Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
Zajímavá hra, kde je o zábavu postaráno. Tuny děsivých lidí a duchů. Návod popisuje pouze jedno z možných řešení. Takže pokud nemáte určité prostředky, kouzla nebo duchy, nezoufejte, pořád jsou tady jiná řešení.
Jenom si ve hře dávejte pozor na kněží a krotitelů duchů, kteří dokáží zabít ducha.
ACT 1
1. Haunting 101
Doporučená sestava : Cogjammer, Clatterclaws, Boo, Shivers
První mise je spíše cvičná, takže zatím nejsou na vás kladeny nějaké extra nároky. Nejdříve osvobodíme chyceného ducha Weatherwitche. Dejte se s Cogjammerem do místnosti s vysavačem, pak ho nechte použít kouzlo Wild and Crazy, které způsobí zkrat ve vysavači a Weatherwitch se konečně dostane ven.
Vašim úkolem je vystrašit všechny lidi v baráku. Ti se nejčastěji pohybují v 1. patře ve velké místnosti, takže tam nažeňte všechny své duchy. Pokud by někdo utekl nahoru, tak tam pošlete jednoho ducha, který ho vystraší zpět do velké místnosti.
2. Weird Seance
Doporučený tým : Boo, Aether, Shivers, Ghastly
Opět nahnat lidem strach. Nejdříve potřebujeme posily.
Lucky je duch, který je spokojen s lenošením na pinballovém stole. K tomu aby se k vám přidal je nutné, aby někdo z pobíhajících lidiček vyhrál ve hře pinball. Na takové lidičky použijte kouzlo Charm a oni vyhrají, stůl se otřese a Lucky je na vaše straně. Další duch se nachází v místnosti poblíž schodiště. Wendel je nešťastný duch, který se k vám přidá, pokud vystrašíte Teda Gableho. Ten zrovna spí, použijte kouzlo Laughter od Wendela a on se probudí, čímž se stane zranitelným.
Posledním duchem je Terroreyes, toho osvobodíte pomocí Aethera. Aethera dejte před oknem a až použije kouzlo Shattering Song, rezonující vlny rozbijí okna i sklenici ve které je tento duch.
Po osvobození týmu zahajte strašení, někdy se stane, že někdo uteče ven, tak na tyhle týpky použijte Aetheram.
3. TheCalamityville horror
Doporučený tým : Whirlweird, Stonewall, Boo, Weatherwitch, Ghastly
Úkolem v této misi je, najít minimálně 2 kostry, tedy - aby je našli obyvatele domu. K získání třech duchů je nutné, abyste po nalezení dvou koster znovu spustili misi a našli i 3. kostru a jednu z předešlých.
Maxine Factor
Podomní prodavačku kosmetiky může vysvobodit pouze žena, která si vyzkouší její make up. Nejdříve je nutné za pomocí kouzla Intriky přilákat ženu, která nejen najde mrtvolu, ale ze stolu sebere make up, který použije.
Static
Tělo Statica najdeme na střeše. Použijte Stonewalla, který se vyšplhá na střechu a zatřese komínem. Pak se dejte do místnosti s piánem a věží a tam nechte Boo a Whirlweird.
Arclight
Za pomocí Stonewalla narušte zeď, kde je uvězněn duch. Přijde opravář, který půjde do sklepa a odstraní cihly.
4. Summoners not included
Doporučený tým : Maxine Factor, Boo, Stonewall, Aether, Weatherwitch
Vašim úkolem je přinutit 3 studenty temné magie, aby vyvolali démona Darklinga. K vyvolání potřebují knihu, která se nachází v podzemní části. Nejdříve za pomocí Weatherwitch odvalte pomocí větrného kouzla listí, které odhalí poklop dolů, pak za použití Písně sirén přilákajte studenty. Až budou v podzemí, tak je nutné jim pomoci s nalezením knihy, použijte Booa a jeho telekinezi, která jim shodí knihu dolů. Studenti zahájí vyvolávání, avšak jejich snažení přeruší jejich profesor. Použijte na něho všechny své duchy, aby utekl.
Raindancer
Toho najdete na záchodě. Pošlete k záchodu Stonewall, který vyvolá zemětřesení, to shodí vosí hnízdo. Pak už jen čekat až někdo si půjde spláchnout na záchod.
Whisperwind
Najdete ho v lapači snů v jedné místnosti v přízemí. Použijte Aethera a jeho Shattering Song, který ho osvobodí.
Moonscream
Stačí donutit někoho aby otevřel poklop do podzemí a dál už se postará.
ACT 2
1. The Unusual Suspect
Doporučený tým : Cogjammer, Buck, Stonewall, Wendel, Terroreyes, Arclight
Zde opět máte za úkol vystrašit všechno co se dá. Pokud chcete ducha Blue Murder, tak nestrašte Normana Franze. Po osvobození všech duchů můžete strašení zahájit naplno.
Electrospasm
Duch, který je uvězněn na elektrickém křesle. Na elektrické spotřebiče jako vždy použijeme Cogjammera, který nechá spálit pojistky v rozvodové skříní.
Blue Murder
Jeden z policistů zabil Blue Murdera a vašim úkolem je zjistit kdo a získat od něho přiznání. Tím vrahem je Norman Franze. Nejdříve musíte zahnat chlápka, který je v pokoji napravo od Blue Murdera, pak do této místnosti dotáhnout Normana za pomocí Terroreye a jeho kouzla Intriky. Norman se v této místnosti přizná a další krok je přilákat ho do místnosti s Blue Murderem.
Banzai
Stonewalla přivažte ke květináči u recepce a po chvílí se k vám přidá Banzai.
2. Deadfellas
Doporučený tým : Quiver, Weatherwitch, Buck, Cogjammer, Static, Raindancer
Vašim úkolem je vystrašit Dona Bartholomewa, který nevěří na strašidla. Stačí použit Fingerse, který dokáže zjistit, čeho se nejvíce bojí.
Fingers
Osvobození tohoto ducha vám usnadní mnoho problémů. Fingers je uvězněn v piáně, k jeho osvobození je nutné dotlačit kuchaře, který zahraje melodii a osvobodí ho.
Knuckles
Tenhle duch nemá rád krupiéra, protože podvádí. Povolejte Cogjammera, aby použil kouzlo Smůla.
Wavemaster
Toho najdete v podzemí. Nejdříve za pomocí Cogjammera spalte pojistky, pak Raindancer způsobí povodeň. Pak už jen čekat, dokud si toho někdo nevšimne, že je tam voda a půjde přehodit pumpu.
Flash Jordan
Jordan potřebuje rozbít svoji urnu. Použijte Stonewalla nebo Wavemaster s jeho schopnosti Hailstones.
3. Facepacks and Broomsticks
Doporučený tým : Raindancer, Cogjammer, Electrospasm, Wendel, Whisperwind, Banzai
V domě se pohybují 3 čarodějky, které je nutné vyhnat ven. Vzhledem k tomu, že mají schopnost odhánět duchy, tak to není příjemné. Klíčem k úspěchu je použít Banzae a jeho kouzla Quake, které poškodí magický kruh. Pak zahajte strašení.
Firetail
Stačí použít na tohoto ohnivého ještěra Raindancera a jeho kouzlo Déšť, který oheň uhasí.
Tricia
Tato nebohá oběť je uvězněna v horní koupelně. Použijte Raindancera a jeho kouzlo RAIN, které způsobí zatopení spodní koupelny, časem se do horního patra dostaví Blair Welchel, která osvobodí Tricii.
Hogwash
Tento hošánek je uvězněn v dýní. K jeho osvobození je nutný nějaké elektrické zařízení, takže si najděte Tonyho Tupula a dostrašte ho k verandě.
4. Poultrygeist
Doporučený tým : Cogjammer, Clatterclaws, Boo, Moonscream, Whirlweird, Knuckles
V této misi získáte ducha Hardboileda. Jeho získáním je součásti úkolu. Na začátku jsou zde tupí lidé, když je hodně vystrašíte, tak si na vás zavolají vědmu, která dokáže odhánět duchy, ale bojí se krve a hluku, takže na ni použijte Moonscreamer, který má v repertoáru několik hlučných kouzel.
Až uteče, tak přijde na pomoc Ghostbreaker, ten se nebojí ničeho, musíte ho postupně vyděsit, ale nechoďte mu moc na oči. Postupně se mu zvýší stupnice strachu a na konec vezme nohy na ramena. Nakonec si vemte na paškál Carol-Anne Hutz, kterou také vyžeňte z baráku.
5. Phantom of the Operating Room
Doporučený tým : Clatterclaws, Quiver, Flash Jordan, Tricia, Blue Murder, Terroreyes, Fingers, Moonscream
Vašim úkolem je vystrašit všechny doktory v nemocnici, kromě nich se proti vám postaví 3 ghostbreakeři. Nejdříve se dejte se svými duchy do prvního patra, tam vystrašte všechny doktory.
Do party duchů si můžete nabrat tyto hošánky :
Daydreamer
Najdete ho ve 3. patře. K jeho probuzení použijte Moonscreamera, kterého dejte do kruhové místnosti a ať použije dovednost Disharmonii.
Brigit
Vašim úkolem je dohnat doktora Setha Greenwooda k Brigit, takže použijte Terroeyes a Blue Murdera, kteří ho nalákají do sklepa.
Harriet
Zlobivý klučina ji ukradl králička, takže kluka najděte a pak ho vystrašte, aby šel po schodech nahoru a tak ho nalákal co nejblíže k Harriet a pak ho maximálně vystrašit, aby upustil hračku.
6. Projekt Blair Wisp
Doporučený tým : Firetail, Raindancer, Weatherwitch, Terroreyes, Banzai, Windwalker, Knuckles, Fingers
Parodie na velmi známý film. Trojice filmařů jdoucí do srubu, kde mají provést dokončení obřadu na vyvolání Darklinga. Nejdříve použijte Banzaie, aby "pokácel" strom u propasti dokud jsou smrtelnící daleko. Můžete použít dovednost Blair Wisp, která dokáže smrtelníky navádět tím správným směrem. Až se trojice dostane ke srubu a pak do sklepa, pak mise je dokončena.
Do party duchu si můžete nabrat tyto hošánky :
Sparkle
Najdete u táborového ohniště. Stačí použít Fairetail, který zapálí ohniště a je to.
Blair Wisp
Tu najdeme na ostrově. Stačí aby někdo ze smrtelníků ji viděl. Takže za pomocí Windwalkera odfoukneme mlhu a pak Weatherwitch naláká smrtelníky k ni.
ACT 3
1. Spooky Hollow
Doporučený tým : Buck, Weatherwitch, Banzai, Raindancer, Hard Boiled, Windwalker, Blue Murder, Harriet
Opět další parodie na legendu Sleeping Hollow (Ospalá díra). Tentokrát musíte odhalit chlápka, který vyvolal bezhlavého jezdce Dragoona, který straší po okolí. Tím vyvolačem je chlápek v černém, který je u mlýna. Nejdříve osvoboďte všechny zakleté duchy, abyste to měli lehčí. Pak rozmístěte duchy okolo. Takže Blue Murder před mostem, Harriet za mostem a Weatherwitch k mlýnu. Tito duchové nalákají vesničana, který se jde podívat do mlýna, pak vrátí do vesnice, v tu chvílí je nutné použít Banzaie u mostu, aby spustil zemětřesení, čímž odláká Dragoona. Nyní duchy dejte stranou, ať si vesničané s pochodněmi a vidlemi jdou na toho mlynáře. Lebku jezdce zakopou. Takže Dragoon je tímto volný a může se k vám přidat a pak už jen vystrašit mlynáře.
Do party duchů si můžete nabrat tyto hošánky :
Black Crow
Tento indiánský duch se trápí kvůli jedné stavbě. Stačí tam dojít s Banzaiem, který spustí zemětřesení a zničí tak budovu.
Scarecrow
K jeho osvobození použijte Harriet, kterou umístíte na pole, tam ať vyčaruje Dárek a pak Hard Boiled se svým kouzlem Krvavá povodeň a je to.
Stormtalon
Doprostřed jezera dejte Windwalkera a ať vyčaruje Silný vítr. Po chvílí do stromu udeří blesk a zjeví se Stormtalon.
2. Ghostbreakers
Doporučený tým : Tricia, Cogjammer, Terroreyes, Static, Daydreamer, Sparkle, Stormtalon, Harriet
V této misi musíte vyhnat krotitele duchů a zničit jim zařízení. Jako základnu si zvolili policejní stanici. Nejdříve je nutné vypnout proud, takže použijte Stormtalona, aby spustil Zatmění a pak Vichřici u auta, tímto bychom měli postaráno o přísun energie. Pak se Stortalonem běžte k přístroji a vyvolejte Zkrat. Tak tímto jsme vyřadili zelenou ochranu, teďka přijde modrá ochrana. Zdroj energie najdeme v podzemí, takže opět se Stormtalon půjdeme dolů, tam opět použije Zkrat a pak opět dojde nahoru a tam dodělá svoji práci. Poslední zařízení se nachází v márnici, tam použijeme Cogjammera, kterého použijte na elektrické pouto ve spodní části baráku u schodiště, rozbije tak klimatizaci. Dále použijte Sparkla u vozidla těch krotitelů, ať spustí Inferno, tak tímto jsme vyřadili z provozu všechny obranné systémy.
Do party duchů si můžete nabrat tyto hošánky :
WindTalker
Toho najdete v pitevně, použijte Stormtalona se schopnosti Surge.
3. Full Mortal Jacket
Doporučený tým : Scarecrow, Arclight, Cogjammer, Harriet, Dragoon, Black Crow, Stormtalon, Moonscream, Electrospasm
V Gravenvillu tedy zuří duchové, takže v takovém případě je nutno povolat vojáky. My se svým komandem duchů však budeme u vojenské základny a rovnou provedeme strašení u nich. K této misi není co říci, venku nechte pobíhat Dragoona a uvnitř nasazujte Cogjammera a Moonscream. Problémy bude dělat kněz, na něho použijte Stormtalona, který ho několika elektrošoky vyřadí z boje a dál už je to pohoda.
Do party duchů si můžete nabrat tyto hošánky :
Wisakejak
Je nutné zničit totem, do kterého je tento duch zaklet. Nejdříve použijte jeho dovednost Trojan Gift, pak použijte Electrospasm se schopnosti Bonefire.
4. What Lies Over the Cuckoo´s Nest?
Doporučený tým : Clatterclaws, Wisakejak, Daydreamer, Arclight, Boo, Brigit, Moonscream and Stormtalon
Finále, teď je nutné osvobodit Darklinga, aby ve městě zavládla věcná tma a věcná hrůza. Darkling je uvězněn v cele, do které proudí energie z 6 psychostrážců. 5 je pohoda, ale jeden z nich je v bezvědomí. Takže nejdříve je nutné se dostat dovnitř, vyčarujte Trojan Gift a dovnitř dejte Daydreamera a Stormtalona. Až se oba duchové dostanou dovnitř, tak použijte Stormtalona, který vyvolá Zkrat u centrální místnosti. Pak použijte Daydreamera na spícího strážce Sleepwalker. Strážce jako náměsíčný odejde. Darkling je svobodný a pohltí šíleného doktora. Je čas na teror.
Avšak hra končí v okamžiku, kdy tlupa krotitelů duchů přiváží astrální bombu... že by druhý díl byl už na cestě ?
KONEC.