1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Harry Potter and the Chamber of Secrets
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Harry Potter and the Chamber of Secrets - návod
Autor: Jan Papík

Úvodem :


Dle mého názoru ani tato hra návod nepotřebuje, ale určitě se bude hodit, pokud se vám někde stane, že byste nevěděli, kudy dál. I když pochybuji, že tento případ nastane.


1) Záchrana Rona


Po shlédnutí intra se objevíte u vrby mlátičky, která drží Rona v zajetí. Abyste ho zachránili, musíte zakouzlit na vrbu na místě pod Ronem (na ten „kruh"). Otočte se a jděte doprava podél zdi. Dejte si pozor na větev a vejděte do skály. Tam použijte kouzlo Alahomora na truhlu a seberte fazolky. Pak vylezte nahoru k chrliči a na něj použijte kouzlo Lumos. Nyní můžete projít zdí. O kousek dál je ukládací kniha. Použijte Flipendo na draka a vypadnou fazolky. Jděte dále vpravo a objevíte se zase u vrby. Tady použijte Flipendo na kvádr a pak po něm vylezte nahoru. Skočte dolů, dejte si pozor na větev, použijte kouzlo Alahomora na prasklinu ve zdi a následně na truhlu, ze které vypadnou fazolky. Jestliže jste zraněni, můžete použít kouzlo Alahomora též na truhlu vedle praskliny, ze které vyskočí čokoládová žabka. Jděte dál, dejte si pozor na třetí, poslední větev a zakouzlete Flipendo na vrbu.


2) Do hradu


Pokračujte za Ronem. Když použijete Lumos na chrliče, objeví se dosud neviditelný schod, po kterém vylezte nahoru a uložte si hru. Přeskákejte po římsách vlevo až k žabce a skočte dolů, kde použijte Flipendo na kvádr, na který následně vylezte a přeskočte k Ronovi. Pak použijte Lumos na chrliče vlevo a projděte zdí. Použijte Flipendo na obrazec před vámi a vyjděte po právě objevených schodech. Ve výklenku vpravo použijte kouzlo Alahomora a vejděte do tajné místnosti, kde otevřete truhlu a seberte fazolky. Zase jděte za Ronem a seberte stříbrnou kouzelnickou kartu. Pokud na každé brnění použijete kouzlo Flipendo (2x), vypadnou vždy dvě fazolky. Pokračujte dále. Zde se hra sama uloží. Jděte dále a seskočte k drakovi, na kterého lze 2x použít Flipendo. Ještě můžete jít kousek vpravo, kde najdete truhlu plnou fazolek. Jděte za Ronem a vstupte do hradu.


3) Cesta do nebelvírské ložnice


Vedle schodů nalevo je truhla. Nad schody potom použijte 2x Flipendo na každé brnění. Jděte doprava za Ronem a dále do schodů před portrét Buclaté dámy, kde shlédněte video.


4) Cesta na hodinu obrany proti černé magii I


Jděte doprava po schodech a použijte Flipendo na sochu. Vstupte na podstavec a vejděte do místnosti, kde je truhla obsahující stříbrnou kouzelnickou kartu. Vraťte se k soše a jděte zase nahoru po schodech. Pak ještě jednou doprava po schodech a do dveří. Jděte dolů a v truhle najdete bronzovou kouzelnickou kartu. Jděte zpět ke dveřím a dále po kouzelných schodem. Promluvte si se Skoro bezhlavým Nickem a následně použijte Flipendo na kotlíky. Jděte zpět ke schodům a ještě dvakrát se dejte nahoru. Následujte Rona a promluvte si s Filchem. Za ním je kotlík. Když půjdete dále, tak po levé straně je tajná místnost (tam, kde je ta díra ve zdi). Na onu díru použijte Alahomoru a vejděte. Dole použijte na skřeta Flipendo, seberte ho a hoďte ho do díry. Otevřete truhlu a seberte fazolky. Jděte zpět za Ronem a těsně před ním vpravo je další tajná chodba s truhlou plnou fazolek. Nyní jděte do třídy, kde se naučíte nové kouzlo  Rictusempra.


5) Cvičení s kouzlem Rictusempra


Vaším úkolem je najít velkou hvězdu ve stanoveném čase, který činí 2500 sekund. Pokud však najdete malé hvězdy, přičte se vám nějaký čas. Takže nejprve zasáhněte ohnivého kraba kouzlem Rictusempra a poté ho pomocí Flipenda přesuňte na označenou plošinu. Seberte první malou hvězdu, postavte se na označené místo a s krabem udělejte to samé jako před chvílí. Po vyvezení se nahoru přeskočte k truhle, ve které je bronzová kouzelnická karta a fazolky. Seskočte dolů a dejte se nahoru (pokud chcete fazolku navíc, omračte kraba Rictusemprou, obejděte ho, seberte fazolku a vraťte se zpátky.) Dojděte až do místnosti se slimáky. Aby vás neotravovali krabové nalevo a napravo, omračte je a použijte na ně Flipendo. Tím se dveře zavřou a oni na vás už nebudou moci. Když budou všechny dveře uzavřeny, objeví se plošinka s truhlou, ve které je stříbrná kouzelnická karta. Se slimáky si poraďte stejně jako s kraby. Když je hodíte na plošinky, objeví se další plošinky s hvězdami. Na ně se dostanete tak, že pomocí Flipenda přisunete pod plošinky kvádry se symbolem kouzla. Jděte dále a další slimáky naházejte do připravených děr a seberte si svojí odměnu - fazolky. Pokračujte, dokud nenarazíte na trpaslíka. Omračte ho a hoďte ho do díry. Jděte nahoru po schodech, uložte si hru a na portrét Zlatoslava Lockharta použijte kouzlo Alahomora. Je zde truhla s dalšími fazolkami.


Pokračujte dále po schodech nahoru. Napravo najdete truhlu s fazolkami a bronzovou kouzelnickou kartou a vlevo žabku. Jděte dále. Najednou se před vámi otevře podlaha a vpravo a vlevo se objeví slimáci. Ty omračte a zasáhněte Flipendem. Pokračujte dále k hvězdě. Spadlé slimáky pošlete tam, kam patří a po chvíli proveďte to samé i s kraby. Vylezte nalevo, použijte kouzlo Rictusempra na dalšího kraba a Flipendo na kotlík. Alahomorou si otevřete tajné dveře (Zlatoslavův obraz) a na chrliče sešlete kouzlo Lumos. Vpravo vstupte do zdi, kde je hvězda. Seskočte dolů a vpravo hned zase nahoru. Dojděte ke hvězdě, přejděte přes trám a před sebou uvidíte znak Flipenda. Zakouzleze a z truhly si vezměte stříbrnou kouzelnickou kartu a fazolky. Vraťte se ktrámu, kde byla hvězda a na druhý trám použijte Flipendo. Seskočte a napravo najdete truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou a fazolky. Pokračujte dolů po schodech. Omračte slimáka, seberte fazolky a jděte dál. Abyste mohli zdárně dokončit úkol, musíte nyní použít Flipendo na znaky tak, aby postupně nad každými dveřmi byli stejné portréty, jako jsou na dveřích. Začněte nalevo. Postavte se na znak a z truhly si vezměte fazolky. To samé udělejte vpravo. Pak seberte hvězdu uprostřed místnosti, kde jste nastavovali portréty a nastavte je tak, abyste mohli pokračovat rovně. Nalevo je kotlík. Postavte se na znak a vyvezte se nahoru. Otočte se a dojděte k truhle obsahující fazolky. Teď si teprve uložte hru.


Další slimáky zase omračte a než na ně použijete Flipendo, musíte použít Alahomoru na portréty za nimi. Kousek se vraťte a použijte Lumos na chrliče. Vepředu vpravo pak ve zdi najdete truhlu s fazolkami. Pokračujte nalevo. Napravo najdete obraz, za kterým je truhla s fazolkami. Jděte až k propasti. Tu přeskákejte na druhou stranu (tj. dejte se vlevo, skočte, otočte se, skočte, otočte se, skočte doprostřed a pak ke druhé stěně, vyskočte, přeskákejte na druhou stranu a vyskákejte nahoru). Ihned omračte kraba a položte ho na znak. Pokračujte otevřenou cestou, vysypte věci z kotlíku, omračte slimáky a jděte až ke schodům, nad kterými je další hvězda. Po cestě narazíte na kotlík a truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou. Když půjdete stále dál, zahradí se cesta a spadnou dva krabové. Ty hoďte do připravených děr a pokračujte dál za hvězdu. Napravo najdete truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou. Jděte vlevo a nalevo je kotlík a napravo nahoře  těsně před knihou  znak Flipenda. Až se otevřou tajné dveře, použijte Alahomora na truhlu a seberte fazolky a hlavně stříbrnou kouzelnickou kartu. Nyní si hru uložte. Omračte všechny kraby po cestě nahoru a naházejte je dolu na jejich symboly. Seběhněte dolů a skočte k nim. Kouzlem Alahomora otevřete dveře a pokračujte po schodech k portrétu. Za ním se postavte na znaky, trpaslíka hoďte do nory a z truhly seberte fazolky a stříbrnou kouzelnickou kartu. Pokračujte dále nahoru po schodech, seberte hvězdu a jděte vlevo nahoru do kopce. Ke konci si dejte pozor na vysouvající se trámy a skočte k velké soutěžní hvězdě.


6) Týdenní kolejní slavnost I


Jděte vpravo a následujte onu dívku, která přiběhne. Pokud budete mít štěstí, dostanete se do místnosti odměn, kde budete moci sbírat jen samé fazolky, ale pouze po omezený čas.


7) Schůzka s Oliverem Woodem na famrpálovém hřišti


Stačí jen Olivera sledovat. Na draka uprostřed použijte 2x Flipendo a seberte fazolky. Jděte vlevo a nalevo najdete truhlu plnou dalších fazolek. Pokračujte na hřiště.


8) Trénink famfrpálu


Nejprve musíte chytit zlatonku sám a potom vám v tom bude bránit druhý chytač, ale pokud se vám ji nepovede sebrat, tak to zatím nevadí.


9) Cesta do sklepení na hodinu lektvarů a rujovníkový lektvar


Stačí když budete následovat Hermionu, to znamená, že musíte jít rovně, ze schodů, pak doprava do sklepení, po schodech dolů a v hale vlevo.


Na hodině dostanete za úkol vytvořit rujovníkový lektvar, na který budete potřebovat sliz z tlustočerva a kůru z ruje. Obě přísady najdete v truhle před sebou. Pak se přesuňte ke kotlíku vpravo od vás a lektvar vyrobte.


10) Cesta na hodinu kouzelných formulí


Následujte Hermionu doprava po schodech, pak doleva po schodech a zase doprava nahoru. Vstupte do dveří a po kouzelném schodišti se dvakrát vyvezte nahoru. Jděte vlevo a napravo a nalevo najdete krabičky, na které použijte kouzlo Alahomora (na pravou 2x, na levou 3x). Pokračujte dál, ale než zahnete za Hermionou, jděte stále rovně k nápisu a vpravo vedle najdete kotlík. O kousek se vraťte a jděte za Hermionou na hodinu kouzelných formulí.


11) Cvičení s kouzlem Smeták


Na toto cvičení budete mít 2000 sekund, tak se moc nezdržujte. Hned na začátku použijte na brnění Flipendo. Jděte k ektoplazmě a použijte na ní Smeták. Před další ektoplazmou jděte vlevo, kde je kotlík. Ektoplazmu zničte, vyskočte na trám a zničte i ektoplazmu, která trám blokuje. Nyní trám shoďte dolů pomocí Flipenda a propast přeskočte. Seberte první hvězdu. Seběhněte ze schodů, poražte kotlík a uložte si hru. V další místnosti se zbavte veškeré ektoplazmy, omračte kraba, otevřete truhlu a zvrhněte červenou lahvičku. Pokračujte za kraba a další kraby omračte. Jděte kolem kotlíku a seberte hvězdu. V další místnosti na vás zaútočí Protiva. Zbavte se tak, že na něj několikrát sešlete Smeták. Na draka použijte kouzlo Alahomora, vraťte se do místnosti, kde byl Protiva a jděte vpravo k propasti. Zbavte se ektoplazmy a propast obejděte. Seberte hvězdu a projděte do chodby s kraby. Vraťte se vlevo k drakovi a hru si uložte. Odtlačte trám a na čarodějnici použijte 2x Flipendo, pak použijte Lumos na chrliče. Jděte tam, kde se otevřela zeď. Rozbijte sklenici, na kterou narazíte a tím získáte kůru z ruje. Odtlačte trám zpátky, zbavte se ektoplazmy a o kousek dál najděte truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou. Vyběhněte po schodech, omračte kraby, oběhněte je a běžte stále rovně. Seberte hvězdu a v levém výklenku najdete truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou. Seběhněte z dalších schodů a hru si uložte.


Nalevo se zbavte ektoplazmy a na znak dopravte slimáka. Otevřou se dveře, za kterými je truhla se stříbrnou kouzelnickou kartou. Proti kotlíku je místnost s další ektoplazmou a slimák. Na ektoplazmu zakouzlete Smeták a slimáka hoďte na znak dále od vchodu. Na znak blíže vchodu dopravte slimáka z chodby. Skočte za ním a jděte proti mřížím. Seberte fazolky a vraťte se vpravo po schodech. Za místností s kraby seberte hvězdu a vyberte truhlu. Seběhněte po schodech a vpravo najdete kotlík. Nalevo je truhlička s fazolkami (stačí použít 3x kouzlo Alahomora). Na chrliče použijte Lumos a raracha omračte Rictusemprou. Kouzlo Smeták sešlete na ektoplazmu před sebou a sjeďte o kousek dolů. Omračte kraby, vyberte truhličku vedle nich a jděte za hvězdu. Na ektoplazmu použijte zase Smeták a opatrně přeskákejte na druhou stranu, kde zvrhněte kotlík, omračte raracha a otevřete truhlu. V další místnosti najdete kotlík a v další chodbě zase. Pokračujte po schodech nahoru, zvrhněte kotlík v chodbě a v místnosti další dva (na každé straně je jeden). Shoďte červenou láhev, zbavte se ektoplazmy uprostřed místnosti a trpaslíky hoďte do jejich díry. Z truhly si můžete vzít bronzovou kouzelnickou kartu. Krychli shoďte pomocí Flipenda dolů a skočte za ní. Přeběhněte přes houpačku k hvězdě a dále k slimákovi. Toho omračte a vyberte truhlu. Na chrliče použijte Lumos, seběhněte ze schodů a NEotvírejte truhlu pod nimi - je v ní Protiva. O kousíček dál je velká soutěžní hvězda.


12) Týdenní kolejní slavnost II


Stačí jen běžet za klukem a doufat, že máte nejvíce bodů ze všech kolejí. Pokud ano, podíváte se do místnosti odměn.


13) Mnoholičný lektvar  přísada I. (Rozemletý roh z lidožravého dvojrožce)


Jděte vlevo do učebny lektvarů a v truhle na druhém konci místnosti najdete bronzovou kouzelnickou kartu. U východu z místnosti zakouzlete na prasklou zeď a vstupte. Zbavte se ektoplazmy a stoupněte si na odkryté políčko. Vyjděte ven a vpravo vylezte po vysunutých kvádrech. Nahoře je truhla se stříbrnou kouzelnickou kartou. Vraťte se zpátky do hlavní chodby a jděte vlevo, kde jsou brnění, na které použijte Flipendo. Dál nalevo najdete truhlu a za ní cestu, po které se dejte. Ektoplazmu zničte Smetákem a vstupte do dveří. Před zamčenými dveřmi nalevo a napravo jsou fazolky. Odemkněte dveře a jděte dál. Použijte Flipendo na oba jeho znaky a skočte na plošinu, která k vám sjede. Pokud máte málo životů, vyskočte tam, kde je ektoplazma  jsou zde dvě truhly se žabkami. Jinak vyskočte tam, kde je vidět kousek chrliče, převrhněte tam kotlík a na chrliče použijte Lumos. Vraťte se na plošinu a přeskočte do poslední chodby. Omračte raracha a opatrně sejděte ze schodů (pozor na ektoplazmu). Vpravo nad vámi uvidíte další ektoplazmu. Zničte ji a přejděte po můstku. V další chodbě nalevo je truhla s bronzovou kouzelnickou kartou a napravo tajné dveře s truhlou, ve které je stříbrná kouzelnická karta. V další místnosti omračte slimáky a hoďte je na značky. Když se objeví krabi, jděte za mříže, které se otevřely, a seberte fazolky, popř. žabku. Nyní sem hoďte kraby a otevřete truhlu v rohu místnosti. Vstupte do další místnosti, omračte rarachy a nyní se vraťte zpět a přesně naproti truhle najděte chrliče, na kterého použijte Lumos. Jděte zase do místnosti, kde byli rarachové. Jděte podél levé stěny a přeskočte přes kvádr, který se objevil. Svrhněte kotlík a vraťte se ke vchodu. Podél pravé stěny jsou další ektoplazmy. Zbavte se jich a jděte dolů po objevujících se schodech.


V další místnosti omračte slimáky, vyberte místnosti, kam patří a hoďte je do nich. V místnosti najdete také truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou. O kousek dál je ukládací kniha, ale před ní vpravo je truhla a vlevo tajná chodba s truhlou, ve které je stříbrná kouzelnická karta. Nejlepší je knihu obejít, omráčit trpaslíka a hodit ho do díry vedle první truhly a nyní si hru teprve uložit. Použijte Smeták na ektoplazmu vpravo nahoře a seběhněte ze schodů. Omračte slimáka a hoďte ho dolů. Truhlu NEotvírejte. Použijte Flipendo na zelený a fialový znak a výtahem vlevo sjeďte dolu. Zde omračte trpaslíka a hoďte ho do díry. Přeskočte propast a jděte při levé stěně. Znak klepadla označuje další tajnou chodbu s truhlou plnou fazolek a kůry. Pokračujte dále a narazíte na truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou. V policích lze najít fazolky, kůru a sliz. Na znak použijte Flipendo a pokračujte chodbou, ve které napravo najdete kotlík. Nalevo pak omračte kraba a vyběhněte po schodech. Uložte si hru, zbavte se ektoplazmy ve dveřích, omračte raracha a zničte další ektoplazmu vpravo nahoře. Opatrně přeskákejte přes otáčející se plošinky. Svrhněte kotlík a hru si zase uložte.


Otevřete dveře a vpravo za nimi najdete truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou. V další místnosti omračte trpaslíka a hoďte ho do díry, svrhněte kotlík, omračte kraba a hoďte ho dolů. Zničte ektoplazmu před sebou a vylezte nahoru. Opatrně zlikvidujte další ektoplazmy, na které narazíte. Nejprve vyskočte tam, kde je ektoplazma. Trpaslíka omračte a hoďte do jeho díry. Zničte ektoplazmu a omračte rarachy. U levé stěny zničte další ektoplazmu a vraťte se do předchozí místnosti. Přeskočte tam, kde je žabka. Zeď odtlačte pomocí Flipenda a na chrliče použijte Lumos. Vraťte se zase na druhou stranu a tam, kde byly malé ektoplazmy, vejděte do zdi, kde je truhla. Jděte ke dveřím a odemkněte je. V policích lze najít fazolky a sliz. Ke konci spadnete dolů. Rychle se otočte, omračte kraba, hoďte ho na znak, vyvezte se nahoru, další kraby omračte a shoďte dolu. Zničte ektoplazmy a po kvádrech přeskákejte. Vylezte nahoru a vyběhněte po schodech. Seberte další fazolky a vraťte se pod schody pro rozemletý roh.


14) Soubojnický klub


Následujte kluka do Velké síně. Vaším úkolem bude v souboji porazit Draca Malfoye.


15) Cesta na hodinu bylinkářství


Následujte Rona ven z hradu a dále do skleníku. Po cestě narazíte na truhlu.


16) Cvičení skouzlem Diffendo


Na toto cvičení budete mít jen 1500 sekund. Prosekejte se révou pomocí Diffenda. Vyprázdněte truhlu, o kousek dál další a kotlík. Nalevo od kotlíku je tajná chodba (zeď s růží), ve které je truhla plná fazolek. Venku omračte slimáky v podloubí, zničte révu, seberte fazolky a slimáky hoďte na znaky. Omračte slimáka venku a použijte Flipendo na všechny čtyři obrazce nad podloubím. Vstupte do tajné chodby a z truhly si vezměte stříbrnou kouzelnickou kartu. Jděte k hvězdě a hru si uložte. Přetněte lano a vyběhněte ven. Diffendem zničte houby. Skočte pod můstek, seberte fazolky, ale truhlu NEotvírejte. Jestli chcete, pusťte trpaslíka, hoďte ho zpátky do jeho díry. Postavte se na vyznačené místo a přetněte lano. Přeskočte na římsu a vstupte do místnosti nad bránou. Zase přetněte lano a skočte zpátky dolů. Projděte bránou, omračte rarachy a slimáky. Vyberte truhlu a truhličku a seberte sliz. Přetněte lana u krychle a tu hoďte dolu. Seberte další hvězdu a Flipendem vyberte z brnění fazolky. Stromy zneškodněte Diffendem, kvádr přisuňte a vylezte po něm. Přetněte lano výtahu a vyvezte se nahoru. Zničte révu, přetněte lano, zničte další révu a skočte dolů. Pokračujte k hvězdě, vyberte brnění a konev nalevo od něj (2x). Vyberte taky kotlík a hru si uložte.


Zničte pavučinu, skočte a vpravo přetněte lano. Vpředu zničte další pavučinu a přeskočte tam. Na chrliče použijte Lumos a vyběhněte po schodech. Přejděte přes trám a vstupte do zdi, kde je další hvězda. Nyní přetněte lano držící trám, znovu zakouzlete Lumos na chrliče a jděte k další hvězdě. Vpravo za zdí je truhla s bronzovou kouzelnickou kartou. Vyběhněte po schodech a shoďte krychli. Vraťte se k chrliči a krychli shoďte ještě jednou. Napravo se otevře tajná chodba s truhlou, ve které je stříbrná kouzelnická karta. Přejděte trám a jděte vlevo. Převrhněte kotlík a  omračte slimáka a kraba. Zničte všechny ektoplazmy, přisuňte si kvádr a vylezte po něm nahoru. Omračte raracha. Obejděte díru a o kousek dál za rohem přetněte lano držící velkou krychli. Vraťte se kdíře a skočte dolů. Nyní skočte tam, kam dopadla ta velká krychle, seberte hvězdu a omračte rarachy. Přeskákejte přes plošinky (POZOR !  zasouvají se) a svrhněte kotlík. Hru si zase uložte. Houby zničte a jestli chcete, můžete pustit další trpaslíky a naházet je zase zpátky do jejich děr. Jděte dále, dejte si pozor na kytky, vyberte truhlu po cestě a vyběhněte po schodech. Přeskočte a zlikvidujte zelenáče. Skočte dolu, vyběhněte zase nahoru po schodech a přetněte první lano držící prkno nad vámi. Vylezte po něm, přeskočte na římsu a na obrazec zakouzlete. Vejděte, seberte fazolky, sliz a z truhly stříbrnou kouzelnickou kartu. Vraťte se na římsu a pokračujte v cestě dál.


U druhého prkna přetněte obě lana, seskočte na něj a přejděte ho. Vyskočte nahoru, zlikvidujte zelenáče a vyberte konev v rohu. V dalším rohu najdete ukládací knihu. Ze znaků ukliďte révu a na znaky dopravte slimáky. Stromy zničte pomocí Diffenda a v jednom rohu nezapomeňte sebrat sliz. Vstupte dovnitř. Jděte vpravo a použijte Lumos na chrliče. Nyní jděte vlevo a zbavte se ektoplazmy a rév. Po cestě narazíte na zelenáče, kterého zneškodněte pomocí Diffenda. Zbavte se pavučin a vyběhněte po schodech. Převrhněte kotlík, přetněte obě lana a přejděte. Přímo před vámi je tajná chodba s truhlou, ve které je bronzová kouzelnická karta (po cestě si dejte pozor na ektoplazmu). Jděte dále. Omračte kytky, převrhněte kotlík a seberte hvězdu. Když půjdete stále rovně, narazíte na další tajnou chodbu. Zničte pavučinu a z truhly si vezměte bronzovou kouzelnickou kartu. Dále zničte zase pavučiny, převrhněte kotlík a hru si uložte. Omračte slimáka a na chrliče použijte Lumos. Projděte skrz zeď a přes plošinky přejděte přes dvůr. Seberte hvězdu a jděte vpravo. Cesta se zahradí. Otočte se, omračte slimáka a hoďte ho do díry v levé stěně. Otevřete tajnou chodbu nalevo (prasklá zeď) a jděte dál. Cesta se zase zahradí a spadnou tři slimáci. Dva z nich hoďte do díry v levé stěně a třetího dopravte na znak do oné tajné chodby. Z truhly pak vyberte stříbrnou kouzelnickou kartu. Pokračujte dál, jděte vpravo a pak vlevo, ale ještě než seberete soutěžní hvězdu, vyberte truhlu napravo a nalevo seberte sliz.


Otočte se, zničte révu, vyberte truhlu a otevřete další tajnou chodbu, která je zase označena prasklou zdí. Zničte révu, z truhly si vezměte bronzovou kouzelnickou kartu a na chrliče použijte Lumos. Vyběhněte po schodech.


17) Mnoholičný lektvar  přísada II. (Nastrouhaná kůže z hřímala)


Přímo před sebou vyberte truhlu a nalevo otevřete tajnou chodbu, kde je další truhla. Zničte révu a najděte další truhlu. Vraťte se zpět a jděte za Ronem ke skleníku. Učebnu obejděte z obou stran a pak pokračujte za Ronem dál. Jestli chcete můžete zničit houby a révu a pak trpaslíka hodit do jeho díry zpátky, ale není to nutné. Jděte k Ronovi, zničte révu a vstupte do skleníku.


Zničte révu, oběhněte venkovní prostor, zlikvidujte stromy a další révu. Vyběhněte po schodech a kraby omračte. Přejděte přes most (uprostřed můžete seskočit a sesbírat fazolky). Obě lana přetněte. Seskočte dolu, zase vyběhněte po schodech a přes most a zase přetněte obě lana. Přejděte zase přes most a hru si uložte. Zničte révu a stromy a vyberte konev. Kytky omračte a houby zničte. Další stromy a révu zase zničte. Zrušte i pavučinu a pavouka omračte. Pokračujte po schodech nahoru, pavučiny rušte a pavouky omračujte. Zelenáčů se zbavte taky, postavte se na plošinku a zelenáče na druhém konci zničte zase. Jděte až na konec k fazolkám a na obrazec zakouzlete Alahomoru - v tajné chodbě je truhla s fazolkami. Vraťte se a skočte do skleníku. Vlevo v něm je truhla s bronzovou kouzelnickou kartou a vpravo 2 konve a sliz. Pak jděte do středu skleníku a seberte kůži.


18) Týdenní kolejní slavnost III


Vyběhněte schody a dejte se vlevo, ale ne za tím klukem, ale rovně. Po pravé straně je zrcadlo, za kterým je tajná chodba s truhlou plnou fazolek. Vylezte ze zrcadla a jděte doprava. Na čarodějnici začarujte Flipendo a pak se vydejte zase vpravo. Po chvíli se pravá zeď změní - je zde další tajná chodba plná ektoplazmy a v truhle je tentokrát stříbrná kouzelnická karta. Vylezte z tajné chodby a dejte se vpravo, dolů ze schodů, zase vpravo, seběhněte schody a odbočte vlevo do věže, kde je nebelvírská společenská místnost. Vstupte. Vyberte truhlu, kde je bronzová kouzelnická karta a do kotlíku vedle krbu dejte přísady na rujovníkový lektvar. Vždy se udělá maximální možný počet lektvarů. Zde můžete také vždy lektvar udělat, když budete chtít. Také si zde můžete hru kdykoliv uložit. Seběhněte zpět ze schodů a jděte rovně. Vpravo je zrcadlo s pavučinou, na kterou použijte Diffendo. V truhle najdete stříbrnou kouzelnickou kartu. Vraťte se a jděte směrem na týdenní kolejní slavnost, ale těšně před vchodem nalevo zakouzlete na obrazec, zničte ektoplazmu a pavučinu a skočte dolu. V truhle budou fazolky a stříbrná kouzelnická karta. Jděte doprava, vyběhněte po schodech a nyní už jděte na týdenní kolejní slavnost.


19) Cesta do umývárny Ufňukané Uršuly I


Asi cestu už znáte, ale přeci jenom : po schodech, doprava, doleva, doleva, doprava a jednou po kouzelných schodech. Tady najdete Skoro bezhlavého Nicka a profesorka McGonagallová si vás odvede. Až se budete moci hýbat, vyběhněte schody, vyberte truhlu a jděte do Brumbálova kabinetu. Jděte ke klobouku na stole. Za stolem je truhla s bronzovou kouzelnickou kartou. Pak vyběhněte po schodech a vyberte krabičku. Zakouzlete Flipendo na znak pod ní. Vstupte do otevřené knihovny, nechte se vyvézt nahoru, seberte stříbrnou kouzelnickou kartu, skočte dolu, seběhněte ze schodů a jděte k fénixovi. Napravo od něj ale nejprve vyberte červenou lahvičku. Až vás brumbál propustí, jděte za Ronem. Počkejte si než přijede schodiště a svezte se dolu. Poté opět následujte Rona. Před umývárnou najdete kotlík, který převrhněte.


20) Mnoholičný lektvar  přísada III. (Část Goylea)


Jděte první cestou vpravo, zbavte se ektoplazmy, začarujte Lumos a v protějším rohu přetněte lano. Je zde tajná chodba a v truhle najdete stříbrnou kouzelnickou kartu. Vraťte se a jděte za Goylem. Vyběhněte po schodech a vstupte do dveří. Vyběhněte po dalších schodech, zbavte se zelenáčů, hub a révy, z truhly vezměte bronzovou kouzelnickou kartu a zakouzlete na znak, který byl pod révou. Vraťte se ke schodišti, přisuňte si bednu a po krychlích přeskákejte. Pak vyběhněte schody. Nahoře najdete na dalších krychlích další fazolky. Zničte révu, která vám brání v cestě a také révu vlevo, která drží trám. Po něm pak přejděte, zničte pavučinu a pokračujte dál. Vpravo najdete truhlu. Přeskočte na trám, zničte pavučinu před vámi, skočte tam, kde byla. Shoďte krychli dolů a opatrně skočte dolů taky. Kvádr odsuňte ke knihovně. Jděte za stěnu proti krbu a na chrliče použijte Lumos. Vyskočte na knihovnu a vlevo je další tajná chodba s truhlou, ve které je stříbrná kouzelnická karta. Vyběhněte po schodech a hru si uložte.


Jděte dále, obřího kraba omračte a shoďte z podstavce, na který vylezte. Vpravo ve výklenku je fazolka. Jděte otevřenou cestou, trpaslíka hoďte do díry a naproti ní zrušte pavučinu, za kterou je truhla s fazolkami. Jděte dále, zničte pavučinu a vstupte do dveří. Krychli nahoře shoďte dolů a pak přes ni vyšplhejte nahoru vpravo, kde zničte houby a stromy. Vyšplhejte dále a vyberte celou místnost od fazolek a slizu. V místnosti najděte chrliče, který otevře tajnou chodbu s další truhlou. Dále jděte ven a omračte kytky a zničte stromy. V díře uprostřed najdete truhlu a kotlík. Vraťte se do místnosti, kde byl sliz a vyskočte z okna ven na římsu. Podívejte se vpravo a na chrliče zakouzlete Lumos, otočte se a vyskočte na druhé straně. Římsu vyčistěte od stromů a fazolek. Vraťte se a skočte dolů. Jděte tam, kde jsou slimáci. Ty zneškodněte, stejně jako houby a stromy. Vejděte do otevřených dveří. Kraby, kteří k vám spadnou, omračte a hoďte do díry. Stejně tak po chvíli proveďte to samé i se slimáky. Z truhly si vezměte bronzovou kouzelnickou kartu. Zrušte pavučinu, která drží okno a vyjděte ven. Vejděte do dalšího okna a hru si zase uložte.


Raracha omračte a vlevo zničte pavučinu. Použijte Lumos na chrliče a vraťte se o kousek zpět. Dalšího raracha omračte a vstupte do tajné chodby. Otevřete dveře a vyberte truhlu od fazolek. Jděte dále a zrušte další pavučinu. O kousek dál se propadnete. Rychle se otočte, omračte velkého kraba a pomocí Flipenda ho odhoďte k jeho znaku. Až vyjedete nahoru, otočte se vpravo, otevřete mříže, vyběhněte po schodech, omračte raracha a použijte Lumos na chrliče naproti. Seběhněte po všech schodech a trámy nastavte na červenou. Přeběhněte je vlevo a seberte všechny věci z truhly  tj. fazolky a bronzovou kouzelnickou kartu. Nastavte trámy na modrou a jděte vpravo. Zde je truhla s fazolkami a žabkou. Pokračujte poslední cestou. Použijte Lumos na dalšího chrliče, seběhněte ze schodů, omračte raracha, zničte všechny ektoplazmy a sesbírejte fazolky. Truhlu zase NEotevírejte ! V druhé místnosti vlevo je tajná chodba, kde je truhla se třemi žabkami. Přeskákejte ještě o kousek dál a hru si uložte.


Seběhněte ze schodů. Zničte pavučiny, vyšplhejte, omračte raracha. Jděte vpravo, kde je truhla s fazolkami a kotlík. Pak jděte vlevo a otevřete padací dveře a skočte. Přetněte lano a zase skočte. Zbavte se zelenáče a hub a trpaslíka hoďte do díry. Vylezte nahoru, zničte stromy a pokračujte po římse. Nad padacím mostem přetněte lano a seskočte. Omračte slimáka a kytky a vstupte do brány. Zbavte se stromů a zelenáčů a přetněte lano nad trámem. Z truhly si vezměte fazolky a stříbrnou kouzelnickou kartu. Vyjděte ven zbrány (POZOR na kytky !) a dejte se hned vlevo podél vody. Zničte stromy, omračte kraba a na chrliče použijte Lumos. Otočte se a z truhly vyberte fazolky. Jděte po cestě se slimákem - toho zase omračte  a zničte stromy. Otevřete dveře a vstupte. Otevřete další dveře napravo a nalevo, kde jsou kotlíky. Pak jděte ke Goylovi.


21) Cesta do umývárny Ufňukané Uršuly II


Jděte vpravo a pak vlevo. Je zde krabička a kotlík, ve kterém lze připravit rujovníkový lektvar. V učebně je pak další krabička a kotlík. Naproti v další učebně je v truhle bronzová kouzelnická karta. Nyní jděte knápisu a do umývárny.


22) Hledání zmijozelské ložnice


Nejdříve vyberte z truhly v umývárně bronzovou kouzelnickou kartu. Pak se vraťte do hlavní haly  tj. ven z umývárny, vpravo, na konci vlevo, pak 2x dolů po kouzelném schodišti a vpravo do dveří. Dále dolů, vlevo, dolů, vpravo, dolů, vpravo a ze schodů dolů. Pak napravo do sklepení a první odbočkou vpravo. Jděte kté stěně, ke které šel ten kluk. Pak vstupte do Zmijozelu. Postavte se doprostřed na znak a jděte dál. Vyberte brnění a zakouzlete na rytíře. Postavte se na určené místo a zakouzlete znovu. Otočte se a jděte dál. Přetněte obě lana a trpaslíky naházejte do díry. Postupte o kousek dál a zakouzlete na všechny tři rytíře. Vyvezte se nahoru, postavte se na šipku a hru si uložte. Jděte vlevo a zakouzlete Flipendo na jeho znak, přeskákejte přes pohybující se plošinky a vyskočte nahoru. Zbavte se ektoplazmy a na znak zakouzlete Flipendo. Zakouzlete Lumos na chrliče a tam, kde jste zničili ektoplazmu skočte dolů. Postavte se na značku, přejděte most, ektoplazmu přeskočte, kotlíky zvrhněte a jděte dál. Začarujte Lumos na chrliče a přeskákejte po plošinkách vpravo - tady je truhla a brnění. Pak se vraťte k chrliči, zakouzlete ještě jednou, omračte rarachy a zase přeskákejte po plošinkách, tentokrát nalevo - tady najdete brnění, truhlu s fazolkami a truhlu s bronzovou kouzelnickou kartou.


Zase se vraťte k chrliči, zakouzlete na něj potřetí a jděte po cestě dál. V hale odkryjte druhý obraz vlevo. Projděte chodbou (zničte pavučiny a omračte pavouky) a v knihovně vlevo začarujte na znak klepadla. Vyskákejte po knihovnách a z truhly seberte bronzovou kouzelnickou kartu. Vyjděte z knihovny vpravo, projděte kolem hlavní chodby a naproti knihovně najdete místnost s dvěma brněními a tajnou chodbou schovanou ve vodotrysku - tady je truhla s další bronzovou kouzelnickou kartou. Vyjděte ven a dejte se zase vpravo a do společenské místnosti. Tam z jednoho stolu seberte sliz a z druhého kůru. Pak se dejte další chodbou dál a na křižovatce odbočte vpravo. Tady potkáte Malfoye.


Až si s Dracem promluvíte, otočte se a vyběhněte ze společenské místnosti. Tady se přeměníte na Harryho a hra se sama uloží. Teď musíte rychle utéct ze Zmijozelu, než vás někdo zahlédne. Běžte tedy vlevo, pak kolem místnosti a pak rychle vlevo přes halu ven.


23) Cesta na hodinu obrany proti černé magii II


Běžte za Hermionou ke kouzelnému schodišti a 3x se vyvezte. Pak zase běžte za Hermionou do Lockhartovy učebny.


24) Cvičení s kouzlem Houbuj


Na toto cvičení máte vymezený čas 1000 sekund. Pokračujte chodbou rovně a na koberec sešlete kouzlo Houbuj. Vyskočte k hvězdě a v další místnosti hoďte zpátky do díry trpaslíka a šotka. Vlevo se otevře zeď, za kterou je truhla. Pak vyskočte nahoru pomocí houbového koberce. Jděte vlevo po římse a vylezte k dalšímu koberci. Přeskočte celou tu dlouhou propast až k truhle a vlevo si otevřete tajné dveře ve zdi, kterou projděte. Pak přeskočte na pohybující se plošinku a převezte se na druhou stranu k další truhle. Pak se pomocí plošinky převezte k další hvězdě, která je uprostřed propasti nalevo. Zde si hru můžete uložit. Zbavte se všech tří šotků a ektoplazmy. Kvádr přisuňte až k díře a vyskočte na kvádr s kobercem vedle. Pomocí něho se dostaňte k chrliči, na kterého zakouzlete Lumos. Pak se vraťte a vyskočte na kvádr, který jste si přisunuli k díře a na další koberec. Z něj pak vyskočte nahoru k hvězdě. Nyní se vám otevřela další cesta, tak račte vstoupit. Převrhněte obě červené lahvičky. Použijte Houbuj na koberec a vyskočte na trám. Otočte se a zakouzlete Flipendo. Přeskočte na druhý trám a znovu zakouzlete Flipendo. Přeskočte na třetí trám a k hvězdě. Jděte dál, zničte ektoplazmu a skočte dolu. Omračte rarachy, použijte kouzlo Houbuj na koberec a vyskočte na další římsy vedle. Na jedné je kůra a na druhé sliz a prasklá zeď, za kterou je tajná chodba. Svezte se dolu, seberte fazolky a hvězdu a vraťte se ke koberci. Nyní vyskočte normálně dopředu a kvádr shoďtě dolů. Opatrně za ním skočte. Za kvádrem použijte kouzlo Alahomora na zeď a Lumos na chrliče. Kvádr odtlačte k východu z místnosti a vylezte po něm. Seberte hvězdu a uložte si hru.


Pomocí koberce přeskočte prostranství, zničte ektoplazmu a omračte velkého kraba. Ničte ektoplazmy a šplhejte dál. Zakouzlete na koberec a přelétněte přes velkého kraba. Seskočte z trámu, vyberte truhličku a postupujte dál. Omračte raracha a zakouzlete na létající sovu. Pomocí koberců se dostaňte až k hvězdě, odkud přeskočte doprava k truhle. Skočte dolů pod hvězdu, vyberte kotlíky a na chrliče použijte Lumos. Přejděte po objevených se plošinkách a na poslední zakouzlete na obrazec na prostředním sloupu. Vstupte do zdi a pomocí koberce přeleťte na druhou stranu. Zde je truhla se stříbrnou kouzelnickou kartou. Přeleťte zpět a vraťte se k chrliči. Pomocí koberce vyskočte nahoru ke knize a hru si uložte.


Dojděte ktruhle, kterou vyberte. Sjedete dolů, omračte pavouky a zakouzlete na znaky Flipenda. Pak jděte otevřenou chodbou dál. Omračte rarachy, seberte kůru a omračte další rarachy. Přeskočte na vyznačené místo. Z truhly si vezměte bronzovou kouzelnickou kartu a na znak na levé stěně zakouzlete. Projděte zdí. Můžete sebrat fazolky, které jsou na stěně, odkud jste skočili a použijte kouzlo Houbuj na koberec. Vyskočte ke schodům, seberte sliz, truhlu NEotevírejte a lano přetněte. Pokračujte dál. Velkého kraba omračte, pavučinu zničte, koberec očarujte a vyskočte. Pavouky omračte a jděte dál. Seskočte dolů, přejděte můstek, seberte hvězdu a hru si zase uložte. Přeskočte ke koberci, který očarujte a proskočte mezi kyvadly. Jděte dál a na jednom místě zničte pavučinu nad sebou a pavouka omračte. Nad pavučinou je znak, na který začarujte a pak začarujte na koberec. Skočte k truhle s bronzovou kouzelnickou kartou. Jděte dál a pomocí posledního koberce se dostaňte k soutěžní hvězdě.


25) Týdenní kolejní slavnost IV


Následujte ono děvče do hlavní haly. Tady nad schody najdete koberec, na který zakouzlete. Vyskočte k truhle, kde je bronzová kouzelnická karta. Ještě seběhněte hlavní schody a dejte se vpravo do sklepení. Hned pod prvními schody je vlevo prasklá zeď. Otevřete tedy tuto tajnou chodbu a pomocí kouzla Houbuj vyskočte nahoru, kde je truhla plná fazolek. Vraťte se do hlavní haly a pokračujte rovně směrem do Velké síně. Hned za dveřmi vlevo najdete za obrazem další tajnou chodbu. Teď se vydejte zpátky do haly a dále za děvčetem na týdenní kolejní slavnost.


26) Cesta do umývárny Ufňukané Uršuly III


Následujte Rona ke kouzelnému schodišti. Tady seběhněte dolů a pomocí prostředního koberce vyskočte až nahoru. Pokud se trefíte, seberete stříbrnou kouzelnickou kartu. Až ji seberete, skočte za Ronem a následujte ho do umývárny.


27) Cesta k Hagridově chatrči


Nejprve vyberte truhlu od fazolek, vyrobte si pár rujovníkových lektvarů a hru si uložte. Nyní následujte Rona ven z hradu. Venku se dejte hned vpravo a pomocí koberce vyskočte na římsu pro bronzovou kouzelnickou kartu. Pak se dejte za Ronem směrem k famfrpálovému hřišti, ale před ním odbočte doprava k Hagridovi. Po animaci obejděte chatrč, seberte všechny fazolky a další bronzovou kouzelnickou kartu. Tady si můžete připravit další rujovníkový lektvar a uložit hru. Pak následujte Rona ke vchodu do Zakázaného lesa.


28) Zakázaný les


Zakouzlete na chrliče a vyskočte na kvádr. Pomocí koberce přelétněte propast, omračte pavouka a shoďte kládu dolů. Pomocí dalšího koberce přeskočte na druhou stranu, kde se zbavte zelenáčů a vyberte truhlu za pavučinou. Shoďte druhou kládu dolů a skočte na ni. Vejděte do jeskynní chodby a omračte kytku. Rychle ji oběhněte, vchod vyčistěte od révy a vlezte do další jeskyně. Most se pod vámi propadne. Rychle utečte do rohu od hub, které zlikvidujte. Pak vylezte po pařezech nahoru a hru si uložte. Zničte pavučiny a pavouky a rarachy omračte. Jděte dolu po cestě a pomocí koberců přeskákejte až úplně dolů do stromu. Seskočte dolu a pomocí koberce proleťte celý strom. Seberte bronzovou kouzelnickou kartu a opět pomocí koberců seskákejte dolů do stromu, který tentokrát proběhněte a pokračujte chodbou zanesenou pavučinami. Pusťte a omračte oba pavouky. Z truhly nahoře vyberte bronzovou kouzelnickou kartu a pusťte třetího pavouka. Podívejte se dolů, odkud jste přišli a skočte do otevřené zdi, kde najdete stříbrnou kouzelnickou kartu.

Vraťte se nahoru a pomocí koberce přeleťte propast. Šotky naházejte do díry (popř. je nechte vběhnout do vody a nechce je tam), skočte do vody a jděte proti proudu k truhle. Pak vyskočte z vody a hru si uložte. Jděte dál, zničte révu, omračte velké pavouky, zničte další révu a zlikvidujte zelenáče. Přetněte lano a vylezte po stromě nahoru. Otevřete si cestu do jeskyně a na hranol uprostřed propasti začarujte Flipendo. Seskočte na něj a pomocí kouzla Houbuj vyskočte nahoru. Skočte na strom a vpravo vyberte z truhly bronzovou kouzelnickou kartu. Přeskákejte přes strom na cestu. V další truhle je překvapení - trpaslík. Pokud truhlu otevřete, hoďte ho do díry. Zničte pavučinu a houby, na strom zakouzlete Flipendo a jděte po něm dál. Strom sjede dolu. Tady vyberte truhlu od další bronzové kouzelnické karty, seberte sliz a připravte si rujovníkový lektvar. Pokračujte jedinou možnou cestou dál. Doběhnete do doupěte Aragoga. Po animaci oběhněte celou propast, dejte si pozor na malé i velké pavouky a přetněte všechna vlákna, která drží pavučinu pod Aragogem. Až je přetnete, Aragog spadne dolů a vy ho budete muset porazit. Sesílejte na něj kouzlo Rictusempra ve chvíli, kdy stojí na „zadních" a ukazuje břicho. Dejte si pozor na jeho pavučiny, kterými po vás bude plivat a samozřejmě si ho držte co nejdál od těla.


29) Na ošetřovnu


Stačí když budete následovat Rona rovně a pak vpravo. Nezapomeňte začarovat na rytíře proti vám.


30) Cesta do umývárny Ufňukané Uršuly IV


Vyvezte se 4x po schodech. Vpravo nad schody je tajná chodba, přetněte lano pod ektoplazmou a pomocí koberce za vámi přelétněte do další tajné chodby s truhlou fazolek a truhlou se stříbrnou kouzelnickou kartou. Vraťte se do 4. patra a v chodbě najdete za levým obrazem další tajnou chodbu. Vběhněte na ošetřovnu, proběhněte ji a seběhněte po schodech vpravo. Svrhněte kotlíky a dole si vezměte z truhly bronzovou kouzelnickou kartu. Vyběhněte zpátky k ošetřovně a naproti schodům začarujte na chrliče. Vraťte se ke schodišti a vyskočte k truhle, kde najdete bronzovou kouzelnickou kartu. Vejděte do ošetřovny a na všechny čtyři obrazy začarujte Flipendo. Sejděte dolu po schodech a ztruhly si vezměte stříbrnou kouzelnickou kartu. Vraťte se ke kouzelnému schodišti, svezte se o 2 patra níž a pokračujte do umývárny. Po animaci skočte do díry, kde jsou umyvadla.


31) Cesta do Tajemné komnaty


Otočte se a zničte ektoplazmu nalevo, omračte velkého kraba, začarujte Lumos na chrliče, zničte ektoplazmu a ještě jednu. Omračte kraba a vyberte truhlu nalevo. Vraťte se ven a pomocí koberce skočte na mříže. Asi v polovině cesty vyskočte, vyberte truhly a zase se svezte dál. Na levé stěně najdete znak Flipenda, na který začarujte. Vyberte oba kotlíky a hru si uložte. Zničte pavučinu, skočte dolů, omračte pavouky a seberte sliz a kůru. Zničte ektoplazmu a pokračujte v cestě. Pomocí koberce vyskočte nahoru, seskočte o kousek níž a opatrně proběhněte přes pohybující se mříže. Hru si uložte. Zakouzlete Flipendo na visící kámen, vylezte po něm nahoru a pomocí koberce vyskočte ještě více. Rychle proběhněte k pavučině, kterou zničte a otočte se. Zdi se sevřely. Jděte vlevo, kde je ve výklenku plná truhla fazolek. Pak seskočte dolů. Zničte ektoplazmu, pavučinu a jděte vpravo k další truhle. Otočte se, jděte dál a za další pavučinou si hru zase uložte. Přeskočte ke kotlíkům vlevo a vpravo a pak skočte dolů a vyberte další kotlík. Jděte na prostranství. Tady odbočte doprava a postupně omračujte rarachy. Začarujte Lumos na chrliče a pomocí koberce prostranství přeskočte. Jděte dál, použijte opět kouzlo Lumos na dalšího chrliče a pomocí koberce zase prostranství přeskočte. Pomocí dalšího koberce vyskočte nahoru a šotky buď naházejte do díry, nebo je nalákejte dolů. Vyběhněte po schodech, seskočte a zakouzlete na znak před sebou. Pak přetněte lano vpravo a vstupte na mříž uprostřed onoho prostranství. Omračte a shoďte kraba a pomocí koberce pod ním vyskočte do další chodby.

Zakouzlete na znak nad vámi, vyberte kotlíky a pokračujte dál. Vstupte do místnosti s kraby. Ty omračte, zakouzlete Flipendo na kvádr vlevo a vpravo a kraby dopravte na jejich znaky. Pak pokračujte dál, zakouzlete zase Flipendo a na koberec pod sebou Houbuj. Vyskočte nahoru. Raracha omračte a šotky naházejte do díry, vyprázdněte kotlíky a vpravo seberte kůru a sliz. Jděte chodbou dál a začarujte Flipendo na jeho znak. Pak se vraťte a zakouzlete Lumos na chrliče. Tam, kde jste čarovali Flipendo, začarujte na koberec a vyskočte nahoru, přeskočte místnost s kraby, zakouzlete Flipendo, omračte raracha, vyskočte pomocí koberce nahoru a vlevo za zdí vyberte truhlu. Pak skočte na mříž. Přetněte obě lana a svezte se dolů. Hru si uložte. Vlevo i vpravo začarujte Flipendo. Seberte žabku, slimáky omračte a naházejte do díry, do které spadnul slimák v animaci. Pomocí koberce vyskočte na trám, omračte rarachy a přetněte lano vpravo. Přeskočte na druhý trám, přetněte lano a skočte na zem. Za rohem seskočte dolů, pomocí koberce zase vyskočte na trám, rarachy zase omračte a zase přetněte lana u obou trámů. Pak seskočte a jděte cestou, kam jste naházeli slimáky. Seberte bronzovou kouzelnickou kartu, převrhněte kotlík a hru si uložte. Seskočte dolů, ničte révy, přeskakujte propasti a hlavně utíkejte před kamenem. Seberte kůru a sliz a hru si uložte. Jděte ke dveřím, skočte na beranidlo, přetněte provaz a přehoupněte se. Až se rozbije zeď, přeskočte tam a vejděte do dalších dveří.


Opatrně projděte kolem hadů, kteří po vás plivou oheň, vlevo seberte dva slizy a kůru a vlevo si připravte rujovníkové lektvary. Pak jděte dál kolem hadů a hru si naposledy uložte. Nyní už vás čeká jen souboj proti baziliškovi. Nejdříve bazilišek vylézá ze sochy a když ho tady „zabijete", začne vylézat ze všech čtyř kanálů na zemi. Dávejte si pozor hlavně na jeho plivající útok, který je dost nebezpečný a nedotýkejte se hmoty, kterou plive.


32) Cesta na školní slavnost do Velké síně


Tady už je konec hry. Stačí když půjdete dolů ze schodů a vlevo. Pokud vejdete, hra sama skončí.


Pokud si ale budete chtít zahrát ještě famfrpál, jděte ven na hřiště a vyberte si zápas. Pokud budete chtít jit na kouzelnické souboje, zabočte těsně před Velkou síní vlevo, kde si stačí vybrat protihráče. Taky můžete chodit po Bradavicích jen tak, nebo u někoho něco nakoupit za Bertíkovy fazolky.


Zlatá cesta :


Pokud jste nenašli všechny stříbrné kouzelnické karty (mně se to nepovedlo), zkuste si je koupit od prodavačů, které naleznete po celých Bradavicích (pokud nebudete mít fazolky, dojděte na souboje a nějaké vyhrajte). Až budete mít všechny, jděte do 1. patra (tam, kde jste potkali Nicka) a vstupte za závory. Doběhněte až ke knize, hru si uložte a dejte se do hledání zlatých kouzelnických karet. Postup zde popisovat nebudu, neboť stačí jít pořád za nosem, protože jiná cesta tady není. Pozor : na sesbírání všech 11 karet však máte omezený čas !


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.