinek nebo

překážky, které by vás zdržely.) K  ostřelování se hodí zejména bazuka a těžký

kulomet. Uzi, zvláště v jeho zdvojené  modifikaci, můžete použít také, ale jen

na kratší vzdálenost. Má totiž poměrně velký rozptyl. Některé obouruční zbraně

mají dva  módy střelby. Levé tlačítko  na myši aktivuje primární  útok a pravé

sekundární. Dobrým  příkladem budiž rotační  kulomet. Léčení se  ve F.A.K.K. 2

vyskytuje v několika různých modifikacích.  Předně jsou to jablíčka s podivnou

modře fluoreskující  aurou, za druhé  jsou to houbičky  se stejnou aurou  a za

třetí speciální nažloutlé  květinky. Jakmile seberete jablka a  houby, máte po

srandě.  Sice se  vyléčíte, ale  již se  znovu neobjeví.  Jakmile ale seberete

plody  žluté květiny,  můžete si  být  jisti,  že se  na stejném  místě objeví

přibližně  za  čtyřicet  sekund  znovu.  Tohoto  jevu  můžete  využít k plnému

doplnění vašich životů.  Nemusíte ale mít strach, že by  se ve hře vyskytovaly

pasáže, kde o léčení ani nezavadíte.  F.A.K.K 2 je v tomto směru vybalancovaný

velmi dobře, a tak většinou pokaždé, když budete se zdravím na štíru, narazíte

na  něco, co  vám ho  doplní. Speciální  léčivé lahvičky  tedy používejte  jen

v největší nouzi. Veškeré předměty, se  kterými je možno manipulovat, trošičku

svítí, a  jsou tak odlišeny od  ostatních. Nemusíte tedy dlouho  přemýšlet, co

kde a  jak použít, či  co kam posunout.  Pokud světélkující předměty  nebudete

moci použít,  znamená to, že  pro jejich použití  ještě nenadešel ten  správný

čas.  Podivní robokněží  nejdou zničit.  0 jejich  likvidaci se tedy nesnažte,

raději  koukejte  rychle  zmizet.  Používejte  často  klávesu F6, pomocí které

uložíte rychle hru. Klávesou F9 takto uloženou hru vyvoláte.


2) Jak otevřít dveře, když se na vás valí ozubené kolo


Na tento  problém narazíte ke  konci hry v  pekelném chrámu, kdy  budete muset

proběhnout  kolem dvou  ozubených kol   a otevřu  pomocí spínače  dveře. Jádro

úspěchu tkví v tom, že se musíte dostat za kola, kde je trochu prostoru. Až se

tam dostanete, přemístěte  se za kolo, které je  blíž dveřím, a když se  dá do

pohybu  směrem od  vás, vyběhněte  za  ním.  Časování ale  musí být  dokonalé,

protože za  ním nesmíte vyběhnout ani  příliš rychle - narazili  byste do něj,

stálo  by  vás  to  cenné  vteřiny  a  posléze  i  život  -  ani příliš pomalu

- nedostatek  času  by  vás  opět  zahubil.  I  když ale budete seberychlejší,

nepodaří se  vám nikdy stisknout  tlačítko včas a  ještě utéct. Pokud  se tedy

chcete dostat  dál, musíte stisknout  klávesu pro používání  věcí ještě trochu

dříve,  než  budete  u  tlačítka.  July  sice  zatlačí  na stěnu, ale dveře se

otevřou.  Až se  tak stane,  vraťte se  rychle zpět  ke stěně,  od které  jste

vyběhli -  do dveří byste  to nestihli -  a jakmile pojede  kolo opět od  vás,

běžte  za ním  a vyběhněte  otevřenými dveřmi  dál. Neotálejte,  protože dveře

zůstanou otevřené jen pár vteřin a potom se opět zavřou.


3) Co dělat v modrém chrámu


Jakmile osvobodíte dva  anděly, skočte do proudu částic  a chvíli počkejte. Až

dosáhnou  částice té  správné koncentrace,  vystřelí vás  do exitu. Po krátkém

loadingu se ocitnete  u obrovského prstence, v jehož  středu klečí socha. Když

se  ale  pokusíte  přeskočit  k  soše  přímo, budete odmrštěni antigravitačním

prstencem a přijdete o život. Porozhlédněte se tedy po levitujících plošinkách

a u jedné uvidíte  dva poletující andílky, které jste  před chvílí osvobodili.

Ačkoliv se ona plošinka zdá velmi vzdálená, garantuji vám, že na ni doskočíte.

Až se vám to podaří, andělé se posunou nad další plošinku a ukáží vám, kudy se

máte  vydat. Pokud  byste se  totiž pokusili  skočit na  plošinku, nad  kterou

andělé nepoletují, ihned by se pod vámi propadla.


4) Jak se ubránit nalétávajícím ptákům


Ubránit se  kamikadze-létavcům je poměrně  jednoduché: osolte si  pořádně zvuk

a podívejte  se  na  oblohu.  Zjistíte,  že  jakmile  pták  spustí své vzdušné

manévry, začne vydávat  zvuk, který se asi nejvíce  podobá zvuku letící bomby.

Pokaždé,  když tento  zvuk uslyšíte,  ustupte stranou,  a když  se pták zaryje

zobákem hluboko do země, vysvětlete mu, co je to slušné chování.


5) Jak na vysávače duší


Poprvé se s  tímto nepříjemným bojovníkem setkáte ve  formě závěrečného bosse,

ale časem ho budete potkávat jako  normální řadovou potvoru, a dokonce jich na

vás bude  útočit i víc. Jakmile  ho ale potkáte poprvé,  dá vám určitě pořádně

zabrat. Jediné,  co na něj  platí, je důsledná  obrana kombinovaná s  rychlými

protiútoky.  K tomuto  účelu se  nejlépe hodí  meč a  štít. Štítem se neustále

kryjte  a nechejte  vysávače řádit.  Zjistěte  si  frekvenci jeho  útoků a  ve

vhodnou chvíli proveďte  protiútok. Pozor ale na jeho  baletní kreace! Jakmile

se na  vás pokusí použít  vak, který třímá  v pravé ruce,  důsledně se kryjte.

Pomocí něj by z vás totiž mohl vytáhnout všechnu vodu. Taktikou úder - blok ho

ale  zlikvidujete celkem  v pohodě.  (Když vysávače  duší zlikvidujete poprvé,

nezapomeňte sebrat zbraň, která po něm zůstane.)


6) Jak na prvního bosse - nepříjemného brouka


Jakmile se  propadnete do podzemí,  doplňte si životy  a zásobu vody.  Do levé

ruky  si  připravte  detonátory  a  vydejte  se  opatrně  na  průzkum podzemí.

Vyhýbejte se laserovému  zaměřovači přerostlé mnohonožky a dostaňte  se až pod

ní. Blízko zeleně světélkujícího kamene pod broukem umístěte detonátor a běžte

se rychle schovat  za sloup. (Pokud byste detonátor  neumístiti přesně na toto

místo, broukovi by výbuch vůbec  neublížil.) Když takto odbouchnete oba zelené

kameny poblíž  brouka, přeskočte jedovou stružku  a udělejte to samé  na druhé

straně. Jak jednoduché !


7) Co dělat v modrém chrámu


Jakmile  se  dostanete  na  konec  bažin,  budete  muset bojovat s nepříjemným

závěrečným bossem -  s odpornou houbou, která má  několik zakrnělých chapadel.

Pokud  u  sebe  nemáte  velké  léčení,  je  její zlikvidování skoro nadlidským

úkolem,  ale  jde  to.  Vybavte  se  plamenometem  a  malá nepříjemná chapadla

odpalte.  Až  se  bude  i  to  poslední  svíjet  v pósmrtných křečích na zemi,

přezbrojte  na  nejlepší  meč,  který  budete  mít  v  té  chvíli k dispozici.

(Nezapomeňte také na štít.) Postavte se  k vypouklině ve středu houby a kryjte

se  štítem.  Až  na  vás  houba  zaútočí,  uskočte  a  ze strany do vypoukliny

- jakéhosi  oka  píchněte.  Tuto  proceduru  opakujte  do  té  doby, než houbu

udoláte, pak budete moci pokračovat dál.


8) Jak na finálního bosse - odporného Lorda


Finální  boss je  opravdu tuhý  oříšek. Chcete-li  se vyhnout  nepříjemnostem,

použijte proti němu ty nejtěžší zbraně,  jaké máte k dispozici. Nejlepší je do

něj vyprázdnit oba zásobníky z těžkého kulometu a potom přejít na nějaký lehčí

kalibr. (Pozor, meče  které máte k dispozici na  něj nefungují.) Jakmile Lorda

trochu  načnete, podklesne  v kolenou  a začne  se léčit.  Rychle přepněte  na

vysavač duší  a pořádně to  do něj  pusťte.  Když to nestihnete  včas, Lord se

vyléčí a budete moci začít znovu. Až vám dojdou náboje do kulometu, vyměňte ho

za  bazuku,  pro  kterou  se   v  pravidelných  intervalech  náboje  objevují.

Nezapomeňte se  průběžně léčit a likvidovat  Lordovy nohsledy. Jakmile Lordovi

urazíte ruku s mečem, seberte jej a dále pokračujte v likvidaci bosse. Když už

nebude mít žádnou energii, stane se  imunním proti všem vašim zbraním. Navolte

si tedy jeho  meč, ve výskoku mu rozetněte lebku,  a když podklesne v kolenou,

zasaďte mu poslední ránu. The END.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.