1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Goblins 3
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Goblins 3 - návod

Autoři návodu : Jan Svatoš

                Ing. Miroslav Moucha (od části "Šachy")



Návod na třetí díl této bláznivé adventury jsem psal přímo při jejím hraní.

Návod je psán trochu heslovitě, tak to prosím omluvte...


1) LOĎ


Seberte golfovou hůl; rozvažte uzel na horní palubě; promluvte si s papouškem,

který se právě objevil - zjistíte, že se jmenuje CHUMP; prašťte ho golfovou

holí; mincí odšroubujte hák; hák připevněte k provazu s okem; z bedny na

přední straně lodi vyndejte pepř a zvon; zvonem vyndejte CHUMPA; CHUMPem

zatáhněte za závaží a rychle seberte deštník; BLOUNTEM si jděte stoupnout

na ruku a CHUMPEM skočte na spínač (spodní plošinka); seberte zub; jděte

k barelu na boku lodi; připevněte deštník do díry v barelu; vlezte si dovnitř

a zubem přeřízněte provaz....  šťastný let... šťastné přistání...


2) IDOL


Seberte deštník; použijte ho na levou díru; podívejte se na slečnu dírou

v zubu; po zamilované animaci přeskočte pomocí kamene na druhou stranu;

seberte ruku; první dva překážející zrůďáky odpalte golfovou holí; seberte

toast; skřetovi se jménem MAC, dejte minci a hned úder holí; dejte toast

do přilby a rozdrťte ho pomocí hole; výslednou směs nasypte za krk BANZAIovi;

a taky ho rychle odpalte...; seberte štít a zavěste ho na keř; ruku použijte

k zabavení KENDA; ZEMBLovi hoďte trochu pepře přes rameno; seberte hůlku;

CHUMPem vyprovokujte DJONGA; BLOUNTem mu zatahejte za jazyk; hůlkou doplňte

žebřík na skálu a vylezte tam; CHUMPem vyprovokujte PUNKYho a BLOUNTem na

něj shoďte kámen; dívka je zachráněna, ale...


3) TMA


Najděte sirky (pár kroků vlevo) a používejte je kde se dá; seberte naběračku

a část kosy; kusem kosy vylámejte všechny přední části úkrytů (DEN) a balónek

s vodou u šaška; zapalte pirátovi nohu a hned ji zase uhaste; seberte žlutý

plamen a dejte ho do skleněné nádoby; stiskněte tlačítko ve slově AMONIAC;

seberte zrcadlo a masku u šaška; masku dejte na lebku; otevřete a zavřete

lebku - tím získáte modrý plamen, který také dejte do sklenice; ze zelené

ruky, která se objevila, seberte zátku a nahraďte ji zrcadlem; naběračkou

vyndejte žlutý plamen a seškrabte trochu krve z nápisu; krev nalejte pirátovi

do lahve; můžete ji sebrat a položit na plošinku (PEDESTAL); zazátkujte ji;

červený plamen seberte a dejte ho do skla; masku dejte tentokrát na druhou

lebku; vyndejte modrý plamen; vampírovi dejte část kosy; všechny plameny

vhoďte do skleněné koule; výsledný náboj vás dostane dál...


4) OBŘI A DRAK


Seberte dva kameny (DOLMEN); větší kámen hoďte na křoví u rytíře; vezměte

houbu a namočte ji v bazénku; napuštěnou houbou uhaste oheň; seberte vidličku;

BLOUNTem jděte na levou část pastičky a CHUMPem zatahejte za maso; promluvte

si s králem; pod jednou věží se schovává i princezna; seskočte a promluvte si

s rytířem - dostanete lahvičku MEMORANDA; pomocí vidličky sundejte maso z pas-

tičky; nyní přejděte dveřmi vpravo do další části; seberte lžíci a položte ji

na kámen vlevo; dírou ve stěně prolezte na stůl pro cukr; CUHMPem skočte na

levou část lžíce a BLOUNTem na ni hoďte cukr; rychle vylezte nahoru; CHUMPem

si čichněte k paprice a BLOUNTem přiložte maso; vraťte se do první části;

do nosu lebky dejte vidličku; do ucha penízek; do jezírka nalejte MEMORUM;

na vidličku napíchněte okořeněné maso; seberte zmateného draka a minci; jděte

do druhé části; s CHUMPem se postavte na psí ruku; s BLOUNTem seberte další

cukr a dejte ho psovi; seberte tkaničku; na spodek klece s myší hoďte zvon;

přivažte na něj tkaničku; promluvte si s myší a dejte jí minci; klíčkem

odemkněte spodní vrátka a pusťte do nich draka; vynese dopis, který seberte;

myšákovi vraťte klíč, on vrátí penízek; Korině dejte kámen a kapitánovi dejte

dopis - on ho zabalí; seberte ho a jděte zkoumat Korinin meč...


5) DYNAMIT


Seberte ostny z housenky, střelný prach a tyčku; tou dloubněte do kamene nad

mnichem; seberte kámen; pomocí hůlky sundejte z lebky přilbu; kamenem roz-

bijte flétnu a uhoďte do pařezu; naberte smolu do helmy; seberte tubu a opra-

cujte ji kamenem; stoupněte si na pařez nahoře a dejte píšťalu človíkovi;

až přiletí pták, naskočte na něj OOYOU a máte kouzlo; seberte tubu; dejte do

ní střelný prach a knot; škrtněte kamenem o hlavu; dynamit hoďte na velký

kámen v pravo; OOYOU začarujte mladý výhonek bambusu; začarujte i lebku;

seberte bambus dejte ho dirky; do bambusu strčte střelný prach, zalejte ho

smolou, nakonec přidejte knot; až vám knoty dojdou, seberte si nějaké vlasy

z lebky; škrtněte kamenem o hlavu a zapalte dynamit; ten hoďte na věž; to

opakujte asi šestkrát; po zničení věže si promluvte s čarodějem; budete

transformováni do motýla; BLOUNTem vejděte do dvěří vpravo nahoře...


6) MĚSTO


Jděte do dveří, kam zmizel CHUMP; chlapovi dejte penízek a dopis; seberte

vejce (BOA-BOA) a klíč; klíčem odemkněte měsíční světlo v kleci (vlevo);

jako vlk si promluvte s chlapem, který vám sebral peníz i CHUMPa; skočte na

pohovku; seberte špagetu; otevřete hrnec; shoďte skříňku (CUPBOARD) z police;

skočte na ni z police jménem CORNICE; ze skříňky seberte kladivo; skočte na

péro; kladivem uražte roh jednorožci; roh seberte a jděte ven; staré paní

spravte střechu deštníkem - dá vám lahev s teplou vodou; tu dejte na vejce

v hnízdě na střeše; 2x zazvoňte na dveře do alch. dílny; potom vstupte;

teďka ovládáte jen dvě ruce - Levá ruka používá, Pravá bere; sáhněte na recept

a přečtěte si ho; seberte vejce a dejte ho na láhev teplé vody; seberte střep

a vhoďte ho do nádoby (MORTAL); pomocí paličky střep rozmnělněte; pusťte

vodu a nalejte ji do KATLE; taky tam hoďte špagetu; pomocí zapalovače podpalte

kotel a vyndejte vařenou špagetu; seberte roh jednorožce a dejte ho na spodní

plotýnku; opět ji podpalte; do MIXERU postupně vhoďtě tři přísady - spálený

roh, špagetu a skořápku; zapněte mixér a vznikne GROMIXIR,který dejte hádkovi;

vyrobte ještě jednu kopii lektvaru; tu dejte do lahve; GROMIXIR nechte vypít

ptáčkovi na střeše...


7) MĚSTO II.


Jděte do domu vpravo; Fulbertem (hadem) stiskněte spínač (úplně vlevo); vlkem

nadzvihněte noční stolek a hadem vyndejte mýdlo; pomocí kladiva vyřešte padací

dveře; dále použijte kladivo na Traveling box = píšťala; ještě si pomocí kla-

diva popovídejte s chlápkem - určitě vám vrátí peníz; venku zalijte obě ros-

tliny GROMIXIREM; Fulbertem zatáhněte za páku vpravo; Blountem rychle naskočte

a Fulbertem znovu zatáhněte; Fulbertem vyšplhejte po kytce nahoru a udělejte

most pro Blounta; ten sebere botu a dostane se dolů komínem; Fulbertem vylezte

po druhé kytce pro dopis; ten použijte dvakrát na zrcadlo; Fulbertem opět vy-

lezte po květině a rychle seberte spadlý květ; znovu jděte do alch. dílny;

otočte stranu a přečtěte si návod na SPEEDIXIR; v PESTLE rozmačkejte kost z

chobotnice; uvařte botu (jako špagetu) a vydestilujte květ tím, že ho dáte do

destilační kolony a podpálíte hořák; opět nastrkjete všechny tři věci do

mixéru a zapněte ho; výslednou hmotu nalijte do lahve vpravo; venku vyšplhejte

na střechu; Fulbertem udělejte most pro Blounta, který musí přelézt ke zvonu;

napijte se elixíru a použijte píšťalu na zvon; přelezte zpátky a strčte do

ptáka; rychle běžte sebrat padající pírko; v alch. dílně namíchejte poslední

roztok; do kádě nahoře nalijte vodu a namočte mýdlo; mincí pusťte větrák

a rychle namočte klíč v mýdlové vodě; bleskově ho použijte na větrák; vydesti-

lujte Memorum a nalijte ho do mixéru; seberte pírko; podpalte ho na plotně;

vznikne prášek, který bude taky putovat do mixéru; elixír nalijte do lahve...


8) MRAKY


Seberte nůž a závaží. To hoďte do koše pod balónem. Odřežte závaží, které

svým pádem omráčí kozu. Promluvte si s OOYOU. Blountem vypusťte balónek

(vpravo je taková pumpa). Až bude nad OOYEM, naskočte. Zakouzlete na černé

vykukující vlasy a BLOUNTEM si promluvte s obrem. Vypusťte další balónek a

OOYOU se opět přeneste na další ostrůvek, na kterém zakouzlete na kámen.

Blountem seberte rybářský prut pomocí golfové hole. Jděte do druhého obrazu

vlevo. OOYEM si stoupněte na lopatku (taky vlevo). Blountem stiskněte jednou

tlačítko na katapultu. Pak se běžte podívat do dalekohledu (věž vpravo) a tím

upoutáte pozornost obra - COLLOSE. OOYA by měl přistát dole u sýru. Zakouzlete

na něj a seskočte ke katapultu. Blountem dejte katapult do původní polohy a

stoupněte si na lopatku. OOYOU nastavte katapult o jeden stupeň a zakouzlete

na obrázek lodě vpravo nahoře. Blountem seberte červa pomocí prutu. Dejte ka-

tapult opět do původní polohy a stiskněte druhé tlačítko na katapultu. Nastav-

te katapult o dva stupně a jděte se podívat do dalekohledu. Střela by měla

zasáhnout obra do hlavy a rozbít mu přilbu. Jestli se to nestalo, špatně jste

nastavili katapult a musíte to zopakovat. Pomocí prutu seberte ještě daleko-

hled a pak se vydejte zpátky do prvního obrazu. Prutem ulovte rybu v díře mezi

mraky, a ještě přitáhněte mrak, který vykukuje za skálou. OOYOU si stoupněte

před oblyčej obra. Blountem vypusťte balón a rychle leťte k OOYOVI. Tím rychle

naskočte na balón a Blountem propíchněte nožem mrak. OOYOU vlezte na horní

kráter a Blountem ucpěte spodní gejzír. Uřežte všechny závaží na balóně a

s OOYOU do něj vlezte. Hoďte dvě závaží do balónu. Teď použijte dalekohled na

podivný malý znak na kameni. Uvidíte mrznoucí blechu. OOYOU na ni začarujte.

Seberte ji a jděte do druhého obrazu. Rybou přeřežte dřevěný trámek a promluv-

te si s OOYEM. Stínem promluvte s oběma stínama a na robota použijte nůž. Ble-

chu hoďte na COLLOSOVU hlavu...


9) BLECHA


S blechou zalezte dole do zubu a párátko, které získáte, dejte do pravého oka.

Do oka se podívejte a zjistíte, že je v něm kamínek. Skočte do levého ucha

a kamínek je venku. Vemte párátko a jděte k jizvě. Když vykoukne blešák,

prašťte ho párátkem. A vůbec, vymlaťte celou rodinu. Chyťte se chlupu, který

kouká z nosu. Strčte kamínek na slzu. Znovu zatáhněte. Svezte se po slze.(?)

Až dojedete shoďte kamínek a dveřmi vpravo se vraťte do obrazu s katapultem.

Stínem Blounta seberte kamínek a dejte hop do spodního stroje. OOYOU zakou-

zlete na lodičky a seberte vypadlé kolo. Kolo dejte do robota a seberte mu

z jazyka kousek pylu, který obratem ruky hoďte na COLLOSA. Blechou skočte

na nos a až se začne COLLOSUS drbat, zopakujte to. Seberte pyl a dejte ho do

pravého ucha. Musíte ho tam ale narvat. Do nosu dejte párátko a skočte na

pravý límec...


10) DVA VLÁDCI


Vezměte si FULBERTA a vylezte na svícen. Seberte svíčku a postavte se na misku

na stole. Vlkem praštěte  do zeleniny  (hned vedle). Rozhoupe se lustr. Rychle

skočte i na druhý  lustr a seberte fenykl (či co..).  Nadzvedněte pokličku nad

hrncem.Teď můsíte poklábosit s princeznou a stráž zlikvidovat kladivem. Seber-

te pistoli,promluvte si s divnou ženou a polibte princeznu.Rychle vezměte hůl-

ku (žena se nesmí dívat - jinak to musíte zopakovat) . Seberte  také svoje dvě

postavy a přesuňte je dveřmi v horní části . Vlkem jděte pod knihu a FULBERTEM

vylezte po tyči . Zatímco Vlk chytá brýle , musí jít FULBERT opět skrz dveře a

stoupnout si mezi kašnu  a mezi ruce na zdi. Tím jste snad získali brýle. Těmi

můžete nyní sebrat cibuli . Dále prozkoumejte  dvě části fontány a vyslechněte

princeznu. Dejte svíčku na prostřední ruku a zapalte ji hůlkou. To samé zopak-

ujte na zbylé ruce. Správné pořadí rukou si musíte odhalit sami. Na konci této

části kola se otevře kašna, do které urychleně vejděte. V nové části podarujte

krále rukou a TIBa (nahoře) pistolí.Vpravo ještě předejte FILOVI fenykl a naj-

děte talíř . FULBERTEM  vylezte po tyči  a BLOUNTEM skočte na  druhý lustr (už

zas?) . Chvíli vyzvídejte u motýla . Pak použijte cibuli na chlapa se sekerou.

Rychle mu ji seberte . Opět podarujte šaška hůlkou . FULBERTEM vlezte do dírky

(asi na brouky) a rychle vylezte na FILOVU tyč.V ten samý moment dejte BLOUNT-

EM šaškovi talíř. Král zahodí bačkoru rovnou k FILOVI.Ihned ji seberte. Šaško-

vi seberte hůlku, kterou jste mu dali. Tou teď uhaste svícny. Při správném po-

řadí (nejspíš pravý-levý-prostřední) se znovu otevře kašna.Pomocí kašny a min-

ce se dostaňte zpět. Zde se pomocí rozhoupaného lustru dostaňte na krb. Sekeru

vložte do hrnce , FULBERTEM se připravte  k princezně a Vlkem  zalezte do pece

(do krbu). Až se začnou trpaslíci rojit,rychle vylezte FULBERTEM na svícen. Po

několika "akcích"  by se měla  uvolnit lebka, kterou sebrte. Taktéž naložte se

sekerou. Princezně dejte bačkoru a fontánou prolezte znovu do druhé části.Tady

dejte lebku králi a utíkejte do dveří nalevo. Další část je hotova !


11) ŠACHY


Jdi do dílny. Fulbert zabaví pavouka a Blountem jdi ke knize u obrazu. Vlez do

ní. Získáš křídu. Vlez do sochařské knihy (vlevo) a získej kružidlo. Seber ko-

ně . Fulbertem klikni na hromádku prachu a Blountem na létající prach , aby se

rozkýchal. Seber všechna čísla . Blount půjde k pavoukovi a Fulbert před obraz

s měsícem . Teď se vyděsí pro  změnu pavouk  a ty můžeš sebrat devítku . Seber

štětec. Potom Blount  použije kružidlo  na arch papíru - máš osmičku. Nyní hoď

všechna čísla do nádoby s inkoustem. Použij štětec na nádobu s inkoustem a na-

maluj před vozík na obraze krávu.Použij minci jako kolo pro vůz. Vůz popojede,

kolo upadne. Seber minci a z vozu kus mramoru. Klikni na knihu geometrie, ská-

kej na ní tak dlouho, až vypadnou šipky. Vezmi je a dej do otvoru ve stromu ve

velké knize - získáš Bowmana . Otoč stránku a štětcem namaluj cestu . Koně dej

rytíři . Otoč stránku , použij 2x štětec a získáš mandolinu . Použij sekeru na

pravítko a máš dva kusy dřeva. Nyní jdi do šachovnice.  Namaluj figurky křídou

na dřevo a kroužkem na mramor. Použij dláto a kladivo na dřevo a druhé dláto a

kladivo na mramor. Potom dej obě figurky do hrnce s barvou a použij na ně ště-

tec. Žongluj oběma rukama s míči a prase praskne . Vhoď minci do prasete. Hraj

na mandolinu oběma rukama . Seber zkamenělého Othella a použij ho na Capthrona

na šachovnici. Použij Bowmana na dva strážce a na zlatý klíček na věži (postu-

puj po jednom políčku, až se dostaneš na to správné). Dej Lovera na políčko se

značkou mandoliny,dej mu malou mandolinku a nech ho na ni hrát. Nyní s ním mů-

žeš vstoupit do věže s klíčem . Popřejme mu chvíli soukromí a věnujme se další

hře . Killer stiskne páku a kat zmizí . Rytíř  (postupuje jako jezdec v šachu)

bojuje s vojáky , kteří se objeví vlevo a vpravo od krále , když se dostane na

jedno ze žlutých polí u krále. Potom ho dej na  žluté pole vlevo od krále. Po-

stav Bowmana na pole , ze kterého může kontrolovat žluté pole vpravo od krále.

Nakonec Killer vezme sekeru a král je šach - mat.


12) ZRCADLA, MOZEK


Použij vejce na zrcadlo  času a dej kuře otvorem Blountovu zrcadlovému obrazu.

Zrcadlový Blount použije kuře na zrcadlo vychrtlosti a vrátí ho otvorem Blount

ovi.Blount kuře použije do malého otvoru a potom do zrcadla tloušťky (2x) a dá

ho zrcadlovému Blountovi. Ten ho použije na velkou díru. Démon se probudí. Zr-

cadlový Blount použije  kuře na zrcadlo vychrtlosti a dá kuře zpět Blountovi a

ten  ho použije  na  zrcadlo času a získá tak slepici, kterou ještě použije na

zrcadlo tloušťky. Jdi k mozku. Vlk rozbije  skleněnou skříňku uprostřed a Blo-

unt mačká tlačítko, dokud se neobjeví Colossus . Vlk ho praští a Blount sebere

zrnko písku. Vlk stiskne páku výhybky vpravo, takže vozík pojede k jezeru. Oba

jedou vozíkem k jezeru. Vlk skočí do jezera. Až se z jezera vynoří oči, Blount

na ně použije písek.Až se objeví ryba v bublině, Blount použije vozík, aby ry-

bu osvobodil.Vlk stiskne páku výhybky, aby vozík mohl jet rovně,použije vozík,

chytí se ryby a na druhé straně vytáhne píšťalu z kamene . Studnou a dveřmi se

vrátí k Blountovi . Zopakuj celý postup, aby se ryba  znovu objevila. Nyní na-

sedne do vozíku  Blount a sebere píšťalu . Použije  growingelixír na kytku pod

oknem úplně vpravo. Fulbert vyšplhá nahoru. Blount vyjde až do okna a zapíská-

ním přivolá draka.Použije na něj growingelixír. Potom použije píšťalu na pali-

sádu a na louži s klíčem ( musíš opět zopakovat postup s rybou ). Vezme klíč a

otevře jím truhlu. Vezmi z ní zkrášlovací mast. Sedne na draka a ten ho donese

k semenům, na které použij tlustou slepici. Seber poslední semeno . Jdi zpět k

zrcadlům . Dej semeno démonovi. Blount použije zkrášlovací mast na zkrášlovací

zrcadlo a jakmile se změní v krasavce , zrcadlový Blount  rychle použije  mast

ošklivosti na zrcadlo ošklivosti. Oba potom projdou zrcadlem do další úrovně.


13) POZITIV A NEGATIV


Nejprve promluv s pozitivní polovinou  boha a seber vlákno času , které spadne

dolů . Použij sekeru na bránu a kladivo na zeď . Rychle použij oba zvonky a až

obě ruce uchopí řetěz, skoč na něj. Seber skladbu. Hoď skladbu do bazénu a po-

užij znovu zvonky. Skoč znovu na řetěz a do bazénu.Nyní máš dvě sladby. Žlutou

dej na stojan k  andělovi a červenou na  druhý stojan k čertovi . Hoď minci do

svatozáře andělovi a kladivo  použij na mrak u čerta. Svaž noty vláknem času a

zazvoň na oba zvonky, aby ruce dokončily práci.


KONÉÉÉC

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.