1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - návod
Autor: Jan Papík

Obsah :


A. Úvodem

B. Kouzla

C. Seznam požadavků

D. Návod

E. Portrétová hesla



A. Úvodem


Pokud jste hráli první nebo druhý díl, pak určitě víte, co vás může čekat. Tento díl Harry Potter and The Prisoner of Azkaban se však od prvních dvou v některých maličkostech liší. První takovou větší změnou je výuka kouzel - již se není nutné kouzla učit, stačí jen, když se vydáte na jejich procvičování. Další malou změnou je, že se prakticky neuvidíte sDracem Malfoyem a se Snapem se neuvidíte dokonce vůbec. Velkou změnou však je fakt, že budete hrát nejenom za Harryho, ale i za Rona a Hermionu. Výběr postavy je automatický. Spolu stím pak souvisí další malá změna, a to, že některé truhly, dveře, apod. otevřete pouze společných zaklínadlem, tzn. že Harry, Ron a Hermiona (popř. jen dva znich) musí kouzlit společně. Toho však využijete hlavně při likvidaci Protivy, který se už na vás také velmi těší. Poslední připomínkou na úvod by snad byl tzv. „Seznam požadavků“, který si lze přečíst kdykoliv během hry (uveden níže). Abyste úspěšně ukončili třetí ročník vBradavicích, musíte splnit všechny požadavky. Také už nesbíráte kolejní body. Novinkou je také rozdělení karet do deseti kategorií : Karty slavných kouzelníků (15), Karty slavných čarodějek (15), Famfrpálové karty (5), Karty slavných upírů (5), Karty slavných skřetů (5), Karty slavných ježibab (5), Karty slavných obrů (5), Karty draků (5), Karty kouzelných tvorů (5), Bonusové karty (5).  Pro úspěšné dokončení hry je pak nutné ještě nakoupit u Freda a George všech osm portrétových hesel. Tato hesla vám umožní vstup za některé portréty, kde najdete všechno možné - od fazolek až po sbírkové karty.



B. Kouzla


Naučíte se celkem pět nových kouzel :


Carpe Retractum (od Lupina) - přenese vás k danému předmětu nebo nějaký předmět přitáhne.

Draconifors  a  Lapifors (od McGonagallové) - tato dvě kouzla oživují malé předměty - Draconifors dráčky a Lapifors králíky - které pak ovládáte.

Glacius (od Flitwicka) - mrazící kouzlo.

Expecto Patronum (také od Lupina) - zahání mozkomory.


C. Seznam požadavků


1) Procvičování kouzla Carpe Retractum - najít všech deset štítů

2) Procvičování kouzla Draconifors - Lapifors - najít všech deset štítů

3) Procvičování kouzla Glacius - najít všech deset štítů

4) Střetnutí s Obludným obludáriem - pětkrát ho porazit

5) Kursy létání na hipogryfovi - prolétnout všech pět tratí s daným minimálním ziskem bodů

6) Střetnutí srarachy - pětkrát je porazit

7) Portrétová hesla - získat všech osm hesel



D. Návod


1) Najít Prašivku


Harry :


Začátek hry je již ve vlaku. Po intru se vydejte stále rovně, až Prašivku najdete, ale ten uteče. Otevřete si tedy dveře kouzlem Alahomora a vstupte do místnosti. Přelezte bedny, další bedny budete muset přelézt spolu svýskokem. Seberte Bertíkovy fazolky a pokračujte dál.


Hermiona :


Sešlete kouzlo Depulso na znak na bedně a nalevo a napravo vyberte ztruhly další fazolky. Železné klece nalevo i napravo si můžete otevřít Alahomorou a pak už stačí jen vybrat truhly. Pak si hru vknize uložte a vstupte do dveří. Za nimi najdete Prašivku, ale ten …. zase uteče.


Ron :


Zamiřte kouzlo Alahomora na skříň po levé straně a počkejte, než všichni začnou kouzlit také. Pak zakouzlete Lumos na hejkala - tím se napravo osvětlí tajný prostor za zdí. Tady spadne jedna zbeden nalevo a vyletí zní knihy. Ty musíte zlikvidovat pomocí kouzla Depulso. Pak zakouzlete ještě Depulso na znak na pravé stěně a naproti vyberte truhlu. Seberte čokoládovou žabku a vstupte dál.


Harry :


Projděte vagon až kmřížím. Prašivka zase uteče, ale objeví se někdo, koho byste tady určitě hledali - Draco Malfoy. Vypustí Obludné obludárium. Nyní musíte kouzlit na stránky, které na vás budou lítat. Vpravém horním rohu obrazovky je ukazatel "životů" Obludného obludária. Až bude ukazatel na nule, všechny stránky zmizí a kniha také. Po ní však zbude první kouzelnická karta do vaší sbírky. Na konci videa, kde Ron konečně chytí Prašivku, se objeví mozkomor. Harry omdlí a Hermiona zavře dveře vlaku a poběží pro Lupina, který nakonec mozkomora zažene.


Ron:


Mezitím však musíte udržet dveře zavřené, aby se mozkomor do vlaku nedostal. Zakouzlete na znak vedle dveří a následně ještě na další tři znaky: první se objeví na kleci nade dveřmi, druhý v bedně nalevo a třetí vtruhle napravo (pořadí se může střídat). Nyní už následuje jen video, jak Lupin mozkomora zahání.


2) Cvičení - Carpe Retractum

Ron:


Zakouzlete na modrou kouli, pak na znak a na další objevivší se kouli. Další koule je vpravo nahoře. Následně zakouzlete na dlaždici Spongio a vyskočte nahoru. Seskočte dolů, zakouzlete Carpe Retractum na znak a vylezte po krychli nahoru. Za rohem to zopakujte a seberte první štít. Vpravo zakouzlete na brnění. Přeskočte jámu a napravo zakouzlete na další brnění. To se odsune a napravo uvidíte znak, na který zase zakouzlete. Tím se objeví koule vedle truhly vpředu. Zakouzlete na ní a vyberte truhlu. Zakouzlete na kouli uprostřed a pak i na obě lana. Po plošinkách přeskákejte ke šítu. Vraťte se o jednu plošinku a vlevo se vydejte po schodem, kde si hru uložte. Vmístnosti narazíte na šotka. Jeho likvidaci proveďte tak, že seberte kouzelnickou žabku, kterou po vás hází a hoďte ji po něm zpět. (Pozor : musíte ji sebrat dostatečně rychle a vžádném případě ne vletu.) Až ho zlikvidujete, objeví se další dva. Pak seberte dýňové paštičky a nezapomeňte vybrat obě truhly. Pomocí dlaždice Spongio vyskočte nahoru, kde narazíte na rarachy. Až první tři zničíte kouzlem Rictusempra (pozor : vyhýbejte se tomu, co po vás hází), objeví se další tři. Odměnou vám bude kotlový koláček. Pokud máte málo životů, zakouzlete na truhlu (až 3x) - vypadne vždy jedna žabka. Seberte si vaši odměnu a pokračujte dál. Zakouzlete na všechna čtyři brnění - uprostřed se objeví další štít. V další místnosti najdete truhlu sfazolkami a žabkou. Zakouzlete Carpe Retractum na kouli nalevo, otočte se a zakouzlete na další kouli napravo. Vyberte truhlu a pak se pomocí koulí dostaňte až na poslední pohyblivou plošinu. Pak zakouzlete na kouli nalevo a na další objevivší se kouli, seberte štít. Vraťte se a zakouzlete na kouli dole. Vknize si hru uložte.


Pod schody zakouzlete na dvě brnění Depulso a na znak vjámě Carpe Retractum. Přeskočte ji a zakouzlete na další dvě brnění. Tím si otevřete další tajný prostor nad vámi. Vraťte se k jámě a zakouzlete na kouli. Vyberte truhlu a seskočte zpět. Vpravo zakouzlete na další znak vjámě a přeskočte ji. Seběhněte schody a dveře si otevřete pomocí kouzla Alahomora. Ohňového kraba omráčíte pomocí kouzla Rictusempra. Pak ho ještě pomocí tohoto kouzla musíte „odházet“ do pasti. Otevřou se dveře do místnosti sdalšími dvěma kraby. Až je hodíte do pasti, otevřou se další dveře. Napravo je ještě bedna (zakouzlit 2x) - vždy vypadne žabka. Pomocí koule se dostaňte na pohybující se plošinu apak odskočte vpravo, kde se objeví dva rarachové. Pomocí Carte Retractum si vysuňte krychli a přeskočte jámu. Vyberte ztruhly žabky a další fazolky a skočte na plošinu pomocí dalšího kouzla Carpe Retractum. Dojeďte si pro štít (budete si pro něj muset povyskočit). Pak se vraťte plošinou zpět a pokračujte ke knize pomocí koule a další výsuvné plošiny. Na dveře použijte Alahomoru, omračte kraby (jeden před vámi a druhý kousek napravo). Tím se objeví koule, pomocí kterých se dostaňte na plošinu, kde byl druhý krab. Tady vysuňte všechny tři krychle ze stěny před vámi a vyšplhejte po nich. Na obě brnění a na znak zakouzlete Depulso. Otočte se a vpředu a nalevo zakouzlete na koule. Pak přeskočte ke štítu a vraťte se k poslední kouli (z pohledu od štítu napravo). Hra se sama uloží.


Vdalší místnosti omračte kraba a odhoďte ho do pasti. Otočte se a sejděte po schodech. Zatáhněte za provaz a vraťte se zpět. Začarujte na kouli u stropu, dojděte si pro štít a zplošiny zakouzlete ještě na truhlu, ze které vyletí plno fazolek. Ty si seberte a pokračujte dál. Pomocí koulí se dokouzlete ke knize, ale nejprve jděte doprava na další plošinku. Tady zakouzlete na provaz a na další kouli, která se právě objevila, a dále na tu poslední. Pak zakouzlete 3x Depulso na brnění nalevo, vyběhněte po schodech a vyberte truhlu. Seběhněte zpátky ze schodů a dejte se ještě doleva. Tady seberte štít a pomocí plošinek se vraťte ke knize, kde si hru uložte.


Na truhlu můžete 2x zakouzlit, ale čeká tam vždy jen jedna žabka. Vdalší místnosti už čekají čtyři šotci. Vtruhle vrohu (zakouzlit až 3x) pak jsou další žabky. Když zakouzlíte na brnění napravo, vyletí rarachové. Na brnění nalevo můžete zakouzlit 4x a tím získáte hodně dalších fazolek. Pokračujte dveřmi dále, koule nalevo si zatím nevšímejte a zakouzlete na poslední obraz napravo. Pak zakouzlete ještě Lumos na hejkala a skočte do tajného prostoru vpodlaze. Vyberte truhlu za vámi a jděte dále. Tady zakouzlete na dlaždici Spongio a vyskočte (seberete další štít). Jděte dveřmi dále a nyní už použijte modrou kouli po levici. Vdalší místnosti začarujte na dvě vysouvací krychle a vyšplhejte po nich. Tady nejprve zakouzlete na brnění po obou stranách. Pak teprve zakouzlete na provazy visící ze stropu. Když zakouzlíte na první provaz, objeví se poslední štít. Pod druhým provazem se schovávají plošinky a pod třetím koule u stropu a také dva krabi, které omračte pomocí kouzla Rictusempra. Pak už se jen pomocí plošinek a koulí dostaňte až kvelkému štítu, který seberte.


3) Místnost sfazolkami I


Ron:


Jelikož jste sebrali všech deset štítů ve cvičení skouzlem Carte Retractum, můžete vtéto místnosti sbírat fazolky, jak je vám libo. Samozřejmě na to máte ale časový limit.


4) Obchod Freda a George


Ron :


Zakouzlete 5x na brnění nalevo i napravo, seberte fazolky a jděte dále. Hra se uloží.


Harry :


Ocitnete se vmístnosti sportrétovými zkratkami, kde se objeví Fred, který vám daruje Pobertův plánek a bude vás chtít odvést do obchodu, který má společně se svým dvojčetem Georgem vsedmém patře hradu. Než ho budete však následovat, otočte se a na brnění 5x zakouzlete. Pak jděte za Fredem. Vknize si můžete hru uložit. Následujte Freda až do vstupní haly. Vpravo najdete truhlu a na druhé straně schodů kotlík, na který musíte zakouzlit všichni tři společně. Proti síni sportréty je vstup do sklepení. Pod schody napravo začarujte na hejkala a vstupte do prostoru vlevo od něj, kde vyberte truhlu. Vraťte se zpátky do vstupní haly, kde začarujte na podstavce, na kterých hoří oheň, vedle brány. Objeví se Spongio dlaždice, pomocí které se dostanete do tajného prostoru nad schody, kde najdete truhlu a další dlaždici Spongio, pomocí které se dostanete zpátky dolů. Vyběhněte schody za Fredem, napravo začarujte na brnění. Hru si nyní můžete uložit.


Nad dalšími schody je nalevo truhla. Vyběhněte po dalších schodech a pak jděte dolů, kde najdete další ukládací knihu a truhlu. Vyběhněte po schodech do prvního patra, kde máte možnost uložit si hru. Napravo najdete brnění, na které zakouzlete všichni tři společně. Nalevo pak další brnění, na které už zakouzlete sami. V další místnůstce je kotlík a nalevo dveře (na oboje zakouzlit společně), za kterými je truhla. Vraťte se na schodiště a pokračujte do druhého patra. Tady je další možnost uložení hry. Dejte se doprava a zakouzlete na knihovnu napravo. Pak otevřete truhlu, ze které vyletí pár knih, které zlikvidujete pomocí kouzla Depulso. Až se vám to podaří, odsune se vedlejší knihovna a vy budete moci vstoupit do tajného prostoru, kde najdete truhlu plnou překvapení. Vraťte se zpátky nahoru a po levé straně zakouzlete na poslední obraz před východem ztohoto patra. Za ním najdete lebku. Totéž zopakujte pro první obraz po levé straně za východem. Vedle hejkala začarujte 3x na každou tapiserii a pak i na samotného hejkala. Pod levou tapiserií se objeví průchod ve zdi, kde je Spongio dlaždici, pomocí které vyskočte nahoru, tam vyberte truhlu a vraťte se zpátky khejkalovi. Dejte se vpravo a o kousek dál naleznete nalevo brnění a napravo truhlu (na oba předměty musíte zase kouzlit společně). Jděte do třetího patra. Nad schody nalevo je obraz a za ním lebka. Pokračujte do čtvrtého patra. Tam je před vámi truhla a vdalší místnosti nalevo kotlík a napravo další truhla (na oba předměty zase kouzlit společně), vdalší místnůstce máte možnost si hru uložit.


Při vstupu do pátého patra shlédnete video. Po něm najdete po levé straně truhlu (všichni tři) a brnění. Nad brněním zakouzlete na velký obraz, pod kterým je další lebka. Na protější stěně zakouzlete na oba malé obrazy - tím se proti vstupu otevře tajný prostor, kde najdete truhlu. Začarujte nejen na ní, ale i na tapiserii. Všestém patře zakouzlete jenom na lebku na stole. Vsedmém patře si pak hru můžete uložit. Napravo je kotlík (čarovat zase všichni tři) a dveře, za kterými zakouzlete na brnění nalevo a na globus a knihy na stolku. Pomocí Spongio dlaždice vyskočte a vyberte truhlu. Pak vstupte za portrét Buclaté dámy. Vyběhněte po schodech a společně zakouzlete na rytíře před vámi. Pak jděte dále za Fredem a shlédněte další video. Vraťte se chodbou zpět. Tady vás vyruší Protiva. Hra se sama uloží. Likvidaci Protivy provedete tak, že na něj musíte společně sRonem třikrát použít kouzlo Rictusempra. Odměnou vám bude seznam hesel pro portrétové zkratky. Vdalším videu se dostanete do boční haly vpřízemí, a proto se vraťte portrétem sčíslem 7 do tohoto patra a za portrét Buclaté dámy. Doběhněte až do společenské místnosti, kde po pravé stěně naleznete skříň plnou fazolek. Vraťte se kchodbě do obchodu bratří Weasleyových a otočte se proti tapiserii. Všichni tři na ní zakouzlete Alahomoru a pomocí dlaždice Spongio vyskočte nahoru do tajného prostoru, kde je další truhla.


5) Hodina péče o kouzelné tvory


Harry :


Vraťte se kportrétové zkratce a použijte ji. Dostanete se zase do boční haly vpřízemí. Seběhněte schody a následujte Nevilla ven zhradu. Hra se uloží. Venku zakouzlete na všechny 4 orly uprostřed nádvoří. Mezi nimi se objeví Spongio dlaždice. Začarujte na ni a vyskočte do tajného prostoru. Tady zakouzlete na skříně nalevo a napravo a na tapiserii před vámi. Zlikvidujte oba šotky a seberte si kouzelnickou kartu. Vraťte se zpátky dolů na nádvoří. Po levé straně od vstupní brány do hradu jsou na zdi tři znaky kouzla Depulso - začarujte na ně společně. Na druhé straně se objeví Spongio dlaždice, pomocí které vyskočíte do dalšího tajného prostoru. Nahoře najdete nejen fazolky, dýňové paštičky i kotlové koláčky, ale i další kartu do sbírky. Ale pozor, podlaha se po čase propadne, a tak budete muset možná znovu použít Spongio dlaždici. Po pravé straně od vstupní brány zakouzlete Depulso na obě busty a pak na nádvoří postupně na všechny čtyři Spongio dlaždice. Vchodbě sbustami je pak ještě na každé straně brnění (kouzlit společně). Vstupte do dveří mezi bustami a dejte se vlevo. Dobře se tu porozhlédněte. Nalevo od schodů na zdi najdete obrázek orla. Když půjdete po trávníku dál, narazíte na živý plot. Dole na zemi vrohu tohoto plotu najdete další obrázek - hada. Obrázek lva najdete, když půjdete dále po trávníku směrem kbudově. Obrázek se nachází zlevé strany zdi, před kterou je plošina. Poslední obrázek, znázorňující medvěda, je na zdi spojující tento prostor a nádvoří. Nyní stoupněte na plošinu před zdí a doběhněte začarovat na příslušný obrázek. Pak se vraťte a znovu stoupněte na plošinu. Pořadí obrázků je: orel, had, lev, medvěd. Až začarujete na medvěda, objeví se u plošiny další kouzelnická karta do sbírky. Musíte si ale skouzlením pospíšit, protože je zde časový limit.


Začarujte na tapiserii, která se nachází vpravo od plošinky a následně i na hejkala. Vyběhněte zpátky na nádvoří a po pravé straně vedle vstupní brány do hradu najdete skrytou Spongio dlaždici, pomocí které vyskočte do tajného prostoru, ve kterém je další sbírková karta. Vraťte se zpátky khejkalovi a začarujte na něj. Pak se znovu rychle vraťte na hlavní nádvoří a dejte se vpravo za Nevillem. Chodbu proběhněte a na konci se objeví nalevo a napravo tajný prostor struhlami. Pak projděte chodbou zpět a seberte fazolky. Začarujte na obě brnění (na levé společně). Vyběhněte ven, kde si můžete hru uložit. Seběhněte schody a dejte se vlevo kHagridově hájence. Začarujte postupně na všechny dýně (vždy 2x) a společně také na strašáka. Obejděte hájenku a najdete kartu. Na kopci pak je kotlový koláček. Zase seběhněte kopec a jděte za Nevillem. Po videu si můžete hru vknize uložit.


Pak ale nechoďte za bránu, ale dejte se vlevo. Společně zakouzlete na studnu a pak omračujte rarachy pomocí kouzla Rictusempra. To zopakujte celkem pětkrát - když se vám to povede, vždy získáte kartu do sbírky a také se objeví pár žabek. Poprvé se objeví celkem dvě hejna, podruhé také dvě, potřetí a počtvrté tři a popáté čtyři hejna. Vraťte se zpět na hlavní cestu a pokračujte vlevo kohradě na hodinu péče o kouzelné tvory. Proleťte sKlofanem celou dráhu a získáte další kartu. Musíte proletět co nejvíce kruhy (1 kruh je 100 bodů). Na tuto trať je minimum 1500 bodů. Po videu se objevíte zase vhradu. Vraťte se proto zpět kHagridově ohradě a proleťte zbývající čtyři tratě. Na druhou je nutné získat minimálně 2800 bodů, na třetí 4000, na čtvrtou 4900 a na poslední - pátou dokonce 5600 bodů (možnost vynechat maximálně 3 kruhy). Pro úspěšné dokončení hry je nutné projet úspěšně všech pět tratí. Vždy zase získáte kartu.


6) Třída přeměňování


Harry :


Vraťte se do hradu a pomocí portrétové zkratky vboční komnatě se dostaňte do prvního patra. Tady se dejte vlevo a následně vpravo. Narazíte na Protivu.


Ron :


Nejprve společně kouzlete kouzlo Rictusempra a pak rychle musíte použít kouzlo Carpe Retractum. To opakujte celkem 5x. Za likvidaci Protivy získáte sladkou odměnu.


Harry : Vběhněte do třídy přeměňování.


7) Cvičení - Draconifors a Lapifors


Hermiona : Zakouzlete na králíka.


králík : Seskočte zpodstavce a vlevo se prokousejte do nory. Sesbírejte všechny fazolky a na hromadě vyhrabte díru.


Hermiona : Vstupte do dveří a začarujte na rytíře nalevo i napravo. Seberte štít a vdalší místnosti zakouzlete na tapiserii vpředu. Pak zase oživte dalšího králíka.


králík : Vpravo se prokousejte do nory, seberte fazolky, vyhrabte hromadu, seberte další fazolky a dýňovou paštičku a prokousejte se do další nory, kde zase vyhrabte díru do hromady hlíny.


Hermiona : Vstupte za právě otevřenou mříž, seberte štít a vknize si hru uložte. Po pravé straně vdalší místnosti začarujte zase na králíka.


králík : Vběhněte do nory před vámi a seberte vše za studnou a pak také vpravo a vlevo vedle nory za květináči. Prokousejte se další norou nalevo od studny a vyběhněte nahoru, kde vyhrabte díru. Sesbírejte další fazolky a skočte do studny. Vyběhněte tunelem ven a na konci cesty vyhrabte další díru.


Hermiona : Seberte štít a vstupte do dveří, za kterými zakouzlete na draka.


drak : Seberte všechny fazolky a nezapomeňte sebrat i ohnivou kouli. Pak přistaňte na plošině a zapalte pochodeň.


Hermiona : Seskočte dolů, zakouzlete na dýni nalevo a na druhou dýni napravo. Seberte dýňové paštičky a pak začarujte na hlavy na fontáně, aby začala téct voda. Zlikvidujte všechny čtyři šotky a vyberte ztruhly vtajném prostoru kotlové koláčky. Vyšplhejte se nahoru na stejném místě, kde jste seskočili a přeskákejte ke štítu. Vdalším prostoru přejděte po plošince do místnosti nalevo a oživte dalšího dráčka.


drak:  Vraťte se o místnost zpět, seberte všechno, co vidíte (pod plošinou je kotlový koláček) a pomocí ohnivé koule zapalte pochodeň.


Hermiona : Vraťte se na plošinku, seskočte dolů a začarujte na všechny čtyři malé dýně a pak také na tu velkou uprostřed, pomocí dlaždice Spongio se vraťte na plošinu, seberte štít a uložte si hru. Vejděte do dveří, kde začarujte na brnění nalevo a napravo a pak na znak na zdi před vámi. Pomocí další Spongio dlaždice vyskočte nahoru a vstupte do další místnosti, kde nalevo zakouzlete na dýni (z druhé strany květináče je ještě jedna) a pak na králíka.


králík : Vpravo se prokousejte do nory, vysbírejte všechno (i za květináči napravo), přeskočte živý plot, vyhrabte obě hromady hlíny a vlevo se prokousejte do nory, kde sežerte všechnu trávu, co tady roste. Pak se vraťte, přeskočte plot zpátky a pokračujte směrem doleva. Tam je další nora, kde vyhrabte další hromadu hlíny.


Hermiona : Začarujte na draka, který se objeví na místě králíka.


drak : Seberte fazolky a proleťte otvorem do dalšího prostoru, kde zase vyberte všechny fazolky a 3x také proleťte skrz ohnivou kouli. Pak zapalte všechny tři pochodně.


Hermiona : Na místě, kde byl králík a následně drak se objeví brnění. Začarujte na něj a získáte další fazolky. Pak vstupte do výklenku, kde bylo brnění. Spadnete do tajného prostoru. Vstupte do dveří, zničte čtyři šotky, seberte kotlové koláčky a vyberte truhlu. Pak vstupte do dveří uprostřed a postavte se na kostkovanou plošinu. Vyvezte se nahoru a po krychlích vyšplhejte nahoru, kde seberte štít. Až vstoupíte do dveří, hra se sama uloží. Nastavte na všech 3 sloupcích postupně obrázek fazolky, karty a znaku Bradavic. Pak vyberte truhly a seberte štít. Pak si otevřete dveře pomocí kouzla Alahomora a vstupte dovnitř. Omračte Plísňáčka pomocí kouzla Rictusempra a skočte na něj. Seberte odměnu vpodobě dýňových paštiček a hru si zase uložte. Za dveřmi se dejte vlevo a oběhněte celý prostor. Cestou narazíte na tři Plísňáčky, které postupně omračte. Začarujte na všechny čtyři sochy ztrávy a pak také na králíka.


králík : Oběhněte prostor ještě jednou a vysbírejte všechno podél stěn za květináči. Pak se prokousejte do nory. Nad vstupem zdruhé strany je kotlový koláček. Zase nezapomeňte vyhrabat další díru vhromadě hlíny.


Hermiona : Seberte štít a fazolky a vstupte do dveří napravo od králíka. Zlikvidujte všech šest šotků, kteří se tu objeví a odměnou vám budou další fazolky a žabka. Jděte do dalších dveří, kde vyberte kotlík před vámi a napravo. Pak začarujte na znak na zdi nad knihou a pomocí Spongio dlaždice vyskočte nahoru do tajného prostoru, kde nastavte malé obrázky na všech třech okružích kvelkému obrazu ne zdi - kouzlete na hlavy dole. Získáte dýňové paštičky, štít a kartu do sbírky. Vraťte se ke knize a hru si uložte. Proběhněte podél živého plotu (nalevo najdete kotlík). Cestou narazíte na Plísňáčka a kousek dál pak ještě na další dva. Tam najdete také truhlu. Za rohem si pak hru zase uložte. Za knihou je další Plísňáček a za rohem poslední. Začarujte na znak na zdi a pak na draka.


drak : Seskočte a seberte kotlový koláček za vámi. Pak vyleťte na živý plot a sesbírejte tu všechny fazolky. Pak sesbírejte také ty, co jsou ve vzduchu. Seberte i ohnivou kouli a zapalte pochodeň.


Hermiona : Zatím nekouzlete na Spongio dlaždici, ale jděte stále rovně (tam, kde jste si hru naposledy uložili). Po levé straně je na zdi klíčová dírka. Zakouzlete na ní Alahomoru a pak zakouzlete na posledního králíka.


králík : Prokousejte se vpravo do nory a běžte stále doprava, dokud před sebou neuvidíte další noru (je vedle mříží). Prokousejte se do tajného prostoru a pak se vraťte skoro úplně zpět. Prokousejte se do další nory, která vede mezi mříže, kde vyhrabte hromadu hlíny.


Hermiona : Běžte mezi mříže a vyberte truhlu. Pak teprve použijte Spongio dlaždici a vyskočte kvelkému poslednímu štítu.


8) Místnost sfazolkami II


Hermiona :


Jelikož jste sebrali všech deset štítů ve cvičení skouzlem Lapifors a Draconifors, můžete vtéto místnosti sbírat fazolky, jak je vám libo. Dokonce tady už najdete i trochu lepší (a samozřejmě taky cennější) sladkosti. Zase jste ale omezeni časovým limitem.


9) Hodina obrany proti mozkomorům


Hermiona : Běžte směrem do hradu.


Harry :


Po shlédnutí videa zfamfrpálového zápasu se rozhodnete, že budete čelit svému strachu zmozkomorů a tak vám profesor Lupin nabídne, že vám stím pomůže. Zakouzlete  na znak kouzlo Expecto Patronum (kouzlo vypusťte, až bude kruh světla nad hůlkou). To zopakujte celkem 3x. Pak vstupte do chodby vlevo, zahněte vpravo a vlevo zakouzlete 2x na skříň, na lebku u krbu a 2x na brnění. Napravo zakouzlete 2x na truhlu a pak na lebku u dalšího krbu. Vdalší místnosti nalevo na stolku seběhněte schody a hru si uložte. Pak běžte rovně. Ze skříně vyleze bubák vpodobě mozkomora. Zažeňte ho pomocí kouzla Expecto Patronum a počkejte si na další dva bubáky - mozkomory. Zažeňte je a dojděte si pro sbírkovou kartu. Tady ale jsou padací dveře a tak spadnete dolů. Tady už na vás čekají další tři mozkomoři. Jak pak řekne Lupin, jedná se o to, abyste nebyli zaskočeni přítomností mozkomorů a byli schopni se jim ubránit.


10) Obhajoba Klofana


Harry :


Musíte najít knihu, která by vám pomohla sobhajobou Klofana. Objevíte se vknihovně, kde na vás 3x vyletí knihy. Ty zlikvidujte pomocí kouzla Depulso.


Ron :


Nalevo za knihovnou najdete truhlu, ne kterou začarujte 2x a na brnění vedle dokonce 3x. Napravo za knihovnou je další truhla (zase 2x). Pak začarujte na modrou kouli kouzlo Carpe Retractum, seskočte na stůl a pomocí další koule se dostaňte kzamčeným dveřím. Nalevo najdete truhlu a vní fazolky a další kartu do sbírky. Napravo od dveří pak zatáhněte za provaz.


Hermiona :


Vylezte za Ronem po schodech, které vznikly vknihovně, a spolu sním začarujte na dveře. Za nimi si hru uložte a začarujte na obraz po levici. Pod ním je hejkal, na kterého použijte kouzlo Lumos. Vstupte za knihovnu a zlikvidujte všech šest šotků. Uprostřed chodby nalevo začarujte na draka.


drak : Leťte vlevo, kde seberte ohnivou kouli. Vleťte do další místnosti, kde zapalte oheň vkrbu.


Hermiona :


Proběhněte na konec chodby, kde vyberte truhlu, a vběhněte do místnosti skrbem. Vdalší místnosti pak najdete knihu, kterou hledáte.


11) Třída kouzelných formulí


Harry :


Po videu se dejte do chodby, kde si hru uložte. Na konci najdete velký kotlík, na který společně začarujte. Objeví se Obludné obludárium. Podle seznamu požadavků musíte za střetnutí sObludným obludáriem získat pět bodů. Abyste tedy úspěšně ukončili třetí ročník, budete ho muset 5x porazit. Protože nejdříve musíte jednotlivé stránky „přilákat“ a pak je můžete teprve zničit, je dobré nechat Rona a Hermionu, aby na ně kouzlili jako první a vy je pak budete jen ničit. Obtížnost se bude stále zvyšovat, ale za každé úspěšné „kolo“ získáte pár žabek a kouzelnickou kartu do sbírky. Až ho porazíte popáté, vraťte se chodbou zpět a dejte se vlevo do učebny.


12) Cvičení - Glacius


Harry :


Seběhněte ze schodů a začarujte na salamandra nejdříve kouzlo Glacius a pak Rictusempra, následně začarujte ještě na jeho oheň, aby se neobjevil nový salamandr. Seberte štít a dejte se vlevo. Nalevo visí tapiserie, pod kterou je tajný prostor, kde je truhla plná fazolek včetně kouzelnické karty. Vraťte se a vydejte se kpotoku. Vodu zmrazte zakouzlení na znak. Sklouzněte se dolů (cestou se pokuste sebrat co nejvíc předmětů). Uložte si hru a pomocí Spongio dlaždice seskočte dolů ke dvěma salamandrům. Až je zničíte, objeví se za vámi vdalším tajném prostoru dva šotci a truhla sfazolkami, dvěma žabkami a další kartou. Vmístnosti ještě nezapomeňte převrhnout kotlík a pak pomocí Spongio dlaždice vyskočte nahoru, kde seberete štít a hned se zase sklouznete. Po cestě narazíte na ještě jeden štít a až se dostanete úplně dolů, objeví se tam čtyři rarachové, které zažeňte pomocí kouzla Rictusempra. Jděte dále (nepoužívejte Spongio dlaždici) a seberte tam fazolky, pak se dejte dolů po schodech, kde seberte další fazolky a otevřete si dveře pomocí Alahomory. Ocitnete se vdalším tajném prostoru, kde jsou po obvodu fazolky a truhla plná dalších fazolek, kotlových koláčků a zase další karty. Pak vyskočte pomocí Spongio dlaždice přede dveřmi. Ve skoku seberete další štít a pak se zase hned sklouznete. Doskočíte přímo mezi dva salamandry. Až je zničíte, vyběhněte po schodech, začarujte na brnění na obou stranách - tím získáte plno fazolek i dýňových paštiček. Objeví se ale i další štít mezi schody. Můžete si doplnit energii. Pak si hru zase uložte a pomocí Spongio dlaždice vyskočte na další skluzavku.


Na křižovatce se dejte vpravo a hned vprvní levé zatáčce seberte štít. Po doskoku se hra sama uloží. Pak se objeví další tři rarachové. Seběhněte ze schodů, doplňte si energii (máte možnost uložit si hru, ale je lepší si ji uložit až později), dejte se vlevo a zakouzlete na tapiserii po levé straně. Vtajném prostoru je truhla plná sladkostí. Zničte salamandra včetně jeho ohně a pomocí Spongio dlaždice vyskočte nahoru. Země se sveze dolů a vy budete moci vybrat další truhlu. Vraťte se zpátky nad propast, kde pokračujte rovně. Tam už čeká další salamandr. Pak vyskočte pomocí další Spongio dlaždice, země se zase sveze níž a vy budete moci zase vybrat další truhlu, kde už najdete i další kartu. Vydejte se zpátky nad propast, kde je lepší hru uložit až teď, a dejte se vpravo. Seskočte ze schůdků. Vpravo se objeví čtyři šotci a po jejich úspěšné likvidaci ještě další čtyři nalevo. Pak vyskočte pomocí Spongio dlaždice (v letu seberete štít). Vyberte truhlu a začarujte na tapiserii nalevo, kde vtruhle vtajném prostoru jsou další sladkosti. Vraťte se nahoru a hru si uložte. Zmrazte vodu a sklouzněte se dolů. Na křižovatce se dejte vpravo, při jednom ze skoků seberte štít. Vprvní levé zatáčce pak bude karta do sbírky. Při jednom zdalších skoků seberte další štít. Nakonec doskočíte kposlednímu velkému štítu, ke kterému už stačí jen dojít. (Pokud neseberete všechny štíty nebo karty hned napoprvé, můžete si procvičení kdykoliv zopakovat.)


13) Místnost sfazolkami III


Harry :


Jelikož jste sebrali všech deset štítů ve cvičení skouzlem Glacius, můžete vtéto místnosti sbírat fazolky, jak je vám libo. Zase tady už najdete i dýňové paštičky a kotlové koláčky. Zase jste - jak jinak - ale omezeni časovým limitem. Až doběhne časový limit a vy vyjdete ztéto bonusové místnosti, vydejte se dál do hradu. Bude následovat krátké video.


14) Zachránit Rona


Harry :


Seběhněte ze schodů, nalevo začarujte na lebku. Pak zničte kostru (buď začarujte společně nebo dvakrát za sebou sám). Ve výklenku napravo nahoře je další lebka (tajný prostor). Pak společně převrhněte kotlík nalevo a seběhněte zdalších schodů a pak ještě začarujte na lebku vpravo. Za zatáčkou jsou další dvě kostry, ve výklenku napravo kotlík (společně) a nalevo lebka, za kterou je tajný prostor. Přeskočte propast a vyberte obě dvě truhly. Vraťte se kHermioně a dejte se vlevo, kde společně otevřete mříž pomocí společného kouzla. Za ní jsou dvě žabky a ukládací kniha. Seběhněte ze schodů a vdalší místnosti vyberte (společně) fazolky ztruhly. Začarujte Depulso na znak na schodech - tím je odsunete, ale také oživíte dvě kostry. Pak po schodech vylezte, vyberte truhlu a vyběhněte schody nahoru, kde si společně otevřete dveře. Za nimi je salamandr a nalevo pak ještě další dva. Pak se tady postupně objeví pět koster. Nalevo se objeví další tajný prostor se dvěma truhlami. Jděte dál, seběhněte schody a hru si uložte. Společně si otevřete další mříž. Až půjdete dál, propadnete se dolů.


Hermiona : Vběhněte do dveří a napravo oživte dráčka.


drak : Seberte 3x ohnivou kouli, zapalte pochodeň nalevo a pod ní vleťte do tajného prostoru, který vysbírejte od fazolek i kotlového koláčku. Pak se vraťte zpátky a zapalte zbývající dvě pochodně.


Hermiona : Pomocí plošinek přeskákejte na druhou stranu propasti.


Harry :


Ještě před knihou nalevo je truhla, pak si hru uložte a napravo zakouzlete na lebku. Zmrazte vodu a sklouzněte se dolů. Vyberte truhlu a pomocí Spongio dlaždice vyskočte nahoru, kde na ochozu všechno seberte. Pak vyskočte pomocí další Spongio dlaždice, kde začarujte na obě lebky na druhé straně. Mezi nimi se objeví tajný prostor, ve kterém je zase truhla. Pak se vraťte a vyskočte zase nahoru pomocí další Spongio dlaždice, kde zase všechno na ochozu seberte. Pak si hru uložte. Na zemi začarujte na lebku, vyběhněte schody, nad schody vyberte truhlu a pak zakouzlete Depulso na znak nalevo. Nyní se zase spolu setkáte. Otevřete si tedy společně dveře. Za zatáčkou jsou dvě kostry a za další pak kotlík. Vpravo pak jsou další dvě kostry a napravo pak lebka. Seběhněte ze schodů a vyberte (zase společně) truhlu napravo. Pak si hru uložte a vběhněte do další místnosti.


Hermiona :


Vpravo vyberte truhlu (tím oživíte dvě kostry), vlevo pak vyberte další. Vraťte se ke vstupním dveřím a začarujte na schody před vámi. Pak začarujte na schody vpravo ze strany a následně zpředu. Vydejte se ke schodům vlevo a začarujte na ně ze strany.


Harry :


Tím oživíte šest koster. Zlikvidujte je a vyběhněte po vytvořených schodech, kde cestou seberte fazolky a sbírkovou kartu.


15) Ochránit Siriuse Blacka před mozkomory


Harry :


Musíte zahnat co nejvíce mozkomorů pomocí kouzla Expecto Patronum. Nezapomeňte, že kouzlo musíte vypustit, až bude kruh světla nad hůlkou. Také se nezapomeňte otáčet a kouzlit vždy na nejbližšího mozkomora, aby se kvám nedostal moc blízko.


16) Zachránit Klofana


Harry :


Vběhněte do brány. Začarujte na znak před vámi a pomocí Spongio dlaždice vyskočte nahoru.


Hermiona : Převrhněte kotlík a oživte draka.


drak : Vyleťte ven a všechno seberte, pomocí ohnivé koule zapalte pochodeň. Znovu seberte ohnivou kouli a vleťte do právě otevřených dveří, seberte tři kotlové koláčky na trámku pod stropem a nakonec zapalte další pochodeň.


Harry :


Uložte si hru a vběhněte dovnitř, objeví se osm šotků, převrhněte kotlík a vyskočte pomocí Spongio dlaždice, vyberte truhlu, uložte si hru a začarujte na znak Depulso před vámi. Pomocí Spongio dlaždice ve dveřích vyskočte na první věžičku, pomocí další dlaždice na druhou a pomocí další skočte kHermioně. Hru si zase uložte a společně otevřete dveře. Nalevo převrhněte kotlík a zničte všechny čtyři objevivší se rarachy.


Hermiona : Všechno vysbírejte a oživte králíka.


králík : Vběhněte do nory po levici, seskákejte dolů, vysbírejte všechny fazolky i ostatní předměty a vyhrabte vhromadě hlíny díru.


Harry : Vstupte do dveří, vyberte truhlu vlevo a společně začarujte na znaky na zdi. Objeví se Spongio dlaždice, pomocí které vyskočte na Klofanovu klec. Tady převrhněte oba kotlíky a společně zakouzlete na zámky na mříži.


17) Zahnat mozkomory


Harry : Zase budete muset zahnat pár mozkomorů. Zase se nezapomeňte otáčet a kouzlo vypouštět až světlo bude nad hůlkou.


18) Závěrečná zkouška - Carpe Retractum


Harry :


Pomocí portrétové zkratky doveďte Rona do třetího patra a následně do učebny obrany proti černé magii, kde bude skládat závěrečnou zkoušku.


Ron :


Pomocí modré koule vyskočte na plošinku, pomocí další modré koule vlevo přeskočte na další. Ve výklenku napravo najdete truhlu. Pak použijte další modrou kouli a vyskočte nahoru, kde zatáhněte za provaz. Na druhé straně sloupu se objeví místnůstka sprvním štítem. Vraťte se na plošinku a pomocí další modré koule se dostaňte ještě výš. Pak zakouzlete na další modrou kouli u dalšího sloupu a potom na ještě jednu (ta je už pohyblivá). Seskočte na první plošinku a zakouzlete na brnění. Chytněte se zase další modré koule a seskočte na další plošinku. Vyšplhejte nahoru, vyberte truhlu a zatáhněte za provaz. Pomocí modré koule se dostaňte na další plošinku, kde si hru uložte. Napravo najdete truhlu a nalevo se postupně objeví tři kostry. Na konci najdete štít a truhlu. Pak vyskočte nahoru pomocí Spongio dlaždice uprostřed  chodby. Začarujte 3x na obě brnění - vždy vypadne žabka a 2x na truhlu. Vyjděte ven a přeskakujte po plošinkách stále doleva. Až to půjde, vlezte dovnitř. Tady se objeví další dvě kostry. Jsou tu i dvě truhly. Pak ještě zakouzlete 3x na tapiserii na zdi a pomocí další Spongio dlaždice si vyskočte pro další štít. Vylezte ven (otvorem blíže kdlaždici) a přeskákejte po dalších plošinkách zase doleva. Vlezte do výklenku, hru si uložte a na dveře nalevo použijte kouzlo Alahomora.


Za nimi na vás čekají čtyři krabi. Omračte je a shoďte do pasti. Na brnění nalevo a na první brnění napravo začarujte celkem 3x a na druhé brnění napravo jen 2x. Pak začarujte ještě 2x na tapiserii nad pastí. Vstupte do otevřených dveří, seberte štít a seberte fazolky na obou okenních římsách. Vdalší chodbě zakouzlete na první brnění jen jednou a na druhé 2x. Zakouzlete na znak Bradavic (písmeno H) před vámi a následně ještě na znak, který se objeví pod ním. Vlezte vpravo za mříž a vyberte všechno ztruhly napravo i nalevo. Vraťte se zpět a pomocí dvou plošinek přeskákejte na třetí, ze které zakouzlete na znak před vámi a pak na modrou kouli, která se nad ním objevila. Vstupte do dveří a seskočte dolů, kde oživnou čtyři kostry. Začarujte na znak uprostřed sloupu a pak na zámek na Spongio dlaždici, pomocí které nakonec vyskočte nahoru. Pomocí pohybujících se modrých koulí se dostaňte na druhou stranu plotu a seskočte dolů. Zlikvidujte všech šest šotků a vyberte všechno zobou truhel (na tu, co je dál od Spongio dlaždici, zakouzlete 2x). Pomocí této dlaždice vyskočte nahoru ke třem kotlovým koláčkům. Pomocí modré koule před vámi se přitáhněte a vstupte do poslední místnosti, kde už stačí jen sebrat poslední štít.


19) Závěrečná zkouška - Draconifors a Lapifors


Hermiona : Oživte králíčka před vámi.


králík : Vpravo vyhrabte hromadu a prokousejte se do nory. Projděte tunelem, na konci pak vyhrabte další díru a vraťte se do nory uprostřed nalevo. Přeskákejte přes díry a prolezte dalším tunelem. Venku na konci pak vyhrabte další díru.


Hermiona :


Přeskočte plot pomocí Spongio dlaždice. Narazíte na Plísňáčka. Převrhněte kotlík a za rohem narazíte na dalšího Plísňáčka. Převrhněte další kotlík a pomocí dlaždice přeskočte další plot, za kterým narazíte na ještě jednoho Plísňáčka. Pomocí poslední dlaždice vyskočte nahoru ke štítu, kde si hru uložte. Rychle začarujte na všechna čtyři brnění (tak rychle, aby všechna najednou byla pod úrovní země) a seberte další štít. Otevřete si dveře a za nimi se vždy postavte postupně na každou ze čtyř plošinek, popojděte vždy kousek dopředu a začarujte Depulso na znak, který se vždy objeví. Hru si vjedné zknih uložte a oživte draka mezi nimi.


drak :


Seberte ohnivou kouli a zapalte pochodeň. Seberte ohnivou kouli ještě jednou a vleťte do otvoru. (Mezi každými dalšími dvěma otvory je vždy časový limit a tak tudy budete muset letět více než jen jednou. Vždy proto sHermionou draka oživte a pusťte se to zkusit znovu.) Vprvním otevřeném prostoru vyleťte nahoru, po obvodu všechno vysbírejte a zapalte pochodeň. Pokud máte ještě čas, sleťte zpátky dolů a pokračujte dál (pokud ne, oživte si dalšího draka a doleťte sem znovu). Vdalším prostoru (nahoře se plocha otáčí) všechno sesbírejte, včetně ohnivé koule. Vdalším prostoru nahoře všechno vysbírejte a vleťte do otvoru nahoře, kde zapalte další pochodeň. Vraťte se o prostor zpět a sleťte dolů, kde zase všechno vysbírejte. Vleťte do otvoru a prokličkujte mezi všemi možnými překážkami. Na konci pak zapalte poslední pochodeň.


Hermiona :


Vysbírejte předměty vobou výklencích a následně si dojděte pro poslední štít. Vstupte do dveří vlevo.


20) Závěrečná zkouška - Glacius


Harry :


Zmrazte vodu a sklouzněte se dolů. Seberte štít a zničte oba salamandry. Není tady žádný oheň, ze kterého by se mohli zase objevit. Uložte si hru, vyběhněte schody a zakouzlete na lebku. Všechno posbírejte a vdalší místnosti zlikvidujte šotka. Až ho zničíte, objeví se další dva a pak ještě další tři. Seberte štít, země se sveze dolů. Tam už na vás čekají dva krabi. Až je odhodíte do pasti, objeví se další dva na zbylých dvou stranách. Nakonec se objeví na všech čtyřech najednou. Potom seberte štít a země zase sjede dolů. Tam už čekají na všech stranách další krabi. Až je všechny odhodíte do pasti, sjedou dolů čtyři podlážky struhlami, kde se zkaždé vysype plno fazolek, ale také vždy jeden rarach. Zlikvidujte je, posbírejte všechny fazolky i štít, který se tu objeví. Země zase sjede ještě níž, kde na vás čekají další čtyři šotci a po jejich úspěšné likvidaci ještě další čtyři. Potom sjedou dolů zdi na všech čtyřech stranách a na každé se objeví vždy jeden salamandr a jeho oheň. Zničte je a jako odměna se objeví výstupek se Spongio dlaždicí, pomocí které vyskočte kdalší dlaždici, pomocí té kještě další a pak už vyskočte úplně nahoru. Tam ze stropu začne padat plno fazolek, dýňových paštiček i kotlových koláčků. Vposlední místnosti pak už stačí jenom sebrat štít.


21) Dokončit úspěšně všechny požadavky a tím i třetí ročník vBradavicích


Harry :


Vydejte se znádvoří do hradu. Tady už na vás bude čekat Protiva. Jeho likvidace bude zase jednoduchá - stačí na něj společně začarovat kouzlo Rictusempra a pak ho rychle sám zmrazit pomocí kouzla Glacius. To ale budete muset provést celkem 5x. Pak se pomocí portrétové zkratky dostaňte do sedmého patra. Tam vstupte za Buclatou dámu a do obchodu bratří Weasleyových, kde si kupte všechny portrétová hesla, která budou mít. Najděte příslušné portréty a vyberte všechno za nimi. Od studentů vBradavicích a také od Freda a George si nakupte zbylé karty (do počtu 74). Pak se vydejte do obchodu bratří Weasleyových a dojděte si pro speciální kartu na druhé straně obchodu. Až ji seberete, hned se objevíte vbonusové místnosti nejen sfazolkami, ale i sdýňovými paštičkami a kotlovými koláčky. Také tady najdete posledních pět karet (bonusové karty) do sbírky. Až všechno vysbíráte, vyjděte dveřmi ven a až budete chtít skončit, vydejte se na nádvoří a za Brumbálem.



E. Portrétová hesla


1) Hesper Starkeyová - nad stolem ve 2. patře, heslo : Měsíčnice


Začarujte na obě brnění, pak na Spongio dlaždici a vyskočte. Začarujte na znak - objeví se čtyři šotci. Zničte je. Tam, kde se objevili, najdete truhly. Pak vyskočte pomocí další Spongio dlaždice. Narazíte na dva kraby. Odhoďte je do pasti a pomocí poslední dlaždice vyskočte úplně nahoru, kde najdete kotlové koláčky a kartu. Vraťte se zpátky.


2) Glover Hipworthe - malá komnata ve sklepení, heslo : Gezundheit

Uložte si hru. Začarujte na hejkala před vámi a dejte se vlevo za zeď. Pak otevřete truhly nalevo i napravo (na tu pravou zakouzlete 2x). Běžte dopředu, narazíte na kraba. Odhoďte ho do pasti a pokračujte po plošině, která se právě objevila. Po cestě narazíte na dalšího kraba nalevo a dalšího napravo. O kousek dál budou ještě další dva. Na konci plošinky budou vpravo dvě truhly. Na tu první zakouzlete 2x.


3) Mopsus - blízko 1. průchodu ve sklepení, heslo : Pravdivost


Uložte si hru. Jděte doprava a pomocí Spongio dlaždice skočte dopředu. 2x vyberte truhlu a pomocí další dlaždice zase skočte dál, kde zase 2x vyberte další truhlu. Pomocí další dlaždice zase skočte dopředu, kde je další truhla (opět 2x) a další dlaždice. Tady najdete kartu a nalevo a napravo truhlu (z každé vyletí tři rarachové). Až je zlikvidujete, dejte si ještě jedno kolečko po plošinkách a vysbírejte všechno, na co narazíte.


4) Bertík Bott - malá komnata ve 4. patře, heslo : Bible


Ocitnete se vjediné malé místnůstce, kde jsou dvě truhly a Spongio dlaždice, pomocí které vyskočte nahoru. Začarujte na obraz vpředu a pak na obě židle na pravé straně.


5) Derwent Shimpling - v5. patře, heslo : Pupík


Vmístnosti naleznete šest šotků, kotlík a dvě brnění. Až je zlikvidujete a všechno vyberete, tak zakouzlete na tapiserii na levé stěně. Ocitnete se vtajném prostoru, kde najdete truhlu plnou kotlových koláčků. Také zní vypadne další sbírková karta. Až vyjdete zchodby zpátky, nezapomeňte ještě zakouzlit (2x) na oba prapory nad brněním nalevo.


6) Tilly Toke - v1. patře na konci chodby, heslo : Vzducholoď


Za tímto portrétem jste všichni tři společně. Společně tedy otevřete mříž a začarujte na hejkala. Nalevo začarujte (zase společně) na všech šest brnění. Otočte se tam, kudy jste přišli, a seběhněte tady ze schodů. Tam najdete kotlové koláčky a truhlu, ve které je další karta a plno fazolek. Vraťte se nahoru a dál po schodech, které se objevily za brněními nalevo.


7) Bridget Wenlocková - u vchodu do 6. patra, heslo : Čmajzlík


Začarujte na knihovnu napravo a na znak za ní. Pak zakouzlete na dlaždici Spongio, která se tu objeví a vyskočte nahoru. Zakouzlete na brnění a na tapiserii a za chodbou na další brnění a dlaždici. Skočte kdalšímu brnění a dlaždici. Skočte a dojděte kdalší dlaždici, kde ale nejdříve začarujte na brnění nahoře a pak teprve na ní. Vyskočte a začarujte na další Spongio dlaždici. Otevřete skříň pomocí kouzla Alahomora. Vyletí zní pár knih (i karta a 3 žabky), které zlikvidujte pomocí Depulsa. Pak se před skříní objeví ještě plno fazolek a dýňových paštiček. Vraťte se mříží zpět.


8) Leopoldina Smethwycková - malá místnost v7. patře, heslo : Polyglot

Za tímto portrétem budete zase všichni tři společně. Vydejte se po schodech nahoru. Vmístnosti narazíte na rarachy. Až je zničíte, vyskočte pomocí Spongio dlaždice a zakouzlete na znak. Seskočte zpět a dejte se vpravo, kde společně zakouzlete na truhlu. Vraťte se zpátky do místnosti, kde se, na druhé straně než byli rarachové, objeví knihy. Až je porazíte, začarujte ještě na truhlu, která byla schována za mříží. Vraťte se zpátky.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.