Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Před konfrontováním vraha v klášteře použijte peníze (máte-li 100+) na opata. Přispějete tak na provoz kláštera a na oplátku dostanete magický svitek, který skýtá ochranu pro celou vaši družinu po dobu celého jednoho boje.
(při prohledávání internetu v zákysnících jsem viděl desítky otázek ohledně porážky bosse Marin-Danimů. Že by odpověď? ^_^)
(poslal Templayer - Templayer@seznam.cz)
Doplnění předchozího příspěvku:
Svitek obrany NELZE použít při boji s Bossem Marin-Danimů. Zapomněl jsem totiž, že při tomto boji vám hra sebere váš původní inventář.
Jak na Marin-Danimského Bosse:
Marin-Danimský boss je velice obtížný například kvůli svému kouzlu zpomalení, které je zabugované, respektivě silně nedomyšlené. Jednak jej může používat donekonečna a nemá strop a jednak jeho postup není lineární, ale exponenciální. Jinými slovy, pokud začnete boj tak, že se začnete sami "buffovat" (posilovat posilovacími kouzly), tak můžete také skončit tak, že nepřítel za jeden váš tah udělá sto tahů svých (NEPŘEHÁNÍM... doslova, kamarád to počítal, bylo to přes stovku! :D ) a v té fázi je již boj v podstatě nevyhratelný. Existuje ale jeden jiný trik - pokud začnete hned zezačátku boje přímo způsobovat zranění (dvojitý sek...), můžete dostat bosse do léčící smyčky, kdy nebude dělat nic jiného, než se léčit. Tak se vyvarujete jeho zpomalení a vraždícím bleskům.
Nesmrtelnost v bojích (není to cheat, ale zneužití primitivního bojového systému ve hře):
Někteří nepřátelé používají jen fyzický, nebo jen magický útok (často zřejmé od pohledu, od krysy, banditů a opice na začátku bych ani nepředpokládal, že by po mě vrhli ohnivou kouli... :)) a někteří mají jeden typ útoku silnější, než druhý. Ve hře platí pravidlo, že pokud máte vyšší sílu těla nebo mysli než nepřítel, tak jste proti jeho útokům těla nebo mysli immuní. Toho lze snadno zneužít a "znesmrtelnit se" tak v boji (a to klidně na celý boj...). Stačí přečerpat jeden typ na 0 a druhý (kýžený, tedy ten, který používá nepřítel) na maximum. Pokud nemáte dostatek bodů, abyste nepřítele takto bodobě "přebili", vyberte si jako kouzlo Bojového ducha v momentě, kdy máte sílu na maximum. Dá vám to spoustu bodů navíc do hladiny energie síly těla navíc. Někdo by mohl namítnout, že tato "nesmrtelnost postavy" nevydrží celý boj, ale to není pravda - každý tah se vám body postupně vyrovávají do svých původních hodnot. Když se po dva tahy budete dívat na to, jak rychle se vám body v atributu, který vás činí v podstatě nesmrtelným, snižují, tak můžete odhadnout, za kolik tahů bude váš atribut před atributem nepřítele. (raději tu větu už ukončím, je dlouhá až až :D) A jakmile to zjistíte, tak stačí jeden tah před daným "srovnávacím" tahem znovu načerpat daný atribut. Atributy nepřítele zjistíte jeho označením kurzorem, mimochodem. Během prvních tří bojů tak ozkoušeně můžete být nesmrtelní po celou dobu trvání boje. Takhle to vypadá, když někdo vrazí primitivní RPG systém do adventury. :) Když si dáte obtížnost boje na lehkou a použijete toto, tak defakto můžete hrou projít, jako kdyby to byla čistá adventura. (osobně nemám nic proti, aby existovaly hybridy Adventura/RPG, ale musí to být udělané pořádně. Hry jako Gooka 2 a Brány Skeldalu 2 jsou názornou ukázkou, jak takový systém vypadat nemá. Oproti tomu třebas série Quest for Glory (původně známá jako Hero's Quest) je ukázkou toho, jak něčeho takového dosáhnout - komplexní adventura s komplexními RPG prvky).
Čtení mysli strážci radnice:
Idiotskému členovi městské stráže, který stojí před radnicí a nechce vás pustit dovnitř, přestože Gooka je vrchní soudce, lze přečíst mysl, přestože jej nelze označit. Jak na to? Musíte použít telepatii NA DVEŘE VEDLE NĚJ. Výsledkem je docela srandovní monolog Gooky o daném strážci. Je vhodné to zmínit, protože předpokládám, že moc lidí nenapadlo použít TELEPATII NA DVEŘE!
(poslal Templayer - Templayer@seznam.cz)