Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
A. Kouzla :
Alohomora - toto kouzlo vám umožní otevírat dveře, truhlice.
Lumos - toto kouzlo se nejčastěji používá na chrliče, kteří vám otevřou cestu dál nebo skryté věci (tajné místnosti .
Flipendo - tohle je útočné kouzlo, se kterým můžete převrhovat různé věci (např. lahvičky) nebo s ním zneškodňovat nepřátele. Dále s ním můžete posunout kufry, kvádry, krychle apod. se znakem tohoto kouzla.
Rictusempra - slouží k omráčení nepřátel.
Smeták - slouží ke zničení ektoplazmy.
Diffendo - omračuje nepřátele, odstran'uje révu a pavučiny, které blokují vchody a odstraní lano, které drží nějaký předmět.
Houbuj - tímto kouzlem aktivujete fialové koberečky, které vás dopraví do vyšších míst.
B. Kouzelnické karty :
Bronzové - je jich celkem 50, za každých 10 sebraných vám přibude jeden blesk života.
Stříbrné - musíte jich najít celkem 40, za každých 10 nalezených karet dostanete klíč, kterým si otevřete jeden ze čtyř zámků na dveřích, které vám ukáže po chvilce hraní duch Bezhlavý Nick.
Zlaté - tyto karty jsou nejvzácnější a najdete je v komnatě, která se vám otevře po posbírání všech stříbrných karet.
C. Různé potvory :
Ohniví krabové - mají fialovou barvu a na krunýři červené ostny. Vrhají po vás ohnivé plameny. Musíte na ně seslat kouzlo Rictusempra, čímž je omráčíte a pomocí Flipenda většinou dotlačíte do nějaké propasti.
Trpaslíci - kradou vám fazole a lektvary, zbavíte se jich pomocí flipeda a potom z nich vypadnou nakradené věci. Můžete je hodit do díry odkud vylezli.
Obří oranžoví slimáci - zanechávají za sebou žlutý sliz obsahující kyselinu, proto se ho nedotýkejte. Pomocí Riptusempra ho omráčíte a flipendem dotlačíte na určité místo.
Ektoplazma - zelená hmota, čím déle na ní budete stát, tím víc vám ubere na životě.
Cornwallský rarach - když se jich dotknete, kousnou vás. Jsou to malí modří létací raraši, zbavíte se jich kouzlem Rictusempra.
Vrba mlátička - setkáte se s ní hned na začátku, zvedá kořeny a mlátí s nimi.
Houby prašivky - vylučují jedovatý plyn, odstraníte je Diffendem.
Trnovnice píchavá - když se k ní přiblížíte, vystřelí jedové trny.
Úponice jedovatá - je to masožravá kytka, jejíž kousnutí vám ubere trochu na životě, zničíte ji Diffendem.
Zelníčci ( stromový skřítci ) - hážou po vás kousky dřeva, po zabití po nich zůstanou kůry z ruje.
Pavouci - jejich kousnutí dokáže pořádně ubrat na životě.
Aragog - bývalí Hagridův miláček. Jeden z bossáků - je to největší pavouk a zároveň pán všech pavouků.
Šotek - malý skřítek, jehož kousnutí ubere až 50% života, pozor na něj.
Čokoládová žabka - doplní vám život.
Bazilišek - závěrečný boss, je to obrovský had, který po vás plive fialovou kyselinu a snaží se vás kousnout.
D. Tipy :
Sbírejte fazole, budou se vám hodit na obchodování, můžete si koupit vybavení do Famfrpálu, kouzelnické karty nebo přísady do léčivého lektvaru.
Převracejte všechny nádoby.
Jestli máte nedostatek fazolí, tak jděte nějaké vybojovat do kouzelnických soubojů.
Snažte se najít co nejvíc tajných místností, objevíte v nich fazole a hlavně kouzelnické karty !
Cvičení kouzel si můžete znovu a znovu procházet, dokud nebudete se svým výsledkem spokojeni.
KONEC.
Rady do hry Harry Potter and Chamber of Secrets :
1) Vždy prevrhni všetky nádoby, otváraj všetky truhly, v niektorých brneniach sa nachádzajú fazule.
2) Zbieraj všetky fazule ( neskôr ich budeš potrebovať ), preskúmavaj všetky priestory (občas tam nájdeš bonusy ), zbieraj všetky karty.
3) Žaby doplňajú zdravie.
4) Zdravie si môžeš doplňiť aj fľaškou, ktorú sa naučíš pripraviť v podzemí ( preto zbieraj všetky drievka a modrú hmotu - z nich si pripravíš liečivú tekutinu).
5) Snaž sa udržiavať protivníkov čo najďalej od seba.
6) Keď sa učíš nové kúzla, snaž sa nájsť všetky hviezdy a tajné miestnosti (hviezdy zvyšujú počet bodov a v tajných miestnostiach sa nachádzajú fazule a karty).
7) Zbieraj čo najviac bodov pre svoj klub (zopárkrát za hru bude hodnotenie klubov a keď bude tvoj klub prvý, pôjdeš do priestranstva, kde je veľa fazúľ).
8) Body pre svoj klub sa dajú zbierať vysokým skórom pri naučení kúzla a hraním metlobalu (pre lepšie hranie sa dá kúpiť lietajúca metla Nimbus 2001 a Metlobalový armor).
9) Spomínané karty :
Sú 3 druhy kariet : zlaté, strieborné a bronzové.
a) Bronzové slúžia na zväčšenie hodnoty zdravia, najprv máš 1 zdravie, max. je 6 ( týchto kariet je 50, za každých 10 pribudne 1 zdravie).
b) Strieborné karty slúžia na zbieranie kľúčov, najprv nemáš žiadny, max. je 4, keď budeš mať všetky 4, otvoria sa ti ináč nedostupné dvere pri pohyblivých schodoch na 1. poschodí (týchto kariet je 40, za každých 10 pribudne 1 kľúč ).
c) Musíš mať všetky strieborné karty aby si mohol zbierať zlaté karty, ktoré sa nachádzajú za nedostupnými dverami (najprv nemáš žiadnu a max. je 11).
10) Niektoré tajné miestnosti sa dajú nájsť až po naučení určitého kúzla.
11) Za fazule sa dá kúpiť hocičo : Nimbus 2001, Metlobalový armor, všetky druhy kariet, drievko, modrá hmota.
12) Fazule sa dajú zarobiť aj v súboji (potrebné kúzla sa naučíte asi v polovici hry a miesto, kam musíš ísť je po vstupe do zámku na prízemí napravo, potom naľavo. Celkovo môžeš bojovať s 10 žiakmi, najprv je tam len jeden, po jeho porážke ďalší atď. Keď chceš bojovať v dueli musíš najprv dať určitý počet fazúľ žiakovi s ktorým bojuješ, a získaš dvojnásobok darovanej sumy.
Počty fazúľ : 1.-10, 2.-15, 3.-20, 4.-25, 5.-35, 6.-50, 7.-70, 8.-100, 9.-150, 10.-200.
KONEC.